Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Indicator Nivel Benzina Si Beculet Galben Benzina, erori normale ?

rttt_gia
post 30 Aug 2006, 16:54
Post #91


ExRenoAR


Group: Members
Posts: 488
Joined: 21 February 05
From: Bucuresti




Strict urban bucurestean smile.gif


--------------------
Kia Cee'd 1.6 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crn
post 30 Aug 2006, 22:04
Post #92


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 1 September 05




Chestia asta cu indicatorul e chiar o mare idiotenie pentru ca am fost plecat la drum si nu stiam daca imi ajunge benzina sau nu. Desi stiam ca la jumate am consumat aproximativ 15-17 litri ma stresa acest fapt pentru ca tot timpul trebuia sa-i fac plinul pentru a fi sigur ca imi ajunge benzina. Si cum mergeam putin si scadea acul indicatorului mad.gif


--------------------
Renault Symbol 2005
Renault Clio Symbol Fidji 1.4 16v (98CP), 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 30 Aug 2006, 22:08
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu am facut plinul acu 2 zile, am vreo 90 de kilometri facuti, iar acul la benzina e la linia de deasupra jumatatii, ce idiotenie. La masina asta nu te poti lauda niciodata ca ai plinul.
Nu mai vorbesc de faptul ca nu merge cursiv indicatorul ala, "fuge" de plin ca dracu de tamaie, chiar si dupa ce ies din benzinarie daca iau 2-3 viraje se misca acul.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rttt_gia
post 31 Aug 2006, 14:07
Post #94


ExRenoAR


Group: Members
Posts: 488
Joined: 21 February 05
From: Bucuresti




Fac cca. 100 de km pana sa se miste "considerabil" acul "de la plin"


--------------------
Kia Cee'd 1.6 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crn
post 31 Aug 2006, 21:03
Post #95


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 1 September 05




Ceea ce spui mie mi se pare de domeniul fantasticului. Asta nu inseamna ca nu cred insa a mea asa face. Eu cred ca la citiva km de la pompa deja incepe sa se vada ca a scazut nivelul, cred ca daca m-as uita cu atentie poate as vedea cum scade nivelul in timp real.


--------------------
Renault Symbol 2005
Renault Clio Symbol Fidji 1.4 16v (98CP), 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 1 Sep 2006, 08:29
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu de multe ori mai indes 2-3 litri la pompa ca sa fie mai plin rezervorul si sa nu se mai miste acul ala nenorocit. biggrin.gif
Chiar atat de idioti au fost proiectanii lui Reno cand au facut indicatorul asta? Nu poate sa mearga si el mai cursiv? Daca nu l-as cunoaste as spune ca am consum de masina sovietica.
Chiar n-a observat nimeni la drive-teste ca indica deamplea nivelul de carburant?
M-am suit intr-o Solenza mai demult si am facut vreo 180 de kilometri in afara. Nu avea plinul, dar acul la benzina cobora frumos si cursiv, fara senzatia ca ar papa mult.
Chiar nu puteau sa "repete greseala" boii de francezi?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chrome
post 1 Sep 2006, 11:47
Post #97


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 October 05




La mine chiar curge cursiv. Acul sta nemiscat la maxim doar daca fortez la umplere. Daca scot cand sare prima data pe urma coboare cursiv. Din ce estimari am facut liniuta este asa cum s-a zis de 5l. Exceptie face bineinteles prima care are 7 (cu cei doi "inghesuiti"). La ultima liniutae mai nasol. Cand a ajuns acul pe rosu, in partea cea mai de jos, mai am 5l, dar becul nu prea se aprinde. Si nu are variatii la plecarea de pe loc, viraje etc. Doar daca stau peste 30 de sec aplecat intr-o parte. Mie mi se pare ok asa mai ales ca nici la alte masini nu am vazut sa indice mai bine. CB era mai de ajutor.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
depecharu
post 1 Sep 2006, 14:26
Post #98


Membru cu trapa la cap


Group: Members
Posts: 198
Joined: 16 May 06
From: MS




QUOTE(Laurentziu83 @ 10 May 2006, 22:05)
Pentru cei ce nu stiu principiul plutitorului la benzina.

Sonda de nivel la benzina lucreaza pe acelasi principiu ca si voltmetrul. Eu am desfacut o sonda de oltcit acum cativa ani.
Era compusa dintr-un tub cu un bobinaj pe el, cam o spira la 1.5 mm, iar tubul avea cam 20 de cm. In varful tubului era legat bobinajul la masa. In jurul tubului era montat plutitorul care avea montat un contact ce atingea bobinajul respectiv. contactul respectiv avea legat un fir ce se ducea in bord.
Pe masura ce scadea nivelul in rezervor, cobora si plutitorul, la fel si contactul iar curentul parcurgea o portiune mai mare de bobinaj (crestea rezistenta), deci scadea tensiunea pe circuit, iar indicatorul din bord (un voltmetru de fapt) inregistreaza asta si arata nivel mai scazut.

*



Nu stiu de unde ai luat principiul de functionare, e corect dpdv constructiv dar:
- tensiunea in bobina nu poate fi variabila in functie de rezistenta;
- intensitatea e cea variabila, tensiunea fiind constanta(12V de la baterie sau cat iti scoate tie alternatorul 13 - 14 parca ziceai);
- indicatorul de pe bord e un ampermetru.

Am vazut ca esti student si te-am corectat in ideea ca poate iti va folosi la vreun examen chestia asta tongue.gif


--------------------
Pegas bicicleta - MS 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 1 Sep 2006, 14:57
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Sunt student la ASE, deci nu de la facultate am luat principiul asta, ci din ce stiam dinainte si am intuit. Deci nu-mi va folosi la nici un examen. tongue.gif
Ampermetrul trebuie pus in serie cu un consumator, altfel face BUM. Care e consumatorul?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 1 Sep 2006, 15:54
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Consumatorul poate fi si o rezistenta banala, special aleasa pt ca prin ampermetru sa treaca o intensitate de curent intre limitele afisajului. Na, mare lucru.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
depecharu
post 1 Sep 2006, 22:30
Post #101


Membru cu trapa la cap


Group: Members
Posts: 198
Joined: 16 May 06
From: MS




o dam deja in off-topic sau in lambada... I=U/R am studiat cu totii in clasa a VII la fizica.


--------------------
Pegas bicicleta - MS 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 2 Sep 2006, 14:31
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Nu e nici un offtopic, doar incercam sa aflam cum functioneaza blestematul ala de indicator.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 2 Sep 2006, 15:26
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Eu intr-o zi, am pus motorina de 120Ron fiind cu acul la o liniuta peste rosu. Cand ma urc in masina raman dezamagit caci acul nu urcase decat la o liniuta peste jumatate. Ajung acasa, apoi spre seara mai pornesc masina si surpriza: acul indica plin. Ma invart eu cativa km prin oras(cel mult 10km) si intre timp acul scade cu 2 liniute fata de plin.

Cred ca ar fi indicat sa ma duc cu masina sa o spovedesc, sau la o vrajitoare care foloseste magia alba.

Ce sa zic, decat sa am un indicator exact si sa imi scada vertiginos din cauza unui consum de 10% in oras... prefer sa am un indicator aiurea si sa imi consume 6% in oras smile.gif


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 2 Sep 2006, 19:27
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Sau amandoua smile.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario8119
post 5 Sep 2006, 09:25
Post #105


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 17 April 06




Mie mi-a zis un "baietas" de la pompa de la OMV care m-a vazut ce faceam ( faceam plinul ochi , din ala cu miscari de masina sa se aseze motorina in rezervor tongue.gif. Am vazut la cineva chestia asta si am murit de ras... apoi cand am miscat si eu am constat cu stupoare ca desi era plin ochi au mai iesit niste burbuluci de aer si motorina s-a dus mai la fund ...si a mai intrat ceva...deci am pus in practica si eu.) in fine sa revin ...deci m-a vazut si a venit si mi-a zis sa nu mai fac plinul ochi ca cica se strica plutitorul. Eu am zis ca nu-l cred (in gandul meu era ca lui ii era frica sa nu dau pe jos motorina sa fac mizerie tongue.gif) Si el a zis ca stie el ca are experienta "la pompa" si a auzit pe multi ....) In fine nus ce sa cred.....acu ma gandesc ca poate e adevarat si de-aia s-au defectat si plutitoarele voastre.
Eu am masina din octobrie 2005 ...22000 km. De fiecare data am facut plinul ochi (pt consum) si am mers aproape de golirea rezervorului .....bine la inceput mi-era frica sa ma apropii prea mult de gol caci aveam impresia ca nu functioneaza becul galeben.
La mine plutitorul functioneaza cam asa. La prima diviziune sta cel mai mult. Adika de la ultima liniuta pana la penultima fac vreo 140-150 km extraurban si vreo 100 urban....deci eu zic ca are vreo 6-7 litrii...la urmatoarele sta mai putin 100 extraurban si 70-80 urban...deci zic ca au pe undeva la 5 litrii.....Asta pana ajunge rezervorul la jumate. De la jumatate in jos incepe sa scada mai vertiginos....Nu m-am uitat atent dar oricum scad foarte repede liniutele alea. Si apoi vine o surpriza....la ultima liniuta aia rosie ingrosata sta acolo (adika pe 0 ) o gramada ...ccc 100-150 km.....si de-aia eram foarte speriat la inceput....ca raman fara motorina..ma gandeam ca nu functiona ceva la beculetul ala galben.. In fine odata mi-am luat inima in dinti biggrin.gif si am zis ce-o fi o fi si am mers ccc 100 km dupa ce am ajuns la ultima linie si apoi s-a aprins becultul galben....am mai facut vreo 20-30 km asa....si am alimentat 46 litri.
A si offtopic.....autonomie 980 km , 46 l , consum de 4.7 l la suta (60 % extraurban) Super Bine .....dar in bucuresti am incercat o chestie care unii zic ca e bine altii zic ca nu...am mers cu ea f mult scoasa din viteza....in sensul ....plecam de pe loc 1-2-3 eventual si a 4-a...o si o scoteam din viteza pana la urmatorul semafor. si de cate ori aveam ocazia asa faceam....Acu unii zic ca se tefecteaza sincroanele in cutie ca motorul se invarte cu o turatie iar cutia cu alta ....voi ce pareri aveti?

This post has been edited by Mario8119: 5 Sep 2006, 09:26


--------------------
Renault Clio 2006 1.5 DCi
Renaul Clio Symbol Fidji 1.5 DCi, 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
st0rm3ru
post 5 Sep 2006, 10:23
Post #106


god of the hell fire


Group: Members
Posts: 175
Joined: 14 December 05
From: Bucharest, .ro




pentru cei care indeasa benzina/motorina in rezervor pana se prelinge: voi credeti ca pompele alea au fost concepute de niste prosti de se opresc singure?
trebuie lasat si AER in rezervor! nu stiu care e coeficientul de dilatare al combustibililor dar cu siguranta exista.
Mario8119: in loc sa scoti masina din viteza foloseste frana de motor! simplu: ia piciorul de pe pedala de acceleratie. ai consum 0. nu mai dau explicatii suplimentare, daca ai sa cauti pe forum vei gasi mai multe detalii.


--------------------
Renault Clio Symbol - Expression 2002 1.4 8v
Trance eXcess! :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 5 Sep 2006, 11:25
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Se pare ca nu la toata lumea merge la fel indicatorul ala, la mine dupa 20 de kilometri prin oras deja a coborat o linie. Cel mai mult sta la jumatate, am facut 170 de kilometri in afara intre prima linie de deasupra si prima linie dedesubt.
Oricum, la service o sa le reclam si indicatorul de indica aiurea, sa-l regleze altfel, m-am saturat sa n-am niciodata plinul.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
allex82
post 5 Sep 2006, 11:49
Post #108


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 2 March 06




Eu unul m-am invatat... de la plin, merg lejer 6-700km fara sa imi fac griji... indicatorul coboara cursiv, frumos... insa e enervant ca nu sta niciodata sus de tot, la 100m de la iesirea din benzinarie deja a cazut jumatate din prima liniuta... ehhh, reclam la revizie, pana atunci ma descurc asa...


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.4 8V Albastru Otoman - Martie 2006
Username vechi: dreamer
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 5 Sep 2006, 17:51
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Coboara cursiv, frumos, dupa 150 de kilometri in oras sau 200 si ceva in afara deja zgarie demult linia de jumatate....
I-am imprumutat lui unchi-miu masina sa se duca pana in delta si m-a intrebat ce consum de tanc are masina. laugh.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
allex82
post 6 Sep 2006, 07:58
Post #110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 2 March 06




Stiu... i-am lasat masina tatalui meu vreo 2 saptamani, insa asta a fost primul lucru care i l-am spus... NU te lua dupa porcaria aia de indicator decat orientativ! biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.4 8V Albastru Otoman - Martie 2006
Username vechi: dreamer
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 6 Sep 2006, 12:45
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




60 de kilometri de la plin, acul urca pana la a doua linie de la mijloc, apoi coboara la prima linie. Daca m-as lua dupa indicator ar rezulta vreo 20 de litri consumati in 60 de kilometri. 1 la 3 kilometri. wacko.gif Rolls-Royce ar fi taare economice. wacko.gif
Presimt eu ca s-a dilit ceva pe acolo, nu-i a buna cu indicatorul, in curand o sa mi se aprinda becul rosu la jumatate de rezervor. wacko.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario8119
post 8 Sep 2006, 13:36
Post #112


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 17 April 06




QUOTE(st0rm3ru @ 5 Sep 2006, 10:23)
pentru cei care indeasa benzina/motorina in rezervor pana se prelinge: voi credeti ca pompele alea au fost concepute de niste prosti de se opresc singure?
trebuie lasat si AER in rezervor! nu stiu care e coeficientul de dilatare al combustibililor dar cu siguranta exista.
Mario8119: in loc sa scoti masina din viteza foloseste frana de motor! simplu: ia piciorul de pe pedala de acceleratie. ai consum 0. nu mai dau explicatii suplimentare, daca ai sa cauti pe forum vei gasi mai multe detalii.
*



Pe-asta cu indesatul am inteles-o...nici nu-mi recuse prin cap....bine ca de obicei dupa ce alimentez consum repede 1 litru 2....si nu cred ca e aceeiasi problema deca daca as lasa-o asa fulll undeva in soare sa zicem.

Dar am o rugaminte la tine....cu speranta ca nu o sa ma injuri /injurati am dat search si ori sunt mai nepriceput ori nustiu dar nu prea am gasit nimik relevent la ce ai zis tu cu consumul. As vrea daca poti sa-mi dai o explicatie/un detaliu ceva....sa inteleg de ce e asa cum zici...ca nu mi se pare logic deloc.....poate tu ai calculator de bord si acolo ai observat...totusi care e explicatia logica?


--------------------
Renault Clio 2006 1.5 DCi
Renaul Clio Symbol Fidji 1.5 DCi, 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GExGE
post 8 Sep 2006, 16:11
Post #113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 22 August 06
From: Bucuresti




Si totusi aceasta problema nu poate fi reparata ? Cum alte masini nu au aceasta problema ?


--------------------
Renault Megane II.1 - xx-xx-GxG 2004 dCi 1.5 80
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 Sep 2006, 11:18
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Teoretic ar putea fi reparata, dar nu stiu cum arata plutitorul si cum e el fixat de sonda. La dacie era prins cu o tija de restul sondei, tija ce putea fi indoita si reglata precum flotorul de la WC. laugh.gif
Am sa ma duc oricum in service cu ea, intrucat parca s-a mai agravat fenomenul si mi-e ca a "luat apa" plutitorul ala. Cand o sa desfaca plutitorul va spun ce si cum. Accesul la el ar trebui sa fie simplu, ridicand sezutul banchetei spate si inlaturand capacul unde intra ceva fire de dedesubt.
Momentan inca mai am garantie, asa ca nu umblu.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 10 Sep 2006, 19:29
Post #115


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Ohh.....my God......a inceput si mie sa imi faca precum voua! Parca la inceput, cand cumparasem masina nu facea chiar asa, adica aparent functiona normal....dar in ultimul timp are unele "fluctuatii" (daca le pot numi asa)! smile.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 10 Sep 2006, 21:39
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Ceva de genul: pui contactul, se ridica acul la un anumit nivel, si apoi scade vreo 2 mm, cam o diviziune?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 11 Sep 2006, 07:34
Post #117


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Nu....cand pun contactul se ridica acul la un anumit nivel....iar apoi dupa ce mai merg ceva incepe sa se ridice in continuare! Pe urma incepe sa scada! smile.gif Oricum....mi-am dat seama ca este orientativ! rolleyes.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 11 Sep 2006, 12:52
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Cum aia masii? blink.gif huh.gif
Cum naiba au proiectat sonda aia de nu indica la fel la doua masini?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 11 Sep 2006, 13:19
Post #119


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Sincer....habar nu am! Probabil s-au gandit ca masinile trebuie sa fie unice! radmasa.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
depecharu
post 11 Sep 2006, 15:01
Post #120


Membru cu trapa la cap


Group: Members
Posts: 198
Joined: 16 May 06
From: MS




Si al meu face figuri sonda. Ieri imi arata rezervorul gol complet (afisaj digital) becul era portocaliu. Am mai facut 10 klm am pus benzina de 300 de mii si dupa aceea imi arata rezervorul plin de jumatate. Rezervorul are 40l.


--------------------
Pegas bicicleta - MS 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 11:19
Dacia