Parere Megane 3
![]() ![]() ![]() |
Parere Megane 3
papa_mulo |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|||
CristianFlorea |
![]()
Post
#152
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 15 December 09 ![]() |
Constructorii care se respecta supun masinile la diverse teste inainte sa le scoata pe piata. Chestia cu ghinion, boscheti, parazapezi, unghiuri in care stationa masina... Hai sa fim seriosi, daca masina era altfel gandita nu cred ca zapada ar fi invaluit motorul in halul ala. Oricum, scopul nu a fost sa starnesc polemici (la care nu ma mai sinchisesc sa raspund, cu toate ca am argumente) mai ales ca am fost si inca sunt un admirator al marcii Renault.
PS: Am vazut ca au fost si forumisti care in loc sa exprime o parere pertinenta insinuau chestii de genul ca "mai bine stateai acasa si nu plecai pe viscol"... Asta e gandire est europeana. Am mers in Austria si Germania (Bavaria) pe superviscol, masinile de dezapezire ma depaseau cu 90 km/h si nu s-a blocat nici-o circulatie. Numai in RO se blocheaza. In vest chiar daca se blocheaza autoritatile actioneaza rapid, nu stau cu mainile in san ca aici. Discutiilor de pe acest forum ar trebui sa aiba loc totusi la un alt nivel. |
--------------------
Renault
Laguna GT line 2.0 dci
dec 2009 Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014 |
|
espacern |
![]()
Post
#153
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(CristianFlorea @ 16 Jan 2015, 11:31) Discutiilor de pe acest forum ar trebui sa aiba loc totusi la un alt nivel. Discutiile sunt ca si cei care le provoaca....omenesti! Fiecare i-si da cu presupusul cat il duce mintea.....nu mai mult. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu e nici o polemica, incercam sa iti explic ca sunt anumite situatii foarte rare la care producatorul nu s-a gandit sau daca a facut-o a considerat ca riscul de a se intampla e foarte mic. Daca iti intra un sobolan in toba de esapament intr-o noapte si moare acolo ca nu poate iesi, e ghinion si se poate intampla la orice masina. Nu am dorit sa exprim pareri cu privire la calitatea lui megane 3 ci doar parerea ca ce ai patit tu e pur ghinion si nu are legatura cu tipul de masina.
|
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
Piper101 |
![]()
Post
#155
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Luati-va fluence, are scut de otel si nici nu intra apa/viscol la motor
![]() ![]() This post has been edited by Piper101: 16 Jan 2015, 11:49 |
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#156
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
QUOTE(CristianFlorea @ 16 Jan 2015, 12:31) Numai in RO se blocheaza. In vest chiar daca se blocheaza autoritatile actioneaza rapid, nu stau cu mainile in san ca aici. Daca e este ninsoare cu viscol..nu te mai scoate nimeni..nici macar in Vest. Ce am patit in Belgia inainte de revelion..nu doresc nimanui. This post has been edited by ali3n_cop: 16 Jan 2015, 13:13 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(CristianFlorea @ 16 Jan 2015, 11:31) Constructorii care se respecta supun masinile la diverse teste inainte sa le scoata pe piata. Chestia cu ghinion, boscheti, parazapezi, unghiuri in care stationa masina... Hai sa fim seriosi, daca masina era altfel gandita nu cred ca zapada ar fi invaluit motorul in halul ala. Oricum, scopul nu a fost sa starnesc polemici (la care nu ma mai sinchisesc sa raspund, cu toate ca am argumente) mai ales ca am fost si inca sunt un admirator al marcii Renault. PS: Am vazut ca au fost si forumisti care in loc sa exprime o parere pertinenta insinuau chestii de genul ca "mai bine stateai acasa si nu plecai pe viscol"... Asta e gandire est europeana. Am mers in Austria si Germania (Bavaria) pe superviscol, masinile de dezapezire ma depaseau cu 90 km/h si nu s-a blocat nici-o circulatie. Numai in RO se blocheaza. In vest chiar daca se blocheaza autoritatile actioneaza rapid, nu stau cu mainile in san ca aici. Discutiilor de pe acest forum ar trebui sa aiba loc totusi la un alt nivel. nu stiu pe unde ai umblat tu, dar pe unde am fost era fericire cand intram in Romania. Ungurii cred ca nici nu au masini de dezapezire, Austriecii is prezenti pe Autostrada..in rest dezastru...Nemtii la fel. De Belgieni ti-a spun aliencop. DAR aia au parazapezi, iar zapada pe autostrada nu ii o problema majora pentru ca nefiind curbe stranse si urcari periculoase poti sa mergi si prin 10-15cm zapada afanata fara probleme. Masiniile au gume de iarna sanatoase, nu ca romanii care cumpara ce arunca ei de rele ce is, Tirurile is trase pe dreapta daca ii necesar..etc.etc. Acolo ii diferenta serifule, nu mai da vina ca prostu ca nu dezapezesc in romania...mai bine jumate din banii care ii cheltuie sa dea cu tone de sare in orase pe 1cm de zapada i-ar cheltui pe echipamente de prevenire, precum spunea si aliencop...din viscol cu nici un vehicol nu te mai scoate. Si crede-ma, daca anunta la meteo viscol si te sfatuiesc sa nu te pui la drum, orice "vestic" ramane acasa, pentru ca acolo mentalitatea ii cum ti-am descris-o mai sus: mai bine previ decat sa o patesti. Romanii nu previn, de aia suntem tot timpul luati prin suprindere. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
CristianFlorea |
![]()
Post
#158
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 15 December 09 ![]() |
Bai "cookie", vezi ca esti cam obraznic. Accept opinii divergente insa nu iti permit sa imi adresezi invective mai ales ca eu nu te-am jignit cu nimic. Aici este un forum unde oamenii isi exprima opiniile intr-un cadru civilizat si de o maniera decenta.
|
--------------------
Renault
Laguna GT line 2.0 dci
dec 2009 Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014 |
|
cuki46 |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(CristianFlorea @ 16 Jan 2015, 15:26) Bai "cookie", vezi ca esti cam obraznic. Accept opinii divergente insa nu iti permit sa imi adresezi invective mai ales ca eu nu te-am jignit cu nimic. Aici este un forum unde oamenii isi exprima opiniile intr-un cadru civilizat si de o maniera decenta. deal with it ![]() |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
centurion |
![]()
Post
#160
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(CristianFlorea @ 16 Jan 2015, 12:31) E clar, nu era normal sa se intample asta. Insa, Megane 3 se vinde de foarte multi ani, prin diverse colturi ale lumii. Atat cat mai ma uit pe internet pe subiecte auto sau mai schimb o informatie cu baietii la o bere, nu am auzit de vreun model actual, in general, si Megane in special, care sa pateasca asa ceva. De aceea nu as suspecta in niciun caz o problema de conceptie. Ghinionul tau, pozitia nefireasca (cum zicea Craciunescu la fotbal) a masinii, o eroare la fabricatie etc. pot fi posibile explicatii. Dar conceptia eronata a vehiculului ... imi vine greu sa cred. Dintre toate acele masini oprite, erai singurul cu Megane 3 sau cu Renault? Ai apucat ca sa vezi? |
--------------------
-
-
-
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#161
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Hai sa scot si ceva bun in fata..referitor la M3. Volantul cu masa dubla al diesel-ului. Acesta este un punct forte si o bila alba in dreptul Reno....o mare bila alba.
This post has been edited by ali3n_cop: 16 Jan 2015, 20:46 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
pitituta |
![]()
Post
#162
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 January 15 ![]() |
Legat de Megane Turcia vs Spania ---pe Renault Polonia (renault.pl) si Renault.hu am gasit Renault Megane3 facelift 2014, motor 1.6 16v 110cp 6MT si am dedus ca numai in Romania si Bulgaria renault Megane 3 facelift 2014?????1.6 16v 5MT voi ce parere aveti ?
|
--------------------
Dacia
1410
1999
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.169 Joined: 13 October 06 ![]() |
E in functie de regiunile pe care le-a desenat reno. Romania, Bulgaria, Turcia, nordul Africii nu sunt in aceeasi regiune cu lumea civilizata. Polonia si Ungaria sunt.
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
mihailandrei83 |
![]()
Post
#164
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 8 January 15 ![]() |
In privinta garzii la sol cum vi se pare masina?
|
--------------------
Renault
Megane 3 Dinamique
2015
|
|
#Dino |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.189 Joined: 10 November 07 From: Loading... ![]() |
Pentru mine garda la sol e suficienta, mi se pare apropiata de fosta masina (Logan, 2007). Nu stiu daca e un plus, de regula merg pe drumuri bune, nu am de gand sa fac offroad. La borduri am fost si sunt mereu atent, adica le urc doar daca e strict necesar si cu grija
![]() |
--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G
/ Megane 3 1.6 16v 2013
/ Logan 1.4 MPI 2007
|
|
mihailandrei83 |
![]()
Post
#166
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 8 January 15 ![]() |
In niciun caz offroad dar nici sa-mi sparg baia la o ridicatura din astfalt cum am mai patit, sau la o urcare sau coborare mai abrupte sa nu dau cu burta de sosea.
|
--------------------
Renault
Megane 3 Dinamique
2015
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu mai exista PDG pentru Romania?
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#168
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
mihailandrei83, garda la sol e normala pt. o astfel de masina, desigur sub Hyundai-ul tau. OK pt. oras si durumuri decente.
Ai grija la borduri, la noi sunt cam inalte, deci incerca sa apreciezi corect cat "bot" ai. Personal nu am lovit nici o bordura sau obstacol (incl. pe sub masina) in aproape 4 ani, deci se poate. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
#Dino |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.189 Joined: 10 November 07 From: Loading... ![]() |
QUOTE(pitituta @ 20 Jan 2015, 12:17) Legat de Megane Turcia vs Spania ---pe Renault Polonia (renault.pl) si Renault.hu am gasit Renault Megane3 facelift 2014, motor 1.6 16v 110cp 6MT si am dedus ca numai in Romania si Bulgaria renault Megane 3 facelift 2014?????1.6 16v 5MT voi ce parere aveti ? Cum sunt preturile, comparativ? |
--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G
/ Megane 3 1.6 16v 2013
/ Logan 1.4 MPI 2007
|
|
pitituta |
![]()
Post
#170
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 January 15 ![]() |
Preturile pentru Renault Megane 1.6 16v 110 cp 6MT Y2014 :
-Ungaria- Business-14.400E din care scazi 1300 E reducere; - Limeted - 14.716E la fel ca mai sus - 1300 E. - Polonia: Y2014: Collection Life - 12.388E Collection Limeted - 15.000 E - minus 2000E reducere. si pentru Y 2015 la fel 24 Jan 2015, 09:26: VÝBAVA MOTOR CENNÍK ZĽAVA AKCIOVÁ CENA Authentique 1,6 16V 110/81 kW 13 490 € 2 000 € 11 490 € Life 1,6 16V 110/81 kW 14 090 € 2 000 € 12 090 € Energy 1,2 TCe 115/85 kW Stop & Start 15 290 € 2 000 € 13 290 € 1,5 dCi 95/70 kW FAP 15 390 € 2 000 € 13 390 € 1,5 dCi 110/81 kW FAP 16 390 € 2 000 € 14 390 € Limited 1,6 16V 110/81 kW 14 790 € 2 000 € 12 790 € Energy 1,2 TCe 115/85 kW Stop & Start 15 990 € 2 000 € 13 990 € Energy 1,2 TCe 130/97 kW Stop & Start 16 390 € 2 000 € 14 390 € 1,2 TCe 130/97 kW EDC 17 590 € 2 000 € 15 590 € 1,5 dCi 95/70 kW 16 090 € 2 000 € 14 090 € 1,5 dCi 110/81 kW FAP 17 090 € 2 000 € 15 090 € Energy 1,5 dCi 110/81 kW FAP Stop & Start 17 490 € 2 000 € 15 490 € 1,5 dCi 110/81 kW FAP EDC 18 290 € 2 000 € 16 290 € Energy 1,6 dCi 130/96 kW FAP Stop & Start 18 890 € 2 000 € 16 890 € TECHNICKÉ ÚDAJE NOVÝ MÉGANE 1,6 16V 110 Energy 1,2 tce 115 Energy 1,2 tce 130 1,2 tce 130 Edc Emisná norma EURO 5 EURO 5 EURO 5 EURO 5 Počet miest 5 5 5 5 MOtOr Objem valcov (cm3 ) 1 598 1 198 1 198 1 198 Vŕtanie x zdvih (mm) 79,5 x 80,5 72,2 x 73,2 72,2 x 73,2 72,2 x 73,2 Počet valcov/ventilov 4/16 4/16 4/16 4/16 Maximálny výkon (kW/k) 81 (110) 85 (116) 97 (130) 97 (132) – pri otáčkach (ot./min) 6 000 4 500 5 500 5 500 Maximálny krútiaci moment (Nm) 151 190 205 205 – pri otáčkach (ot./min) 4 250 2 000 2 000 2 000 Palivo benzín benzín benzín benzín prEVOdOVKA Manuálna/automatická manuálna manuálna manuálna automatická Počet prevodových stupňov 6 6 6 6 VÝKON Maximálna rýchlosť (km/h) 190 190 200 200 Zrýchlenie 0–100 km/h (s) 10,5 10,9 9,7 10,0 1000 m s pevným štartom (s) 31,9 32,2 30,9 31,2 spOtrEBA* Mestská prevádzka (l/100 km) 9,4 6,4 6,7 6,9 Mimomestská prevádzka (l/100 km) 5,5 4,6 4,6 4,8 Priemerná spotreba (l/100 km) 6,9 5,3 5,6 5,6 Emisie CO2 (g/km) 159 119 124 130 Objem palivovej nádrže (l) 60 60 60 60 BrzdY Vpredu: ventilované kotúčové ∅ (mm) 280 280 280 280 Vzadu: kotúčové ∅ (mm) 260 260 260 260 pNEuMAtiKY** S ozdobnými krytmi kolies 15" 195/65 R15 195/65 R15 - - S diskami kolies z ľahkej zliatiny 16" 205/55 R16 205/55 R16 205/55 R16 205/55 R16 S diskami kolies z ľahkej zliatiny 17" 205/50 R17 205/50 R17 205/50 R17 205/50 R17 hMOtNOsti (kg) Prevádzková hmotnosť*** 1 290 1 280 1 280 1 280 Max. povolená hmotnosť 1 762 1 787 1 772 1 795 Max. povolená hmotnosť brzd. prívesu 1 300 1 300 1 300 1 300 Max. povolená hmotnosť nebrzd. prívesu 640 640 635 635 rOzMErY (mm) Rázvor 2 641 2 641 2 641 2 641 Dĺžka 4 302 4 302 4 302 4 302 Šírka 1 808 1 808 1 808 1 808 Výška 1 471 1 471 1 471 1 471 Objem batožinového priestoru (l) 372/1 129 372/1 129 372 / 1 129 372/1 129 This post has been edited by pitituta: 24 Jan 2015, 09:26 |
--------------------
Dacia
1410
1999
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(m3st_tce @ 21 Jan 2015, 19:13) mihailandrei83, garda la sol e normala pt. o astfel de masina, desigur sub Hyundai-ul tau. OK pt. oras si durumuri decente. Ai grija la borduri, la noi sunt cam inalte, deci incerca sa apreciezi corect cat "bot" ai. Personal nu am lovit nici o bordura sau obstacol (incl. pe sub masina) in aproape 4 ani, deci se poate. ![]() Garda la sol e normala si buna , DAR bordurile le iei cu brio daca nu ai PDG . Eu sincer NU am vrut PDG , pentru ca prefer sa stea mai bine pe viraje si aerodinamica la drum decat sa urc bordurile si sleaurile patriei cu ea . Prima data poti lovi si sparge elementele aerodinamice din fata rotilor , prinse in scut . Apoi poti rupe/sparge buza aerodinamica , continuarea barii fata , apoi ajungi la scut ... dar sincer daca ajungi la scut , deja s-au dus naiba multe altele si esti putin cam suspendat cu fata masinii , pentru ca scutul este perfect drept. Partea buna este ca , daca ai greutate pe spate , se mai ridica si fata ![]() |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 16:30 |