Caseta de directie defecta, pompa servo
![]() ![]() ![]() |
Caseta de directie defecta, pompa servo
vik_nini01 |
![]()
Post
#421
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 14 December 10 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio II
- bv 87 nin
2003 hatchback 1.5dci
|
|||
stelus_ionut |
![]()
Post
#422
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 8 March 10 ![]() |
poi si semeringurile alea de care tot vorbiti nu se gasesc in caseta? iar schimbarea lor presupune rectificarea casetei si nu schimbarea lor prin scoatere simpla?
Rectificarea stiu ca e undeva la 6 mil plus caseta veche. salutari si multi km |
--------------------
Renault
Clio
- IL-21-CSM
2003 1.4 8v
|
|
aurelyan |
![]()
Post
#423
|
![]() Membru cu familie Group: Members Posts: 1.280 Joined: 20 June 09 From: Iasi ![]() |
QUOTE(vik_nini01 @ 3 Aug 2011, 16:22) sal,are cineva idee cum e servo la clio bicorp cu caseta electrica???in caseta vad ca intra doar o mufa de senzor ceva in rest pare mecanica fara servo dar masina are servo,,,,daca opresc motorul merge foarte greu volanul ,deabia invart....aveti idee? ![]() |
--------------------
Ford
Focus Mk3
2012 - 1.6 16v Ti-VCT Imbatranesc si tot invat - Eschil
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#424
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
QUOTE(stelus_ionut @ 3 Aug 2011, 19:37) poi si semeringurile alea de care tot vorbiti nu se gasesc in caseta? iar schimbarea lor presupune rectificarea casetei si nu schimbarea lor prin scoatere simpla? Rectificarea stiu ca e undeva la 6 mil plus caseta veche. salutari si multi km Ba da, simeringurile sunt in caseta. Ca sa le schimbi trebuie sa dai caseta jos, scoti lichidul se servo, desfaci caseta, si apoi te uiti ca doctorul in interiorul casetei, sa vezi ce are. Schimbi ceea ce e de schimbat, (de obicei se schimba si simeringurile, pt siguranta), si apoi montezi caseta la loc, pui lichid de servo, si faci geometria. Rectificare|? Poate ai vrut sa spui reconditionare caseta. Un pret de600 RON pt reconditionare este bun, dar vezi cat te mai costa montatul-demontatul casetei. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
the teacher |
![]()
Post
#425
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 16 March 07 From: p l o i e s t i ![]() |
theodor2004, cred ca pompa e de vina, insa nu pierde lichid pe nicaieri. am sunat un mecanic si mi a spus ca pompele sunt intre 1600 si 2200 lei, deci enorm! o cunostinta mi a zis ca are o pompa buna luata de pe un logan dci din 2008, el mi a zis ca ar merge si pe symbol. ma tenteaza ideea, mi o da ieftin, dar se potriveste pompa de pe logan pe symbol?
|
--------------------
renault
symbol
- 1,5dci70hp!
2007 expression
|
|
trami |
![]()
Post
#426
|
- Group: Members Posts: 270 Joined: 15 July 05 From: Targoviste ![]() |
QUOTE(vik_nini01) cum e servo la clio bicorp cu caseta electrica???in caseta vad ca intra doar o mufa de senzor ceva in rest pare mecanica Nu caseta este electrica, ci servodirectia pe ansamblu, care se cheama EPS. Este ca la megane II si III, caseta mecanica, grup EPS sub volan cu motor si reductor, senzorul de ''miscare volan'' este pe caseta in loc sa fie ascuns pe coloana volanului ca la megane. Nu este hidraulica, nici electro-hidraulica, nu functioneaza cu lichid servo. 4 Aug 2011, 20:25: QUOTE(the teacher) o pompa buna luata de pe un logan dci din 2008, el mi a zis ca ar merge si pe symbol. Nu merge decat cu modificari majore: 1. ca motorul pompei de logan este trifazat cu centralina, 2. nu se potriveste la racordul de iesire presiune ulei catre caseta. This post has been edited by trami: 4 Aug 2011, 20:25 |
--------------------
Kuga
2
- -
-
|
|
vik_nini01 |
![]()
Post
#427
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 14 December 10 ![]() |
mrs trami,azi am primit caseta de directie si ma uitam la ea ca nebunu....stiam ca am servo si pe caseta nu vedeam nimic ...doar o caseta mecanica,akm pe seara am citit raspunsul tau si mai lamurit! caseta ce am cumparat.o este SH si senzorul acela de pe caseta vad ca nu mi la lasat,in pozele unde am gasit caseta era si senzorul....nesimtit tipul dar nu mai conteaza akm,sper ca se potriveste si functioneaza al meu fara nici o problema,ce zici?mrs mult
|
--------------------
renault
clio II
- bv 87 nin
2003 hatchback 1.5dci
|
|
biciu |
![]()
Post
#428
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 29 September 08 ![]() |
Salut tuturor !
Urmeaza sa achizitionez o caseta de directie Spidan pentru un Clio Bicrop cu servo electrica. Am gasit 2 modele (una fara senzor si una cu senzor). Poate sa imi spuna cineva, in cazul in care o achizitionez pe cea fara senzor, pot folosi senzorul care este acum pe caseta veche? Se potrivesc ? In specificatii modelele se diferentiaza intre ele prin 2T 90deg. si 3T 90deg. Diferenta de pret dintre cele doua modele reprezinta aproximativ costul manoperei, deci considerabila. A mai schimbat cineva dintre toti cei de pe-aici caseta de directie cu una Spidan ? @vik_nini01 - la tine a mers folosit senzorul de pe caseta inlocuita ? merci ! |
--------------------
Renault
Clio
2005 / Bicorp
|
|
cristi_eftimie |
![]()
Post
#429
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 17 May 11 From: Oltenita ![]() |
salut!detin si eu un clio symbol 1.5 dci din 2007 si din ce in ce a mers servodirectia mai greu,pana ce aproape nu mai merge deloc
ulei nu pierde,e la nivel,dar in schimb,se aud niste pocnituri din zona pompei de servodirectie aveti vreo idee care ar putea fi cauza,s-a stricat pompa,sau a ramas ceva blocat?? ms anticipat |
--------------------
VW
Golf IV variant
- CL_03_TFG
2000 / 1.9 TDI ALH
|
|
stelus_ionut |
![]()
Post
#430
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 8 March 10 ![]() |
salutare,
eu nu mai inteleg nimic din toate astea, atatea pareri si atatea solutii ca eu sunt tot mai nelamurit, problemele mele: 1.imi curge lichid de servo pe la semeringurile casetei, pot sa schimb doar semeringurile eu ori vreun mecanic nu prea priceput, ori trebuie reconditionata?? 2.am caseta TRW ,pot sa o schimb cu una SMI? clio2003 1.4l 8v |
--------------------
Renault
Clio
- IL-21-CSM
2003 1.4 8v
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#431
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
1)schimbi degeaba doar simeringurile, astea nu se rup de capul lor, s-au rupt ca ca s-a dus caseta; in plus nu stiu daca iti da mana sa platesti 500 RON manopera de demontat caseta de directie, doar ca sa schimbi simeringurile.
Alte zgomote mai auzi (ex batai in volan cand brachezi rotile?) 2)da, poti sa schimbi, ba chiar e recomandabil sa schimbi caseta TRW (proasta) cu una SMI (mai buna). |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
stelus_ionut |
![]()
Post
#432
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 8 March 10 ![]() |
exact asta am si facut am schimbat caseta TRW cu SMI ( SH) si surpriza volanul functioneaza mai greu in comparatie cu inainte,Servodirectia e clar ca functioneaza pentru ca atunci cand pompa nu debiteaza( motor oprit) abia pot sa invart de el, doar ca e sesizabil mai greu.
Caseta TRW schimbata functiona fara zgomote, batai in volan ori alte chestii, singura problema, pierde ulei de servodirectie.o am pe acasa si pe asta si chiar as vrea sa o repar. Acum intrebarea este, odata cu schimbarea casetei TRW cu SMI trebuie si pompa schimbata? E posibil ca mecanicii sa fi strans la volan ceva mult prea tare pentru ca Volanul nu revine complet dupa ce efectuez viraj? va multumesc |
--------------------
Renault
Clio
- IL-21-CSM
2003 1.4 8v
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#433
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
din cate stiu eu nu trebuie schimbata pompa de servo, dar trebuie sa faci operatiunea la niste mecanici priceputi: sunt pe acolo niste conducte prin care circula lichidul de servo, si nu se potrivesc TRW-SMI, trebuie facuta o adaptare, ma rog, ceva de genul acesta.
Unde ai facut operatiunea? |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
stelus_ionut |
![]()
Post
#434
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 8 March 10 ![]() |
ba se potrivesc foarte bine, au intrat perfect, nu curge lichid, doar ca merge volanul mai greu,
|
--------------------
Renault
Clio
- IL-21-CSM
2003 1.4 8v
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#435
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
nu e normal sa iti mearga asa greu, am mai vazut un om care a pus SMI in loc de TRW si mergea usor.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
stelus_ionut |
![]()
Post
#436
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 8 March 10 ![]() |
poate are vreo problema caseta SMI ea fiind mana a 2-a.
Oricum acum trebuie sa schimb Toba care e foarte scumpa pentru ca e riginita rau. multi km si daca rezolv problema va anunt. |
--------------------
Renault
Clio
- IL-21-CSM
2003 1.4 8v
|
|
alupsa |
![]()
Post
#437
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 24 October 11 ![]() |
La incepurul rotirii volanului stanga-dreapta se aude un zgomot ciudat.Am demontat pompa de servo era in stare f. buna, nu au fost carbuni uzati sau blocati nu era mizerie. Am montat pompa din nou, am inlocuit lichidul de servo, servodirectia este functionala, dar zgomotul persista.
Astept parerile voastre. |
--------------------
renault
2008/symbol
2008-1,5 diesel
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#438
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
nimeni de pe site nu este Nostradamus, sa iti ghiceasca problemele fara ca tu sa dai mai multe detalii. Incearca sa descrii ,,zgomotul ciudat'':e aude clanc? e scurt, e lung? e ca de fier pe fier>?Daca rotesti volanul pana la capatul cursei, se mai aude? Se aude si pe stanga, si pe dreapta?
Se aude pe loc sau in mers? |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
alupsa |
![]()
Post
#439
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 24 October 11 ![]() |
Se aude un zgomot de parca se freaca cauciuc pe cauciuc in ambele sensuri de rotire a volanului pana la capatul cursei volanului si pe loc si in timpul mersului.Nu am circulat trei zile cu masina si zgomotul a disparut. Dupa doua zile in care am circulat zgomotul a reaparu
|
--------------------
renault
2008/symbol
2008-1,5 diesel
|
|
cristim5 |
![]()
Post
#440
|
Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 6 February 08 ![]() |
Exact asa facea si a mea la inceputul problemelor cu servodirectia acum 2 ani, timp in care am tot dat vina pe pompa de servo. Dupa fasaitul asta enervant a picat servodirectia complet. Cand am fost la trami , dupa verificari am cosntatat ca de vina era caseta. Am inlocuit-o cu una reconditionata si acum merg fara probleme. Sfatul meu este sa mergi la un service specializat pe probleme cu servodirectia.
|
--------------------
renault
symbol
2006
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#441
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
si eu tot pe caseta inclin sa dau vina, dar mai inainte mergi la un service sa iti verifice flansele (ca problema poate fi si de la rulmentul flanselor). Daca nu e de acolo, tr sa verifici jocul in bieletele de directie si capetele de bara.
este posibil sa nu ai probleme la caseta, si numai la bielete. Dar e posibil sa ai si la caseta, si la bielete. ma rog, daca se strica caseta, ea a stricat deja si bieletele de dir si capetele de bara, asa ca oricum ai da-o, cred ca va tr sa schimbi bieletele de directie si capetel de bara. Deci mergi la un service care lucreaza si pe servodirectii, fa o constatare, si apoi mai stam de vorba. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
alupsa |
![]()
Post
#442
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 24 October 11 ![]() |
S-a rezolvat problema cu zgomotul ciudat de la volan .Am fost la service specializat in constatari de servodirectie, au ridicat masina au invartit de roata stanga -dreapta au ascultat cu un aparat de unde vine zgomotul si au constatat ca acesta se aude de la capatul de bara de la roata din dreapta. Au dat cu spray si apoi cu o seringa au introdus ulei la capatul de bara zgomotul disparand. Constatarea m-a constat doar 15 lei si m-am inteles cu mecanicul.
Multumesc de sfaturi si sa auzim de bine |
--------------------
renault
2008/symbol
2008-1,5 diesel
|
|
vallixx |
![]()
Post
#443
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(theodor2004 @ 25 Oct 2011, 13:17) si eu tot pe caseta inclin sa dau vina, dar mai inainte mergi la un service sa iti verifice flansele (ca problema poate fi si de la rulmentul flanselor). Daca nu e de acolo, tr sa verifici jocul in bieletele de directie si capetele de bara. este posibil sa nu ai probleme la caseta, si numai la bielete. Dar e posibil sa ai si la caseta, si la bielete. ma rog, daca se strica caseta, ea a stricat deja si bieletele de dir si capetele de bara, asa ca oricum ai da-o, cred ca va tr sa schimbi bieletele de directie si capetel de bara. Deci mergi la un service care lucreaza si pe servodirectii, fa o constatare, si apoi mai stam de vorba. Spui numai enormitati, oare din dorinta da a-ti spori numarul de posturi sau tu chiar ai impresia ca te pricepi? Nu inteleg. Explica-mi si mie, poate nu ma pricep eu si atunci imi cer scuze: 1. De unde stii tu ca o caseta SMI e mai buna decat una TRW? Doar intreb, nu afirm ca ar fi sau nu asa. Lucrezi la firma SMI, ai desfacut vreodata ambele casete sau vorbesti numai din auzite? 2. Daca la o directie se aude un zgomot ca si cand ar freca un cauciuc pe un cauciuc, si in mers si pe loc, de ce ar putea fi vinovate bieletele? Bieletele in majoritatea cazurilor troncane cand mergi pe drum cu denivelari mai mici sau mai mari? Nu freaca, adica nu se aude un zgomot continuu de le ele. Iar pe loc, iti face un clanc cand virezi. 3. De ce o caseta de directie stricata iti va strica la randul ei biletele? Nu cumva vroiai sa zici invers, ca pare mai veridic. Un cap de bara dus iti poate strica bieleta, iar o bieleta dusa iti transmite socuri in caseta, dar invers de ce? Repet, doar intreb, nu intentionez sa fac un atac la persoana. Nu ma dau cunoscator pt. ca de ex. in cazul de mai sus nu ma asteptam sa fie capul de bara, de aia nu dau sfaturi unde nu ma pricep, si de aia am cateva sute de posturi in loc de cateva mii. In plus, m-a amuzat o treaba. Cineva s-a plans de directie si tu ai venit si i-ai spus ca poate fi de la caseta, bielete, capete de bara, flanse....adica in mare cam de la tot ce tine de directie. Cu ce il ajuta sa stie ca defectul poate fi de la oricare din piesele sistemului de directie? Asta stia si el de la inceput, ca are ceva fu...ut pe la directie. ![]() This post has been edited by vallixx: 31 Oct 2011, 09:07 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
alupsa |
![]()
Post
#444
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 24 October 11 ![]() |
As dori sa stiu ce tip de ulei de servo e recomandat pt un symbol 1,5 dci
-Mobil ATF rosu -Dexron II -Dexron III Multumesc |
--------------------
renault
2008/symbol
2008-1,5 diesel
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#445
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
@Valixx:
1)de unde stiu ca o caseta SMI este mai buna decat una TRW? O stiu personal de la cei care se ocupa cu reconditionatul casetelor de directie. M-a preocupat f mult problema asta in trecut, si daca ai fi citit si posturile anterioare, ai afla ca sunt firme chiar pe acest forum care schimba casete TRW cu unele SMI, exact din acest motiv: SMI e mai buna decat TRW. am desfacut o caseta TRW, (cu cei de la firma), si la cum aratau bucsele si simeringurile, m-am luat cu mainile de cap 2)zgomotele din masina sunt inselatoare, asa ca daca ti se pare ca e cauciuc pe cauciuc, nu inseamna ca asa este. Bieletele transmit miscarea stanga-dreapta de la volan la roti, si zgomotul se aude in primul rand cand rotesti volanul .Cand ai un joc mic, intai se aude un fasait, scartait, care poate semana cu cel de cauciuc (depinde cum il descrie fiecare). Cand se strica mai bine, daca stai pe loc si rotesti volanul, se aude un clanc mai accentuat, pt ca tensiunea in bielete este mai mare. La mers incet, se aude un zgomot nedefinit, care poate sa ti se para ca e de cauciuic pe cauciuc. Am condus destul timp o masina cu joc in caseta de directie, si nu am cum sa ma insel cand aud zgomotul. Cat despre ce afirmi tu ca se aude troncanitul in bielete la denivelari, asta e valabil numai in momentul in care bieletele sunt varza de varza. Am schimbat de vreo 2 ori bieletele de directie, si niciodata nu mi-au troncanit la denivelari, ci numai in momentul cand roteam volanul. 3)statistic, toate casetele care au avut joc, au stricat si bieletele. Din acest motiv o caseta de directie vine direct de la producator cu bielete si cu capete de bara, atunci cand este schimbata. daca vrei sa schimbi numai caseta, fara bielete, tr sa precizezi cand dai comanda. De ce se schimba cu totul? pt ca daca schimbi numai bieletele si lasi caseta stricata, in cateva luni bieletele sunt praf din nou. E posibil sa fie valabil si pe partea inversa, o bieleta cu joc iti strica si caseta, ca pare veridic, eu insa nu am auzit de nimeni care sa reconditioneze caseta ca i s-au stricat bieletele. 4)'' tr sa verifici jocul in bieletele de directie si capetele de bara'' -asta e raspunsul pe care l-am dat lui Alupsa, si se pare ca am avut dreptate: era de la capetele de bara. Nu stiu ce a fost de ras. 5)Nu te mai lega de mine. In nici un caz si sub nici o forma, problema ta nu sunt eu. Nu stiu ce probleme ai in alta parte, dar te descarci pe forum. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
vallixx |
![]()
Post
#446
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu ma mai contrez cu tine pt. ca o sa o lungim aiurea si fara rost. Ideea e ca esti agasant, iti urmaresc posturile de pe diverse topicuri si ma deranjeaza ca absolut tot timpul ai cate ceva de comentat ( ceea ce nu-i nici o problema ), dar in multe cazuri vorbesti fara o acoperire reala, din auzite.
Un exemplu aici : http://www.reno.ro/Ce-tip-de-benzina-sa-fo...69639-s120.html Dai solutii la absolut toate problemele si personal nu cred ca ai cum sa te pricepi la toate. Probabil ca-ti place sa fii tu mai interesant. E ok si asta pana la urma. Poate e vina mea ca am bagat prea mult in seama toate prostiile. Altfel nu am nici o problema cu tine sau cu oricine altcineva. Nu-mi ramane de facut decat ca atunci cand citesc un topic sa trec ignorand posturile tale in care le stii pe toate, practic asta e ceea ce ma deranjeaza. Mai sus, am bolduit ca sa fie clar, ce anume i-ai recomandat colegului sa verifice. Scrie clar: caseta, flanse, bielete, capetele de bara. Deci mentionandu-le pe toate, nu prea aveai cum sa te inseli, nu? E similar cu faza in care m-ar intreba cineva ce parere am, ca nu ii merge ceva bine la frane, iar eu vin si ii dau solutia: "Poate fi de la placute, etriere, saboti, tamburi, pompa centrala, servo-ul, cablul de la frana de mana si posibil si de la conducte. Aaa si verifica pedala si lichidul de frana" As avea cum sa ma insel? Stima si ma scuzi daca te-am inoportunat. P.S. Moderatorilor le cer scuze pt. offtopic. This post has been edited by vallixx: 1 Nov 2011, 15:31 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
theodor2004 |
![]()
Post
#447
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
Legat de capte de bara, am spus cele mai plauzibile cauze: rulmentul de la flanse, bieltele de directie, capetele de bara, si, cel mai grav, caseta de directie. Nu are nimeni cum sa isi dea seama prin internet, daca jocul e la bielete sau la rulmentul flanselor. Asta numai cand ridici masina pe elevator, si tragi de roti, pui mana pe bielete, asa iti dai seama unde e jocul. Stii bine asta, nu puteam sa ghicesc si sa spun din prima ca e de la capetele de bara, ca e imposibil; dar continui sa ma ataci, ca asa iti place tie.
Cat despre benzina, mai am si alte masini acasa, si desi pe capacul de la rezervor scrie 98/95, chiar importatorul recomanda sa se foloseasca benzina 99+,ocazional cea de 98, si niciodata de 95. E vorba de o motorizare TSI din grupul Vag. De ce se face asta? pt a proteja turbina si injecotarele. Vag s-a grabit cand a lansat motorul si a recomandat benzina de 98/95. Acum a revenit si pt Romania recomanda 99+, si ocazional 98. Asa ca eu totdeauna folosesc prima cifra octanica din cele 2 recomandate de producator. Si asa fac toti proprietarii de TSI. In plus sunt si pe site destui care pun benzina de 98 in motoarele 1,2litri. Ma rog, vb maine ca acum sunt destul de nervos, si cu greu ma mai abtin. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
vallixx |
![]()
Post
#448
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Nr. 1
Nu te-am atacat. Nu te-am facut prost, tampit, cretin....sau orice altceva. Nu ti-am atacat nici parerile. Nu ti le-am catalogat ca proaste, bune, de rahat etc etc. Mi-am exprimat doar parerea ( am voie, nu ? ) si un pic iritarea asupra manierei in care postezi. Nr. 2 Din tot ce am scris mai sus referitor la problema de la directie, tu doar atat ai inteles? Ca eu aveam pretentia sa te prinzi din prima care e problema? Nici gand! Ma faci sa rad. Din nou. Mi se parea insa mult mai de bunt simt sa ii explici fix cum mi-ai explicat mie ( deci se poate ), cum ca e greu ca dintr-o descriere a unui zgomot sa putem sa ne dam seama ( noi toti ) asupra unei probleme, cu atat mai mult cu cat sunt multe componente care pot da aceeasi maifestare. Nr. 3 Iar imi arunci mingea la fileu cu faza cu benzina. Ce are benzina cu turbina? De ce o benzina de 99+ ar proteja turbina? Turbina are treaba cu aerul, nu cu benzina. Ea ia gaze de la evacuare (deci benzina deja arsa, indiferent ca a fost arsa 95 sau 98, reziduurile sunt in mare tot alea) si antreneaza o "elice" care supraalimeteaza admisia de aer . Deci de ce ar avea benzina legatura cu turbina? Intreb doar. Aici chiar nu stiu. Poate cei de la service/importator ti-au explicat.... Si nu sunt foarte sigur ca are de-a face nici cu injectorul, practic ala ia un lichid (poate fi orice lichid de densitate similara) si-l pulverizeaza sub presiune in camera de ardere sau in galeria de admisie. Diferenta intre benzine se vede la procesul de ardere, care nu se intampla nici in injector si nici in turbina, dar ma rog nu ma mai hazardez in alte opinii. Oricum, este ultimul post al meu referitor la tine, intrucat am poluat suficient topicul asta. Eu am zis ce aveam de zis, tu mai departe poti sa intelegi ce vrei si ce-ti place. Numai bine! This post has been edited by vallixx: 1 Nov 2011, 18:29 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
Mayerling |
![]()
Post
#449
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 18 November 11 ![]() |
Buna ziua. Bine v-am gasit.
M-am inscris pe acest forum, pentru a afla raspuns la o problema. Sa ma prezint prima data: -sunt din Resita, am 60 de ani, conduc din 1974, am km cam intre 750.000-1.000.000, am lucrat si sofer profesionit desi sunt electrician de meserie (fost) -am Symbol Fidji 1,5dCi din 2007, cu 48.000 km si ceva -pana anul acesta nu am avut defect, doar un bec ars la far dreapta (faza scurta) si inlocut de 2 ori lame stergator Anul acesta prin feb.-martie am avut prima problema, s-a desprins un ferodou de pe sabot spate stanga, le-am inlocuit si pe stanga si pe dreapta. In septembrie am fost programat pentru inlocuire distributie, si fiind aproape de ITP, le-am spus sa-mi verifice si la directie ca aud ceva bataie la roata dreapta. Au gasit ca bate bieleta. Am spus sa o schimbe si au si schimbat-o. La reglajul directiei omul era in concediu si au zis sa vin in alta zi, cu factura la mine. Asa am facut si dupa acel reglaj, am ramas cu o problema. Imi trage spre dreapta. Nu tare, dar suficient sa fie deranjant. Am revenit la ei, (reprezentanta Renault de unde am luat masina, ca numai la ei am mers intotdeauna) si cel de la constatari fara alte verificari a zis ca sa schimb rotile intre ele. Acuma ca sofer profesionist, cu atatia km la activ, pot sa-mi dau seama cam ce inseamna o masina. Am plecat de la ei, am mers la alt atelier si au vazut acolo ca-mi pusesera o alta bieleta decat trebuia, adica nu erau identice. S-a chinuit mecanicul sa regleze unghiurile, si au zis sa revin dupa 800-1.000 km. De tras tot tragea, am revenit la ei si au urcat-o pe rampa, au verificat si au zis ca o totul in regula cu unghiurile. Azi am mers si la alt atelier care mi-a fost laudat de cineva din Resita, acolo iarasi a verificat mecanicul si tot la fel era in regula cu unghiurile. Dar a zis ca e de la roti/anvelope. Le-am dat acceptul sa le schimbe, din fata pe spate si invers. Tot trage spre dreapta. Acuma venind spre casa, m-am tot gandit, daca nu o fi de la caseta ? De aceea m-am inscris la dvs. pe forum. De vreo 2 ore am tot citit dar nu am gasit ceva lamuritor. Intrebare ? Poate fi de la caseta aceasta problema ? (Nu se aude nimica, nu bate nimica, nu scartie nimica.) Ca, ar mai fi ceva care ma tot duce cu gandul la unghiuri, si anume, la iesirea din viraje, inainte "simteam" ca volanul se indrepta singur, acuma daca nu dau pentru indreptare, se tot duce spre partea in care am virat. Va multumesc in avans pentru orice lamurire, si daca mai trebuie am sa mai revin cu lamuriri care acuma poate mi-au scapat. Si va cer si iertare pentru romanul meu, dar am vrut sa fiu cat mai "explicit", cu stima, Mayerling. P.S. De tras spre dreapta e indiferent daca sunt pe banda 1, 2 sau pe contrasens, atat ca trasul e diferit pronuntat in situatiile expuse. |
--------------------
Renault
Symbol 1,5 dCi
2007
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#450
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Pentru Symbol stiu ca sunt 2 tipuri de bielete, fiecare pentru un anume tip de caseta. Daca ati constatat ca s-a pus la service un alt tip de bieleta, aia e problema, si nu ar trebui sa incercati reglajul din unghiul de fuga parerea mea, mai bine sa mergeti la reprezentanta si sa le spuneti ca e o problema.
In mod normal, la reprezentanta daca faceti unghiul de fuga, se face si o proba de drum pentru a se asigura ca nu trage directia in vreo parte. Daca nu a trecut prea mult timp de cand ati cumparat bieleta si facut unghiul, parerea mea este ca daca va duceti si le aratati factura, ar trebui sa se sesizeze si sa rezolve problema, fie sa va schimbe bieleta pe costul lor (daca au comandat-o si montat-o gresit), fie sa regleze unghiul corespunzator. Daca era caseta de vina, ar fi trebuit la constatare sa va spuna treaba asta. This post has been edited by S4b1n: 18 Nov 2011, 17:21 |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
- ~ 155000 km
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 07:01 |