Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)
![]() ![]() |
Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)
MyKe89 |
![]()
Post
#451
|
||
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|||
MuciX |
![]()
Post
#452
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Placute Ferodo Premier pe toate rotile. Comandasem discuri Brembo pe ambele punti, dar nu aveau pentru spate, asa ca am luat Ate (e misto ca sunt
This post has been edited by MuciX: 22 Aug 2014, 13:36 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
4x4 |
![]()
Post
#453
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Nota 9, ia un spray negru si vopseste tabla aia gazata.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
MuciX |
![]()
Post
#454
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Ehe, m-am trezit tarziu, ca as fi vrut sa vopsesc si etrierii. Protectia aia de tabla, din fericire, e in toate mintile, deci voi vrea sa o conserv. Voi reveni oricum asupra franelor, pentru ca am gasit un burduf al unei culise de etrier facuta muci si va trebui inlcouita culisa aia. Plus ca vor trebui schimbate suruburile de fixare a discurilor (si de alea am uitat). Sper ca atunci sa corectez si treaba asta. Tot la negru ma gandeam si eu.
Ma bucur ca macar n-am fost nevoit sa gauresc surubul ala si am avut cu ce sa fixez discul. PS ![]() Ma bate gandul sa renunt la suportii de numar si sa le prind cu dublu adeziva. This post has been edited by MuciX: 16 Aug 2014, 18:49 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
4x4 |
![]()
Post
#455
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Te-ai gandit sa dai jos pleopele? Parca are sindromul down bietu urs.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
MuciX |
![]()
Post
#456
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Dap, m-am gandit, nici eu nu cred ca arata bine pe urs, doar ca cel care le-a pus, le-a prins in suruburi. Am zis ca le dau jos cand voi cumpara si alti "ochelari" sa nu ramana gaurile acolo.
Partea buna e ca e deja coada pentru pleoapele alea, deci scap repede de ele. This post has been edited by MuciX: 16 Aug 2014, 18:59 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#457
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
La tine a iesit repede. Eu cand am schimbat discurile in primavara la un C3, am reusit sa-l scot pe cel din dreapta in 10-15 minute. Am batut de cateva ori in el cu un ciocanel de 500 de grame si a cazut. In cel de pe stanga am batut cu un ciocan de 7,5 kg parca, vreo 5 ore, si nu a iesit. Am consumat si aproape un sparay WD-40. Am continuat a doua zi cand a iesit dupa 3-4 lovituri.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
MuciX |
![]()
Post
#458
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Am terminat si puntea spate astazi. Suruburile discurilor tot cu surubelntia de impact le-am scos, nici nu am mai incercat altceva inainte. Dreapta spate a iesit ceva mai greu, cel de pe stanga a cedat imediat.
Pe stanga a trebuit sa strang putin sabotii franei de mana, ca iesise greu discul vechi si nici cel nou nu parea sa vrea sa iasa, iar acum frana de mana tine foarte sus. Sper sa se regleze cat mai repede. Am iesit la o tura foarte scurta sa vad daca e totul in regula. Imi pare ca freaca putin in mers si pistonul de pe dreapta fata a intrat destul de greu inapoi. Am ridicat burduful ala si e curat acolo. Sper sa se "aseze" si sa nu mai agate. N-am apucat nici sa schimb lichidul, ca nu am avut cu cine, poate o sa fie ceva diferenta si de acolo. IMAG1366.jpg ( Size: 380.9k ) Number of downloads: 663 Pasuirea dupa prima tura (aproximativ 1 kmp, am franat amplu, fara sa fortez pedala): Fata (brembo): IMAG1370.jpg ( Size: 320.26k ) Number of downloads: 651 Spate (Ate - Discurile si placutele vechi - absolut deplorabile, culmea e ca apasate zdravan, franele chiar tineau: IMAG1369.jpg ( Size: 436.26k ) Number of downloads: 643 LE Citeam prin Manualul de reparatii si am gasit o chestie interesanta: QUOTE(Bentley Repair Manual) 7.4 Manual Transmission Service Manual transmission service consists of inspecting for leaks, checking and changing the gear oil, and checking the clutch disc for wear. [...] BMW recommends checking the manual transmission oil level at every first inspection interval and changing the oil at every second inspection interval . Check and fill the transmission with the car on a level surface. Asta ar insemna cam la 30k kmp. Stiu ca era o polemica mai veche. De altfel orice Dorel ai intreba in service, va spune ca uleiul de cutie e "pă viață". This post has been edited by MuciX: 22 Aug 2014, 13:36 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#459
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Asa e, merge pana se face praf cutia.
Sunt multi forumisti care recomanda sa schimbi uleiul din motor la 10 mii chiar daca ai interval dat de producator 30 mii. In schimb, cand vine vorba de cutie, mucles. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
MuciX |
![]()
Post
#460
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
L-as fi schimbat si eu (traiasca Lidl si cricul de la ei), problema e ca nu am pompa de ulei si nu aveam cum. Voi merge la un service, cel mai probabil. Sau as putea sa imi bricolez o pompa.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Markos |
![]()
Post
#461
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
paul_p |
![]()
Post
#462
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(MuciX @ 17 Aug 2014, 16:16) LE Citeam prin Manualul de reparatii si am gasit o chestie interesanta: Asta ar insemna cam la 30k kmp. Stiu ca era o polemica mai veche. De altfel orice Dorel ai intreba in service, va spune ca uleiul de cutie e "pă viață". La E30 uleiul la cutie nu e lifetime. Bine, si notiunea de lifetime e foarte relativa. La o cutie automata de E39, BMW spune ca uleiul este lifetime. Insa in manualul de service al producatorului cutiei - ZF, se indica schimbarea uleiului la cutie intre 80.000 si 120.000 km (in functie de stilul de condus) sau la 8 ani. This post has been edited by paul_p: 17 Aug 2014, 20:54 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
MuciX |
![]()
Post
#463
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Zici de E39 ca are ZF? Ca al meu nu e cu ZF, e Getrag 260. Am inteles ca sunt mai cautate ZF-urile.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
paul_p |
![]()
Post
#464
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
E39 a avut atat cutii ZF cat si Getrag.
Getrag recomanda schimbarea uleiului la 80.000 Km (in conditii de utilizare mai dificile ale cutiei) si folosea ulei Dexron III. Intervalul de schimb putea fi crescut daca cutia nu era foarte solicitata. Cutiile ZF folosesc un ulei facut de ESSO. This post has been edited by paul_p: 17 Aug 2014, 21:26 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
MuciX |
![]()
Post
#465
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
La E30 zice asa:
SAE 80, API GL-4 (non,hypoid type). Problema e ca tot ce gasesc API GL-4 e pentru sincroane hypoid. This post has been edited by MuciX: 17 Aug 2014, 21:03 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
paul_p |
![]()
Post
#466
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Te-ai uitat in TIS sa vezi ce ulei recomanda BMW?
Pe cutie nu ai vreun sticker sa spuna ce ulei trebuie? De exemplu, la un E34 manual, BMW recomanda ulei pentru cutie automata. This post has been edited by paul_p: 17 Aug 2014, 21:18 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
MuciX |
![]()
Post
#467
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Nu, in TIS nu m-am uitat. Pe cutie nu am vazut nimic cand am schimbat sonda de marsarier, dar nici nu am cautat.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
paul_p |
![]()
Post
#468
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Uite ce am gasit legat de cutia manuala de E30:
Gear oil requirements are also defined by API service rating and SAE viscosity rating, as described in Engine Oil above. For most driving conditions, a SAE 80, GL-4 rated non-hypoid gear oil is recommended by BMW for use in the manual transmission. In areas where cold temperatures are encountered, a BMW-approved straight weight engine oil or ATF can be used to help reduce the amount of effort required to shift the transmission. Si la aceasta cutie poti utiliza ulei ATF. BMW zice Dexron II, dar cred ca nu se mai fabrica si probabil poti utiliza si un ulei mai nou. This post has been edited by paul_p: 17 Aug 2014, 21:33 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
MuciX |
![]()
Post
#469
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Pai asta e exact si textul din Bentley
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
paul_p |
![]()
Post
#470
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Cati km are masina? Ai schimbat vreodata uleiul la cutie?
|
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
MuciX |
![]()
Post
#471
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Cutia ar avea undeva la 120k kmp. De schimbat oricum il schimb, ma tot gandesc cu ce. M-am oprit la un Castrol 80W, care respecta API GL-4.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#472
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
In urma cu ceva ani am avut ocazia sa vad demontata o cutie de BMW seria 3 de pe la mijlocul anilor '70. Nu avea nici buson de umplere, nici de golire. Singura modalitate de schimbare ar fi fost cand cutia era demontata de pe masina, problema era ca nu se stia exact ce tip de ulei folosea.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
paul_p |
![]()
Post
#473
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Primul seria 3 a fost E21, generatia anterioara lui E30.
|
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
cdadan |
![]()
Post
#474
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Mai era ceva model, citronel parca, unde motorul si cutia comunicau direct, folosind acelasi ulei.
![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#475
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Si primul Mini Cooper.
![]() |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
paul_p |
![]()
Post
#476
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
La E21 uleiul se schimba normal, avea atat buson de umplere cat si de golire si folosea ulei tip SAE 80.
|
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#477
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(paul_p @ 17 Aug 2014, 23:13) Exact. Doar ca masina respectiva era rosie. Si nu-si facea ungerea in cutie cu uleiul de motor. Singura legatura dintre cutie si motor erau prezoanele de fixare. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#478
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Si cu angrenajele din cutie nu avea nicio legatura motorul?
![]() |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
corbex |
![]()
Post
#479
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
De rudenie.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#480
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 01:25 |