Probleme pornire megane 1, dTi sau dCi
![]() ![]() ![]() |
Probleme pornire megane 1, dTi sau dCi
otonel |
![]()
Post
#301
|
||
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 April 06 From: Dn1 ![]() |
Attached thumbnail(s) Fotografie0822.jpg ( Size: 533.63k ) Number of downloads: 176 Fotografie0821.jpg ( Size: 508.54k ) Number of downloads: 202 |
||
--------------------
Renault
Megane
1999 1,9 break Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere! |
|||
otonel |
![]()
Post
#302
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 April 06 From: Dn1 ![]() |
Cum orice minune tine cateva zile a inceput din nou sa-mi faca figuri la pornire, adica la prima cheie nimica la a doua da sa porneasca si abia la a treia o ia, am incercat sa accelerez cand pornesc si asa a luat-o la prima, nu stiu ce mai are, sa desfac iarasi senzorul ala sa avd daca nu are pilitura, sa-l schimb, sa schimb bateria care-i destul de slaba dar nu cred ca ea este cauza principala, mai degraba mi-se pare ca nu injecteaza motorina decat dupa cel turez sau dau la automat de ma plictisesc.
Dupa ce se incalzeste nu-mi mai face probleme la pornire, nu am unde ma duce la un tester dar nu stiu unde sa caut ca nu cred ca are mare defect. |
--------------------
Renault
Megane
1999 1,9 break Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere! |
|
otonel |
![]()
Post
#303
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 April 06 From: Dn1 ![]() |
Imi continui povestea sau mai bine zis monologul, am fost astazi la un mecanic care mi-a zis ca el crede 90% ca ar prinde aer fals la pompa si m-a trimis la un pompagiu ca sa se uite la supapa din pompa.
Sper sa reusesc sa imi rezolv problema saptamana asta. |
--------------------
Renault
Megane
1999 1,9 break Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere! |
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#304
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Nu știu cum este la tine filtrul de motorină, dar la vw este o problemă frecventă cu returul care vine înfipt în filtrul de motorină printr-o valvă termică. Ala are niște garnituri pe care lumea nu prea le schimbă și începe să ia aer fals pe acolo, urmarea fiind cam ce ți se întâmplă și ție. Testul se face (la vw) prin scoaterea turului din filtru și introducerea lui într-un pet cu motorină, dacă pornește atunci aia este cauza: aerul fals. În general (depinde de la model la model) aer fals poate lua pe la returul de la injectoare, pe la pompă, pe la filtrul de combustibil sau am mai citit undeva pe la rezervor. Ca și manifestare când ia aer fals pe partea de combustibil mașina pornește greu, cu zguduituri și zgomot de zici că-i tractor și scoate fum negru.
|
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
otonel |
![]()
Post
#305
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 April 06 From: Dn1 ![]() |
Am avut recent un golf 3 diesel care spre deosebire de renault avea o pompa de amorsare amplasata pe rezervor pe care o auzeam dimineata cand deschideam usa la masina pornea automat si mergea pana facea o anumita presiune in instalatie dupa care se oprea automat, practic cu cat era rezervorul mai gol cu atata imi parea ca mergea mai mult timp.Nu am avut problema de care zici tu in schimb cand aveam filtrul colmatat se vedea pe furtun cum facea ca un fel de vacum la iesire din filtru dar era doar acolo in rest pe conducta nu aparea nimica.
Acuma sa revenim la "oile noastre" ii cam greu cu programare ala pompagiu si as vrea sa pun alte furtune transparente cu coliere ca sa nu le tai pe cele originale pe care sa pun o supapa unisens dupa filtru si una pe retur la iesire din pompa, asta asa experimental ca sa vad cum se comporta . |
--------------------
Renault
Megane
1999 1,9 break Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere! |
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#306
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Nu toate au pompă în rezervor, mă refeream la cele fără pompă similar cu renault.
Încearcă mai întâi cu furtunul care vine de la pompa de injecție scos din filtru și băgat într-un pet cu motorină, dacă nici așa nu pornește degeaba pui supapa unisens. |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
alinpreda85 |
![]()
Post
#307
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 16 June 10 ![]() |
salutare am un renault megane 1,9 dti din 2002 si nu mai vrea sa porneasca. ultima pornire a fost greoaie si dupa circa 300 de metri s-a oprit si oprita a ramas. am duso la un service unde a puso pe tester si singurul defect era la senzorul axei cu came care lam si schimbat cu unul nou dar degeaba a mai fos verificate pompa de motorina, filtrul de motorina, sigurantele si releele dar in zadar pur si simplu nu vrea sa porneasca si nici nu am ideie ce ar putea sa aiva. va rog daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi
|
--------------------
renault
megane
2000
|
|
otonel |
![]()
Post
#308
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 April 06 From: Dn1 ![]() |
alinpreda85 mi-ar place asa te ajut dar din cele descrise de tine este greu sa-ti dai seama ce are, eu cred ca-i ceva electric o un contact imperfect, eventual incearca cu un aparat de masura tensiunea de la electrosupapa de motorina de pe pompa , debitmetru sau sezorul de pe volanta.
Ca sa-mi continui postarea cu problema mea , am fost la cel mai vestit pompagiu din zona, care mi-a demontat capacul de la pompa zicand ca daca ar prinde aer sub capacul ala ar trebui sa fie o spuma de motorina cu aer, si asa am eliminat o cauza fiind in regula, dupa care cu motorul pornit mi-a scos mufa care intra in pompa cu firele de comanda ale pompei si motorul a inceput sa faca urat din cauza ca nu-si mai poate face corectarea automata a avansului . Mi-a zic ca mecanismul de reglare automata a avansului din pompa ar fi undeva la limita si mi-a reglat avansul , acuma imi pare mai silentios motorul si trage mai bine si porneste mai bine. Am vrut ca sa o puna si pe tester dar avea probleme cu el si am renuntat , am fost la atcineva cu tester si mi-a indicat urmatoarele: -debitmetru, contact imperfect sau scurcicuit la masa - o eroare care sa sters a transmitatorului de pe volanta - o eroare necunoscuta din cauza ca am scos atuncea cablul cu fire din pompa Am desfacut debitmetru si l-am curatat cu spray contacte ca era plin de negreala iar cand l-am masurat intre pinul 1 si 2 nu mi-a indicat nimica decat dupa ce am apasat tare pe pinii acestuia miscandu-i un pic. mi-a indicat parca 1980 ohmi la 25 grade . Vreo 3 dimineti mi-a pornit foarte bine la prima cheie dupa care a inceput din nou sa faca figuri, am miscat de mufa de la debitmetru si iarasi a mers bine o vreme, acuma as vrea sa dau cumva jos capacelul ala de peste firele din debitmetru dar nu stiu daca se poate . In concluzie cauza principala a porniri grele al masina mea a fost un contact imperfect la debitmetru de aer, iar mecanicul mi-a zis ca la bujii pot sa nici nu ma gandesc ca 1,9 dti-ul porneste si la -5 grade fara nici o bujie. This post has been edited by otonel: 13 Jun 2014, 22:45 |
--------------------
Renault
Megane
1999 1,9 break Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere! |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 23:25 |