Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Indicator Nivel Benzina Si Beculet Galben Benzina, erori normale ?

Vardan1110
post 24 Nov 2005, 15:34
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 23 November 05
From: Bucuresti




Bai andrei Eu am masina identica cu a ta(pana si culoarea, pana si numele-ma cheama tot andrei)Cand am vazut primul post al tau am zis care mia facut vreo gluma si ma inscris aici? AnywaY masina ta nu e prea veche, faza cu beculetzu nu stiu la mine de (5luni de cand o am) nu sa aprins niciodata. Am luato de la o tipa la 18000 de km si acum are 23000, faza insa care ma intriga pe mine e faptul ca scade acul ala aiurea rau.Dupa 50km mie imi scade 2linii de la plin.I-am intrebat paia de la service si mi=-au zis ca asa e la clio scade acu intai f repede apoi mult mai greu.Nus ce sa zic ca io fac cam 200-250 de km si apoi fac iar plinu dar dupa 250 acu meu e aproape de rosu fara insa a se aprinde becul.SI inca o chestie mie imi ia 12 in oras masina(mers normal in conditii de trafic aglomerat)Tie cat iti ia?


--------------------
Renault Clio 2001 dec Symbol
Nu e clio breun bolid ceva dar E MASHINUTZA MEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 24 Nov 2005, 15:39
Post #32


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Sincer nu am calculat exact niciodata cat consuma in oras ... dar exista posibilitatea ca atunci cand va fi frig frig sa manance si atata benzina ... depinde cat de lungi sunt drumurile de dimineata ca sa zic asa ...

Acum de benzina cade zici ca are pietre atarnate de el ... dar m-am obisnuit ... de obicei am cu 7 L mai mult decat indica el ... asa am observat ...

P.S. precis tu ai jante de aliaj ... io' nu ca o' fo' furate sad.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rmada
post 24 Nov 2005, 17:39
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 29 September 05




Eram o data cu acul aproape de rosu si am decis sa fac plinul. Surpiza insa: au incaput doar 35l( a sarit siguranta la pompa). De unde trag concluzia ca zona rosie acopera cam 15l


--------------------
Renault Clio Symbol 2001
Clio Symbol 1.4 8v, 2002, 90.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
a(mic)
post 24 Nov 2005, 17:41
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 10 November 05




Am mai povestit prin alte parti ... la mine, prima linie... au intrat 28...


a


--------------------
Clio Symbol Fidji 2005 1,4 8V
1.4 8V rosie ca focu'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 3 Dec 2005, 15:25
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




Pana astazi eram aproape convins ca becul se aprinde atunci cand mai sunt 5-6L ,mai ales ca nici in manualul masinii nu se preciza , cei de la reprezentanta imi spusesera ca, in c-tiile aratate, mai puteam face cca. 40km in oras sau cca.80 km extraurban si plus din experienta capatata cu berlina...Chiar am vrut odata sa verific cat mai pot merge cu becul aprins dar am renuntat, de uratul faptului de a cara canistra/bidonasul si de a pune astfel benzina (,manevra,evident ,incomoda)Azi,dupa ce la pornire s-a aprins becul,i-am facut plinul.Cu ''insistente'', au intrat 40,5L...Asadar mai erau cca.9,5L...(precizez ca becul se aprinsese la pornirea de dimineata insa, dupa o scurta stationare, a ramas stins pana la pompa-cca.3km )


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rttt_gia
post 3 Dec 2005, 17:59
Post #36


ExRenoAR


Group: Members
Posts: 488
Joined: 21 February 05
From: Bucuresti




Cam asa constatasem si eu la o super nova. La Clio, am mers cca 70 de km in oras cu becul aprins deci cred ca ca se confirma mitul ca erau vreo 9-10 l tongue.gif


--------------------
Kia Cee'd 1.6 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k0b3
post 3 Dec 2005, 19:16
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 14 August 05
From: Iași




Hai sa va zic cum e la mine:

Dupa prima 100 km cade prima liniuta, dupa care progresiv scade nivelul pana la jumatate. La fix jumatate, de fapt am mai mult decat jumate in rezervor. Scade constant dupa aceea pana spre zona rosie. Cand ajunge pe rosu, de fapt mai merg vreo 100-150 km.

Referitor la becul rosu: de obicei se aprinde si se stinge foarte repede. O singura data mi s-a aprins si am continuat sa merg cu el aprins pana la benzinarie (m-am deplasat cam 30 de km) si cand am facut plinul au intrat 47.5 litri.


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km
Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valivali
post 7 Mar 2006, 10:05
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 2 March 06




Poate cineva sa-mi spuna cati litri mai sunt, aproximativ, in rezervor atunci cand se aprinde becul? Am facut cam 500 Km cu rezervorul plin ochi si azi dimineata mi s-a aprins. Majoritatea km au fost facuti in oras (cam 80%).


--------------------
renault clio 2005
Clio Symbol Fidji, visiniu metalizat, 1,4 8v, dec.2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atacs
post 7 Mar 2006, 12:23
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 19 April 05




Intre 7 si 10 l...Pe undeva pe acolo, mai spre 10, cel mai probabil...Parerea mea...

This post has been edited by atacs: 7 Mar 2006, 12:25


--------------------
Renault Megane 2005 - -
Renault Megane 2005 1.5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 7 Mar 2006, 23:34
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Am mai patit ca dupa prima aprindere a becului sa intre numai 35 de litri de benzina, asa ca....
Rezervorul are sigur 50 de litri???


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 10 Mar 2006, 16:31
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




Este cam ciudat modul de indicare...Cand acul era pe la jumatate au intrat cca.15 l iar cand s-a aprins becul cca.40 l...


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 10 Mar 2006, 16:45
Post #42


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




Si la mine indica destul de aiurea, cand se apropie de zona rosie scade greu, cand e pe plin scade mult mai repede. 50L sigur are rezervorul, ca asa scrie la carte.


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v Alize/1999 - B-xx-xxx
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 11 Mar 2006, 17:16
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Mie mi s-a intamplat ca imediat ce ieseam de la benzinarie si luam ceva viraje deja sa vad acul la benzina cum coboara.
La masina veche mergeam si peste 100 de km fara sa se clinteasca acul. Asta destul de rar, ca nu prea vedea plinul.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
st0rm3ru
post 12 Mar 2006, 12:49
Post #44


god of the hell fire


Group: Members
Posts: 175
Joined: 14 December 05
From: Bucharest, .ro




la deal (sau demaraje puternice) se aprinde becul iar la vale (sau franare brusca) se stinge... smile.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 2002 1.4 8v - Expression
Trance eXcess! :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannypapai
post 27 Mar 2006, 06:35
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 8 March 06




Sunt noul posesor al unuk Fidji 1,4 litri, 16 valve, 98 CP. Am facut pana acum circa 400 km, consum mixt si m-am ingrozit cand indicatorul de benzina era la o linie peste valoarea minima. Am dat fuga la pompa si am, facut plinul, am putut sa bag 27 litri, ceea ce inseamna ca mai erua in rezervor circa 20 litri, pe putin. De ce naiba indicatorul nu era la jumatate? Dupa aceea, am mai rulat si incepuse sa scada vertiginos dar, dupa un timp, a inceput sa urce iar, de parca eram alimentat din aer, ca avioanele. Ce naiba se intampal? Asa este si la voi, sau indicatoprul meu este defect si trebuie sa ma reped la service???


--------------------
Renault Fluence 2016, Expression - B 173 PDA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannypapai
post 27 Mar 2006, 06:57
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 8 March 06




Si inca o intrebare. Cati litri mai sunt in rezervor cand se aprinde ledul?


--------------------
Renault Fluence 2016, Expression - B 173 PDA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 27 Mar 2006, 07:36
Post #47


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




E clar ca e ceva naspa la mijloc. E posibil ca flotorul indicatorului sa fie stricat. Adica spart, si sa intre benzina in el si in felul asta sa se scufunde mai mult decat ar trebui. Eu am patit asa dar la o Dacia Nova, ce-i drept. Si asta la sonda de benzina din rezervor schimbata, pentru ca din fabrica a venit cu ea defecta biggrin.gif


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bazavanf
post 27 Mar 2006, 08:32
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 10 January 06




Sunt de asemenea posesor clio symbol 16 valve si indicatorul de benzina indica cu o linie peste minim si am bagat 30 de litrii de benzina. Pana acum am alimentat de 2 ori in aceasta situatie. Nu stiu cat poti merge and se aprinde becul.


--------------------
renault clio 2006 symbol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 27 Mar 2006, 11:31
Post #49


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Mda, citind si restul de pagini de pe topicul asta mi-am dat seama ca e de fapt o problema de genul 'e normal, asa face toate". Ce sa zic, e super naspa sa fie asa si sa nu ai un control mai exact asupra combustibilului, imi aduce perfect aminte de Dacia Nova - cand acceleram se misca inspre gol acul, cand franam invers, chiar si la curbele mai stranse se misca... din cate am inteles asta ar fi datorita constructiei rezervorului care nu are niste pereti despartitori care sa "sparga" valurile create de miscarea masinii.
Este clar ca solutia tehnica exista pentru ca am intalnit masini care nu au asa indicatoare idioate de combustibil. Dar probabil ca asa s-au mai scazut niste costuri...


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 27 Mar 2006, 12:10
Post #50


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




Pe mine nu prea ma interesa foarte mult acuratetea indicatorului ci mai degraba o aproximare grosiera. Din cate am vazut din momnetul apriderii becului mai poti sa mai mergi lejer cam 80 km in afara. In orice caz nu am mers cu becul aprins pana la prima benzinarie. Prefer sa alimentez decat sa raman cu ea in intersectie (asta in oras). In afara - consum estimativ de 7% plus o marja de min 5l (pentru orice situatie) si alimentarea de obicei de la plecare.


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v Alize/1999 - B-xx-xxx
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 29 Mar 2006, 22:25
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




Padre,as crede ca ar fi de vina flotorul de la indicator daca ar fi vorba de o dacie(la care am schimbat destule flotoare datorita proastei calitati) Mai degraba cred ca e o chestie ciudata de proiectare...Parca ar fi pt. un rezervor de 30 l si nu de 50...


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xpert
post 29 Mar 2006, 22:42
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 January 05
From: Campulung Muscel




astept (poimaine) clio-ul din semnatura. Am avut pana de curand o Solenza. Am facut cu ea 96k km si devenisem una intr-un fel. Despartirea a fost involuntara (mi-a lovit-o unu beat, impact la 80 la ora fara franare. Bine ca era parcata!!! si nu am fost inauntru).
Apropo de indicator, topicul asta ma ingrijoreaza putin pentru ca eu ma ghidam foarte mult dupa indicatorul de combustibil. E drept ca si cel de la slz avea ciudateniile lui: Cu primul sfert de pe cadran faceam cca 250 km. cu al doilea sfert aprox 150. Cu al treilea aprox 100, iar cu ultimul iara cca 200 km. Dar ma obisnuisem si stiam destul de bine cam cata benzina mai este in rezervor si puteam estima (dupa pozitia acului corelata cu totalizatorul partial) si cam ce consum avusesem.
Sper sa ma obisnuies si cu cel de la Clio si sa fim prieteni buni!
Drum bun tuturor si consumuri (de combustibil, nervos si de orice altceva) cat mai mici! biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol 1,4 8V 75CP Fidji aprilie 2006 - VL-***
La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lamar
post 30 Mar 2006, 08:40
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 8 November 05




Dupa ce s-a aprins ledul de la benzina am mai mers cca 30KM.La alimentare am bagat 41 litri. Rezulta o rezerva de motorina de aprox 9-10litri.


--------------------
renault clio fidji 2005 80cp
Fidji 1.5dci 80cp. 11-2005 acum 100cp si 230nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xpert
post 12 Apr 2006, 23:44
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 January 05
From: Campulung Muscel




Confirm si eu ceea ce s-a spus mai sus. Acul coboara foarte repede (aprox 50km la o linie). nu va mai faceti griji. Saracul nu poate sa se schimbe. Asa ca va trebui sa ne schimbam noi optica si sa na obisnuim cu "limbajul" lui.
Drum bun, consum mic!


--------------------
Renault Symbol 1,4 8V 75CP Fidji aprilie 2006 - VL-***
La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdy00007
post 13 Apr 2006, 05:59
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 24 January 05
From: pitesti




sal,am un symbol dci si va spun sigur liniele sunt din 5 in 5 litri ,iar ultima linie de jos indica 15 litri,cand se aprinde becul mai sunt 7 litri.stiu 100% sigur doarece bag cu bidoanele si am destul pana am ramas fara.


--------------------
renault clio symbol 1.5dci 2002, computer bord, cruise control - ag-82-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannypapai
post 8 May 2006, 06:59
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 8 March 06




Sa va spun cum este la mine. Am masina din semnatura si am constatat urmatoarele:
- cand indicatorul este la jumatate, am consumat 15 litri (lucru verificat la pompa);
- la a doua liniuta de jos, am 25 litri, deci jumatate de rezervor;
- la ultima liniuta am 20 litri;
- cand indicatorul atinge zona rosie, incepe sa se aprinda beculetul si mai am cam 10 litri.
Nu este normal, dar m-am obisnuit, am inteles ca asa este la toate Symbol-urile. Ca fapt divers, am trimis un e-mail la Vocea Clientului cu aceasta eroare, sa-i spunem, si m-a sunat o voce blonda tongue.gif care mi-a spus ca trebuie sa bag masina in service, pentru constatate. Oare sa nu stie ca este o regula generala la Symbol sa nu-ti indice corect?


--------------------
Renault Fluence 2016, Expression - B 173 PDA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_neagu
post 10 May 2006, 09:13
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Salut tuturor,
Am un Symbol, 16V, din august anul trecut, ce are acum 11000km. In principiu nu alimentez decat plin si doar atunci cand se aprinde becul galben-chestie de comoditate. Astfel pot confirma ca indicatorul de benzina nu arata real cantitatea din rezervor, ci doar orientativ- lucrul asta nu ma deranjeaza prea tare. Din momentul in care s-a aprins indicatorul mai bag vreo 40litri pana la plin, deci ar mai fi in rezervor inca vreo 10 litri -pentru mine asta ar insemna inca 100km(n-am ramas in pana ca sa vad exact). Consumul meu pe fiecare rezervor este intre 7,1 si 7,4%. De la plin indicatorul scade destul de repede, pana la jumatate(am facut pana la 200km), dupa care scade mai greu (urmatorii 300km). Cel mai mult sta in zona rosie, pana sa se aprinda becul.
Confirm si faptul ca in anumite momente, dupa ce pornesti motorul, indicatia de benzina creste putin(rezervorul este peste jumatate). Asta se intampla, cred, datorita pompei de benzina, care creaza o presiune in rezervor.
Ca o curiozitate: De curand am fost in afara- am facut 700km cu vreo 40litri; la intoarcere, mi s-a aprins becul pt cativa km, dupa care s-a stins. Am mai mers vreo 20km dupa care a ramas aprins pana la exact aceeasi pompa de unde am facut plinul inainte de plecare.
Dar, asa cum a spus un coleg mai devreme in acest topic - este o chestie de obisnuinta.


--------------------
Renault Symbol Fidji 2005, 1,4 16V
Renault Symbol Fidji, 1,4 16V, 98CP, Gri Eclipse, 1 aug 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 10 May 2006, 22:05
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(catalin_neagu @ May 10 2006, 10:13 AM)
Confirm si faptul ca in anumite momente, dupa ce pornesti motorul, indicatia de benzina creste putin(rezervorul este peste jumatate). Asta se intampla, cred, datorita pompei de benzina, care creaza o presiune in rezervor.
*


Pentru cei ce nu stiu principiul plutitorului la benzina.

Sonda de nivel la benzina lucreaza pe acelasi principiu ca si voltmetrul. Eu am desfacut o sonda de oltcit acum cativa ani.
Era compusa dintr-un tub cu un bobinaj pe el, cam o spira la 1.5 mm, iar tubul avea cam 20 de cm. In varful tubului era legat bobinajul la masa. In jurul tubului era montat plutitorul care avea montat un contact ce atingea bobinajul respectiv. contactul respectiv avea legat un fir ce se ducea in bord.
Pe masura ce scadea nivelul in rezervor, cobora si plutitorul, la fel si contactul iar curentul parcurgea o portiune mai mare de bobinaj (crestea rezistenta), deci scadea tensiunea pe circuit, iar indicatorul din bord (un voltmetru de fapt) inregistreaza asta si arata nivel mai scazut.

Bateria masinii are 12 volti. Dupa pornirea motorului tensiunea pe instalatie este intre 13.8-14.5 volti.
Adica si pe circuitul indicatorului de benzina ai tensiune mai mare, si de asta ai alta indicatie (mai mica) cu motorul oprit fata de cea cu motorul pornit.
Asta deoarece, cu motorul oprit, la indicatorul din bord ajunge o tensiune corespunzatoare unui nivel mai scazut cand motorul este pornit.
Daca ai monta de exemplu o baterie descarcata pe masina ai vedea ca indica si mai putin indicatorul respectiv, fara ca benzina sa fi disparut din rezervor.

Cu ani in urma s-a defectat alternatorul la oltcit cand veneam de la mare si am mers "pe baterie" pana acasa. Indicatorul de benzina indica valori din ce in ce mai mici ce nu corespundeau unui nivel real din rezevor.
Singurul ce ar fi indicat corect in acest caz era becul nivel minim, ce este legat de un circuit separat, fara legatura cu vreo rezistenta.
In astfel de situatii, se poate ajunge ca becul de nivel minim sa se aprinda mult dupa ce indicatorul a ajuns la capatul scalei.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_neagu
post 13 May 2006, 20:12
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Explicatiile tale legate de sonda de nivel la benzina au fost cat se poate de clare. Nu pot decat sa apreciez pozitiv.


--------------------
Renault Symbol Fidji 2005, 1,4 16V
Renault Symbol Fidji, 1,4 16V, 98CP, Gri Eclipse, 1 aug 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsiki
post 13 May 2006, 20:58
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 15 February 05
From: Brasov




La megane 2 1,5 dCi si la vechiul Megane1 break 1,6/16v + Renault Classic 1,9dTi se aprind cand mai sunt cca. 10 litrii in rezervor deci s-au consumat 50 litrii..
La Megane 1 puteam sa intru in mode test si sa vad cat mai aveam in rezervor, la megane 2 am intrat in Mode Test si am vazut cat mai era in rezervor numai ca nu am mai putut sa-l scot din Mode Test.
La Megane 1 intrare Mode test : se tine apasata butonul de computer ( stergator ) si se pune contactul ....... la primul test se misca acele in mod alearatoriu , apoi apasand succesiv una din indicatii este cat mai este in rezervor......Iesire din acest mode se taie contactul.
La Megane 2 am intrat Mode test : se pune cardul in locas + se tine apasata butonul de computer ( stergator ) + se apasa butonul start .... apoi apasand succesiv una din indicatii este cat mai este in rezervor .... dar la iesire din acest mode apasand butonul nu am mai iesit si a trebuit sa scot borna de + a bateriei ..... cam naspa.
La Megane 1 foloseam si inca mai folosesc aceasta pentru a vedea cam cat mai am in rezervor si sa-mi fac calculul .....
Cu vechiul Megane1 break 1,6/16v am mers 120 km de cand s-a aprins becul .... la Megane 2 cand apare atentionarea daca apesi imediat pe butonasul de la computer iti face un calcul cam cati km mai poti face.....apoi dupa cativa km dispare acesta afisare..... oricum era cev a in genul la 130km....


--------------------
VW Bora 2002 Break
older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 06:58
Dacia