Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

127 Pages « < 13 14 15 16 17 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)

MuciX
post 17 Apr 2014, 16:15
Post #421


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Ba pardon, poti spune ca sunt un temerar, nu vezi ca refolosesc rola de la distributie? 053.gif charge.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R E M U S
post 17 Apr 2014, 16:35
Post #422


Group: Modelatori


Group: Members
Posts: 531
Joined: 14 May 13
From: ¯\_(ツ)_/¯




Mergi pe L.M., da ai grija sa alegi un full SAPS.


--------------------
Mitsubishi Colt 2009

sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH
sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot
restu' e cancan...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 17 Apr 2014, 18:49
Post #423


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Am avut noroc cu pompa, am gasit doar motorul, pana la urma. 140 lei vs 700 lei.

Uleiul ma bate, sincer. Cred ca o sa iau liqui moly synthoil high tech 5w-40. E BMW LL98 compliant, practic cu specificatii de motoare facute in 1998-2000. Pentru ani mai jos de atat e doar norma BMW Spezial, dar nu prea am gasit nimic.
Ca ultima solutie o sa ma duc la bavaria si le cer ce recomanda. Oricum voi avea drum pentru covorase, furtunul de la epurator si ceva urechi de plastic.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 17 Apr 2014, 19:36
Post #424


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.062
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




5W-40? Nu e cam "subtire"? Se recomanda 10W-40.

Si eu sunt in aceeasi cumpana, dar ma bate gandul sa iau 10W-40 - Motul Synergie 6100+ (25 de lei litrul).


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 17 Apr 2014, 20:21
Post #425


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Pentru falfaitul luminilor, vezi sa nu fie bateria de vina. Ce vechime are?

@Myke89: care e problema cu un ulei daca e prea subtire?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 17 Apr 2014, 21:00
Post #426


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




Tu care zici ca ar putea fi problemele (subliniez pluralul)?


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 17 Apr 2014, 21:15
Post #427


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(MuciX @ 17 Apr 2014, 19:49)
Ca ultima solutie o sa ma duc la bavaria si le cer ce recomanda.
*


Sunt habarnisti, nu-ti face prea mari sperante. O sa-ti recomande ceva ce au pe stoc.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 17 Apr 2014, 21:26
Post #428


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




@Laurentziu83: Sincer, nu stiu, e curata, nu pare a fi foarte veche. biggrin.gif Plus ca invarte bine motorul.

Vascozitatea uleiului sau lipsa ei poate duce la multe probleme, plecand de la consum de la ulei pana la uzura prematura a internelor. Sincer, obisnuit cu motoarele din zilele noastre, nici nu m-am gandit la mai mult de 5W.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R E M U S
post 17 Apr 2014, 21:38
Post #429


Group: Modelatori


Group: Members
Posts: 531
Joined: 14 May 13
From: ¯\_(ツ)_/¯






--------------------
Mitsubishi Colt 2009

sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH
sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot
restu' e cancan...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 17 Apr 2014, 21:46
Post #430


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Da, la asta ma gandeam si eu.

QUOTE(MuciX @ 17 Apr 2014, 19:49)
Cred ca o sa iau liqui moly synthoil high tech 5w-40.
*





--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 17 Apr 2014, 22:10
Post #431


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




QUOTE(MuciX @ 17 Apr 2014, 16:55)
[...]
Regulator tensiune BERU (meid in ciaina dry.gif) - mi se falfaie luminile si a fost primul lucru la care m-am gandit.
[...]
*


Ioai ciuda mi! 183.gif
Cand am "casat" rechinul,mi-a ramas o caruta de piese ce le tineam de rezerva.Intre ele era si un alternator complet,precum si fo trei relee de incarcare.Toate sh ca noi.Bahsca un set de reparatie,compus din doua inele colectoare pt rotor si un set de perii nou-noute.Le-am facut cadou la diversi! sad.gif

Apropo de falfaiala:verifica cu mare atentie traseele de "masa"!!Am patit la rechin.Cand semnalizam,imi clipoceau luminile in bord.Cauza?Firul de masa al alternatorului slabit in punctul de contact cu caroseria.
Mai verifica legatura bateriei la masa(borna,papuci,punct de contact,etc) traseul de masa al motorului(la rechin era situat in vecinatatea suportului motor stg si se lega de lonjeron) si tre' sa mai gasesti cateva puncte principale de distribuire.Arata ca niste stelute din alama,prinse solid de caroserie,din care pleaca o multime de fire,toate maro.Verfica-le si pe alea.Au in centru cate un un surub M6.Vezi sa fie bine stranse!N-ar strica,daca tot umbli pe la punctele de masa,sa slabesti oleaca suruburile si sa dai niste pufuri de spary-contact.Just in case.


QUOTE(MuciX @ 17 Apr 2014, 19:49)
Am avut noroc cu pompa, am gasit doar motorul, pana la urma. 140 lei vs 700 lei.

Uleiul ma bate, sincer. Cred ca o sa iau liqui moly synthoil high tech 5w-40. E BMW LL98 compliant, practic cu specificatii de motoare facute in 1998-2000. Pentru ani mai jos de atat e doar norma BMW Spezial, dar nu prea am gasit nimic.
Ca ultima solutie o sa ma duc la bavaria si le cer ce recomanda. Oricum voi avea drum pentru covorase, furtunul de la epurator si ceva urechi de plastic.
*


LM e superochei!Rechin,Ford,pisoi.Imi permit sa-l recomand si pt ursoi! up.gif
Io,din pur snobism,am trecut pe ulei bmw.Adica un Castrol branduit cu cerculete alb-albastre. happy.gif
Sunt,aproape,sigur ca cei de la Bavaria ti-l vor recomanda p-asta.Bafta! smile.gif

This post has been edited by marian-j: 18 Apr 2014, 00:17


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 17 Apr 2014, 22:17
Post #432


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




@marianj: la una din vechile masini, falfaiala luminilor la relanti venea de la bateria terminata, basca si de capacitate mica. Am schimbat bateria si problemele au disparut.

QUOTE(bmwh548 @ 17 Apr 2014, 22:00)
Tu care zici ca ar putea fi problemele (subliniez pluralul)?
*


Eu intreb, astept un raspuns.

Presupunem ca vorbim de un motor la care producatorul recomanda 5W si care nu consuma ulei, nu conteaza rulajul, de ce ar fi recomandat sa punem 10W?

This post has been edited by Laurentziu83: 17 Apr 2014, 22:18


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 17 Apr 2014, 22:36
Post #433


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Nu te-am contrazis in ceea ce priveste bateria.Mi-am permis doar sa indic inca cateva verificari suplimentare.


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 17 Apr 2014, 23:29
Post #434


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.062
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




QUOTE(Laurentziu83 @ 17 Apr 2014, 23:17)
Eu intreb, astept un raspuns.

Presupunem ca vorbim de un motor la care producatorul recomanda 5W si care nu consuma ulei, nu conteaza rulajul, de ce ar fi recomandat sa punem 10W?
*


Producatorul recomanda 10W-40 pentru M50, nu vad de ce ar recomanda 5W-40 pentru M20, care e nitel mai vechiut, ca si conceptie.

This post has been edited by MyKe89: 17 Apr 2014, 23:30


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 18 Apr 2014, 10:54
Post #435


Gangester


Group: Members
Posts: 4.284
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Eu am pus in M20 numai 10W40 si 15W40. Pentru un mers sportiv e mai bun 10W60.

Am avut in motor atat Liqui Moli cat si Castrol. Diferenta intre ele e de aproximativ 40 de LEI. Daca merita sau nu diferenta??? Nu stiu.


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 18 Apr 2014, 12:22
Post #436


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




QUOTE(Laurentziu83 @ 17 Apr 2014, 23:17)
Presupunem ca vorbim de un motor la care producatorul recomanda 5W si care nu consuma ulei, nu conteaza rulajul, de ce ar fi recomandat sa punem 10W?
*



Ai dat cu mucii in fasole si acum incerci sa o dregi. Las-o balta.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 18 Apr 2014, 12:35
Post #437


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Dragule, nu-i nici o problema daca nu ai priceput de ce am pus intrebarea asta, dar poti sa te documentezi inainte de a raspunde, nu-i nici o rusine.

La intrebarea mea a raspuns Myke mai sus, iar eu am intrebat in contextul in care am observat ca, pe meleagurile mioritice, inca mai e valabila conceptia ca "uleiul mai gros e mai bun", desi in realitate e invers, intrucat uleiul trebuie sa fie suficient de gros incat sa nu fie consumat in proportii considerabile de un motor in stare tehnica buna, dar si suficient de subtire pentru a lubrefia toate maruntaiele acestuia. Multi se iau dupa ce indica manometrul de presiune ulei, care poate fi inselator, o presiune mare nu garanteaza o ungere buna.

This post has been edited by Laurentziu83: 18 Apr 2014, 12:42


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 18 Apr 2014, 13:08
Post #438


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(cdadan @ 17 Apr 2014, 22:15)
Sunt habarnisti
*



Maine dimineata plec in jermanea, intreb si pe la aia. nedumerire.gif

SiloS: LM 15W40 zice ca e mineral, e ok? unsure.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 18 Apr 2014, 13:16
Post #439


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Drum bun!
Să Paști fericit! 04.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 18 Apr 2014, 13:30
Post #440


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Mersi mariane, sarbatori fericite si voua!

Nu intru zilele astea pe topicele de mancare, nu? rolleyes.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 18 Apr 2014, 16:49
Post #441


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




QUOTE(Laurentziu83 @ 18 Apr 2014, 13:35)
Dragule, nu-i nici o problema daca nu ai priceput de ce am pus intrebarea asta, dar poti sa te documentezi inainte de a raspunde, nu-i nici o rusine.

La intrebarea mea a raspuns Myke mai sus, iar eu am intrebat in contextul in care am observat ca, pe meleagurile mioritice, inca mai e valabila conceptia ca "uleiul mai gros e mai bun", desi in realitate e invers, intrucat uleiul trebuie sa fie suficient de gros incat sa nu fie consumat in proportii considerabile de un motor in stare tehnica buna, dar si suficient de subtire pentru a lubrefia toate maruntaiele acestuia. Multi se iau dupa ce indica manometrul de presiune ulei, care poate fi inselator, o presiune mare nu garanteaza o ungere buna.
*



Dragosteste-te cu aia de te-au facut mecanic. Reciteste-ti bula (ca sa ma exprim delicat) si pe urma mai dragosteste-te cu persoanele antementionate.

QUOTE(Laurentziu83 @ 17 Apr 2014, 21:21)
care e problema cu un ulei daca e prea subtire?
*






--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 18 Apr 2014, 19:48
Post #442


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Si ai putea sa fii dragut si sa bolduiesti exact citatul la care te referi ?

In plus, daca nu iti convine cum iti vorbesc, nu ai decat sa ma ignori sau sa vorbesti cu moderatorii. O vorba veche din batrani spune ca, daca te mananca in fund, te scarpini.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 19 Apr 2014, 18:01
Post #443


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




QUOTE(Laurentziu83 @ 18 Apr 2014, 20:48)
Si ai putea sa fii dragut si sa bolduiesti exact citatul la care te referi ?
*



Ti-as zice sa nu te mai faci ca ramai asa, da' pe de alta parte...

QUOTE(Laurentziu83 @ 18 Apr 2014, 20:48)
daca te mananca in fund, te scarpini.
*



Incearca sa faci dus dupa ce transpiri de la pedalat bicicleta. O igiena corporala buna face minuni.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 2 May 2014, 11:19
Post #444


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Da, deci ieri s-a desfasurat operatiunea. Cost final 1330 lei cu tot cu manopera.

Ulei scapa pe la toate simeringurile si a fost nevoie si de re-etansarea baii de ulei.
Partea buna este ca ambreiajul este schimbat recent si este Luk.

Ca sa enumeram:
- schimbat simeringuri axa cu came si arbore cotit.
- curea de distributie (fara rola)
- regulator tensiune (luminile inca palpaie, trebuie cautata sursa mai departe)
- pompa de benzina
- filtrul de benzina
- ulei (Mobil 1 Full Synthetic 5W50) + filtru

Astazi, ca tot e soare, am iesit si eu putin la ea, am schimbat cele 2 becuri de iluminat ale OBC-ului si am curatat dispersoarele semnalelor fata. Am gasit un difuzor de buzzer (probabil avertizor de faruri aprinse), dar nu are mufa in el si nici nu am reusit sa o identific in manunchiul de fire. O sa mai caut pe net.
Pe langa astea am strans cablul de acceleratie care parea putin slab; era foarte slab smile.gif am strans vreo cativa milimetri buni.
IMAG1163.jpg ( Size: 471.16k ) Number of downloads: 688


Dupa cum se vede, e foarte mizerabil compartimentul motor, dar inca nu mi-am facut curaj sa il spal. Probabil o sa iau vreo cateva spray-uri de carburatoare, niste carpe si o sa ma ocup prin metoda empirica, la un moment dat.

Am verificat si articulatiile, am de schimbat bielete de directie si capete de bara (astea sunt optionale momentan, dar le schimb sa scap de o grija) si bucsa de la grup.
Urmeaza astea + setul de discuri si placute de frana.

SiloS, multumesc pentru recomandare, am fost foarte multumit de baieti.

Ei mi-au zis ca e placebo, dar mie mi se pare mersul putin schimbat, in bine. Nu se mai balbaie la turatii mici ca inainte (banuiesc de la pompa noua) si e si suntetul putin schimbat (banuiesc uleiul mai gros).

This post has been edited by MuciX: 2 May 2014, 11:29


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 2 May 2014, 13:42
Post #445


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Mie, cind mi se murdareste motorul, ii pun altul.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 2 May 2014, 14:23
Post #446


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Nu vreau sa te descurajez dar mizeria aia de pe galeria de admisie va fi foarte-foarte greu de indepartat. sad.gif
Presupun ca si pe capacul tachetilor ai pasta din aia de conservare neindepartata la timp si "prajita" de-a lungul vremii.
Nu cred ca o s-o poti indeparta doar cu spray si carpe.


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 2 May 2014, 14:30
Post #447


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Capacul in sine a fost vopsit intr-o culoare similara cu cea a masinii, deci nu cred sa fie o problema. Ce e de la capac in jos, aia cred sa puna probleme. smile.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 16 Jul 2014, 16:18
Post #448


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Deci, inca n-am apucat sa schimb franele si le-a venit randul.

Recomandari? Eventual cu surse, daca nu le gasesc pe site-ul plin de karma. biggrin.gif




--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 16 Jul 2014, 18:50
Post #449


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.062
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




Am gasit preturi bune la ingaraj.ro, mi se pare ca inca au reduceri la discuri PAGID si placute Textar (au la mai multe, dar e OK si combinatia asta, PAGID e furnizor pentru multi producatori auto).

Pe spate am luat Ferodo Premier, atat discuri, cat si placute (de la autokarma.ro, in primavara). Ma bate un gand sa iau la fel si pe fata, cand o fi.

Daca bugetul nu e o problema, ATE Power Disc si placute ATE Ceramic. smile.gif

This post has been edited by MyKe89: 16 Jul 2014, 18:52


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 16 Aug 2014, 16:29
Post #450


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Abia azi am prins niste timp sa ma apuc de franele lu ursache, speram sa termin pana in ora 14:00, dar el avea alte planuri.
Pe partea stanga mi-a dat de furca surubul de fixare a discului pe fuzeta. E un rahat de cap imbus, care s-a facut rotund. Ca solutie am batut un cap torx de 40, dar tot nu a vrut sa iasa cu T-ul asa ca a trebuit sa fac rost de o surubelnita de impact. Si cu aia a fost nevoie 10 minute de batut cu un ciocan de 3 Kg sa-l conving sa iasa.

Pentru ca nu era de ajuns, am reusit sa rup si un surub de fixare a portetrierului, pe care am reusit sa il scot din culisa, relativ repede. Incercasem sa-l strang la 65 Nm, iar dupa ce am verificat in manualul de reparatii, am aflat ca trebuia 30-35. biggrin.gif

Concluzie: o treaba care trebuia sa dureze maxim 2 ore cu tot cu sorbit cafea, s-a intins pe vreo 4 si ceva si tot nu am terminat-o. Am schimbat discuri si placute pe puntea fata si sonda de marșarier.

IMAG1363.jpg ( Size: 359.09k ) Number of downloads: 302


Maine urmeaza puntea spate + schimbarea lichidului de frana.

PS Nu, nu am curatat discurile cu spray-ul ala.

This post has been edited by MuciX: 16 Aug 2014, 17:55


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
127 Pages « < 13 14 15 16 17 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 22:52
Dacia