Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Parere Megane 3

ali3n_cop
post 12 Jan 2015, 12:59
Post #121


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




deci, psuedo-sasiul asta, combinatia fatala de lonjeroane si caroserie autoportanta, platforma..sau cum vreti voi sa o denumiti, la M3 Turcia este low cost. Despre asta a fost vorba inca de la inceput. Unii nu au acceptat ideea asta si au trecut la atac la persoana sau stocareala. Low cost..nu inseamna un lac sau o vopsea mai ieftina ci inseamna elemente din structura..care costa destul de semnificativ. Nu i-a obligat nimeni sa cumpere Fluence hatch pe care scrie Megane....dar nici sa ridice pretentii de Megane cu ragalia aia turceasca.

Multa Stima

This post has been edited by ali3n_cop: 12 Jan 2015, 13:15


Attached thumbnail(s)
1.PNG ( Size: 76.33k ) Number of downloads: 732


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 12 Jan 2015, 17:32
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Nu putem blama ca unii sunt mai tehnici si altii amatori. E un forum al clientilor pana la urma. Alien, daca vrei sa faci o treaba fa-o pana la capat, vin`o cu o informatie despre piesele lipsa, care sunt acelea, eventual si cat costa dupa parerea ta. Lipsesc acolo ceva elemente, dar pana la a spune ca e ceva catastrofal e cale lunga. De logan ce sa mai spunem? E mai basic decat basic, si totusi e o masina foarte apreciata. Cand prind un taxi, logan din asta nou chiar imi face placere.

Oricat vreti sau nu sa acceptati, meganeul turcesc e mai ieftin, si daca nu e cu mult mai ieftin e pt simplul motiv pt ca dealerii din ro sunt flamanzi, dar el a fost conceput sa fie mai ieftin decat ce e pe piata din vest, de aici a pornit ideea de optimizare de costuri, pt ca sa-si permita si est europenii. in mare e cam aceeasi masina cu cea din vest, aceeasi tabla, aceleasi plastice.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 12 Jan 2015, 17:53
Post #123


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Piper...nu vroiam decat sa scot in evidenta unele marlanii ale francezilor...am scris punctul meu de vedere si cred ca am si exagerat in unele clinch-uri. Mi-am spus parerea despre M3 Turkey..asa ca am sa las si pe altii sa isi exprime parerile lor.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
#Dino
post 12 Jan 2015, 19:02
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.189
Joined: 10 November 07
From: Loading...




E bine ca iti declini competentele, chiar si in cel de-al 12-lea ceas.

Totusi, te asteptam o informatie de substanta despre piesele lipsa, care sunt acelea, cum este afectat comportamentul masinii in mers si la un potential impact, eventual si cat costa dupa parerea ta.


--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G / Megane 3 1.6 16v 2013 / Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m3st_tce
post 13 Jan 2015, 19:31
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 504
Joined: 6 May 12




QUOTE(cuki46 @ 9 Jan 2015, 10:28)
Cred ca oricum clientela este foarte diferita, nu cred ca cineva cu bani de Golf in buzunar a iesit din Showroom VW si a intrat la Renault sa cumpere un M3.

Gresesti, eu sunt unul dintre acestia.
Si apropos: i-phone sucks, HTC rules smile.gif

QUOTE(ali3n_cop @ 10 Jan 2015, 12:50)
Vad acolo Opel/Vauxhall Astra in top 5 ...
Cea mai tare faza este cea in care iesi cu masina la prima tura si descoperi ca troncane precum un Logan folosit 10 ani numai pe camp la arat.

Subscriu. Cand am facut drive-test-ul (in 2011) pt. Astra 1.4, lasand la o parte motorul slab, troncanea penibil. Ulterior au rezolvat prob lema de la etrieri...

This post has been edited by m3st_tce: 13 Jan 2015, 19:43


--------------------
Renault Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active *** 2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 14 Jan 2015, 10:27
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(ali3n_cop @ 12 Jan 2015, 17:53)
Piper...nu vroiam decat sa scot in evidenta unele marlanii ale francezilor...am scris punctul meu de vedere si cred ca am si exagerat in unele clinch-uri. Mi-am spus parerea despre M3 Turkey..asa ca am sa las si pe altii sa isi exprime parerile lor.
*



Capu ala a vostru a gandit ca Megane facut in Turcia ii mai ieftin decat in Franta sau in spania pentru ca mana de lucru este mai ieftina si pentru fabrica din Bursa este mai noua decat cea din franta.

Nu cred ca ii totuna sa ai costuri cu salariile de 4 ori mai mici...adica eu ma gandesc ca poate de acolo diferenta de pret nu neaparat din faptu ca au renuntat la o bucata de metal de 20€.

Voi sunteti 100% siguri ca in plus nu au adaugat nimica?...ok, nu avem ceva cadru, dar poate avem alte componente mai solide (ca pentru gropile noastre)?

Si la VW Jetta este mai mare decat Golf (mai mult material) dar este substantial mai ieftina pentru ca ii produsa in Mexic...si chiar daca pui costuri vamale tot ii notabil mai ieftin decat Golful...

Mai asteptati un pic si o sa vedeti ca toti producatorii vor avea fabrici in diferite colturi a europei sau a lumii si vor livra de la fabrica cea mai apropiata.



--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 14 Jan 2015, 11:35
Post #127


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




m3st_tce, au rezolvat-o pe ultimul model..dar pentru restul amaratilor care au dat banii pe o Astra..nu au facut recall-uri pentru a remedia problema.

cuki, cand am scris ca am exagerat in unele clinch-uri..ma refeream strict la faptul ca nu trebuia sa raspund anumitor provocari. Parerea mea despre M3 Turcia am scris-o si o mentin.
La Bursa, Renault produce doar pe platforma low cost si in special pentru tarile "la mana a doua". Nu cred ca vor livra vreodata de acolo RS-uri sau modele pe platforma X95.

Uite si niste informatii utile referitoare la M3 genuine si Fluence hatchback (M3 Turcia) :

http://www.reno.ro/-page-t87668-s2820.html

This post has been edited by ali3n_cop: 14 Jan 2015, 11:39


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 14 Jan 2015, 12:16
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




pe degeaba imi arati mie poze cu platforme diferite si cuvantul Low Cost pe fel de fel de linkuri, clar este ca nime de pe aici nu stie ce ii clar schimbat (in rau) si ce (in bine). Toata lumea asociaza cuvantul Low Cost cu piese mai putine sau de calitate mai prosta, dar putini stiu ca defapt costul materiei prime dintr-o masina ajunge la un maxim de 30% din pretul din vanzare, cifra comparabila cu costul angajatiilor. Daca reducem cu 50% costul angajatiilor (cifra reala pentru comparatia Turcia - Franta) la un procent de 30% (cheltuieli salarii) obtinem o scadere cu 3000€ la o masina de 20.000. Pe langa asta fabrica din turcia este mai noua=cheltuieli mai mici, transportul pana in Romania (800km), nu 2200km respectiv 3100 din Spania scade pretul si bineinteles o platforma creata special pentru modelele fabricate la Bursa.

Asta ii o alta abordare a termenului Low Cost...Wizz Air ii companie low cost, dar avioanele sunt mai noi si mai bune decat are Tarom de ex...



--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 14 Jan 2015, 12:31
Post #129


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Un singur Boeing B737-800 din flota Tarom..face cat toata flota Wizz..dar sa nu ne indepartam de la subiectul principal. ( scuze de offtopic). Exemplul nu este oricum bun penru ca nu cumperi un produs ci platesti penru niste servicii. Sunt diferente gen: spatiul pentru picioare, masa inclusa in pretul biletului, clasa business...etc. Companiile low cost opereaza de obicei pe aeroporturi secundare, unde taxele sunt ceva mai mici si tot asa. Doar ca..astia nu produc ceva in realitate..doar ofera niste servicii.

This post has been edited by ali3n_cop: 14 Jan 2015, 12:35


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 14 Jan 2015, 12:50
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




hai ca asta cu wizzair ai dat-o in bara, in primul rand ei ofera servicii si in al doilea rand au avioane mai noi pentru reducerea costurilor de intretinere eventual consum mai mic, de unde rezulta bilete mai ieftine.


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 14 Jan 2015, 12:56
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(adytym @ 14 Jan 2015, 12:50)
hai ca asta cu wizzair ai dat-o in bara, in primul rand ei ofera servicii si in al doilea rand au avioane mai noi pentru reducerea costurilor de intretinere eventual consum mai mic, de unde rezulta bilete mai ieftine.
*



da alea le-au cumparat cu aer?


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 14 Jan 2015, 13:02
Post #132


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Ady, nu te contrazic. Pentru mine e simplu: Flota Wizz foloeste Airbus A320 family intrat in productie din '86 iar Tarom a inceput din 2008 sa inllocuiasca flota veche cu noul model Boeing 737 Next Generation..vechea generatie fiind in productie din '96. Preturile nu difera foarte mult doar ca Airbus-ul este mult mai vechi. Hai sa ramanem la Renault..totusi wink.gif

This post has been edited by ali3n_cop: 14 Jan 2015, 13:04


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 14 Jan 2015, 13:14
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(ali3n_cop @ 14 Jan 2015, 12:31)
Un singur  Boeing B737-800 din flota Tarom..face cat toata flota Wizz..dar sa nu ne indepartam de la subiectul principal. ( scuze de offtopic). Exemplul nu este oricum bun penru ca nu cumperi un produs ci platesti penru niste servicii. Sunt diferente gen: spatiul pentru picioare, masa inclusa in pretul biletului, clasa business...etc.  Companiile low cost opereaza de obicei pe aeroporturi secundare, unde taxele sunt ceva mai mici si tot asa. Doar ca..astia nu produc ceva in realitate..doar ofera niste servicii.
*



a fost doar un exemplu...ca sa intelegeti ca low cost nu inseamna low quality...cu tot cu Boeingul ala Tarom ii in faliment si boraturile alea de ATR-uri mai zboara pentru ca statul da bani seriosi ca sa ii tina pe linia de plutire, pe cand altii fac profituri uriase la tine in gradina.

Ce se fabrica la Bursa se fabrica bine, exista calitate acolo ca dovada ca multe masini facute acolo mai circula si in ziua de azi si sunt f. apreciate...daca Renault ar fi facut o schimbare tehnica care sa iti puna in pericol viata fii sigur ca demult ar fi existat un proces rasunator si plata unor daune enorme. Dar asta ii ca si "paranoia" aniilor 2005-2010 cand toti idiotii ziceau ca VW-ul sau Mercedesul vandut la dealer in Romania este un rebut, care se vinde doar in Romania ca vezi doamne suntem mai prosti, si VW nu isi permite sa vanda Passatul scos pe poarta din dos neamtului. Paranoia asta a aparut in momentul in care aia mai "instariti" obisnuiti cu fiabilitatea masiniilor germane de pana in 2005 au decis sa nu mai cumpere seconduri din germania ci sa cumpere masini noi...si hopa...au inceput sa se strice...

Vezi Merzanu tau...cat la suta ii facut in Jermania? Cablurile is facute la Leoni sau la Fujikura in Bustrita sau Dej, cutia de viteze ii facuta la Sebes la Star Transmission, subansamble din motoare electrice is facute probabil al Eckerle in Cluj...etc.etc.etc. si orice raspuns ai aici, nu cred ca o sa circule mai mult ani Mertanu ala decat un Megane facut in Turcia


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 14 Jan 2015, 13:37
Post #134


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Nu am pomenit deloc de faptul ca low cost se refera la low quality, mai uita-te o data..am scris ca diferenta vine din serviciile oferite. Doar ca..ai "blamat putin flota Tarom smile.gif si vroiam sa te instiintez ca inca din 2008 au inceput programul de inlocuire al aeronavelor din vechea garda..cu avioane noi noute. Taromul trebuie sa isi schimbe strategia de marketing daca nu vor sa dispara de pe piata. Este o concurenta acerba pe acest segment si e destul de greu sa faci fata companiilor gen: Ryanair, wizz, blue air. Clientii nu sunt de condamnat, vor sa scape cat mai ieftin.
Despre Mercedes ce pot sa-ti spun? E ok.. Sa nu crezi ca nu e si asta plin de plasticaraie si alte bazaconii, "fake crom" la exterior sau alte alea. Atata timp cat nu se produce alt model identic pe o platforma diferita, nu am nimic de impartit cu ei. Daca era dupa mine, nu il achizitionam niciodata (faceam altceva cu banii)..dar am fost constrans si m-am impacat cu ideea.

Ps: Ai ceva informatii in plus despre faptul ca Mertul nu va merge macar atat cat va merge un M3 turcesc?...stiu ca este destul de greu sa pui pe butuci un V6..dar..poate ma insel.

This post has been edited by ali3n_cop: 14 Jan 2015, 14:41


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 14 Jan 2015, 16:08
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(ali3n_cop @ 14 Jan 2015, 13:37)
Nu am pomenit deloc de faptul ca low cost se refera la low quality, mai uita-te o data..am scris ca diferenta vine din serviciile oferite. Doar ca..ai "blamat putin flota Tarom  smile.gif  si vroiam sa te instiintez ca inca din 2008 au inceput programul de inlocuire al aeronavelor din vechea garda..cu avioane noi noute. Taromul trebuie sa isi schimbe strategia de marketing daca nu vor sa dispara de pe piata. Este o concurenta acerba pe acest segment si e destul de greu sa faci fata companiilor gen: Ryanair, wizz, blue air. Clientii nu sunt de condamnat, vor sa scape cat mai ieftin.
Despre Mercedes ce pot sa-ti spun? E ok.. Sa nu crezi ca nu e si asta plin de plasticaraie si alte bazaconii, "fake crom" la exterior sau alte alea. Atata timp cat nu se produce alt model identic pe o platforma diferita, nu am nimic de impartit cu ei. Daca era dupa mine, nu il achizitionam niciodata (faceam altceva cu banii)..dar am fost constrans si m-am impacat cu ideea.

Ps: Ai ceva informatii in plus despre faptul ca Mertul nu va merge macar atat cat va merge un M3 turcesc?...stiu ca este destul de greu sa pui pe butuci un V6..dar..poate ma insel.
*



ma lasi...vechimea medie...12 ani, 2007 ultimul an pe plus...de atunci ii in cap. Boeingu care face cat toata flota Wizz ii vechi si va fi schimbat...In total Tarom are 24 avione si nici o comanda pe rol.
Wizz are 54 cu 60 comandate...vechime 3.9 ani...iar la Renault, asta spuneai ca Low Cost ii Low Quality si ca clientii iau tepe...eu zic ca nu posesorii de Megane iau teapa, ci ala care da peste 100.000€ pe o masina, pe care o vinde cu 25.000€ dupa 3 ani, respectiv ala care o cumpara dupa 3 ani si nu are bani de gume si placutze de frana.

Cat despre Mertanul tau...motorul ii ultimul care pica, dupa cum am spus...pe strada circula multe Renaulturi anii 2000 fabricate in Turcia, S-Klasse din anul 2000 ii tare scump la vedere, mai ales cand te gandesti ca acuma 7-8 ani erau la fiecare colt de strada.

Hai ca suntem off tare


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 14 Jan 2015, 16:24
Post #136


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Ma refeream la low cost si low quality la nivel "aeronautic" smile.gif.. Esti atat de inversunat si nu inteleg de ce? Nu facem dezbateri ci exprimam simple pareri. Eu sunt de acord cu punctul tau de vedere in toate privintele posibile dar parerea mea personala difera de a ta, atata tot. Daca ai ceva personal cu S-klass-ul..deschide un topic in aria Cafenea.. si am sa incerc sa iti raspund la intrebari in limita a ceea ce stiu smile.gif. O sa ramai surprins cand vei afla cate lipsuri au si expertii astia cu steluta in bot. Hai sa ramanem on topic.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 14 Jan 2015, 18:00
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




post-336-1110552475.gif Ati luat-o pe aratura rau de tot.


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 14 Jan 2015, 19:46
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Ce tot o dati cu calitatea Renault din Spain sau France fata de alea din Turkye..aceeasi discutie a fost candva si la Clio 3 adus din France si cel facut la turci,nici o diferenta in afara PDG pe care eu il consider un mare castig la drumurile noastre cine vrea M3 Pro asa mai ieftinache nu-si ia nici o teapa cu masina turceasca ci primeste doar ceva corect pt. banii care i-a dat,eu tot nu inteleg bine care e diferenta intre M 3 din France si ala din Turkye,asa doar vorbe in vant....ma uitam la reprezentanta azi la M3 Pro si la un break si nu le-am gasit diferente la caroserie la prima vedere sau la interior,acelasi 1.5 dci,la fel aranjate plasticel la motor...lasa ca tb sa ma duc cu Clio la dealer sa schimb un tampon la toba si va fac poze.


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 15 Jan 2015, 10:24
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(CristianFlorea @ 8 Jan 2015, 22:23)
In urma cu fix 2 ani am ramas inzapezit pe DN4 (Bucuresti - Oltenita) la cativa km de soseaua de centura. Dupa ce viscolul a incetat am revenit la masina care nu a  mai pornit. Am ridicat capota si mai departe cred ca pozele vorbesc de la sine despre calitatea masinii. Concluziile le trage fiecare.

PS: De retinut ca toate celelalte masini inzapezite au plecat dupa viscol pe propriile roti in timp ce a mea a plecat pe platforma.
*



Nu are legatura cu calitatea masinii ci cu ghinionul si calitatea viscolului. Ai avut ghinionul sa opresti intr-o pozitie in care probabil curentii viscolului bateau fix sub compartimentul motor...nevand scut, ti-a bagat zapada in compartiment. Cum a zis si ssilviu, motorul fiind cald nu s-a depus in jurul lui, dar cel mai probabil ca ti-a obturat admisia de la filtrul de aer si de aceea s-a oprit. Dupa ce s-a oprit...puteti uita in poze, s-a depus peste tot.


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 15 Jan 2015, 11:41
Post #140


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




E o varianta si asta..dar 100% avea scut. Mai degraba a avut vant din fata si zapada a intrat prin fanta dintre capota si masca.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 15 Jan 2015, 11:47
Post #141


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Compartimentul motor este destul de "etans" la invazia intemperiilor dar exista zone neprotejate....planetare de ex.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 15 Jan 2015, 12:19
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Daaaaa,tare etansata e treaba,eu inainte sa pun chederul cand ploua aveam apa pe motor numai zic la spalatorie,chederul interior pus de constructor e cam degeaba ca intra pe deasupra farurilor sau pe lateralele capotei la greu apa,praf...


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege,Clio 3 2007 - ex 99AIM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianFlorea
post 15 Jan 2015, 14:38
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 15 December 09




QUOTE(papa_mulo @ 15 Jan 2015, 10:24)
Nu are legatura cu calitatea masinii ci cu ghinionul si calitatea viscolului. Ai avut ghinionul sa opresti intr-o pozitie in care probabil curentii viscolului bateau fix sub compartimentul motor...nevand scut, ti-a bagat zapada in compartiment. Cum a zis si ssilviu, motorul fiind cald nu s-a depus in jurul lui, dar cel mai probabil ca ti-a obturat admisia de la filtrul de aer si de aceea s-a oprit. Dupa ce s-a oprit...puteti uita in poze, s-a depus peste tot.
*


Fara a intra in dispute patimase, nu cred ca viscolul s-a "focusat" strict pe Megane 3 ST, crutand celelalte masini aflate in fata si in spatele meu si pe un sens si pe celalalt sens pe DN4. Mai ales ca toate au pornit si au plecat pe propriile roti dupa cum am mai spus de indata ce drumul a fost curatat de zapada. Alea cu numere de Bulgaria nu au fost asa ghinioniste. Oricum, a fost o experienta extrem de neplacuta traita noaptea la temperaturi de - 15 grade - 20 grade. Nu ai cum sa intelegi asa ceva cand stai la caldurica si in fata unui computer conectat la internet. Si spun asta fara ironie.


--------------------
Renault Laguna GT line 2.0 dci dec 2009
Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci
Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 15 Jan 2015, 16:08
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(CristianFlorea @ 15 Jan 2015, 14:38)
Fara a intra in dispute patimase, nu cred ca viscolul s-a "focusat" strict pe Megane 3 ST, crutand celelalte masini aflate in fata si in spatele meu si pe un sens si pe celalalt sens pe DN4. Mai ales ca toate au pornit si au plecat pe propriile roti dupa cum am mai spus de indata ce drumul a fost curatat de zapada. Alea cu numere de Bulgaria nu au fost asa ghinioniste. Oricum, a fost o experienta extrem de neplacuta traita noaptea la temperaturi de - 15 grade - 20 grade. Nu ai cum sa intelegi asa ceva cand stai la caldurica si in fata unui computer conectat la internet. Si spun asta fara ironie.
*



apoi frate si eu de la Cluj stiam ca o sa fie viscol...dapoi voi astia mai din sud. Acuma nu te mai poti scuza ca nu ai stiut pentru ca mai nou si un amarat de cod calben il anunta in toata media de zeci de ori pe zi...

Da mno...nu ma bag in treaba omului...masina nu are nimica, ala care invarte volanu poate are ceva


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 15 Jan 2015, 16:27
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




In sfarsit o gandire sanatoasa.....pe acest principiu nu trebuie sa iesim cu Iemtreiu pe ploaie ca se umple de apa...Mno ?!

Daca pe codu ala galben ai fi avut masina in fata blocului si ar fi intervenit ceva urgent iar tu ai fi gasit compartimentul motor plin de zapada....cum ai fi reactionat ? Nu mi se pare normal ca o masina noua si completa sa se umple de zapada in halul ala.....

This post has been edited by mariusd4: 15 Jan 2015, 16:36


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m3st_tce
post 15 Jan 2015, 16:34
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 504
Joined: 6 May 12




CristianFlorea, eu zic ca te pripesti.
ST-ul e blindat (de plastic) pe dedesubt. Cunosc pe cineva cu un Focus 2, din fabrica n-are nici un fel de scut (cica sa lase aerul sa circule), iar la Rapid-ul din semnatura protectia sub motor e cam la 1/2 din suprafata, desigur tot plastic. E drept, la spalatorie, in compartimentul motor intra mai putina apa (pe deasupra!) decat la Megane.
Pe de alta parte, vorbind de viscol, zapada se aseaza in zonele de viteza redusa, punctele stationare. D-aia cand e "stare de necesitate" ies cu lopata si dau zapada din jurul masinii la o parte, sa las curentii de aer sa circule si sa n-o gasesc complet ingropata cand urgia s-a terminat.

Insa e un lucru la care iti dau dreptate. Franele sunt... sa spunem nepotrivite. E musai sa ai gume f.bune, altfel blocheaza roata f.f.. repede si te trezesti ca intra ABS-ul si atunci cand nu ar trebui. Cea mai buna franare de care stiu eu e la C'eed, cu anvelope Hankook.

mariusd4, am prins cu ST-ul si ierni cu 0.5m zapada pe masina si 1.5m alaturi. Nu am avut niciodata zapada in compartiment motor. Nici macar sa-mi fac un mic bulgaras.

This post has been edited by m3st_tce: 15 Jan 2015, 16:38


--------------------
Renault Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active *** 2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 15 Jan 2015, 16:38
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




Daca Fluence are cat-de-cat un amarat de cheder in fata sub capota renault_fluence_02.jpg ( Size: 305.83k ) Number of downloads: 234
, Megane nu il are TD_Megane_III_020.jpg ( Size: 41.59k ) Number of downloads: 236
.
S-a mai pus problema pe forumul asta si am observat si eu dupa spalare niste apa (picaturi) sub capota in zona din mijloc. Eu zic ca exista posibilitatea ca viscolul sa ii fi indesat ceva zapada si pe-acolo.

This post has been edited by Highwayman: 15 Jan 2015, 16:39


--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remesh
post 15 Jan 2015, 17:00
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 528
Joined: 1 May 08
From: Braila




Ce vremuri cand aveam batrana dacie, practic in compartimentul motor, nu se mai vedea nimic inafara de zapada, insa motorul tot pornea.


--------------------
Renault Megane 3 ST 2013 / ex M2 2007 / Ex. Clio 2
decat mult si fara rost, mai bine putin dar prost
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 15 Jan 2015, 18:06
Post #149


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




QUOTE(cuki46 @ 15 Jan 2015, 17:08)
apoi frate si eu de la Cluj stiam ca o sa fie viscol...dapoi voi astia mai din sud. Acuma nu te mai poti scuza ca nu ai stiut pentru ca mai nou si un amarat de cod calben il anunta in toata media de zeci de ori pe zi...

Da mno...nu ma bag in treaba omului...masina nu are nimica, ala care invarte volanu poate are ceva
*


Esti de belea smile.gif) Ce vina are omul pentru faptul ca i-a intrat zapada sub capota? Acuma nu mai iesi din casa pe principiul ca ploua, ninge? ...


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 15 Jan 2015, 19:10
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Intotdeauna omu' - soferu' este vinovat, Reno niciodata !

This post has been edited by mariusd4: 15 Jan 2015, 19:12


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 3 4 5 6 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2025 - 17:01
Dacia