Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Caseta de directie defecta, pompa servo

theodor2004
post 30 Apr 2010, 11:33
Post #241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Eu sunt de acord, daca vor si moderatorii, dar ma indoiesc ca schimbam ceva. Stiu si ei ca au probleme, si de aceea nu dau garantie decat 50 000 la pompa de servo.
Plus ca acum ce o sa faca?? O sa cheme la service masini care nu mai sunt in garantie, sa le schimbe pompa de servo, si asta pe banii lui Renault?? Nu vor face asta niciodata, pe piata din Rom.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serban24
post 5 May 2010, 10:10
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 586
Joined: 30 September 09
From: BUCURESTI




am si eu o problema, tin masina parcata cu rotile dreapta pe bordura, am observat ca de ceva vreme se aude un clanc (pacanit nu stiu cum sa i zic) cand cobor cu roata din fata bordura si volanul virat mult spre stanga, bieletele directie, capetele de bara si pivotii sunt schimbate de curand ,in rest nu am umblat la buschi ,bielete antiruliu, rulmenti, flanse sa fie oare din caseta bataia asta (pacanit,clantanit) caseta este smi cu servo electric. masina este din 2002 si are vreo 95 000km


--------------------
toyota yaris 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 5 May 2010, 11:45
Post #243


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




trebuie sa pui masina pe asfalt pe plan drept, sa opresti ventilatia si casetofonul ca sa ai liniste in masina, si rotesti volanul maxim stanga, apoi maxim dreapta. Daca se aude un pocnet (dar nu la finalul cursei, ca acela e normal), atunci pot fi probleme in caseta de directie. Daca nu se aude nimic, probabil e altceva.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serban24
post 6 May 2010, 10:12
Post #244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 586
Joined: 30 September 09
From: BUCURESTI




am incercat si asta acum cateva zile si se auzea un clanc dupa ce luam maxim stanga si incercam sa rotesc spre dreapta se auzea doar odata dar aveam volanul lasat la maxim si sunetul mi se parea ca vine de undeva de prin spatele capacului de la volan si mi a trecut prin cap sa ridic volanul mai sus si nu mai face ...dar acel sunet parca era diferit de cel de la coborarea bordurii cu volanul virat spre stanga...cand cobor bordura pare sa se auda de undeva din fata de pe la roata.

This post has been edited by serban24: 6 May 2010, 10:14


--------------------
toyota yaris 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 6 May 2010, 10:15
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Nu cred ca e din caseta.
Trebuie sa mergi la un service, sa vezi daca nu ai joc in bielete, daca nu huruie rulmentul sau daca nu e de la flanse.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serban24
post 6 May 2010, 10:21
Post #246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 586
Joined: 30 September 09
From: BUCURESTI




bieletele,capetele de bara si pivotii au 2 sapt.schimbate la renault, huruit nu pare a fi -am avut o masina care avea problema cu un rulment si cunosc oarecum sunetul...la flanse m am gandit si eu mai ales ca sunt din 2002 dar din ce am citit pe forum nu prea se manifesta asa sad.gif sper insa sa nu fie din caseta ..o sa vad cand imi fac timp sa merg intr un service..

This post has been edited by serban24: 6 May 2010, 10:22


--------------------
toyota yaris 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 6 May 2010, 10:31
Post #247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




ba da, am vazut situatii in care flansele se comporta si cum ai spus tu.
Daca volanul nu face ,,poc'', cand il rotesti (mai putin situatia cand atinge capatul cursei), nu e de la caseta. Caseta o soliciti cel mai mult cand rotesti volanul maxim stanga-dreapta, din pozitia stand pe loc. Deci e imposibil sa ai joc in caseta s sa nu iti pocane cand rotesti volanul stanga/dreapta maxim, si sa iti faca poc cand cobori bordura (situatie cand totusi masina e in miscare).


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonk
post 6 May 2010, 10:42
Post #248


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 9 June 06




acelasi pocnect il aud si eu pe partea dreapta cand cobor o bordura si e sigur de la flansele de amortizor . mai face si pe drum cu denivelari inalte. flansele s-au ridicat aprox 2.5 cm de pe oala amortizorului


--------------------
Renault Megane 1 /1.4 16v - GJ-05-... 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serban24
post 6 May 2010, 10:55
Post #249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 586
Joined: 30 September 09
From: BUCURESTI




si ale mele sunt ridicate destul de mult mai ales cand masina sta inclinata pe o parte...va multumesc pt pareri o sa vad ce rezolv...


--------------------
toyota yaris 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 6 May 2010, 11:45
Post #250


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




sunt sanse de 95% sa fie de la flanse.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 9 Jun 2010, 13:17
Post #251


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Azi am observat ca atunci cand virez volanul pe loc, se aude un poc de fiecare data, care se simte oarecum in podea. Pana acum se auzea foarte rar, dar azi s-a auzit de fiecare data cand am virat volanul pe loc. E celebrul joc din caseta de directie, casete care au fost cu probleme pe Phase4? Sau sunt sanse sa fie din capete de bara/bielete?


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW - ~ 155000 km 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 9 Jun 2010, 14:51
Post #252


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




cam suna a caseta, cel putin la mine asta a fost ... sper ca mai esti in garantie


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 9 Jun 2010, 15:50
Post #253


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Nu mai am garantie din pacate. O voi duce zilele astea la o consultatie.. voi reveni cu alte informatii. Am uitat sa zic, masina are 37500 km.

This post has been edited by S4b1n: 9 Jun 2010, 15:50


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW - ~ 155000 km 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 9 Jun 2010, 16:01
Post #254


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




Km sunt irelevanti. .. a mea a picat in jur de 5k km mad.gif


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosdan
post 10 Jun 2010, 09:07
Post #255


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 26 March 09




Buna ziua!
Am scris mai demult despre problemele la caseta mea de directie. Acesasta pierdea lichid in partea dreapta si ramineam fara servo.
Am fost la un atelier din Bucuresti sa imi reconditionez caseta. Nu pot sa zic ca sunt 100% multumit , nu am iesit mai ieftin decit la Trami, dar ma rog in cele din urma sper ca sa rezolvat.
Mi-au schimbat chitul de caseta ( garnituri, si ce o mai contine acel chit), am inteles ca axul de cremaliera avea urme de rugina si a trebuit sa faca o rectificare ( alezaj si cimentuire+ tratament in cuptor).La primul montaj a continuat sa curga tot pe aceeasi parte siau inlocuit si simeringul cu o noua cota -cota 1 ca sa subtiat in urma alezarii axul. Deocamdata sper ca lucrurile au intrat pe fagasul normal,
am intrat putin in ei ca atunci cind au pus caseta la loc mi-au pus strimb volanul, l-au pus la loc cind m-am dus la ei a doua oara, dar tot este cis si trebuie sa imi refac inca o data directia mad.gif .
Am o intrebare, pentru care am si scris aici, observ atunci cind misc volanul pe loc ca imi apare o fluctuoatie de turatie la relamit..adica daca in mod normal ea este la 600 r/min cind rotesc volanul oscileaza pina spre 1000si revine inapoi spre 600. Aveti idee care o fi cauza?
Asta am observat chiar cind am plecat de la ei, unu din mecanici zicea ca e normal, dar nu prea mai am incredere si ma interesez in mai multe parti sa aflu care o fi adevarul.
Va multumesc.


--------------------
RENAULT CLIO 2003 SYMBOL- 8V 75 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 10 Jun 2010, 09:17
Post #256


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




E normal sa ai o fluctuatie de turatie la relanti, este la fel ca si la AC trebuie sa mareasca turatia motorului pentru surplus de putere/curent.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 10 Jun 2010, 10:32
Post #257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




@cosdan: e normal sa flucuteze turatia la relanti, daca invarti stanga-dreapta de volan. Deci daca creste nr de turatii cand invarti stanga-dreapta de volan, fiind la relanti, inseamna ca ai o caseta de directie OK. Cand nu creste turatia, atunci ai probleme.
Deci e bine.

Pe de alta parte, am si eu o intrebare: cum de ti-a ruginit cremaliera de la caseta de directie?? Aveai burdufurile ingaurite si a intrat apa, ai mers prea mult cu caseta stricata, pt ca sunt rare cazurile in care rugineste cremaliera.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosdan
post 10 Jun 2010, 11:18
Post #258


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 26 March 09




Am avut porbleme cu ea....cum puneam lichid in vas dimineata era pe jos si recunosc am mers ceva timp fara servo...si de aici am tras ponoasele. Dl de la service mi-a zis ca ii apar des situatii cu axul respectiv ruginit. Mi-a aratat si la o Elantra axul ruginit, in fine ma bucur ca am rezolvat!
Va rog sa imi ziceti unde sa ma duc sa imi fac si eu directia, undeva la un pret corect daca se poate, fara sa imi puna pielea pe bat, eventual daca puteti sa imi ziceti care mai costa. Eu mi-am facut directia, dar nu sunt multumit, le-am facut intr-un atelier, dar nu era coputerizata, erau niste instrmente cu laser. Am dat la negru 50 ron.


--------------------
RENAULT CLIO 2003 SYMBOL- 8V 75 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 10 Jun 2010, 11:25
Post #259


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




mie nu mi se pare chiar ok sa creasca asa tare turatia doar de la invartirea volanului; o fi ea pompa consumator dar parca nici chiar asa ... omului ii creste turatia de la 600 pana spre 1000, nu e cam mult? (nu vreau sa-l sperii dar la a mea nu urca chiar asa) ...dar poate turatia aia de ralanti nu e chiar 60 cum o vede el ci putin mai sus si nici apropierea de 100 nu e chiar asa mare smile.gif

o crestere asa mare s-ar fi apropiat sau ar fi egalat (mai bine zis) cresterea de ralanti provocata de AC ... si observam wink.gif

@cosdan: e benzinar?

This post has been edited by crisolro: 10 Jun 2010, 11:26


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosdan
post 10 Jun 2010, 11:31
Post #260


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 26 March 09




benzinar 1.4 8V


--------------------
RENAULT CLIO 2003 SYMBOL- 8V 75 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 10 Jun 2010, 14:38
Post #261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




1)e normala cresterea turatiei la relanti, daca invarti volanul. Anormal e sa nu creasca turatia. Nu ajunge chiar la 1000 turatii, dar e normal sa creasca turatia in aceasta situatie.
daca ti-a ruginit cremaliera, inseamna ca ai umlbat mult timp cu jos in caseta, si ti-a intrat apa pe la burduful spart.
Acum te rugam sa ne spui la ce servie ai reconditionat caseta, si la ce pret.
Aveau pret standard pt toti, sau pretul se stabilea in functie de ce iti schimba?
2)Geometria o faci ieftin si pe calculator la vulcanizarile Autosoft. Costa in jur de 85 RON. Eu nu am fost multumit de ei, dar altii au fost.
Daca nu, la Dacia cu 120 RON>


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 10 Jun 2010, 22:00
Post #262


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti





Poate e normal sa creasca turatia la invartirea volanului la benzinar. .. la diselul meu nu se modifica turatia (cel putin nu vizibil pe turometru) ... diferente constructive tongue.gif

Totusi, daca omul simte ceva diferit dupa ce a umblat la caseta, nu cumva ceva nu e ok si pompa trebuie sa lucreze putin fortata si de aici cresterea excesiva de turatie?


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosdan
post 11 Jun 2010, 09:00
Post #263


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 26 March 09




Multumesc pt raspunsuri!
M-am mai interesat si eu si tot acelasi raspuns am primit. Este normal sa creasca turatia. Eu nu sesizam pina acum pentru ca am mers fara lichid cu ea ( am explicat mai sus) si din aceasta cauza nu aveam nici servo, trageam binisor de volan sa o parchez etc.
Sincer in acest moment nu recomand serviceul unde mi-am facut eu caseta , cel mai bun loc ramine Trami. La bani similari am doar 6 luni garantie si nici nu mi-au facut directia. Mi-au pus volanul invers si am mai pierdut o zi sa il mute cum trebuie etc.Apoi nu au fost atenti cu becul cu care se uitau pe sub masina , l-au pus pe capacul unde este filtrul de aer si l-au topit nitel.La faza asta am inceput sa fac spume , injuraturi etc, dar mi-au zis ca imi dau altul in cel mai scurt timp. Acestia sunt la inceput si mai au sa evolueze pina sa ajunga unde vor. Par seriosi, cel putin seful lor care statea cu gura pe ei dar mai au de crescut. Singurul avantaj a fost ca sunt in Bucuresti si nu am mai mers pina in Tirgoviste la Trami.


--------------------
RENAULT CLIO 2003 SYMBOL- 8V 75 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 11 Jun 2010, 09:44
Post #264


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Cosdan, ghinioane poti sa ai peste tot, chiar si la Trami.
Uite, eu cand am fost la verificarea de 6 luni cu caseta, am schimbat si bieletele antiruliu tot acolo. Mecanicul era ff grabit (era sambata la ora 12), si cand mi-a bagat surubul de la roata, (dupa ce schimbase in prealabil bieleta), nu l-a strans suficient cu mana, si l-a bagat stramb. Nu am observat nimic pe loc, dar peste cateva luni am vrut sa schimb cauciucurile, si am observat ca surubul respectiv era bagat stramb, si distrusese si filetul de la fuzeta. Schimbatul fuzetei+surub+manopera m-a dus la niste milioane bune sad.gif .
Asa ca ai scapat ieftin doar cu un filtru de aer ars, care costa max 50 RON.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 15 Jun 2010, 11:17
Post #265


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




QUOTE(crisolro @ 10 Jun 2010, 22:00)

Totusi, daca omul simte ceva diferit dupa ce a umblat la caseta, nu cumva ceva nu e ok si pompa trebuie sa lucreze putin fortata si de aici cresterea excesiva de turatie?
*



pai aici e ghidusia: inainte nu ii functiona bine caseta, si de aceea nu ii urca turometrul cand rotea volanul, din pozitia stand pe loc.
Acum ca i-au reconditionat caseta, e normal sa urce turometrul pana pe la 900 rotatii, cand invarte volanul. Daca trece de 1000 rotatii, mda, poate fi o problema.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosdan
post 15 Jun 2010, 13:30
Post #266


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 26 March 09




Am mai verificat! NU sare peste 1000. Oscileaza acul de la turometru dar nu depaseste 1000. Cum supunea Theodor, mie nu imi mergea caseta si de aceea nu imi oscila acul. Odata schimbat ce era de schimbat de la ea a inceput sa ocileze.Sunt multumit deocamdata. Sper sa a tina cit mai mult. In rest sunt multumit de masina, deh de mers din A in B, isi face treaba, important e sa nu cada ceva pe la ea...ca vad ca ustura la buzunar.

This post has been edited by cosdan: 15 Jun 2010, 13:51


--------------------
RENAULT CLIO 2003 SYMBOL- 8V 75 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 16 Jun 2010, 08:57
Post #267


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Bafta in continuare Cosdan! Sa dea cel de Sus sa nu mai ai probleme.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristim5
post 24 Jul 2010, 14:43
Post #268


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 6 February 08




@cosdan Imi poti spune te rog unde ai reparat caseta? Eu am mers aproape 1 an fara servo , iar acum se aude un pocnet puternic cand invart volanul stanga sau dreapta pe loc (nu la capatul cursei) . Am schimbat bielete de directie si capetele de bara de curand , asa ca de acolo nu se aude. Mai stie altcineva un service care se pricepe la casete de directie in Bucuresti?


--------------------
renault symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 24 Jul 2010, 14:55
Post #269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.464
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Unii zic ca acele pocnituri s-ar auzi de la flansele amortizoarelor, dar nu sunt asa de sigur.
Fapt este ca si a mea face la fel, desi servo-directia functioneaza multumitor.


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 27 Jul 2010, 09:51
Post #270


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




din pacate iar am auzit suparatorul zgomot in timp ce roteam volanul stanga-dreapta, din pozitia stand pe loc. Acum este dublat si de un scartait in volan. Se aude un simplu ,,clanc'' scurt''+scartaitul volanului.
Cred ca iar am joc in caseta, ma cam indoiesc ca poate fi altceva. Mentionez ca am reconditionat caseta acum 16 luni, si de atunci am facut numai 15 000 km.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 14:05
Dacia