Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 4 5 6 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Parere Megane 3

papa_mulo
post 16 Jan 2015, 10:54
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(CristianFlorea @ 15 Jan 2015, 15:38)
Fara a intra in dispute patimase, nu cred ca viscolul s-a "focusat" strict pe Megane 3 ST, crutand celelalte masini aflate in fata si in spatele meu si pe un sens si pe celalalt sens pe DN4.


E vorba de curenti...in pozitia in care te-ai asezat tu probabil ca se forma un curent pe sub masina care batea perpendicular pe o gaura din compartimentul motor. Copacii, parapetii, masinile, boschetii influenteaza curentii...nu inseamna ca viscolul batea identic in toate masinile de pe drumul ala. Probabil ca daca te opreai cu doi metri mai in spate si cu 15 grade orientata masina in alta directie nu mai era asa. E pur ghinion...si eu am patit candva sa merg pe un drum romanesc proaspat umplut cu criblura inmuiata in zmoala si mi-au intrat pietricele care sau blocat intre discurile de frana si aparatorile de la discuri. Zornaiau pietrele alea si scrasneau ca naiba, nu doar la mine ci la toate masinile care treceau prin zona care aveau aparatori de discuri, inclusiv X5-uri. Asta nu inseamna ca masinile cu aparatori de discuri sunt proaste si cele fara sunt bune...


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianFlorea
post 16 Jan 2015, 11:31
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 15 December 09




Constructorii care se respecta supun masinile la diverse teste inainte sa le scoata pe piata. Chestia cu ghinion, boscheti, parazapezi, unghiuri in care stationa masina... Hai sa fim seriosi, daca masina era altfel gandita nu cred ca zapada ar fi invaluit motorul in halul ala. Oricum, scopul nu a fost sa starnesc polemici (la care nu ma mai sinchisesc sa raspund, cu toate ca am argumente) mai ales ca am fost si inca sunt un admirator al marcii Renault.

PS: Am vazut ca au fost si forumisti care in loc sa exprime o parere pertinenta insinuau chestii de genul ca "mai bine stateai acasa si nu plecai pe viscol"... Asta e gandire est europeana.
Am mers in Austria si Germania (Bavaria) pe superviscol, masinile de dezapezire ma depaseau cu 90 km/h si nu s-a blocat nici-o circulatie. Numai in RO se blocheaza. In vest chiar daca se blocheaza autoritatile actioneaza rapid, nu stau cu mainile in san ca aici.
Discutiilor de pe acest forum ar trebui sa aiba loc totusi la un alt nivel.


--------------------
Renault Laguna GT line 2.0 dci dec 2009
Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci
Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 16 Jan 2015, 11:40
Post #153


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(CristianFlorea @ 16 Jan 2015, 11:31)
Discutiilor de pe acest forum ar trebui sa aiba loc totusi la un alt nivel.

Discutiile sunt ca si cei care le provoaca....omenesti!
Fiecare i-si da cu presupusul cat il duce mintea.....nu mai mult.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 16 Jan 2015, 11:42
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Nu e nici o polemica, incercam sa iti explic ca sunt anumite situatii foarte rare la care producatorul nu s-a gandit sau daca a facut-o a considerat ca riscul de a se intampla e foarte mic. Daca iti intra un sobolan in toba de esapament intr-o noapte si moare acolo ca nu poate iesi, e ghinion si se poate intampla la orice masina. Nu am dorit sa exprim pareri cu privire la calitatea lui megane 3 ci doar parerea ca ce ai patit tu e pur ghinion si nu are legatura cu tipul de masina.


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 16 Jan 2015, 11:48
Post #155


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Luati-va fluence, are scut de otel si nici nu intra apa/viscol la motor biggrin.gif biggrin.gif

This post has been edited by Piper101: 16 Jan 2015, 11:49


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 16 Jan 2015, 13:12
Post #156


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




QUOTE(CristianFlorea @ 16 Jan 2015, 12:31)
Numai in RO se blocheaza. In vest chiar daca se blocheaza autoritatile actioneaza rapid, nu stau cu mainile in san ca aici.
*


Daca e este ninsoare cu viscol..nu te mai scoate nimeni..nici macar in Vest. Ce am patit in Belgia inainte de revelion..nu doresc nimanui.

This post has been edited by ali3n_cop: 16 Jan 2015, 13:13


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 16 Jan 2015, 15:02
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(CristianFlorea @ 16 Jan 2015, 11:31)
Constructorii care se respecta supun masinile la diverse teste inainte sa le scoata pe piata. Chestia cu ghinion, boscheti, parazapezi, unghiuri in care stationa masina... Hai sa fim seriosi, daca masina era altfel gandita nu cred ca zapada ar fi invaluit motorul in halul ala. Oricum, scopul nu a fost sa starnesc polemici (la care nu ma mai sinchisesc sa raspund, cu toate ca am argumente) mai ales ca am fost si inca sunt un admirator al marcii Renault.
 
PS: Am vazut ca au fost si forumisti care in loc sa exprime o parere pertinenta insinuau chestii de genul ca "mai bine stateai acasa si nu plecai pe viscol"... Asta e gandire est europeana.
Am mers in Austria si Germania (Bavaria) pe superviscol, masinile de dezapezire ma depaseau cu 90 km/h si nu s-a blocat nici-o circulatie. Numai in RO se blocheaza. In vest chiar daca se blocheaza autoritatile actioneaza rapid, nu stau cu mainile in san ca aici.
Discutiilor de pe acest forum ar trebui sa aiba loc totusi la un alt nivel.
*



nu stiu pe unde ai umblat tu, dar pe unde am fost era fericire cand intram in Romania. Ungurii cred ca nici nu au masini de dezapezire, Austriecii is prezenti pe Autostrada..in rest dezastru...Nemtii la fel. De Belgieni ti-a spun aliencop.

DAR aia au parazapezi, iar zapada pe autostrada nu ii o problema majora pentru ca nefiind curbe stranse si urcari periculoase poti sa mergi si prin 10-15cm zapada afanata fara probleme. Masiniile au gume de iarna sanatoase, nu ca romanii care cumpara ce arunca ei de rele ce is, Tirurile is trase pe dreapta daca ii necesar..etc.etc.

Acolo ii diferenta serifule, nu mai da vina ca prostu ca nu dezapezesc in romania...mai bine jumate din banii care ii cheltuie sa dea cu tone de sare in orase pe 1cm de zapada i-ar cheltui pe echipamente de prevenire, precum spunea si aliencop...din viscol cu nici un vehicol nu te mai scoate.

Si crede-ma, daca anunta la meteo viscol si te sfatuiesc sa nu te pui la drum, orice "vestic" ramane acasa, pentru ca acolo mentalitatea ii cum ti-am descris-o mai sus: mai bine previ decat sa o patesti. Romanii nu previn, de aia suntem tot timpul luati prin suprindere.


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianFlorea
post 16 Jan 2015, 15:26
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 15 December 09




Bai "cookie", vezi ca esti cam obraznic. Accept opinii divergente insa nu iti permit sa imi adresezi invective mai ales ca eu nu te-am jignit cu nimic. Aici este un forum unde oamenii isi exprima opiniile intr-un cadru civilizat si de o maniera decenta.


--------------------
Renault Laguna GT line 2.0 dci dec 2009
Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci
Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 16 Jan 2015, 15:59
Post #159


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(CristianFlorea @ 16 Jan 2015, 15:26)
Bai "cookie", vezi ca esti cam obraznic. Accept opinii divergente insa nu iti permit sa imi adresezi invective mai ales ca eu nu te-am jignit cu nimic. Aici este un forum unde oamenii isi exprima opiniile intr-un cadru civilizat si de o maniera decenta.
*



deal with it cool.gif


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 16 Jan 2015, 19:44
Post #160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




QUOTE(CristianFlorea @ 16 Jan 2015, 12:31)

*


E clar, nu era normal sa se intample asta. Insa, Megane 3 se vinde de foarte multi ani, prin diverse colturi ale lumii. Atat cat mai ma uit pe internet pe subiecte auto sau mai schimb o informatie cu baietii la o bere, nu am auzit de vreun model actual, in general, si Megane in special, care sa pateasca asa ceva. De aceea nu as suspecta in niciun caz o problema de conceptie.
Ghinionul tau, pozitia nefireasca (cum zicea Craciunescu la fotbal) a masinii, o eroare la fabricatie etc. pot fi posibile explicatii. Dar conceptia eronata a vehiculului ... imi vine greu sa cred.
Dintre toate acele masini oprite, erai singurul cu Megane 3 sau cu Renault? Ai apucat ca sa vezi?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 16 Jan 2015, 20:45
Post #161


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Hai sa scot si ceva bun in fata..referitor la M3. Volantul cu masa dubla al diesel-ului. Acesta este un punct forte si o bila alba in dreptul Reno....o mare bila alba.

This post has been edited by ali3n_cop: 16 Jan 2015, 20:46


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pitituta
post 20 Jan 2015, 11:17
Post #162


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 20 January 15




Legat de Megane Turcia vs Spania ---pe Renault Polonia (renault.pl) si Renault.hu am gasit Renault Megane3 facelift 2014, motor 1.6 16v 110cp 6MT si am dedus ca numai in Romania si Bulgaria renault Megane 3 facelift 2014?????1.6 16v 5MT voi ce parere aveti ?


--------------------
Dacia 1410 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 20 Jan 2015, 11:31
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.169
Joined: 13 October 06




E in functie de regiunile pe care le-a desenat reno. Romania, Bulgaria, Turcia, nordul Africii nu sunt in aceeasi regiune cu lumea civilizata. Polonia si Ungaria sunt.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihailandrei83
post 21 Jan 2015, 00:11
Post #164


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 8 January 15




In privinta garzii la sol cum vi se pare masina?


--------------------
Renault Megane 3 Dinamique 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
#Dino
post 21 Jan 2015, 00:23
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.189
Joined: 10 November 07
From: Loading...




Pentru mine garda la sol e suficienta, mi se pare apropiata de fosta masina (Logan, 2007). Nu stiu daca e un plus, de regula merg pe drumuri bune, nu am de gand sa fac offroad. La borduri am fost si sunt mereu atent, adica le urc doar daca e strict necesar si cu grija smile.gif


--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G / Megane 3 1.6 16v 2013 / Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihailandrei83
post 21 Jan 2015, 18:37
Post #166


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 8 January 15




In niciun caz offroad dar nici sa-mi sparg baia la o ridicatura din astfalt cum am mai patit, sau la o urcare sau coborare mai abrupte sa nu dau cu burta de sosea.


--------------------
Renault Megane 3 Dinamique 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 21 Jan 2015, 19:02
Post #167


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Nu mai exista PDG pentru Romania?


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m3st_tce
post 21 Jan 2015, 19:13
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 504
Joined: 6 May 12




mihailandrei83, garda la sol e normala pt. o astfel de masina, desigur sub Hyundai-ul tau. OK pt. oras si durumuri decente.
Ai grija la borduri, la noi sunt cam inalte, deci incerca sa apreciezi corect cat "bot" ai. Personal nu am lovit nici o bordura sau obstacol (incl. pe sub masina) in aproape 4 ani, deci se poate. smile.gif



--------------------
Renault Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active *** 2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
#Dino
post 22 Jan 2015, 17:21
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.189
Joined: 10 November 07
From: Loading...




QUOTE(pitituta @ 20 Jan 2015, 12:17)
Legat de Megane Turcia vs Spania ---pe Renault Polonia (renault.pl) si Renault.hu am gasit Renault Megane3 facelift 2014, motor 1.6 16v 110cp 6MT si am dedus ca numai in Romania si Bulgaria renault Megane 3 facelift 2014?????1.6 16v 5MT voi ce parere aveti ?
*



Cum sunt preturile, comparativ?


--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G / Megane 3 1.6 16v 2013 / Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pitituta
post 23 Jan 2015, 09:34
Post #170


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 20 January 15




Preturile pentru Renault Megane 1.6 16v 110 cp 6MT Y2014 :
-Ungaria- Business-14.400E din care scazi 1300 E reducere;
- Limeted - 14.716E la fel ca mai sus - 1300 E.

- Polonia: Y2014: Collection Life - 12.388E
Collection Limeted - 15.000 E - minus 2000E reducere.
si pentru Y 2015 la fel

24 Jan 2015, 09:26:
VÝBAVA MOTOR CENNÍK ZĽAVA AKCIOVÁ CENA
Authentique 1,6 16V 110/81 kW 13 490 € 2 000 € 11 490 €
Life 1,6 16V 110/81 kW 14 090 € 2 000 € 12 090 €
Energy 1,2 TCe 115/85 kW Stop & Start 15 290 € 2 000 € 13 290 €
1,5 dCi 95/70 kW FAP 15 390 € 2 000 € 13 390 €
1,5 dCi 110/81 kW FAP 16 390 € 2 000 € 14 390 €
Limited 1,6 16V 110/81 kW 14 790 € 2 000 € 12 790 €
Energy 1,2 TCe 115/85 kW Stop & Start 15 990 € 2 000 € 13 990 €
Energy 1,2 TCe 130/97 kW Stop & Start 16 390 € 2 000 € 14 390 €
1,2 TCe 130/97 kW EDC 17 590 € 2 000 € 15 590 €
1,5 dCi 95/70 kW 16 090 € 2 000 € 14 090 €
1,5 dCi 110/81 kW FAP 17 090 € 2 000 € 15 090 €
Energy 1,5 dCi 110/81 kW FAP Stop & Start 17 490 € 2 000 € 15 490 €
1,5 dCi 110/81 kW FAP EDC 18 290 € 2 000 € 16 290 €
Energy 1,6 dCi 130/96 kW FAP Stop & Start 18 890 € 2 000 € 16 890 €

TECHNICKÉ ÚDAJE
NOVÝ MÉGANE 1,6 16V 110 Energy
1,2 tce 115
Energy
1,2 tce 130 1,2 tce 130 Edc
Emisná norma EURO 5 EURO 5 EURO 5 EURO 5
Počet miest 5 5 5 5
MOtOr
Objem valcov (cm3
) 1 598 1 198 1 198 1 198
Vŕtanie x zdvih (mm) 79,5 x 80,5 72,2 x 73,2 72,2 x 73,2 72,2 x 73,2
Počet valcov/ventilov 4/16 4/16 4/16 4/16
Maximálny výkon (kW/k) 81 (110) 85 (116) 97 (130) 97 (132)
– pri otáčkach (ot./min) 6 000 4 500 5 500 5 500
Maximálny krútiaci moment (Nm) 151 190 205 205
– pri otáčkach (ot./min) 4 250 2 000 2 000 2 000
Palivo benzín benzín benzín benzín
prEVOdOVKA
Manuálna/automatická manuálna manuálna manuálna automatická
Počet prevodových stupňov 6 6 6 6
VÝKON
Maximálna rýchlosť (km/h) 190 190 200 200
Zrýchlenie 0–100 km/h (s) 10,5 10,9 9,7 10,0
1000 m s pevným štartom (s) 31,9 32,2 30,9 31,2
spOtrEBA*
Mestská prevádzka (l/100 km) 9,4 6,4 6,7 6,9
Mimomestská prevádzka (l/100 km) 5,5 4,6 4,6 4,8
Priemerná spotreba (l/100 km) 6,9 5,3 5,6 5,6
Emisie CO2 (g/km) 159 119 124 130
Objem palivovej nádrže (l) 60 60 60 60
BrzdY
Vpredu: ventilované kotúčové ∅ (mm) 280 280 280 280
Vzadu: kotúčové ∅ (mm) 260 260 260 260
pNEuMAtiKY**
S ozdobnými krytmi kolies 15" 195/65 R15 195/65 R15 - -
S diskami kolies z ľahkej zliatiny 16" 205/55 R16 205/55 R16 205/55 R16 205/55 R16
S diskami kolies z ľahkej zliatiny 17" 205/50 R17 205/50 R17 205/50 R17 205/50 R17
hMOtNOsti (kg)
Prevádzková hmotnosť*** 1 290 1 280 1 280 1 280
Max. povolená hmotnosť 1 762 1 787 1 772 1 795
Max. povolená hmotnosť brzd. prívesu 1 300 1 300 1 300 1 300
Max. povolená hmotnosť nebrzd. prívesu 640 640 635 635
rOzMErY (mm)
Rázvor 2 641 2 641 2 641 2 641
Dĺžka 4 302 4 302 4 302 4 302
Šírka 1 808 1 808 1 808 1 808
Výška 1 471 1 471 1 471 1 471
Objem batožinového priestoru (l) 372/1 129 372/1 129 372 / 1 129 372/1 129

This post has been edited by pitituta: 24 Jan 2015, 09:26


--------------------
Dacia 1410 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 31 Jan 2015, 22:50
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(m3st_tce @ 21 Jan 2015, 19:13)
mihailandrei83, garda la sol e normala pt. o astfel de masina, desigur sub Hyundai-ul tau. OK pt. oras si durumuri decente.
Ai grija la borduri, la noi sunt cam inalte, deci incerca sa apreciezi corect cat "bot" ai. Personal nu am lovit nici o bordura sau obstacol (incl. pe sub masina) in aproape 4 ani, deci se poate. smile.gif
*


Garda la sol e normala si buna , DAR bordurile le iei cu brio daca nu ai PDG . Eu sincer NU am vrut PDG , pentru ca prefer sa stea mai bine pe viraje si aerodinamica la drum decat sa urc bordurile si sleaurile patriei cu ea .
Prima data poti lovi si sparge elementele aerodinamice din fata rotilor , prinse in scut . Apoi poti rupe/sparge buza aerodinamica , continuarea barii fata , apoi ajungi la scut ... dar sincer daca ajungi la scut , deja s-au dus naiba multe altele si esti putin cam suspendat cu fata masinii , pentru ca scutul este perfect drept.
Partea buna este ca , daca ai greutate pe spate , se mai ridica si fata biggrin.gif.


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 4 5 6
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 16:30
Dacia