Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

28 Pages « < 11 12 13 14 15 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Megane RS / R26, pareri si sfaturi

mully
post 21 Mar 2008, 14:12
Post #361


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 26 July 05




pot sa iti spun ca sunetul la dotarea standard nu e extraordinar
avand mp3 nu mi se pare foarte necesara magazia aia de cd-uri
2 tweetere si 4 boxe parca asa e la standard si are si afisajul separat si satelitul de comanda


--------------------
Renault Megane Coupe 2.0 16v 108Kw
Megane II.2 RS, 2.0T 225cp, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 21 Mar 2008, 17:26
Post #362


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




cabasse-ul l-am ascultat pe megane 2.1 - suna mai bine decat rcd-ul stock, dar nu atat de bine incat sa merite diferenta de bani, mai bine un HU aftermarket bun


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bambu
post 21 Mar 2008, 18:56
Post #363


RS club


Group: Members
Posts: 649
Joined: 31 December 07
From: Bucuresti




QUOTE(MHY @ 21 Mar 2008, 08:53)
bambu>fara suparare dar postul tau este putin penibil..Pai daca ai luat RS cat vrei sa-ti consume??ca un dci de 85 cai..??In Bucuresti cred ca este foarte normal sa consume 20..Vrei performante platesti mai mult..este normal..daca un 1.6 consuma peste 10 in bucuresti..(am un coleg care are pe 600 km (numai in Buc) un consum de 13l/100...rs-ul cat vrei sa consume 15? huh.gif

le: sa-ti mai dau un ex : un prieten care are cu un A3 tfsi (200 cai); are un consum in Bucuresti de 18.6..asa ca eu nu cred ca va consuma Rs-ul tau 11 urban..
*




QUOTE(sabinnechita @ 21 Mar 2008, 12:17)
DA DA ai dreptate, mai ales in Bucuresti. Oricum calculul se face cand mai ai vreo 8-9 litri in rezervor (cand e pe rosu ) , doar nu sunt nebun sa merg pe rosu inca 60 km ca sa trag toate mizeriile de pe fund si nu vreau sa am probleme cu pompa de benzina.

SI eu as vrea o masina cu 250 de cai care consuma 4 la suta si nu trebuie sa cumpar nici cauciucuri , ulei, filtre etc. Poate peste vreo 50 de ani va fi posibil.
*



...sa va explic...cunosc atat de bine Bucurestiul si stradutele mici si foarte mici incat nu prea nimeresc "bara la bara" iar traseele mele zilnice sunt chiar OK. Eu stau in zona Bld 1 Decembrie si probabil multi stiti ca in coltul asta de Bucuresti traficul este foarte relaxat. Consumul meu actual este relativ mic in comparatie cu alte masini identice. RS-ul va iesi pe strazi seara (adica noaptea) si in weekend pt. ca in rest sunt la munca si aici folosesc alta masina, bineinteles de serviciu(si am cel mai scazut consum, pe BC, din intreaga firma desi nu incerc sa merg economic).In concluzie sunt convins ca va avea consumul asteptat adica aproximativ 15% deci nu 11


--------------------
Renault/Citroen Megane RS/C5 eHDI - RRS 2.0T 2008/2012
viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro
www.anularefiltrudeparticule.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 21 Mar 2008, 19:05
Post #364


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




"Consumul meu actual este relativ mic in comparatie cu alte masini identice. "

Nu asta a vrut sa spuna MHY. MHY spune, si are perfecta dreptate, cand iti iei masina cu motor 2.0T de 225-230 cai nu te astepta sa nu-ti consume multa benzina. Cand iti iei asa un motor, trebuie sa te astepti la consum mare, altfel n-are rost sa-l iei ca nu iti va produce decat frustrari.

Eu am 1.5 dCi si uneori chiar ma apropii de 8-9% prin B daca ma chinui putin... Deci RS-ul sa nu sara de 11% este foarte amuzant, si impins cred ca ia mai mult.

Deci, ori elimini consumul din ecuatie, ca nu-ti va da cu plus niciodata, ori renunti la masina. Nu poti avea 2.0T si consum mic in acelasi timp.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bambu
post 21 Mar 2008, 19:15
Post #365


RS club


Group: Members
Posts: 649
Joined: 31 December 07
From: Bucuresti




Pai cine a zis ceva de 11? Eu am zis ca 15 e echitabil si din cate am inteles de la cei care au RS-uri (deci nu pareri subiective) chiar atat le consuma eliminand cazurile exceptionale. Normal, cand merg sportiv sa ia 25, dar la mers normal eu zic ca nu sare 15. Nu am cum sa fiu frustrat ca sunt obisnui cu consumuri mari si nu ma deranjeaza altfel nu o comandam. Dar 340 km cu un plin este totusi putin, eu asta am spus si o sustin. Si daca Sabin a postat asta inseamna ca si lui i se pare un consum mare, nu?

21 Mar 2008, 19:30:
QUOTE(sabinnechita @ 12 Mar 2008, 10:25)
Pe autostrada Bucuresti- Pitesti scot o medie de 11 litri mergand constant 170.

In Bucuresti consuma 13-14 mai mult nu.

*



Ia vedeti ce zice omu' posesor de RS mai sus.

This post has been edited by bambu: 21 Mar 2008, 19:30


--------------------
Renault/Citroen Megane RS/C5 eHDI - RRS 2.0T 2008/2012
viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro
www.anularefiltrudeparticule.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sabinnechita
post 21 Mar 2008, 21:00
Post #366


Descopera-ti Potentialul!


Group: Members
Posts: 123
Joined: 30 November 07
From: Bucuresti




Uite acum am cercetat problema la computerul de bord. Am 5100 km si majoritatea sunt facuti in bucuresti adica cam 70% . Imi spune asa:
(Nu am resetat niciodata consumul mediu)

La 5100 Km am o medie de 12.8. Deci cam asta e max 14 litri in buc fara AC.


--------------------
Renault Megane RS 225 cup - B-77-JTJ 2008
Custom intake
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bambu
post 21 Mar 2008, 21:36
Post #367


RS club


Group: Members
Posts: 649
Joined: 31 December 07
From: Bucuresti




E super bine daca ma intrebi pe mine. Chiar nu ii inteleg pe colegii de mai sus de unde apar cu valorile astea de 18-20%. Este totusi un motor deloc mare, 2l, iar o mare parte din cai ies din turbina nu numai din supraalimentare. De la 1.6 pana la 2.0 mai e putin dar unii nu realizeaza.Am avut pana acum vreo 2 ani si o laguna de prin 97-98 cu motor de 2.0, aspirat ce-i drept, dar consuma 11% in Buc si era aglomerat si atunci.


--------------------
Renault/Citroen Megane RS/C5 eHDI - RRS 2.0T 2008/2012
viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro
www.anularefiltrudeparticule.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 21 Mar 2008, 21:41
Post #368


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




De unde crezi ca ies aia 225 de cai? Din aer? Si nu compara Bucurestiul de azi cu cel de acum 10 ani.

QUOTE(bambu @ 21 Mar 2008, 21:36)
iar o mare parte din cai ies din turbina nu numai din supraalimentare.

Ce ai vrut sa spui cu asta?

This post has been edited by ssilviu: 21 Mar 2008, 21:47


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 21 Mar 2008, 21:51
Post #369


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Mmmm...Suficient de interesant...Dar, oare turbosuflanta nu realizeaza supraalimentarea motorului?... wacko.gif

Cel putin eu asa stiam...Sau sunt depasit de evolutia tehnologiei?... tongue.gif


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bambu
post 22 Mar 2008, 07:43
Post #370


RS club


Group: Members
Posts: 649
Joined: 31 December 07
From: Bucuresti




Am io logica mea...nu stiti voi... tongue.gif .Ideea e ca turbina aduce motorul la o putere egala cu a unui motor aspirat mai mare si care bineinteles consuma mai mult. Prin supraalimentare ma refeream la injectoatele marite, nu stiu care este termenul. Din cate stiu eu turbina recircula gazele evacuate , intercoolerul le raceste ca apoi sa se dilate la ardere, deci sa produca presiune in piston etc. Repet, nu sunt mare expert dar am eu o oarecare logica, sunt informatii culese tot de pe forumuri. Va rog sa ma luminati voi.

QUOTE(ssilviu @ 21 Mar 2008, 21:41)
... nu compara Bucurestiul de azi cu cel de acum 10 ani.
*


Nu compar cu Bucurestiul de acum 10 ani. Masina era din 97-98 nu si perioada in care a fost in proprietatea mea. Eu am mers cu ea pana prin 2006 si era cam acelasi trafic, chiar mai rau pt. mine ca atunci traversam orasul, acum am trasee mult mai libere.

This post has been edited by bambu: 22 Mar 2008, 07:52


--------------------
Renault/Citroen Megane RS/C5 eHDI - RRS 2.0T 2008/2012
viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro
www.anularefiltrudeparticule.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jjcage
post 22 Mar 2008, 09:29
Post #371


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 23 February 05




Turbo aduce puterea la nivelul unui motor de 3l dar asta la regimul maxim. Atunci turbo baga aer cu presiune in cilindri (deci mai mult) si injectoarele baga benzina proportional, ajungandu-se la cantitati asemanatoare cu un 3l. La relanti de exemplu turbo n-are nici o treaba, si atunci consumul se apropie mai mult de un 2l aspirat decat un 3l aspirat.

Daca un 1.6 consuma 10, un 2.0 ar consuma 12.5, deci un 2.0T la 13-15 e normal. Diferenta vine probabil din faptul ca daca ai putere la dispozitie, o folosesti, numai ca sa franezi la urmatorul semafor, etc. Probabil daca cuplul ar fi limitat cumva la nivelul unui 2.0, consumul ar fi la fel.

Din ce am observat eu, 13 e consumul normal (in CJ), condus nu foarte bleg. Cand se fac si nebunii (gen acceleratie maxima de la semafor doar pt a frana peste 100m) ajunge la 15-16. Nu mai mult pt ca este o limita de bun simt la viteza maxima in oras, asa ca nu poti accelera tot timpul, indiferent cat de liber e drumul.

This post has been edited by jjcage: 22 Mar 2008, 09:34


--------------------
Clio 1.6 16v 2007 Exception
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bambu
post 22 Mar 2008, 11:50
Post #372


RS club


Group: Members
Posts: 649
Joined: 31 December 07
From: Bucuresti




Oke, mersi de explicatii. Confirmi ce sustin si eu ca 15% este un consum echitabil la un mers normal. Poate se conving si altii ca sa nu mai sara la gatu' meu cand vorbesc de consum desi mi-am luat RS. Normal ca ma intereseaza si consumul, la fel ca pe cei cu DCI doar ca pornesc de la alta cifra.


--------------------
Renault/Citroen Megane RS/C5 eHDI - RRS 2.0T 2008/2012
viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro
www.anularefiltrudeparticule.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 22 Mar 2008, 15:54
Post #373


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




E normal sa te intereseze cat de cat consumul, dar nu la modul "daca ia 20% nu o mai cumpar". Asta incercam noi sa va spunem. Eu am dCi, si desi sunt obisnuit cu consum mic, viitoarea mea masina mai mult ca sigur va fi benzina, cu motor maricel, si nu imi va pasa de consum, pentru ca odata ce te bagi la 200 cai+, e clar ca devii client fidel OMV wink.gif


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 22 Mar 2008, 16:50
Post #374


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




mah baiti supraalimentarea inseamna introducerea de AER sub presiune in cilindrii nu combustibil. Din ala bagi la orice motor cat vrei ca daca nu are cu ce sa arda il scoti pe teava de esapament.

Supraalimentarea se face fie cu turbosuflante fiei cu compresoare mecanice cu lobi. diferenta e doar in modul de actionare. efectul este absolut identic.

22 Mar 2008, 16:53:
turbina nu recircula gazele arse. Asta e o aberatie fantastica. Egr face asta dar cu scopul de a reduce oxizii de azot prin stoparea mecanismelor Zeldovici. turbina foloseste gazele arse pentru a comprima aerul admis in motor si nimic mai mult.

This post has been edited by SorinV: 22 Mar 2008, 16:53


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bambu
post 22 Mar 2008, 18:35
Post #375


RS club


Group: Members
Posts: 649
Joined: 31 December 07
From: Bucuresti




QUOTE(A l e x @ 22 Mar 2008, 15:54)
E normal sa te intereseze cat de cat consumul, dar nu la modul "daca ia 20% nu o mai cumpar". Asta incercam noi sa va spunem. Eu am dCi, si desi sunt obisnuit cu consum mic, viitoarea mea masina mai mult ca sigur va fi benzina, cu motor maricel, si nu imi va pasa de consum, pentru ca odata ce te bagi la 200 cai+, e clar ca devii client fidel OMV wink.gif
*



Pai chiar nu ar fi ok sa ia 20l la mers cotidian si daca as sti ca ia 20 nu as mai lua-o. Ce ti se pare anormal? Repet e un motor de 2.0


--------------------
Renault/Citroen Megane RS/C5 eHDI - RRS 2.0T 2008/2012
viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro
www.anularefiltrudeparticule.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 23 Mar 2008, 00:26
Post #376


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Eu unul cand imi voi lua o benzinara puternica, nu ma va interesa consumul. Voi porni din start cu ideea ca va consuma mult, si as fi impacat cu ea. Dar am deviat mult.

Sa-ti stapanesti sanatos masinuta..


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 23 Mar 2008, 12:42
Post #377


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




QUOTE(bambu @ 22 Mar 2008, 18:35)
Pai chiar nu ar fi ok sa ia 20l la mers cotidian si daca as sti ca ia 20 nu as mai lua-o. Ce ti se pare anormal? Repet e un motor de 2.0
*


E un motor de 2.0 supraalimentat. E o mare diferenta intre un motor aspirat si unul supraalimentat.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp - GL Dynamique 1.6 16V (2007)
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sabinnechita
post 23 Mar 2008, 16:13
Post #378


Descopera-ti Potentialul!


Group: Members
Posts: 123
Joined: 30 November 07
From: Bucuresti




Bambu stai linistit in privinta consumului. M-am intors azi de la Pitesti si m-am uitat foarte atent.

Cand o tii constant 170km/h cu a 6-a consuma 10.5. Cand accelerezi sa ajungi la 170 se schimba consumul in functie de cum apesi acceleratia. Cand o apas rau maxim arata 27 la suta dar pentru putin timp.

Cand o tii constant cu 230km/h cu a 6-a consuma 20.5-21 la suta. Oricum nu mergi tu asa tare asa ca nu iti mai fa probleme de consum 20 la suta. smile.gif

Mers de la 170 in sus pana la 230 am facut media Pitesti Bucuresti 12.5. Sunt multumit in raport cu viteza cu care merg.
In Bucuresti mai mult de 14.5 nu mananca daca mergi ca tot omul.

This post has been edited by sabinnechita: 23 Mar 2008, 16:14


--------------------
Renault Megane RS 225 cup - B-77-JTJ 2008
Custom intake
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bambu
post 23 Mar 2008, 19:06
Post #379


RS club


Group: Members
Posts: 649
Joined: 31 December 07
From: Bucuresti




Stau ca pot aprecia singur cat o sa consume. Am avut atatea masini cu diferite cilindree si stiu la ce sa ma astept, si culmea coincide cu ce imi spui tu(Sabin) care ai un RS si stii ce vorbesti, nu cu PARERILE unora. Oricum ma abtin de la alte comentarii legate de consum ca ma indispun aiurea. Repet aceleasi lucrurui si tot nu ma fac inteles. Unii probabil vor sa se convinga pe ei insasi si eventual si pe noi ca DCI este cea mai buna varianta si eventual unica doar pentru ca ei au facut alegerea asta.

This post has been edited by bambu: 23 Mar 2008, 19:10


--------------------
Renault/Citroen Megane RS/C5 eHDI - RRS 2.0T 2008/2012
viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro
www.anularefiltrudeparticule.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
riptor
post 24 Mar 2008, 03:28
Post #380


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 30 August 06




QUOTE(bambu @ 20 Mar 2008, 20:15)
Caaatiiiii? In ce conditi ca nici nu o mai ridic de la Renault daca ia 20%. Cu 15 sunt de acord dar 20...
*




QUOTE(bambu @ 21 Mar 2008, 21:36)
E super bine daca ma intrebi pe mine. Chiar nu ii inteleg pe colegii de mai sus de unde apar cu valorile astea de 18-20%. Este totusi un motor deloc mare, 2l, iar o mare parte din cai ies din turbina nu numai din supraalimentare. De la 1.6 pana la 2.0 mai e putin dar unii nu realizeaza.Am avut pana acum vreo 2 ani si o laguna de prin 97-98 cu motor de 2.0, aspirat ce-i drept, dar consuma 11% in Buc si era aglomerat si atunci.
*



pai e foarte simplu.. eu am clio 182 si intr-o zi de curiozitate stiind ca ma asteapta un trafic infernal am resetat compu de bord inainte sa plec. asadar plecare din cartierul titan zona potcoava pana la sala palatului.. consum afisat : 22,5 l/100 (mers batranesc pt ca altfel nici nu se putea..). mers 70% in treapta 1, 20% in 2 si poate nici 10 % in 3.. si unde e smecheria acum: viteza medie, aia conteaza! aia iti spune de fapt cat de aglomerat e traficul in care mergi. si mie in ziua cand mi-a aratat 22 la suta aveam viteza medie 7km/h.. adica mai bine mergeam pe jos! in conditiile in care viteza medie creste evident scade si consumul( asta presupunand ca mergi in acelasi ritm) asa ca la viitoarele discutii legate de consum sa precizati si viteza medie cu care s-a mers si stilul de condus ca altfel se mira lumea cum de unora le ia in bucuresti 13-14 si altora 20! si mie imi ia 13-14 dar in conditii de trafic mai lejer( viteza medie de cca 25 km/h parca..) oricum nu sunt masini care sa iti goleasca buzunarul, mie de obicei la un drum in afara (mers 100-110 in afara si 50-70 in localitati -deci legal..) imi ia undeva intre 7-7,5 in conditii normale (trafic moderat, fara vant din fata -asta conteaza enorm, fara ploaie,etc) iar recordul la consum a fost un drum bucuresti-constanta pe a2 (mers incet ca era ceata) - 6,5 l/100 consum mediu afisat la destinatie. la megane rs consumul nu ar trebui sa fie cu mult mai mare ( cutia in 6 tepte ajuta si ea ..)

asa ca nu va mai mirati de consumurile de 20l/100 si de cele de 13-14 ca ambele sunt reale ca le-am "experimentat" si eu. conteaza soferul si conditiile de drum
sanatate si aveti grija de "bijuteriile" voastre!

This post has been edited by riptor: 24 Mar 2008, 03:31


--------------------
renaultsport clio 182
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sabinnechita
post 24 Mar 2008, 08:52
Post #381


Descopera-ti Potentialul!


Group: Members
Posts: 123
Joined: 30 November 07
From: Bucuresti




As vrea sa vad si eu consumul pana in 30 de km pe ora dar uita ca la RS nu iti arata sub aceasta viteza.


--------------------
Renault Megane RS 225 cup - B-77-JTJ 2008
Custom intake
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 24 Mar 2008, 09:21
Post #382


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




La ce ti-ar folosi?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sabinnechita
post 24 Mar 2008, 09:23
Post #383


Descopera-ti Potentialul!


Group: Members
Posts: 123
Joined: 30 November 07
From: Bucuresti




Pai nu imi foloseste. Intalnire Renault RS-uri nu se face? Sunt curios cati sunt in Bucuresti


--------------------
Renault Megane RS 225 cup - B-77-JTJ 2008
Custom intake
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
riptor
post 24 Mar 2008, 13:46
Post #384


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 30 August 06




vreo 10 megane rs, clio III rs vreo 8, clio 172 ... sa fie 10, 6-7 182.. cam atatea am vazut eu pana acum... pai nu il arata (consumul pana in 30 kmh) pt ca s-ar speria soferii sa vada ! la o octavia diesel a unui amic ii arata la orice viteza ( cand pleaca de pe loc mai tare arata 99la suta!) si in litri pe ora la relanti stand pe loc. asta cu litri pe ora e interesanta treaba


--------------------
renaultsport clio 182
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sabinnechita
post 24 Mar 2008, 18:04
Post #385


Descopera-ti Potentialul!


Group: Members
Posts: 123
Joined: 30 November 07
From: Bucuresti




Sa organizam o intalnire ma ocup eu sa postez anuntul online. Poate prin prieteni sa vorbim cu restul de posesori. In weekend cu Summit-ul , presupun ca o sa fie liber. Vreo idee ar fi binevenita !

Poate vrea cineva un gps mio c220 plus card 1 gb plus toate radarele fixe romania, harta europa est.


--------------------
Renault Megane RS 225 cup - B-77-JTJ 2008
Custom intake
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
riptor
post 24 Mar 2008, 18:35
Post #386


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 30 August 06




pai zi data si o ora si vedem! eu sunt dispus! felicitari pt sasiul cup, o optiune care nu are voie sa lipseasca la masina asta smile.gif


--------------------
renaultsport clio 182
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bambu
post 24 Mar 2008, 18:39
Post #387


RS club


Group: Members
Posts: 649
Joined: 31 December 07
From: Bucuresti




Zi-mi de gps ca parca m-ar interesa. Daca se organizeaza ceva incerc sa ajung si eu, masina ar trebui sa soseasca pana atunci.


--------------------
Renault/Citroen Megane RS/C5 eHDI - RRS 2.0T 2008/2012
viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro
www.anularefiltrudeparticule.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sabinnechita
post 24 Mar 2008, 18:46
Post #388


Descopera-ti Potentialul!


Group: Members
Posts: 123
Joined: 30 November 07
From: Bucuresti




Pai eu ziceam intre 2-6 aprilie de summit sa ne intalnim dar cum ii contactam pe toti cu rs_uri clio , megane etc ?

Eu il stiu pe Razzor , poate ii vine masina lui Bambu, Frank Sf are R26; cam atat cunosc. Cine mai citeste poate contribuie mutumesc.

Gps-ul o luna vechime,incarcator auto,cablu de date, cd_urile si cutia, card 1 gb, hartile europa est cu update la soft(ultimul) plus radarele fixe romania si multe POI. Deci MIO C220.


--------------------
Renault Megane RS 225 cup - B-77-JTJ 2008
Custom intake
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bambu
post 24 Mar 2008, 18:50
Post #389


RS club


Group: Members
Posts: 649
Joined: 31 December 07
From: Bucuresti




Eu stiu cateva pe unde sunt parcare. Le scriu cu un spray pe masina un nr de tel si ma suna ei tongue.gif sau mai degraba un biletel.


--------------------
Renault/Citroen Megane RS/C5 eHDI - RRS 2.0T 2008/2012
viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro
www.anularefiltrudeparticule.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 24 Mar 2008, 18:51
Post #390


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Mai e mully de pe aici cu RS.

Mai e un tip pe Marasesti cu un RS rosu, si inca unul rosu in parcarea aia vizavi de Mol-ul de pe Coposu. Lasati-le bilete in stergatoare poate poate... tongue.gif


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
28 Pages « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 12:55
Dacia