Probleme pornire megane 1, dTi sau dCi
![]() ![]() ![]() |
Probleme pornire megane 1, dTi sau dCi
Shafu |
![]()
Post
#61
|
||
![]() SHĂFU' Group: Members Posts: 777 Joined: 19 April 07 From: Iași ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Clasic
2001 1.6 16v
|
|||
puitzimd |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 August 09 From: deva romania ![]() |
Ca timpi a durat in jur de 1 ora jumate si m-a costat in total 900 de lei cu tot cu manopera si demaror nou.
Am avut noroc deoarece alte megane uri sunt echipate cu alt tip de electromotor care costa in jur de 250 euro fara TVA . |
--------------------
renault
megane 1,9 dTi break 2000
laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
|
|
Shafu |
![]()
Post
#63
|
![]() SHĂFU' Group: Members Posts: 777 Joined: 19 April 07 From: Iași ![]() |
Ma refeream la timpul trecut pe factura si separat cat a costat piesa!
Inteleg ca ai luat demaror nou, de la renault? cat a costat numai demarorul, pentru ca ei au si ceva kituri de reparatii pentru el. This post has been edited by Shafu: 26 Nov 2009, 11:31 |
--------------------
Renault
Megane Clasic
2001 1.6 16v
|
|
puitzimd |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 August 09 From: deva romania ![]() |
manopera 144 ron
736 demarorul de la renault cu piesa la schimb si garantie 2 ani aveam variante din magazin , culmea acelasi demaror valeo la 800 de lei si inca un model, ziceau cei din magazin , olandez la 600 ron sau reconditionat la 300 de ron dar garantie 6 luni |
--------------------
renault
megane 1,9 dTi break 2000
laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
|
|
calcaneu |
![]()
Post
#65
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 4 July 05 ![]() |
Din pacate, revin cu o intrebare pe acest topic : am schimbat bujiile, dar prima pornire dimineata la rece (4-5 grade) implica tot invartitul prelungit al electromotorului (2-3 ori), timp in care pe bord se aprind pentru aproximativ jumatate de secunda martorii "serv" si simbolul de motor.
Masina a fost pusa pe tester si nu are nici o problema. Daca aveti sugestii pentru a remedia problema, va rog sa le postati. Multumesc ! |
--------------------
Renault Megane Break
1.9 dTI
2001
|
|
puitzimd |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 August 09 From: deva romania ![]() |
acul de la turometru creste haotic, adica 3-4-5000 de ture in toata aceasta perioada cat invarte in gol ???
|
--------------------
renault
megane 1,9 dTi break 2000
laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
|
|
_HoR_ |
![]()
Post
#67
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 16 June 08 ![]() |
referitor la turometru, incearca sa ii scoti cele doua mufe din ceasurile de bord, si sa le dai cu spray de contacte.
sunt curios daca mai face dupa aia |
--------------------
Renault
Megane I
2002 Coupe Renault Megane Coupe 2001 1.4 16V - CS 86 HOR
|
|
calcaneu |
![]()
Post
#68
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 4 July 05 ![]() |
Acul de la turometru e mort pana o ia motorul, apoi sare pe la 1500, asa a facut mereu la rece. Azi dimineata au fost 8 grade si am pus contactul de 2 ori , a luat-o "la sfert", fara martori aprinsi in bord. Maine incerc de la primul contact .
Multumesc ! |
--------------------
Renault Megane Break
1.9 dTI
2001
|
|
noah |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 20 April 08 ![]() |
daca ma poate ajuta si pe mine cineva ar fi super ca cei de la reprezentanta renaul nu au putut sa mi spuna nimic adica prin eliminare si e c am scump ce mi au spus iei,ori pompa de injectie(70 mil) ori injectoarele(17 mil buc).deci probleme la prima pornire de dimineata mai ales daca e recein sensu ca nu o ia din prima la a doua cheie porneste ok doar ca motorul se tureaza si scade turatia intre 500 si 1000 ture daca vreau sa plec de pe loc cu ea scutura ca si cum nu se alimenteaza o secunda dupa care merge din nou la semafor tot la fel se tureaza dupa vreo 10 15 min cand sa incalzit motorul totul e ok.in speranta ca cineva a avut aceste probleme rog sa ma ma ajute daca si a rezolvat problema masina este un megane 1 din 2001 1.9 dti 98cp. multumesc
|
--------------------
renault megane
renault megane
2001/berlina/
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Du-te la unii care se ocupa numai de diesel... Bosch Car Service... la motorul tau nu este scump sa reconditioneze pompa de injectie sau injectoarele pt. ca ai motor turbodiesel clasic... dar du-te la un meserias bun care sa-ti puna un diagnostic...
Nu ai aer pe instalatia de carburant? |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
noah |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 20 April 08 ![]() |
am uitat sa precizez ca am schimbat vasul in care se pune filtru de motorina celalalt scapa pe la filet asta nou e de reno trafic am vazut la fel si pe laguna din 01 deci filtru e nou bujiile incadescente noi beru toate filtrele schimbate deci le am luat prin eliminare dar varianta mai ieftina.mie imi pare ca nu tine motorina si se scurge in rezervor sau altundeva de aia nu ar porni la prima cheie dar turatia motorului nu mi o explic.injectoarele le am curatat poate ca superficial cu o solutie wyns parca direct pe motor tinut pornit cu solutia aia 1,30min singura schimbare a fost sunetul mai frumos al motorului dimineata adica nu asa metalic si galagios ca inainte.la 2 am prog la service,sunt curios ce mi spun baietii de acolo.o sa anunt daca am rezolvat ceva.
4 Dec 2009, 14:22: multumesc ca ai raspuns asa repede am fost la iei bosch car service si nu au standu pt injectoarele mecanica nu prea sunt dotati la oradea pt motoarele diesel si un meserias bun din cate am inteles doar in timisoara. ba da am avut aer pe instalatie de aia am schimbat vasu de la filtru de motorina si tare ma tem ca si acuma am pt ca nu se intareste para cu care umplu vasu de motorina se intareste dupa 1 sec nu mai este tare.tare curios 4 Dec 2009, 21:14: am descoperit de unde venea acea intrerupere in timpul mersului ce mi dadea impresia ca ar fi de la alimentare,defapt era o mufa cu multe picioruse cred 7 care alimenteaza pompa de injectie daca bine am inteles si nu dadea curent cat trebuia a scos mufa si a dat cu ceva spray de contact si cu inca o scula de curatat probabil facea contact cand avea chef,si a dat seama cand a miscat de mufa ca pe test nu i dadea nici o eroare.una am rezolvat acuma mai ramane pornirea de dimineata sunt curios cum o sa fie acuma ca are curent cat are nevoie.ramane sa vadsi sa anunt daca sa remediat ceva. This post has been edited by noah: 4 Dec 2009, 21:14 |
--------------------
renault megane
renault megane
2001/berlina/
|
|
IonutGligan |
![]()
Post
#72
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Noah daca vrei sa scapi de gandul ca iti coboara motorina inapoi in rezervor ca ar prinde aer pe undeva poti foarte simplu sa rezolvi aceasta problema montand o supapa de sens care lasa motorina sa circule doar intr-un sens. O montezi pe furtunul care iti vine din rezervor e mica, ca dimensiune o gasesti la orice magazin de piese auto si costa pana in 20 lei.
|
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
noah |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 20 April 08 ![]() |
merci mult pt ideie ionut, o sa caut sa vad daca gasesc.dimineata la fel doar la a doua cheie am reusit so pornesc,ciudat mi se pare ca inainte se auzea un zumzet in masina care acuma nu se mai aude sa fie ceva electrovalva care tragea motorina?si de aia sa porneasca doar la a doua cheie?ciudat.astia la renault nu au avut timp ca am mers tarziu acolo pe la 15 si la 16 termina prog.dar sau uitat si nu curge motorina pe furtune nu trage aer fals acuma merge super doar ca dimineata face figuri.o sa incerc variana care ce mi ai dato ionut sa vad daca tine.
|
--------------------
renault megane
renault megane
2001/berlina/
|
|
noah |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 20 April 08 ![]() |
am reusit in sfarsit sa schimb supapa de sens dar tot la a doua cheie porneste dimineata poate ar trebui sa ma uit la supapa de retur din pompa de injectie? o sa merg la service sa vad ce zic baietii.pana atunci multumesc celor ce mi au sarit in ajutor.acuma merge frumos citind forumul mai des de cand am avut probleme cu masina ma crucesc de cate imi citesc ochii,ma bucur ca am rezolvat totusi ceva din ce am avut,ramane pornirea de dimineata.va multumesc in ca o data.
|
--------------------
renault megane
renault megane
2001/berlina/
|
|
IonutGligan |
![]()
Post
#75
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Deci daca inainte sa pui supapa de sens iti cobora combustibilul in rezervor e clar ca pe undeva prinde aer. Acum trebuie sa identifice baietii pe unde prindea aer ca sigur nu face bine acea prindere de aer. E doar o parere. Bafta si sa ne spui cum ai rezolvat problema.
|
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
noah |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 20 April 08 ![]() |
imi aduc aminte ca atunci cand mergea sacadat motorul am fost la reprezentanta si mi au dat jos rampa de la injectoare sa le verifice si mi au schimbat un semering sau oring cum io zice si nu era dimensiunea originala dar nu se vede ca ar scapa pe acolo ceva motorina sa fie pe acolo?mai am oringul original eventual ma duc sa mi mai cumpar vreo 2 buc sau toate 4 ca sunt ieftine.1 ron buc.o sa revin cu noutati in cazu ca vor fii.
|
--------------------
renault megane
renault megane
2001/berlina/
|
|
Mircea_C20 |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 15 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Sa nu deschid un topic nou, o problema legata de pornire greoaie iarna am si eu.
O sa incerc sa va explic, dimineata cand o pornesc, mi-a spus taicamiu ca e indicat sa ii dau o cheie fara sa aprind bujiile, doar asa, sa "rup uleiul" si sa creasca putin compresia, apoi pun bujiile, si dau la cheie, porneste la sfert !, toate bune si frumoase, doar ca da sa moara intr-o secunda 2 dupa ce porneste. o accelerez, mai mult de 2000rpm nu creste, daca o tin asa 1 min maxim 2, totul devine roz, sta la relantii, rontaie f frumos. Sa fie ca e motorul mai "vechi"? e fabricatie 2001 si are 226mii km. asta e intampla daor dimineata, la temperaturi de -9 ~ 0 grade. E normal? sau tre sa bibilesc ceva? in rest masina merge beton. aaaa era sa uit, am opservat k la inceput in primele 3 trepte intra normal, fara efort, a4 si a5a intra ceva mai greu, doar cand e rece, si la a5a se aude si un fel de bateie la timonerie cred, sa ma alarmez? sau e ceva daor de "anotimp" Sper ca nu v-am plictisit prea tare. O seara placuta tuturor! This post has been edited by Mircea_C20: 20 Dec 2009, 23:53 |
--------------------
Renault
Megane Clasic
- B 70 MRC
1.9dTi (88kw / 250Nm CHIP) 2001
|
|
Attreyu |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 8 September 09 From: Madrid ![]() |
Am ajuns cu ea azi dimineata la lucru, fara probleme. Dupa-masa la plecare, ii dau prima cheie, se aprind martorii, incearca sa "dea" la baterie...nem.
Se aprinde beculetul rosu intermitent pe mijloc, martorul de airbag (ce ramane aprins) si martorul galben din dreapta, cel ce are simbol de curent (sinusoidele alea) - care apoi se opreste. Ramane cel rosu, care in cazul in care ii dau contact clipeste repede si cel de airbaguri. Deasemenea martorul de baterie si cel de ulei, cele rosii raman aprinse. Dupa inca 2 chei, nu mai incearca nimic, nu se mai aude nimic. Stergatoarele merg la reluare, alarma functioneaza dar se aude foarte incet la activare/deactivare, ceasul de pe bord e resetat si clipeste. Un coleg mi-a conectat cablurile la baterie de la el, am lasat-o sa se "incarce" juma de ora, i-am dat iar contact, nimic. Nu cred ca e bateria, pur si simplu pare ca de la bord pana la baterie undeva pe drum e mort ceva. Teoretic daca e blocata de la ala rosu, pot sa ii dau cheie pana mor, ca degeaba. Nu ? Si atunci, cum o deblochez ? Mentionez ca am doua chei, ambele originale, deci nu ar trebui sa fie o problema. Idei ? This post has been edited by Attreyu: 22 Dec 2009, 08:31 |
--------------------
Renault
Megane
- HD-08-WKR
1998/1.6 RT
|
|
misterr |
![]()
Post
#79
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 29 December 09 ![]() |
Buna ziua!
Scuzati-ma daca fac greseli, dar sun un incepator in ale forumurilor. Acestea fiind spuse, doresc sa stiu daca cineva este la curent cu caracteristicile unei baterii (acumulutaor) pentru Renault Megane classic 1.6 16V. adica, amperaj, dimensiuni si pozitionarea bornelor. Multumesc |
--------------------
Renault
Megane classic
2003/1.6 16V
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
QUOTE(Mircea_C20 @ 21 Dec 2009, 00:53) Sa nu deschid un topic nou, o problema legata de pornire greoaie iarna am si eu. O sa incerc sa va explic, dimineata cand o pornesc, mi-a spus taicamiu ca e indicat sa ii dau o cheie fara sa aprind bujiile, doar asa, sa "rup uleiul" si sa creasca putin compresia, apoi pun bujiile, si dau la cheie, porneste la sfert !, toate bune si frumoase, doar ca da sa moara intr-o secunda 2 dupa ce porneste. o accelerez, mai mult de 2000rpm nu creste, daca o tin asa 1 min maxim 2, totul devine roz, sta la relantii, rontaie f frumos. Sa fie ca e motorul mai "vechi"? e fabricatie 2001 si are 226mii km. asta e intampla daor dimineata, la temperaturi de -9 ~ 0 grade. E normal? sau tre sa bibilesc ceva? in rest masina merge beton. aaaa era sa uit, am opservat k la inceput in primele 3 trepte intra normal, fara efort, a4 si a5a intra ceva mai greu, doar cand e rece, si la a5a se aude si un fel de bateie la timonerie cred, sa ma alarmez? sau e ceva daor de "anotimp" Sper ca nu v-am plictisit prea tare. O seara placuta tuturor! 1. Daca la temperaturi exterioare mai mari de 5 grade masina porneste si se comporta normal, dar la temperaturi mai mici porneste greu (dupa ce motorul invarte de 4-5 ori) nu ar strica sa verifici bujiile incandescente, ti-am atasat o documentatie in acest sens. Chestia asta sa o verifici prin pornire normala si nu cu o cheie data in prealabil, nu cred ca este bine sa procedezi asa (astfel s-ar putea sa reduci viata bujiilor incandescente care depinde de numarul de porniri). Daca motorul nu porneste la sfert in orice conditii, atunci este ceva in neregula pe undeva (eu am avut bujiile arse, la vw lupo, dar nu conteaza, principiile sunt aceleasi si nu mai pornea la sfert cand afara erau minus 15 grade, cum eram obisnuit de iarna trecuta, plus ca se balbaia motorul vreo cateva secunde). Acum nu este obligatoriu sa fie si la tine asa, mai pot fi multe alte cauze care trebuie identificate si eliminate pe rand. De exemplu ralanti-ul instabil ar putea avea drept cauza o cantitate prea mica de motorina in rezervor sau calitate scazuta a acesteia 2. Cu intratul mai greu in unele viteze cand este rece nu cred ca sunt probleme, este din cauza vascozitatii uleiului care creste la temperaturi scazute, daca dupa cativa km intra normal in viteze atunci asta e cauza. 3. Chestia cu bataia in timonerie nu cred ca este in regula, ar fi bine sa mergi la cineva care se pricepe sa vada despre ce este vorba. Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
myllenyum |
![]()
Post
#81
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 12 November 07 From: Sibiu ![]() |
Cam aceasi problema o am si eu la un renault megane 1 v2 din 2001 1.6 16v.
Cum coboara temperatura sub 0 grade 1,2,3 cu minus porneste foarte greu dimineata ( dupa ce a stat peste noapte ) uneori invarte electromotorul de 4-5 ori apoi o ia... alteori ( cum a fost azi de dimineata ) cred ca a fost nevoie sa invarta de 30-40 de ori pana sa o ia. Cand nu porneste am impresia ca nu se alimenteaza cu benzina sau cel putin asa " suna" . Senzorul de pe volanta l-am curatat acum vreo luna cand am avut aceiasi problema ( dar de atunci temperaturile nu au fost ata de scazute ca sa faca probleme ) si credeam ca s-a rezolvat dar se pare ca nu. In plus am schimbat si filtrul de benzina... ma gandeam sa nu se fi adunat apa sau mai stiu eu ce alte chestii... Bujiile din cate stiu eu au fost schimbate acum breo 40.000 km aproximativ. |
--------------------
renault
Clio IV
2018
|
|
noah |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 20 April 08 ![]() |
revin dupa o pauza destul de mare.am reusit sa rezolv problema cu pornirea dupa luni de nervi si revizii la reprezentanta am reusit ca norocu pot spune cei de la renault au zis ca ar fi pompa de injectie care nu e tocmai ieftina,ca norocu ca sa dus bateria fiind noua (4 luni)BOSCH 70 Ah recomandata de catre o firma de la noi din oradea dupa cele 4 luni cred ca a obosit si cea ce am dato jos era originala pe masina din 2001 asta doar atata a tinut,intro dimineata la -15 nu a mai dat nici un semn de viata am strigat dupa ajutor si am reusit so pornesc dupa care am fugit la renault unde am pus baietii sa mi verifice electromotoru fiind convins ca ar fi periile si sa le schimb,au pus testul pe baterie si in loc sa arate putere de pornire 640 cat era scris pe ea avea 510 ciudat totusi ca originala cand am schimbato avea 420 si pornea.deci din cauza bateriei am tras iarna asta care inca vad ca nu se termina de 2 zile porneste de rupe la prima cheie si sunt tare bucuros.nu am schimbato am duso la incarcat la bosch car service unde a stat 4 ore la incarcare,pana iarna viitoare sper sa tine ca am 2 ani garantie.deci inainte de a dispera ca nu porneste verificativa bateriile a mea pot spune ca era noua si nu a verificato nimeni.multumesc celor ce mi au dat tot felu de sfaturi utile.va doresc o zi buna in continuare.
|
--------------------
renault megane
renault megane
2001/berlina/
|
|
timis marinel |
![]()
Post
#83
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 12 March 10 ![]() |
Am un renault Megane 1,9DTI 2002 si nu porneste,nu-mi da curent la pompa de alimentare,la bujii.Ce ar putea fi?Am verificat toate sigurantele si sunt bune,nu stiu ce sa-i mai fac,nu gasesc nici un raspuns.
|
--------------------
renault megane DTi
renault meganeDTi
- GMB2565
2002 combi
|
|
phenomen |
![]()
Post
#84
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 28 June 08 From: Timisoara ![]() |
Salutare,
am si eu probleme cu pornirea , la cald , acum de cand a inceput sa se incalzeasca afara , daca merg mai mult motorul ,se incalzeste , opresc, dupa 2-3 min. daca incerc sa pornesc o ia abia la a 2-3 cheie. Mentionez ca numai cand afara e foarte cald si motorul e cald. Sa fie oare senzorul de pe volanta? |
--------------------
renault
megane I, 1.4 16 V
2000 RXE
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
senzor volanta....cauta si o sa gasesti tot ce ai nevoie....
|
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
- BZ 87 BVM
Coupe 1999 K4M-A7-00
|
|
felixneagu |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 273 Joined: 17 September 08 From: Galati ![]() |
La masina mea mi l-a curatat cineva prin septembrie anul trecut. De atunci numai la prima cheie porneste, indiferent daca e cald sau rece. Aceleasi simptome avea si a mea.
|
--------------------
Renault
Megane Classic 1.6, 16v
- Galati
2003
|
|
happyangell |
![]()
Post
#87
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 17 May 10 ![]() |
Am si eu un renault megane classic 1.9dci, din2003. Am o mare problema cu el, de 3 zile in coace. la rece nu porneste, m-am chinuit cu el cateva ore sa pornesc si nimic.
![]() - am curatat senzor turatie - am verificat daca vine curent la bujiile incandescente - am verificat presiunea in rampa..peste 2 bari - am verificat distributia..ok Nu am mai avut nici o idee. A doua zi chem un prieten in ajutor. ne uitam impreuna si nimic. Dupa aproximativ o ora imi zice scoate mufa de la releu de bujii si dai la cheie. surpriza-masina a pornit. Dupamasa dupa ce sa racit motoru am dat la cheie cu mufa scoasa nu a mai pornit, am bagat mufa- am pus contactu de 2 -3 ori am scos mufa si a pornit. Dupa ce a pornit am urcat masina pe elevator am schimbat telescoape spate si am incercat sa pornesc..nu a mai pornit. am pus mufa la releu a pornit masina. Eu unu nu mai inteleg. Daca cineva ma poate ajuta ar fi super ![]() |
--------------------
renault
megane
1.9dci 2003
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#88
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Pot fi mai multe cauze.
uita-te putin in atasament si daca esti dispus sa faci unele verificari iti pot extrage detalii pentru problemele colorate in albastru Attached thumbnail(s) nu_porneste_la_rece.JPG ( Size: 129.24k ) Number of downloads: 1230 |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
Mrija |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru Veteran Group: Members Posts: 671 Joined: 4 June 07 From: Baia Mare ![]() |
Sa vedet ce patesc azi, dupa o ploaie ca in filmele alea de groaza.
Pornesc masina (rece) si ies in bulevard. in bulevard, dau sa sterg luneta la coupe, se aude un PAC si moare semnalizarea, stergatoarele si se aprinde stop + ulei. Opresc, verific uleiul vizual pe bord si pe joja, 2 OO pe bord, uleiul intre min si max pe joja. Ma duc la suc, dupa ce ies, nu mai vrea sa porneasca motorul nici cum. Invarte si invarte si invarte pana ma ia dracu, i-am dat curent, am incercat s-o pornesc trasa, impinsa nu vrea nici cum. Mentionez ca am alimentat sambata cu 99+ de la petrom daca are vreo relevanta. efectiv parca nu face scanteie, dar au murit si stergatoarele si semnalizarea. restul ce e electric pe masina merge. Lamga baterie, este o cutiuta neagra. nu stiu ce e aia, dar dupa ploaia de azi, s-a infiltrat ceva apa acolo si e ud. Ceva sfaturi daca imi dati, sa nu ma duc ca mutul la electronist si sa ma loveasca ala cu cine ce dume/preturi/prostii. Scuze de roman dar sunt disperat, nu am timp pana pe sf saptamanii sa o duc la cineva sa o faca si am nevoie joi de ea ![]() |
--------------------
Suzuki
Gsx 750 R
110 cai la 200kg
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#90
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Acolo sunt niste sigurante si cel putin una sau doua sunt vitale (vezi ca scrie pe capac pt ce sunt, una cel putin stiu ca este responsabila de injectie, daca este oxidata nu mai ai injectie si atunci clar ca nu porneste). Mai uita-te putin si in topicurile urmatoare, este interesant:
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=941...dpost&p=2163298 http://www.reno.ro/probleme-la-computerul-...ie-t176671.html http://www.reno.ro/probleme-ECU-page-1-t173161-s0.html Uita-te mai intai la bujii, daca sunt umede sau afumate atunci ai injectie si nu ai scanteie si problema e pe traseul ECU(aici intra si alimentarea lui)-bobine inductie-fise-bujie, iar daca sunt uscate atunci nu ai alimentare si aici poti avea probleme la> -ECU-mufa, sigurante -releu pompa alimentare cu benzina In acest ultim caz e posibil sa nu ai nici scanteie (se verifica clasic, cu bujiile scoase) Daca nici nu scanteieste nici nu benzineste cel mai probabil este de la mufa ECU si/sau sigurantele din cutia buclucasa |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 04:59 |