Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

39 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum Clio 1.4 8V

Xpert
post 15 Apr 2006, 21:02
Post #241


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 January 05
From: Campulung Muscel




al treilea consum: 6,13 %. Imbucurator. Am avut drum mai bun. Am terminat si rodajul si am inceput sa ii dau bine peste 3000. Acolo e viata motorului. Dar am impresia ca acolo e si consumul! Acum trebuie sa gasesc stilul optim asa incat sa fie si consumul mic, dar si motorul multumit.
Drum bun!


--------------------
Renault Symbol 1,4 8V 75CP Fidji aprilie 2006 - VL-***
La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 16 Apr 2006, 11:10
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Daca mergi singur sau cu inca o persoana in masina schimbatul la 3000 de ture e ok. Daca mergi cu masina full poti sa sari pana pe la 3500. Asta o sa o simti in mers cand, dupa ce schimbi intr-o treapta superioara, nu se chinuie motorul. Oricum e normal pentru o masina incarcata sa consume mai mult.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
allex82
post 18 Apr 2006, 08:55
Post #243


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 2 March 06




Eu trebuie sa fac "eforturi" sa schimb la 3000+ de ture, altfel, reflex, schimb la ~2700-2800... smile.gif
O sa vad cat de curand si cum stau cu consumul... i-am facut de curand plinul (am doar 500 KM) si vreau sa vad cat va iesi mixt. Facand un calcul aproximativ (nu de la plin la plin, ci am luat ca total consum diferenta intre ce am bagat de cand am luat-o si capacitatea rezervorului, care abia acum l-am umplut full pt prima data), pe primii 500Km a iesit un consum de ~8.4%, in contextul in care ~300Km au fost facuti in Bucuresti, inclusiv de 2 ori pe zi pe podul Grant...


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.4 8V Albastru Otoman - Martie 2006
Username vechi: dreamer
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xpert
post 18 Apr 2006, 14:21
Post #244


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 January 05
From: Campulung Muscel




Al patrulea consum. 297 km cu 19,67 l: 6,62%. Dar de data asta am cam forjat-o. Tura asta am sa merg mai la consum (evitare accelerari bruste, schimb 2500 treptele superioare, 3000+ treptele superioare, etc.) sa vad ce iese.


--------------------
Renault Symbol 1,4 8V 75CP Fidji aprilie 2006 - VL-***
La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 21 Apr 2006, 19:29
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(dreamer @ Apr 18 2006, 09:55 AM)
Eu trebuie sa fac "eforturi" sa schimb la 3000+ de ture, altfel, reflex, schimb la ~2700-2800... smile.gif
*


Merge si la 2700-2800, numai sa simti ca nu e motorul chinuit dupa aceea. Arta schimbarii corecte a vitezelor consta in a "simti" motorul, nu neaparat in a respecta indicatiile turometrului. Ce zic eu e strict informativ, la vale de exemplu poti sa merg si cu a 5-a la 60. tongue.gif Daca nu atingi acceleratia chiar ai consum zero. Eu de asta nu cobor pantele niciodata cu schimbatorul la punctul mort, in afara de a folosi frana de motor.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bluecat
post 23 Apr 2006, 11:23
Post #246


bluecat


Group: Members
Posts: 80
Joined: 30 October 05
From: Iasi




de la ce turatie calculatorul taie injectia in caz de frana de motor ?


--------------------
Renault clio II symbol 2005
In GOD we trust !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 24 Apr 2006, 11:02
Post #247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Orice turatie, atata timp cat esti in frana de motor. Daca se sesizeaza calculatorul ca turatia tinde sa scade sub cea de relanti sau sub una imediat superioara acesteia si este pericol de a se opri motorul cu totul atunci se reia alimentarea cu carburant. Daca esti in treapta a 5-a (sau alta treapta superioara) si scade turatia (si viteza aferenta) pana la aceasta limita, motorul se poate sa se opreasca oricum daca nu poate face fata sarcinii la care este supus.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xpert
post 24 Apr 2006, 21:17
Post #248


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 January 05
From: Campulung Muscel




Inca 500,3 km parcursi cu 31,76 l combustibil. (o parte drumuri serpentina, o mica parte semi-urban, o alta parte drum intins dar cu multe gropi si denivelari). De data asta am alimentat de la Mol Targoviste. Consumul cu ultimul plin a fost, deci, 6,35%. Ma asteptam sa fie mai putin in conditiile in care am mers cat mai "fin" (fara a merge subturat). E adevarat, am sarit o data calul astazi cand m-a pus nevasta-mea sa ma tin cu un Ibiza care se cam grabea si am tinut-o in 3500-4500 de ture, dar asta a fost pe o distanta relativ scurta (aprox 10 km). Se apropie sfarsitul primei luni si am facut deja aproape 2000 km.
Drum bun tuturor!

Am uitat ceva
@laurentiu
"Daca esti in treapta a 5-a (sau alta treapta superioara) si scade turatia (si viteza aferenta) pana la aceasta limita, motorul se poate sa se opreasca oricum daca nu poate face fata sarcinii la care este supus."

Te referi la frana de motor sau la un motor chinuit in panta intr-o treapta superioara cu acceleratia la blana si la sub 1500 de ture? Adica, vrei sa spui ca daca cobori o panta cu treapta V in frana de motor si franezi intr-o curba la 40 la ora (o mie si ceva de ture) exista riscul de a se opri motorul?

This post has been edited by xpert: 24 Apr 2006, 21:22


--------------------
Renault Symbol 1,4 8V 75CP Fidji aprilie 2006 - VL-***
La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 25 Apr 2006, 18:10
Post #249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Ma refeream la subturare.
Daca franezi la vale mergand cu 40 la ora cu 1000 de ture motorul va functiona atata timp cat este in plaja de turatie peste care poate functiona.
Lucrul asta poti sa-l verifici si la drum drept. Mergi cu 40, apoi schimbi a 5-a si lasi libera acceleratia. Masina va incetini si la un moment dat vei simti ca motorul incepe sa trepideze. Poate sa functioneze in continuare, chinuit, sau poata sa se opreasca, depinde de cata putere disponibila are atunci si de cat de incarcata e masina. Oricum o panta, mai ales pe serpentine, se coboara cu aceeasi treapta cu care se urca, eu am un deal de coborat la mine in oras destul de abrupt pe care il cobor cu a 3-a la 60 la ora la 3000 de ture. Normal nu imi creste peste aceasta viteza.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bluecat
post 29 Apr 2006, 21:42
Post #250


bluecat


Group: Members
Posts: 80
Joined: 30 October 05
From: Iasi




nu stiu d c dar prefer sa merg la vale in punctul mort. daca as cobora cu a 3 a sa zicem in frana de motor si se tureaza singura pe la 3000 ture parca simt ca l kinui pe domnul motor. daca consumul e 0 la frana de motor cum se mai face arderea in cilindri ? nu mai intra benzina...totusi se aude motorul cum se tureaza.....cu ce ? cu aer doar ? blink.gif
era doar o nelamurire. poate cineva sa mi explice...

prefer un consum la relanti decat o super turatie la vale si consum 0.....(daca e asa)
nici discul de ambreiaj + placa presiune nu stiu cum se resimt la turatii fortate la vale in frana de motor

on topic 200 km cu medie de 9% si asta cu frana de motor pe care am probat o.
inainte de asta nu foloseam frana de motor si am avut consum de 8.50%.

consum in conditii identice de trafic (100% urban, aceleasi ore spre serviciu, la reintoarcere, etc )


--------------------
Renault clio II symbol 2005
In GOD we trust !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xpert
post 29 Apr 2006, 22:02
Post #251


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 January 05
From: Campulung Muscel




Traseu: Targoviste(alimentare MOL)-Campulung-Pitesti-Rm. Valcea-Horezu-Valcea-Dragasani-Pitesti (alimentare OMV). Au fost, desigur si ceva km in urban.
Km Parcursi: 488,6 (peste 80% in extraurban)
Alimentare: 30,27 l (102,62 lei)
Consum: 6,2 % (0,21 lei/km)
Concluzie: Bun!
Drum bun si voua!... si consum mic!!!


--------------------
Renault Symbol 1,4 8V 75CP Fidji aprilie 2006 - VL-***
La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 30 Apr 2006, 07:50
Post #252


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




Exact 6,2% mi-a iesit si mie anul trecut cand am fost in concediu ,la mare (aveam cu ea pana in 3000km ,mers ponderat ,cu max.120 km in afara si 50-60 in localitati,A.C.pornit cca.1/3 din durata drumului)Consum f.bun mi s-a parut.In schimb,asa cum am mai spus,la drumurile de zi de zi , regim mixt ,mai ales prin oras , uneori pe drumuri infecte,unde si tr.a II-a era mult,9-10(11,iarna)era regula.Am incercat(si inca o fac)sa utilizez cat de des frana de motor dar n-am observat diferente .Ma rog,asta este,nu-mi fac probleme in privinta asta,la cat merg cu ea(altfel luam dci)


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 1 May 2006, 18:57
Post #253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




@bluecat: Ar fi cam periculos sa-ti recomand sa opresti motorul la vale si cu aceasta ocazie sa inchizi servodirectia si servofrana ca sa vezi ca motorul se aude la fel.
Diferenta de 0.5% eu zic ca e irelevanta.
Ambreiajul nu cred ca oboseste de la asa ceva, eu stiam ca se uzeaza doar la cuplare-decuplare. Nu cred ca difera fortele la care este supus ambreiajul la coborarea in frana de motor fata de cele la care este supus in mersul normal, doar sensul difera. Singurele socuri la care este supus se prezinta tot doar la cuplare-decuplare.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 8 May 2006, 16:40
Post #254


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Ultimul consum: 6.9% in 400 de km, din care 150 de km extraurban in judet, cu un drum cu ceva dealuri. probabil intre 8 si 8.5% in oras.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLORIAN2005
post 9 May 2006, 08:09
Post #255


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 22 December 05
From: Bucuresti




Numai in Bucuresti, partea f.aglomerata, sub 9.8 % - niciodata! Extraurban ( cu viteza 110-140 + km/h) si urban in proportie de 20-30% cam 7.5%! O fi bine!?

This post has been edited by FLORIAN2005: 9 May 2006, 08:11


--------------------
Toyota Corolla 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 May 2006, 08:52
Post #256


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Da, e bine, si mie mi-a halit 11 la ore de varf prin Bucuresti.
Normal ca n-o sa ai acelasi consum la 120-140 cu cel pe care il ai la 100.
Eu zic ca e ok.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
allex82
post 9 May 2006, 13:46
Post #257


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 2 March 06




Mda... am facut si eu primul consum: in medie 8.1% pe ~280Km extra-urban (desi segmentul Bucuresti - Otopeni s-ar putea numi urban) + 230Km prin Bucuresti (inclusiv de 2 ori pe zi chinul numit Podul Grant). Decent as zice, sper sa mai scada in timp...

This post has been edited by dreamer: 9 May 2006, 13:47


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.4 8V Albastru Otoman - Martie 2006
Username vechi: dreamer
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
isabela
post 9 May 2006, 14:21
Post #258


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 13 February 06
From: Bucuresti




i-am facut ieri plinul si am observat, cu placere as spune, ca pentru 400 km iin oras am avut un consum de 8.7 l/100. Eu zic ca este bun. La ultimul drum extra-oras facut am avut un consum de 6.6 la suta, cu mers normal de 100-110 km/ora, iar iin sate cu 50


--------------------
renault fluence 2011
isabela
clio symbol 1.4 8V (2001)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atacs
post 17 May 2006, 14:32
Post #259


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 19 April 05




In vacanta de Paste am reusit sa fac mai multi km, asa ca mi-am facut si eu unele calcule legate de consum. Pe ansamblu sunt multumit.
Am facut astfel: am alimentat doar OMV fara plumb95, am bagat benzina pana ce a sarit pompa pt prima data.

Consumuri:
1. Drum Bucuresti - Iasi, cu o oprire in Ploiesti, din Ploiesti spre Iasi a fost drum de noapte, cu ploaie aproape tot drumul, max. 70km/h in localitati si max. 110km/h in afara, drum insa liber.
Total: 438.4 km - consum: 25.96 l - adica: 5.92 l %

2. Drumuri doar prin oras in Iasi, la diverse ore, mai mult sau mai putin aglomerat...
Total: 223.4 km - consum: 18.63 l - adica: 8.34 l % (spre totala mea surprindere, obisnuit cu Bucurestiul...)

3. Drumuri combinate - prin Iasi si prin afara Iasiului, insa drumuri extrem de proaste - la tara: Iasi - Sipote - cca. 120 km dus-intors si Iasi - Moreni - cca. 60 km dus-intors, dar aici am avut o portiune de cca. 10 km pe care am mers cu 15km/h din cauza drumului.
Total: 403.4 km - consum: 32.27 l - adica 8 l % combinat - insa cred ca mai mult am consumat pe portiunea aia de 10 km smile.gif...Nu as putea sa fac consumul urban / extra din cauza ca drumurile extraurbane nu au fost obisnuite...

4. Drum inapoi Bucuresti - Iasi - drumul normal de data asta - prin Bacau - Focsani...Drum de zi, mai aglomerat de data asta, mers normal cu max. 70 in localitati si max. 110 in afara.
Total: 413.2 km - consum: 24.91 l - adica 6.03 km %

5. Drumuri prin Bucuresti + 2 drumuri Bucuresti - Ploiesti.
Total: 437 km - consum: 33.46 l - adica 7.66 l % combinat
Daca socotesc extra-urban cca. 200 km cu un consum de cca. 6 l %, inseamna ca restul de 237 km in Bucuresti mi-au luat 9.05 l %.

In sfarsit pot sa zic si eu ca sunt mai multumit smile.gif

This post has been edited by atacs: 17 May 2006, 14:33


--------------------
Renault Megane 2005 - -
Renault Megane 2005 1.5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xpert
post 18 May 2006, 20:56
Post #260


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 January 05
From: Campulung Muscel




atacs, din ce ai scris mai sus, consumul mediu pe toata perioada cu privire la care ne-ai informat este 7,07 %.
Eu nu am mai avut timp sa postez. Trebuie sa-i fac plinul cat de curand si voi aduce informatii noi. Si eu folosesc tot metoda ta. Plin la "saritul pompei".
Drum bun tuturor si consumuri ne-simtite! wink.gif


--------------------
Renault Symbol 1,4 8V 75CP Fidji aprilie 2006 - VL-***
La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 18 May 2006, 22:17
Post #261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Concluzia ar fi:
cca 6 in afara (sau ceva mai putin)
cca 8.5-9 in oras sau mai mult in Bucuresti.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
allex82
post 19 May 2006, 11:19
Post #262


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 2 March 06




Pai da, ca Bucurestiul la ora de varf iese din orice calcule de bun-simt... sad.gif


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.4 8V Albastru Otoman - Martie 2006
Username vechi: dreamer
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 22 May 2006, 10:51
Post #263


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Inca ceva consumuri:
Galati-Slobozia-Cernavoda-Constanta cu AC pornit 65-70% din timp si mers 100-130 dupa cum permitea drumul: 6.3%
Foiala Constanta-Costinesti-Vama Veche-Constanta: 7.1%
Constanta-Baia-Ciucurova-Macin-Braila-Galati, AC 90% din timp mers lejer cu 100-110, uneori pana la 130: 6.6%
Ma declar multumit.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bluecat
post 22 May 2006, 18:15
Post #264


bluecat


Group: Members
Posts: 80
Joined: 30 October 05
From: Iasi




laurentziu nu ziceam cu motorul oprit ci doar in pct mort. in fine
am facut un drum pana la lacu rosu si ceva imprejurimi...piatra neamt....manastiri.
540 km cu 5.92%.
cred ca 1/4 urban (Piatra + Iasi la revenire) si restul drum intins. majoritatea drumului autostrada europeana deci 90-100 nu mai mult ca nu ma simteam prea bine. dar a fost si drum de munte cu gropi, urcari serpentine. eu ma declar multumit.

ps am vazut si Hummer ul ala de la stiri botit in Roman (kiar ma gandeam cum se simt cei din masina opusa). ulterior am inteles ca nu se mai simt ca nu mai are capota.
sad.gif

cica ar fi fost un vw passat dar la o depasire a intrat direct sub Hummer si gata.
hummer ul era cu aripile indoite pana la portiera si capota ridicata si parbrizul crapat. in rest nimik toti teferi din hummer
in skimb cei din vw nu au avut asa noroc. toti terminati si erau de 21-22-23 ani. pacat. viteza + inconstienta ucide.

This post has been edited by bluecat: 22 May 2006, 18:16


--------------------
Renault clio II symbol 2005
In GOD we trust !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mutzunache
post 23 May 2006, 08:26
Post #265


Milk my sheep, bitch!


Group: Members
Posts: 1.571
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




Salutare la toata lumea sunt proaspat pe acest forum, stati linistiti nu am aviara. Consum clio 8% urban, 6% extraurban. Si la Megane nu stiu ca imi soseste saptamana asta, ehehhehehehe.


--------------------
M. Outlander 2019 Honda Civic 2021 Cadillac Eldorado 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ge0rge
post 23 May 2006, 10:15
Post #266


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 23 February 06




Salutare
Imi explica cineva exact cum se afla consumul ? Masina mea are doar 750 de km dar parca bag cu galeata benzina, adevarul ca la 300 de km bag benzina ca imi este frica sa nu raman fara(din cauza acului care indica aiurea)



--------------------
EX Clio Symbol 1.4 Astra H Enjoy+ 1.6 115Hp 2007
Buy Date: 10.04.2006
Sell Date: 19.02.2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 23 May 2006, 10:21
Post #267


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




De la un plin de benzina la altul ... notezi numarul de km de la bord cand faci plinul 1 de exemplu si apoi numarul de km de la bord cand faci plinul 2 ... astfel ca: exemplu ai la bord 623km la plinul 1 si 845km la plinul 2 ... iar pompa de benzina indinca 18,8L => ca ai parcurs 222km cu 18,8L => 8,468 L/100 km. [simplu nu?]


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 23 May 2006, 15:45
Post #268


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




S-a mai spus ca la primele liniute acul cade vertiginos...Sigur este ca atunci cand acul este la 1/2, incap in rezervor exact 15 litri...Metoda de calcul precizata de cmandrei este de fapt ,unica, la symbol (marele inconvenient: lipsa comp. de bord)
Altfel,daca te iei numai dupa cum indica initial,te sperii si ai sa regreti ca n-ai luat dci smile.gif


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 24 May 2006, 09:11
Post #269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Exact, cand acul mai arata un sfert de rezervor de-abia acolo ai consumat jumatate.
In week-end la mare am mers doar de la plin la plin tocmai pentru a vedea consumul. Tot timpul ma costa sub 500 de mii un plin. laugh.gif
Consumul mai mare pe care l-am avut s-a datorat faptului ca nu m-a interesat consumul, am vrut doar sa ma simt bine.
Ca o concluzie AC-ul consuma intr-adevar cam 1 litru in plus la suta de kilometri, din pacate sunt foarte dezamagit de el, nici pe recirculare nu e cine stie ce, la un Espero testat in we m-am congelat in 2 minute si am simtit nevoia sa dau la mai mic.

This post has been edited by Laurentziu83: 24 May 2006, 09:15


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 26 May 2006, 16:54
Post #270


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




Ultimul consum...fix 10% intr-un regim combinat(sa nu-i zic ''mixt''...)adica 1/3 extraurban(90-100 km/h max)restul in oras sau pe drumuri de max.20 km/h...si A.C.
Oricum consumul mi se pare cam exagerat si incep sa cred ca ori masina are ceva(dereglata) ori n-am gasit varianta optima de condus...Masina are aprox.8000 km facuti la un an de cand am cumparat-o insa n-am sesizat o scadere a consumului fata de perioada rodajului(cel putin in regim urban)...
Pt. un 1,4 este cam mult iar pe altii ,cu alte marci dar motoare similare nu i-am auzit sa bata la 10 %...Incep sa regret motorizare aleasa, cel putin din punctul de vedere al consumului(urban),si cred ca acesta este poate unicul lucru(poate si lipsa comp. de bord) ce nu-mi place la clio...

This post has been edited by cata70: 27 May 2006, 13:23


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
39 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 21:23
Dacia