Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

28 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ce anume nu va place la clio ?, mai mult symbol ;)

sosoenduristu
post 28 Apr 2005, 17:29
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 13 February 05




@xexe si matrix....nu va suparati ca ma iau de voi, dar pt viitorul vostru va dau un sfat ..cititi inainte sa deschideti gura.regula general valabila.
titlul topicului este "ce nu va place la symbol" , nu ce climatronice cu 4 zone ai mai fi vrut.
@ toata lumea...cred ca nu interseaza pe nimeni ca nu esti multumit ca nu ai nu stiu ce optiune disponibila dar pe care nu ai cumparat o.(vezi postul de mai sus pct 2)


--------------------
symbol dci 80 cp
yamaha wr400f
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xexe
post 29 Apr 2005, 07:32
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 11 November 04
From: Bucuresti




Va doresc tuturor Paste Fericit alaturi de cei dragi voua (se includ si renourile noastre cu bune si rele)! wink.gif


--------------------
-------------------------------------
Scenic II 1.5 dCi, 2005, 101 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeze
post 29 Apr 2005, 10:11
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




sa va urez de pe acu' Paste fericit!...ca sa pot turna, in voie, impresiile-mi legate de Symbol.
+1. consuma putin. 6% urban - 4% extra.
+2. pentru 2 persoane, e excelent. cei ce stau in spate...n-au decat sa-si scrie parerile la "-"...

-1. cam puturoasa....dar de atat-au fost banii....deci nu mai zic nimic.
-2. zgomotoasa pe drumurile Bucurestiului. (nu i-am zis oras pentru ca numai asta nu e.... e cel mult o pista de test pentru nervi si masina).
-3. am experimentat, mai nou, problema ambreiajului: dupa 2 ore de condus in trafic infernal, apasarea pedalei de ambreiaj se face cu un efort mai mare si apar niste zgomote cel putin dubioase (de cauciuc fortat... de metal... oribil).
-4. din cauza service-ului Renault (nu mai spun care caci toate-s o apa si-un pamant) au aparut scârtâituri, pârâituri...
-5. accesul in portbagajul mare... e gandit de francezi = meschin dar "elegant".
-6. daca ai geamul deschis...te speli pe ochi cu solutie de parbriz... deh, nu se putea altfel. desi pana si la Dacie....
-7. reteaua de service-uri: plina de idioti, nepriceputi, spagari. de aci si intarzierile, treaba de mântuiala.

desi-s mai multe "-"uri... deocamdata-s multumit de camila mea. cocosata si cam rotunjoara.

va rog sa-mi spuneti si mie, posesori de DCi-uri, daca aveti si voi problema asta cu ambreiajul care-i mai greu de "manevrat".
merci d'avance.
spor


--------------------
Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeze
post 29 Apr 2005, 13:01
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




nu are nimeni "buba" asta cu ambreiajul? ha.
blink.gif


--------------------
Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
premiumfaraplumb
post 4 May 2005, 04:05
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 24 November 04




n-am, singura chestie care ma enerveaza e: cand e rece motoru si apas ambreaju sa schimb imi agatza schimbatoru ceva acolo in cutie, de parca degeaba apas ambreaju ca nu "ridica" destul acolo jos sa se schimbe lin. la dacie era de la uleiu rece din cutie, dar la asta... nu stiu oricum reno este un fel de dacie pentru francezi si teapa pentru romanii care cred ca se scot daca nu dau banii pe un opel ca-i cu 2000e mai scump sau o scoda.
sa moara toata familia mea ca daca stiam cum e renaultul pe langa opel si scoda daca imi mai luam. asta e, cei 10000E au fost datzi... tre sa ma impac cu gandul.


--------------------
DACIA 1988 DACIA DELTA - B-20-EEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 4 May 2005, 09:59
Post #36


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




salut tuturor. eu is multumit per ansamblu de symbolul meu (dci 65 cp).Pina acu n-am avut probleme de nici o culoare.Nici macar o pana. Si am 20.000 km.Poate e si vb de noroc:))).
Ce ma deranjeaza:

- vizibilitatea in spate -ma seaca la ficati, parca ma uit printr-o firida. de aia nici nu folosesc retrovizoarea interna, numai alea exterioare.
- greierasi in volan - foarte stresanti (dar ptr astia sint de vina drumurile)
- locurile din spate sint cam incomode ptr cei inalti(eu am 1,90 si cam dau cu capu in tavan la gropi)
- ca design nu pot sa spun ca e o bijuterie da-mi place fata cel putin.

Avea cineva o prb cu ambreiajul.....la mine nu exista asa ceva.

Si ma deranjeaza foarte tare drumurile din tara asta si nesimtirea autoritatilor.Lipsa totala de respect fata de soferi. Daca drumurile ar fii bune n-ar exista nici probleme de confort, nici troncaneli, nici trepidatii si nici greierasi.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeze
post 5 May 2005, 15:25
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




salvé,
problema cu ambreiajul o fi vreo "inventie" de-a mea... insa cert e ca scartie in draci pedala aia...si se aude ceva si din directia cablului de ambreiaj si merge mai greu.
s-or fi slabit unele altele...
ha, una bucata prostie...
am dat cu aer comprimat... pe zona de afisaj temperatura si posturi radio... nu stiu ce s-a intamplat (mi se parea ca era nitzel praf adunat si nu vroiam sa dau cu o carpa pe acolo)...cert e ca jumatate din afisaj s-a inegrit. nu mai e roscat ci... un pic mai negru. si nici contrastul nu mai e acelasi...
spuneti-mi, este vreo sansa sa-si revina afisorul ala cu cristale lichide? sau... mortua est?
singura problema ramane cea legata de ambreiaj. nu stiu ce este, nimeni n-o mai are... ma rog. pare ciudat.
va salut.


--------------------
Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 May 2005, 15:29
Post #38


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Teoretic afisajul isi va reveni ... acum depinde daca e deja de vreo saptamana nu prea cred ca mai are sanse sad.gif cat despre ambreiaj ... am mai spus prietenei mele i se pare ca merge greu si in trepte si asa mai departe ... de scartiit nu scartiie asta clar ... s-ar putea sa fie ceva slabit ... ai uns angrenajul de la pedala cu ceva ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeze
post 5 May 2005, 15:37
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




mdea...se pare ca asa va muri acest afisaj...are mai mult de o luna. de cand e asa...eh...ma voi obisnui.
in ceea ce priveste ambreiajul...nu, nu am uns nimic. fara nuci/muci/furci.
pur si simplu-mi pare ca merge mai greu. si scârtie.
crezi ca o ungere ar rezolva asta? mi-e sa nu fie ceva nasol...de genul disc dus... arculete la disc sarite... nuca... zdrobita... am citit si topicul ghinionistului posesor de M II... belea.


--------------------
Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 May 2005, 15:40
Post #40


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Stai putin atunci sa pricep si eu ... nu iti scartiie din pedala ? cand apesi se aude aiurea si cand lasi presupun ... vezi ca poti da cu putina vaselina sau ceva jos la pedala ... dupa asta faci cateva ture si vezi cum suna si vezi ce a ramas din sunet ... daca e la fel (nu mai stiu exact ce sa spun) daca si-a revenit destul de mult e ok ... pana la urma e pe cablu ambreiajul (m-am uitat si eu la el si vreau sa spun ca la R5-ul din 85 pe care l-am avut sistemul era identic cu ce am acum) si mai si suna uneori.

Daca ar fi altceva stricat cred ca ar si carai cand schimbi treptele indiferent de cat apesi pedala de ambreiaj si altele ... deci nu cred ca e asta.

Apropos de display ... vezi sa nu cumva sa fi ramas mai "impins" dupa ce ai dat cu aer comprimat pe el sau ceva de acest gen ... incearca metoda taraneasca de a lovi putin bordul pe unde e el, poate revine la pozitia normala daca s-a mutat de la loc si isi revine ... stiu si eu ... daca tot s-a stricat ce se poate mai rau ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeze
post 5 May 2005, 16:01
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




ambreiajul...
nu caraie... merge binisor. dar parca e nevoie de mai multa forta in apasare dupa ce se incalzeste tare angrenajul
display-ul? il incerc. merci


--------------------
Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 May 2005, 16:06
Post #42


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Asta am observat si eu ... dar parca (cel putin pentru mine) nu e chiar foarte mare diferenta ... adica il calc lejer si asa mai tare ... probabil ca e o chestia a clio-urilor symbol ... au personalitate wink.gif

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 12:01


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 5 May 2005, 16:09
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




La ambreiaj...este boala lor...Degeaba ungi pedala, nu e din pedala, ci din vestita nuca si furca, care induce atat scartaieli cat si mersul in trepte. Toate au problema asta, dar multi s-au obsinuit si nu mai sesizeaza. Nu ai ce sa-i faci! Este topic cu problema asta.


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 10 May 2005, 15:55
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Aspectul ieftin si feminin al clapetei mici care vrea sa fie maner-ul exterior pt deschiderea usii laugh.gif . E mai mic si decat clanta unei SLZ sad.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 10 May 2005, 16:28
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Eu nu am mersul in trepte (virsta 4 ani, 44.000 km), insa am zgomotul. La ralanti huruie destul de urit ambreiajul cind e cuplat, iar daca-l decuplez tace. Deh, asa face toate... smile.gif
Dar niciodata nu-mi merge in trepte.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 10 May 2005, 16:31
Post #46


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




In schimb eu nu am acest huruit de care se spune ... dar am si aproape 40.000 doar ... poate asta e


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 10 May 2005, 16:49
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Clantele cele mai ca lumea sunt alea de care tragi (gen Skoda , VW etc ) nu de care ridici ( reno , dacia etc )


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
127.0.0.1
post 11 May 2005, 09:22
Post #48


no saint


Group: Members
Posts: 155
Joined: 24 November 04
From: Bucuresti




4 ani - 80.000 de km - merge impecabil

Ma deranjeaza:
- scaunul prea inalt (nu se poate regla)
- cotiera de pe usa soferului facuta in asa fel incat sa nu poti sa-ti sprijini mana pe ea si sa tii si de volan (asta cred ca si din cauza scaunului inalt si a soferului inalt - 1m84)
- lipsa scutului de protectie (nu stiu de ce nu are, stiam ca symbol-urile care se vand in RO au)
- ambreiajul care merge putin in trepte (nu e foarte deranjant, ca doar stiam ca nu mi-am luat bimmer)
- zgomotul pe care il scoate ambreiajul (nici asta nu e foarte deranjant dar daca tot este sa ma plang, il trec si pe el)

O chestie pe care am remarcat-o foarte de curand si care ma ingrijoreaza dar pe care am s-o mai studiez: a pus logodnica mea o frana foarte violenta pe la 50-60 km/h si s-au blocat rotile => scartait, plecat taras si putin intr-o parte (era cateva grade virat volanul, dar foarte putin). Ea a dat drumul la frana, a redresat si a franat din nou, n-au mai fost probleme, dar mie mi-a dat putin de gandit, cred ca o sa fac niste teste proprii sa vad de ce a avut comportamentul ala.


--------------------
Renault Megane e-Tech 2023, EV60 Techno+
Megane e-Tech EV60
C-HR 2.0 Hybrid
Ex: Kadjar, Captur, Kuga, Pathfinder, Focus, Clio Symbol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 11 May 2005, 09:26
Post #49


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Din cate stiu eu si am observat rotile din spate se cam blocheaza la frana puternica ... cu tot cu abs-ul care il are (cel putin varianta mea) ... astfel ca de aici se poate sa se fi intamplat ceea ce ai spus tu


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 11 May 2005, 10:33
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Daca rotile se blocheaza si mergi tiris cu volanul bracat, chiar si putin, e normal sa-i fuga spatele. Spatele e mai usor decit fata si pierde aderenta mult mai usor, plus ca daca mai luam in calcul si transferul de masa spre fata... E normal ca spatele sa se blocheze primul si sa inceapa primul sa danseze.
Cu ABS nu se intimpla. Cel putin mie nu mi s-a intimplat niciodata in 4 ani, desi am pus destule frine bruste cu activare de ABS.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
127.0.0.1
post 11 May 2005, 10:40
Post #51


no saint


Group: Members
Posts: 155
Joined: 24 November 04
From: Bucuresti




Din cauza asta mi s-a parut suspect: masina are ABS deci rotile n-aveau voie sa se blocheze. Nici eu n-am patit-o cand conduceam eu, dar am auzit clar scartaitul de pneuri si am simtit si masina cum incepe sa plece... mai testez, poate reusesc sa reproduc. Imi este cam mila totusi!


--------------------
Renault Megane e-Tech 2023, EV60 Techno+
Megane e-Tech EV60
C-HR 2.0 Hybrid
Ex: Kadjar, Captur, Kuga, Pathfinder, Focus, Clio Symbol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 11 May 2005, 10:48
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Scirtiitul se aude si cu ABS. ABS-ul ii da drumul rotii cind simte ca se blocheaza, insa in acel moment ea deja patineaza. Si mie imi scirtiie citeodata la frine foarte violente, chiar daca simt ABS-ul lucrind. Deci scirtul nu e anormal.
Despre fuga spatelui, nu-mi pot imagina alta explicatie (presupunind ca ABS-ul a lucrat bine) decit ca transferul de masa a fost atit de puternic, incit spatele a ramas pentru citeva clipe aproape complet fara aderenta. ABS-ul o fi pulsat el cit a putut, insa daca aderenta era prea scazuta, nici el n-a putut face minuni. Sa incerci sa pui o frina pe gheata, sa vezi cum te duci sanie cu tot ABS-ul lucrind la maxim. smile.gif
Acum nu era gheata, insa poate un drum nu tocmai perfect, frina violenta care a aruncat aproape toata greutatea masinii spre puntea din fata, lasind spatele complet descarcat (probabil si portbagajul era gol si nu erau pasageri in spate)...
Nu stiu, alta explicatie nu vad. Mai ales daca a doua oara (cind viteza mai scazuse un pic) totul a functionat normal.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 11 May 2005, 10:50
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




ABS detecteaza tocmai cand roata s-a blocat nu poate preintampina asta, ESP doar te-ar putea ajuta sa nu derapeze spatele.


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 11 May 2005, 10:52
Post #54


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Poate iarasi o sa ziceti ca sunt dus dar eu intreb totusi ca sunt curios ca nu stiu ... la Clio cum am eu si Vlad si altii acest abs actioneaza si pe rotile din spate sau numai pe cele din fata ? (eu stiam ca doar pe fata lucreaza)


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 11 May 2005, 10:55
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




ABS 4 canale -toate rotile
ABS 3 canale - rotile fata plus puntea spate
Te uiti la repartitor si vezi cate condcte pleaca din el si iti dai seama de care ABS ai.


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 11 May 2005, 10:57
Post #56


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




QUOTE(cornel_t @ May 11 2005, 11:55 AM)
ABS 3 canale - rotile fata plus puntea spate

Daca-mi explici si asta e super.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
127.0.0.1
post 11 May 2005, 10:58
Post #57


no saint


Group: Members
Posts: 155
Joined: 24 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(VladSoare @ May 11 2005, 10:48 AM)
Despre fuga spatelui, nu-mi pot imagina alta explicatie (presupunind ca ABS-ul a lucrat bine) decit ca transferul de masa a fost atit de puternic, incit spatele a ramas pentru citeva clipe aproape complet fara aderenta. [...]
Acum nu era gheata, insa poate un drum nu tocmai perfect, frina violenta care a aruncat aproape toata greutatea masinii spre puntea din fata, lasind spatele complet descarcat (probabil si portbagajul era gol si nu erau pasageri in spate)...

Se poate sa fi basculat putin pe puntea fata, eram doar 2 persoane si portbagajul gol. Este o explicatie plauzibila.
QUOTE
Nu stiu, alta explicatie nu vad. Mai ales daca a doua oara (cind viteza mai scazuse un pic) totul a functionat normal.

Hm, stii cum e cand nu conduci tu, probabil am perceput fenomenul ceva mai intens si din cauza asta... s-ar putea sa fi exagerat. A doua oara a fost totul ok si au mai fost cazuri cand eu am tras frane mult mai dure si am si virat pentru a ocoli si masina a stat excelent (nu-mi inchipui ce "senzatii" au avut pasagerii).


--------------------
Renault Megane e-Tech 2023, EV60 Techno+
Megane e-Tech EV60
C-HR 2.0 Hybrid
Ex: Kadjar, Captur, Kuga, Pathfinder, Focus, Clio Symbol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 11 May 2005, 15:11
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Pt Andrei
Adica cate o conducta pt fiecare din rotile din fata si una singura ptr rotile din spate (puntea spate). Te uiti la repartitorul ABS si numeri conductele ce ies din el, daca sunt 3 e pe 3 canale, sa fii atent ca mai sunt si 2 conducte care intra. Din cate imi aduc aminte la ABS cu 4 canale ai 6 conducte la repartitor.
Eu cred ca la Clio tau e ABS cu 4 canale.


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dem
post 13 May 2005, 10:40
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




Nu vreau sa incep un topic nou dar ma deranjeaza un zgomot in habitaclu de lichid agitat intr-o incinta la frine sau demaraje.
banuiesc ca e motorina agitata din rezervor. sunt oare cusurgiu dar la alte masini cu care am mers dacia, nubira, matiz nu se aude.
as putea sa am cumva apa de ploaie undeva intrata pe vreundeva in pragul carcasei. de unde e zgomotul asta de apa pleoscaita? a mai intalnit careva problema asta sau am apa la bord?


--------------------
Clio Symbol 1,5dCI
bleumarin, full options, Sept. 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 13 May 2005, 10:42
Post #60


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




biggrin.gif Si ma mine este la fel ... uneori mi se pare ca este benzina din rezervor alteori lichidul de spalat parbrizul (care e chiar in fata soferului la mine) ... ce sa-i faci se zbat si lichidele pe acolo no'


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
28 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 08:12
Dacia