Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente
![]() ![]() ![]() |
Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente
b76bgaarh |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|||
AndreiMR |
![]()
Post
#182
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 31 Mar 2016, 15:11) Are ventilatie in spate, volan incalzit exista, iar sistem de camere 360 .. nici macar la Seria 3 nu poti comanda asa ceva, desi costa dublu. Dar e bine ca-l ceri de la Talisman. Dar asa si Talisman are cateva chestii pe care concurenta nu le are deloc: tableta imensa in bord sau 4control. Iar faruri cu LED nu stiu la cate masini din clasa medie gasesti, mai ales sigur nu in stoc. Eu ma uitam azi la Talisman 1.6 edc full otion cu toate optionalele si reducerile existente plus rabla, ajungi la un 25.000 de euro, fara tva, care nu ma intereseaza ca il iau pe firma. Si masina e plina de tehnologie, rapida, silentioasa, nu prea ii gasesc nimic sa-i lipseasca. Bine, GPL-ul ![]() Volanul recunosc ca nu l-am vazut...mi-o fi scapat. Camere 360 sunt la Passat ca optiune, plus ca au la Nissan tehnologia, pe Qasqai, deci se putea pune. Tableta aia pe mine nu ma incanta deloc, orientarea portret mi se pare urata rau, in schimb parbrizul incalzit pentru mine a devenit obligatoriu...m-as gandi de 2 ori inainte sa iau o masina fara asa ceva. Faruri LED au cam toti acum in segmentul mediu, sunt si la Suzuki Vitara ce naiba ![]() Pretul Talismanului e unul corect, dar pentru o suma similara sau o mica diferenta in plus cred ca s-ar gasi variante mai bune...si nu ma refer neaparat la Passat. Mazda 6 are un motor exceptional pe motorina, Mondeo e si ieftin si bine dotat, Superb are un spatiu interior urias si arata mult mai bine decat vechea generatie...si toate astea enumerate de mine iti dau si varianta alegerii unui motor diesel mai potent. Eu unul nu sunt convins de 1.6 dci, fie el si de 160 cp, pe o masina de clasa medie. In plus, lipsa suspensiei independente pe spate sunt convins ca se simte, in anumite circumstante.... This post has been edited by AndreiMR: 31 Mar 2016, 14:27 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
ssilviu |
![]()
Post
#183
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
La o masina de 30.000 de euro deja trebuie sa fii fraier sa-ti mai cumperi diesel. Deja impactul economic la consumului e extrem de mic iar dezavantajele sunt nenumarate: fiabilitate mai mica, zgomot, vibratii, combustibil mai pretentios, revizii mai scumpe etc etc. Mai ales ca deja la suma asta ajungi sa cumperi automata, si atunci cuplul la diesel nu mai are niciun avantaj, ca apesi doar un pic mai tare pe acceleratie, cutia schimba instant si trage ca la nebuni.
Interesant ca atat 1,5 dci de 110 cai cat si 1.6 tce de 200 de cai au acelasi cuplu, 260 Nm. Inutil de spus ca benzinarul il distruge la performante. Da, lipsa suspensiei independente se simte, la revizii, cand nu mai trebuie sa inlocuiesti bucsele de la bratele suspensiei independente. In rest, mituri. Chiar sunt curios la 30.000 de euro ce masina cu benzina de 200 de cai si automata cu 7 trepte cu dotari asemanatoare gasesti. Sedan, nu compacta ca megane GT. This post has been edited by ssilviu: 31 Mar 2016, 14:37 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 31 Mar 2016, 14:33) exact, nu e la reno e najpa, noo nu ne trebuie, nu e fiabila, costa revizia. ciudat sa te lauzi cu masina de 30000, motor benzina da sa te deranjeze niste bucse, care la toate renourile de pana acum, desi au avut punte H, se schimba mai des ca la competitie. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#185
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Daca plantatia la care tragi iti deconteaza doar motorina, esti fortat sa te orientezi catre diesel
![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
ssilviu |
![]()
Post
#186
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Nu am auzit pana acum de companie care sa-ti ofere masina de firma si sa te oblige sa-ti iei doar diesel.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
AndreiMR |
![]()
Post
#187
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Depinde de politica firmei...dar exista. Ma rog, nu spun neaparat pentru mine, fiindca daca as lua o masina n-ar fi pentru interes de serviciu, dar cunosc situatii de genul asta. Nu doar limita de buget, ci si limita de cilindree, obligatoriu diesel...de fapt mai rare sunt situatiile in care sa iti zica: ai x euro, ia-ti ce vrei
![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#188
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Eu tot fan diesel raman si cred ca Talismanul ar fi fost cu adevarat fara egal daca 1,6 dci+EDC + Tableta (cu toate nebuniile care mai van pe langa aceste optiuni) ar fi costat 24500.
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
Haustrum |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 10 July 12 ![]() |
Vor face Fluence 2 in banii ăștia
![]() |
--------------------
Renault
Clio 3/Clio 4/Megane 4 dci
2014/Pro1,2 75CP/2016/Intense 110cp
|
|
Pop Marcel |
![]()
Post
#190
|
![]() Iubitor de Laguna si Talisman Group: Members Posts: 448 Joined: 20 April 08 ![]() |
Daca nu te grabesti sa-ti cumperi va ajunge si la acel pret de 24500,dar la inceput cu ziceam toate marcile sunt scumpe.
|
--------------------
Renault
Talisman Initiale Paris 2021
2 l 190 CP Renault Talisman Initiale Paris 2016 1.6L dci 160 cp
Renault Laguna 3 Initiale Paris 2011 2L dci 150 cp |
|
ssilviu |
![]()
Post
#191
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(AndreiMR @ 31 Mar 2016, 15:59) Depinde de politica firmei...dar exista. Ma rog, nu spun neaparat pentru mine, fiindca daca as lua o masina n-ar fi pentru interes de serviciu, dar cunosc situatii de genul asta. Nu doar limita de buget, ci si limita de cilindree, obligatoriu diesel...de fapt mai rare sunt situatiile in care sa iti zica: ai x euro, ia-ti ce vrei ![]() Pai da-mi si mie 2-3 exemple de asemenea firme. Sa stiu sa nu le mai fiu client. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
2069 |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
De cand am trecut pe diesel am tendinta sa merg subturat. La diesel se pare ca poate reprezenta o problema serioasa. Acum cu cutia edc banuiesc ca nu se mai poate intampla asa ceva, treapta de viteza corelandu se automat cu turatia. Am vazut pe net cateva filmulete cu acesta cutie edc de pe Talisman. In unele schimbul treptelor se facea pe la 2.500 ture iar in altele pe la 3.500. Aveti idee ce determina aceasata diferenta ?
|
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
2008 Privilege
- b01xxx Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
centurion |
![]()
Post
#193
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
simon |
![]()
Post
#194
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Poate temperatura motorului in acel moment. Schimbarea treptei de viteza la 3500 ture probabil se intimpla cind motorul este rece.
This post has been edited by simon: 31 Mar 2016, 19:15 |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
centurion |
![]()
Post
#195
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(AndreiMR @ 31 Mar 2016, 15:06) Eh, ar mai fi...clima pentru locurile din spate, importanta pentru cine are copii, parbriz incalzit electric, volan incalzit, bancheta incalzita, traffic jam assist, sistem de camere 360...cam astea ar fi asa, la o prima strigare. Utilitatea lor poate fi discutabila, eu doar am pus ce m-ar interesa pe mine (ok, mai putin bancheta incalzita si clima spate, deocamdata cel putin) si n-am gasit pe site la Reno, dar le-am gasit pe la concurenta. Si nu ma refer la marcile premium ![]() 'traffic jam assist'- Exista in Ro asa ceva? Restul enumerate, sincer, inutile. Dar daca tie chiar iti sunt de folos, atunci asta e. Cand le gasesti disponibile, le pui. |
--------------------
-
-
-
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#196
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 31 Mar 2016, 19:26) Nu prea are importanta numele. Corporatie americana cu sediul in zona Floreasca/Pipera. Omului i s-a impus clar diesel maxim 2000 cc. Asta fiind caz in care firma nu a ales o flota pe care sa o imparta angajatilor, ci le-a alocat un buget in care sa isi cumpere masina...cu anumite restrictii. QUOTE(centurion @ 31 Mar 2016, 20:14) In plaja 20k - 30k euro (a lui Talisman), la ce modele concurente gasesti suspensie independenta? Pentru viata de zi cu zi, mai util este 4C decat aceasta suspensie. Pai Mondeo, Skoda Superb, Mazda 6, Peugeot 508, Hyundai I40...de fapt, toate modelele de clasa medie au suspensie independenta pe spate, si toate pot fi cumparate si in marja asta de pret. Singurul, din cunostintele mele, care nu are asa ceva e Talisman. Poate sunt eu prea pretentios, dar mi se pare o solutie nepotrivita cu specificul clasei. Bine, in clasa asta eu unul zic ca nici McPhersonul pe fata n-are ce cauta, si ca mai potrivita e configuratia double-wishbone...dar e mai scumpa si mai putin fiabila pe drumurile noastre QUOTE(simon @ 31 Mar 2016, 20:14) Poate temperatura motorului in acel moment. Schimbarea treptei de viteza la 3500 ture probabil se intimpla cind motorul este rece. In niciun caz nu e sanatos sa schimbi la 3500 rpm treapta cand ai un motor diesel rece ![]() QUOTE(centurion @ 31 Mar 2016, 20:18) 'traffic jam assist'- Exista in Ro asa ceva? Restul enumerate, sincer, inutile. Dar daca tie chiar iti sunt de folos, atunci asta e. Cand le gasesti disponibile, le pui. Da, e disponibil ca optiune pe Passat. In Bucuresti, la 6 seara pe Petricani e aur curat o astfel de functie ![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#197
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Insignia, optima.
Andrei 508 nu avea, au băgat la facelift,? |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#198
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Eu stiu ca la 508 au renuntat la double-wishbone pe fata pentru McPherson, cu exceptia versiunii de top GT, dar pe spate e multilink indiferent de versiune. La FL vad ca nu mai apare dieselul de 2.2, habar n-am daca au scos si suspensia aia desteapta. Era cea mai mare calitate a masinii, mostenita de la 407
![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#199
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Dap ai dreptate. Mă gândeam la mc.
This post has been edited by b76bgaarh: 31 Mar 2016, 20:00 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#200
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Iar vorbesti la plural si pe urma oferi un singur exemplu. Hai spune numele firmei, macar aia una singura. Si iti dau si eu exemplu de una tot de acolo
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
2069 |
![]()
Post
#201
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
4 control ca optiune costa 1500 euro. Merita acesti bani ? este atat de mare diferenta de confort ?
|
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
2008 Privilege
- b01xxx Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#202
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Nu iti inteleg curiozitea, si n-am de gand sa scriu pe aici ca nu se stie ce reguli tampite de confidentialitate impun aia
![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
ssilviu |
![]()
Post
#203
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Pai daca nu mai lucrezi, nu mai esti legat de niciun contract de confidentialitate. Nici eu nu inteleg de ce iti este asa greu sa dai 2-3 nume.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#204
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Legătură cu talisman fiind?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
centurion |
![]()
Post
#205
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Deci Talisman e singurul fara suspensie independenta pe spate, dar si singurul cu 4Control. Personal as prefera 4Control.
Passat are ca si optiune 'traffic jam assist', dar serviciul nu stiu daca il platesti la VW, ci la furnizorul de GPS. Repet, stii sigur ca este disponibil in Ro? Aia cu schimbarea benzilor e vrajeala, e singurul lui pe care nu l-am pus pe masina din semnatura. |
--------------------
-
-
-
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Optional, vezi ce zice colegul.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#207
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Pai nu era vorba de mine, ci de un amic care inca lucreaza acolo...
@centurion: E in configuratorul VW, nu vad de ce nu ar fi disponibil. E o functie a Cruise-Control, urmeaza masina din fata in mod automat, cand accelereaza pleaca de pe loc, cand franeaza se opreste, fara sa fii tu nevoit sa intervii This post has been edited by AndreiMR: 31 Mar 2016, 20:14 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
centurion |
![]()
Post
#208
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#209
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Io ziceam 4control.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
mihai2005 |
![]()
Post
#210
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 July 15 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 31 Mar 2016, 14:33) La o masina de 30.000 de euro deja trebuie sa fii fraier sa-ti mai cumperi diesel. Deja impactul economic la consumului e extrem de mic iar dezavantajele sunt nenumarate: fiabilitate mai mica, zgomot, vibratii, combustibil mai pretentios, revizii mai scumpe etc etc. Mai ales ca deja la suma asta ajungi sa cumperi automata, si atunci cuplul la diesel nu mai are niciun avantaj, ca apesi doar un pic mai tare pe acceleratie, cutia schimba instant si trage ca la nebuni. Interesant ca atat 1,5 dci de 110 cai cat si 1.6 tce de 200 de cai au acelasi cuplu, 260 Nm. Inutil de spus ca benzinarul il distruge la performante. Am testat la inceputul anului printre altele Mazda 6 active-G 163 cp (benzina). Cand intram pe autostrada(acceleratia la fund) am facut prostia sa schimb de 5 -> 6 pe la 2200 rpm. Rezultatul: in treapta 6 statea pe la 110 km/h si acul vitezometrului aproape nu se mai misca. Era portiune plana de drum. In aceeasi situatie 1.5 dci de pe Laguna 3 (de care vb mai sus) accelera chiar onorabil mai departe in treapta 6. Chiar si la deal. Revenind la povestea cu Mazda 6. Am retrogradat in treapta 5 si a inceput sa se miste vitezometrul mai cu talent. Insa cu urcarea in turatii si zgomotul de rigoare. Am schimbat pe la 3500-4000 in a 6-a. Eu sunt obisnuit cu diesel. Si aici tb sa retrogradezi cateodata pt un raspuns mai serios, dar nu atat de des precum la benzina. Cuplul mare la turatii mici isi spune cuvantul. Plus zgomotul care pt mine conteaza la drumuri lungi. Prefer diesel si pt ca elimina range anxiety. Cateodata (chiar si la noi) esti la limita si nu dai decat d'al de galbenus. N-as alimenta de acolo o masina asa scumpa nici sa primesc spaga. This post has been edited by mihai2005: 31 Mar 2016, 20:33 |
--------------------
Honda
Civic Type R GT
2019
- nr 1234
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 05:00 |