Indicator Nivel Benzina Si Beculet Galben Benzina, erori normale ?
![]() ![]() ![]() |
Indicator Nivel Benzina Si Beculet Galben Benzina, erori normale ?
rttt_gia |
![]()
Post
#91
|
||
![]() ExRenoAR Group: Members Posts: 488 Joined: 21 February 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Kia
Cee'd
1.6 L
|
|||
crn |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 1 September 05 ![]() |
Chestia asta cu indicatorul e chiar o mare idiotenie pentru ca am fost plecat la drum si nu stiam daca imi ajunge benzina sau nu. Desi stiam ca la jumate am consumat aproximativ 15-17 litri ma stresa acest fapt pentru ca tot timpul trebuia sa-i fac plinul pentru a fi sigur ca imi ajunge benzina. Si cum mergeam putin si scadea acul indicatorului
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2005 Renault Clio Symbol Fidji 1.4 16v (98CP), 2005
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#93
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu am facut plinul acu 2 zile, am vreo 90 de kilometri facuti, iar acul la benzina e la linia de deasupra jumatatii, ce idiotenie. La masina asta nu te poti lauda niciodata ca ai plinul.
Nu mai vorbesc de faptul ca nu merge cursiv indicatorul ala, "fuge" de plin ca dracu de tamaie, chiar si dupa ce ies din benzinarie daca iau 2-3 viraje se misca acul. |
--------------------
.
.
.
|
|
rttt_gia |
![]()
Post
#94
|
![]() ExRenoAR Group: Members Posts: 488 Joined: 21 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Fac cca. 100 de km pana sa se miste "considerabil" acul "de la plin"
|
--------------------
Kia
Cee'd
1.6 L
|
|
crn |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 1 September 05 ![]() |
Ceea ce spui mie mi se pare de domeniul fantasticului. Asta nu inseamna ca nu cred insa a mea asa face. Eu cred ca la citiva km de la pompa deja incepe sa se vada ca a scazut nivelul, cred ca daca m-as uita cu atentie poate as vedea cum scade nivelul in timp real.
|
--------------------
Renault
Symbol
2005 Renault Clio Symbol Fidji 1.4 16v (98CP), 2005
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#96
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu de multe ori mai indes 2-3 litri la pompa ca sa fie mai plin rezervorul si sa nu se mai miste acul ala nenorocit.
![]() Chiar atat de idioti au fost proiectanii lui Reno cand au facut indicatorul asta? Nu poate sa mearga si el mai cursiv? Daca nu l-as cunoaste as spune ca am consum de masina sovietica. Chiar n-a observat nimeni la drive-teste ca indica deamplea nivelul de carburant? M-am suit intr-o Solenza mai demult si am facut vreo 180 de kilometri in afara. Nu avea plinul, dar acul la benzina cobora frumos si cursiv, fara senzatia ca ar papa mult. Chiar nu puteau sa "repete greseala" boii de francezi? |
--------------------
.
.
.
|
|
Chrome |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 October 05 ![]() |
La mine chiar curge cursiv. Acul sta nemiscat la maxim doar daca fortez la umplere. Daca scot cand sare prima data pe urma coboare cursiv. Din ce estimari am facut liniuta este asa cum s-a zis de 5l. Exceptie face bineinteles prima care are 7 (cu cei doi "inghesuiti"). La ultima liniutae mai nasol. Cand a ajuns acul pe rosu, in partea cea mai de jos, mai am 5l, dar becul nu prea se aprinde. Si nu are variatii la plecarea de pe loc, viraje etc. Doar daca stau peste 30 de sec aplecat intr-o parte. Mie mi se pare ok asa mai ales ca nici la alte masini nu am vazut sa indice mai bine. CB era mai de ajutor.
|
-------------------- Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007 |
|
depecharu |
![]()
Post
#98
|
Membru cu trapa la cap Group: Members Posts: 198 Joined: 16 May 06 From: MS ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 10 May 2006, 22:05) Pentru cei ce nu stiu principiul plutitorului la benzina. Sonda de nivel la benzina lucreaza pe acelasi principiu ca si voltmetrul. Eu am desfacut o sonda de oltcit acum cativa ani. Era compusa dintr-un tub cu un bobinaj pe el, cam o spira la 1.5 mm, iar tubul avea cam 20 de cm. In varful tubului era legat bobinajul la masa. In jurul tubului era montat plutitorul care avea montat un contact ce atingea bobinajul respectiv. contactul respectiv avea legat un fir ce se ducea in bord. Pe masura ce scadea nivelul in rezervor, cobora si plutitorul, la fel si contactul iar curentul parcurgea o portiune mai mare de bobinaj (crestea rezistenta), deci scadea tensiunea pe circuit, iar indicatorul din bord (un voltmetru de fapt) inregistreaza asta si arata nivel mai scazut. Nu stiu de unde ai luat principiul de functionare, e corect dpdv constructiv dar: - tensiunea in bobina nu poate fi variabila in functie de rezistenta; - intensitatea e cea variabila, tensiunea fiind constanta(12V de la baterie sau cat iti scoate tie alternatorul 13 - 14 parca ziceai); - indicatorul de pe bord e un ampermetru. Am vazut ca esti student si te-am corectat in ideea ca poate iti va folosi la vreun examen chestia asta ![]() |
--------------------
Pegas
bicicleta
- MS
1987
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#99
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Sunt student la ASE, deci nu de la facultate am luat principiul asta, ci din ce stiam dinainte si am intuit. Deci nu-mi va folosi la nici un examen.
![]() Ampermetrul trebuie pus in serie cu un consumator, altfel face BUM. Care e consumatorul? |
--------------------
.
.
.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Consumatorul poate fi si o rezistenta banala, special aleasa pt ca prin ampermetru sa treaca o intensitate de curent intre limitele afisajului. Na, mare lucru.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
depecharu |
![]()
Post
#101
|
Membru cu trapa la cap Group: Members Posts: 198 Joined: 16 May 06 From: MS ![]() |
o dam deja in off-topic sau in lambada... I=U/R am studiat cu totii in clasa a VII la fizica.
|
--------------------
Pegas
bicicleta
- MS
1987
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#102
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Nu e nici un offtopic, doar incercam sa aflam cum functioneaza blestematul ala de indicator.
|
--------------------
.
.
.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Eu intr-o zi, am pus motorina de 120Ron fiind cu acul la o liniuta peste rosu. Cand ma urc in masina raman dezamagit caci acul nu urcase decat la o liniuta peste jumatate. Ajung acasa, apoi spre seara mai pornesc masina si surpriza: acul indica plin. Ma invart eu cativa km prin oras(cel mult 10km) si intre timp acul scade cu 2 liniute fata de plin.
Cred ca ar fi indicat sa ma duc cu masina sa o spovedesc, sau la o vrajitoare care foloseste magia alba. Ce sa zic, decat sa am un indicator exact si sa imi scada vertiginos din cauza unui consum de 10% in oras... prefer sa am un indicator aiurea si sa imi consume 6% in oras ![]() |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#104
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Sau amandoua
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
Mario8119 |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 17 April 06 ![]() |
Mie mi-a zis un "baietas" de la pompa de la OMV care m-a vazut ce faceam ( faceam plinul ochi , din ala cu miscari de masina sa se aseze motorina in rezervor
![]() ![]() Eu am masina din octobrie 2005 ...22000 km. De fiecare data am facut plinul ochi (pt consum) si am mers aproape de golirea rezervorului .....bine la inceput mi-era frica sa ma apropii prea mult de gol caci aveam impresia ca nu functioneaza becul galeben. La mine plutitorul functioneaza cam asa. La prima diviziune sta cel mai mult. Adika de la ultima liniuta pana la penultima fac vreo 140-150 km extraurban si vreo 100 urban....deci eu zic ca are vreo 6-7 litrii...la urmatoarele sta mai putin 100 extraurban si 70-80 urban...deci zic ca au pe undeva la 5 litrii.....Asta pana ajunge rezervorul la jumate. De la jumatate in jos incepe sa scada mai vertiginos....Nu m-am uitat atent dar oricum scad foarte repede liniutele alea. Si apoi vine o surpriza....la ultima liniuta aia rosie ingrosata sta acolo (adika pe 0 ) o gramada ...ccc 100-150 km.....si de-aia eram foarte speriat la inceput....ca raman fara motorina..ma gandeam ca nu functiona ceva la beculetul ala galben.. In fine odata mi-am luat inima in dinti ![]() A si offtopic.....autonomie 980 km , 46 l , consum de 4.7 l la suta (60 % extraurban) Super Bine .....dar in bucuresti am incercat o chestie care unii zic ca e bine altii zic ca nu...am mers cu ea f mult scoasa din viteza....in sensul ....plecam de pe loc 1-2-3 eventual si a 4-a...o si o scoteam din viteza pana la urmatorul semafor. si de cate ori aveam ocazia asa faceam....Acu unii zic ca se tefecteaza sincroanele in cutie ca motorul se invarte cu o turatie iar cutia cu alta ....voi ce pareri aveti? This post has been edited by Mario8119: 5 Sep 2006, 09:26 |
--------------------
Renault
Clio
2006 1.5 DCi Renaul Clio Symbol Fidji 1.5 DCi, 80cp
|
|
st0rm3ru |
![]()
Post
#106
|
![]() god of the hell fire Group: Members Posts: 175 Joined: 14 December 05 From: Bucharest, .ro ![]() |
pentru cei care indeasa benzina/motorina in rezervor pana se prelinge: voi credeti ca pompele alea au fost concepute de niste prosti de se opresc singure?
trebuie lasat si AER in rezervor! nu stiu care e coeficientul de dilatare al combustibililor dar cu siguranta exista. Mario8119: in loc sa scoti masina din viteza foloseste frana de motor! simplu: ia piciorul de pe pedala de acceleratie. ai consum 0. nu mai dau explicatii suplimentare, daca ai sa cauti pe forum vei gasi mai multe detalii. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- Expression
2002 1.4 8v Trance eXcess! :)
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#107
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Se pare ca nu la toata lumea merge la fel indicatorul ala, la mine dupa 20 de kilometri prin oras deja a coborat o linie. Cel mai mult sta la jumatate, am facut 170 de kilometri in afara intre prima linie de deasupra si prima linie dedesubt.
Oricum, la service o sa le reclam si indicatorul de indica aiurea, sa-l regleze altfel, m-am saturat sa n-am niciodata plinul. |
--------------------
.
.
.
|
|
allex82 |
![]()
Post
#108
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 2 March 06 ![]() |
Eu unul m-am invatat... de la plin, merg lejer 6-700km fara sa imi fac griji... indicatorul coboara cursiv, frumos... insa e enervant ca nu sta niciodata sus de tot, la 100m de la iesirea din benzinarie deja a cazut jumatate din prima liniuta... ehhh, reclam la revizie, pana atunci ma descurc asa...
|
-------------------- Renault Symbol Fidji 1.4 8V Albastru Otoman - Martie 2006
Username vechi: dreamer |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#109
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Coboara cursiv, frumos, dupa 150 de kilometri in oras sau 200 si ceva in afara deja zgarie demult linia de jumatate....
I-am imprumutat lui unchi-miu masina sa se duca pana in delta si m-a intrebat ce consum de tanc are masina. ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
allex82 |
![]()
Post
#110
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 2 March 06 ![]() |
Stiu... i-am lasat masina tatalui meu vreo 2 saptamani, insa asta a fost primul lucru care i l-am spus... NU te lua dupa porcaria aia de indicator decat orientativ!
![]() |
-------------------- Renault Symbol Fidji 1.4 8V Albastru Otoman - Martie 2006
Username vechi: dreamer |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#111
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
60 de kilometri de la plin, acul urca pana la a doua linie de la mijloc, apoi coboara la prima linie. Daca m-as lua dupa indicator ar rezulta vreo 20 de litri consumati in 60 de kilometri. 1 la 3 kilometri.
![]() ![]() Presimt eu ca s-a dilit ceva pe acolo, nu-i a buna cu indicatorul, in curand o sa mi se aprinda becul rosu la jumatate de rezervor. ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
Mario8119 |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 17 April 06 ![]() |
QUOTE(st0rm3ru @ 5 Sep 2006, 10:23) pentru cei care indeasa benzina/motorina in rezervor pana se prelinge: voi credeti ca pompele alea au fost concepute de niste prosti de se opresc singure? trebuie lasat si AER in rezervor! nu stiu care e coeficientul de dilatare al combustibililor dar cu siguranta exista. Mario8119: in loc sa scoti masina din viteza foloseste frana de motor! simplu: ia piciorul de pe pedala de acceleratie. ai consum 0. nu mai dau explicatii suplimentare, daca ai sa cauti pe forum vei gasi mai multe detalii. Pe-asta cu indesatul am inteles-o...nici nu-mi recuse prin cap....bine ca de obicei dupa ce alimentez consum repede 1 litru 2....si nu cred ca e aceeiasi problema deca daca as lasa-o asa fulll undeva in soare sa zicem. Dar am o rugaminte la tine....cu speranta ca nu o sa ma injuri /injurati am dat search si ori sunt mai nepriceput ori nustiu dar nu prea am gasit nimik relevent la ce ai zis tu cu consumul. As vrea daca poti sa-mi dai o explicatie/un detaliu ceva....sa inteleg de ce e asa cum zici...ca nu mi se pare logic deloc.....poate tu ai calculator de bord si acolo ai observat...totusi care e explicatia logica? |
--------------------
Renault
Clio
2006 1.5 DCi Renaul Clio Symbol Fidji 1.5 DCi, 80cp
|
|
GExGE |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 22 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Si totusi aceasta problema nu poate fi reparata ? Cum alte masini nu au aceasta problema ?
|
--------------------
Renault
Megane II.1
- xx-xx-GxG
2004 dCi 1.5 80
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#114
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Teoretic ar putea fi reparata, dar nu stiu cum arata plutitorul si cum e el fixat de sonda. La dacie era prins cu o tija de restul sondei, tija ce putea fi indoita si reglata precum flotorul de la WC.
![]() Am sa ma duc oricum in service cu ea, intrucat parca s-a mai agravat fenomenul si mi-e ca a "luat apa" plutitorul ala. Cand o sa desfaca plutitorul va spun ce si cum. Accesul la el ar trebui sa fie simplu, ridicand sezutul banchetei spate si inlaturand capacul unde intra ceva fire de dedesubt. Momentan inca mai am garantie, asa ca nu umblu. |
--------------------
.
.
.
|
|
Duyu |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Ohh.....my God......a inceput si mie sa imi faca precum voua! Parca la inceput, cand cumparasem masina nu facea chiar asa, adica aparent functiona normal....dar in ultimul timp are unele "fluctuatii" (daca le pot numi asa)!
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#116
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Ceva de genul: pui contactul, se ridica acul la un anumit nivel, si apoi scade vreo 2 mm, cam o diviziune?
|
--------------------
.
.
.
|
|
Duyu |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Nu....cand pun contactul se ridica acul la un anumit nivel....iar apoi dupa ce mai merg ceva incepe sa se ridice in continuare! Pe urma incepe sa scada!
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#118
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Cum aia masii?
![]() ![]() Cum naiba au proiectat sonda aia de nu indica la fel la doua masini? |
--------------------
.
.
.
|
|
Duyu |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Sincer....habar nu am! Probabil s-au gandit ca masinile trebuie sa fie unice!
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
depecharu |
![]()
Post
#120
|
Membru cu trapa la cap Group: Members Posts: 198 Joined: 16 May 06 From: MS ![]() |
Si al meu face figuri sonda. Ieri imi arata rezervorul gol complet (afisaj digital) becul era portocaliu. Am mai facut 10 klm am pus benzina de 300 de mii si dupa aceea imi arata rezervorul plin de jumatate. Rezervorul are 40l.
|
--------------------
Pegas
bicicleta
- MS
1987
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 11:19 |