Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente
![]() ![]() ![]() |
Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente
centurion |
![]()
Post
#211
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
AndreiMR |
![]()
Post
#212
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
centurion |
![]()
Post
#213
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Da, e clar acum despre ce vorbeai. Eu gandindu-ma la ceea ce folosesc 'dincolo' si nu exista la noi, din cauza denumirii functiei, vorbeam amandoi de 2 lucruri diferite. Marketing-ul este de vina!
Si culmea, chiar ma gandeam cum te ajuta pe tine pe Petricani? ![]() Pentru ca nu ai pe unde sa fii re-rutat. ![]() 31 Mar 2016, 21:31: QUOTE(mihai2005 @ 31 Mar 2016, 21:20) Eu sunt obisnuit cu diesel. Si aici tb sa retrogradezi cateodata pt un raspuns mai serios, dar nu atat de des precum la benzina. Cuplul mare la turatii mici isi spune cuvantul. Plus zgomotul care pt mine conteaza la drumuri lungi. Testeaza si tu un benzinar turbo. Vei vedea diferenta. This post has been edited by centurion: 31 Mar 2016, 20:31 |
--------------------
-
-
-
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#214
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(mihai2005 @ 31 Mar 2016, 21:20) Am testat la inceputul anului printre altele Mazda 6 active-G 163 cp (benzina). Cand intram pe autostrada(acceleratia la fund) am facut prostia sa schimb de 5 -> 6 pe la 2200 rpm. Rezultatul: in treapta 6 statea pe la 110 km/h si acul vitezometrului aproape nu se mai misca. Era portiune plana de drum. Revenind la povestea cu Mazda 6. Am retrogradat in treapta 5 si a inceput sa se miste vitezometrul mai cu talent. Insa cu urcarea in turatii si zgomotul de rigoare. Am schimbat pe la 3500-4000 in a 6-a. Daca schimbi in sus la 2200 inseamna sa pici mult sub 2000. Nici macar o benzinara turbo nu trage la fel ca un diesel la turatia aia...Ca sa intelegi ceva dintr-un motor ca ala de la Mazda trebuie sa il folosesti de la 4000 rpm in sus cand vrei sa accelerezi puternic, si crede-ma ca se misca bine atunci, iar treptele mari si turatiile mici sunt strict pentru consum redus si mai multa liniste |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
cri123 |
![]()
Post
#215
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am facut un drive test atat cu dci-ul de 160CP, cat si cu benzina de 200CP.
De departe, pe Talisman mi se pare ca motorul potrivit este cel diesel, oricat ma dau eu cu benzina turbo acum. Pur si simplu, cu cutia EDC e mult mai comfortabil, sta jos in ture, are cuplu destul. Schimba pe la 2500-3000 in functie de cum te dai la el, iar cutia il ajuta din plin. Da, cu benzina masina e clar mai "fasneata", dar la orice apasare mai mult decat ca fulgul a pedalei, retrogradeaza (la kick-down cred ca cel putin 2 trepte), motorul sare peste 3500, urla de-a binele (plus zgomotul ala tampit din boxe care simuleaza ceva masina de curse... - dezactivat repede...), se duce, accelereaza foarte repede, dar total nerafinat. Sare de la 70 la 100 foarte repede, undeva in zona a 3 secunde, daca nu mai putin. Dar zgomotul.... Comparativ cu 2.0T de pe masina mea, nu avem ce povesti. 2.0 trage foarte de jos din ture, 1.6 mai nimic pana nu sare de 3000 rpm. E adevarat ca sunt si ceva sute de kg diferenta de greutate. Mi-a placut masina, finisata absolut ok, era un Intense dotat cam full (fara trapa, care inca nu e disponibila), 4 Control mi se pare genial, desi e ciudat la primele senzatii, sistemele de asistare ok, nimic special dar nici mai prejos ca altii (exceptie de ce oare Adaptive Cruise nu opreste de tot masina....??), spatiu suficient in masina (parca totusi in spate se putea mai mult, comparativ cu Superb, de ex.), portbagaj ok (nu sunt fan berline oricum). Motorizarile insa... stiu ca in mare masura astea se vor vinde, as alege clar dieselul de 160CP din ce e acum, dar de ce nu exista si ceva mai mult, in zona 200CP la diesel si 240-250 la benzina, deocamdata ma depaseste ![]() La 34k EUR, va fi foarte greu pentru clasa asta fara niste motoare mai serioase, mai de "imagine". Evident, la flote poate va fi ok. Eu astept sa vad break-ul, inainte de a ma decide cu ce voi inlocui 2.0 ![]() Ah, si am uitat: tableta verticala e cam chicioasa, cel putin plasticul de langa e plin rapid de amprente, iar tableta cum bate un pic soarele din lateral, la revedere sa mai vezi ceva. Pui mana dreapta ca sa faci umbra si apoi manevrezi cu stanga ![]() This post has been edited by cri123: 1 Apr 2016, 00:17 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#216
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Eu am testat Talismanul chiar intr-o zi cu f mult soaree si nu am observat o pierdere importanta a luminozitatii tabletei, pp ca noaptea se vede cel mai bine dar si utilizarea pe timp de zi e cel putin la fel de placuta
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
simon |
![]()
Post
#217
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Eu nu am simtit nimic ciudat in felul in care virează cu 4Control. Poate pentru ca nu am experienta cu masini mai mari. De la Megane la Talisman, părea la fel de usor s-o manevrezi in întoarceri si viraje strînse.
This post has been edited by simon: 1 Apr 2016, 07:51 |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#218
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Mie mi se parea ca mergea intr-un fel de slide, era un derapaj f bine controlat..dara daca nu stiam ca are asa ceva nu mi-as fi dat seama f repede, doar as fo apreciat stabilitatea
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
simon |
![]()
Post
#219
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
A, inca ceva, directia pare mult mai asistata, invirtirea volanului pe loc este mult mai usoara decit la Meganul meu.
1 Apr 2016, 11:32: QUOTE(cri123 @ 1 Apr 2016, 00:10) Da, cu benzina masina e clar mai "fasneata", dar la orice apasare mai mult decat ca fulgul a pedalei, retrogradeaza (la kick-down cred ca cel putin 2 trepte), motorul sare peste 3500, urla de-a binele (plus zgomotul ala tampit din boxe care simuleaza ceva masina de curse... - dezactivat repede...), se duce, accelereaza foarte repede, dar total nerafinat. Sare de la 70 la 100 foarte repede, undeva in zona a 3 secunde, daca nu mai putin. Dar zgomotul.... Situatia pe care o descrii la motorul pe benzina, ca se tureaza brutal, era pe setarea Sport? This post has been edited by simon: 1 Apr 2016, 11:32 |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
cri123 |
![]()
Post
#220
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu, am pus-o explicit si pe Standard si facea cam la fel. Pe Sport chiar orice atingere a acceleratiei ducea la retrogradare si turatii mari. Masina pur si simplu nu pare sa aiba cuplu pe la 2000 (benzina ma refer).
Iar cu afisajul central, daca bate soarele din lateral pasager, la revedere sa mai vezi ceva pe el. Nu ca e lumina, sau ca e soare afara, trebuie sa bata soarele din lateral dreapta. Si ca tot veni vorba de afisajul central, pe mine ma dispera si la Kadjar faptul ca, atunci cand merg la drum in afara orasului si aprind explicit faza scurta, il trece in mod de noapte, adica scade tare intensitatea si face harta navi neagra. Am ajuns sa imi setez luminozitatea pe noapte super mare, ca sa vad ziua (noaptea oricum nu prea conduc). Sa fie asa de greu sa stie in functie de GPS/navi/ora ca nu e noapte afara si vreau doar sa aprind luminile ca sa respect legea? |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#221
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Și la Megan face trecerea. La ăsta nu lucrează cu senzorul de lumina, ca la alte mărci?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
cri123 |
![]()
Post
#222
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Senzorul de lumina are aparent legătura cu aprinderea farurilor, dar odată aprinse farurile (de la lumina sau manual), totul trece pe mod "noapte".
Asta cu "ca la alte mărci" e asa sa fie zisa, nu am vazut inca "la alte mărci" (mai corect la multe din ele) display electronic, asa ca nu prea stim cum merge "la alte mărci". La o Mazda 6 se comporta fix ca la Renault. Ar fi fain sa ne abținem din comentarii tendențioase ca riscam sa nu ne mai ia nimeni in serios. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#223
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Dacă nu ai văzut tu, nu înseamnă ca nu egzista.
Eu am așa ceva pe mașină dar eu nu am vârful de lance, ultima fitza de la reno. Ps. la ăsta senzorul de lumina și cel de ploaie se dezactivează separat sau sunt împreună ca la megane 2? This post has been edited by b76bgaarh: 2 Apr 2016, 07:36 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
2069 |
![]()
Post
#224
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
[quote=cri123,1 Apr 2016, 00:10 de ce oare Adaptive Cruise nu opreste de tot masina....??)
"Adaptive Cruise nu opreste masina" dar ce face ? daca cel din fata opreste,Talisman ul isi vede mai departe de drum ? probabil doar adapteza viteza intre anumite limite This post has been edited by 2069: 2 Apr 2016, 21:02 |
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
2008 Privilege
- b01xxx Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
simon |
![]()
Post
#225
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Sub 50km/h sistemul nu mai lucreaza.
2 Apr 2016, 21:37: Nu sînt lămurit daca citirea semnelor de circulatie duce la reglarea vitezei in conformitate sau doar te avertizeaza. This post has been edited by simon: 2 Apr 2016, 21:37 |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
2069 |
![]()
Post
#226
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
cred ca Head up Display ul este doar un ecran , nu are posibilitatea sa modifice viteza sau alte caracteristici de mers. Sunt dezamagit de Adaptive Cruise, daca nu functioneaza sub 50 km /h inseamna ca in oras este inexistent. Era mult mai util in oras unde se merge bara la bara
This post has been edited by 2069: 2 Apr 2016, 22:25 |
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
2008 Privilege
- b01xxx Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
simon |
![]()
Post
#227
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Corect, am mai scris si eu asta, dar m-am gîndit la satele prin care trecem la drum lung, unde frecvent poti circula in coloană cu viteze de 35-50km/ora si ar fi tare bine daca masina ar adapta viteza dupa cel din fata.
Mai sus m-am intrebat daca adaptive cruise se conformează la viteza citită pe indicatoare sau primim numai avertizari. |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
andreist |
![]()
Post
#228
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
sorry, dar se vad multe din comentariile voastre. cruise control in oras ? ati parasit romania vreodata? sunt sigur ca numai la oferta...
|
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
cri123 |
![]()
Post
#229
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(simon @ 3 Apr 2016, 00:09) Corect, am mai scris si eu asta, dar m-am gîndit la satele prin care trecem la drum lung, unde frecvent poti circula in coloană cu viteze de 35-50km/ora si ar fi tare bine daca masina ar adapta viteza dupa cel din fata. Mai sus m-am intrebat daca adaptive cruise se conformează la viteza citită pe indicatoare sau primim numai avertizari. Avertizează noua limita si da șansa șoferului sa o modifice pentru Cruise. Daca mașina din fata frânează, indiferent de semne, Adaptive frânează si el, dar sub 50 nu mai e activ. E ciudat. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#230
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Simon, ford oferă, ca opțiune, așa ceva.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
simon |
![]()
Post
#231
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Uneori e folositoare, dar daca te duci in Bulgaria va da in nas de la 90 la 60 la fiecare intersecție cu drum fara prioritate. Îdioata semnalizare pentru o sosea.
|
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
2069 |
![]()
Post
#232
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
stie cineva daca la achizitionarea unei masini noi se poate face plata si in euro ? ma gandesc ca ar trebui sa aiba dealer ul un cont in euro in care se poate vira banii. Avand banii in euro, as pierde ceva daca ar trebui sa schimb 30.000 in ron
|
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
2008 Privilege
- b01xxx Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
Thaddaus |
![]()
Post
#233
|
Membru autentic Group: Members Posts: 283 Joined: 23 November 14 ![]() |
Eu,la Renault cel putin, nu am avut posibilitatea sa fac plata in euro.. singura optiune a fost in lei .
This post has been edited by Thaddaus: 3 Apr 2016, 11:21 |
--------------------
-
-
-
- - The coolest car in the world is the one in your possession.
Renault Captur 0.9TCE Cupra Formentor 2.0/190 |
|
mars |
![]()
Post
#234
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Exista un Regulament Valutar (4/2005) impus de BNR. Nu se poate factura sau plati in euro.
"Art. 3. - (1) Plățile, încasările, transferurile și orice alte asemenea operațiuni care decurg din vânzări de bunuri și prestări de servicii între rezidenți, indiferent de raportul juridic care le reglementează, se realizează numai în moneda națională (leu), cu excepția operațiunilor prevăzute în anexa nr. 2 «Categorii de rezidenți care pot efectua operațiuni în valută», care se pot efectua și în valută." |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
Marius Pop |
![]()
Post
#235
|
Marius Group: Members Posts: 15 Joined: 21 March 16 ![]() |
Care stiti cum se procedeaza cu achizitionarea unei masini noi din alta tara de exemplu din ungaria, cu tva-ul,inmatriculare,etc.Chiar daca nu-mi place asa mult tapiteria de pe talisman initiale paris(imi placea maroul),e o masina supeeeer.
|
--------------------
Talisman TCE 200 CP
Sedan
2016 Intens
|
|
andreist |
![]()
Post
#236
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
Pot si dealerii din Romania sa te ajute cu asta. Te prezinti acolo, zici ce vrei.
|
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
2069 |
![]()
Post
#237
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
am vizitat si eu renault.hu au la vanzare si break ul si varianta de echipare Initiale. Din paate nu am gasit o optiune pt limba engleza a site ului. Am renuntat
|
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
2008 Privilege
- b01xxx Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
Marius Pop |
![]()
Post
#238
|
Marius Group: Members Posts: 15 Joined: 21 March 16 ![]() |
Am fost si la dealerii nostri si m-am interesat,dar nu mi-au dat un raspuns clar,se pare ca sant slab pregatiti cel putin din punctul asta de vedere,o sa incerc sa ma interesez si la RAR.
|
--------------------
Talisman TCE 200 CP
Sedan
2016 Intens
|
|
mohawksk |
![]()
Post
#239
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 6 April 16 ![]() |
I apologize i do not speak well Romanian language.
Still you cannot do a test drive in Arad ![]() încă nu se poate face un test drive la Arad ![]() |
--------------------
Renault
Megane Grandtour
2012, 1.2 TCe
|
|
2069 |
![]()
Post
#240
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
Am fost de curand intr-un showromm si am vazut un Talisman. Nu am facut drive test, doar m-am suit in el. Prima impresie : exteriorul fara repros, chiar este deosebit. Insa la interior m-au dezamagit multitudinea de plastice de o calitate indoielnica. Sincer nu ma asteptam la asa ceva pe echiparea de varf
|
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
2008 Privilege
- b01xxx Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:37 |