Probleme pornire megane 1, dTi sau dCi
![]() ![]() ![]() |
Probleme pornire megane 1, dTi sau dCi
arazvan2002 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|||
cri123 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Deschide capota, stai in partea stanga a masinii, privesti in jos, vezi cutia de viteze iesind langa motor. E acolo un cap de surub unde se imbina cutia cu motorul, chiar deasupra, cu ceva cablu pornind din el. Ala e.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
puitzimd |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 August 09 From: deva romania ![]() |
<span class='edit'>19 Aug 2009, 19:32:</span>
Totusi stie cineva cit costa un senzor volanta?Sau un magazin on line pt Renault?Sau daca se potriveste cu unul de pe Logan? ![]() [/quote] un senzor costa cam 180 de ron 200 25 Aug 2009, 14:39: am un megane break 1,9 dti din 2000 si cu toate ca i-am scimbat bujiile filtrele ,am curatat senzorul, am dat si cu sprai de contacte si tot nu vrea sa porneasca. bateria invarte in gol. Ma poate ajuta si pe mine cineva? This post has been edited by puitzimd: 25 Aug 2009, 14:39 |
--------------------
renault
megane 1,9 dTi break 2000
laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
|
|
cavaler |
![]()
Post
#34
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 9 January 09 From: timisoara ![]() |
nu ai cumva distributia dusa(rupta sau barberiti dintii de pe curea)
|
--------------------
renault
megane I
1999/ 1.6- 16v,RT/ grandtour
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#35
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
la mine nu a pornit bine cam un an si jumate, pe calculator la service nu apareau erori, bujiile erau bune.
cu chiu si vai am descoperit ca era supapa de pe retur la pompa de injectie pe care am curatat-o cu wd 40.acum porneste la sfert de cheie. |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
puitzimd |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 August 09 From: deva romania ![]() |
o pot misca de pe loc numai din baterie , iar dupa aceea porneste
|
--------------------
renault
megane 1,9 dTi break 2000
laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
|
|
puitzimd |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 August 09 From: deva romania ![]() |
Ma poate auta cieva
![]() |
--------------------
renault
megane 1,9 dTi break 2000
laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Doua probleme de pornire la Megane 1, 1,6:
Prima: Datorita imbatranirii chederului de la grila pe unde se scurge apa de pe parbriz, s-a scurs apa in compartimentul bateriei fix peste blocul de sigurante de acolo. Prin urmare contactele au oxidat, iar siguranta de la injectie daca nu ma insel avea un picior pur si simplu retezat din cauza oxidarii. Remediu: demontat blocul, curatat cu spray de contacte si ceva hartie abraziva fina. A doua: dupa un timp iar nu a mai pornit (ca si prima oara invartea demarorul dar nu "benzinea" si nu "scanteia"). Dupa ce am verificat senzori de m-am plictisit m-am gandit sa verific si mufa de la computer (nu am verificat-o de prima oara pentru ca o mai verificasem si curatasem cand a fost prima situatie) Surpriza mare ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
puitzimd |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 August 09 From: deva romania ![]() |
am pus senzor de volanta nou si acum porneste si mai greu ,iar distributia pare a fii buna
|
--------------------
renault
megane 1,9 dTi break 2000
laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Cum se comporta dupa ce porneste? Mai da niste detalii - trage motorul bine, merge rotund, sta relanti-ul ok?.
Cum adica "o pot misca de pe loc numai din baterie , iar dupa aceea porneste"? |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
puitzimd |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 August 09 From: deva romania ![]() |
Motorul are putere si merge normal , ca si pana acum.
Turometrul urca pana la 4- 5000 de rot cat timp dau la cheie , iar cand porneste normal pana in 1000 si la relanti sta cam pe la 8 -900 rot. Cum o misc doar din baterie? O bag in viteza las ambreajul si ii dau cheie , iar dupa aceea o ia de obicei din prima . This post has been edited by puitzimd: 7 Sep 2009, 12:39 |
--------------------
renault
megane 1,9 dTi break 2000
laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
|
|
cavaler |
![]()
Post
#42
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 9 January 09 From: timisoara ![]() |
incearca sa cauti masa de la electromotor.sar putea cablu de la masa sa nu faca contact.
|
--------------------
renault
megane I
1999/ 1.6- 16v,RT/ grandtour
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Nu cred sa fie electromotorul pt. ca invarte bine si din cate imi dau seama poate misca si masina din loc. S-ar putea sa fie ce ai mai spus intr-un post mai sus: distributia, sa nu fie vreun dinte sarit.
Nu este bine ce faci cu pornirea, daca nu a sarit distributia pana acum tot o sa sara pana la urma, asa ca ar fi bine sa o verifice cineva care se pricepe la asa ceva. Verifica doua lucruri atunci cand nu porneste: - cand dai la automat (trebuie sa te ajute cineva)vezi daca ai scanteie (scoti o bujie si o tii cu corpul ei pe carcasa motorului si vezi daca da scanteie cand dai la automat) - vezi daca vine benzina (asta nu prea stiu cum se verifica, mai intreaba pe cineva ) Daca cel putin unul din fenomene nu se intampla banuiesc o problema electrica si ar trebuie sa incepi cu verificarea blocurilor de sigurante daca nu ai ceva oxidat pe acolo (in afara de sigurantele de sub bord mai este un bloc de sigurante de putere in compartimentul bateriei, una din ele este responsabila de injectie), blocului de relee (undeva in dreapta), si a calculatorului de injectie (starea contactelor) Daca ai si scanteie si benzina atunci este posibil sa fie distributia |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
Roby_B |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru Group: Members Posts: 45 Joined: 21 March 09 ![]() |
QUOTE(puitzimd @ 7 Sep 2009, 12:22) Motorul are putere si merge normal , ca si pana acum. Turometrul urca pana la 4- 5000 de rot cat timp dau la cheie , iar cand porneste normal pana in 1000 si la relanti sta cam pe la 8 -900 rot. Cum o misc doar din baterie? O bag in viteza las ambreajul si ii dau cheie , iar dupa aceea o ia de obicei din prima . Cum adica turometrul urca pana la 4-5000 de rotatii cat timp ii dai la cheie? ![]() lupo_1.7sdi, Din semnatura reiese ca omu' are diesel, asa ca nu cred ca sfaturile tale legate de benzina si de verificarea scanteii de la bujii l-ar ajuta prea mult pe puitzimd |
--------------------
Renault
Megane Break 1,9 dCi
2003
|
|
puitzimd |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 August 09 From: deva romania ![]() |
Simplu! Cat timp dau la cheie acul de la turometru urca pana la 4000 5000 de rot/min. si dupa 2 3 secunde se aprind becurile de la bujii si celalalt de sub el
|
--------------------
renault
megane 1,9 dTi break 2000
laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Scuze pentru neatentie, semanau simptomele destul de mult cu ce mi s-a intamplat cu una pe benzina.
|
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Ceva rezolvari pentru problema lui putzimd ca si hawk84 are acum problema asta dupa ce a desfacut toate mufele pentru ca a schimbat cateva chestii de pe o masina pe alta. Aveti idee de unde ar aparea sta cu 4000-5000 rot si apoi becul de bujii? A schimbat si senzorul. Mai devreme putin a pornit, a mers bine si apoi a oprit-o si n-a mai pornit.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
puitzimd |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 August 09 From: deva romania ![]() |
mie imi pornea la fel si inainte de a schimba pe ea doar ca acum imi ia si mai mult timp adica incerc de mai multe ori
|
--------------------
renault
megane 1,9 dTi break 2000
laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
|
|
puitzimd |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 August 09 From: deva romania ![]() |
Am mai incercat o chestie , adica sa deschid usa cu cheia si nu din buton (telecomanda) ca de obicei si ..... culmea a pornit din prima , am blocat-o din buton si nu a mai pornit la fel la a doua incercare, dupa care am efectuat din nou operatiunea "deschidere cu cheia" si la fel ca prima data a pornit mai bine.
Sa fie doar o intamplare???? ![]() ![]() This post has been edited by puitzimd: 10 Sep 2009, 15:30 |
--------------------
renault
megane 1,9 dTi break 2000
laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
|
|
Roby_B |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru Group: Members Posts: 45 Joined: 21 March 09 ![]() |
Ai urmarit martorul imobilizatorului? Se stinge dupa ce pui contactul?
Nu cumva atunci cand nu porneste, clipeste continuu? |
--------------------
Renault
Megane Break 1,9 dCi
2003
|
|
puitzimd |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 August 09 From: deva romania ![]() |
in momentul in care se aprind celelalte,martorul imobilizatorse stinge
|
--------------------
renault
megane 1,9 dTi break 2000
laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
|
|
puitzimd |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 August 09 From: deva romania ![]() |
Senzorul de volanta cui ii trimite semnalul ?
Unde duce firul de la senzor? ![]() |
--------------------
renault
megane 1,9 dTi break 2000
laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
|
|
radunre |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
catre calculator injectie...
|
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
puitzimd |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 August 09 From: deva romania ![]() |
Ar mai fi inca o problema care am observat-o , adica la drum in orice treapta de viteza, in momentul in care ridic piciorul de pe acceleratie, motorul se infraneaza.
This post has been edited by puitzimd: 17 Sep 2009, 08:56 |
--------------------
renault
megane 1,9 dTi break 2000
laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
|
|
radunre |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
este normala frana de motor, doar daca nu cumva ceea ce simti depaseste o astfel de reactie
|
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
puitzimd |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 August 09 From: deva romania ![]() |
infranarea se simte mult mai puternic . Scade cam 4-500 de rot parca ar fii frana de mana trasa , dar nu este, rotile nu se incalzesc deloc.??????
In legatura cu pornirea cred ca am descoperit cauza: daca tin apasat butonul de pe cheie (de blocare /deblocare usi ) in timp ce intorc cheia in contact porneste din prima. Cred ca este din cauza cipului; se poate sa imi inlocuiesc doar cheia (fiindca am primit doar una singura )sau trebuie cu tot cu cititorul de pe butucul contactului????? Stie cineva cam cat m-ar costa treaba asta si daca se poate rezolva in alta parte decat la reprezentanta? |
--------------------
renault
megane 1,9 dTi break 2000
laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
|
|
radunre |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Infranarea s-ar putea sa vina de la potentiometrul de acceleratie defect/uzat. Uita-te pe aici:
http://reno.ro/index.php?showtopic=120006&...dpost&p=1615148 Daca porneste cu butonul de la cheie apasat inseamna ca bobina din butuc e functionala, e posibil ca problema sa vina de la cip-ul din cheie, din pacate una noua e pe la 100Euro. Am vazut magazin de copiat chei, dotat cu o scula care-ti citeste cip-ul din cheie si sunt capabili sa o cloneze, avantajul e ca nu mai trebuie pusa masina pe CLIP pt. a invata a 2-a cheie, dezavantajul apare in cazul in care computerul "uita" codul cheii tale, caz in care nici una din chei nu v-a mai functiona. Acest magazin are un tarif de ~350ron pt. o cheie dar fara buton de inchidere centralizata. (este in incinta REAL - Tg. Mures). |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
puitzimd |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 August 09 From: deva romania ![]() |
am fost la reprezenta pt problema cu pornirea si dupa ce le am povestit mi-au spus ca e de la electromotor adica de la paraziti de la electromotor
![]() |
--------------------
renault
megane 1,9 dTi break 2000
laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
|
|
puitzimd |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 13 August 09 From: deva romania ![]() |
![]() Un sfat daca acceptati .... mergeti mai intai la reprezentanta inainte de a apela la tot felul de mecanici de coltul strazii care iti iau banii dar fara sa rezolve ceva concret . ![]() |
--------------------
renault
megane 1,9 dTi break 2000
laguna 2 1,8 16V break privilege 2001
|
|
betamax |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Adica ai schimbat demarorul ? Parazitii aia puteau fi eliminati (sau macar atenuati) cu niste filtre LC si era mult mai ieftin (ma refer la parazitii care apar datorita arcului electric care apare intre perii si colector, ca alta sursa de paraziti nu vad acolo)
|
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 16:13 |