Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 13 14 15 16 17 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Caseta de directie defecta, pompa servo

vik_nini01
post 3 Aug 2011, 16:22
Post #421


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 December 10




sal,are cineva idee cum e servo la clio bicorp cu caseta electrica???in caseta vad ca intra doar o mufa de senzor ceva in rest pare mecanica fara servo dar masina are servo,,,,daca opresc motorul merge foarte greu volanul ,deabia invart....aveti idee?


--------------------
renault clio II - bv 87 nin 2003 hatchback 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stelus_ionut
post 3 Aug 2011, 19:37
Post #422


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 8 March 10




poi si semeringurile alea de care tot vorbiti nu se gasesc in caseta? iar schimbarea lor presupune rectificarea casetei si nu schimbarea lor prin scoatere simpla?
Rectificarea stiu ca e undeva la 6 mil plus caseta veche.
salutari si multi km


--------------------
Renault Clio - IL-21-CSM 2003 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 3 Aug 2011, 20:09
Post #423


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




QUOTE(vik_nini01 @ 3 Aug 2011, 16:22)
sal,are cineva idee cum e servo la clio bicorp cu caseta electrica???in caseta vad ca intra doar o mufa de senzor ceva in rest pare mecanica fara servo dar masina are servo,,,,daca opresc motorul merge foarte greu volanul ,deabia invart....aveti idee?
*



wacko.gif Ne-ai zapacit, nu stiu despre ce caseta electrica vorbesti, nu exista asa ceva, iar daca opresti motorul normal ca volanul merge greu, nu mai ai servodirectie...


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 4 Aug 2011, 09:09
Post #424


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




QUOTE(stelus_ionut @ 3 Aug 2011, 19:37)
poi si semeringurile alea de care  tot vorbiti nu se gasesc in caseta? iar schimbarea lor presupune rectificarea casetei si nu schimbarea lor prin scoatere simpla?
Rectificarea stiu ca e undeva la 6 mil plus caseta veche.
salutari si multi km
*



Ba da, simeringurile sunt in caseta. Ca sa le schimbi trebuie sa dai caseta jos, scoti lichidul se servo, desfaci caseta, si apoi te uiti ca doctorul in interiorul casetei, sa vezi ce are. Schimbi ceea ce e de schimbat, (de obicei se schimba si simeringurile, pt siguranta), si apoi montezi caseta la loc, pui lichid de servo, si faci geometria.
Rectificare|? Poate ai vrut sa spui reconditionare caseta. Un pret de600 RON pt reconditionare este bun, dar vezi cat te mai costa montatul-demontatul casetei.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the teacher
post 4 Aug 2011, 18:59
Post #425


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 16 March 07
From: p l o i e s t i




theodor2004, cred ca pompa e de vina, insa nu pierde lichid pe nicaieri. am sunat un mecanic si mi a spus ca pompele sunt intre 1600 si 2200 lei, deci enorm! o cunostinta mi a zis ca are o pompa buna luata de pe un logan dci din 2008, el mi a zis ca ar merge si pe symbol. ma tenteaza ideea, mi o da ieftin, dar se potriveste pompa de pe logan pe symbol?


--------------------
renault symbol - 1,5dci70hp! 2007 expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trami
post 4 Aug 2011, 20:19
Post #426


-


Group: Members
Posts: 270
Joined: 15 July 05
From: Targoviste




QUOTE(vik_nini01)
cum e servo la clio bicorp cu caseta electrica???in caseta vad ca intra doar o mufa de senzor ceva in rest pare mecanica

Nu caseta este electrica, ci servodirectia pe ansamblu, care se cheama EPS. Este ca la megane II si III, caseta mecanica, grup EPS sub volan cu motor si reductor, senzorul de ''miscare volan'' este pe caseta in loc sa fie ascuns pe coloana volanului ca la megane.
Nu este hidraulica, nici electro-hidraulica, nu functioneaza cu lichid servo.

4 Aug 2011, 20:25:
QUOTE(the teacher)
o pompa buna luata de pe un logan dci din 2008, el mi a zis ca ar merge si pe symbol.

Nu merge decat cu modificari majore: 1. ca motorul pompei de logan este trifazat cu centralina, 2. nu se potriveste la racordul de iesire presiune ulei catre caseta.

This post has been edited by trami: 4 Aug 2011, 20:25


--------------------
Kuga 2 - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vik_nini01
post 11 Aug 2011, 19:02
Post #427


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 December 10




mrs trami,azi am primit caseta de directie si ma uitam la ea ca nebunu....stiam ca am servo si pe caseta nu vedeam nimic ...doar o caseta mecanica,akm pe seara am citit raspunsul tau si mai lamurit! caseta ce am cumparat.o este SH si senzorul acela de pe caseta vad ca nu mi la lasat,in pozele unde am gasit caseta era si senzorul....nesimtit tipul dar nu mai conteaza akm,sper ca se potriveste si functioneaza al meu fara nici o problema,ce zici?mrs mult


--------------------
renault clio II - bv 87 nin 2003 hatchback 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
biciu
post 7 Oct 2011, 19:59
Post #428


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 29 September 08




Salut tuturor !

Urmeaza sa achizitionez o caseta de directie Spidan pentru un Clio Bicrop cu servo electrica. Am gasit 2 modele (una fara senzor si una cu senzor). Poate sa imi spuna cineva, in cazul in care o achizitionez pe cea fara senzor, pot folosi senzorul care este acum pe caseta veche? Se potrivesc ? In specificatii modelele se diferentiaza intre ele prin 2T 90deg. si 3T 90deg.
Diferenta de pret dintre cele doua modele reprezinta aproximativ costul manoperei, deci considerabila. A mai schimbat cineva dintre toti cei de pe-aici caseta de directie cu una Spidan ?

@vik_nini01 - la tine a mers folosit senzorul de pe caseta inlocuita ?

merci !


--------------------
Renault Clio 2005 / Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_eftimie
post 9 Oct 2011, 19:13
Post #429


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 17 May 11
From: Oltenita




salut!detin si eu un clio symbol 1.5 dci din 2007 si din ce in ce a mers servodirectia mai greu,pana ce aproape nu mai merge deloc
ulei nu pierde,e la nivel,dar in schimb,se aud niste pocnituri din zona pompei de servodirectie
aveti vreo idee care ar putea fi cauza,s-a stricat pompa,sau a ramas ceva blocat??
ms anticipat


--------------------
VW Golf IV variant - CL_03_TFG 2000 / 1.9 TDI ALH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stelus_ionut
post 11 Oct 2011, 10:22
Post #430


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 8 March 10




salutare,
eu nu mai inteleg nimic din toate astea, atatea pareri si atatea solutii ca eu sunt tot mai nelamurit,

problemele mele:
1.imi curge lichid de servo pe la semeringurile casetei, pot sa schimb doar semeringurile eu ori vreun mecanic nu prea priceput, ori trebuie reconditionata??

2.am caseta TRW ,pot sa o schimb cu una SMI?

clio2003 1.4l 8v


--------------------
Renault Clio - IL-21-CSM 2003 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 12 Oct 2011, 11:46
Post #431


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




1)schimbi degeaba doar simeringurile, astea nu se rup de capul lor, s-au rupt ca ca s-a dus caseta; in plus nu stiu daca iti da mana sa platesti 500 RON manopera de demontat caseta de directie, doar ca sa schimbi simeringurile.
Alte zgomote mai auzi (ex batai in volan cand brachezi rotile?)
2)da, poti sa schimbi, ba chiar e recomandabil sa schimbi caseta TRW (proasta) cu una SMI (mai buna).


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stelus_ionut
post 12 Oct 2011, 16:18
Post #432


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 8 March 10




exact asta am si facut am schimbat caseta TRW cu SMI ( SH) si surpriza volanul functioneaza mai greu in comparatie cu inainte,Servodirectia e clar ca functioneaza pentru ca atunci cand pompa nu debiteaza( motor oprit) abia pot sa invart de el, doar ca e sesizabil mai greu.
Caseta TRW schimbata functiona fara zgomote, batai in volan ori alte chestii, singura problema, pierde ulei de servodirectie.o am pe acasa si pe asta si chiar as vrea sa o repar.
Acum intrebarea este, odata cu schimbarea casetei TRW cu SMI trebuie si pompa schimbata?

E posibil ca mecanicii sa fi strans la volan ceva mult prea tare pentru ca Volanul nu revine complet dupa ce efectuez viraj?
va multumesc


--------------------
Renault Clio - IL-21-CSM 2003 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 13 Oct 2011, 11:19
Post #433


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




din cate stiu eu nu trebuie schimbata pompa de servo, dar trebuie sa faci operatiunea la niste mecanici priceputi: sunt pe acolo niste conducte prin care circula lichidul de servo, si nu se potrivesc TRW-SMI, trebuie facuta o adaptare, ma rog, ceva de genul acesta.
Unde ai facut operatiunea?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stelus_ionut
post 13 Oct 2011, 12:20
Post #434


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 8 March 10




ba se potrivesc foarte bine, au intrat perfect, nu curge lichid, doar ca merge volanul mai greu,


--------------------
Renault Clio - IL-21-CSM 2003 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 13 Oct 2011, 12:49
Post #435


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




nu e normal sa iti mearga asa greu, am mai vazut un om care a pus SMI in loc de TRW si mergea usor.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stelus_ionut
post 14 Oct 2011, 13:26
Post #436


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 8 March 10




poate are vreo problema caseta SMI ea fiind mana a 2-a.
Oricum acum trebuie sa schimb Toba care e foarte scumpa pentru ca e riginita rau.
multi km si daca rezolv problema va anunt.


--------------------
Renault Clio - IL-21-CSM 2003 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alupsa
post 25 Oct 2011, 06:39
Post #437


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 24 October 11




La incepurul rotirii volanului stanga-dreapta se aude un zgomot ciudat.Am demontat pompa de servo era in stare f. buna, nu au fost carbuni uzati sau blocati nu era mizerie. Am montat pompa din nou, am inlocuit lichidul de servo, servodirectia este functionala, dar zgomotul persista.


Astept parerile voastre.


--------------------
renault 2008/symbol 2008-1,5 diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 25 Oct 2011, 08:42
Post #438


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




nimeni de pe site nu este Nostradamus, sa iti ghiceasca problemele fara ca tu sa dai mai multe detalii. Incearca sa descrii ,,zgomotul ciudat'':e aude clanc? e scurt, e lung? e ca de fier pe fier>?Daca rotesti volanul pana la capatul cursei, se mai aude? Se aude si pe stanga, si pe dreapta?
Se aude pe loc sau in mers?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alupsa
post 25 Oct 2011, 11:23
Post #439


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 24 October 11




Se aude un zgomot de parca se freaca cauciuc pe cauciuc in ambele sensuri de rotire a volanului pana la capatul cursei volanului si pe loc si in timpul mersului.Nu am circulat trei zile cu masina si zgomotul a disparut. Dupa doua zile in care am circulat zgomotul a reaparu


--------------------
renault 2008/symbol 2008-1,5 diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristim5
post 25 Oct 2011, 13:08
Post #440


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 6 February 08




Exact asa facea si a mea la inceputul problemelor cu servodirectia acum 2 ani, timp in care am tot dat vina pe pompa de servo. Dupa fasaitul asta enervant a picat servodirectia complet. Cand am fost la trami , dupa verificari am cosntatat ca de vina era caseta. Am inlocuit-o cu una reconditionata si acum merg fara probleme. Sfatul meu este sa mergi la un service specializat pe probleme cu servodirectia.


--------------------
renault symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 25 Oct 2011, 13:17
Post #441


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




si eu tot pe caseta inclin sa dau vina, dar mai inainte mergi la un service sa iti verifice flansele (ca problema poate fi si de la rulmentul flanselor). Daca nu e de acolo, tr sa verifici jocul in bieletele de directie si capetele de bara.
este posibil sa nu ai probleme la caseta, si numai la bielete. Dar e posibil sa ai si la caseta, si la bielete.
ma rog, daca se strica caseta, ea a stricat deja si bieletele de dir si capetele de bara, asa ca oricum ai da-o, cred ca va tr sa schimbi bieletele de directie si capetel de bara.
Deci mergi la un service care lucreaza si pe servodirectii, fa o constatare, si apoi mai stam de vorba.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alupsa
post 31 Oct 2011, 08:29
Post #442


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 24 October 11




S-a rezolvat problema cu zgomotul ciudat de la volan .Am fost la service specializat in constatari de servodirectie, au ridicat masina au invartit de roata stanga -dreapta au ascultat cu un aparat de unde vine zgomotul si au constatat ca acesta se aude de la capatul de bara de la roata din dreapta. Au dat cu spray si apoi cu o seringa au introdus ulei la capatul de bara zgomotul disparand. Constatarea m-a constat doar 15 lei si m-am inteles cu mecanicul.
Multumesc de sfaturi si sa auzim de bine


--------------------
renault 2008/symbol 2008-1,5 diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 31 Oct 2011, 08:49
Post #443


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(theodor2004 @ 25 Oct 2011, 13:17)
si eu tot pe caseta inclin sa dau vina, dar mai inainte mergi la un service sa iti verifice flansele (ca problema poate fi si de la rulmentul flanselor). Daca nu e de acolo, tr sa verifici jocul in bieletele de directie si capetele de bara.
este posibil sa nu ai probleme la caseta, si numai la bielete.  Dar e posibil sa ai si la caseta, si la bielete.
ma rog, daca se strica caseta, ea a stricat deja si bieletele de dir si capetele de bara, asa ca oricum ai da-o, cred ca va tr sa schimbi bieletele de directie si capetel de bara.
Deci mergi la un service care lucreaza si pe servodirectii, fa o constatare, si apoi mai stam de vorba.
*


Spui numai enormitati, oare din dorinta da a-ti spori numarul de posturi sau tu chiar ai impresia ca te pricepi? Nu inteleg. Explica-mi si mie, poate nu ma pricep eu si atunci imi cer scuze:

1. De unde stii tu ca o caseta SMI e mai buna decat una TRW?
Doar intreb, nu afirm ca ar fi sau nu asa. Lucrezi la firma SMI, ai desfacut vreodata ambele casete sau vorbesti numai din auzite?

2. Daca la o directie se aude un zgomot ca si cand ar freca un cauciuc pe un cauciuc, si in mers si pe loc, de ce ar putea fi vinovate bieletele?
Bieletele in majoritatea cazurilor troncane cand mergi pe drum cu denivelari mai mici sau mai mari? Nu freaca, adica nu se aude un zgomot continuu de le ele.
Iar pe loc, iti face un clanc cand virezi.

3. De ce o caseta de directie stricata iti va strica la randul ei biletele?
Nu cumva vroiai sa zici invers, ca pare mai veridic.
Un cap de bara dus iti poate strica bieleta, iar o bieleta dusa iti transmite socuri in caseta, dar invers de ce?

Repet, doar intreb, nu intentionez sa fac un atac la persoana.

Nu ma dau cunoscator pt. ca de ex. in cazul de mai sus nu ma asteptam sa fie capul de bara, de aia nu dau sfaturi unde nu ma pricep, si de aia am cateva sute de posturi in loc de cateva mii.

In plus, m-a amuzat o treaba. Cineva s-a plans de directie si tu ai venit si i-ai spus ca poate fi de la caseta, bielete, capete de bara, flanse....adica in mare cam de la tot ce tine de directie. Cu ce il ajuta sa stie ca defectul poate fi de la oricare din piesele sistemului de directie? Asta stia si el de la inceput, ca are ceva fu...ut pe la directie. smile.gif

This post has been edited by vallixx: 31 Oct 2011, 09:07


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alupsa
post 1 Nov 2011, 10:30
Post #444


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 24 October 11




As dori sa stiu ce tip de ulei de servo e recomandat pt un symbol 1,5 dci
-Mobil ATF rosu
-Dexron II
-Dexron III

Multumesc


--------------------
renault 2008/symbol 2008-1,5 diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 1 Nov 2011, 12:36
Post #445


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




@Valixx:
1)de unde stiu ca o caseta SMI este mai buna decat una TRW? O stiu personal de la cei care se ocupa cu reconditionatul casetelor de directie. M-a preocupat f mult problema asta in trecut, si daca ai fi citit si posturile anterioare, ai afla ca sunt firme chiar pe acest forum care schimba casete TRW cu unele SMI, exact din acest motiv: SMI e mai buna decat TRW.
am desfacut o caseta TRW, (cu cei de la firma), si la cum aratau bucsele si simeringurile, m-am luat cu mainile de cap
2)zgomotele din masina sunt inselatoare, asa ca daca ti se pare ca e cauciuc pe cauciuc, nu inseamna ca asa este.
Bieletele transmit miscarea stanga-dreapta de la volan la roti, si zgomotul se aude in primul rand cand rotesti volanul .Cand ai un joc mic, intai se aude un fasait, scartait, care poate semana cu cel de cauciuc (depinde cum il descrie fiecare). Cand se strica mai bine, daca stai pe loc si rotesti volanul, se aude un clanc mai accentuat, pt ca tensiunea in bielete este mai mare. La mers incet, se aude un zgomot nedefinit, care poate sa ti se para ca e de cauciuic pe cauciuc. Am condus destul timp o masina cu joc in caseta de directie, si nu am cum sa ma insel cand aud zgomotul.
Cat despre ce afirmi tu ca se aude troncanitul in bielete la denivelari, asta e valabil numai in momentul in care bieletele sunt varza de varza. Am schimbat de vreo 2 ori bieletele de directie, si niciodata nu mi-au troncanit la denivelari, ci numai in momentul cand roteam volanul.
3)statistic, toate casetele care au avut joc, au stricat si bieletele. Din acest motiv o caseta de directie vine direct de la producator cu bielete si cu capete de bara, atunci cand este schimbata. daca vrei sa schimbi numai caseta, fara bielete, tr sa precizezi cand dai comanda. De ce se schimba cu totul? pt ca daca schimbi numai bieletele si lasi caseta stricata, in cateva luni bieletele sunt praf din nou.
E posibil sa fie valabil si pe partea inversa, o bieleta cu joc iti strica si caseta, ca pare veridic, eu insa nu am auzit de nimeni care sa reconditioneze caseta ca i s-au stricat bieletele.
4)'' tr sa verifici jocul in bieletele de directie si capetele de bara'' -asta e raspunsul pe care l-am dat lui Alupsa, si se pare ca am avut dreptate: era de la capetele de bara. Nu stiu ce a fost de ras.
5)Nu te mai lega de mine. In nici un caz si sub nici o forma, problema ta nu sunt eu. Nu stiu ce probleme ai in alta parte, dar te descarci pe forum.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 1 Nov 2011, 15:21
Post #446


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Nu ma mai contrez cu tine pt. ca o sa o lungim aiurea si fara rost. Ideea e ca esti agasant, iti urmaresc posturile de pe diverse topicuri si ma deranjeaza ca absolut tot timpul ai cate ceva de comentat ( ceea ce nu-i nici o problema ), dar in multe cazuri vorbesti fara o acoperire reala, din auzite.
Un exemplu aici : http://www.reno.ro/Ce-tip-de-benzina-sa-fo...69639-s120.html
Dai solutii la absolut toate problemele si personal nu cred ca ai cum sa te pricepi la toate. Probabil ca-ti place sa fii tu mai interesant. E ok si asta pana la urma.
Poate e vina mea ca am bagat prea mult in seama toate prostiile.

Altfel nu am nici o problema cu tine sau cu oricine altcineva. Nu-mi ramane de facut decat ca atunci cand citesc un topic sa trec ignorand posturile tale in care le stii pe toate, practic asta e ceea ce ma deranjeaza.

Mai sus, am bolduit ca sa fie clar, ce anume i-ai recomandat colegului sa verifice.
Scrie clar: caseta, flanse, bielete, capetele de bara. Deci mentionandu-le pe toate, nu prea aveai cum sa te inseli, nu?

E similar cu faza in care m-ar intreba cineva ce parere am, ca nu ii merge ceva bine la frane, iar eu vin si ii dau solutia: "Poate fi de la placute, etriere, saboti, tamburi, pompa centrala, servo-ul, cablul de la frana de mana si posibil si de la conducte. Aaa si verifica pedala si lichidul de frana"
As avea cum sa ma insel?

Stima si ma scuzi daca te-am inoportunat.

P.S. Moderatorilor le cer scuze pt. offtopic.

This post has been edited by vallixx: 1 Nov 2011, 15:31


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 1 Nov 2011, 16:10
Post #447


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Legat de capte de bara, am spus cele mai plauzibile cauze: rulmentul de la flanse, bieltele de directie, capetele de bara, si, cel mai grav, caseta de directie. Nu are nimeni cum sa isi dea seama prin internet, daca jocul e la bielete sau la rulmentul flanselor. Asta numai cand ridici masina pe elevator, si tragi de roti, pui mana pe bielete, asa iti dai seama unde e jocul. Stii bine asta, nu puteam sa ghicesc si sa spun din prima ca e de la capetele de bara, ca e imposibil; dar continui sa ma ataci, ca asa iti place tie.
Cat despre benzina, mai am si alte masini acasa, si desi pe capacul de la rezervor scrie 98/95, chiar importatorul recomanda sa se foloseasca benzina 99+,ocazional cea de 98, si niciodata de 95. E vorba de o motorizare TSI din grupul Vag. De ce se face asta? pt a proteja turbina si injecotarele. Vag s-a grabit cand a lansat motorul si a recomandat benzina de 98/95. Acum a revenit si pt Romania recomanda 99+, si ocazional 98. Asa ca eu totdeauna folosesc prima cifra octanica din cele 2 recomandate de producator. Si asa fac toti proprietarii de TSI.
In plus sunt si pe site destui care pun benzina de 98 in motoarele 1,2litri.
Ma rog, vb maine ca acum sunt destul de nervos, si cu greu ma mai abtin.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 1 Nov 2011, 18:24
Post #448


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Nr. 1
Nu te-am atacat. Nu te-am facut prost, tampit, cretin....sau orice altceva.
Nu ti-am atacat nici parerile. Nu ti le-am catalogat ca proaste, bune, de rahat etc etc.
Mi-am exprimat doar parerea ( am voie, nu ? ) si un pic iritarea asupra manierei in care postezi.

Nr. 2
Din tot ce am scris mai sus referitor la problema de la directie, tu doar atat ai inteles?
Ca eu aveam pretentia sa te prinzi din prima care e problema? Nici gand! Ma faci sa rad. Din nou.
Mi se parea insa mult mai de bunt simt sa ii explici fix cum mi-ai explicat mie ( deci se poate ), cum ca e greu ca dintr-o descriere a unui zgomot sa putem sa ne dam seama ( noi toti ) asupra unei probleme, cu atat mai mult cu cat sunt multe componente care pot da aceeasi maifestare.

Nr. 3
Iar imi arunci mingea la fileu cu faza cu benzina.
Ce are benzina cu turbina? De ce o benzina de 99+ ar proteja turbina?
Turbina are treaba cu aerul, nu cu benzina. Ea ia gaze de la evacuare (deci benzina deja arsa, indiferent ca a fost arsa 95 sau 98, reziduurile sunt in mare tot alea) si antreneaza o "elice" care supraalimeteaza admisia de aer . Deci de ce ar avea benzina legatura cu turbina? Intreb doar. Aici chiar nu stiu. Poate cei de la service/importator ti-au explicat....
Si nu sunt foarte sigur ca are de-a face nici cu injectorul, practic ala ia un lichid (poate fi orice lichid de densitate similara) si-l pulverizeaza sub presiune in camera de ardere sau in galeria de admisie. Diferenta intre benzine se vede la procesul de ardere, care nu se intampla nici in injector si nici in turbina, dar ma rog nu ma mai hazardez in alte opinii.

Oricum, este ultimul post al meu referitor la tine, intrucat am poluat suficient topicul asta. Eu am zis ce aveam de zis, tu mai departe poti sa intelegi ce vrei si ce-ti place.

Numai bine!

This post has been edited by vallixx: 1 Nov 2011, 18:29


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mayerling
post 18 Nov 2011, 16:25
Post #449


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 18 November 11




Buna ziua. Bine v-am gasit.
M-am inscris pe acest forum, pentru a afla raspuns la o problema.
Sa ma prezint prima data:
-sunt din Resita, am 60 de ani, conduc din 1974, am km cam intre 750.000-1.000.000, am lucrat si sofer profesionit desi sunt electrician de meserie (fost)
-am Symbol Fidji 1,5dCi din 2007, cu 48.000 km si ceva
-pana anul acesta nu am avut defect, doar un bec ars la far dreapta (faza scurta) si inlocut de 2 ori lame stergator
Anul acesta prin feb.-martie am avut prima problema, s-a desprins un ferodou de pe sabot spate stanga, le-am inlocuit si pe stanga si pe dreapta.
In septembrie am fost programat pentru inlocuire distributie, si fiind aproape de ITP, le-am spus sa-mi verifice si la directie ca aud ceva bataie la roata dreapta.
Au gasit ca bate bieleta. Am spus sa o schimbe si au si schimbat-o. La reglajul directiei omul era in concediu si au zis sa vin in alta zi, cu factura la mine. Asa am facut si dupa acel reglaj, am ramas cu o problema.
Imi trage spre dreapta. Nu tare, dar suficient sa fie deranjant. Am revenit la ei, (reprezentanta Renault de unde am luat masina, ca numai la ei am mers intotdeauna) si cel de la constatari fara alte verificari a zis ca sa schimb rotile intre ele.
Acuma ca sofer profesionist, cu atatia km la activ, pot sa-mi dau seama cam ce inseamna o masina. Am plecat de la ei, am mers la alt atelier si au vazut acolo ca-mi pusesera o alta bieleta decat trebuia, adica nu erau identice. S-a chinuit mecanicul sa regleze unghiurile, si au zis sa revin dupa 800-1.000 km.
De tras tot tragea, am revenit la ei si au urcat-o pe rampa, au verificat si au zis ca o totul in regula cu unghiurile.
Azi am mers si la alt atelier care mi-a fost laudat de cineva din Resita, acolo iarasi a verificat mecanicul si tot la fel era in regula cu unghiurile.
Dar a zis ca e de la roti/anvelope. Le-am dat acceptul sa le schimbe, din fata pe spate si invers.
Tot trage spre dreapta.
Acuma venind spre casa, m-am tot gandit, daca nu o fi de la caseta ?
De aceea m-am inscris la dvs. pe forum. De vreo 2 ore am tot citit dar nu am gasit ceva lamuritor.
Intrebare ? Poate fi de la caseta aceasta problema ? (Nu se aude nimica, nu bate nimica, nu scartie nimica.)
Ca, ar mai fi ceva care ma tot duce cu gandul la unghiuri, si anume, la iesirea din viraje, inainte "simteam" ca volanul se indrepta singur, acuma daca nu dau pentru indreptare, se tot duce spre partea in care am virat.
Va multumesc in avans pentru orice lamurire, si daca mai trebuie am sa mai revin cu lamuriri care acuma poate mi-au scapat.
Si va cer si iertare pentru romanul meu, dar am vrut sa fiu cat mai "explicit", cu stima, Mayerling.

P.S. De tras spre dreapta e indiferent daca sunt pe banda 1, 2 sau pe contrasens, atat ca trasul e diferit pronuntat in situatiile expuse.


--------------------
Renault Symbol 1,5 dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 18 Nov 2011, 17:20
Post #450


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Pentru Symbol stiu ca sunt 2 tipuri de bielete, fiecare pentru un anume tip de caseta. Daca ati constatat ca s-a pus la service un alt tip de bieleta, aia e problema, si nu ar trebui sa incercati reglajul din unghiul de fuga parerea mea, mai bine sa mergeti la reprezentanta si sa le spuneti ca e o problema.

In mod normal, la reprezentanta daca faceti unghiul de fuga, se face si o proba de drum pentru a se asigura ca nu trage directia in vreo parte. Daca nu a trecut prea mult timp de cand ati cumparat bieleta si facut unghiul, parerea mea este ca daca va duceti si le aratati factura, ar trebui sa se sesizeze si sa rezolve problema, fie sa va schimbe bieleta pe costul lor (daca au comandat-o si montat-o gresit), fie sa regleze unghiul corespunzator.

Daca era caseta de vina, ar fi trebuit la constatare sa va spuna treaba asta.

This post has been edited by S4b1n: 18 Nov 2011, 17:21


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW - ~ 155000 km 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 07:01
Dacia