Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

50 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente

papa_mulo
post 13 Apr 2016, 14:02
Post #301


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(b76bgaarh @ 13 Apr 2016, 13:54)
daca concurenta o face, normal ca e dubios cand varfu tau de gama nu o face.



N-am studiat ce ACC face concurenta, insa ma intreb logic cum poate functiona corect acest sistem in oras la viteze mai mici si imi cam da cu virgula, imi vin in cap multe situatii in care ar putea frana fara ca eu sa doresc asta. Nu mai spun de diverse disfunctionalitati ce pot aparea si la viteze mari.

@meganus: daca nu gasesti masina noua la nimeni de banii pe care ii ai atunci nu esti in targetul caruia i se adreseaza clasa respectiva de masini. Poate ca trebuie sa ramai la megane sau ceva din clasa lui...


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 13 Apr 2016, 14:11
Post #302


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




https://www.youtube.com/watch?v=nJrEWJIhRnQ

Asta chiar nu e o dotare "fita", la cum se circula prin anumite parti ale Bucurestiului, sau la intrarea de pe A1 in Bucuresti la anumite ore. De ambuteiajele care se formeaza pe autostrazi/centuri de orase din Vest nu mai zic...acolo are si mai mult sens

This post has been edited by AndreiMR: 13 Apr 2016, 14:13


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 13 Apr 2016, 14:29
Post #303


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Daca iti place sa o arzi pe facebook la volan poate sa fie utila. Dar traffic jam assist e altceva decat Adaptive Cruise Control.

This post has been edited by papa_mulo: 13 Apr 2016, 14:31


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 13 Apr 2016, 14:35
Post #304


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Da, e o functie suplimentara a ACC...pe care Reno nu o are. Nu e nevoie sa o arzi pe FB la volan ca sa iti fie utila...e suficient sa ajungi pe la Ciorogarla pe A1, vinerea la ora 17, sa ii vezi rostul smile.gif


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
simon
post 13 Apr 2016, 14:42
Post #305


Membru autentic


Group: Members
Posts: 735
Joined: 30 October 04




@papa_mulo

Eu am spus ca regret ca ACC actioneaza de la 50km/ora si nu de la 30km/ora cum este la CC. Daca ai ACC, mi se pare normal sa actioneze pe aceeasi plaja de viteza ca si CC.
Nu ma referisem la circulatia urbana ci la mersul in coloana la drum lung, prin sate, unde viteza de obicei este fluctuanta si unde partea adaptiva a CC ajuta mult la confort.

Tot eu am spus ca daca ai ACC, normal era sa stie si sa opreasca masina, cind masina din fata ta, la viteza careia se adapteaza, opreste. La VW asa este, stie sa opreasca. Te poate ajuta intr-un moment de neatentie, unul in viata, dar daca exista de ce sa nu te pazeasca!


--------------------
Renault Megane III 2009 Dinamique 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 13 Apr 2016, 15:45
Post #306


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Eu voi fi sigur proprietar de megane 4 tourer, va fi ca saorma, "cu detoate" si nu voi da mai mult de 7000 de euro....ca nu am fost eu cel care a iesit prima data cu ea pe strada, nu ma deranjeaza asa tare, m-am bucurat o data la asa ceva dar nici acum nu uit cat m-am suparat cand am constatat cat pierd la revanzare.
Pana la urma faptul ca aleg sa-mi gestionez banii cat mai util pentru familie nu este un lucru rau sau o dovada de calicie...


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 13 Apr 2016, 20:04
Post #307


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Bravo! Eu astept GT-ul, pe la 10-12 mii de euro wink.gif.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai2005
post 14 Apr 2016, 18:45
Post #308


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 11 July 15




QUOTE(meganus_bicorpus @ 13 Apr 2016, 15:45)
Eu voi fi sigur proprietar de megane 4 tourer, va fi ca saorma, "cu detoate" si nu voi da mai mult de 7000 de euro....ca nu am fost eu cel care a iesit prima data cu ea pe strada, nu ma deranjeaza asa tare, m-am bucurat o data la asa ceva dar nici acum nu uit cat m-am suparat cand am constatat cat pierd la revanzare.
Pana la urma faptul ca aleg sa-mi gestionez banii cat mai util pentru familie nu este un lucru rau sau o dovada de calicie...
*



Te inteleg cam asa gandesc si eu. Calicie sau cum i-o spune, nu prea conteaza. Pot sa-mi iau Talisman lejer dar astept dupa colt ocaziile. Vor mai scadea preturile sau gasesc una folosita pe config dorita. Curios, dar cu cat imi permit mai usor ceva, cu atat mai putin dispus sunt la compromisuri (dotari, pret) si trag cat mai mult.
Mi-am facut un obicei sa intreb la cam orice cumpar(in afara de chestii curente) daca nu ofera vreo reducere. Sau la diferite servicii, daca sar calu' le spun direct: cam scump, nu-ti dau atata. Unii sunt dispusi sa negocieze, altii nu. Banii tb cheltuiti cu grija.

This post has been edited by mihai2005: 14 Apr 2016, 18:51


--------------------
Honda Civic Type R GT - nr 1234 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 14 Apr 2016, 18:48
Post #309


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Si raspunsul este, in general, ca da. Si eu fac la fel wink.gif.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai2005
post 14 Apr 2016, 18:53
Post #310


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 11 July 15




QUOTE(mars @ 14 Apr 2016, 18:48)
Si raspunsul este, in general, ca da. Si eu fac la fel wink.gif.
*


Clar, multi au marje din care sa scada. smile.gif
Plus si ideea ca atat timp cat ai banii, poti dispune de bunul respectiv cand vrei. De asta nu-i graba.


--------------------
Honda Civic Type R GT - nr 1234 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreist
post 14 Apr 2016, 21:11
Post #311


betiv fumator consumator de porc


Group: Members
Posts: 819
Joined: 24 November 14




QUOTE
ideea ca atat timp cat ai banii, poti dispune de bunul respectiv cand vrei

Nevoia e cea care dicteaza, nu banii din cont.


--------------------
Renault W209/R129/Symbol M113/K9K 702
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 15 Apr 2016, 02:09
Post #312


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Nu e vorba despre nevoi, ci de chestii de genul "cat e halatul?". Ei sunt interesati sa vanda, tu pari neinteresat sa cumperi, caz in care ei mai sar cu ceva sa te convinga.

De exemplu o camasa e 200 de lei. Daca mie imi trebuie cinci, intreb direct daca primesc vreo reducere. Vanzatorul zice ca nu are cum, eu par dezamagit, dau sa plec si zice "Stati sa vorbesc cu seful. - E un domn aici, vrea cinci camasi... da, am inteles... ihi... - Va dam 15% reducere, e OK?". Uneori merge, uneori nu. Dar e important sa incerci.

Alt exemplu: stau la rand la cazare la Orizont, in Predeal, dupa ce aia de la Alpin mi-au dat teapa cu piscina, nu mi-au zis ca e inchisa, desi facusem rezervare si vorbisem cu o zi inainte. Dau un booking.com si vad ca pe net rezervarea e cu 25% mai ieftina ca la receptie. Ma duc la tanti si ii spun ca io atata platesc. Aia ca nu se poate, ca e oferta last minute, eu ca tot last minute e si la mine, ca e 13:59, ca vin aici de x ani, ea il suna pe seful, se accepta.

Nu mai zic de Telekom, numai actiuni nu mi-au dar cand i-am invitat sa-si ia echipamentele din fata usii, de pe pres, ca mi-a expirat perioada contractuala. Domo, Diverta etc. au preturi diferite online fata de magazine. Ghici cat platesc wink.gif!

Si tot asa. Clientul dicteaza, in general. Banii sunt in buzunarul lui si trebuie scosi cumva.



--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 15 Apr 2016, 08:47
Post #313


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




mai exista domo?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 15 Apr 2016, 08:52
Post #314


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




online....moare asa!


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 15 Apr 2016, 09:01
Post #315


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




pai marsu zicea ca se duce in magazin, fizic.

un test diferit, cu modelul break.

https://www.youtube.com/watch?v=FyJK6eDwZFU


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 15 Apr 2016, 09:19
Post #316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Adevarul e ca zilnic iti tot vine sa incarci un portbagaj cu bilute de polistiren....La ce ma intereseaza volumul total, aici e vorba de utilitate, la cat de mare e gura de umplere, cupelele amortizoarelor spate cat de mult sunt scoase la interior, cat de inalta si solida e podeaua, etc...


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 15 Apr 2016, 19:29
Post #317


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(AndreiMR @ 13 Apr 2016, 15:35)
Da, e o functie suplimentara a ACC...pe care Reno nu o are. Nu e nevoie sa o arzi pe FB la volan ca sa iti fie utila...e suficient sa ajungi pe la Ciorogarla pe A1, vinerea la ora 17, sa ii vezi rostul  smile.gif
*



Cred ca daca ai bani de masina de 35.000 de euro esti destul de destept si cu o functie destul de buna sa-ti faci programul astfel incat sa nu ajungi la ciorogarla vineri la ora 17. Nu vorbim de o masina de curierat totusi.

Pe de alta parte, la cat de multe masini se vand la pret chiar dublu fata de Talisman si nu au functia asta ... eu zic ca nu prea are valoarea de atractivitate a unui airbag sofer sa zicem, nu crezi? wink.gif

This post has been edited by ssilviu: 15 Apr 2016, 19:33


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 15 Apr 2016, 20:27
Post #318


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Sunt convins ca o astfel de functie se va generaliza in cativa ani... O astfel de jucarie e un pas intermediar pana la masinile autonome, care se gaseste la altii iar la Reno nu.

Ca se poate trai fara asa ceva e perfect adevarat, dar era o vreme cand Reno era constructorul care venea cu astfel de inovatii, cred ca toata lumea stie ce au insemnat Laguna II si Megane II la vremea lor, ce dotari aveau fata de concurenta, ce avans aveau in materie de siguranta...acum nu prea mai e cazul, si despre asta e vorba de fapt. Sa pui o tableta mare in format portet si niste scaune cu masaj nu inseamna mare lucru...sincer in afara de sistemul 4Control nu vad niciun punct forte al Talismanului.


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
simon
post 15 Apr 2016, 20:30
Post #319


Membru autentic


Group: Members
Posts: 735
Joined: 30 October 04




Suspensia adaptiva?


--------------------
Renault Megane III 2009 Dinamique 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 15 Apr 2016, 20:32
Post #320


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pentru ca nu vrei sa vezi. Avantaje sunt multe: raportul pret/dotari/calitate, reteaua de service raspandita, 4control, suportul de dupa vanzare (Dacia asistenta chiar are masini, daca iti iei vreo mazda cine stie cum te trezesti ca trebuie sa astepti cateva ore ca nu au masina libera) finantare (ultima oara puteai face leasing cu 0 dobanda, la Clio asa am luat si tot leasingul ma costa 350 de euro si atat!). Si pe urma se mai gasesc si chestii subiective ca avantaje: design, feeling interior, sistemul ala de iluminare din interior, tableta, faptul ca sprijini un producator care in Romania creeaza o groaza de locuri de munca, poate chiar unele piese in comun cu unele modele Dacia, mai ales la 1,5 dci, adica intretinere ieftina.

Iar in final un singur avantaj trebuie sa ai ca sa vinzi: raportul pret dotari calitate. De aia a vandut Renault la greu meganeuri 2 in 2006 si 2007. Si atunci nu mai aveau deloc vreun avantaj competitiv tehnologic. Ci pur si simplu ofereau mult la bani putini.

This post has been edited by ssilviu: 15 Apr 2016, 20:37


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 15 Apr 2016, 21:03
Post #321


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Mda, poate ca nu sunt eu in targetul Talismanului...ce sa zic, din toate avantajele alea, sunt de acord cu 4Control si cu locurile de munca din Romania, fiindca restul nu mi se par argumente suficiente pentru a cumpara masina aia. Ala cu reteaua de service e irelevant pentru mine fiindca in Bucuresti sunt reprezentante pentru toate marcile, finantarea ti-o poti alege la orice marca, iar serviciile post-vanzare pentru mine au fost cea mai mare problema cand am avut Reno...dar asta e valabil si la alte marci asa ca aici deja nu prea se mai poate face o departajare. Raportul pret/dotari e decent, de acord, dar calitatea mie nu mi s-a parut asa grozava...plasticele pe usi si in jurul tabletei nu sunt la nivelul clasei, si tare mi-e ca traditia greierilor se va continua si la Talisman, dupa cum par facute anumite imbinari

This post has been edited by AndreiMR: 15 Apr 2016, 21:04


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 15 Apr 2016, 21:12
Post #322


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Repet, nu vrei sa vezi. Reteaua de service extinsa iti e utila daca iti pica ceva la masina sau ai nevoei de o reparatie rapida si esti pe drum. Daca te prinde la Severin o problema, stai sa vezi show pana ajungi la o reprezentanta Mazda. Si da, finantarea ti-o poti alege, dar nu ai inteles ce am zis. Renault e singurul cu dobanda zero, prin RCI-ul lor.

Uite la mine la Clio. 350 de euro tot costul leasingului. Niste costuri fixe pe acolo. Pai la Ford Fiesta plateam 1800 de euro costul leasingului la cea mai buna companie pe care o puteam alege. Pai dintr-o data masina a fost mai ieftina cu 1500 de euro. Iar la valoarea lui talisman, iti dai seama ca valorile economisite sunt poate duble sau chiar triple. Pentru ca faci leasing pe o valoare mult mai mare. 10% reducere nu e de ici de colo. Iar aprecierea plasticelor e una complet subiectiva. Mie de exemplu alea din Mazda mi se par la nivel de Dacia. E oribila in interior.

PS: Greierii nu sunt dati de cum sunt facute imbinarile. Ci de tipul materialelor in acea imbinare si de gradul de torsionare a caroseriei wink.gif Iar calitate nu inseamna doar plastice de pe usi. Pe mine ma intereseaza in primul rand lucrurile cu care interactionez in mod constant: volan, pedalier, manete, comenzi, chestii din astea.

This post has been edited by ssilviu: 15 Apr 2016, 21:25


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 15 Apr 2016, 21:29
Post #323


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Am inteles ce ai zis cu finantarea, dar eu am zis ca pentru mine pur si simplu nu e criteriul de baza fiindca atunci cand imi iau o masina pentru uzul personal, cel mai important lucru e sa imi placa mult masina aia. Nu ma intereseaza cea mai buna oferta de finantare, cea mai extinsa retea de service sau cea mai lunga garantie...as economisi poate niste bani dar m-as alege cu o masina care nu e chiar ce doream, si asta mie nu mi se pare un compromis bun. Dar asta e sistemul meu de valori in ceea ce priveste masinile...sunt convins ca multi cauta doar cea mai buna oferta, indiferent de marca, tehnologie etc.

Cat despre Mazda, daca tot ai adus-o in discutie, daca ramai in pana oriunde ai tractare gratuita la service si transportul tau sau cazarea acoperite, deci nu ramai in camp. Interiorul la 6 FL e altceva fata de modelul non-FL, s-au schimbat si materiale si forme pe acolo...clar ca e subiectiva aprecierea, mie mi se pare mai reusit decat la Reno, sau Ford, sau chiar Skoda. Doar un Passat Highline mi se pare mai bine finisat, in clasa medie non-premium. In plus, chiar si la 2-ul amarat din semnatura, cu plasticele lui Logan-style, dupa 8 ani si 75k km, nu exista greieri in interior, CX-7-le pe care l-am vandut dupa 5 ani si 100k km era la fel de inchegat ca in prima zi...pentru mine asta inseamna calitate a interiorului. Pot sa am cel mai frumos si mai lucios plastic pe consola sau cea mai moale piele pe volan, daca scartaie la denivelari, daca zbarnaie cand intra in rezonanta la anumite turatii consola centrala, sau scartaie scaunul, degeaba

This post has been edited by AndreiMR: 15 Apr 2016, 21:31


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 15 Apr 2016, 21:33
Post #324


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(AndreiMR @ 15 Apr 2016, 22:29)
nu exista greieri in interior


Nu exista masina fara greieri. Doar proprietari surzi wink.gif Am auzit greieri si in S-Class, si in X6 si orice masina scumpa cu care am mers. Difera doar intensitatea lor si frecventa cu care apar. Dar masina fara greieri nu exista.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 16 Apr 2016, 08:06
Post #325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




De fapt realitatea este targetu de vânzări.

Poți sa ai o imagine premium, high tech sau lou cost. Momentan talisman e cam lou cost.

Ps despre greieri se cam aduna în reno la o petrecere.

This post has been edited by b76bgaarh: 16 Apr 2016, 08:08


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m3st_tce
post 16 Apr 2016, 12:54
Post #326


Membru autentic


Group: Members
Posts: 504
Joined: 6 May 12




OK, am trecut si prin asta. smile.gif
Am sa fac comparatii cu ce conduc zilnic, nu cu alte masini conduse ocazional (comparand cu amintiri nu mi se pare o chestiune onesta).

Motorul cand e turat e zgomotos, cam cum e la Rapid. Insa ultimul, fiind pe benzina, are un relanti mai linisit (radioul Talismanu-ului a fost inchis, nu m-a interesat Bose-ul). Oricum, fata de M3Tce e clar nerafinat (indiferent de insonorizarea aplicata).
Baiatul de la showroom nu a stiut cum sa intrerupa 4Control (nici nu stiu daca e posibil, de fapt), asa ca am mers cu acest sistem activat. Ca rezultat masina (in oras) e manevrabila precum Rapid si este evident peste M3ST, care e mai "doamna" ca sa ma exprim asa. De fapt, contrar dimensiunilor generoase, se simte in general mai mica decat M3ST.
De observat ca nici una dintre masinile mentionate nu are suspensie independenta.

La acceleratii in oras (demaraj sau de la vit. reduse) e apropiat de Rapid (chiar daca avem o diferenta de putere, si cuplu dublu), insa peste M3Tce. La drum intins (conditii depasire) accelereaza putin sub(!) M3Tce (a se vedea diferenta de mase), si firesc peste Rapid. Asta in mod Confort. Modul Sport l-am folosit pentru cateva secunde, unde accelereaza cu ceva mai mult "zvac". Insa nefiind un mod "de lucru" (mai mari sanse are Eco), m-am intors la Confort.

Apropo, suspensiile sunt oneste. Insa am simtit cam tot peste ce am trecut, masina avand roti de 18".

Am mai observat ca frana actioneaza ca la... Solenza - cum atingi pedala, angajeaza, daca apesi "normal" dai in nas. M-am adaptat rapid (cu r mic) - prefer asa decat raspunsul "lent" cand apas pedala de frana de la M3.

Ce nu mi-a placut (o chestie destul de serioasa din punctul meu de vedere): genunchiul drept freaca (dar bine!) in consola centrala, pt. ca pedala de acceleratie e ascunsa putin dupa consola. Am observat aceeasi situatie si la Megane 4 (fara drive test).

Nu comentez materiale, lumini, bord, tableta sau sisteme de siguranta (pentru ultimele nici nu stiu ce avea activat). In acest moment nu am fost interesat de ele, ci doar de masina (cum se conduce).

L.E. Am utat ce era mai important. Masina condusa a fost un Intens, 1.6dci, 160CP cu EDC.

This post has been edited by m3st_tce: 16 Apr 2016, 13:04


--------------------
Renault Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active *** 2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 16 Apr 2016, 17:28
Post #327


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




QUOTE(b76bgaarh @ 12 Apr 2016, 13:33)
a specificat si din ce an era audiul ala?

serios acum, tota lumea din presa franceza se plange de interiorul talismanului. toti il critica, pentru ca diferenta dintre cele 2 planuri de interior este f mare si f vizibila. la pejos, ford, skoda, zic ca interiorul este omogen, la talisman nu prea.
*



dar tu te-ai suit in masina ca sa iti faci o parere? lasa ce spun altii, mai ales presa franceza care e mare pupatoare de funduri germanice. Din punctul meu de vedere, Talisman la calitatea materialelor si finisajelor din interior e mult peste BMWuri care costa la fel cat un Talisman de 34.000 - 36.000 de euro, adica seria 1/seria 3. Avand in vedere diferenta de ”masina” (dimensiuni interioare, confort), eu zic ca Talisman sta foarte bine.

QUOTE(AndreiMR @ 15 Apr 2016, 20:27)
Sunt convins ca o astfel de functie se va generaliza in cativa ani... O astfel de jucarie e un pas intermediar pana la masinile autonome, care se gaseste la altii iar la Reno nu.

Ca se poate trai fara asa ceva e perfect adevarat, dar era o vreme cand Reno era constructorul care venea cu astfel de inovatii, cred ca toata lumea stie ce au insemnat Laguna II si Megane II la vremea lor, ce dotari aveau fata de concurenta, ce avans aveau in materie de siguranta...acum nu prea mai e cazul, si despre asta e vorba de fapt. Sa pui o tableta mare in format portet si niste scaune cu masaj nu inseamna mare lucru...sincer in afara de sistemul 4Control nu vad niciun punct forte al Talismanului.
*



http://www.autoexpert.ro/renault-vrea-auto...e-pana-in-2020/



--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 17 Apr 2016, 16:39
Post #328


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(m3st_tce @ 16 Apr 2016, 13:54)

La acceleratii in oras (demaraj sau de la vit. reduse) e apropiat de Rapid (chiar daca avem o diferenta de putere, si cuplu dublu), insa peste M3Tce.


Nu stiu ce vrei sa zici tu acolo...se intelege insa ca rapid de 86 cai e mai sprinten decat megane 1.4tce si pe acolo cu talisman dci160. Eu cred ca doar ai senzatia. Oricum comparatia ta e cam halucinanta, mai lipsea un matiz si un s-klasse din comparativul tau...


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m3st_tce
post 18 Apr 2016, 07:46
Post #329


Membru autentic


Group: Members
Posts: 504
Joined: 6 May 12




Mda, asa sunt eu, "halucinant". smile.gif
N-am condus vreodata Matiz, nici S Classe. Habar n-am despre ce vorbesti. Eu am comparat cu ce stiu bine. Nu stiu de ce ar fi asta o problema pt. dumneata.

Si da, Rapid pleaca mai repede de pe loc prin comparatie cu ambele (ma rog, la Talisman s-ar putea ca si EDC-ul sa aiba ceva de spus), la fel si la acceleratiile in vit. 2a. Probabil si diferenata de mase are ceva de spus aici, nu?

Lasand la o parte parerea ta despre parerea mea, ar fi poate mai util sa avem inca o opinie ref. la Talisman, de asta data de la tine wink.gif

This post has been edited by m3st_tce: 18 Apr 2016, 08:00


--------------------
Renault Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active *** 2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 18 Apr 2016, 08:12
Post #330


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




QUOTE(Modus @ 16 Apr 2016, 17:28)
mai ales presa franceza care e mare pupatoare de funduri germanice.
*


radmasa.gif

hai ma moduse, chiar asa.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
50 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 17:10
Dacia