Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme pornire megane 1, dTi sau dCi

Shafu
post 26 Nov 2009, 05:27
Post #61


SHĂFU'


Group: Members
Posts: 777
Joined: 19 April 07
From: Iași




Trece si tu niste timpi de manopera aici, si spune- ne ce ai schimbat exact la electromotor si cat te-a costat .


--------------------
Renault Megane Clasic 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puitzimd
post 26 Nov 2009, 11:01
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 August 09
From: deva romania




Ca timpi a durat in jur de 1 ora jumate si m-a costat in total 900 de lei cu tot cu manopera si demaror nou.
Am avut noroc deoarece alte megane uri sunt echipate cu alt tip de electromotor care costa in jur de 250 euro fara TVA .


--------------------
renault megane 1,9 dTi break 2000 laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shafu
post 26 Nov 2009, 11:30
Post #63


SHĂFU'


Group: Members
Posts: 777
Joined: 19 April 07
From: Iași




Ma refeream la timpul trecut pe factura si separat cat a costat piesa!
Inteleg ca ai luat demaror nou, de la renault? cat a costat numai demarorul, pentru ca ei au si ceva kituri de reparatii pentru el.

This post has been edited by Shafu: 26 Nov 2009, 11:31


--------------------
Renault Megane Clasic 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puitzimd
post 26 Nov 2009, 22:21
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 August 09
From: deva romania




manopera 144 ron
736 demarorul de la renault cu piesa la schimb si garantie 2 ani
aveam variante din magazin , culmea acelasi demaror valeo la 800 de lei si inca un model, ziceau cei din magazin , olandez la 600 ron
sau reconditionat la 300 de ron dar garantie 6 luni


--------------------
renault megane 1,9 dTi break 2000 laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calcaneu
post 1 Dec 2009, 22:54
Post #65


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 4 July 05




Din pacate, revin cu o intrebare pe acest topic : am schimbat bujiile, dar prima pornire dimineata la rece (4-5 grade) implica tot invartitul prelungit al electromotorului (2-3 ori), timp in care pe bord se aprind pentru aproximativ jumatate de secunda martorii "serv" si simbolul de motor.
Masina a fost pusa pe tester si nu are nici o problema.
Daca aveti sugestii pentru a remedia problema, va rog sa le postati.
Multumesc !


--------------------
Renault Megane Break 1.9 dTI 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puitzimd
post 2 Dec 2009, 20:41
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 August 09
From: deva romania




acul de la turometru creste haotic, adica 3-4-5000 de ture in toata aceasta perioada cat invarte in gol ???


--------------------
renault megane 1,9 dTi break 2000 laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_HoR_
post 2 Dec 2009, 20:58
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 June 08




referitor la turometru, incearca sa ii scoti cele doua mufe din ceasurile de bord, si sa le dai cu spray de contacte.

sunt curios daca mai face dupa aia


--------------------
Renault Megane I 2002 Coupe
Renault Megane Coupe 2001 1.4 16V - CS 86 HOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calcaneu
post 2 Dec 2009, 23:05
Post #68


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 4 July 05




Acul de la turometru e mort pana o ia motorul, apoi sare pe la 1500, asa a facut mereu la rece. Azi dimineata au fost 8 grade si am pus contactul de 2 ori , a luat-o "la sfert", fara martori aprinsi in bord. Maine incerc de la primul contact .
Multumesc !


--------------------
Renault Megane Break 1.9 dTI 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
noah
post 4 Dec 2009, 13:51
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 20 April 08




daca ma poate ajuta si pe mine cineva ar fi super ca cei de la reprezentanta renaul nu au putut sa mi spuna nimic adica prin eliminare si e c am scump ce mi au spus iei,ori pompa de injectie(70 mil) ori injectoarele(17 mil buc).deci probleme la prima pornire de dimineata mai ales daca e recein sensu ca nu o ia din prima la a doua cheie porneste ok doar ca motorul se tureaza si scade turatia intre 500 si 1000 ture daca vreau sa plec de pe loc cu ea scutura ca si cum nu se alimenteaza o secunda dupa care merge din nou la semafor tot la fel se tureaza dupa vreo 10 15 min cand sa incalzit motorul totul e ok.in speranta ca cineva a avut aceste probleme rog sa ma ma ajute daca si a rezolvat problema masina este un megane 1 din 2001 1.9 dti 98cp. multumesc


--------------------
renault megane renault megane 2001/berlina/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 4 Dec 2009, 14:07
Post #70


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Du-te la unii care se ocupa numai de diesel... Bosch Car Service... la motorul tau nu este scump sa reconditioneze pompa de injectie sau injectoarele pt. ca ai motor turbodiesel clasic... dar du-te la un meserias bun care sa-ti puna un diagnostic...

Nu ai aer pe instalatia de carburant?


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
noah
post 4 Dec 2009, 14:17
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 20 April 08




am uitat sa precizez ca am schimbat vasul in care se pune filtru de motorina celalalt scapa pe la filet asta nou e de reno trafic am vazut la fel si pe laguna din 01 deci filtru e nou bujiile incadescente noi beru toate filtrele schimbate deci le am luat prin eliminare dar varianta mai ieftina.mie imi pare ca nu tine motorina si se scurge in rezervor sau altundeva de aia nu ar porni la prima cheie dar turatia motorului nu mi o explic.injectoarele le am curatat poate ca superficial cu o solutie wyns parca direct pe motor tinut pornit cu solutia aia 1,30min singura schimbare a fost sunetul mai frumos al motorului dimineata adica nu asa metalic si galagios ca inainte.la 2 am prog la service,sunt curios ce mi spun baietii de acolo.o sa anunt daca am rezolvat ceva.

4 Dec 2009, 14:22:
multumesc ca ai raspuns asa repede am fost la iei bosch car service si nu au standu pt injectoarele mecanica nu prea sunt dotati la oradea pt motoarele diesel si un meserias bun din cate am inteles doar in timisoara. ba da am avut aer pe instalatie de aia am schimbat vasu de la filtru de motorina si tare ma tem ca si acuma am pt ca nu se intareste para cu care umplu vasu de motorina se intareste dupa 1 sec nu mai este tare.tare curios

4 Dec 2009, 21:14:
am descoperit de unde venea acea intrerupere in timpul mersului ce mi dadea impresia ca ar fi de la alimentare,defapt era o mufa cu multe picioruse cred 7 care alimenteaza pompa de injectie daca bine am inteles si nu dadea curent cat trebuia a scos mufa si a dat cu ceva spray de contact si cu inca o scula de curatat probabil facea contact cand avea chef,si a dat seama cand a miscat de mufa ca pe test nu i dadea nici o eroare.una am rezolvat acuma mai ramane pornirea de dimineata sunt curios cum o sa fie acuma ca are curent cat are nevoie.ramane sa vadsi sa anunt daca sa remediat ceva.

This post has been edited by noah: 4 Dec 2009, 21:14


--------------------
renault megane renault megane 2001/berlina/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IonutGligan
post 4 Dec 2009, 23:55
Post #72


impatimit marca renault


Group: Members
Posts: 783
Joined: 7 June 09
From: Cluj Napoca




Noah daca vrei sa scapi de gandul ca iti coboara motorina inapoi in rezervor ca ar prinde aer pe undeva poti foarte simplu sa rezolvi aceasta problema montand o supapa de sens care lasa motorina sa circule doar intr-un sens. O montezi pe furtunul care iti vine din rezervor e mica, ca dimensiune o gasesti la orice magazin de piese auto si costa pana in 20 lei.


--------------------
Renault Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
noah
post 5 Dec 2009, 15:42
Post #73


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 20 April 08




merci mult pt ideie ionut, o sa caut sa vad daca gasesc.dimineata la fel doar la a doua cheie am reusit so pornesc,ciudat mi se pare ca inainte se auzea un zumzet in masina care acuma nu se mai aude sa fie ceva electrovalva care tragea motorina?si de aia sa porneasca doar la a doua cheie?ciudat.astia la renault nu au avut timp ca am mers tarziu acolo pe la 15 si la 16 termina prog.dar sau uitat si nu curge motorina pe furtune nu trage aer fals acuma merge super doar ca dimineata face figuri.o sa incerc variana care ce mi ai dato ionut sa vad daca tine.


--------------------
renault megane renault megane 2001/berlina/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
noah
post 17 Dec 2009, 22:15
Post #74


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 20 April 08




am reusit in sfarsit sa schimb supapa de sens dar tot la a doua cheie porneste dimineata poate ar trebui sa ma uit la supapa de retur din pompa de injectie? o sa merg la service sa vad ce zic baietii.pana atunci multumesc celor ce mi au sarit in ajutor.acuma merge frumos citind forumul mai des de cand am avut probleme cu masina ma crucesc de cate imi citesc ochii,ma bucur ca am rezolvat totusi ceva din ce am avut,ramane pornirea de dimineata.va multumesc in ca o data.


--------------------
renault megane renault megane 2001/berlina/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IonutGligan
post 18 Dec 2009, 17:10
Post #75


impatimit marca renault


Group: Members
Posts: 783
Joined: 7 June 09
From: Cluj Napoca




Deci daca inainte sa pui supapa de sens iti cobora combustibilul in rezervor e clar ca pe undeva prinde aer. Acum trebuie sa identifice baietii pe unde prindea aer ca sigur nu face bine acea prindere de aer. E doar o parere. Bafta si sa ne spui cum ai rezolvat problema.


--------------------
Renault Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
noah
post 20 Dec 2009, 19:46
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 20 April 08




imi aduc aminte ca atunci cand mergea sacadat motorul am fost la reprezentanta si mi au dat jos rampa de la injectoare sa le verifice si mi au schimbat un semering sau oring cum io zice si nu era dimensiunea originala dar nu se vede ca ar scapa pe acolo ceva motorina sa fie pe acolo?mai am oringul original eventual ma duc sa mi mai cumpar vreo 2 buc sau toate 4 ca sunt ieftine.1 ron buc.o sa revin cu noutati in cazu ca vor fii.


--------------------
renault megane renault megane 2001/berlina/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea_C20
post 20 Dec 2009, 23:53
Post #77


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 15 January 07
From: Bucuresti




Sa nu deschid un topic nou, o problema legata de pornire greoaie iarna am si eu.
O sa incerc sa va explic, dimineata cand o pornesc, mi-a spus taicamiu ca e indicat sa ii dau o cheie fara sa aprind bujiile, doar asa, sa "rup uleiul" si sa creasca putin compresia, apoi pun bujiile, si dau la cheie, porneste la sfert !, toate bune si frumoase, doar ca da sa moara intr-o secunda 2 dupa ce porneste. o accelerez, mai mult de 2000rpm nu creste, daca o tin asa 1 min maxim 2, totul devine roz, sta la relantii, rontaie f frumos. Sa fie ca e motorul mai "vechi"? e fabricatie 2001 si are 226mii km. asta e intampla daor dimineata, la temperaturi de -9 ~ 0 grade. E normal? sau tre sa bibilesc ceva? in rest masina merge beton. aaaa era sa uit, am opservat k la inceput in primele 3 trepte intra normal, fara efort, a4 si a5a intra ceva mai greu, doar cand e rece, si la a5a se aude si un fel de bateie la timonerie cred, sa ma alarmez? sau e ceva daor de "anotimp"
Sper ca nu v-am plictisit prea tare. O seara placuta tuturor!

This post has been edited by Mircea_C20: 20 Dec 2009, 23:53


--------------------
Renault Megane Clasic - B 70 MRC 1.9dTi (88kw / 250Nm CHIP) 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Attreyu
post 21 Dec 2009, 19:18
Post #78


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 8 September 09
From: Madrid




Am ajuns cu ea azi dimineata la lucru, fara probleme. Dupa-masa la plecare, ii dau prima cheie, se aprind martorii, incearca sa "dea" la baterie...nem.

Se aprinde beculetul rosu intermitent pe mijloc, martorul de airbag (ce ramane aprins) si martorul galben din dreapta, cel ce are simbol de curent (sinusoidele alea) - care apoi se opreste. Ramane cel rosu, care in cazul in care ii dau contact clipeste repede si cel de airbaguri.

Deasemenea martorul de baterie si cel de ulei, cele rosii raman aprinse.

Dupa inca 2 chei, nu mai incearca nimic, nu se mai aude nimic. Stergatoarele merg la reluare, alarma functioneaza dar se aude foarte incet la activare/deactivare, ceasul de pe bord e resetat si clipeste.

Un coleg mi-a conectat cablurile la baterie de la el, am lasat-o sa se "incarce" juma de ora, i-am dat iar contact, nimic. Nu cred ca e bateria, pur si simplu pare ca de la bord pana la baterie undeva pe drum e mort ceva.

Teoretic daca e blocata de la ala rosu, pot sa ii dau cheie pana mor, ca degeaba. Nu ? Si atunci, cum o deblochez ? Mentionez ca am doua chei, ambele originale, deci nu ar trebui sa fie o problema.

Idei ?

This post has been edited by Attreyu: 22 Dec 2009, 08:31


--------------------
Renault Megane - HD-08-WKR 1998/1.6 RT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misterr
post 29 Dec 2009, 20:26
Post #79


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 29 December 09




Buna ziua!
Scuzati-ma daca fac greseli, dar sun un incepator in ale forumurilor.
Acestea fiind spuse, doresc sa stiu daca cineva este la curent cu caracteristicile unei baterii (acumulutaor) pentru Renault Megane classic 1.6 16V.
adica, amperaj, dimensiuni si pozitionarea bornelor.
Multumesc


--------------------
Renault Megane classic 2003/1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 2 Jan 2010, 23:05
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




QUOTE(Mircea_C20 @ 21 Dec 2009, 00:53)
Sa nu deschid un topic nou, o problema legata de pornire greoaie iarna am si eu.
O sa incerc sa va explic, dimineata cand o pornesc, mi-a spus taicamiu ca e indicat sa ii dau o cheie fara sa aprind bujiile, doar asa, sa "rup uleiul" si sa creasca putin compresia, apoi pun bujiile, si dau la cheie, porneste la sfert !, toate bune si frumoase, doar ca da sa moara intr-o secunda 2 dupa ce porneste. o accelerez, mai mult de 2000rpm nu creste, daca o tin asa 1 min maxim 2, totul devine roz, sta la relantii, rontaie f frumos. Sa fie ca e motorul mai "vechi"? e fabricatie 2001 si are 226mii km. asta e intampla daor dimineata, la temperaturi de -9 ~ 0 grade. E normal? sau tre sa bibilesc ceva? in rest masina merge beton. aaaa era sa uit, am opservat k la inceput in primele 3 trepte intra normal, fara efort, a4 si a5a intra ceva mai greu, doar cand e rece, si la a5a se aude si un fel de bateie la timonerie cred, sa ma alarmez? sau e ceva daor de "anotimp"
Sper ca nu v-am plictisit prea tare. O seara placuta tuturor!
*



1. Daca la temperaturi exterioare mai mari de 5 grade masina porneste si se comporta normal, dar la temperaturi mai mici porneste greu (dupa ce motorul invarte de 4-5 ori) nu ar strica sa verifici bujiile incandescente, ti-am atasat o documentatie in acest sens.
Chestia asta sa o verifici prin pornire normala si nu cu o cheie data in prealabil, nu cred ca este bine sa procedezi asa (astfel s-ar putea sa reduci viata bujiilor incandescente care depinde de numarul de porniri). Daca motorul nu porneste la sfert in orice conditii, atunci este ceva in neregula pe undeva (eu am avut bujiile arse, la vw lupo, dar nu conteaza, principiile sunt aceleasi si nu mai pornea la sfert cand afara erau minus 15 grade, cum eram obisnuit de iarna trecuta, plus ca se balbaia motorul vreo cateva secunde).
Acum nu este obligatoriu sa fie si la tine asa, mai pot fi multe alte cauze care trebuie identificate si eliminate pe rand. De exemplu ralanti-ul instabil ar putea avea drept cauza o cantitate prea mica de motorina in rezervor sau calitate scazuta a acesteia
2. Cu intratul mai greu in unele viteze cand este rece nu cred ca sunt probleme, este din cauza vascozitatii uleiului care creste la temperaturi scazute, daca dupa cativa km intra normal in viteze atunci asta e cauza.
3. Chestia cu bataia in timonerie nu cred ca este in regula, ar fi bine sa mergi la cineva care se pricepe sa vada despre ce este vorba.


Attached File(s)
Attached File  verificare_bujii_inc..pdf ( 73.94k ) Number of downloads: 203


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myllenyum
post 6 Jan 2010, 00:22
Post #81


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 12 November 07
From: Sibiu




Cam aceasi problema o am si eu la un renault megane 1 v2 din 2001 1.6 16v.
Cum coboara temperatura sub 0 grade 1,2,3 cu minus porneste foarte greu dimineata ( dupa ce a stat peste noapte ) uneori invarte electromotorul de 4-5 ori apoi o ia... alteori ( cum a fost azi de dimineata ) cred ca a fost nevoie sa invarta de 30-40 de ori pana sa o ia.
Cand nu porneste am impresia ca nu se alimenteaza cu benzina sau cel putin asa " suna" .

Senzorul de pe volanta l-am curatat acum vreo luna cand am avut aceiasi problema ( dar de atunci temperaturile nu au fost ata de scazute ca sa faca probleme ) si credeam ca s-a rezolvat dar se pare ca nu. In plus am schimbat si filtrul de benzina... ma gandeam sa nu se fi adunat apa sau mai stiu eu ce alte chestii... Bujiile din cate stiu eu au fost schimbate acum breo 40.000 km aproximativ.


--------------------
renault Clio IV 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
noah
post 4 Feb 2010, 16:57
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 20 April 08




revin dupa o pauza destul de mare.am reusit sa rezolv problema cu pornirea dupa luni de nervi si revizii la reprezentanta am reusit ca norocu pot spune cei de la renault au zis ca ar fi pompa de injectie care nu e tocmai ieftina,ca norocu ca sa dus bateria fiind noua (4 luni)BOSCH 70 Ah recomandata de catre o firma de la noi din oradea dupa cele 4 luni cred ca a obosit si cea ce am dato jos era originala pe masina din 2001 asta doar atata a tinut,intro dimineata la -15 nu a mai dat nici un semn de viata am strigat dupa ajutor si am reusit so pornesc dupa care am fugit la renault unde am pus baietii sa mi verifice electromotoru fiind convins ca ar fi periile si sa le schimb,au pus testul pe baterie si in loc sa arate putere de pornire 640 cat era scris pe ea avea 510 ciudat totusi ca originala cand am schimbato avea 420 si pornea.deci din cauza bateriei am tras iarna asta care inca vad ca nu se termina de 2 zile porneste de rupe la prima cheie si sunt tare bucuros.nu am schimbato am duso la incarcat la bosch car service unde a stat 4 ore la incarcare,pana iarna viitoare sper sa tine ca am 2 ani garantie.deci inainte de a dispera ca nu porneste verificativa bateriile a mea pot spune ca era noua si nu a verificato nimeni.multumesc celor ce mi au dat tot felu de sfaturi utile.va doresc o zi buna in continuare.


--------------------
renault megane renault megane 2001/berlina/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
timis marinel
post 16 Mar 2010, 16:28
Post #83


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 12 March 10




Am un renault Megane 1,9DTI 2002 si nu porneste,nu-mi da curent la pompa de alimentare,la bujii.Ce ar putea fi?Am verificat toate sigurantele si sunt bune,nu stiu ce sa-i mai fac,nu gasesc nici un raspuns.


--------------------
renault megane DTi renault meganeDTi - GMB2565 2002 combi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
phenomen
post 15 May 2010, 12:32
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 28 June 08
From: Timisoara




Salutare,

am si eu probleme cu pornirea , la cald , acum de cand a inceput sa se incalzeasca afara , daca merg mai mult motorul ,se incalzeste , opresc, dupa 2-3 min. daca incerc sa pornesc o ia abia la a 2-3 cheie. Mentionez ca numai cand afara e foarte cald si motorul e cald. Sa fie oare senzorul de pe volanta?


--------------------
renault megane I, 1.4 16 V 2000 RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 15 May 2010, 14:28
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




senzor volanta....cauta si o sa gasesti tot ce ai nevoie....


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
felixneagu
post 16 May 2010, 09:53
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 273
Joined: 17 September 08
From: Galati




La masina mea mi l-a curatat cineva prin septembrie anul trecut. De atunci numai la prima cheie porneste, indiferent daca e cald sau rece. Aceleasi simptome avea si a mea.


--------------------
Renault Megane Classic 1.6, 16v - Galati 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
happyangell
post 17 May 2010, 20:16
Post #87


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 17 May 10




Am si eu un renault megane classic 1.9dci, din2003. Am o mare problema cu el, de 3 zile in coace. la rece nu porneste, m-am chinuit cu el cateva ore sa pornesc si nimic. sad.gif
- am curatat senzor turatie
- am verificat daca vine curent la bujiile incandescente
- am verificat presiunea in rampa..peste 2 bari
- am verificat distributia..ok
Nu am mai avut nici o idee. A doua zi chem un prieten in ajutor. ne uitam impreuna si nimic. Dupa aproximativ o ora imi zice scoate mufa de la releu de bujii si dai la cheie. surpriza-masina a pornit. Dupamasa dupa ce sa racit motoru am dat la cheie cu mufa scoasa nu a mai pornit, am bagat mufa- am pus contactu de 2 -3 ori am scos mufa si a pornit. Dupa ce a pornit am urcat masina pe elevator am schimbat telescoape spate si am incercat sa pornesc..nu a mai pornit. am pus mufa la releu a pornit masina. Eu unu nu mai inteleg. Daca cineva ma poate ajuta ar fi super
smile.gif


--------------------
renault megane 1.9dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 17 May 2010, 21:23
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Pot fi mai multe cauze.
uita-te putin in atasament si daca esti dispus sa faci unele verificari iti pot extrage detalii pentru problemele colorate in albastru


Attached thumbnail(s)
nu_porneste_la_rece.JPG ( Size: 129.24k ) Number of downloads: 1230


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mrija
post 15 Jun 2010, 00:05
Post #89


Membru Veteran


Group: Members
Posts: 671
Joined: 4 June 07
From: Baia Mare




Sa vedet ce patesc azi, dupa o ploaie ca in filmele alea de groaza.


Pornesc masina (rece) si ies in bulevard. in bulevard, dau sa sterg luneta la coupe, se aude un PAC si moare semnalizarea, stergatoarele si se aprinde stop + ulei. Opresc, verific uleiul vizual pe bord si pe joja, 2 OO pe bord, uleiul intre min si max pe joja.

Ma duc la suc, dupa ce ies, nu mai vrea sa porneasca motorul nici cum. Invarte si invarte si invarte pana ma ia dracu, i-am dat curent, am incercat s-o pornesc trasa, impinsa nu vrea nici cum. Mentionez ca am alimentat sambata cu 99+ de la petrom daca are vreo relevanta.

efectiv parca nu face scanteie, dar au murit si stergatoarele si semnalizarea. restul ce e electric pe masina merge.

Lamga baterie, este o cutiuta neagra. nu stiu ce e aia, dar dupa ploaia de azi, s-a infiltrat ceva apa acolo si e ud.

Ceva sfaturi daca imi dati, sa nu ma duc ca mutul la electronist si sa ma loveasca ala cu cine ce dume/preturi/prostii.

Scuze de roman dar sunt disperat, nu am timp pana pe sf saptamanii sa o duc la cineva sa o faca si am nevoie joi de ea sad.gif


--------------------
Suzuki Gsx 750 R 110 cai la 200kg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 15 Jun 2010, 00:40
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Acolo sunt niste sigurante si cel putin una sau doua sunt vitale (vezi ca scrie pe capac pt ce sunt, una cel putin stiu ca este responsabila de injectie, daca este oxidata nu mai ai injectie si atunci clar ca nu porneste). Mai uita-te putin si in topicurile urmatoare, este interesant:
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=941...dpost&p=2163298
http://www.reno.ro/probleme-la-computerul-...ie-t176671.html
http://www.reno.ro/probleme-ECU-page-1-t173161-s0.html

Uita-te mai intai la bujii, daca sunt umede sau afumate atunci ai injectie si nu ai scanteie si problema e pe traseul ECU(aici intra si alimentarea lui)-bobine inductie-fise-bujie, iar daca sunt uscate atunci nu ai alimentare si aici poti avea probleme la>
-ECU-mufa, sigurante
-releu pompa alimentare cu benzina
In acest ultim caz e posibil sa nu ai nici scanteie (se verifica clasic, cu bujiile scoase)
Daca nici nu scanteieste nici nu benzineste cel mai probabil este de la mufa ECU si/sau sigurantele din cutia buclucasa


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 04:59
Dacia