Ce anume nu va place la clio ?, mai mult symbol ;)
![]() ![]() ![]() |
Ce anume nu va place la clio ?, mai mult symbol ;)
127.0.0.1 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() no saint Group: Members Posts: 155 Joined: 24 November 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane e-Tech
2023, EV60 Techno+ Megane e-Tech EV60
C-HR 2.0 Hybrid Ex: Kadjar, Captur, Kuga, Pathfinder, Focus, Clio Symbol |
|||
127.0.0.1 |
![]()
Post
#62
|
![]() no saint Group: Members Posts: 155 Joined: 24 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(127.0.0.1 @ May 11 2005, 09:22 AM) O chestie pe care am remarcat-o foarte de curand si care ma ingrijoreaza dar pe care am s-o mai studiez: a pus logodnica mea o frana foarte violenta pe la 50-60 km/h si s-au blocat rotile => scartait Intre timp problema s-a agravat dar macar am aflat de unde era: idiotii de la IPSO au reglat intr-un mare fel cablul de la frana de mana astfel incat la frane puternice se blocheaza sabotii pe tambur. Problema este prezentata aici: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=39792&p=27202 |
--------------------
Renault
Megane e-Tech
2023, EV60 Techno+ Megane e-Tech EV60
C-HR 2.0 Hybrid Ex: Kadjar, Captur, Kuga, Pathfinder, Focus, Clio Symbol |
|
dorin00 |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 12 May 05 ![]() |
Mda, rezervorul care "boloboroseste" la frane. Foarte multe masini il au acolo dar numai la Clio al meu l-am auzit. Cred ca are legatura cu forma sau cu tabla subtire din care e facut, sau poate nu contine in interior "spargatoare de valuri" - deh, orice perete interior costa.
Alte chestii care nu imi plac: -bip-ul de semnalizare.As fi preferat tacanitul de releu. -dispozitivul de blocare al centurii scartaie la cea mai mica miscare. Cand stau la semafor, scartaie in ritmul respiratiei ![]() - chederul lateral exterior al parbrizului urca pe montant - o data la 2 saptamani trebuie sa il imping la loc -motorul are un zgomot "abraziv" cand e rece. Zgomotul dispare dupa ce se incalzeste, dar motorul se incalzeste foarte greu. Asta inseamna ca primele 20 de minute de mers masina suna de parca ar macina cafea. -am avut si eu problema cu ambreiajul "cocosat" si teapan. Nu i-am facut nimic. Dupa vreo 8000 km, cel mai destept a cedat. Acuma am un ambreiaj foarte bine crescut si silentios. N-ar trebui sa deschidem si un topic cu ce ne place la Clio? This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 12:03 |
--------------------
Renault Clio
Symbol dCI
2004 Expression Viata e scurta. Nu o putem lungi. Trebuie s-o facem lata.
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#64
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Aici poti scrie si ce iti place la clio ... administratorul site-ului s-a suparat cand am deschis acest topic si unul cu placerea de a conduce clio (care acuma e in cafenea parca sau diverse) ... si a spus ca daca se mai deschide asa ceva va fi sters ... astfel ca cel mai bine e sa scrii tot aici.
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
dorin00 |
![]()
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 12 May 05 ![]() |
Pai sa vedem:
+ consumul: orice i-as face ia 5 la suta. + dinamica: nu e puturoasa deloc. Daca eliberezi ambreiajul pe la 2500 ture, pleaca ca din prastie. Trebuie sa fii pregatit sa schimbi a 2-a repede si sa nu o lasi sa coboare sub 2000. Ma rog, probabil ca se cam uzeaza ambreiajul, dar daca vrei sa dai ceatza la semafor unuia cu Nubira... + nu vibreaza: Am condus recent un Passat 1.9 TDI de 130 HP. E clar ca e cu o clasa mai sus decat Clio (si costa mai mult decat dublu), dar simti motorul in scaun la orice turatie. La Clio motorul sta pe o suspensie foarte moale, cam balangane schimbatorul, dar in schimb nu simti masina bazaind sub fund. + viteza: Eu merg cu ea la babaci la Suceava cam o data pe luna. Ajunge relativ repede la 170 (ma rog, atata imi arata mie). Asta indiferent de vant, panta, etc. Din 65 de cai mi se pare remarcabil. + suspensie confortabila: Inghite gropile, spre confortul rinichilor tai. - personalitate: azi e silentioasa, maine suna de parca merge in 3 cilindri, poimaine ii bate avansul, pe urma zornaie ceva pe sub bord, dupa aia e din nou silentioasa. - suspensie zgomotoasa: cu tot confortul, troncane frate. - predispus la ruliu: cu tot confortul suspensiei inalte si moi, daca faci un slalom se inclina destul de tare. Nu e catastrofal, dar comparand cu alte masini se inclina lateral destul de tare. Cam asta ar fi. E primul meu post, scuzati dimensiunea, aveam multe adunate ![]() |
--------------------
Renault Clio
Symbol dCI
2004 Expression Viata e scurta. Nu o putem lungi. Trebuie s-o facem lata.
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#66
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Pot sa adaug aici ... senzorul de pe volanta ... huh ce nervi poate sa creeze ... (cand masina nu porneste) ...
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
diesel_power |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Inca nu am pus mana pe masina din semnatura, dar deocamdata pot spune ca nu-mi plac instrumentele de bord, mai precis vitezometrul care e gradat pana la 250km/h desi viteza maxima a viitoarei masini este de 175, dupa parerea mea un 220 ar fi trebuit sa fie ultima gradatie pe ceas.
Si deasemenea turometrul care se potriveste mai degraba unui benzinar, nu unui diesel cu puterea maxima la 4000 rpm ![]() ![]() Poate va intrebati da ce conteaza lucrurile astea... Eu zic ca una e ca acul indicator sa se miste intr-o plaja mai larga, alta e sa se miste pe cateva grade de cerc, se pierde din precizie. Deocamdata atat, dupa ce voi pune mana pe volan voi mai reveni. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
andreib |
![]()
Post
#68
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 16 November 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(dorin00 @ May 16 2005, 03:54 PM) Trebuie sa fii pregatit sa schimbi a 2-a repede si sa nu o lasi sa coboare sub 2000. Ma rog, probabil ca se cam uzeaza ambreiajul, dar daca vrei sa dai ceatza la semafor unuia cu Nubira... Wanna try? ![]() PS: Motorul de 65/80 cp diesel de pe clio este bunisor dar in nici un caz nu faci nici un fel de performanta cu el (decat la consum care este de invidiat). Am condus in timpul scolii un DCi de 65 de cp, era f bun pentru ceea ce facea dar dac vroiai demaraj de la el nu aveai sanse, prin oras era mai putin vivace decat un matiz. |
--------------------
Reno
Kangoo 1.2 16v GPL
2005 Reno Kangoo 1.2 16v GPL
|
|
mandelu |
![]()
Post
#69
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
Wanna try? Iti zic eu ca al meu de 80 cp ii da ceata unui matiz in ce treapta de viteza vrei tu. Adica asta prinde suta in 12.2s. Matizul nu are sens sa zic in cate
![]() Cand o duc spre 3000 de ture te baga in scaun de nu se poate (dar atunci nu mai consuma putin, evident). Sorry de offtopic. |
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|
un_vizitator |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Acum 3 saptamani mi-am cumparta si eu un symbol din asta de ultima generatie
![]() ![]() Ce nu-mi place: 1. senzatia de rupere de aderenta pe viraje stranse luate cu > 90 km/h (doar senzatia pentru ca pana acum nu am derapat) 2. tetierele spate care trebuiesc ridicate si coborate de ficare data cand se urca sau coboara cineva din masia pentru ca imi blocheaza vizibilitatea pe toata luneta. si nici nu poti sta pe bancheta daca nu ai tetierele ridicate. 3. desi e destul de bine etansata se aude un vajait de aer pe la usi destul de subtil, dar daca nu asculti muzica devine enervant 4. singura pozitie comoda a scaunului ma forteaza sa stau cu mainile intinse. 5. Reglajul volanului pe inaltime complet inutil din punctul meu de vedere. se ridica cu vreo 3-4 cm... nu-i mare branza, si in plus daca e ridicat nu mai vad nimic in bord. 6. cand sitemul de ventilatie este oprit, pe gurile de ventilatie intra un aer cald si umed... f enervant mai ales vara. Ce imi place la clio: 1. tetierele de la scaunele din fata sunt super bune si isi fac super bine treaba la fel si cele din spate (care sunt enervante) 2. franare echilibrata si fara ABS (am franat vilonet la 120) si masina a patinat drept fara sa schiteze nici un gest spre stanga sau dreapta 3. stabilitate buna in viraje 4. consum extrem de redus (maI ALES CU UN CIP optimizator) 5. vizbilitate f bun pe soasea noaptea, valabil si pentru manevrele de mers cu spatele 6. oglinda laterala stanga super ok. asigura o vizibilitate buna. 7. reglajul unughiului de proiectie aL farurilor super util pe timp de ceata 8. insonorizare buna a caroseriei 9. o incinta acustia f buna pentru difuzoarele din spate si din usi. 10. telecomanda de pe volan care merge si cu niste mp3 playere mai destepte ![]() 11. centurile f sensibile 12. frana de mana care tine f bine ![]() 13. pozitionarea schimbatorului 14. prezenta sacilor cu aer. 15. sistemul ABS conectat la inchiderea centralitza, care la franari violente blocheaza usile. 16. geamuirile spate coboara mai jos parca decat la celelalte versiunui cam atat ![]() pret / calitate / fiabilitate - face toti banii ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Clio
Symbol
2005 dCi power.... u have no ideea what you're missing ;)
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#71
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
QUOTE(un_vizitator @ Aug 15 2005, 12:00 PM) 15. sistemul ABS conectat la inchiderea centralitza, care la franari violente blocheaza usile. ce e asta ? de ce exista ? nu prea inteleg nimic ... |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
mandelu |
![]()
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
Am si eu niste intrebari la tine si remarci:
1. Faza cu vajaitul pe la usi si pe mine ma enerveaza desi nu intra pic de aer pe acolo. In schimb intra zgomot. Ciudat. Ma gandeam ca una fara alta nu merg. 2. Pentru sistemul de ventilatie. Ai posibilitatea sa opresti complet orice aer prin blocarea gurilor de aerisire. Pe langa asta, poti redirectiona spre parbriz tot fluxul care ar mai ramane asa. 3. Care e treaba cu CIP-ul ala optimizator, ca nu am mai auzit de asa ceva? 4. Ce mp3 player pot sa iau ca sa nu pierd telecomanda de pe volan si afisajul? Ca eu stiu ca orice ai lua ai nevoie de o piesa speciala pentru un anumit fel de mufa din spate si e super scumpa piesa aia. Deci niste detalii daca s-ar putea as fi recunoscator ca ma bate gandul sa scap de cd-player. |
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|
Radu718 |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 675 Joined: 22 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Vedeti ca la punctul 1 am facut eu un tutorial care se refera tocmai la treaba asta. Dati si voi un serach.
|
-------------------- Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal |
|
un_vizitator |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 August 05 From: Bucuresti ![]() |
deci :
1. cand ai ABS pe clio si franezi brusc, se pun automat "sigurantele" la usi. 2. Cip optimizator (e echivalentul unui powerbox) e un cip modificat care reduce consumul in timpul mersului normal (vezi a optimiza = to tune up ) deci cip tuning in alte cuvinte 3. pai am inteles ca e o varianta de mp3 player de la ALPine care se pupa si cu telecomanda si cu displayul masinii. am sa intreb pe cineva si am sa-ti spun modelul exact. PS: m-a costat 8700 cu tot cu taxe dar am avut o reducere de 750 + 825 de eu ![]() This post has been edited by un_vizitator: 15 Aug 2005, 12:01 |
--------------------
Clio
Symbol
2005 dCi power.... u have no ideea what you're missing ;)
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#75
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
QUOTE(un_vizitator @ Aug 15 2005, 12:59 PM) deci : 1. cand ai ABS pe clio si franezi brusc, se pun automat "sigurantele" la usi. la mine nu se intampla asa ceva ... |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
un_vizitator |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 August 05 From: Bucuresti ![]() |
cmandrei e posibil sa fie o particularite a alarmei sau a modelului de dupa 2003. eu am vazut asta la 2 prieteni ce au clio symbol din 2003.
|
--------------------
Clio
Symbol
2005 dCi power.... u have no ideea what you're missing ;)
|
|
mandelu |
![]()
Post
#77
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
Pai si ce e cu cipul ala? De unde se ia si cum se pune etc? Acuma imi ia in jur de 5 si un pic in oras daca nu ma infig in ea. ma indoiesc ca pot ajunge pe la un 4%. Ca atlfel nu se merita bani in plus.
Mersi pentru mp3 player. Astept sa vedem ce model. Nu stiu cum e la tine dar la toate clio mai noi se pun sigurantele la usi la demaraj. Deci nu au cum sa se mai puna o data. Cel putin asa e la mine. |
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|
un_vizitator |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 August 05 From: Bucuresti ![]() |
LA mine nu se pun la demaraj.. nici la frana.... pai de cip vb cu Face el parca se ocupa cu cipuri si poti scoate un consum de 4.5-4.7 in orash daca nu o calci iar la drum lung cred ca in jur de 3.6
|
--------------------
Clio
Symbol
2005 dCi power.... u have no ideea what you're missing ;)
|
|
CGB |
![]()
Post
#79
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
Pai daca mergi "frumos" poti sa scoti consumu asta si fara cip.Sau cel putin p-aproape.Eu am facut testu asta si am scos 3 si ceva la suta la drum intins.Nu stiu cat e cipu ala.Daca e prea mult nu cred ca merita, ca nu amortizezi pretul.
This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 12:04 |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
mandelu |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
Am citit ceva din ce zicea Face. Lucrurile nu stau deloc asa roz. Practic eu as dobandi un motor de 100 cp prin soft. Consumul la asta de 100 in oras e insesizabil mai mic ca la asta de 80. Deci nici gand de 4,5.
Iar cu alpine-urile. de 1 ora tot citesc la ei pe site si la alpine.ro. Nu prea zice nicaieri la vreun model de compatibilitate cu sateliti de comanda. Zice ca vine cu telecomanda proprie. dar nu e tot aia. Oricum poate imi zici modelul cand afli ca sa vad ce si cum. Later edit: Ba zice. Acum citesc. revin cu detalii. Later2: Deci treaba sta cam asa. Exista alpine care sunt "ready" si pt satelitul de comanda si pentru afisajul separat. Exista unele care sunt echipate doar pentru satelitul de comanda. Cablul necesar pentru a nu se pierde afisajul pare a fi acesta. http://www.caraudioshop.ro/prod_details.php?pid=KWE-845E E pentru modele renault mai noi de '98 zic ei. Un mp3 player alpine care sa fie "ready" si pt satelit si pt afisaj e asta: http://www.caraudioshop.ro/prod_details.php?pid=CDA-9847R Am luat modelul cel mai de jos ca pret. Deci din cate ma prind eu e nevoie si ca mp3-playerul sa aibe o asemenea intrare, altfel degeaba ai cablul. Am cautat dupa sony si panasonic si nu am gasit nicaieri sa se zica ceva de o asemenea intrare. La Alpine se specifica clar lucrul asta insa, ca "feature". |
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|
un_vizitator |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 August 05 From: Bucuresti ![]() |
cum zicea cristib depinde si de cum conduci. iar in legatura cu modelul de alpine astept si eu sa-mi raspunda persoana respectiva
![]() |
--------------------
Clio
Symbol
2005 dCi power.... u have no ideea what you're missing ;)
|
|
un_vizitator |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Alpine CDA 9847 - asta ar fi modelul de care vorbeam eu se pare ca e acelas mentionat de tine
![]() This post has been edited by un_vizitator: 15 Aug 2005, 16:43 |
--------------------
Clio
Symbol
2005 dCi power.... u have no ideea what you're missing ;)
|
|
mandelu |
![]()
Post
#83
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
Da e acelasi. Faza e ca e cam scump. Minim 230 Euro la noi. Deci cam 8 mil. Si cred ca ala al meu din fabrica nu il vand nimanui. Cam mare investitia.
|
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|
Pegasus |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 23 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Ma enerveaza
- pozitionarea oglinzii interioare ... daca stie careva cum se poate dezlipi de acolo si muta mai sus, ca imi sta in ochi si nu vaz pietonii agitatzi - locul unde este pozitionata scrumiera - locul unde este pozitionat butonul de inchidere-deschidere usi astea doua ar trebui inversate. Referitor la blocare usi la demaraj va pot spune cum este la mine (Clio Symbol Fidji 2005, ABS, AFU) - initial cand am luat masina de la dealer nu se blocau usile la demaraj dar am citit la manual unde iti spune cum poti face activezi optiunea asta. Pui contactul si tii apasat butonul de inchidere cateva secunde, pana piuie masina, semn ca s-a activat. -cu usi blocate( automat la demaraj), am trantit o frana tare... moment in care usile s-au deblocat automat. Motivul: in caz de accident sa te poata scoate din masina fara sa fie nevoie sa sparga geamurile. |
--------------------
Clio
Symbol - Fidji
1.5dci(80cp) Clio Symbol Fidji 1.5 dci/80cp, rosu vif, iunie 2005
|
|
Pliktisit |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 22 September 04 From: Bucuresti ![]() |
ce ma enerveaza la masinuta mea si la toate clio-urile symol:
1. daca se abureste parbrizul fara aer conditionat nu am nici o sansa 2. lipsa unui bec in torpedou 3. frana de mana care apare de sub mocheta si cam atat pana la 28.000 km in rest sunt multumit. |
-------------------- Clio Symbol expression 1.4 8V, 2004, rosu nemetalizat
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#86
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
QUOTE(Pliktisit @ Aug 16 2005, 11:08 AM) ce ma enerveaza la masinuta mea si la toate clio-urile symol: 1. daca se abureste parbrizul fara aer conditionat nu am nici o sansa merge si fara aer ... daca dai pe caldura se face ok ... doar ca trebuie sa astepti mai mult ... cu aerul se face instant e adevarat |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Pliktisit |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 22 September 04 From: Bucuresti ![]() |
iarna e adevarat ca fara aer se dezabureste ar fi fost culmea sa pornesc si iarna aerul conditionat chiar daca il las pe cald oricum per total sunt multumit de masina si multe nu ii reprosez la banii pe care i-am dat.
|
-------------------- Clio Symbol expression 1.4 8V, 2004, rosu nemetalizat
|
|
Toto - BOD |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 18 January 05 From: Craiova ![]() |
QUOTE ce ma enerveaza la masinuta mea si la toate clio-urile symol: 1. daca se abureste parbrizul fara aer conditionat nu am nici o sansa daca deschizi putin geamul nu ai nici o problema... |
--------------------
Renault
Clio
2003
- BOD
|
|
itharangus |
![]()
Post
#89
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 24 December 04 From: tm ![]() |
QUOTE(Pliktisit @ Aug 16 2005, 11:08 AM) ce ma enerveaza la masinuta mea si la toate clio-urile symol: 1. daca se abureste parbrizul fara aer conditionat nu am nici o sansa 2. lipsa unui bec in torpedou 3. frana de mana care apare de sub mocheta si cam atat pana la 28.000 km in rest sunt multumit. 1. la mine merge fara AC, dar cu aer exterior; 2. si 3. chestii marunte... |
-------------------- CLIO SYMBOL dCI 65CP 45kkm VERDE 2003
|
|
Pliktisit |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 22 September 04 From: Bucuresti ![]() |
da stiu ca se remediaza dar ce te faci cand ploua ca atunci apare cel mai des fenomenul mai bine pornesc aerul decat sa merg cu geamul deschis ....oricum m-am impacat cu gandul dar e straniu atata tot si ce mi se pare iar ciudat ...avem bancheta spate rabatabila dar o bucata mare de tabla in spatele ei ....la ce imi foloseste in cazul asta rabatarea banghetei poate doar sa car cherestea sau schiuri sau mai stiu eu ce o sapa
![]() ![]() Pai ma leg si eu de chestii minore (frana becul de la torpedou ) dar era bine sa le aiba chiar daca dedeam cu 100 euro sau 200 in plus vb de cazul meu ...si apoi daca altceva nu imi displace la msina de ce sa ma leg si eu . This post has been edited by Pliktisit: 16 Aug 2005, 13:14 |
-------------------- Clio Symbol expression 1.4 8V, 2004, rosu nemetalizat
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:50 |