Megane RS / R26, pareri si sfaturi
![]() ![]() ![]() |
Megane RS / R26, pareri si sfaturi
bambu |
![]()
Post
#301
|
||
![]() RS club Group: Members Posts: 649 Joined: 31 December 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault/Citroen
Megane RS/C5 eHDI
- RRS
2.0T 2008/2012 viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro www.anularefiltrudeparticule.ro |
|||
sabinnechita |
![]()
Post
#302
|
![]() Descopera-ti Potentialul! Group: Members Posts: 123 Joined: 30 November 07 From: Bucuresti ![]() |
M-am uitat acolo dar nu pot sa spun ca toate meganurile is la fel , mai ales ca ei folosesc bezina 95 in teste. Luna viitoare ma duc la dyno si am sa stiu clar cum e graficul pe benzina carrera 100.
|
--------------------
Renault
Megane RS 225 cup
- B-77-JTJ
2008 Custom intake
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#303
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(razZzor @ 9 Mar 2008, 13:32) Cum sa nu conteze cuplu in acceleratie? Dau exemplu masinile americane care au motoare ridicol de mari si cu puteri destul de modeste dar cu un cuplu urias. Ei erau in mers cand au inceput sa se alerge din ce mi-a povestit Sabin si diesel-ul a accelerat mai bine...un lucru normal tinand cont ca Megane RS are 300Nm si un 320d din fabrica are 350Nm. Of, iar revenim la vesnicul diesel vs benzina. Hai sa ne uitam la noi in curte, la Megane. RS-ul diesel de 175 de CP are cuplu de 360Nm. Mai mare decat cel de la benzina, de 300Nm. Ti se pare cumva ca ar fi mai performant sau ca are prestante dinamice mai bune? Acceleratia de la 0 la 100 e cu 1,8 secunde mai slaba la diesel. Imens. Te rog sa faci diferenta intre acceleratia folosita la liniute si reprizele. Liniute face oricine. Pentru ca sunt simple. Schimbi vitezele si tii volanul drept. Mare lucru. Dar cand nici pe astea nu le faci bine .... Pai pot sa fac pariu ca Sabin in liniuta aia, chiar daca era din mers, in momentul acceleratiei era intr-o treapta de viteza necorespunzatoare si de aia acel 320d a putut sa-i faca probleme. Pe de alta parte, cuplul poate fi privit ca o capacitate de rezistenta la efort suplimentar. Astfel ca o masina cu un cuplu mai mare faca fata mai bine la o incarcare maxima sau in cazul de fata la rezistenta la inaintare crescuta. Si de aceea la viteze mari s-ar putea zice ca dieselul ar incepe sa mai recupereze din acceleratie. Dar in conditiile in care ambele masini au vitezele maxime apropiate, atunci singura logica pentru care in treapta a 6-a RS-ul a inceput sa se distanteze este ca in a 5-a nu a fost folosit klumea. QUOTE(razZzor @ 9 Mar 2008, 13:32) Acum crezi ce vrei...dar am vazut si intr-o emisiune Fifth Gear cum Opel Astra diesel 1,9 de 170 de cai a facut in mers Astra OPC de 240 cai. La plecarea de pe loc OPC-ul nu i-a mai dat diesel-ului nicio sansa. Evident ca l-a facut. Pesemene ca ambele masini au plecat de pe la 1500 de ture. Asa am vazut la Top Gear cum Fiat stilo turbo diesel a facut in acelasi mod un Evo FQ400. Un evo de 400 de cai. Ti se pare cumva ca Stilo sau Astra diesel au acceleratii mai bune? Au castigat testele pentru ca adversarii lor au fost folositi necorespunzator. De altfel niste teste cretine parerea mea. Cine vroia performanta, retrograda in masinile mai puternice si nu mai avea nici o problema. Sau cumpara o cutie automata, ca e destul de inteligenta, si nu trebuie decat sa apesi la maxim pe acceleratie si pricepe ea ca trebuie viteza si retrogradeaza corespunzator. De altfel, hai sa facem noi doi o liniuta din asta de reprize. Eu in a 3-a la 90 la ora si tu in 6-a. Facem pariu ca la 90 la 130 eu accelerez mai bine? Ce rost are? Cand tu ai putea de asemenea sa retrogradezi in a 3-a si nu mai avem ce discuta? Totul se reduce la a sti cum sa folosesti utlilajul. This post has been edited by ssilviu: 9 Mar 2008, 18:31 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
sabinnechita |
![]()
Post
#304
|
![]() Descopera-ti Potentialul! Group: Members Posts: 123 Joined: 30 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Posibil silviu sa fi fost in a 5 -a nu foarte mult subturat. Trebuia sa ii dau a patra stil DSG
![]() In fine trebuie sa ne intalnim toti cu diesel ,benzina sa facem teste de pe loc, din mers, cu scaune , fara scaune orice ca sa terminam povestea. Si daca tot nu ne punem de acord ne apucam de alta meserie. Pentru super cunoscatori. Cand montam un BOV la mergane rs trebuie scos standardul de la turbina sau il lasam si pe el acolo ? Putem sa punem in locul standardului un Blanking plate de la FORGE. Super sunet impreuna cu BOV. A doua intrebare daca scot Back box-ul de la evacuare pierd din Cai sau doar e pusa sa atenueze zgomotul? MA Scuzati pentru expresiile in engleza, doar asa cunosc denumirile la piese etc ![]() Se ocupa cineva cu fabricarea de evacuari custom sau tevi inox pentru turbina-intercooler , intercooler- intake ? Iar v-am dat tema pentru acasa imi pare rau sincer. MULTIMESC |
--------------------
Renault
Megane RS 225 cup
- B-77-JTJ
2008 Custom intake
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#305
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ce vrei tu nu sunt evacuări. Și de ce de inox? De ce complet metalice?
Motorul se mișcă, intercoolerul nu, deci undeva trebuie să fie articulații flexibile... Cam greu de făcut și etanșe, și flexibile, fiind metalice. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
razZzor |
![]()
Post
#306
|
![]() Mai bine imi iau o bicicleta decat Megane fara bancheta! Group: Members Posts: 465 Joined: 10 December 07 From: Bucuresti ![]() |
@ssilviu
Revin si spun...esti SINGURUL cu care nu vreau sa intru in polemici. Am fost avertizat de moderatori ai acestui forum ca tu le sti pe toate...bravo tie, inseamna ca nu ai trait degeaba. |
--------------------
Renault
Megane
- B 38 GFL
RS '07 I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#307
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Deloc. Doar ca intru intr-o polemica atunci cand stiu ca stapanesc bine subiectul. Dar ma mai si insel. Si astept pe oricine sa-mi demonstreze cand se intampla asta.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
sabinnechita |
![]()
Post
#308
|
![]() Descopera-ti Potentialul! Group: Members Posts: 123 Joined: 30 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Am spus evacuare custom sau tevi inox pentru intercooler deci doua lucruri diferite. Nu vreau totul dintr-o bucata pentru intercooler normal ca nu. Articulatiile le cumpar eu.
Am intrebat doar daca exista cineva cu scule care sa curbeze teava dupa modelul dorit. Doresc inox pentru ca sunt usoare si parca mentine si temperatura aerului constanta si nu intra in interactiune cu , caldura emanata de motor. razZzor calm calm ! ![]() |
--------------------
Renault
Megane RS 225 cup
- B-77-JTJ
2008 Custom intake
|
|
semit |
![]()
Post
#309
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Incearca la Pilot Auto si Master Tuner... ii gasesti tu
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#310
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Evacuarea e una., iar admisia, ce cuprinde traseul filtru aer-turbină-intercooler-galerie admisie e alta.
Inoxul nu e așa ușor, în niciun caz nu e mai ușor decât ce e acum pe mașină. Și nici nu cred că izolează mai bine termic, fiind totuși un metal. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
sabinnechita |
![]()
Post
#311
|
![]() Descopera-ti Potentialul! Group: Members Posts: 123 Joined: 30 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Da stiu stiu nu m-ai inteles de la inceput bine. Probabil ca nu m-am exprimat corect. Doream aceste doua lucruri si am formulat o fraza cu ele.
Nu ma ajuta nimeni cu BOV-ul ? Silviu ce stii ?? |
--------------------
Renault
Megane RS 225 cup
- B-77-JTJ
2008 Custom intake
|
|
razZzor |
![]()
Post
#312
|
![]() Mai bine imi iau o bicicleta decat Megane fara bancheta! Group: Members Posts: 465 Joined: 10 December 07 From: Bucuresti ![]() |
La Master Tuner am auzit si eu ca au mai modificat Megane RS si au obtinut in jur de 260CP. Un client al lor insa mi-a spus ca nu prea sunt seriosi in ceea ce priveste comandarea pieselor. Lui i-au venit dupa vreo 2 luni...
|
--------------------
Renault
Megane
- B 38 GFL
RS '07 I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#313
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Nu ma pricep
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
bambu |
![]()
Post
#314
|
![]() RS club Group: Members Posts: 649 Joined: 31 December 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(razZzor @ 9 Mar 2008, 19:02) La Master Tuner am auzit si eu ca au mai modificat Megane RS si au obtinut in jur de 260CP. Un client al lor insa mi-a spus ca nu prea sunt seriosi in ceea ce priveste comandarea pieselor. Lui i-au venit dupa vreo 2 luni... 260CP doar din BOV? Nu prea ii inteleg principiile de functionare.Poate ma lamuriti si pe mine |
--------------------
Renault/Citroen
Megane RS/C5 eHDI
- RRS
2.0T 2008/2012 viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro www.anularefiltrudeparticule.ro |
|
ssilviu |
![]()
Post
#315
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
google e prietenul tau: http://en.wikipedia.org/wiki/Blowoff_valve
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
sabinnechita |
![]()
Post
#316
|
![]() Descopera-ti Potentialul! Group: Members Posts: 123 Joined: 30 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu din bov . Tipu avea remap, evacuare , filtru bov si schimbase si tubulatura la intercooler. Si a rezultat 260 cai hmm putin . RSTuning scoate 265 doar din remap dar na ei sunt in domeniu de multi ani.
Patronul RsTuning.co.uk , Paul are un R26 cu turbo schimbat (lucreaza acum la un turbo upgrade) si restul etc. Masina lui are cu 320 cai UHUUUU. |
--------------------
Renault
Megane RS 225 cup
- B-77-JTJ
2008 Custom intake
|
|
razZzor |
![]()
Post
#317
|
![]() Mai bine imi iau o bicicleta decat Megane fara bancheta! Group: Members Posts: 465 Joined: 10 December 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bambu @ 9 Mar 2008, 19:23) Nu din BOV pentru ca BOV nu iti da putere(iti protejeaza turbina de gazele care sunt impinse inapoi cand iei piciorul de pe acceleratie)....ba chiar poate sa iti ia daca nu e montat corect. La Master Tuner au facut un remap si au inlocuit intercooler-ul...din ce am vazut eu in fotografii...cu unul mai mare si cu tubulatura de dimensiuni mai mari. This post has been edited by razZzor: 9 Mar 2008, 22:55 |
--------------------
Renault
Megane
- B 38 GFL
RS '07 I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness.
|
|
aphophis |
![]()
Post
#318
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(A l e x @ 21 Jan 2008, 14:16) razZzor : Sunt multe premii in lumea auto si se pare ca fiecare model de la fiecare marca primeste cate unul... Nu stiu daca ati observat. E foarte mult marketing si sunt multi oameni cu experienta care stiu exact ce sa spuna, cum sa spuna si cand sa spuna pentru a influenta omul de rand. Imi place sa cred ca pe un forum auto, majoritatea stiu lucrul asta si nu se lasa pacaliti. Am citit si articolul si vazut si clipul de la mega-testul Autocar, unde R26 a iesit invingator. Dar nu putem sti in ce masura au fost "influentate" acele teste, poate sunt 100% veritabile, dar daca nu sunt ? Tot ce stiu este ca eu nu-mi voi alege niciodata masina dupa ce spun altii, pentru ca nu sunt sigur de cata dreptate au, in primul rand ca nu se stie cine a sponsorizat acel articol si in ce masura, si in al doilea rand intervine si subiectivismul jurnalistului in sine (Clarkson, anyone ?). Deci, raZzzor, ai facut o alegere (buna, zic eu), ti-a placut RS-ul de la Ipso si l-ai cumparat, desi vroiai sa iei o masina mult mai ieftina, tot respectul meu, dar nu cred ca laudele aduse masinii prin alte reviste sau emisiuni sunt bune ca argument, avand in vedere ca orice alt model are laudatorii si premiile lui. Daca tie iti place, atat conteaza. http://www.fastestlaps.com/index.php?page_...2=459bb03276e82 timpi de circuit la topgear: QUOTE Golf R32 1.30.4 - Bmw 130i 1.31.9 - Megane Trophy sau Cup ca nici nu stiu exact - 1.32.5 - Astra OPC - 1.33 - Ford Focus ST 1.34.9 - Golf Gti - 1.35.1 - Alfa Romeo 147 Gta 1.35.6 - Honda Civic Type-R 1.36.5 is curios cum e la germani sau in alte vs-uri, oare cei de la bestmotoring au testat-o in versiunea r26? ca rs-ul simplu parca l-au testat. |
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|
razZzor |
![]()
Post
#319
|
![]() Mai bine imi iau o bicicleta decat Megane fara bancheta! Group: Members Posts: 465 Joined: 10 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Da e posibil testul sa fie castigat de R26 pentru ca revista e editata in Franta dar totusi nu pot sa nu observ in tabelul cu timpii pe circuit ca Megane este cel mai rapid dintre masinile echipate cu motor de 2000cmc(am eu ce am cu motorul 2000 turbo). Daca mai pui si ca e cel mai ieftin din tabel... La noi Megane RS fara optiuni e in jur de 20.500E DDP si include foarte multe dotari care la concurenta sunt trecute ca optiuni. Cu toate dotarile ajunge pe la 23.000E...cam de unde incep preturile concurentei pentru versiunile de baza care nu includ mai nimic. Golf R32 si BMW 130i sunt masini de peste 30.000E CIP. Pentru 2 secunde se merita sa mai platesc inca o masina? Nu contest calitatea produselor germane, dar parca la banii aia un EVO ar fi alegerea perfecta.
|
--------------------
Renault
Megane
- B 38 GFL
RS '07 I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness.
|
|
bambu |
![]()
Post
#320
|
![]() RS club Group: Members Posts: 649 Joined: 31 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Pe data de 19 martie fac 2 luni de la comandarea masinii si cam asta cica ar fi termenul de livrare.Sa ma astept chiar sa vina macar pana la sfarsitul lunii? Cei care ati comandat RS-uri si nu le-ati luat de pe stoc ce stiti?
This post has been edited by bambu: 10 Mar 2008, 17:48 |
--------------------
Renault/Citroen
Megane RS/C5 eHDI
- RRS
2.0T 2008/2012 viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro www.anularefiltrudeparticule.ro |
|
sabinnechita |
![]()
Post
#321
|
![]() Descopera-ti Potentialul! Group: Members Posts: 123 Joined: 30 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Bambu eu am asteptat 3 luni . Au probleme cu transportul. Masina ta este gata dar dureaza mult pana o aduce din Franta. O duce cu vaporul prin Grecia si apoi de acolo cu trailerul. Se opreste la Vidin . La mine a stat mult acolo pentru ca o uitase acolo un prost
![]() Pune presiune pe astia de la Renault , Dedeman ca au un dispozit in care iti spune in ce stadiu e masina si unde e. Poti apela si Vocea Clientului dar sincer tipele sunt .... Nu au multe date pt ca nu au o baza comuna cu RENAULT Bucuresti respectiv Bacau. Ele iti pot da doar nr de sasiu al masinii. Cand iti vine masina neaparat sa ceri cosmetizare la ea. Sa iti puna ulei etc sa o pregateasca, plus sa te uiti la nr sasiului sa fii sigur ca e a ta. Daca ti-o pune pe tester e si mai bine. A mea au testat-o doua zile cu tot ce exista la Renault , dar il cunosc pe directorul de la Iasi. Sa ai bafta! |
--------------------
Renault
Megane RS 225 cup
- B-77-JTJ
2008 Custom intake
|
|
bambu |
![]()
Post
#322
|
![]() RS club Group: Members Posts: 649 Joined: 31 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Sa fie. Mersi de info. Chiar o sa sun maine sa vedem pe unde este acum. OkE sa zicem ca la tine a fost un caz nefericit dar in mod normal cam cat ar face? Astept si alte opinii.
This post has been edited by bambu: 10 Mar 2008, 21:56 |
--------------------
Renault/Citroen
Megane RS/C5 eHDI
- RRS
2.0T 2008/2012 viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro www.anularefiltrudeparticule.ro |
|
sabinnechita |
![]()
Post
#323
|
![]() Descopera-ti Potentialul! Group: Members Posts: 123 Joined: 30 November 07 From: Bucuresti ![]() |
In mod normal 2 luni dar tu ai optiuni pe ea mai mult. Eu spun ca o primesti dupa 5 aprilie. Te rog sa imi spui cand vine sa vad daca am gresit.
|
--------------------
Renault
Megane RS 225 cup
- B-77-JTJ
2008 Custom intake
|
|
bambu |
![]()
Post
#324
|
![]() RS club Group: Members Posts: 649 Joined: 31 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Si ce legatura au optiunile?
|
--------------------
Renault/Citroen
Megane RS/C5 eHDI
- RRS
2.0T 2008/2012 viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro www.anularefiltrudeparticule.ro |
|
Fuzz |
![]()
Post
#325
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
E valabila in general regula asta. Cu cat e mai plina de optiuni o masina, adica mai iesita din comun, cu atat mai mult sunt sanse sa fie pe undeva deja pe stoc, implicit dureaza mai mult sa vina.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
- B-XX-FUZ
Decembrie 2006
|
|
bambu |
![]()
Post
#326
|
![]() RS club Group: Members Posts: 649 Joined: 31 December 07 From: Bucuresti ![]() |
A mea s-a fabricat, nu era pe stoc pentru ca e pe 2008 si am facut comanda in ianuarie
|
--------------------
Renault/Citroen
Megane RS/C5 eHDI
- RRS
2.0T 2008/2012 viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro www.anularefiltrudeparticule.ro |
|
sabinnechita |
![]()
Post
#327
|
![]() Descopera-ti Potentialul! Group: Members Posts: 123 Joined: 30 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Cu cat mai mai multe optiuni cu atat dureaza mai mult. Eu cred ti-am spus 5 aprilie. SUna maine cel mai bine ca trebuie sa iti spuna data estimativa de livrare.
|
--------------------
Renault
Megane RS 225 cup
- B-77-JTJ
2008 Custom intake
|
|
bambu |
![]()
Post
#328
|
![]() RS club Group: Members Posts: 649 Joined: 31 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Mai bine nu intrebam...cica este inca in Franta
|
--------------------
Renault/Citroen
Megane RS/C5 eHDI
- RRS
2.0T 2008/2012 viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro www.anularefiltrudeparticule.ro |
|
sabinnechita |
![]()
Post
#329
|
![]() Descopera-ti Potentialul! Group: Members Posts: 123 Joined: 30 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Ai vazut! Asa fac astia. Daca e inca in Franta ..... nu mai zic nimic . Cel mai important lucru pe care tu trebuie sa il ai in vedere este ca masina o sa vina pana la urma. Asteptarea asta si pe mine m-a terminat.
This post has been edited by sabinnechita: 11 Mar 2008, 14:26 |
--------------------
Renault
Megane RS 225 cup
- B-77-JTJ
2008 Custom intake
|
|
dodoPan |
![]()
Post
#330
|
![]() eres Group: Members Posts: 65 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti/Constanta/Brasov ![]() |
... si reintru si eu in discutie ca viitor posibil cumparator de RS.
1. vreau RS pentru ca ma tenteaza latura familiala a acestuia (5 usi in loc de 3 ale F1 Team-ului) dar ma incanta masina modificata din fabrica si nu orisicare, ci Dieppe, Renault Sport ![]() 2. observatie in special pt ssilviu, dealeri si directori vanzari: nu observ carminat (navigatie) pe varianta RS vanduta in romania. de ce ? 3. observatie reiterata: fac calculul cu optiuni pe www.renault.fr la megane RS, ajung undeva la aprox. 30.000 - 32.000 euro cu optionale, DDP evident. fac calculul cu optiuni pe www.renault.ro, cele pe care le pot lua, evident si ajung la 24000 euro, INCLUSIV TVA. de ce si cum ? cum se explica diferenta ENORMA DE PRET ? ca doar vorbim de masini, chiar livrate in romania sau franta direct din Dieppe, nu ? (evident ca pct. 3 are legatura cu pct. 2 - rugaminte la dealeri pt. iluminare) 4. deci inteleg ca masina, daca are optiuni (pt. mine sunt in special "toit ouvrant"-ul - trapa acoperis panoramica, cabasse si airbag-uri pt. cei din spate + garantie extinsa 1 an) - va veni peste 2-3 luni in tara de la data perfectarii contractului ? 5. exista oameni tentati de remapare sau cei 225 caluti/300 cuplu sunt suficienti pt tractiunea fata a RS-ului ? (da, nu LSD, din pacate, ca pentru R26...) ? de exemplu, o remapare romaneasca ar duce la 265 CP/ 380 Nm. e necesar/de dorit sau e fantezie cu rahat ? 6. comportament drumuri virajate ? (sunt fan, aproape in fiecare wichend urc pitesti-rasnov-poiana brasov-brasov, chiar daca drumul e plin de gropi, in prima etapa, virajele ma relaxeaza total...) 7. consum la condus oarecum nervos, intre orase ? (variante autostrazi, doua la numar si drumuri nationale, evident pline de gropi si trafic) 8. satisfacuti pe deplin posesorii sau exista neajunsuri flagrante ? (in afara de pozitia oarecum ridicata de condus, ata ete...) 9. Bucurestiul "sufla" mai mult de 15 l/100, in conditii de trafic (pardon, stat in trafic) infernal ? 10. (si ultima): probleme la urcari borduri in Bucuresti ? Nu de alta dar prin centru cu greu gasesti loc de parcare... Se "zdrentuie" sortul de plastic sau ? E de facut sau nu o parcare pe trotoarul bietului pieton, la o bordura imensa distanta de dezastru ? ms mult de interes si rabdare. ![]() This post has been edited by dodoPan: 11 Mar 2008, 20:42 |
--------------------
-
-
- -
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 13:50 |