Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 9 10 11 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme pornire megane 1, dTi sau dCi

otonel
post 17 Apr 2014, 22:50
Post #301


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 April 06
From: Dn1




Continui postarea cu toate ca-i veche ca sa nu mai deschid alta, in seara asta m-am apucat ca sa schimb bujiile duse cu altele facute in italia denso parca le zicea ca ale mai de firma au niste preturi de te lasa cu gura cascata.
In fine le demontez si le alimentez cu un fir de pe baterie sa vad cum merg si doar una nu mi-sa inrosit , o schimb dau cheie o ia la sfert si mai incerc odata , invarte de imi indica 3000 pe turometru .
Intru pe net si ma interesez de demontarea senzorului de pe volanta ca dupa parerea mea el ar fi urmatorul vinovat pentru faptul ca imi porneste greu cateodata mai ales dimineata, il caut si il gasesc cu greu in spatele unui manunchi de cabluri electrice.
Cred ca motorul de megane a fost proiectat de un francez la betie altfel nu-mi pot explica de ce le-au inghesuit acolo toate , vreau sa scot mufa de la senzor si nu reusesc si incerc cu o tubulara de 10 sa desfac cele doua suruburi dar cu greu am reusit sa ajung la capatul unui surub si pana la urma am renuntat ca s-a facut noapte.
Ce va rog pe cei care au mai desfacut senzorul ala sa-mi spuneti si mie cum areti reusit ca reiau operatiunea maine si ma gandesc sa incerc cu o fixa sau sa fortez cutubulara pe langa cablajul ala gros.

18 Apr 2014, 22:21:
Dupa ce am demontat conductele de la radiatorul de dupa turbo am reusit cu o cheie de 10 pentru buji sa desfac suruburile si cand l-am scos era o gramada de pilitura in jurul capatului acestuia, plus ca aveam si niste antigel curs pe el.
Dupa ce am curatat pilitura cu o carpa si niste wd 40 am montat la loc totul si masina mi-a pornit la sfert.
Am rezolvat si cu scurgerea de antigel schimband pozitia colierelor si miscand un pic de furtune, si sper sa nu mai am probleme cu pornirea.
Postez si niste poze cu ce am lucrat.

This post has been edited by otonel: 18 Apr 2014, 21:21


Attached thumbnail(s)
Fotografie0822.jpg ( Size: 533.63k ) Number of downloads: 176
Fotografie0821.jpg ( Size: 508.54k ) Number of downloads: 202


--------------------
Renault Megane 1999 1,9 break
Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
otonel
post 25 Apr 2014, 11:52
Post #302


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 April 06
From: Dn1




Cum orice minune tine cateva zile a inceput din nou sa-mi faca figuri la pornire, adica la prima cheie nimica la a doua da sa porneasca si abia la a treia o ia, am incercat sa accelerez cand pornesc si asa a luat-o la prima, nu stiu ce mai are, sa desfac iarasi senzorul ala sa avd daca nu are pilitura, sa-l schimb, sa schimb bateria care-i destul de slaba dar nu cred ca ea este cauza principala, mai degraba mi-se pare ca nu injecteaza motorina decat dupa cel turez sau dau la automat de ma plictisesc.
Dupa ce se incalzeste nu-mi mai face probleme la pornire, nu am unde ma duce la un tester dar nu stiu unde sa caut ca nu cred ca are mare defect.











--------------------
Renault Megane 1999 1,9 break
Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
otonel
post 29 Apr 2014, 21:43
Post #303


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 April 06
From: Dn1




Imi continui povestea sau mai bine zis monologul, am fost astazi la un mecanic care mi-a zis ca el crede 90% ca ar prinde aer fals la pompa si m-a trimis la un pompagiu ca sa se uite la supapa din pompa.
Sper sa reusesc sa imi rezolv problema saptamana asta.


--------------------
Renault Megane 1999 1,9 break
Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 30 Apr 2014, 00:30
Post #304


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Nu știu cum este la tine filtrul de motorină, dar la vw este o problemă frecventă cu returul care vine înfipt în filtrul de motorină printr-o valvă termică. Ala are niște garnituri pe care lumea nu prea le schimbă și începe să ia aer fals pe acolo, urmarea fiind cam ce ți se întâmplă și ție. Testul se face (la vw) prin scoaterea turului din filtru și introducerea lui într-un pet cu motorină, dacă pornește atunci aia este cauza: aerul fals. În general (depinde de la model la model) aer fals poate lua pe la returul de la injectoare, pe la pompă, pe la filtrul de combustibil sau am mai citit undeva pe la rezervor. Ca și manifestare când ia aer fals pe partea de combustibil mașina pornește greu, cu zguduituri și zgomot de zici că-i tractor și scoate fum negru.


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
otonel
post 30 Apr 2014, 22:25
Post #305


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 April 06
From: Dn1




Am avut recent un golf 3 diesel care spre deosebire de renault avea o pompa de amorsare amplasata pe rezervor pe care o auzeam dimineata cand deschideam usa la masina pornea automat si mergea pana facea o anumita presiune in instalatie dupa care se oprea automat, practic cu cat era rezervorul mai gol cu atata imi parea ca mergea mai mult timp.Nu am avut problema de care zici tu in schimb cand aveam filtrul colmatat se vedea pe furtun cum facea ca un fel de vacum la iesire din filtru dar era doar acolo in rest pe conducta nu aparea nimica.
Acuma sa revenim la "oile noastre" ii cam greu cu programare ala pompagiu si as vrea sa pun alte furtune transparente cu coliere ca sa nu le tai pe cele originale pe care sa pun o supapa unisens dupa filtru si una pe retur la iesire din pompa, asta asa experimental ca sa vad cum se comporta .


--------------------
Renault Megane 1999 1,9 break
Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 1 May 2014, 02:21
Post #306


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Nu toate au pompă în rezervor, mă refeream la cele fără pompă similar cu renault.
Încearcă mai întâi cu furtunul care vine de la pompa de injecție scos din filtru și băgat într-un pet cu motorină, dacă nici așa nu pornește degeaba pui supapa unisens.


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinpreda85
post 5 Jun 2014, 12:57
Post #307


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 16 June 10




salutare am un renault megane 1,9 dti din 2002 si nu mai vrea sa porneasca. ultima pornire a fost greoaie si dupa circa 300 de metri s-a oprit si oprita a ramas. am duso la un service unde a puso pe tester si singurul defect era la senzorul axei cu came care lam si schimbat cu unul nou dar degeaba a mai fos verificate pompa de motorina, filtrul de motorina, sigurantele si releele dar in zadar pur si simplu nu vrea sa porneasca si nici nu am ideie ce ar putea sa aiva. va rog daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi


--------------------
renault megane 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
otonel
post 13 Jun 2014, 22:42
Post #308


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 April 06
From: Dn1




alinpreda85 mi-ar place asa te ajut dar din cele descrise de tine este greu sa-ti dai seama ce are, eu cred ca-i ceva electric o un contact imperfect, eventual incearca cu un aparat de masura tensiunea de la electrosupapa de motorina de pe pompa , debitmetru sau sezorul de pe volanta.
Ca sa-mi continui postarea cu problema mea , am fost la cel mai vestit pompagiu din zona, care mi-a demontat capacul de la pompa zicand ca daca ar prinde aer sub capacul ala ar trebui sa fie o spuma de motorina cu aer, si asa am eliminat o cauza fiind in regula, dupa care cu motorul pornit mi-a scos mufa care intra in pompa cu firele de comanda ale pompei si motorul a inceput sa faca urat din cauza ca nu-si mai poate face corectarea automata a avansului .
Mi-a zic ca mecanismul de reglare automata a avansului din pompa ar fi undeva la limita si mi-a reglat avansul , acuma imi pare mai silentios motorul si trage mai bine si porneste mai bine.
Am vrut ca sa o puna si pe tester dar avea probleme cu el si am renuntat , am fost la atcineva cu tester si mi-a indicat urmatoarele:
-debitmetru, contact imperfect sau scurcicuit la masa
- o eroare care sa sters a transmitatorului de pe volanta
- o eroare necunoscuta din cauza ca am scos atuncea cablul cu fire din pompa
Am desfacut debitmetru si l-am curatat cu spray contacte ca era plin de negreala iar cand l-am masurat intre pinul 1 si 2 nu mi-a indicat nimica decat dupa ce am apasat tare pe pinii acestuia miscandu-i un pic. mi-a indicat parca 1980 ohmi la 25 grade .
Vreo 3 dimineti mi-a pornit foarte bine la prima cheie dupa care a inceput din nou sa faca figuri, am miscat de mufa de la debitmetru si iarasi a mers bine o vreme, acuma as vrea sa dau cumva jos capacelul ala de peste firele din debitmetru dar nu stiu daca se poate .
In concluzie cauza principala a porniri grele al masina mea a fost un contact imperfect la debitmetru de aer, iar mecanicul mi-a zis ca la bujii pot sa nici nu ma gandesc ca 1,9 dti-ul porneste si la -5 grade fara nici o bujie.

This post has been edited by otonel: 13 Jun 2014, 22:45


--------------------
Renault Megane 1999 1,9 break
Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 9 10 11
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 23:25
Dacia