Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

64 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Revizie 60.000 Km, ce se schimba, cat costa ...

st0rm3ru
post 22 Aug 2006, 08:59
Post #211


god of the hell fire


Group: Members
Posts: 175
Joined: 14 December 05
From: Bucharest, .ro




Clio Symbol 1.4 8v, am facut revizia la Serus, pret final: 2628 RON (inclusiv manopera si TVA). ohmy.gif
pe langa lucrurile normale la o revizie generala am mai schimbat un tampon si fulie alternator. amandoua cu manopera si TVA au fost in jur de 600 RON. frustrat.gif deci fara ele ar fi fost vreo 2000 RON.
cei de la service foarte corecti, mi-au aratat ce si cum, mi-au explicat si mi-au cerut confirmarea de schimbare pentru tot ce a fost "pe langa".
nu-mi pare rau de banii dati, parca am plecat din service cu alta masina. post-336-1110552459.gif
si mi-au umplut portbagajul de piese vechi in cutii... laugh.gif in ritmul asta mai construiesc un Symbol din piese uzate... tongue.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 2002 1.4 8v - Expression
Trance eXcess! :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rttt_gia
post 22 Aug 2006, 10:26
Post #212


ExRenoAR


Group: Members
Posts: 488
Joined: 21 February 05
From: Bucuresti




Mda, bineinteles ca te intreaba daca vrei sa le schimbi ca doar nu fac de capul lor. oricum fulia de la alternator e baza, variaza preturile de nu poti sa crezi (la serus) intre 7 milioane si 12 milioane pentru acelasi model de clio biggrin.gif
bafta


--------------------
Kia Cee'd 1.6 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali79m
post 22 Aug 2006, 12:02
Post #213


No. 620


Group: Members
Posts: 509
Joined: 5 April 05
From: Titan-Salajan




@st0rm3ru

Nu stiu daca e chiar asa cum spui tu.....dar cam cu jumatate din bani faceai acelasi lucru la alt service+ ca de banii astia faceai ceva.
PS: Si eu am furat-o la 60 000 de am platit 23 mil., dar a fost ultma data cand am mai calcat pe la service reno.


--------------------
Clio Symbol 2005 dci-80 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borky
post 15 Sep 2006, 11:07
Post #214


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 15 September 06




Salut.Si pe mine ma paste foarte curand revizia de 60.000 km si as dorii sa stiu cam ce se schimba in mod obligatoriu la aceasta revizie.Distributia si pompa de apa am schimbat-o la revizia de 50.000 km(masina e din 2000 si cica se schimba ori la 60.000 sau la 5 ani) si toata distractia asta impreuna cu chestiile uzuale de la 50.000 de km adica ulei,filtru ulei,filtru polen m-a costat 19 mil (la Serus).Asa ca acum vreau sa incerc sa reduc costurile cat mai mult ca daca bag in masina 1000 de euro pe an nu e deloc rentabil.Doar un litru de antigel era vreo 32 RON asa ca acum vreau sa ma duc cu cat mai multe chestii cumparate de mine.Cine stie in ce service-uri ai voie sa vii cu piesele de acasa si daca trebuie sa scrie pe ele neaparat Renault?Eu pana acum reviziile le-am facut la mach1(service-ul ala micut de pe langa foisor) si la Serus.Cum vi se pare service-ul March1 de la Sofitel in comparatie cu Serus,eu n-am fost decat la cel de foisor si cand am ajuns la Serus mi se parea cu totul si cu totul alta viata.Din ce am inteles pana acum ar trebuii sa cumpar ulei,filtru aer,filtru benzina,filtru polen si eventual placute frana.Ar trebuii sa am vreo preferinta pentru marca lor sau nu conteaza daca sunt delphi,bosch sau altceva?


--------------------
Renault Symbol 2000 1.4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 15 Sep 2006, 11:13
Post #215


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Salut !

Ia tot topicul la citit, post cu post si o sa vezi ca-s diferente de pret. Nu cred ca o sa mai posteze cine a postat mai devreme. Deci mergi pe la paginile 4-5 si cauta pe acolo sau repet, ia-o de la capat. Cu siguranta vei gasi ce te intereseaza.

Bafta !


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borky
post 15 Sep 2006, 11:32
Post #216


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 15 September 06




Am citit totul cap coada si la preturi cat de cat mi-am facut o idee.Acum dilema mea cea mai mare este cu service-ul,oscilez intre serus si mach1(am mai fost si al AMG dar aia nu prea mi-au placut de nici o culoare).La Serus stiu ca te lasau sa te invarti pe langa masina,nu era nici o problema,insa nu stiu daca te lasa sa vii cu piesele de acasa.La March1 la Sofitel n-am fost niciodata si nu stiu cum sunt cei de acolo.Multumesc oricum
Apropo de kitul de distributie,faza cea mai tare legata de piese a fost ca pe o cutie scria mare si frumos pe albastru DACIA,piese de origine iar cand l-am intrebat de ce imi pune de dacia raspunsul a fost ca sunt aceleasi motoare si piesele sunt aceleasi,acelasi producator doar ca difera ambalajul.Bineinteles ca pretul a fost cel de Renault(cred ca era vorba de rola intinzatoare care a fost si cea mai scumpa,nu mai stiu exact,trebuie sa ma uit pe factura)


--------------------
Renault Symbol 2000 1.4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 15 Sep 2006, 12:11
Post #217


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Pai daca tu ai schimbat distributia si pompa de apa la 50.000 km de ce vrei sa le mai schimbi odata la 60.000 ? (intervalul eu stiu ca este 60.000 km sau 4 ani) ... tu de la schimbare ai 10.000 si probabil mai putin de un an ... deci nu trebuie schimbata din nou distributia.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borky
post 15 Sep 2006, 18:17
Post #218


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 15 September 06




Pai distributia nu vreau s-o schimb,eu intrebam cam ce se mai schimba in afara de distributie la 60.000 de km ca sa vin cu toate piesele de acasa.Pana acum pe lista mea sunt:filtru aer,filtru polen,bujii,ulei motor,filtru benzina,filtru ulei si eventual placute frana.In rest sper sa nu-mi mai gaseasca nimic altceva de schimbat.Azi am sunat sa vad un pret estimativ la service si prima oara au zis ca pana in 30 de milioane,iar apoi cand i-am zis ca distributia si setul de accesorii le am schimbate raspunsul a fost "atunci va costa ca o revizie normala".Cat inseamna asta n-a vrut sa mai imi spuna si nici eu nu tin mortis sa aflu preturile lor,deja am tras o raita prin magazinele de profil,cea mai mare diferenta e la filtrul de benzina,intr-un loc e 60 RON iar la alt magazin e vreo 30 RON,la restul diferente de maxim 5 lei intre magazine.


--------------------
Renault Symbol 2000 1.4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 16 Sep 2006, 19:20
Post #219


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Mers azi in Cora, vazut in raft ulei Elf 10 W 40 la 145.000 litrul, pus in cos 4 bidoane, facut in minte calcul scurt, in total 580.000, cumparat si altele trebuincioase casei, mers la casa unde... sutupoare... uleiul nu costa 145.000 litrul cat scria in raft ci 229.000 lei, deci un total de 916.000 lei fata de 580.000 lei cat calculasem initial. Facut urat, venit sefa, anulat factura, suparat pe ei si mers la Lukoil de unde cumparat ulei 10 W 40 cu numai 376.000 lei - bidonul de 4 litri. Ce credeti ? Ma primesc aia in service cu el sau nu ? unsure.gif
Cand l-am cumparat am mers epe ideea urmatoare. Stiu ca serviceul iti da garantie numai daca iti monteaza piese de origine, bun... dar Renault din cate stiu nu fabrica uleiuri sau bujii. Automat ar trebui sa nu comenteze ceva. Si daca tot a venit vorba de bujii, am gasit la un magazin pe Mihai Bravu care era dotat cu un calculator cu un super soft implementat, bujii BOSCH (am cerut pe cele mai ieftine parca). Dupa ce mi-a pus unul de acolo o serie intreaga de intrebari ref. la anul fabricatiei, wati, putere, model, culoare, etc... biggrin.gif mai rau ca la politie, aflu cu stupoare ca pretul acestora era de 450.000 / bucata !!! blink.gif Pai cum vine asta nene ? Ce... ? Am baut gaz sa dau atatia bani pe o bujie ?

Acum am doua intrebari...

Cumva atat costa o bujie si nu stiu eu ?
Uleiul... am luat teapa cumparand de la Lukoil trebuind sa iau Elf sau Mobil ?


Multumesc.

This post has been edited by Catalin S.: 16 Sep 2006, 19:26


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 16 Sep 2006, 21:02
Post #220


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




A trebuit sa fac cercetari sa aflu ca ai dCi. Pai cam atat costa o bujie incandescenta. In general aceste bujii se inlocuiesc in momentul defectarii lor.
Intr-un motor diesel de doar 60.000 km tu vrei sa pui ulei Lukoil si pe deasupra 10w 40?! Doar daca vrei sa-ti bati joc de masina.
Intradevar cu 35 RON iti iei 1L de Mobil 5w 40, dar cu asa ceva trebuie sa tratezi un dCi.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 16 Sep 2006, 21:46
Post #221


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Ca si la Rompetrol, pe bidonul celor de la Lukoil scrie...

UELI MOTORMINERAL, UNIVERSAL

- corespunde clasei de exploatare API SF/CC si clasei de vascozitate SAE 10W/40
- este recomandat pentru utilizarea la motoare Diesel si la motoare pe benzina

Acum eu ce sa inteleg... ? Ca mint aia de la Lukoil ? Am zis ca e mai "destept" decat cel de la Rompetrol... Stiu ca ala e mai scump si automat mai bun... dar cat de mult poate sa afectze acest tip de ulei... sau cu cat e mai prost decat Elf sau Mobil.... ? unsure.gif

multumesc.

In plus, am citit mai devreme pe la pagina 3 sau 4, nu stiu exact, cum ca in cartea masinii este recomabdat uleiul Elf 10W40. Ca e Elf, Mobil, Esso, Rompetrol sau Lukoil, nu au toate acestea un numitor comun si anume specificatia 10W40... ?

This post has been edited by hellcat: 17 Sep 2006, 08:39


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chrome
post 18 Sep 2006, 16:39
Post #222


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 October 05




@hellcat: Poti, te rog, sa ma lamuresti si pe mine de ce e atat de important sa fie ulei sintetic in dCi? Pur si simplu nu inteleg asta. E un motor nu prea nou, nu este f solicitat (raport mare putere/litru), in carte se recomanda si mineral simplu de grad 15w40 (desi nici eu nu as pune din asta) si nici intervalul de revizie nu este unul prelungit (15.000 si mai nou 10.000). La masini pe benzina ce ating puterea maxima la 6000 de ture, unde viteza pistonului este f mare si temperatura in cilindru este mare si fac si revizia la 30.000 de km si au si raport mare putere/litru se recomanda sintetic, in dCi tot sintetic? Din toata gama de uleiuri de masina inseamna ca ar trebui sa ramana cam 30% din produse. Restul sunt produse degeaba. unsure.gif


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 18 Sep 2006, 16:48
Post #223


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




O s aincerc azi sa-l skimb cu unul de 5W40. Daca e mai ieftin ala, ceea ce nu cred, le las lor diferenta, pentru ca deh... daca e mai scump, no problem, platesc... dar totusi, nu inteleg de ce in carte scrie ca e bun si uleiul asta 10W40... rolleyes.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 18 Sep 2006, 19:40
Post #224


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@Chrome: Pe coperta manualului de utilizare este recomandat tipul de ulei 5w-40 pentru performante optime, protectie maxima in conditiile cele mai severe (cum ar fi o iarna in Romania) si tipul 10w-40 la categoria - alti lubrifianti omologati Renault pentru utilizare normala.
Catalin S. a cerut un sfat, iar eu i-am spus sa nu foloseasca acel ulei Luk pentru ca este prost si nu are nici o tangenta cu motoarele Renault. I-am recomandat un ulei sintetic, care e mai bun decat cel semi-sintetic, - Mobil sau Elf, pentru ca astea sunt marcile pe care le-am vazut eu utilizate pe motoare Renault.

Synthetic oil calls upon basic commodities resulting from chemical reactions between complex strong different components. It contains specific additives intended in particular, to maintain the fluidity most stable possible whatever the temperature and to resist oxidation.
The mineral lubricant uses basic components coming from the only refining of oil. Less complex, it is less expensive, but its qualities are also less. It resists less better the constraints of the high temperatures of the engine and contains more impurities than synthetic oil. (sursa: lubrifiants.elf.com)


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chrome
post 18 Sep 2006, 21:04
Post #225


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 October 05




Nu te ataca, eu am intrebat nu am dat cu paru'. Stiam ce scrie acolo si am vazut ce e scris pe coperta de la manual. Dar coperta aia am vazut-o si la megane si la laguna si pare una generala. In caietul de intretinere pare mai targetat pe masina respectiva.

Ma nedumireste de ce reno care oricum este un maniac in a schimba subansamble din ce in ce mai mari recomanda elful semisintetic si mai ales ma interesa uleiul potrivit pentru motoare cu performante medii precum cele de la Clio (benzina sau diesel). Era o nelamurire pe care doream sa o clarific. Eu am luat pt revizie tot 10w40 si voiam sa fundamentez decizia de a continua cu asta sau sa trec pe sintetic. Ideea este daca merita nu daca e mai bun ca asta e stiut deja. Asa ulei poti sa pui cel mai scump si sa il schimbi la 5000 ca de daunat nu-i dauneaza masina. Ideea este doar ce merita. La Elf 10W40 am vazut ca este catalogal la B4 si marchetat ca "High Performance" In gama de uleiuri mai are cam 2-3 tipuri peste. 0w, 5w de 2 tipuri parca. In fine, intelegi ideea mea.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 6 Nov 2006, 14:49
Post #226


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




la anu' face si tractorasu' meu 4 anisori. io am doar 33.000km si pana la vara fac...sa zic 40.000km. e musai sa schimb distributia. sau sa mai astept un an? chiar daca masina are 4 ani, n-am 60.000 km totusi.
is adevarate povestile cu uzura cauciucului de la curele dupa 4 ani, sau e vrajeala a serviceurilor? a mai mers cineva cu distributia originala mai mult de 4 ani?


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 6 Nov 2006, 15:21
Post #227


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Ulei SF/CC si apoi venim si ne plangem ca masina nu mai merge bine... sper ca aia din service sa se fi uitat macar si sa se priceapa si la uleiuri.
Cu mici retineri, as folosi uleiul ala la un diesel din anii 80.


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lastogogo@gmail.com
post 7 Nov 2006, 16:30
Post #228


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 7 November 06




Am un Renault Clio 1.4 75 CP benzina si ma apropii de revizia la 60000. Am citit tot ce ati scris(cele 8 pagini) si cu riscul sa mi-o taiati cu "citeste mai sus..." va intreb si eu care-i treaba cu piesele luate de la alt service si montate la un service Renault. In ce conditii primesc garantie la ele(si cat e in general garantia). Si va rog sa evitati expresiile de genul "daca sunt produse 'agreate' de renault" ca nu ma lamuriti deloc. Apropo, spuneti-mi si mie va rog cat ma costa 'bielete anti-ruliu' si 'bielet c.v' ca nu am gasit pe nicaieri. Deci, concret: de la ce service pot lua un kit distributie + accesorii, astfel incat sa primesc garantie la un service renault si acolo sa platesc doar manopera. Mersi si be gentle !


--------------------
Renault Clio 1.4 clio 1.4 symbol 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lastogogo@gmail.com
post 7 Nov 2006, 16:41
Post #229


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 7 November 06




sorry nu e symbol, e de 75CP. este ca a lui 'cmandrei'


--------------------
Renault Clio 1.4 clio 1.4 symbol 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 7 Nov 2006, 16:45
Post #230


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




ideea ar fi ca magazinul de piese iti da garantia pentru piese iar service-ul pentru manopera. Pentru a iti da garantie pt piese trebuie sa fie un service specializat pentru reno, sau un magazin care are un service cu care lucreaza.

masina ne mai fiind in garantie, nu cred ca au vro obiectie service-ul RENO de unde vii cu piesele.


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bumlau
post 7 Nov 2006, 18:37
Post #231


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 15 June 06




Am si eu o intrebare. Am fost azi la service renault desi masina nu mai e in garantie si mi-am schimbat filtrele (aer, benzina, ulei), uleiul, kit distributie, curea accesorii. De facturat mi s-a facturat dar nu am stat acolo. Filtrul la 1,2 nici nu prea se vede.Uleiul intr-adevar este alta culoare decat ce aveam, deci clar e schimbat. Distributia iar nu se vede, de unde stiu eu ca nu m-au aburit?Desi cei de la service spun ca la Reno distributie e garantata 60.ooo km sau 4 ani am inteles de la un tip de la Augsburg ca de fapt e garantata 100ooo km.
Mi-au mai facturat si un curatitor frana Berner. Ce-i asta?


--------------------
Renault Clio 2001 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 8 Nov 2006, 00:26
Post #232


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




@lastogogo@gmail.com ...

cmandrei are symbol 1.4 8V 75cp

de unde iei piese smile.gif http://www.reno.ro/index.php?showtopic=42758 ... pentru preturi trebuie sa suni si sa intrebi exact

garantia pe piese o iei de la magazin si este valabila daca magazinul accepta montarea pieselor la un service autorizat reno (cat garantie ? cat da fiecare magazin in parte)

de la service-ul reno vei obtine doar garantie pe montaj care para e 30 zile dar o sa verific si o spun mai exact daca nu zice altcineva inainte


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wrs
post 8 Nov 2006, 08:54
Post #233


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 10 January 06




Eu vad un pic altfel problema cu garantia, si anume: Piesele pe care le aduci le garanteaza(probabil) magazinul de unde le cumperi, montajul il garanteaza service-ul care le monteaza dar ce se intampla cu garantia celorlalte subamsamble cu care piesele aduse intra in contact?

Exemplu: cumperi uleiul de la un magazin care garanteaza ca ce scrie pe eticheta exista si in bidon si nu e contrafacut, mecanicul schimba uleiul corect. In acest caz cum ramane cu garantia motorului?


--------------------
renault symbol 1.5dCi 80cp fidji, 01/2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 9 Nov 2006, 17:12
Post #234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




nu stiu daca aveti cartea de intretinere/service a masinii. am pus intervale de service pe repere dintr-un manual al unui clio bicorp produs/vandut in Franta.

cine o avea dreptate?

distributie si accesorii, lichid frana si racire la 120.000km. dry.gif

This post has been edited by ionutmar: 9 Nov 2006, 17:16

Attached thumbnail(s)
oil.jpg ( Size: 82.08k ) Number of downloads: 471
service1.jpg ( Size: 113.86k ) Number of downloads: 472
service2.jpg ( Size: 78.02k ) Number of downloads: 473


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 9 Nov 2006, 20:30
Post #235


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




pai romanii e mai fraieri. ei trebuie sa bage bani in buzunaru' serviceurilor an de an. daca s-ar putea RR ne-ar recomanda sa facem revizii in fiecare luna. iar uleiul sa-l schimbam saptamanal.
ce sa inteleg eu ca posesor de renault? ca renourile noastre, ale romanilor, is facute din rebuturi si nu tin cat alea din franta.

un renault clio bicorp (d-ala vechi) produs in franta nu foloseste aceleasi piese si repere ca unul (un symbol) facut la turci? nu au acelasi motor, aceleasi curele, aceleasi bujii...etc?

de ce distributia la aia se schimba la 120.000km si la noi la 60.000? daca era vb de ceva legat de amortizoare,arcuri,directie mai ziceam.dadeam vina pa drumuri. da' distributia cum de nu merge si la noi 120.000? is curelele alea din mamaliga?
si uleiu la aia de ce merge 30.000km si la noi doar 15.000? e mai prost uleiu la noi, sau cum?

sa deie cineva un mail la RR sa intrebe chestiile astea. as da io, da' deja m-au pus baietii pa lista neagra.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 9 Nov 2006, 21:43
Post #236


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




@ionutmar: hihihihi ce veste buna mi-ai dat... Al meu Clio e facut in Franta, am 62.000 km si nu am nici o tragere de inima sa bag 20 de mil in distributie... Parca ma simt nintel mai bine acum. biggrin.gif


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chrome
post 9 Nov 2006, 22:17
Post #237


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 October 05




Pana acum uleiul era mai bine sa se schimbe mai des datorita sulfului din carburant care altereaza propietatile acestuia. Acum ca se va generaliza carburant E4 cred ca doar ii imbogatim pe toti din bransa auto. sad.gif


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 9 Nov 2006, 23:15
Post #238


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




clio meu adus din FR, avea 136k km si distributia a fost schimbata la 123k km, la 60k km doar revizie normala.

Cu uleiu e corect la 15 000, vedeti ca si in carte scrie ca daca masin a circula cu oprisi dese, in oras, atunci se recomanda la 15k km.

deci al meu a mers 123 k km cu distributia originala, si acu are 142k si banuiesc ca kitul de accesorii e cel original (nu apare mentionat in carnetu de service ca schimbat).

120 000 e o cifra critica.....se schimba distributia, cureaua de accesorii, lichidu de frana si lichidu de racire....o suma destul de importanta.



--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzyY
post 9 Nov 2006, 23:39
Post #239


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 6 November 06




la mine , conform facutrii din fra dupa cartea service, distributia a fost schimbata la 60mii..acum are 129k si ar trebuie sa o schimb iar, nu?


--------------------
RENAULT Clio Bicorp 1.5 dci/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 10 Nov 2006, 09:21
Post #240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




In general, la distributie cedeaza rolele mai repede datorita mediului cu praf.
Acesta este moticul pentru care in Romania intervalul de 60k km este luat ca masura de siguranta. Poate sa crape o rola la 70k km sau la 130k km.

La fel si in cazul uleiului. Pe de alta parte, este o tendinta accentuata pentru prevenirea poluarii. Se incearca uleiuri biodegradabile etc.
Si atunci in loc sa folosesti un ulei care protejeaza mai bine motorul dar este mai instabil (5W40 de ex.), se trece la uleiuri care au stabilitate mai buna in timp (5W30, 0W30 chiar 0W20 in afara Euorpei), care chiar daca nu protejeaza motorul la fel de bine in primii 10k km ca is un 0W40 sau 5W40, ca avea aceleasi proprietati si dupa 20 sau 30k km, ajungandu-se la un interval de schimb de pana la 50k km. Poluare mai mica, uzura ceva mai mare.


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
64 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 11:48
Dacia