Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente
![]() ![]() ![]() |
Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente
mezym |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
|
||
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
- -
|
|||
b76bgaarh |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Colegul are laguna tu fluence, scara de valori e diferită.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
mars |
![]()
Post
#243
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Asta deja e flame, iar se lasa cu suspendarea lui mezym, ca de obicei, care n-o sa poata sa inghita o asemenea jignire la adresa HMS Talisman.
Uite aici, la mine, fixatie in creier: n-o sa-mi iau Talisman pentru ca, in afara de faptul ca sunt sarac, nu pot sa circul cu o masina cu un nume atat de cretin. Asa cum nici Latitude nu as lua, pentru ca are esapamentul la vedere, dar pe partea gresita (in afara de 3.0 dCi, dar ala e din alt film). |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
75AIM |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
mihai2005 |
![]()
Post
#245
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 July 15 ![]() |
Pot trece peste calitatea unor plastice. Ce nu prea diger insa e designul comenzilor diferitelor componente de pe consola centrala:
- design imatur asemanator multor produse hardware it - butoanele si cele 2 comutatoare rotunde au aceeasi soliditate ca si butoanele speciale de pe tastatura pc-ului. Sunt mici, cursa ambigua. La cele circulare nu exista niste incremente clare definite cand le invarti, au un usor joc nefiind strict centrate. Stiu ca e moda asta sa transformam tot intr-un gadget smart conectat la web. La fel si la masini. Ma astept la o interfata serioasa specifica unei masini. O sa ajungem sa nu mai stim sa ne legam nici sireturile, toata lumea vrea sa rezolve totul din dat cu destu' pa ecran. Cer asa ceva utilizatorii? Cred ca maidegraba e producatorul care-si flexeaza brandu'. Daca fac si altii fac si eu. Sau daca nu fac eu vor face altii. Acum mantra e connected/zmart. Toti indeasa cat mai mult in orice tip de produs. Maine poate vor fi nanomateriale/materiale inteligente, atunci se vor cala pe asa ceva. E doar o chestie de industry fashion. This post has been edited by mihai2005: 10 Apr 2016, 22:12 |
--------------------
Honda
Civic Type R GT
2019
- nr 1234
|
|
mars |
![]()
Post
#246
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
bad post
This post has been edited by mars: 10 Apr 2016, 23:06 |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
andreist |
![]()
Post
#247
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
Ma uit la treaba asta cu "calitatea plasticelor" si vad ca toti romanii s-au nascut in bentley sau nu s-au urcat in clasa medie de la producatorii "de lux", le-au vazut numai in poze/pe strada.
This post has been edited by andreist: 10 Apr 2016, 23:24 |
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#248
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
mezym |
![]()
Post
#249
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Tinuta de drum mai buna, calitate materiale mai buna, sisteme audio mai bune, manevrabilitate si agilitate mai bune si o serie de alte lucruri. Low cost Fluence e doar in capul unor prostovani, cei mai multi de nu au avut o masina noua niciodata iar in anii aparitiei Fluence nu au avut bani sa-si schimbe masina cu alta noua.
Cat despre Talisman, comparat cu noile C class si E class de le-am analizat saptamanile trecute, cu C-ul matura pe jos, cu E-ul se bate de la egal la egal. C are calitatea unui Fluence, spatiu mai mic decat intr-un Megane 3 hatchback. Pielea, materialele si imbinarile din E le gasesti si in Talisman, spatiul in spate e la fel, in fata mai mic in E, portbagajul nu cred ca are mai mult de 500 litri. Singura diferenta notabila e pretul, 68000 EUR pentru noul E 220 d cu dotarile unui Talisman. Celor de la Renault le-a iesit o masina deosebita la un pret foarte bun. Mai departe haterii si window shop-erii pot sa faca spume la gura (la subrat si inglinali au deja). ![]() This post has been edited by mezym: 11 Apr 2016, 08:52 |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
- -
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(mezym @ 11 Apr 2016, 09:51) Vezi tu ... prostivani aia stiu ca M3 este facut pe o platforma in timp ce flatulence este facut pe alta ... mai ieftina si mai proasta decat a originalului ... se cheama sau nu ca flatulence este low cost? Atat timp cat intre X95 si X38 sint diferente maricele si X38 nu se vinde prea vinde in Europa de Vest ca aia nu sunt chiar asa tampiti raman la idee mea, dar tu bucurat-te tu de loganul tau umlfat . ![]() Este clar daca ai decis tu ca Talisman se bate de la egal la egal cuE klasse ... nu mai este nici un dubiu ![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
http://www.auto-motor-und-sport.de/verglei...h-10754753.html
atat de bine lea iesit, ca cica e pe locu 3 din 3. ps nici macar la consum nu sta mai bine. This post has been edited by b76bgaarh: 11 Apr 2016, 09:14 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sincer aia au scris si tampenii cat carul de-a lungul timpului ... la ei tot ce este german este mai bun decat la restul ..
Vanzarile o sa spuna daca este un succes sau esec ... ca masini frumoase si ok a facut Renault multe de-a lungul timpului ... dar comercial au fost niste esecuri ... Avantime, Velsatis, Latitude, etc .. This post has been edited by cj98czh: 11 Apr 2016, 09:19 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
aphophis |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 11 Apr 2016, 09:13) http://www.auto-motor-und-sport.de/verglei...h-10754753.html atat de bine lea iesit, ca cica e pe locu 3 din 3. ps nici macar la consum nu sta mai bine. astia is aia care la un drive-test la opel karl ziceau ca motorul ala de 70 si ceva de cai (parca) si vreo 90 si ceva de nm, ca ar fi .. sportiv. This post has been edited by aphophis: 11 Apr 2016, 10:16 |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
75AIM |
![]()
Post
#254
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 11 Apr 2016, 08:28) Si cam ce are in plus flatulence fata de masina lui ? Ca flatulence este un M3 lowcost ... pana la urma ... Asa,atat poti?daca tu compari tehnologia unei masini 2010 cu una 2003 ce sa-ti zic.....babeste asa iti spun doar ca este noua si are garantie si motorul meu 1.6 dci este in echipare de top,daca iti spun de bord digital, keyless,radiocd cu bluetooth pe telefon sau sau faruri cu led zici ca te injur. |
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Faruri de zi cu led...
Blustutz pe telefon are si dacia de ceva vreme... Bord digital monocrom are si kwid... Daca pui de-o parte motorul, nu ramane mai nimic din fluens-ul in echipare de top. @aphophis tie iti place sa faci risipa de cuvinte: QUOTE astia is aia care la un drive-test opel ziceau ca ar fi .. sportiv. Da, ei sunt. Mie unuia imi plac comentariile nemtilor la articolul din ams. This post has been edited by mircea_aq: 11 Apr 2016, 10:44 |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
adytym |
![]()
Post
#256
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
intradevar ii mai ,, frumos'' Talisman-ul ca E Classe
2016_mercedes_e_class_11.jpg ( Size: 49.8k ) Number of downloads: 468 Renault_Talisman97_636x400.jpg ( Size: 51.02k ) Number of downloads: 472 |
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
75AIM |
![]()
Post
#257
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 11 Apr 2016, 08:28) Si cam ce are in plus flatulence fata de masina lui ? Ca flatulence este un M3 lowcost ... pana la urma ... Eu doar am spus ce are Fluence in +fata de Megane 2 nu ce are Dacia si el nu are...fii mai atent la discutie. 11 Apr 2016, 16:05: QUOTE(mircea_aq @ 11 Apr 2016, 10:41) Faruri de zi cu led... Blustutz pe telefon are si dacia de ceva vreme... Bord digital monocrom are si kwid... Daca pui de-o parte motorul, nu ramane mai nimic din fluens-ul in echipare de top. @aphophis tie iti place sa faci risipa de cuvinte: Da, ei sunt. Mie unuia imi plac comentariile nemtilor la articolul din ams. da de ce sa dai motorul la o parte? This post has been edited by 75AIM: 11 Apr 2016, 16:05 |
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
E un pic desantat sa zic ca Talisman bate E-klasse, dar per ansamblu este o masina reusita din multe puncte de vedere, design exterior foarte reusit, interior bun la echipare de top, motoare cam slabute...dar pretul, dpdv este cel care trage masina asta in jos
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
mars |
![]()
Post
#259
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
HSBP, abia ma abtin sa zic ceva de Fluence, saracie de masina... Dar na, fata de Logan sau Supernova e un pas in fata.
Si eu am avut Megane sedan, tot made in Turkey (luat de nou - nota bene, mezym, ca tu ai obsesii d'astea), si, cu toata echiparea Privilege, era la ani lumina in urma fata de coaja actuala, asa sehas cum e ea. Fluence = un fel de Clio Symbol mai cu mot. Low cost pentru romanasi si alti estici saraci. Hai, bagati, azi am chef ![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
75AIM |
![]()
Post
#260
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
A pretins cineva ca este top class? daca ai sa citesti mai sus o sa vezi ce am zis eu de Talisman in comparatie cu Fluence.
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
mars |
![]()
Post
#261
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Nu de tine am zis
![]() L.E. - Sa compari Talibanu' cu E klasse e chiar tare! Si Capcur e peste GLA, nu? This post has been edited by mars: 11 Apr 2016, 20:33 |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
pishky |
![]()
Post
#262
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
QUOTE(mihai2005 @ 10 Apr 2016, 22:08) Pot trece peste calitatea unor plastice. Ce nu prea diger insa e designul comenzilor diferitelor componente de pe consola centrala: - design imatur asemanator multor produse hardware it - butoanele si cele 2 comutatoare rotunde au aceeasi soliditate ca si butoanele speciale de pe tastatura pc-ului. Sunt mici, cursa ambigua. La cele circulare nu exista niste incremente clare definite cand le invarti, au un usor joc nefiind strict centrate. Stiu ca e moda asta sa transformam tot intr-un gadget smart conectat la web. La fel si la masini. Ma astept la o interfata serioasa specifica unei masini. O sa ajungem sa nu mai stim sa ne legam nici sireturile, toata lumea vrea sa rezolve totul din dat cu destu' pa ecran. Cer asa ceva utilizatorii? Cred ca maidegraba e producatorul care-si flexeaza brandu'. Daca fac si altii fac si eu. Sau daca nu fac eu vor face altii. Acum mantra e connected/zmart. Toti indeasa cat mai mult in orice tip de produs. Maine poate vor fi nanomateriale/materiale inteligente, atunci se vor cala pe asa ceva. E doar o chestie de industry fashion. Point taken, utilizatorii vor niste masini sigure, confortabile si fara "burta" (toate gadgeturile si chestiile care produc prea putin confort pentru greutatea adaugata). Are, undeva la mucixu pe topic, o chestie foarte reala, ca masini s-au cam ingrasat, si, cumva, au pierdut esenta unei masini - halca aia de metal care te duce de la A la B si iti pune un ranjet pe fata, fara sa fie, de fapt, un laptop pe roti, ca io nu vreau asa ceva. QUOTE(mezym @ 11 Apr 2016, 08:51) Tinuta de drum mai buna, calitate materiale mai buna, sisteme audio mai bune, manevrabilitate si agilitate mai bune si o serie de alte lucruri. Low cost Fluence e doar in capul unor prostovani, cei mai multi de nu au avut o masina noua niciodata iar in anii aparitiei Fluence nu au avut bani sa-si schimbe masina cu alta noua. Cat despre Talisman, comparat cu noile C class si E class de le-am analizat saptamanile trecute, cu C-ul matura pe jos, cu E-ul se bate de la egal la egal. C are calitatea unui Fluence, spatiu mai mic decat intr-un Megane 3 hatchback. Pielea, materialele si imbinarile din E le gasesti si in Talisman, spatiul in spate e la fel, in fata mai mic in E, portbagajul nu cred ca are mai mult de 500 litri. Singura diferenta notabila e pretul, 68000 EUR pentru noul E 220 d cu dotarile unui Talisman. Celor de la Renault le-a iesit o masina deosebita la un pret foarte bun. Mai departe haterii si window shop-erii pot sa faca spume la gura (la subrat si inglinali au deja). ![]() Vreau sa vad demisia top managementului mercedes la mine pe birou ACUM!!!. Cand va avea fluence motoare de 6,2 V8 sa ma anunti! (sau orice care sa puna un set de gume spate in cap intr-un singur rezervor de benzina) Nu ca as cumpara unul azi, dar asa, for fun. https://www.youtube.com/watch?v=HPh90yNX-mY Would you buy one - hell yea! QUOTE(mars @ 11 Apr 2016, 19:38) HSBP, abia ma abtin sa zic ceva de Fluence, saracie de masina... Dar na, fata de Logan sau Supernova e un pas in fata. Si eu am avut Megane sedan, tot made in Turkey (luat de nou - nota bene, mezym, ca tu ai obsesii d'astea), si, cu toata echiparea Privilege, era la ani lumina in urma fata de coaja actuala, asa sehas cum e ea. Fluence = un fel de Clio Symbol mai cu mot. Low cost pentru romanasi si alti estici saraci. Hai, bagati, azi am chef ![]() Mno, te stiu baiat dichisit si perfectionist - cred totusi, in ciuda daptului ca esti marat si iei laguna sehas, ca laguna e mai misto oleac decat meganu`. Despicam noi firu in 4 , 5, 6, 6,2 -exact cat trebuie, in cel mai scurt timp posibil. QUOTE(mars @ 11 Apr 2016, 20:29) Nu de tine am zis ![]() L.E. - Sa compari Talibanu' cu E klasse e chiar tare! Si Capcur e peste GLA, nu? Se aproba, plm...e un radio in esenta, mai auzi pe cine au invadat rusii azi. Sau daca vrei tablieta, faci retrofit, e mai simplu decat sa schimbi masina cu totul (obviously). Pies - da stiu, gandesc marunt, si unul din carntaii aia care n-au bani de talisman dar o ard aiuea pe topic. Mi-ar placea un talisman, dar cu un motor sanatos, undeva in plaja 2.0 - 3.0 (beniza sau dizel) cu puteri undeva la 200 - 350 cp. Si, nu , nu consider fita - exista 2.0 benzina de 300 cp ( pe mitsu evo e de peste 20 de ani). |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
mars |
![]()
Post
#263
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Ce scriu eu:
QUOTE(mars @ 11 Apr 2016, 19:38) Si eu am avut Megane sedan, tot made in Turkey (luat de nou - nota bene, mezym, ca tu ai obsesii d'astea), si, cu toata echiparea Privilege, era la ani lumina in urma fata de coaja actuala, asa sehas cum e ea. Ce intelegi tu: QUOTE(pishky @ 11 Apr 2016, 20:59) Mno, te stiu baiat dichisit si perfectionist - cred totusi, in ciuda daptului ca esti marat si iei laguna sehas, ca laguna e mai misto oleac decat meganu`. Despicam noi firu in 4 , 5, 6, 6,2 -exact cat trebuie, in cel mai scurt timp posibil. Da, trebuie neaparat sa povestim, dar citeste cu atentie ![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
cri123 |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Talisman cu 2.0T asa pe la vreo 240-250 de căluți, cuplu pe la 330-350NM, automata cu 7 rapoarte, tracțiune integrala - 40k EUR... A man can dream...
![]() Adicalea un 530xi second pe la vreo 60-80k km, dar nou ![]() Nou la 35k cu motoarele astea anemice de acum, echipare maxima, va fi greu fata de Superb, Passat, Mazda 6, Mondeo. La noi mai ales. This post has been edited by cri123: 11 Apr 2016, 21:39 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
mars |
![]()
Post
#265
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Asa da! Cand am auzit prima data ca Megane 4 GT vine cu motor de 205, am fost convins ca au pastrat F4R-T-ul de pe Laguna 2 si 3, asa gurmand cum e el. Cand colo, 1.6... Si numai cu EDC, moartea pasiunii.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
cri123 |
![]()
Post
#266
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
EDC e fain pe Megane 4 GT, m-am dat cu unul. Rupe mașina, dar ar fi mers motor mai potent, probabil va urma pe RS
![]() Insa Megane nu e Talisman la greutate. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
mars |
![]()
Post
#267
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Eu m-am dat cu DSG pe Golf si Passat si nu m-a impresionat. Sa vedem ce fiabilitate va avea EDC, daca pica "mecatronicul" si la cati km.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Pt mine DSG pe Passat de 170CP ramane un etalon pentru cum ar trebui sa functioneze o cutie automata
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#269
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Am mers si eu cu DSG si nu mi s-a parut extraordinara...adica e foarte foarte rapida la schimburile in sus, insa la retrogradare mai are anumite ezitari. In mersul prin trafic bara la bara, cu porniri si opriri dese, are momente cand e nehotarata, si schimba cu usoare smucituri. In modul Sport dispar majoritatea problemelor astora, dar atunci ti-o tine in ture cam nejustificat...la diesel cel putin. Eu unul prefer o automata cu convertizor bine pusa la punct...cutiile in 8 trepte de la BMW si Jaguar sau chiar automata cu 6 trepte de la Mazda mi se par foarte bune. Si cica faina ar fi si cea in 9 trepte de la Jeep...de fapt cam toate automatele astea cu foarte multe trepte. Ca sa nu mai mentionez fiabilitatea...o automata clasica cu uleiul schimbat periodic tine mai mult decat masina, un DSG va avea nevoie de inlocuit ambreiaje, mecatronica si alte nebunii
This post has been edited by AndreiMR: 12 Apr 2016, 08:30 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
pcs |
![]()
Post
#270
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 422 Joined: 8 November 08 From: Bethoncourt, FR ![]() |
A observat cineva ca la sfarsitul articolului din AMS sunt reclamele la Ford si Skoda?
This post has been edited by pcs: 13 Apr 2016, 08:55 |
--------------------
Dacia/Renault/MB
Logan1.6/L3 2.0dci/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 40e
05 Amb/08 Priv/15 Intense/19 I GTline/24AMG line
- HA308VT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:29 |