Consum Clio 1.4 8V
![]() ![]() ![]() |
Consum Clio 1.4 8V
Laurentziu83 |
![]()
Post
#211
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
dannyb_ro |
![]()
Post
#212
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 25 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Power boxul este produs de francezi si daca vreti sa stiti cati ani e garantat trebuie sa ma uit in acte da asta poate sapt viit ca nu le am la mine.In orice caz este pentru benzina si este cum am mai zis interesant in turatii scazute.In rest stiu ca se castiga 13 cp si ceva la cuplu scrie pe site http://www.powersystem.fr/UK/renault.html si cred ca datele sunt graitoare .Apropos modelele sunt in exclusivitate certificate Renault si dupa cum observati e o gama f larga.... Cam atat
![]() |
--------------------
Renault
Clio
2001 Symbol [COLOR=blue] Renault Clio Symbol 1.4 2002....poate mai mult de 75 CP :)
|
|
cata70 |
![]()
Post
#213
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
sunt totusi 380 de euroi(la ei...)
![]() |
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
dragos clio&astra |
![]()
Post
#214
|
Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 7 January 06 ![]() |
Iar la dci preturile sunt exagerate...780e
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004 1.5dci Clio Symbol 1.5dci 65cp expression 2oo4
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#215
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Cu "economia" pe care o castigi montand device-ul ala mai bine iti iei benzinar.
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
marius_b |
![]()
Post
#216
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 22 February 06 ![]() |
la banii astia mai bine fara.economia de combustibil amortizeaza pretul in citziva ani la cat merg eu cu ,,symbolistul''.APROPOS poate isi baga cineva priceput ochiul in cutiuta si scoate o ,,clona''la un pret mai ,,romanesc''.
|
--------------------
renault
clio symbol
2001 clio symbol 2001 1.4 8v
|
|
Octombrie Rosu |
![]()
Post
#217
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 17 March 06 ![]() |
Buna ziua la toata lumea!!!
Ma bag si eu in seama cu consumul meu Sunt posesorul unui Fidji 1,4 8V, fabricatie octombrie 2005, 2700 km la bord (mai am si o Dacia Nova cu care ma mai dau din cand in cand, deci nu prea fac km cu Clio). Consumul meu, in mediul urban este cam de 9,8 l la suta de Km (trafic numai in Timisoara). Extraurban cam de vreo 6 l (drumuri nationale, cu numar redus de gropi) Mixt, cam de vreo 8 l. In lipsa unui calculator am optat pentru o alta varianta. Pe scurt, se umple rezervorul pana la refuz (clapeta de la rezervor face tot posibilul sa impiedice aceasta operatie). Dupa ce pistolul de la pompa gafaie prima data, se reintroduce, cu mai multa delicatete si sensibilitate ceea ce conduce la umplerea cu inca 3-4 litri a rezervorului. Daca pistolul gafaie, incercati delicat, din nou. Operatia se termina atunci cand primele picaturi suave de carburant se scurg lin pe bara parasoc spate. Atunci, rezervorul este cu adevarat plin....Din acel moment, apas cu delicatete butonul de reset al kilometrajului aparent si incep sa fac la km. Cand m-am plictisit, sau cand schimb drumul in afara orasului vin din nou la pompa si repet pasii anteriori. In rest, este aritmetica pura. Consumul e cam maricel, e drept, dar nu exagerat. Sa nu credeti toate balivernele pe care le emit anumiti frustrati despre masinile lor, cum ca nu ar consuma, ca sunt rusinoase si timide, la cura de slabire...Asta e viata. Se duc multe razboaie pentru carburanti in lumea asta prost facuta...Pentru ca totusi, motoarele mai consuma si benzina din cand in cand, nu-i asa? De motorina nu comentez. Informatii utile: desi fabricantul sustine ca rezervorul de benzina este de 50 l (si asa si este), sunt gradati la bord numai primii 40. Indicatia acului este suspect de corecta, daca masina este asezata plan si motorul pornit. Restul de 10 l raman in tanc, becul de burta goala se va aprinde, dar masina va mai rula cel putin 80 de km, indiferent de regim. Fiecare interval intre doua gradatii corespunde la 5 litrii pierduti. Consumul este usor mai mic decat la Logan 1,4, dar usor mai mare decat la Solenza (cu zecimi de litru). Este in mare parte influentat de masa masinii (pasageri, bagaje), aerodinamicitatea masinii (Clio sta cel mai bine aici), maniera de conducere (finuta sau ciobaneasca), tipul regimului de trafic, starea vremii, rodaj (scade usor dupa 3-5000 km), etc. Astept pareri cinstite... Pe curand! ceea ce era "aiurea" a fost editat ... te rog ca in posturile tale viitoare sa nu mai folosesti cuvintele folosite (chiar daca acestea se regasesc in DEX) Multumesc This post has been edited by cmandrei: 17 Mar 2006, 10:29 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
Fidji, 2005
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#218
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Octombrie Rosu @ Mar 17 2006, 10:25 AM) Consumul meu, in mediul urban este cam de 9,8 l la suta de Km (trafic numai in Timisoara).Extraurban cam de vreo 6 l (drumuri nationale, cu numar redus de gropi)Mixt, cam de vreo 8 l. Tu la valorile asta spui ca este mai mic decat la Logan si mai mare ca la Solenza ? Sper ca glumesti. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
st0rm3ru |
![]()
Post
#219
|
![]() god of the hell fire Group: Members Posts: 175 Joined: 14 December 05 From: Bucharest, .ro ![]() |
QUOTE(Octombrie Rosu @ Mar 17 2006, 10:25 AM) Informatii utile: desi fabricantul sustine ca rezervorul de benzina este de 50 l (si asa si este), sunt gradati la bord numai primii 40. Indicatia acului este suspect de corecta, daca masina este asezata plan si motorul pornit. Restul de 10 l raman in tanc, becul de burta goala se va aprinde, dar masina va mai rula cel putin 80 de km, indiferent de regim. Fiecare interval intre doua gradatii corespunde la 5 litrii pierduti. eu am facut pana "prostului" dupa vreo 40 km... si nu pot sa zic ca am calcat-o excesiv... |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2002 1.4 8v
- Expression Trance eXcess! :)
|
|
atacs |
![]()
Post
#220
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 19 April 05 ![]() |
QUOTE(Octombrie Rosu @ Mar 17 2006, 10:25 AM) Fiecare interval intre doua gradatii corespunde la 5 litrii pierduti. Eu stiu? La mine dupa un plin a ajuns la urmatoarea gradatie dupa vreo 20 km...Sa inteleg ca masina mea consuma 25%? Cam greu de crezut. Iar acum am vreo 70 km de la ultimul plin si acul e pe la a 2-a gradatie... |
--------------------
Renault
Megane
2005
- - Renault Megane 2005 1.5 dCI
|
|
cata70 |
![]()
Post
#221
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
N-as fi foarte sigur de cei( min.)80 km'' indiferent de regim.''..In cartea masinii nu se da nici cel mai mic detaliu privitor la asta.Teoretic,la cons. dat de producator (ma refer la regimul urban)poti face distanta asta ,considerand ca becul se aprinde pe la 9-10 l...
Dar daca e ger ,aglomerat, cu opriri/porniri dese,A.C. et c. e discutabil... |
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
Xpert |
![]()
Post
#222
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 January 05 From: Campulung Muscel ![]() |
astept un fidji 1,4 8V. Am avut o solenza care a fost distrusa intr-un accident (era parcata pe trotuar si a venit unul beat peste ea, impact fara franare cam la 80km/h).
Stiu ca motorul este acelasi, insa am remarcat din datele tehnice din acest forum niste diferente. Cea mai mare este in ce priveste turatia de cuplu maxim (4000 la clio fata de 2800 solenza). Eu am avut un consum de invidiat la solenza in 96.000 de km pe care i-am facut cu ea (5,3-5,6%). E drept ca am mers in general extraurban. Sunt putin ingrijorat cu privire la consumul pe care il voi avea cu Clio. Imi poate spune cineva unde gasesc un grafic cuplu/turatii pentru Clio? Este important si asta, pentru ca din alte grafice de felul acesta pe care le-am mai vazut, graficul cuplului nu este abrupt, ci mai degraba lin. In cazul acesta, diferenta de cuplu la o diferenta de 1000 de ture poate sa nu fie semnificativa. Ex. cuplul la 3000 de ture la clio ar putea fi sa zicem doar cu 5-10 unitati mai mic decat cuplul maxim (adica 114). De ce atata caz? Pentru ca nu imi place ideea de a schimba vitezele la 3500-4000. La Solenza schimbam la 2500-3000 si va spun ca motorul ar mai fi mers fara probleme cel putin inca 100k. Nu consuma pic de ulei si se "infigea" binisor. De fapt, grupul motopropulsor era cea mai buna chestie din toata Solenza. |
--------------------
Renault
Symbol 1,4 8V 75CP
Fidji aprilie 2006
- VL-*** La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#223
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Pai si eu la Clio schimb vitezele la 3000 de ture si merge brici, urc peste 3000 doar cand schimb la deal, am masina incarcata, etc. Bine, ca nu ma sfiesc sa depasesc cu a2a pana la 80, dar aici consumul nu se pune.
Nu-i nevoie sa schimbi la 4000 decat daca vrei sa mergi sportiv cu ea. Daca mergeai linistit cu Solenza si aveai consum de 5.6% atunci si la Clio cam acelasi consum vei avea, poate un 0.1-0.2% in plus, pe care oricum nu-i vei simti. |
--------------------
.
.
.
|
|
Xpert |
![]() ![]()
Post
#224
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 January 05 From: Campulung Muscel ![]() |
In lipsa unui calculator am optat pentru o alta varianta. Pe scurt, se umple rezervorul pana la refuz (clapeta de la rezervor face tot posibilul sa impiedice aceasta operatie). Dupa ce pistolul de la pompa gafaie prima data, se reintroduce, cu mai multa delicatete si sensibilitate ceea ce conduce la umplerea cu inca 3-4 litri a rezervorului. Daca pistolul gafaie, incercati delicat, din nou. Operatia se termina atunci cand primele picaturi suave de carburant se scurg lin pe bara parasoc spate. Atunci, rezervorul este cu adevarat plin....Din acel moment, apas cu delicatete butonul de reset al kilometrajului aparent si incep sa fac la km. Cand m-am plictisit, sau cand schimb drumul in afara orasului vin din nou la pompa si repet pasii anteriori. In rest, este aritmetica pura.
Am avut pana de curand o Solenza cu care aproape am facut 100.000 de km (mai exact 96K) si probabil ca o mai aveam si azi daca nu mi-o facea praf unul cu peste 0,8 la mie (bine ca era parcata si nu am fost inauntru). Tot raul spre bine pentru ca imi iau Clio (e un upgrade). Va fi acelasi motor, dar multe optiuni (era o Solenza confort). Fiindca topicul este despre consum, as vrea sa va spun ca aveam un carnetel in bord in care notam toate evenimentele legate de masina (toate alimentarile, schimburile de piese, verificarile, etc.). Nu obisnuiam sa bag benzina la suma fixa (30 lei, 50 lei 100 lei), ci intotdeauna faceam plinul (desigur de la anumite statii agreate de masina mea). Metoda mea este foarte simpla si o recomand tuturor. Niciodata nu m-am chinuit sa umplu masina pana in buza. Intotdeauna am dat drumul la pompa si am lasat-o sa sara singura. Veti zice: asta da eroare! Poate sa dea eroare o data, dar intotdeauna se va compensa cu urmatorul plin. Pentru ca nu poate sa dea mereu eroare in plus sau in minus, iar eroarea nu poate fi foarte mare. In general diferentele de consum calculat nu erau mari (bineinteles ca le corelam cu traseul, anotimpul, etc.). Asta m-a scutit de operatiunea anevoioasa de a forta rezervorul la maxim. In plus, am inteles (desi nu stiu daca este corect) ca este bine sa-i lasi si aer. Faceam plinul din doua motive: 1. (platesc cu card si la card nu mai e problema restului), 2. am inteles ca pompa de benzina care la SOlenza era in rezervor (probabil si la Clio - descopar foarte multe elemente comune) prefera sa stea cufundata in lichid, lucru care-i ofera o viata mai lunga. Repet, e posibil ca uneori sa "sara" pompa mai devreme, alteori mai tarziu (poate functie si de incarcarea portbagajului/a locurilor din spate - adica aplecarea masinii, implicit a rezervorului), dar cred ca diferentele sunt neglijabile in ansamblu scutindu-ne de mai sus pomenitele operatiuni de "indopare" a rezervorului. Pledez pentru metoda "lasa pompa sa sara singura". E mai comoda si daca o folosesti numai pe asta ai un grafic apropiat de realitate. Imaginati-va ca eu faceam consumul de fiecare data (si am facut 96.000 de km - intotdeauna resetam totalizatorul partial la alimentare plin; daca mi se intampla ca din varii motive uneori sa alimentez la suma fixa (adica sa pun benzina de x lei) - nu era o statie de incredere si alimentam numai cat sa ma tina pana la o statie agreata sau pur si simplu eram intr-o criza financiara, atunci nu resetam totalizatorul partial, pastrand bonul respectiv pana la momentul in care faceam plinul pentru a putea folosi si aceste informatii in ecuatia de calcul a consumului). A propos, consumul cel mai mare pe care l-am avut cu Solenza a fost undeva in jur de 6,8 (caz singular, dupa care au fost cateva consumuri de 6,5) (de fapt, am uitat!, am inceput metoda asta undeva dupa cateva mii de km, dupa perioada rodajului, deci nu va pot spune nimic despre consumul in rodaj. Cu clio insa o sa o luam de la 0 ![]() This post has been edited by xpert: 29 Mar 2006, 22:23 |
--------------------
Renault
Symbol 1,4 8V 75CP
Fidji aprilie 2006
- VL-*** La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
|
|
Xpert |
![]()
Post
#225
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 January 05 From: Campulung Muscel ![]() |
vad ca nu mai pot edita inca o data! Regula asta nu am stiut-o. Sunt eu Xpert, dar inca nu in forumul asta.
![]() Am uitat sa marchez cumva faptul ca primul paragraf este citat din Octombrie Rosu. Cand am citit postul tau, mi-am dat seama ca ai fi mai usurat (tu si altii) folosind metoda plinului la "saritul" pompei pe care am incercat s-o descriu in postul imediat anterior. |
--------------------
Renault
Symbol 1,4 8V 75CP
Fidji aprilie 2006
- VL-*** La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
|
|
isariionut |
![]() ![]()
Post
#226
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 6 March 06 ![]() |
Mai vin si eu cu noutati. Am facut un drum Targoviste-Iasi. Consumul a fost in jur de 7, cu viteza medie de 120 si max. de 160. Masina s-a comportat bine. Inca ceva: este cumva limitata din fabrica la 170 Km/h?
|
--------------------
renault
Megane
Megane 2
|
|
BOG |
![]()
Post
#227
|
![]() Riders on the Storm Group: Moderatori Posts: 1.364 Joined: 16 August 05 From: Bucuresti/Botosani ![]() |
In primul rind trebuie sa zici ce motorizare ai.....in al doilea rind producatorul specifica valorile maxime pentru fiecare motorizare: 1.2 8V - 158 km/h, 1.2 16 v - 170 km/h, 1.4 8V 170 km/h si 1.5 dci - 163 km/h.....Daca dispui de un BMW cu o cilindree adecvata atunci da....masina e limitata electronic la 250 km/h
![]() Later edit: ca sa nu fim off topic uite aici: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=39860 This post has been edited by cmandrei: 3 Apr 2006, 14:43 |
--------------------
Reno
M 2.1/CD
2005/1.6 16 V
- B xx BOG Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
|
|
dragos clio&astra |
![]()
Post
#228
|
Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 7 January 06 ![]() |
Viteza medie de 120 cu Clio 1.4 8v pe Targoviste-iasi doar in SF-uri.Si asta cu un consum de 7l.Fii serios!
This post has been edited by dragos clio&astra: 3 Apr 2006, 23:18 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004 1.5dci Clio Symbol 1.5dci 65cp expression 2oo4
|
|
Chrome |
![]()
Post
#229
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 October 05 ![]() |
Probabil s-a referit ca intre sate/comune a mers in medie cu 120 si nu media traseului per ansamblu.
Confirm si eu consumul de 7%, dar pt o "medie" mai coborata, cam la 110km/h pe acelasi motor intr-un traseu de 1600 de km prin tara. Media reala a fost undeva pe la 70-80 km/h excluzand pauzele. |
-------------------- Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007 |
|
dragos clio&astra |
![]()
Post
#230
|
Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 7 January 06 ![]() |
Viteza medie ar fi bine de precizat de cei care au computer de bord,altfel nu prea are relevanta. Ex :"viteza medie de 70-80"
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004 1.5dci Clio Symbol 1.5dci 65cp expression 2oo4
|
|
sqryn |
![]()
Post
#231
|
![]() Clio rulezzz Group: Members Posts: 736 Joined: 2 February 06 From: München ![]() |
6.1 % pe Bucuresti-Corabia-Craiova-Bucuresti (cam 500km-benzina de 100RON)
|
--------------------
RENAULT
Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v
Alize/1999
- B-xx-xxx Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005 |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#232
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
Raul |
![]()
Post
#233
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 18 March 06 From: Tirgu Mures ![]() |
Eu am facut pana acum 1000 km (rodajul) si am alimentat in total 80 litri benzina, cred ca mai am in rezervor vreo 20 (acul e la a doua liniuta). Am mers cam 200 km in orase si 800 km in exterior, cu viteza in jur de 100 km/ora, respectiv turatia 3000/min.
Rezulta un consum mediu 6%. Bunicel, as zice ... |
--------------------
renault
clio symbol
2006 fidji Renault Clio Symbol Fidji 2006 1.4 16V rosu VIF
|
|
cata70 |
![]()
Post
#234
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
Raul,nu prea ai cum sa-i calculezi exact(la zecimala) consumul,pana nu-i faci plinul''ochi''...La cum indica la clio, nu prea ai cum altfel.Un consum mediu de 6% ar fi ff.bun...
![]() This post has been edited by cmandrei: 4 Apr 2006, 16:30 |
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
Xpert |
![]()
Post
#235
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 January 05 From: Campulung Muscel ![]() |
Primul consum l-am facut ieri. Am facut plinul la Pitesti. Am facut 357 km cu 23,24 l. Consumul este aproximativ 6,51%. Am respectat indicatiile constructorului, mergand la maxim 3000 de ture (bineinteles ca la drum intins aproape de maxim). Am inceput sa ma obisnuiesc cu masina. Am observat si eu anomalia de la indicatorul de nivel combustibil. Daca m-as lua dupa el, ar trebui sa am un consum de cca. 10%. Sper sa mai scada dupa terminarea rodajului.
Momentan sunt multumit Off-topic: o anomalie - am avut o solenza inainte. De la statia de unde alimentam in Pitesti pana unde locuiesc in Campulung imi indica mereu aprox. 54km (resetez intotdeauna totalizatorul partial). La Clio mi-a aratat 51,5 (deci cu cca 2,5 km mai putin). DIlema e: care imi arata corect? Nu e atat de important, dar are niste implicatii in privinta consumului. In cazul in care Clio indica nr. de km parcursi corect, inseamna ca Solenza consuma putin mai mult decat credeam eu (pentru ca, logic vorbind, daca la 50 km reali, inregistreaza cu 2 km mai mult, inseamna ca numarul de km inregistrati este cu 4% mai mare. BIneinteles ca atunci cand calculezi consumul, impartind la un numar mai mare de km, iti va da un consum usor mai mic decat cel real. |
--------------------
Renault
Symbol 1,4 8V 75CP
Fidji aprilie 2006
- VL-*** La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
|
|
cata70 |
![]()
Post
#236
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
Ai consumul asta intr-un regim predominant extraurban...In rest ia de baza un consum de 9-10% chiar si ...mixt.Acesta din urma ,intr-un an ,nu mi-a iesit niciodata la valorile date de producator(de 7,2 parca ,nu mai stiu exact,cel mixt)Bine,zicem mixt ,de regula ,considerand ca am mers atat in regim urban cat si in extraurban,insa la stabilirea celui mixt producatorul are alte criterii in vedere,detaliate chiar pe acest forum de cineva...
Nu contest ca altora le-a iesit unul ''mixt''mai mic,insa asta daca au fost porniri mai rare si deplasari mai lungi ,cu motorul la temp. optima etc La clio m-a surprins ca are un motor considerat de turatie mare,obisnuit fiind cu berlina ... |
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#237
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Da, daca stai in Bucuresti si faci 10 km intr-o ora la ore de varf e normal sa ai consum de 9-10 mixt. Altfel mie in trafic de Galati imi consuma 7 mixt, adica exact ce zice producatorul. In oras imi consuma intre 8.5 si 9, uneori si mai putin, si asta deoarece am multe momente in care merg in frana de motor (consum zero). In afara la un stil de mers lejer, de 90-100 imi consuma sub 6.
|
--------------------
.
.
.
|
|
Xpert |
![]()
Post
#238
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 January 05 From: Campulung Muscel ![]() |
Al doilea consum: 6,98 % (297,2 km cu 20,44 l). A crescut putin. Am facut mai multe drumuri de oras si pe serpentine. Plus ca a mers si sotia care inca nu are 1000 km facuti. Ma lupt sa ma obisnuiesc cu ideea ca imi va consuma mai mult decat Solenza.
Drum bun tuturor! |
--------------------
Renault
Symbol 1,4 8V 75CP
Fidji aprilie 2006
- VL-*** La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#239
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Daca ti-ai permis Renault trebuie sa te obisnuiesti cu 0.5 litri in plus la suta de kilometri, nu-i asa mare branza per total.
Multumim de urare. |
--------------------
.
.
.
|
|
bluecat |
![]()
Post
#240
|
![]() bluecat Group: Members Posts: 80 Joined: 30 October 05 From: Iasi ![]() |
cu metoda de la plin la plin am reusit azi sa fac un calcul. la 198 km numai urban am consumat 17 l benzina de 95.
deci cam 8.5l %. sunt f multumit mai ales ca acul imi indica aiurea (mai putin). era pe la jumatate inainte de alimentare si credeam ca papa benzina cu galeata. insa mi am revenit rapid la pompa ![]() drumuri de numai 10 km sau cu sotia mea la volan (incepatoare pot zice) m au costat in jur de 0.5 l $ per total cred (marja de eroare). |
--------------------
Renault
clio II
symbol 2005 In GOD we trust !
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 06:31 |