Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente
![]() ![]() ![]() |
Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente
simon |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|||
mohawksk |
![]()
Post
#272
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 6 April 16 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Grandtour
2012, 1.2 TCe
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#273
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Eu ma refeream la taratul prin coloana, cu SS dezactivat bineinteles...cutia DSG schimba uneori cam smucit in astfel de situatii, fiind nevoita sa jongleze intre treptele mici in permanenta. La automata clasica n-am sesizat nicio smucitura.
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
mezym |
![]()
Post
#274
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Ochei ...
@cj L38, adica Fluence, are toate tehnologiile si dotarile pe care le are si X95 la un pret atat de fabricatie cat si de vanzare mai mic. Observ ca ramai blocat intr-un termen folosit intr-o fila de prezentare ppt. O masina ce are aceleasi tehnologii si acelasi confort precum originalul nu poate fi low-cost. Aceeasi piele, aceeasi cartela maini libere, acelasi Arkamys. Ba chiar scaunele in Fluence sunt mult mai confortabile decat in Megane la drum lung si prin gropanele patriei. De condus se conduce mai bine decat x95 datorita sasiului mai lung si a latimii mai mari a masinii (rotile fiind mai in lateral). Pe partea de siguranta mult trambitatul cadru motor nu e prezent nici macar pe Talisman si Megane IV si tot au luat 5 stele. Asa ca vrajeala cu siguranta slaba pica (Fluence ZE e o alta masina, cu vreo 400 de kg mai grea) Daca discutam de siguranta, EuroNcap i-a raspuns unuia de pe aici ca, masinile fiind vandute in UE, respecta cerintele UE si sunt in regula. Deci pa si pusi. De fapt, cam asta e problema pentru voi, ca nimeni nu da doi lei pe lamentarile unora de pe un forum dintr-o tara obscura numita Romania. Ncap nu isi bate capul, Dekra sau Adac la fel, si nicio alta organizatie de stat sau ONG din toata Europa nu s-a aratat preocupata sau ingrijorata de subiect. Iar intre ce spune o multinationala precum Renault si unii de pe un forum am mult mai multa incredere in prima tabara. Apropos, Megane-ul 2 Sedan s-a vandut la fel de prost in Vest precum Fluence-ul. A, da, sa nu uit. Comparatia mea cu x95 este data de RS-ul 265 al unui prieten. Aceleasi plastice, aceeasi calitate, aceleasi imbinari. Cat despre fiabilitate, in 30000 de km i-au inlocuit amortizoarele si flansele pe fata fiindca scartaia ca o rabla la cea mai mica denivelare, senzorul de ploaie merge pe viteza maxima la cativa stropi si nu isi regleaza cadenta, iar sistemul audio nu mai are sunet daca masine ramane in soare. Plus, la x95-urile facute pana in 2012 pica in draci pompele abs si raman fara frane, sunt vreo patru cazuri si aici pe forum. @mars Daca imi spuneai ca ai trecut la Laguna 3 as fi inteles. Insa Laguna 2 e cea mai varza masina produsa de Renault vreodata, e masina de a distrus imaginea acestui producator auto senzational, imagine ce nici astazi nu a fost remediata chiar daca pe viitor noile modele scoase au fost mult mai bune. Laguna 2 e ultima in toate topurile de fiabilitate si satisfactie clienti ever, are plastice si imbinari de Logan si bordul i se scoala. Si niciun motor de pe Laguna 2 nu mai e astazi in fabricatie, nici macar F4Rt. Un motor cu putere mare insa cu consum si costuri de intretinere infinit mai mari decat ale concurentei. Asa ca era o chestiune de timp pana sa il bage pe linie moarta. Cat despre Mercedes, in poze arata bine, in realitate plasticul glossy de pe consola mediana e oribil si urla a ieftin. In partea inferioara a consolei centrale gasim plastic dur ca si pe Talisman, iar buzunarele scaunelor fata sunt o gluma in care poti pune maxim cateva file. Dar, nah, e bine sa decartam 60+ k pe treburi inchipuite. PS: fiabilitate Fluence vs Megane 2 Sedan : 0 lei reparatii in 78000 km vs 2000 lei reparatii in 75000 km. Si astia 2000 cu piese cumparate de mine din Istanbul, ca luate din tara ar fi dublat suma. This post has been edited by mezym: 12 Apr 2016, 18:02 |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#275
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Adica singur singurel spui ca sunt 2 paltforme diferite ... sunt pe net n+1 explicatii si unde difera si uinde sa facut rabat ... dar tu continui sa pui ca sunt la fel ... ok
Iti doresc sa te bucuri mult si bine de Flatulence furmos si grasut si mai bun decat un M3 facut pentru Vest. M2 sedan nu -s vandut in europa de vest tocmai pentru ca acolo renault isi respecta clientii si nu le duc din astea, la fel si cu flatulence-ul tau mult laudat. L.E. Eu nu imi aduc aminte ca Ncap sa fi testat flatulence ... deci vb. despre o siguranta oferita ... doar ipotetic .. This post has been edited by cj98czh: 12 Apr 2016, 12:55 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
mezym |
![]()
Post
#276
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
S-a vandut Megane 2 Sedan in toata Europa de Vest, mai intereseaza-te!
Explicatiile de pe net sunt ale unora de pe un forum din RO si in cele mai multe cazuri sunt doar mituri, nimic concret. De exemplu, nimeni n-a demonstrat ca Fluence nu ar avea senzori dubli de impact lateral, doar speculatii. Tocmai d-asta nimeni in toata Europa nu da doi lei pe ele. Tocmai d-asta nici EuroNcap nu e interesat sa testeze masina . PS: vezi cum te descurci cu adminii. ![]() |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#277
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Uite in 5 minute intru la comisia de disciplina ... ce sa fac asta este viata
![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#278
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
baieti aici vorbim de talisman=eclass, fluense = bentley in alta parte, va rog.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
mezym |
![]()
Post
#279
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Tot interiorul pentru Talisman e facut de Faurecia. Adica de aia de fac si pentru VAG, BMW, Daimler, PSA, Ford.
Iar la Frankfurt 2015 e interviu cu directorul general Faurecia de prezinta interiorul Talisman, scaunele, etc, si in care spune ca Renault le-a cerut sa le faca un interior de nivelul calitativ al Audi si asta le-au livrat. Stiu, va e ciuda! ![]() This post has been edited by mezym: 12 Apr 2016, 18:00 |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#280
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
a specificat si din ce an era audiul ala?
serios acum, tota lumea din presa franceza se plange de interiorul talismanului. toti il critica, pentru ca diferenta dintre cele 2 planuri de interior este f mare si f vizibila. la pejos, ford, skoda, zic ca interiorul este omogen, la talisman nu prea. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#281
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Dpdv Laguna 2 este una din cele mai reusite masini Renault, foarte placuta la condus, consum bun, echilibrata, cu dotari foarte bune pentru vremea ei.
Nu cunosc foarte bine istoricul de service al acestei game dar nu am auzit multa lume sa se planga de probleme la motoare, injectoare, cutii de viteze, etc..mai multe decat la VW, sa zicem Turbine picau pe la 200k de km, dar asta nu inseamna ca 1,9 de la VW nu avea probleme cu turbina sau cu kiturile de ambreiaj. Am apreciat mereu acea masina iar cea cu care am mers cel mai mult a fost una din 2006, cu motor de 2,2 si cutie automata, xenon, navigatie, clima, incalzire in scaune, tot felul de senzori de ploaie, luminozitate, etc...o masina de vis! La fel, senzatie de neuitat o am dintr-o L2 cu 2.0T, un demaraj si o forta cum la putine masini am vazut! Am gasit si un top, nu foarte nou dar edificator http://incont.stirileprotv.ro/auto/cele-ma...ii-germani.html This post has been edited by meganus_bicorpus: 12 Apr 2016, 13:50 |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
mezym |
![]()
Post
#282
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Boon. Ziceai unii de presa si critici Renault. Okay.
Mai intai, neamtul asta tradator zice de bine de Talisman cand il compara direct cu Passat -vomitcontinuu - B8 : https://www.youtube.com/watch?v=3vVlfDqjzJc Apoi nordicul asta pare, in mod dubios, incat de el : https://www.youtube.com/watch?v=Em93ZtIwwZY Si colegii francezi ce ii dau avize pozitive : https://www.youtube.com/watch?v=Ag3hnsiLnMo&nohtml5=False https://www.youtube.com/watch?v=LkkYVoycXG4&nohtml5=False https://www.youtube.com/watch?v=D7J5du9r-pY&nohtml5=False Asa. Apoi, in mod bizar, Talisman e cea mai vanduta masina din segmentul D in Franta in primul trimestru din 2016: For the first time in five years, Renault’s first-quarter passenger car registrations topped 100,000 in 2016, with sales rising by 6.7% and market share at 19.9% (down by 0.3 points). With sales of 28,300 and 5.5% of the French passenger car market, Clio holds top place in the ranking. Captur, in fourth place on the French market, heads the crossover segment. All the models launched in 2015 are meeting with good market take-up: Espace leads the E segment, Kadjar is fourth in the crossover segment, ahead of its main rival, and Talisman leads the D segment. New Mégane, launched in mid-January 2016, is making strong headway on both retail and fleet markets. Renault’s LCV sales rose by 10.3% on a highly buoyant market. Renault’s share is up 0.3 points at 31.3%, with Kangoo and the Clio company car being France’s best-selling LCVs. Master, too, ranks in the top five, with first-quarter sales up by 18.9%. Against a steep rise (136%) in the electric passenger car market, ZOE sales doubled to reach 3,300 registrations (close to 55% of this segment). Si tot in urma cu putin timp a fost lansat Porsche 718 Boxter. Motoarele de pe el sunt 2.0 benzina turbo 300 de cai, iar pentru Boxter S 2.5 benzina 350 de cai. Pare-se ca astora nu le e rusine cu motoare de downsizing. Si nici celor de la Mercedes de au pe Cls si pe S class 2.2 diesel 205 cai. Doar romanilor le put motoarele de 1.6 benzina 200 de cai, respectiv 1.6 diesel 160 de cai. This post has been edited by mezym: 12 Apr 2016, 18:30 |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|
centurion |
![]()
Post
#283
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Pe de o parte,
QUOTE(mezym @ 12 Apr 2016, 19:29) De parca nu stiai asta. Avem un proverb bun cu prostul fudul. In plus, toti merg des in Germania si vor sa puna la treaba > 200 CP si nu au de unde cu saracia asta de Talisman. In rest, in Romania, ii vezi pe A1/A2/A3/A4 mergand cu 100 km/h. La consum, evident. Pe de alta parte, Este ceva specific Renault, un obicei cretin de altfel, sa conditioneze unele motoare de unele echipari. Poate vreau acel 1.6 benzina, dar nu vreau echiparea de varf. Diversitatea la Renault (Romania) este de toata jena. This post has been edited by centurion: 12 Apr 2016, 19:29 |
--------------------
-
-
-
|
|
dan22y |
![]()
Post
#284
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.516 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Nimeni si nimic nu te impiedica sa-l iei de "dincolo" asa cum iti place.
|
--------------------
R
M
- B
8
|
|
andreist |
![]()
Post
#285
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
QUOTE De condus se conduce mai bine decat x95 datorita sasiului mai lung N-are cum... decat daca e 4x4, sau doar daca vrei sa zici ca are greutate mai mare pe spate ca e sasiul mai lung, si echilibreaza mai bine masina, dar asta e doar o impresie vizuala.Cu portbagajul plin... da. This post has been edited by andreist: 12 Apr 2016, 22:29 |
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
DaniJ |
![]()
Post
#286
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 13 April 16 From: Arad ![]() |
Prezentare Renault Talisman plus un mic drive test la final...
https://www.youtube.com/watch?v=Nbu-zuLdaE0 |
--------------------
Renault
Laguna 2
- AR11EMB
2003
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#287
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.727 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
QUOTE(mezym @ 12 Apr 2016, 12:33) Insa Laguna 2 e cea mai varza masina produsa de Renault vreodata, e masina de a distrus imaginea acestui producator auto senzational, imagine ce nici astazi nu a fost remediata chiar daca pe viitor noile modele scoase au fost mult mai bune. Laguna 2 e ultima in toate topurile de fiabilitate si satisfactie clienti ever, are plastice si imbinari de Logan si bordul i se scoala. Si niciun motor de pe Laguna 2 nu mai e astazi in fabricatie, nici macar F4Rt. Un motor cu putere mare insa cu consum si costuri de intretinere infinit mai mari decat ale concurentei. Asa ca era o chestiune de timp pana sa il bage pe linie moarta. Am Laguna 2. Am acel F4R. Daca as putea azi sa-mi iau alta noua, identica, nici nu as sta la discutii. Nu s-a ridicat niciun bord, nu s-a bulit nimic la motor, nu are plastice de Logan. O conduc de aproape 10 ani. Poate ar trebui sa regandesti statistica ta jignitoare. Fara suparare. L.E. - Inca da clasa la masini de generatie noua, atat la ceea ce faci cu puterea motorului cat si la aspect. Si eu mai intorc capul dupa ea, cand o conduce nevasta-mea. Din 2007 si pana la Talisman si Megane 4 nu cred ca s-a mai produs de Renault, pentru mine, ceva care l-as fi luat. Ramane sa ajung la drive test cu cele doua. This post has been edited by OVIDIUS: 13 Apr 2016, 07:35 |
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#288
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mezym, ne-a parasit definitiv .... ma rog pana se reinventeaza si reapare ... asa ca nu are rost ... oricum nu avea rost ..
![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#289
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.727 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
Am inteles, nu stiam. Stima.
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#290
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
QUOTE(OVIDIUS @ 13 Apr 2016, 08:28) Am Laguna 2. Am acel F4R. Daca as putea azi sa-mi iau alta noua, identica, nici nu as sta la discutii. Nu s-a ridicat niciun bord, nu s-a bulit nimic la motor, nu are plastice de Logan. O conduc de aproape 10 ani. Poate ar trebui sa regandesti statistica ta jignitoare. Fara suparare. L.E. - Inca da clasa la masini de generatie noua, atat la ceea ce faci cu puterea motorului cat si la aspect. Si eu mai intorc capul dupa ea, cand o conduce nevasta-mea. Din 2007 si pana la Talisman si Megane 4 nu cred ca s-a mai produs de Renault, pentru mine, ceva care l-as fi luat. Ramane sa ajung la drive test cu cele doua. ![]() |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
cri123 |
![]()
Post
#291
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(OVIDIUS @ 13 Apr 2016, 08:28) Am Laguna 2. Am acel F4R. Daca as putea azi sa-mi iau alta noua, identica, nici nu as sta la discutii. Nu s-a ridicat niciun bord, nu s-a bulit nimic la motor, nu are plastice de Logan. O conduc de aproape 10 ani. Poate ar trebui sa regandesti statistica ta jignitoare. Fara suparare. L.E. - Inca da clasa la masini de generatie noua, atat la ceea ce faci cu puterea motorului cat si la aspect. Si eu mai intorc capul dupa ea, cand o conduce nevasta-mea. Din 2007 si pana la Talisman si Megane 4 nu cred ca s-a mai produs de Renault, pentru mine, ceva care l-as fi luat. Ramane sa ajung la drive test cu cele doua. ![]() Foarte corect. Si nici azi nu poti compara Megane 4 cu Laguna 2. Talisman are o sansa mare, pentru mine, dar deocamdata mai vedem ce mai apare, break, motoare, etc. Cu toate ca la mine s-a mai dus una alta... |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
mars |
![]()
Post
#292
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Avansul tehnologic nu implica, dar nici nu exclude fiabiliatea. Asta nu pricepe mezym. Ori, Laguna II a fost OZN la vremea ei. Eu raman la parerea ca marea criza financiara a cam schimbat socotelile producatorilor, care iau ochii cumparatorilor cu tot felul de dracii, dar se indeparteaza de ideea de masina pentru condus, nu cotet multimedia.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#293
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Laguna II a avut un design avantgardist, era clar echipata cu fel de fel de nebunii cum nu se mai vazusera (daca nu ma insel e prima masina cu frana de mana electrica) si era orientata spre confort si placere la condus.
Masina asta se "lipeste" de asfalt dupa 100 km/h, directie buna si nu te solicita foarte mult pe distante lungi dar iti lasa senzatia ca intr-adevar ai condus o masina si nu ai butonat pe PS3 o masina virtuala This post has been edited by meganus_bicorpus: 13 Apr 2016, 09:37 |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
cri123 |
![]()
Post
#294
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Revin: Talisman cu 2.0T, 4x4 si automata cu 7 trepte - just dreaming
![]() Si nu vorbesc aici de 535 si alte avioane de 60000+ EUR. Ce povesteam cu cineva de la dealer-ul Renault din urbe: Talisman este intr-o pozitie ciudata: - pretul il duce in zona second hand de 1 max 2 ani, 50-80000 km, la masini de clasa mare gen 535, e350, din astea - imaginea de marca nu e spectaculoasa la noi si in tarile germanice/UK - motoarele mici fata de ce mai oferta altii (chiar daca la pret corect fata de altii) nu ajuta la imagine in primul rand (si chiar daca cumparatorii ar fi exceptii, marea majoritate mergand pe cele mai mici) In final, aici vorbim de Talisman varf de gama pentru Romania, si e greu de inghitit pretul in contextul de mai sus (o parere strict personala). |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
centurion |
![]()
Post
#295
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(mars @ 13 Apr 2016, 09:41) care iau ochii cumparatorilor cu tot felul de dracii, dar se indeparteaza de ideea de masina pentru condus, nu cotet multimedia. ![]() Si te intrebi: oare clientul chiar vrea asa ceva pe masina? E o modalitate de a mentine locuri de munca, de a se investi in R&D, de a veni cu ceva nou la fiecare innoire a unui model. Aici inteleg. Dar nu stiu cati doresc toate astea (multimedia, vehicul autonom etc.) pe masina si cati vor folosi aceste lucruri pentru care, vrand-nevrand, vor trebui sa plateasca. |
--------------------
-
-
-
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#296
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Exista studii facute in sensul asta...undeva la 80% din dotarile astea multimedia si de asistenta nu sunt folosite niciodata de proprietarii de masini, si majoritatea spuneau ca nu si le doresc in mod special. Problema e ca studiile astea iau in calcul oamenii care isi cumpara masini noi, deci ceva mai avansati in varsta, si nu neaparat mari fani internet&stuff in masini, fiindca de obicei un tanar de 18-20 de ani nu prea are bani de masina noua. Pe de alta parte, asta e populatia cea mai atrasa de tehnologiile noi de genul sistemelor multimedia, conducerii semi-autonome etc. Ideea e sa ii atraga inca de acum pe cei mai tineri, care in momentul in care isi vor permite o masina noua, vor avea deja in cap o imagine formata despre brandurile auto si tehnologiile pe care le ofera fiecare din ele
This post has been edited by AndreiMR: 13 Apr 2016, 11:58 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
papa_mulo |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Sunt multi, mai ales in segmentul de clienti pana pe la 30 de ani sa zicem, care nu doar ca vor, le considera chiar must-have. Pe mine chiar ma sperie sistemele astea care se baga peste tine cand conduci, genul franare automata ...da, m-ar putea ajuta candva, dar m-ar si putea baga in rahat. Zic ca ma sperie pt ca mi se pare aiurea sa ma las pe mana unui computer. Eu vreau sa decid totul cand conduc, din motivul asta nici cutie automata nu sunt fan.
PS: am vazut chiar pe acest topic persoane carora li se pare ciudat ca talisman nu franeaza automat sub 50km/h si sistemul de cruise nu se poate folosi in oras ![]() This post has been edited by papa_mulo: 13 Apr 2016, 12:30 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#298
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Pt mine acest joc al alegerilor este destul de putin atragator, practic eu vreua cutie automata si motor diesel, vreau tableta si tot ce inseamna climatizare, adica scaune incalzite, ventilate, etc...si am o singura optiune in acest sens la 31000 de euro.
Pt mine e foarte mult si putin proprietari de reno se vor incumeta sa dea banii astia ca sa treaca la Talisman si sa lase vechiul megane la rabla... |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(papa_mulo @ 13 Apr 2016, 12:02) PS: am vazut chiar pe acest topic persoane carora li se pare ciudat ca talisman nu franeaza automat sub 50km/h si sistemul de cruise nu se poate folosi in oras ![]() daca concurenta o face, normal ca e dubios cand varfu tau de gama nu o face. meganus, la ce si cu cat gasesti cerintele alea? This post has been edited by b76bgaarh: 13 Apr 2016, 12:55 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#300
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
la o masina din 2012-2013 cu 7-8000 de euro...mai putin tableta
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 14:29 |