Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

50 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente

andreist
post 18 Apr 2016, 10:48
Post #331


betiv fumator consumator de porc


Group: Members
Posts: 819
Joined: 24 November 14




Si twingo din '99 pare ca pleaca mai repede de pe loc din senzatii si zgomote si scartait de cauciucuri de 175mm. Cand ai masina cu suspensie mai tare, activa si altfel echilibrata, nu se mai ridica de bot ca nebuna si nu mai face ca loganul la accelerari bruste, de aici senzatia de incet, la final vitezometrul indica altceva.

This post has been edited by andreist: 18 Apr 2016, 10:49


--------------------
Renault W209/R129/Symbol M113/K9K 702
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 18 Apr 2016, 11:37
Post #332


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Tot reno e, va mintiti singuri. Da, arata frumos acum ca e noua, nu se cunoaste nimic despre fiabilitatea ei. Daca ajungem sa o comparam cu seria 3 si alte masini premium inseamna ca suntem visatori rau de tot. La o masina premium nu e vorba doar de plasticul de pe consola centrala, daca e la fel ca pe talisman sau nu. Sunt multe alte variable la care reno iese cu minus. Evident ca reno incerca (si reuseste) sa ia ochii cu niste plastice frumos finisate pe alocuri. Si uite asa scoti 30 mii din buzunar si in 2 ani te plangi ca zdrangane masina si nu e tocmai cum credeai.

Dotarile la reno, nu functioneaza chiar la fel cu alte marci. De exemplu eu am xenon din fabrica. In teorie ar trebui sa fie foarte similar cu xenonul de pe alte marci. Ei bine nu, nu pot compara cu xenonul de pe audi pt ca la mine bat mult mai prost. Incalzirea in scaune, la fel, nu se poate compara, la reno zici ca e aftermarket, se incalzeste cand vrea ea. AC-ul e un chin in oras, etc etc.

Nu ma intelegeti gresit, sunt foarte multumit de masina pentru ca am dat pe ea cat face nu cat era pretul in catalog dar nu muscati gogoasa frumos impachetata ca sa nu regretati.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 18 Apr 2016, 12:23
Post #333


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(m3st_tce @ 18 Apr 2016, 08:46)
Mda, asa sunt eu, "halucinant". smile.gif
N-am condus vreodata Matiz, nici S Classe. Habar n-am despre ce vorbesti. Eu am comparat cu ce stiu bine. Nu stiu de ce ar fi asta o problema pt. dumneata.

Si da, Rapid pleaca mai repede de pe loc prin comparatie cu ambele (ma rog, la Talisman s-ar putea ca si EDC-ul sa aiba ceva de spus), la fel si la acceleratiile in vit. 2a. Probabil si diferenata de mase are ceva de spus aici, nu?

Lasand la o parte parerea ta despre parerea mea, ar fi poate mai util sa avem inca o opinie ref. la Talisman, de asta data de la tine wink.gif
*



Eu am inteles ideea ca tu ai comparat cu masinile pe care le ai si le conduci, dar comparatia nu isi are rostul...si in plus si concluziile le-ai tras cam aiurea. Dupa cum ziceam, doar ai senzatia ca 86>130...s-o numi 86-le Rapid, dar nici chiar asa...


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m3st_tce
post 18 Apr 2016, 13:20
Post #334


Membru autentic


Group: Members
Posts: 504
Joined: 6 May 12




Pe cifre oficiale (si testele unor flacai), pana la 100km/h Megane-ul pleaca mai repede. In conditii reale, aceste cifre nu spun mult.
Pur si simplu Rapid cupleaza mai repede si urca mai usor in vit. 2a, de la turatii reduse (eu schimb sub 2500rpm). Insa avantajele ambreajului si a cutiei de pe Rapid se opresc aici...


--------------------
Renault Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active *** 2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 18 Apr 2016, 13:26
Post #335


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Daca schimbi sub 2500 rpm e posibil sa para mai fasneata Skoda decat masinile mai grele, fiind greutatea mai mica e miscata mai usor la astfel de turatii. Dar asta nu face relevanta comparatia, sub 2500 de rpm e o plaja de turatii la care n-ai pretentii de performanta la un motor pe benzina, fie el si turbo...

This post has been edited by AndreiMR: 18 Apr 2016, 13:27


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 18 Apr 2016, 16:33
Post #336


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




https://www.youtube.com/watch?v=I3Bsedv2RAU

breakul.

ps. motor care la noi nu "se egzista".


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 18 Apr 2016, 17:00
Post #337


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.236
Joined: 13 October 06




Da de ce ti-ai dori un downgrade... Crezi ca o sa consume mai putin ca cel de 200 ?

Acum m-am prins ce vrea m3st_tce sa zica, si e normal sa fie asa. Rapid-ul e si mai usor, iar tsi-ul e cu injectie directa si intra in plaja de cuplu de la 1500-1700 fata de 2200 rpm la tce-ul de 1.4.

Talisman-ul e mare si greu, normal ca senzatiile sa fie altele.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 19 Apr 2016, 15:41
Post #338


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




asta are senzor de lichid de barbriz? iti spune daca ai rotile "strambe" cand pornesti motorul?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 26 Apr 2016, 15:44
Post #339


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




l-am testat, cel hidramat, motor 1.6-160 cp varianta Intens
nu am cuvinte .... smile.gif super masina



--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2069
post 26 Apr 2016, 18:15
Post #340


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 13 October 08
From: bucuresti




am vazut reclama la tv cu noul megane dar nimic cu talisman....


--------------------
Renault LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp - b01xxx 2008 Privilege
Renault Talisman dci Intens 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 28 Apr 2016, 11:59
Post #341


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




emisiunea Bonton de pe digi ii face reclama


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai2005
post 4 May 2016, 10:36
Post #342


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 11 July 15




QUOTE(tatimeu @ 28 Apr 2016, 11:59)
emisiunea Bonton de pe digi ii face reclama
*


Da am vazut si eu. La ce drumuri sunt pe la noi cred ca il duc pe paltforma si doar trag cateva cadre cu el smile.gif

Sunt prin tara cu masina. Ultima data cand vin cu ea pe aici. Nici un drum macar aprox drept: doar tac tac tac tac... Iar intrand pe centura Bucurestiului (venind dinspre Pitesti) am luat in plin un rost/prag pe banda 1 a autostrazii - kabooom. Am zis ca-mi intra rotile in portbagaj.

Sincer nu merita sa dai mai mult de 20k euro pe o masina pt a circula la noi. Normal ca se duce toata rigiditatea sasiului dupa tac tac tac tac in continu(parca-i low-rider de ala care salta pe roti). E compromisa masina dupa 100k km in tara. Normal ca incep sa scartaie plasticele peste tot.


This post has been edited by mihai2005: 4 May 2016, 10:43


--------------------
Honda Civic Type R GT - nr 1234 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2069
post 4 May 2016, 19:15
Post #343


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 13 October 08
From: bucuresti




oare din numarul total de masini vandute in Romania, cate sunt echipare LIFE, cate ZEN si cate INTENS ?

This post has been edited by 2069: 4 May 2016, 19:16


--------------------
Renault LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp - b01xxx 2008 Privilege
Renault Talisman dci Intens 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 5 May 2016, 12:07
Post #344


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Life nu am vazut deloc pana acum, nici in reprezentanta nici pe strada. Avand in vedere durata de asteptare de la lansarea comenzii, cred ca pe strazi sunt in marea majoritate masini avute pe stoc care au fost in general intens.


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
simon
post 5 May 2016, 12:36
Post #345


Membru autentic


Group: Members
Posts: 735
Joined: 30 October 04




Oare Renault chiar a schimbat suspensiile la sugestia unor jurnaliști auto? blink.gif

http://0-100.hotnews.ro/2016/03/31/prima-i...nault-talisman/

"Pe drumurile din Italia masina mi-a lasat senzatia uneia cu suspensii fragile, prinse superficial de caroserie, care pe drumuri proaste transmit reverberatii nepermis de multe in habitaclu. Cu rotile insuficient ancorate, tinuta de drum a lui Talisman a fost usor dezamagitoare.

Cateva luni mai tarziu, insa, pe drumurile din Romania, am trait o experienta de condus total diferita cand ma refer la suspensii. Mult mai bine reglate, mult mai precise, mai ferme, fara sunete suspecte si reverberatii inutile.

Cu o diferenta ca de la cer la pamant intre prima experienta de condus si a doua, tind sa cred Renault a folosit ragazul de cateva luni sa faca modificari ale suspensiilor, ca urmare a reactiilor primite la testele initiale. Au vrut sa corecteze din fasa ceea ce putea fi o problema foarte mare a masinii lor varf de gama."


--------------------
Renault Megane III 2009 Dinamique 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 5 May 2016, 12:46
Post #346


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Posibil sa fi fost exemplare de pre-serie la teste...si mici diferente de reglaje fata de produsul final mai apar in astfel de cazuri


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m3st_tce
post 5 May 2016, 16:06
Post #347


Membru autentic


Group: Members
Posts: 504
Joined: 6 May 12




QUOTE(simon @ 5 May 2016, 12:36)
Oare Renault chiar a schimbat suspensiile la sugestia unor jurnaliști auto?  blink.gif

http://0-100.hotnews.ro/2016/03/31/prima-i...nault-talisman/

Nu stiu de suspensii (relativ ferme, cu jante de 18", si silentioase pe masina de drive-test), insa comentariile din link sunt, ca de obicei, un deliciu. 243.gif


--------------------
Renault Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active *** 2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_74
post 16 May 2016, 22:15
Post #348


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.296
Joined: 25 May 10
From: Bucuresti




Duminica am fost la drive test în Băneasa cu Talisman 1,6 dci biturbo și Megan 1,5dci deși aș fi vrut să mă dau cu GT ul, a avut grijă altu să.l trozneasca pe dreapta fata la Roata si mi.au spus că e avariat....așa ca m.am mulțumit să mă zgaiesc la el doar. În fine, Talismanul este frumos tipic Reno cu design minimalizat dar intuitiv. Caroseria mi s.a părut cam grea pt 1,6 dci, are 1,6 tone deși cel ce stătea cu mine în timpul drive testului spunea ceva de 1,8 tone, dar nu l.am contrazis. Senzația e plăcută la volan și confortabilă, în curbe scaunul nu te ia în brațe ca la S, dar stai bine și în reno. Însoțitorul meu mai spunea ceva de o colaborare cu Mercedes pentru interior. Sincer își merită banii pentru ce oferă, cine vrea mai mult să.și ia Merc. As vorbi și despre Megan dar as fii off topic, însă mi.a plăcut !


--------------------
renault laguna2 - b545hnj expression2003
1,9dci galben 270k km, sunt in crestere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bwwlan
post 20 May 2016, 13:56
Post #349


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.606
Joined: 16 September 09
From: .de, ex Cluj




Ieri am fost la dealerul Renault din localitatea mea sa ma uit la un GT si la un Talisman.
Am avut surpriza sa vad in showroom un Talisman Combi Initiale Paris cu motorizare diesel. Nu stiu exact daca era cea de 160 sau cea de varf, insa masina avea destul de multe dotari, inclusiv mnasaj in scaune si faruri pure led.
Lipsea, din cate mi-am dat eu seama, doar acoperisul panoramic.

Mi-a placut calitatea materialelor de bord, numarul de dotari fara-numar-fara-numar smile.gif insa si pretul era pe masura: 45K Euro. Ce mi s-a parut putin ciudata a fost amplasarea butoanelor de ventilatie a scaunelor si cele de incalzire: de la stanga spre derapta: ventilatie stanga, incalzire stanga, [.....], ventilatie dreapta, incalzire dreapta. Eu le-as fi dispus "in oglinda", insa mno... nu-i neaparat o hiba ci mai degraba un derapaj de proiectare.
Ce mi s-a parut iar ciudat a fost faptul ca exista doar doua trepte de incalzire, respectiv ventilatie. Eu as fi facut cinci. Oricum, astea-s mai mult comentarii de carcotas, fiindca masina este, per ansdamblu, superba.

Marti am drive-test cu limuzina si GT-ul si revin cu impresii smile.gif


--------------------
VW Golf Sportsvan 2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline
"Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m3st_tce
post 20 May 2016, 16:26
Post #350


Membru autentic


Group: Members
Posts: 504
Joined: 6 May 12






--------------------
Renault Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active *** 2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2069
post 7 Jun 2016, 14:23
Post #351


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 13 October 08
From: bucuresti




sunt indecis ce varianta de motorizare sa aleg, benzina sau diesel. Fac in jur de 10.000 km pe an. Se spune ca diesel ul ar renta daca faci peste 20.000 km /an. Totusi pana acum am avut doar masini diesel de care am fost multumit. In ultima vreme am tot citit pe forumuri referitor la probleme aparute cu filtru de particule diesel. Si ma refer aici la masini Renault. Ati avut estfel de experiente neplacute cu filtrul de particule ?


--------------------
Renault LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp - b01xxx 2008 Privilege
Renault Talisman dci Intens 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreist
post 7 Jun 2016, 14:43
Post #352


betiv fumator consumator de porc


Group: Members
Posts: 819
Joined: 24 November 14




Poti sta linistit, FAP se duce la km multi si se duce pt ca asa este construit, daca vorbesti de o masina noua de care vei avea grija si mai umblii si prin afara orasului vre-o 20km pe saptamana, nu vei avea nici o problema. Eu personal dupa 1 renault SH ( Latitude 2.0 ) care a facut vre-o 30.000km nu am avut pb cu FAP si asta include si mers foarte mult in oras. Plangeri cu siguranta ca exista, dar in general vezi de la cei care au luat o masina ieftina cu 80.000km la bord odata cu intrarea in Romania.


--------------------
Renault W209/R129/Symbol M113/K9K 702
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2069
post 7 Jun 2016, 16:11
Post #353


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 13 October 08
From: bucuresti




andreist inteleg ca regenerarea filtrului de particule se produce i momentul in care se acumuleaza o anumita cantitate de reziduri. Cam greu de crezut ca cineva are drumuri in afara orasului chiar in momentul in care filtrul este plin si se declanseaza regenerarea. Se poate declasa aceasta regenerare atunci cand iesim din oras chiar daca filtrul nu este plin ? La cati km se declansa regenerarea in cazul acelui Latitude ? chiar dureaza 20 min regenerarea ?


This post has been edited by 2069: 7 Jun 2016, 16:12


--------------------
Renault LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp - b01xxx 2008 Privilege
Renault Talisman dci Intens 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreist
post 7 Jun 2016, 23:08
Post #354


betiv fumator consumator de porc


Group: Members
Posts: 819
Joined: 24 November 14




Nu stii/simti, cel putin pe Latidude cand face asta, la ultimul control cu calculatorul pe care l-a avut masina nu se declansase regenerarea de 6000km. Trebuie totusi sa gandesti un pic mai detasat situatie. Cine se plange ca i s-a stricat filtru de particule ? Cei cu probleme. Si in general pe majoritatea ii gasesti cu indice de probabilitate foarte mare ca si-au luat masina cu peste 300.000km. Am si un W204 din 2008 cu FAP care la fel, la 234.000km nu are nici o jena pt. FAP. Cunosc alta situatie foarte aproapiata cu BMW E90 E4 din 2006, care la fel din 2006 pana astazi (260.000km) nu a avut decat 1 problema cu FAP'ul, si nu a fost de vina piesa propriu-zisa ci faptul ca s-a stricat un senzor de presiune, FAP'ul inca functioneaza. Mecanicii romani il trimiteau pe prieten la anulat FAPul, iar 1 tip priceput dupa cateva teste si o scanare a masinii i-a spus care-i problema, unul din senzori, cel de iesire, a fost schimbat cu 40 de lei . Mai cunosc si alte masini cu FAP care la fel nu au nici o problema, FAPul a ajuns sperietoare din cauza celor cu masini sh cu km dati mult inapoi. Pana la urma dupa 200.000km , daca piesa cedeaza mi se pare un lucru normal si asumat de cineva care isi cumpara o masina SH. Faptul ca au fost cateva designuri de FAP foarte prost gandite si la care piesa intradevar cadea nu poate fi negat, dar in general filtrul isi face treaba si nu te deranjeaza. Alt exemplu pozitiv, uite-te pe forumul cu Laguna 3, sunt foarte multe cu FAP, cate cazuri de FAP stricat gasesti ?

This post has been edited by andreist: 7 Jun 2016, 23:14


--------------------
Renault W209/R129/Symbol M113/K9K 702
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vvede
post 8 Jun 2016, 06:44
Post #355


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 12 September 06
From: Bucuresti




Andreist - scuze, dar imi vine ffff greu a crede ca regenerarea nu se declansase de 6000 km. De obicei, in functie de modul de condus (in afara oraselor, mers mai turat) o regenerare se poate declansa la maxim 1000 km.
QUOTE(2069 @ 7 Jun 2016, 17:11)
andreist  inteleg ca regenerarea filtrului de particule se produce i momentul in care se acumuleaza o anumita cantitate de reziduri. Cam greu de crezut ca cineva are drumuri in afara orasului chiar in momentul in care  filtrul este plin si se declanseaza regenerarea. Se poate declasa aceasta regenerare atunci cand iesim din oras chiar daca filtrul nu este plin ? La cati km se declansa regenerarea in cazul acelui Latitude ? chiar dureaza 20 min regenerarea ?
*


2069 - regenerarea se declanseaza la un anumit nivel al incarcarii filtrului de particule - de obicei pe la 80% cand motorul este cald. Regenerarea dureaza cam 10-15-20 de minute, depinde de cat de sus tii turatia. ex - daca mergi in oras la 1500 rpm dureaza 20 de minute, daca mergi pe autostrada la 3000 rpm, dureaza 10 minute smile.gif
La achizitia unei masini trebuie sa te gandesti:
- cati km vei merge - pt 10k / an, as alege benzina
- cat de mult vei merge in oras
- costul reviziilor va fi mai mare la Diesel (poti cere la dealer un estimat de costuri revizii)
Avand in vedere ca ambele variante - Diesel vs benzina - sunt turbo, senzatiile vor fi apropiate, cu un plus (dpmdv) pentru benzina, avand in vedere plaja mai larga de turatie.
Nu vreau sa transform topicul intr-un vs benzina - Diesel.
2 centi



--------------------
Renault Clio 0.9TCe Expression
Mazda 6 2.0, Attraction

Ex: Renault Clio Symbol 1.5 dCi 82CP | Opel Astra H 1.6 Twinport 105CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreist
post 8 Jun 2016, 08:35
Post #356


betiv fumator consumator de porc


Group: Members
Posts: 819
Joined: 24 November 14




Ai construit tu vre-un filtru de particule stii exact din ce este compus si cum functioneaza sau asa ai auzit ? Mai erau unii pe forum cu laguna care spuneau ca nu le mai merge navigatia din cauza ca le-au expirat astora de la renault contractele cu satelitu'. Indiferent care este parerea ta asta este ce mi-a spus reprezentanta bras din iasi in urma unei verificari de rutina pe calculator. In rest cu cati km mergi sa iei benzina e bullshit citat si rascitat dupa bloguri de pareristi.

This post has been edited by andreist: 8 Jun 2016, 08:38


--------------------
Renault W209/R129/Symbol M113/K9K 702
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vvede
post 8 Jun 2016, 09:21
Post #357


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 12 September 06
From: Bucuresti




Asa am constatat.
Ar fi cam 2 variante - ori cu uree ori injectie de motorina, pentru a creste temperatura in filtru si a se arde particulele de funingine

"In rest cu cati km mergi sa iei benzina e bullshit citat si rascitat dupa bloguri de pareristi." - p-asta nu am inteles-o, dar ma rog...


--------------------
Renault Clio 0.9TCe Expression
Mazda 6 2.0, Attraction

Ex: Renault Clio Symbol 1.5 dCi 82CP | Opel Astra H 1.6 Twinport 105CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai2005
post 18 Jun 2016, 06:49
Post #358


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 11 July 15




Laguna 3 1.5 dci FAP, curent 80k km. Nici o problema cu FAP. A fost folosita insa aproape exclusiv in afara orasului. (autostrazi predominant)

Ca filtrul sa arda particulele e nevoie de o anumita temperatura. Din cate am inteles sunt necesari de pe la 20 km macar in regim extraurban pentru a permite regenerarea.
Chiar si daca regenerarea nu se face/e intrerupta de obicei se poate forta la service modul regenerare pe banc. Pentru cei care fac drumuri scurte in urban,se poate face operatia asta preventiv. Stiu 2 persoane cu Mazda 6 si Mini Cooper care au apelat la regenerare fortata in service. Oamenii faceau drumuri de cativa km prin oras.

18 Jun 2016, 09:12:
QUOTE(m3st_tce @ 20 May 2016, 16:26)


Pare mai conciliant tonul decat in review-ul anterior pe Talisman.
O fi luat spagonieren? biggrin.gif

This post has been edited by mihai2005: 18 Jun 2016, 09:12


--------------------
Honda Civic Type R GT - nr 1234 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 21 Jun 2016, 11:59
Post #359


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Posesori au aparut?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 23 Jun 2016, 13:55
Post #360


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.236
Joined: 13 October 06






--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
50 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th August 2025 - 03:35
Dacia