Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme pornire megane 1, dTi sau dCi

ggaby1981
post 23 Apr 2006, 19:21
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 March 06




Problema e ca la prima pornire , adica la rece porneste cat de car ok, invarte o data vrea sa o ia inca o data si nu o ia si cam a treia oara o ia si in momentul pornirii se emana un fum gros exact ca la camioanele vechi. La fel si daca sta motorul oprit vreo 1 ora face si mai rau. Invarte de vreo 6 -7 ori pana sa porneasca si dupa pornire fumul urat este iarasi. La reprezentanta mi-au spus ca posibil sa fie injectoarele. Bujiile incandescente le-am schimbat nu de mult, filtrul de motorina la fel, i-am facut si o spalare de injectoare. De mers merge de rupe norii.

Cineva ma poate ajuta, o mai avut aceeasi problema, ca eu nu stiu ca sa-i mai fac.Imi vine sa-i dau foc sad.gif


--------------------
renault megane 1.9 tdi 2001, Hatcback
Renault Megane 1.9 Tdi, an 2002 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 24 Apr 2006, 09:48
Post #2


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




1. Pune masina la semnatura sa vedem ce masina e si cat e de "veche".
2. Faptul ca da fum cand porneste e normal, in conditiile descrise de tine. Practic cand invarti motorul in "gol" (fara sa porneasca) injectoarele baga motorina care nu arde iar in momentul in care porneste are multa motorina si "da cu fum".
3. Din ce spui ma duce cu gandul ca se intampla ceva pe partea de alimentare. Se comporta de parca ar fi "inecata". La rece porneste mai usor caci surplusul de motorina nu e asa mare fata de normal iar la cald porneste si mai greu ca are prea multa motorina in amestec. Verifica si filtrul de aer si de curiozitate vezi si ce consum ai ca am impresia ca si ala ar trebui sa fie mai mare (in cazul in care masina merge un pic inecata).


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ggaby1981
post 24 Apr 2006, 10:57
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 March 06




Nu stiu de ce nu a aparut la subsemnat ca l-am pus, dar na.
Am un renault megane 2002 motor 1.9 tdi, hatchback.
Si eu ma gandeam la acelasi lucru ca scoate mult fum la pornire. Ceva de genu de parca nu ar fi scantee.
Filtrul de aer e ok, l-am verificat. Consumul mie mi se pare ok ca si inainte cand nu facea asa.


--------------------
renault megane 1.9 tdi 2001, Hatcback
Renault Megane 1.9 Tdi, an 2002 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ggaby1981
post 24 Apr 2006, 11:09
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 March 06




Am uitat sa mai adaug ceva. Cand am fost la spalat de injectoare gagiu de acolo mi-a zis ca avansu e prea mic si trebe dat mai mare. Dupa aia m-am dus la reprezentanta si aia de acolo au zis ca nu se poate regla avansu


--------------------
renault megane 1.9 tdi 2001, Hatcback
Renault Megane 1.9 Tdi, an 2002 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ggaby1981
post 25 Apr 2006, 09:28
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 March 06




Chiar nimeni nu a avut problema asta????????????
Macar sa-mi dea cineva o idee, chiar nu mai stiu ce sa-i fac.


--------------------
renault megane 1.9 tdi 2001, Hatcback
Renault Megane 1.9 Tdi, an 2002 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 25 Apr 2006, 10:06
Post #6


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Cineva sigur a mai avut problema asta. Doar ca probabil nu frecventeaza forumul.
Am vazut un sedan cu aceleasi manifestari in service la Serus. Pornea greu la cald (nu stiu cum facea la rece). Trebuia sa dea vreo 15 sec la demaror pana s-o ia.
Nu stiu sa-ti spun ce-a avut. Cert e ca defectul se putea citi pe computer, era de natura electrica, cel care o repara consulta de zor schema electrica si mesterea prin spatele motorului pe sub admisie, scosese mufele de la ECU (deci masurase niste senzori/fire). Nu stiu sa-ti spun exact ce a avut ca nu m-am interesat. Oricum eu am prins sfarsitul lucrarii, ultimele 15 minute.

Sfatul meu e sa te duci la un service autorizat si, mai devreme sau mai tarziu, o sa i se dea de cap.
Bafta.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsiki
post 25 Apr 2006, 10:35
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 15 February 05
From: Brasov




Nasoala chestie, de obicei 1,9 dTi este un motor foarte fiabil.

Verifica tot ce tine de alimentare : filtru de motorina de cat timp l-ai schimbat - eventual purjeaza-l ( are o duza de purjare in parte de jos , apoi il inchizi .... deschizi cel din parte de sus si dai la pompita pana nu mai iese aer ) ,.
Este etans circuitul de alimentare ?
Verifica bujiile , lucreaza toate , pune o lampa si vezi daca le alimenteaza putin cand pui contactul ..... chiar daca este cald motorul tot trebuie sa fie alimentate cateve secunde.

Daca ai incercat toate acestea mergi la Tester.
Uitate daca are senzorul de pe volanta si dac nu cumva este murdar ( eu am avut probleme cu un 1,6l/16v cu acel senzor.
Acest defect se mai intimpla la Clio 1,5 dCi cand era foarte cald, asa imi ziceau mecanicii cand ii intrebam de masinile Renault si de tipurile lor ( ca sa imi fac o idee cam ce sa cumpar )


--------------------
VW Bora 2002 Break
older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ggaby1981
post 25 Apr 2006, 16:28
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 March 06




Cred ca i-am gasit problema. Am curatat senzorul pe pe volanta ca era plin de pilitura si acuma porneste la sfert de cheie. Il mai las vreo 2 ore si o sa mai incerc sa vad daca e ok, dar la prima vedere pare ok.


--------------------
renault megane 1.9 tdi 2001, Hatcback
Renault Megane 1.9 Tdi, an 2002 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ggaby1981
post 25 Apr 2006, 18:33
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 March 06




Se pare ca nu chiar. Lam last vreo 2 ore si dupa aia nu a mai pornit la sfert, a pornit la a 2-a cheie. Ce am mai observat e ca invart cheia pe pornire fara demaror, se aprint becurile care trebe sa se aprinda in bord, ramane aprins numa stop, ulei si in momentul in care dau pe demaror se aprinde si becu SERV si atunci nu porneste invarte in gol de 2,3,4, ori se stinge becul SERV si porneste.
O fi pe duca senzorul de pe volanta ???????


--------------------
renault megane 1.9 tdi 2001, Hatcback
Renault Megane 1.9 Tdi, an 2002 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ggaby1981
post 25 Apr 2006, 19:01
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 March 06




In momentul cand actionati demarorul sta aprins becul SERV sau stins?????????????


--------------------
renault megane 1.9 tdi 2001, Hatcback
Renault Megane 1.9 Tdi, an 2002 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 25 Apr 2006, 19:06
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Eu astept pana se stinge ledul rosu, cel cu serv si cel cu airbag-uri. Dupa aia ii dau cheie.


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ggaby1981
post 25 Apr 2006, 19:11
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 March 06




Si eu la fel, astept sa se stinga bacul SERV dar in momentul cand dau pe demaror se aprinde iar becul SERV


--------------------
renault megane 1.9 tdi 2001, Hatcback
Renault Megane 1.9 Tdi, an 2002 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BASU
post 25 Apr 2006, 19:42
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 27 December 05
From: Bucuresti




becul SERV te avertizeaza ca ceva nu este in regula si ar fii cel mai bine sa vizitezi un service...
de ex la mine se aprinde daca am o roata desumflata...
se mai aprinde daca niveleul de ulei este scazut...etc
vezi ce are... daca nu da o fuga la service...


--------------------
'04 Renault Megane Sedan 1.9dci Privilege+sunroof
'02 Renault Laguna 2 GT 1.9dCi 107cp+soft
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ggaby1981
post 25 Apr 2006, 20:00
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 March 06




problema mea e ca atunci cand se aprinde SERV cateodata porneste motorul cateodata nu. Alte dati cand dau pe demaror nu se aprinde SERV si motorul porneste normal. Ma gandeam sa nu fie "dus" senzorul de pe volanta.


--------------------
renault megane 1.9 tdi 2001, Hatcback
Renault Megane 1.9 Tdi, an 2002 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ggaby1981
post 26 Apr 2006, 10:58
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 March 06




Stie cineva ce parametri electrici trebe sa aiba senzorul de pe volanta????????????
Ma refer la ohmi, cand este un fier in fata lui si cand ii in liber.


--------------------
renault megane 1.9 tdi 2001, Hatcback
Renault Megane 1.9 Tdi, an 2002 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ggaby1981
post 26 Apr 2006, 18:49
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 March 06




Sau stie careva daca dai jos senzorul si pornesti motorul fara senzor cum trebe sa faca motorul?????????????????
Ca la mine fara senzor porneste la sfert de cheie dar cand porneste porneste pe la vreo 3000 de ture si dupa 2 sec se opreste.


--------------------
renault megane 1.9 tdi 2001, Hatcback
Renault Megane 1.9 Tdi, an 2002 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ggaby1981
post 27 Apr 2006, 08:26
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 March 06




Chiar nimeni nu poate sa ma ajute??????????????????


--------------------
renault megane 1.9 tdi 2001, Hatcback
Renault Megane 1.9 Tdi, an 2002 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsiki
post 27 Apr 2006, 10:27
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 15 February 05
From: Brasov




Nu am incercat asa ceva , dar vezi sa faca contact acel senzor , la un benzinar am avut aceeasi problema si au pus la service niste lita sa faca mai bine contact.
Acel senzor informeaza ca se invirte motorul si ii da drumul la alimentare ( adica conditie alimentare pompa de carburant asta era la benzinar la diesel nu stiu cum este, vezi ca acceleratia este printr-un modul electronic si poate de asta se ambaleaza si apoi ii taie alimentarea )


--------------------
VW Bora 2002 Break
older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 2 Feb 2007, 17:22
Post #19


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




am o problema asemanatoare: meg 1 2001 1,9dti din oct 2005 si de vreo 6 luni porneste din ce in ce mai greu, de cand cu frigul tre sai dau 15 sec la cheie , o ia scoate fum alb si apoi merge perfect, cand se raceste motorul iar o ia greu. cei de la service au pus testerul si pe ecranul lui scria scurtcircuit la circuitul de preincalzire, bujiile verificate ok, dar la ele nu ajungea decat un 5,678 volti in loc de 12v per bujie
vinovat este releul de alimentare a bujiilor incandescente. asa au zis ei, si imediat au mai zis il schimbam?......2,2 mil, si daca nu e el? e pai o luam mai departe cu cautatul ...dar prea erau zambitori , siguri ca se rezolva imediat si evitau alte explicatii...
e posibil sa mai fie pe undeva o siguranta sau ceva in genul asta , o chestie mica , un cablu sau etc ce e bulit cred eu, asa ca as avea nevoie de o schema a unui circuit electric de meg 1 dti. ar mai fi ceva sigurante in afara celor din habitaclu , sub capota in cutia cu relee din stanga , langa vasul de plastic , de expansiune.
sau poate ca o fi altceva ...pompa, EGR, lamda....

inca una rulment spate stanga uruie...faza de inceput, mai duce 2sau 3 mii...reno 2,3 mil made in france, la chisinau tot made in france 38 euro.


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsiki
post 5 Feb 2007, 18:20
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 15 February 05
From: Brasov




La mine mai sunt niste sigurante langa acumulator ( la mine acumulatorul este langa motorul stergatorului de parbriz ) verifica si acolo ............... la acelele sigurante am avut probleme la un benzinar 1,6 / 16v megane 1 break.


--------------------
VW Bora 2002 Break
older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 25 May 2007, 23:59
Post #21


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




M-a lovit si pe mine problema cu pornirea sad.gif S-a reproduce la cald, de 2 ori intr-o zi, dupa ce motorul a stat oprit 30-60minute. De ambele dati a pornit dupa 6-7 incercari. Mi-am luat niste spray de contacte si o sa curat senzorul de volanta (fr. "capteur PMH"). Imi spunea Klaus ca ar merge sa verific si releele, eventual sa le schimb, ce ziceti?


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
e-SORIN
post 26 May 2007, 00:34
Post #22


dCi inside


Group: Members
Posts: 492
Joined: 17 May 06
From: Bucuresti




Verifica bateria. Mai ales daca are ceva vechime ...
Asta pateam si eu cu pornitul la cald. A fost nevoie de completat 0,5 l apa distilata + incarcare. Din decembrie si pana acum a pornit la prima cheie de fiecare data biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan 1.5 dCi ~100 CP 2006 Privilege - B 89 XBM
Lower suspension, 17" TSW wheels, parktronic, heated seats, tinted windows ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 26 May 2007, 14:43
Post #23


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




e-SORIN: pai la mine invarte in draci bateria, ca-i luata in noiembrie, Varta de 60Ah smile.gif Atat ca nu pornea. Am desfacut dimineata senzorul ala cu o cheie de 10, i-am curatat varful dinspre volanta si contactele si pana acum nu mi-a mai facut figuri. M-am tot fatait cu ea si de fiecare data a pornit perfect la cald. Urmeaza sa vad cum se comporta in timp. Sper ca asta sa fi fost problema.
Unde mai pui ca s-a atenuat sensibil tremuratul la ralanti, acum se mai simt sumcituri f. slabe doar daca esti atent la asta smile.gif


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
e-SORIN
post 26 May 2007, 15:56
Post #24


dCi inside


Group: Members
Posts: 492
Joined: 17 May 06
From: Bucuresti




Si la mine invartea bine bateria ... asa se auzea dupa ureche ... doar ca nu suficient de bine tongue.gif
Bine ca ai rezolvat smile.gif

Poate o sa incerc si eu curatarea acelui senzor. N-ar strica niste trepidatii mai putin smile.gif
Momentan testez diferite tipuri de motorina. Nu sunt convins ca reducerea trepidatiilor cand am bagat un anumit tip de motorina nu este doar o coincidenta ...


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan 1.5 dCi ~100 CP 2006 Privilege - B 89 XBM
Lower suspension, 17" TSW wheels, parktronic, heated seats, tinted windows ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 17 Jun 2009, 11:50
Post #25


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Azi dimineata nu a mai vrut sa-mi porneasca masina nici mie. Cu toate ca nu am probleme cu becurile din bord, la mine nu a ramas aprins becul de serv.
Am dat jos senzorul si am gasit pe el pilitura si un pic de imbacseala. L-am curatat cu o carpa, l-am pus la loc si apoi motorul a pornit din prima.

This post has been edited by Dodone: 17 Jun 2009, 19:48


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cavaler
post 17 Jun 2009, 15:15
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 9 January 09
From: timisoara




ce senzor Dodone?


--------------------
renault megane I 1999/ 1.6- 16v,RT/ grandtour
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 17 Jun 2009, 16:01
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




de volanta wink.gif


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v Coupe 1999 K4M-A7-00 - BZ 87 BVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uscatu'
post 19 Jun 2009, 10:09
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 3 September 08




am avut si eu probleme cu pornirea;pornea din ce in ce mai greu, invartea greu si la fel se aprindea SERV;i-am schimbat bujii, bateria, dar problema era CARBUNII de la ELECTROMOTOR, se simtea in plafoniera la pornire;acum invarte si pornesta imediat.


--------------------
Renault Megane I 2003,1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsiki
post 20 Jun 2009, 07:28
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 15 February 05
From: Brasov




inseamna ca nu invartea la turatia de pornire ..... bine ca ai rezolvat.


bafta


--------------------
VW Bora 2002 Break
older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 23 Jul 2009, 22:26
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




S-a intamplat si la al meu Megane cu care se da sotia. A tot facut aleator figuri ca nu pornea la prima cheie si invartea in gol. Intr-o zi de vreo 2 saptamani nu a mai pornit deloc, invartea dar pauza. S-a uitat un mecanic si benzina dadea, insa curent la bujii nimic. A curatat senzorul de volanta cu o carpa si dupa vreo 2 incercari insistente, a pornit mai inecat, cu un fum negru scos pe teava.

De atunci, merge perfect, porneste la "sfert" smile.gif


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 21:04
Dacia