Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme pornire megane 1, dTi sau dCi

arazvan2002
post 24 Jul 2009, 14:18
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Imi cer scuze daca s-a mai postat, dar poate pune cineva o poza cu senzorul de volanta la 1.9dTi, unde este montat?
Merci


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 24 Jul 2009, 21:58
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Deschide capota, stai in partea stanga a masinii, privesti in jos, vezi cutia de viteze iesind langa motor. E acolo un cap de surub unde se imbina cutia cu motorul, chiar deasupra, cu ceva cablu pornind din el. Ala e.


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puitzimd
post 25 Aug 2009, 14:34
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 August 09
From: deva romania




<span class='edit'>19 Aug 2009, 19:32:</span>
Totusi stie cineva cit costa un senzor volanta?Sau un magazin on line pt Renault?Sau daca se potriveste cu unul de pe Logan? wacko.gif Multumesc.
*

[/quote]
un senzor costa cam 180 de ron 200

25 Aug 2009, 14:39:
am un megane break 1,9 dti din 2000 si cu toate ca i-am scimbat bujiile filtrele ,am curatat senzorul, am dat si cu sprai de contacte si tot nu vrea sa porneasca. bateria invarte in gol.
Ma poate ajuta si pe mine cineva?

This post has been edited by puitzimd: 25 Aug 2009, 14:39


--------------------
renault megane 1,9 dTi break 2000 laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cavaler
post 25 Aug 2009, 18:23
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 9 January 09
From: timisoara




nu ai cumva distributia dusa(rupta sau barberiti dintii de pe curea)


--------------------
renault megane I 1999/ 1.6- 16v,RT/ grandtour
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 26 Aug 2009, 16:07
Post #35


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




la mine nu a pornit bine cam un an si jumate, pe calculator la service nu apareau erori, bujiile erau bune.
cu chiu si vai am descoperit ca era supapa de pe retur la pompa de injectie pe care am curatat-o cu wd 40.acum porneste la sfert de cheie.


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puitzimd
post 26 Aug 2009, 20:54
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 August 09
From: deva romania




o pot misca de pe loc numai din baterie , iar dupa aceea porneste


--------------------
renault megane 1,9 dTi break 2000 laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puitzimd
post 31 Aug 2009, 20:54
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 August 09
From: deva romania




Ma poate auta cieva plange.gif


--------------------
renault megane 1,9 dTi break 2000 laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 31 Aug 2009, 22:01
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Doua probleme de pornire la Megane 1, 1,6:
Prima: Datorita imbatranirii chederului de la grila pe unde se scurge apa de pe parbriz, s-a scurs apa in compartimentul bateriei fix peste blocul de sigurante de acolo. Prin urmare contactele au oxidat, iar siguranta de la injectie daca nu ma insel avea un picior pur si simplu retezat din cauza oxidarii. Remediu: demontat blocul, curatat cu spray de contacte si ceva hartie abraziva fina.
A doua: dupa un timp iar nu a mai pornit (ca si prima oara invartea demarorul dar nu "benzinea" si nu "scanteia"). Dupa ce am verificat senzori de m-am plictisit m-am gandit sa verific si mufa de la computer (nu am verificat-o de prima oara pentru ca o mai verificasem si curatasem cand a fost prima situatie) Surpriza mare blink.gif era plina cu un lichid albastru si contactele oxidate ingrozitor. Remediat ca si prima oara si a pornit ireprosabil. Acum problema este pe unde intrase apa? sad.gif . Initial am crezut ca este albastra din cauza oxidului, dar nu asta era cauza. Pur si simplu posesorul a umplut ochi rezervorul de lichid pentru spalat parbrizul (busonul se gaseste in imediata apropiere a mufei computerului) si cand a coborat o panta s-a varsat peste cablul care intra in calculator). Acesta avea furtunul de protectie crapat si uite asa s-a scurs in mufa


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puitzimd
post 6 Sep 2009, 06:40
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 August 09
From: deva romania




am pus senzor de volanta nou si acum porneste si mai greu ,iar distributia pare a fii buna


--------------------
renault megane 1,9 dTi break 2000 laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 7 Sep 2009, 00:30
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Cum se comporta dupa ce porneste? Mai da niste detalii - trage motorul bine, merge rotund, sta relanti-ul ok?.
Cum adica "o pot misca de pe loc numai din baterie , iar dupa aceea porneste"?


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puitzimd
post 7 Sep 2009, 12:22
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 August 09
From: deva romania




Motorul are putere si merge normal , ca si pana acum.
Turometrul urca pana la 4- 5000 de rot cat timp dau la cheie , iar cand porneste normal pana in 1000 si la relanti sta cam pe la 8 -900 rot.
Cum o misc doar din baterie? O bag in viteza las ambreajul si ii dau cheie , iar dupa aceea o ia de obicei din prima .

This post has been edited by puitzimd: 7 Sep 2009, 12:39


--------------------
renault megane 1,9 dTi break 2000 laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cavaler
post 7 Sep 2009, 13:44
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 9 January 09
From: timisoara




incearca sa cauti masa de la electromotor.sar putea cablu de la masa sa nu faca contact.



--------------------
renault megane I 1999/ 1.6- 16v,RT/ grandtour
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 7 Sep 2009, 22:36
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Nu cred sa fie electromotorul pt. ca invarte bine si din cate imi dau seama poate misca si masina din loc. S-ar putea sa fie ce ai mai spus intr-un post mai sus: distributia, sa nu fie vreun dinte sarit.
Nu este bine ce faci cu pornirea, daca nu a sarit distributia pana acum tot o sa sara pana la urma, asa ca ar fi bine sa o verifice cineva care se pricepe la asa ceva.
Verifica doua lucruri atunci cand nu porneste:
- cand dai la automat (trebuie sa te ajute cineva)vezi daca ai scanteie (scoti o bujie si o tii cu corpul ei pe carcasa motorului si vezi daca da scanteie cand dai la automat)
- vezi daca vine benzina (asta nu prea stiu cum se verifica, mai intreaba pe cineva )
Daca cel putin unul din fenomene nu se intampla banuiesc o problema electrica si ar trebuie sa incepi cu verificarea blocurilor de sigurante daca nu ai ceva oxidat pe acolo (in afara de sigurantele de sub bord mai este un bloc de sigurante de putere in compartimentul bateriei, una din ele este responsabila de injectie), blocului de relee (undeva in dreapta), si a calculatorului de injectie (starea contactelor)
Daca ai si scanteie si benzina atunci este posibil sa fie distributia


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Roby_B
post 7 Sep 2009, 23:30
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 45
Joined: 21 March 09




QUOTE(puitzimd @ 7 Sep 2009, 12:22)
Motorul are putere si merge normal , ca si pana acum.
Turometrul urca pana la 4- 5000 de rot cat timp dau la cheie , iar cand porneste normal pana in 1000 si la relanti sta cam pe la 8 -900 rot.
Cum o misc doar din baterie? O bag in viteza las ambreajul si ii dau cheie , iar dupa aceea o ia de obicei din prima .
*



Cum adica turometrul urca pana la 4-5000 de rotatii cat timp ii dai la cheie? blink.gif


lupo_1.7sdi,

Din semnatura reiese ca omu' are diesel, asa ca nu cred ca sfaturile tale legate de benzina si de verificarea scanteii de la bujii l-ar ajuta prea mult pe puitzimd



--------------------
Renault Megane Break 1,9 dCi 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puitzimd
post 8 Sep 2009, 18:52
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 August 09
From: deva romania




Simplu! Cat timp dau la cheie acul de la turometru urca pana la 4000 5000 de rot/min. si dupa 2 3 secunde se aprind becurile de la bujii si celalalt de sub el


--------------------
renault megane 1,9 dTi break 2000 laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 8 Sep 2009, 23:57
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Scuze pentru neatentie, semanau simptomele destul de mult cu ce mi s-a intamplat cu una pe benzina.


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 9 Sep 2009, 11:17
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Ceva rezolvari pentru problema lui putzimd ca si hawk84 are acum problema asta dupa ce a desfacut toate mufele pentru ca a schimbat cateva chestii de pe o masina pe alta. Aveti idee de unde ar aparea sta cu 4000-5000 rot si apoi becul de bujii? A schimbat si senzorul. Mai devreme putin a pornit, a mers bine si apoi a oprit-o si n-a mai pornit.


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puitzimd
post 9 Sep 2009, 11:58
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 August 09
From: deva romania




mie imi pornea la fel si inainte de a schimba pe ea doar ca acum imi ia si mai mult timp adica incerc de mai multe ori


--------------------
renault megane 1,9 dTi break 2000 laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puitzimd
post 10 Sep 2009, 15:29
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 August 09
From: deva romania




Am mai incercat o chestie , adica sa deschid usa cu cheia si nu din buton (telecomanda) ca de obicei si ..... culmea a pornit din prima , am blocat-o din buton si nu a mai pornit la fel la a doua incercare, dupa care am efectuat din nou operatiunea "deschidere cu cheia" si la fel ca prima data a pornit mai bine.
Sa fie doar o intamplare????
sad.gif ohmy.gif

This post has been edited by puitzimd: 10 Sep 2009, 15:30


--------------------
renault megane 1,9 dTi break 2000 laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Roby_B
post 10 Sep 2009, 18:38
Post #50


Membru


Group: Members
Posts: 45
Joined: 21 March 09




Ai urmarit martorul imobilizatorului? Se stinge dupa ce pui contactul?
Nu cumva atunci cand nu porneste, clipeste continuu?


--------------------
Renault Megane Break 1,9 dCi 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puitzimd
post 11 Sep 2009, 23:19
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 August 09
From: deva romania




in momentul in care se aprind celelalte,martorul imobilizatorse stinge


--------------------
renault megane 1,9 dTi break 2000 laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puitzimd
post 16 Sep 2009, 17:49
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 August 09
From: deva romania




Senzorul de volanta cui ii trimite semnalul ?
Unde duce firul de la senzor?
blink.gif


--------------------
renault megane 1,9 dTi break 2000 laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 16 Sep 2009, 17:59
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




catre calculator injectie...


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puitzimd
post 17 Sep 2009, 08:55
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 August 09
From: deva romania




Ar mai fi inca o problema care am observat-o , adica la drum in orice treapta de viteza, in momentul in care ridic piciorul de pe acceleratie, motorul se infraneaza.

This post has been edited by puitzimd: 17 Sep 2009, 08:56


--------------------
renault megane 1,9 dTi break 2000 laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 17 Sep 2009, 11:52
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




este normala frana de motor, doar daca nu cumva ceea ce simti depaseste o astfel de reactie


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puitzimd
post 17 Sep 2009, 19:28
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 August 09
From: deva romania




infranarea se simte mult mai puternic . Scade cam 4-500 de rot parca ar fii frana de mana trasa , dar nu este, rotile nu se incalzesc deloc.??????
In legatura cu pornirea cred ca am descoperit cauza: daca tin apasat butonul de pe cheie (de blocare /deblocare usi ) in timp ce intorc cheia in contact porneste din prima. Cred ca este din cauza cipului; se poate sa imi inlocuiesc doar cheia (fiindca am primit doar una singura )sau trebuie cu tot cu cititorul de pe butucul contactului?????
Stie cineva cam cat m-ar costa treaba asta si daca se poate rezolva in alta parte decat la reprezentanta?


--------------------
renault megane 1,9 dTi break 2000 laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 18 Sep 2009, 09:39
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Infranarea s-ar putea sa vina de la potentiometrul de acceleratie defect/uzat. Uita-te pe aici:
http://reno.ro/index.php?showtopic=120006&...dpost&p=1615148

Daca porneste cu butonul de la cheie apasat inseamna ca bobina din butuc e functionala, e posibil ca problema sa vina de la cip-ul din cheie, din pacate una noua e pe la 100Euro. Am vazut magazin de copiat chei, dotat cu o scula care-ti citeste cip-ul din cheie si sunt capabili sa o cloneze, avantajul e ca nu mai trebuie pusa masina pe CLIP pt. a invata a 2-a cheie, dezavantajul apare in cazul in care computerul "uita" codul cheii tale, caz in care nici una din chei nu v-a mai functiona. Acest magazin are un tarif de ~350ron pt. o cheie dar fara buton de inchidere centralizata. (este in incinta REAL - Tg. Mures).


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puitzimd
post 10 Nov 2009, 21:24
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 August 09
From: deva romania




am fost la reprezenta pt problema cu pornirea si dupa ce le am povestit mi-au spus ca e de la electromotor adica de la paraziti de la electromotor ohmy.gif .si intradevar dupa ce au demontat pt a vedea modelul de pe electromotor si l-au remontat masina pleaca la sfert de cheie mi s-a spus ca trebuie sa schimb electromotorul . Acum imi face probleme doar dimineata sau daca sta nepornita mai mult timp .....6 -7 ore,adica ii dau de mai multe ori (5-10 chei),dar oricum parca nu mai porneste asa de greu ,inainte dadeam si 10 minute aproape. oare intradevar electromotorul sa fie???


--------------------
renault megane 1,9 dTi break 2000 laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puitzimd
post 25 Nov 2009, 21:35
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 13 August 09
From: deva romania




valuri.gif gata problema s-a rewzolvat .Acum masina pleaca perfect chiar daca afara au fost si -2 grade .Deci problema a fost cu parazitii de la electromotor asa cum a zis cel de la reprezentanta . Toata stima pt baietii de la Renault Deva , care au stiut din start problema.
Un sfat daca acceptati .... mergeti mai intai la reprezentanta inainte de a apela la tot felul de mecanici de coltul strazii care iti iau banii dar fara sa rezolve ceva concret . drunksinging.gif


--------------------
renault megane 1,9 dTi break 2000 laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 26 Nov 2009, 00:08
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Adica ai schimbat demarorul ? Parazitii aia puteau fi eliminati (sau macar atenuati) cu niste filtre LC si era mult mai ieftin (ma refer la parazitii care apar datorita arcului electric care apare intre perii si colector, ca alta sursa de paraziti nu vad acolo)


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 16:13
Dacia