Consum Clio 1.4 8V
![]() ![]() ![]() |
Consum Clio 1.4 8V
Xpert |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 January 05 From: Campulung Muscel ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol 1,4 8V 75CP
Fidji aprilie 2006
- VL-*** La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
|
|||
Laurentziu83 |
![]()
Post
#242
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Daca mergi singur sau cu inca o persoana in masina schimbatul la 3000 de ture e ok. Daca mergi cu masina full poti sa sari pana pe la 3500. Asta o sa o simti in mers cand, dupa ce schimbi intr-o treapta superioara, nu se chinuie motorul. Oricum e normal pentru o masina incarcata sa consume mai mult.
|
--------------------
.
.
.
|
|
allex82 |
![]()
Post
#243
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 2 March 06 ![]() |
Eu trebuie sa fac "eforturi" sa schimb la 3000+ de ture, altfel, reflex, schimb la ~2700-2800...
![]() O sa vad cat de curand si cum stau cu consumul... i-am facut de curand plinul (am doar 500 KM) si vreau sa vad cat va iesi mixt. Facand un calcul aproximativ (nu de la plin la plin, ci am luat ca total consum diferenta intre ce am bagat de cand am luat-o si capacitatea rezervorului, care abia acum l-am umplut full pt prima data), pe primii 500Km a iesit un consum de ~8.4%, in contextul in care ~300Km au fost facuti in Bucuresti, inclusiv de 2 ori pe zi pe podul Grant... |
-------------------- Renault Symbol Fidji 1.4 8V Albastru Otoman - Martie 2006
Username vechi: dreamer |
|
Xpert |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 January 05 From: Campulung Muscel ![]() |
Al patrulea consum. 297 km cu 19,67 l: 6,62%. Dar de data asta am cam forjat-o. Tura asta am sa merg mai la consum (evitare accelerari bruste, schimb 2500 treptele superioare, 3000+ treptele superioare, etc.) sa vad ce iese.
|
--------------------
Renault
Symbol 1,4 8V 75CP
Fidji aprilie 2006
- VL-*** La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#245
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(dreamer @ Apr 18 2006, 09:55 AM) Merge si la 2700-2800, numai sa simti ca nu e motorul chinuit dupa aceea. Arta schimbarii corecte a vitezelor consta in a "simti" motorul, nu neaparat in a respecta indicatiile turometrului. Ce zic eu e strict informativ, la vale de exemplu poti sa merg si cu a 5-a la 60. ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
bluecat |
![]()
Post
#246
|
![]() bluecat Group: Members Posts: 80 Joined: 30 October 05 From: Iasi ![]() |
de la ce turatie calculatorul taie injectia in caz de frana de motor ?
|
--------------------
Renault
clio II
symbol 2005 In GOD we trust !
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#247
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Orice turatie, atata timp cat esti in frana de motor. Daca se sesizeaza calculatorul ca turatia tinde sa scade sub cea de relanti sau sub una imediat superioara acesteia si este pericol de a se opri motorul cu totul atunci se reia alimentarea cu carburant. Daca esti in treapta a 5-a (sau alta treapta superioara) si scade turatia (si viteza aferenta) pana la aceasta limita, motorul se poate sa se opreasca oricum daca nu poate face fata sarcinii la care este supus.
|
--------------------
.
.
.
|
|
Xpert |
![]()
Post
#248
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 January 05 From: Campulung Muscel ![]() |
Inca 500,3 km parcursi cu 31,76 l combustibil. (o parte drumuri serpentina, o mica parte semi-urban, o alta parte drum intins dar cu multe gropi si denivelari). De data asta am alimentat de la Mol Targoviste. Consumul cu ultimul plin a fost, deci, 6,35%. Ma asteptam sa fie mai putin in conditiile in care am mers cat mai "fin" (fara a merge subturat). E adevarat, am sarit o data calul astazi cand m-a pus nevasta-mea sa ma tin cu un Ibiza care se cam grabea si am tinut-o in 3500-4500 de ture, dar asta a fost pe o distanta relativ scurta (aprox 10 km). Se apropie sfarsitul primei luni si am facut deja aproape 2000 km.
Drum bun tuturor! Am uitat ceva @laurentiu "Daca esti in treapta a 5-a (sau alta treapta superioara) si scade turatia (si viteza aferenta) pana la aceasta limita, motorul se poate sa se opreasca oricum daca nu poate face fata sarcinii la care este supus." Te referi la frana de motor sau la un motor chinuit in panta intr-o treapta superioara cu acceleratia la blana si la sub 1500 de ture? Adica, vrei sa spui ca daca cobori o panta cu treapta V in frana de motor si franezi intr-o curba la 40 la ora (o mie si ceva de ture) exista riscul de a se opri motorul? This post has been edited by xpert: 24 Apr 2006, 21:22 |
--------------------
Renault
Symbol 1,4 8V 75CP
Fidji aprilie 2006
- VL-*** La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#249
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Ma refeream la subturare.
Daca franezi la vale mergand cu 40 la ora cu 1000 de ture motorul va functiona atata timp cat este in plaja de turatie peste care poate functiona. Lucrul asta poti sa-l verifici si la drum drept. Mergi cu 40, apoi schimbi a 5-a si lasi libera acceleratia. Masina va incetini si la un moment dat vei simti ca motorul incepe sa trepideze. Poate sa functioneze in continuare, chinuit, sau poata sa se opreasca, depinde de cata putere disponibila are atunci si de cat de incarcata e masina. Oricum o panta, mai ales pe serpentine, se coboara cu aceeasi treapta cu care se urca, eu am un deal de coborat la mine in oras destul de abrupt pe care il cobor cu a 3-a la 60 la ora la 3000 de ture. Normal nu imi creste peste aceasta viteza. |
--------------------
.
.
.
|
|
bluecat |
![]()
Post
#250
|
![]() bluecat Group: Members Posts: 80 Joined: 30 October 05 From: Iasi ![]() |
nu stiu d c dar prefer sa merg la vale in punctul mort. daca as cobora cu a 3 a sa zicem in frana de motor si se tureaza singura pe la 3000 ture parca simt ca l kinui pe domnul motor. daca consumul e 0 la frana de motor cum se mai face arderea in cilindri ? nu mai intra benzina...totusi se aude motorul cum se tureaza.....cu ce ? cu aer doar ?
![]() era doar o nelamurire. poate cineva sa mi explice... prefer un consum la relanti decat o super turatie la vale si consum 0.....(daca e asa) nici discul de ambreiaj + placa presiune nu stiu cum se resimt la turatii fortate la vale in frana de motor on topic 200 km cu medie de 9% si asta cu frana de motor pe care am probat o. inainte de asta nu foloseam frana de motor si am avut consum de 8.50%. consum in conditii identice de trafic (100% urban, aceleasi ore spre serviciu, la reintoarcere, etc ) |
--------------------
Renault
clio II
symbol 2005 In GOD we trust !
|
|
Xpert |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 January 05 From: Campulung Muscel ![]() |
Traseu: Targoviste(alimentare MOL)-Campulung-Pitesti-Rm. Valcea-Horezu-Valcea-Dragasani-Pitesti (alimentare OMV). Au fost, desigur si ceva km in urban.
Km Parcursi: 488,6 (peste 80% in extraurban) Alimentare: 30,27 l (102,62 lei) Consum: 6,2 % (0,21 lei/km) Concluzie: Bun! Drum bun si voua!... si consum mic!!! |
--------------------
Renault
Symbol 1,4 8V 75CP
Fidji aprilie 2006
- VL-*** La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
|
|
cata70 |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
Exact 6,2% mi-a iesit si mie anul trecut cand am fost in concediu ,la mare (aveam cu ea pana in 3000km ,mers ponderat ,cu max.120 km in afara si 50-60 in localitati,A.C.pornit cca.1/3 din durata drumului)Consum f.bun mi s-a parut.In schimb,asa cum am mai spus,la drumurile de zi de zi , regim mixt ,mai ales prin oras , uneori pe drumuri infecte,unde si tr.a II-a era mult,9-10(11,iarna)era regula.Am incercat(si inca o fac)sa utilizez cat de des frana de motor dar n-am observat diferente .Ma rog,asta este,nu-mi fac probleme in privinta asta,la cat merg cu ea(altfel luam dci)
|
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#253
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
@bluecat: Ar fi cam periculos sa-ti recomand sa opresti motorul la vale si cu aceasta ocazie sa inchizi servodirectia si servofrana ca sa vezi ca motorul se aude la fel.
Diferenta de 0.5% eu zic ca e irelevanta. Ambreiajul nu cred ca oboseste de la asa ceva, eu stiam ca se uzeaza doar la cuplare-decuplare. Nu cred ca difera fortele la care este supus ambreiajul la coborarea in frana de motor fata de cele la care este supus in mersul normal, doar sensul difera. Singurele socuri la care este supus se prezinta tot doar la cuplare-decuplare. |
--------------------
.
.
.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#254
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Ultimul consum: 6.9% in 400 de km, din care 150 de km extraurban in judet, cu un drum cu ceva dealuri. probabil intre 8 si 8.5% in oras.
|
--------------------
.
.
.
|
|
FLORIAN2005 |
![]()
Post
#255
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 22 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Numai in Bucuresti, partea f.aglomerata, sub 9.8 % - niciodata! Extraurban ( cu viteza 110-140 + km/h) si urban in proportie de 20-30% cam 7.5%! O fi bine!?
This post has been edited by FLORIAN2005: 9 May 2006, 08:11 |
--------------------
Toyota
Corolla
2004
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#256
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Da, e bine, si mie mi-a halit 11 la ore de varf prin Bucuresti.
Normal ca n-o sa ai acelasi consum la 120-140 cu cel pe care il ai la 100. Eu zic ca e ok. |
--------------------
.
.
.
|
|
allex82 |
![]()
Post
#257
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 2 March 06 ![]() |
Mda... am facut si eu primul consum: in medie 8.1% pe ~280Km extra-urban (desi segmentul Bucuresti - Otopeni s-ar putea numi urban) + 230Km prin Bucuresti (inclusiv de 2 ori pe zi chinul numit Podul Grant). Decent as zice, sper sa mai scada in timp...
This post has been edited by dreamer: 9 May 2006, 13:47 |
-------------------- Renault Symbol Fidji 1.4 8V Albastru Otoman - Martie 2006
Username vechi: dreamer |
|
isabela |
![]()
Post
#258
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 13 February 06 From: Bucuresti ![]() |
i-am facut ieri plinul si am observat, cu placere as spune, ca pentru 400 km iin oras am avut un consum de 8.7 l/100. Eu zic ca este bun. La ultimul drum extra-oras facut am avut un consum de 6.6 la suta, cu mers normal de 100-110 km/ora, iar iin sate cu 50
|
--------------------
renault
fluence
2011 isabela
clio symbol 1.4 8V (2001) |
|
atacs |
![]()
Post
#259
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 19 April 05 ![]() |
In vacanta de Paste am reusit sa fac mai multi km, asa ca mi-am facut si eu unele calcule legate de consum. Pe ansamblu sunt multumit.
Am facut astfel: am alimentat doar OMV fara plumb95, am bagat benzina pana ce a sarit pompa pt prima data. Consumuri: 1. Drum Bucuresti - Iasi, cu o oprire in Ploiesti, din Ploiesti spre Iasi a fost drum de noapte, cu ploaie aproape tot drumul, max. 70km/h in localitati si max. 110km/h in afara, drum insa liber. Total: 438.4 km - consum: 25.96 l - adica: 5.92 l % 2. Drumuri doar prin oras in Iasi, la diverse ore, mai mult sau mai putin aglomerat... Total: 223.4 km - consum: 18.63 l - adica: 8.34 l % (spre totala mea surprindere, obisnuit cu Bucurestiul...) 3. Drumuri combinate - prin Iasi si prin afara Iasiului, insa drumuri extrem de proaste - la tara: Iasi - Sipote - cca. 120 km dus-intors si Iasi - Moreni - cca. 60 km dus-intors, dar aici am avut o portiune de cca. 10 km pe care am mers cu 15km/h din cauza drumului. Total: 403.4 km - consum: 32.27 l - adica 8 l % combinat - insa cred ca mai mult am consumat pe portiunea aia de 10 km ![]() 4. Drum inapoi Bucuresti - Iasi - drumul normal de data asta - prin Bacau - Focsani...Drum de zi, mai aglomerat de data asta, mers normal cu max. 70 in localitati si max. 110 in afara. Total: 413.2 km - consum: 24.91 l - adica 6.03 km % 5. Drumuri prin Bucuresti + 2 drumuri Bucuresti - Ploiesti. Total: 437 km - consum: 33.46 l - adica 7.66 l % combinat Daca socotesc extra-urban cca. 200 km cu un consum de cca. 6 l %, inseamna ca restul de 237 km in Bucuresti mi-au luat 9.05 l %. In sfarsit pot sa zic si eu ca sunt mai multumit ![]() This post has been edited by atacs: 17 May 2006, 14:33 |
--------------------
Renault
Megane
2005
- - Renault Megane 2005 1.5 dCI
|
|
Xpert |
![]()
Post
#260
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 January 05 From: Campulung Muscel ![]() |
atacs, din ce ai scris mai sus, consumul mediu pe toata perioada cu privire la care ne-ai informat este 7,07 %.
Eu nu am mai avut timp sa postez. Trebuie sa-i fac plinul cat de curand si voi aduce informatii noi. Si eu folosesc tot metoda ta. Plin la "saritul pompei". Drum bun tuturor si consumuri ne-simtite! ![]() |
--------------------
Renault
Symbol 1,4 8V 75CP
Fidji aprilie 2006
- VL-*** La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#261
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Concluzia ar fi:
cca 6 in afara (sau ceva mai putin) cca 8.5-9 in oras sau mai mult in Bucuresti. |
--------------------
.
.
.
|
|
allex82 |
![]()
Post
#262
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 2 March 06 ![]() |
Pai da, ca Bucurestiul la ora de varf iese din orice calcule de bun-simt...
![]() |
-------------------- Renault Symbol Fidji 1.4 8V Albastru Otoman - Martie 2006
Username vechi: dreamer |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#263
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Inca ceva consumuri:
Galati-Slobozia-Cernavoda-Constanta cu AC pornit 65-70% din timp si mers 100-130 dupa cum permitea drumul: 6.3% Foiala Constanta-Costinesti-Vama Veche-Constanta: 7.1% Constanta-Baia-Ciucurova-Macin-Braila-Galati, AC 90% din timp mers lejer cu 100-110, uneori pana la 130: 6.6% Ma declar multumit. |
--------------------
.
.
.
|
|
bluecat |
![]()
Post
#264
|
![]() bluecat Group: Members Posts: 80 Joined: 30 October 05 From: Iasi ![]() |
laurentziu nu ziceam cu motorul oprit ci doar in pct mort. in fine
am facut un drum pana la lacu rosu si ceva imprejurimi...piatra neamt....manastiri. 540 km cu 5.92%. cred ca 1/4 urban (Piatra + Iasi la revenire) si restul drum intins. majoritatea drumului autostrada europeana deci 90-100 nu mai mult ca nu ma simteam prea bine. dar a fost si drum de munte cu gropi, urcari serpentine. eu ma declar multumit. ps am vazut si Hummer ul ala de la stiri botit in Roman (kiar ma gandeam cum se simt cei din masina opusa). ulterior am inteles ca nu se mai simt ca nu mai are capota. ![]() cica ar fi fost un vw passat dar la o depasire a intrat direct sub Hummer si gata. hummer ul era cu aripile indoite pana la portiera si capota ridicata si parbrizul crapat. in rest nimik toti teferi din hummer in skimb cei din vw nu au avut asa noroc. toti terminati si erau de 21-22-23 ani. pacat. viteza + inconstienta ucide. This post has been edited by bluecat: 22 May 2006, 18:16 |
--------------------
Renault
clio II
symbol 2005 In GOD we trust !
|
|
Mutzunache |
![]()
Post
#265
|
![]() Milk my sheep, bitch! Group: Members Posts: 1.571 Joined: 22 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Salutare la toata lumea sunt proaspat pe acest forum, stati linistiti nu am aviara. Consum clio 8% urban, 6% extraurban. Si la Megane nu stiu ca imi soseste saptamana asta, ehehhehehehe.
|
--------------------
M. Outlander 2019
Honda Civic 2021
Cadillac Eldorado 2002
|
|
Ge0rge |
![]()
Post
#266
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 23 February 06 ![]() |
Salutare
Imi explica cineva exact cum se afla consumul ? Masina mea are doar 750 de km dar parca bag cu galeata benzina, adevarul ca la 300 de km bag benzina ca imi este frica sa nu raman fara(din cauza acului care indica aiurea) |
--------------------
EX Clio Symbol 1.4
Astra H Enjoy+ 1.6 115Hp
2007 Buy Date: 10.04.2006
Sell Date: 19.02.2007 |
|
cmandrei |
![]()
Post
#267
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
De la un plin de benzina la altul ... notezi numarul de km de la bord cand faci plinul 1 de exemplu si apoi numarul de km de la bord cand faci plinul 2 ... astfel ca: exemplu ai la bord 623km la plinul 1 si 845km la plinul 2 ... iar pompa de benzina indinca 18,8L => ca ai parcurs 222km cu 18,8L => 8,468 L/100 km. [simplu nu?]
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cata70 |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
S-a mai spus ca la primele liniute acul cade vertiginos...Sigur este ca atunci cand acul este la 1/2, incap in rezervor exact 15 litri...Metoda de calcul precizata de cmandrei este de fapt ,unica, la symbol (marele inconvenient: lipsa comp. de bord)
Altfel,daca te iei numai dupa cum indica initial,te sperii si ai sa regreti ca n-ai luat dci ![]() |
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#269
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Exact, cand acul mai arata un sfert de rezervor de-abia acolo ai consumat jumatate.
In week-end la mare am mers doar de la plin la plin tocmai pentru a vedea consumul. Tot timpul ma costa sub 500 de mii un plin. ![]() Consumul mai mare pe care l-am avut s-a datorat faptului ca nu m-a interesat consumul, am vrut doar sa ma simt bine. Ca o concluzie AC-ul consuma intr-adevar cam 1 litru in plus la suta de kilometri, din pacate sunt foarte dezamagit de el, nici pe recirculare nu e cine stie ce, la un Espero testat in we m-am congelat in 2 minute si am simtit nevoia sa dau la mai mic. This post has been edited by Laurentziu83: 24 May 2006, 09:15 |
--------------------
.
.
.
|
|
cata70 |
![]()
Post
#270
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
Ultimul consum...fix 10% intr-un regim combinat(sa nu-i zic ''mixt''...)adica 1/3 extraurban(90-100 km/h max)restul in oras sau pe drumuri de max.20 km/h...si A.C.
Oricum consumul mi se pare cam exagerat si incep sa cred ca ori masina are ceva(dereglata) ori n-am gasit varianta optima de condus...Masina are aprox.8000 km facuti la un an de cand am cumparat-o insa n-am sesizat o scadere a consumului fata de perioada rodajului(cel putin in regim urban)... Pt. un 1,4 este cam mult iar pe altii ,cu alte marci dar motoare similare nu i-am auzit sa bata la 10 %...Incep sa regret motorizare aleasa, cel putin din punctul de vedere al consumului(urban),si cred ca acesta este poate unicul lucru(poate si lipsa comp. de bord) ce nu-mi place la clio... This post has been edited by cata70: 27 May 2006, 13:23 |
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 21:23 |