Dacia Lodgy, asa se cheama monovolumul
![]() ![]() ![]() |
Dacia Lodgy, asa se cheama monovolumul
bobo77 |
![]()
Post
#751
|
||
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
- CT _ _ _ _
2008 ph 2 Multa lume,putini oameni...
|
|||
P-A-C-O |
![]()
Post
#752
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(killerul @ 6 Mar 2012, 13:39) Eu inca sunt uimit ca au pus "navigatia" aia nici Base nu si-a revenit pana la ora actuala ![]() QUOTE(DFA @ 6 Mar 2012, 14:22) Limitează viteza indiferent de cât de mult apeși pe accelerație. cica la KICK se dezactiveaza ![]() QUOTE(klaus @ 6 Mar 2012, 13:31) Au eliminat problema cu pavelele temperatura de apa. Au ... scos-o de pe afisaj pai normal, e mai ieftin sa aprinzi din UCH un led de atentionare pe TdB cand apa ajunge la 100 degC ![]() QUOTE(cosmint26 @ 6 Mar 2012, 17:47) Pana la urma ceas pentru temperatura apei nu mai exista? pentru ce-ti trebuie? sa fie iar scandalu cu 2-4 pavele? nu v-ati invatat minte dupa scandalul cu consumu instantaneu, na ca acum v-o trasa DACIA inca odata ![]() 29.jpg ( Size: 137.75k ) Number of downloads: 1576 mie inca nu-mi vine sa cred ca au implementat in softul ECU, eco-mode sau ma rog, free-shift cum se numeste la Renault - asta asa, sa inteleaga lumea consumurile minune ![]() o asistenta la plecare din rampa le era greu (mai degraba n-a vrut francezu) sa implementeze odata cu ESP-u ala ![]() LE: senzorul "bec ars" e de mare angajament ![]() This post has been edited by P-A-C-O: 6 Mar 2012, 23:49 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#753
|
![]() - Group: Members Posts: 22.811 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 31 Jan 2012, 11:26) Un Doggy a fost inmatriculat in Franta inainte de 1 noiembrie 2011. Deci nu este obligatoriu sa aiba ESP. Dupa 1 noiembrie 2014, ca acum au fost baieti destepti sa fenteze legea. Si uite cum am avut dreptate cu ESP-ul. This post has been edited by IRONICK: 7 Mar 2012, 00:02 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
Merced |
![]()
Post
#754
|
![]() om al munților Group: Members Posts: 8.307 Joined: 24 June 07 ![]() |
QUOTE(P-A-C-O @ 6 Mar 2012, 23:43) Pai iti trebuie ca sa vezi daca ajunge motorul la temperatura optima. Ca daca se blocheaza si la asta termostatele pe deschis intr-o veselie, ca la Logan, e o problema. This post has been edited by Merced: 7 Mar 2012, 00:06 |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#755
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
skija |
![]()
Post
#756
|
![]() proud not to be american Group: Members Posts: 513 Joined: 5 January 05 From: Bucharest/Buzau ![]() |
Asa ma distrez cand va vad cu: n-are navi ca pe BMW, n-are CC, n-are cotiera, are 4 prezoane in loc de 25, are nush' ce, n-are nus'ce... si cea mai tare: N-ARE CLANXON PE VOLAN. deci asta e "the ultimate" problema. O parte dintre voi nici nu ati mers pana acum cu o masina cu clanxonul pe volan, da' vreti.. ca asa "are beamveurile ursulet"
Bai nene.. e o masina cinstita. La 14000 e, cu finisajele astea, dotarile si motorizarile astea mi se pare o masina FOARTE CINSTITA. Faceti niste comparatii de porc. O parte dintre voi credeati ca Dacia o sa scoata acum masina highlevel ca dotari si finisaje, la pret de lowcost. Are volan? Are. Are 3 pedale? Are. Are un motor si 5 roti? Are. Te ploua? Nu. Face caldura? Face. Poti sa bagi in ea 5 persoane + bagaje de concediu? Poti. Pai ce mai vreti mah la banii astia? Pana si navi v-au pus. V-au asezat comenzile pe usa, v-au pus ESP, v-au bagat motor de ultima generatie... nu va mai ardeti in figuri, ca oricum nu sunteti in clasa de cumparatori, da' va place voua s aspuneti de naspa. Eu unu o gasesc urata rau ca design exterior,acceptabila la interior, si cinstita per total, si in speranta ca va avea alte suspensii decat MCV-ul, o sa ma gandesc serios ca o solutie pentru urmatoarea masina. |
--------------------
LOGAN
MCV 1.5dci
- BZ 80 SKJ
2007 decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
|
|
novio |
![]()
Post
#757
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 13 November 05 From: ... din anticul Aegyssus. ![]() |
QUOTE(Merced @ 7 Mar 2012, 00:06) Pai iti trebuie ca sa vezi daca ajunge motorul la temperatura optima. Ca daca se blocheaza si la asta termostatele pe deschis intr-o veselie, ca la Logan, e o problema. Cu siguranta are si "pavelele" ce indica temperatura apei. Nu apar pe afisaj, cel putin asa cred, ca nu este pus contactul ... ![]() This post has been edited by novio: 7 Mar 2012, 08:56 |
--------------------
RENAULT
Kadjar
- TL-25-***
Black Edition/2022
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#758
|
![]() - Group: Members Posts: 22.811 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(skija @ 7 Mar 2012, 08:44) Bai nene.. e o masina cinstita. La 14000 e, cu finisajele astea, dotarile si motorizarile astea mi se pare o masina FOARTE CINSTITA. Faceti niste comparatii de porc. La 10.000Euro era o masina cinstita pentru cum este construita. Dar atat timp cat nu exista concurenta, astia cer cat vor pe ea. Dar intre versiunea full de 14.000E(adica cheala pentru restul producatorilor) si un Scenic la 16.000, Scenic este masina.7 Mar 2012, 09:35: QUOTE(novio @ 7 Mar 2012, 08:56) Cu siguranta are si "pavelele" ce indica temperatura apei. Nu apar pe afisaj, cel putin asa cred, ca nu este pus contactul ... si alea existente sunt aprinse la caterinca![]() This post has been edited by IRONICK: 7 Mar 2012, 09:35 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
novio |
![]()
Post
#759
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 13 November 05 From: ... din anticul Aegyssus. ![]() |
si alea existente sunt aprinse la caterinca [/quote] La Fluence, dupa ce te urci in masina sau sunt deschise usile, iti apare numarul de kilometri si gradatia pentru combustibil. Dupa ce pui contact, iti apare pe afisaj, in partea stanga, gradatia pentru temperatura apei. This post has been edited by novio: 7 Mar 2012, 09:52 |
--------------------
RENAULT
Kadjar
- TL-25-***
Black Edition/2022
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#760
|
![]() - Group: Members Posts: 22.811 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Asa arata cu contactul pus.
dacia_lodgy_geneva_08.jpg ( Size: 100.1k ) Number of downloads: 1281 IMG_1422.JPG ( Size: 250.65k ) Number of downloads: 1236 This post has been edited by IRONICK: 7 Mar 2012, 09:59 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
jay333 |
![]()
Post
#761
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 25 June 07 ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#762
|
![]() - Group: Members Posts: 22.811 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(jay333 @ 7 Mar 2012, 10:05) Nu, eu scot mana pe geam si semnalizez! Nu cred ca ati avut nevoie vreodata sa claxonati ca sa treziti pe cineva din trafic. Sau poate va complaceti cu ce aveti in dotare, pentru ca altfel nu imi explic. Sa inteleg ca producatorii sunt prosti cand au decis sa puna claxonul pe capacul volanului, ca doar se apasa greu cu degetul mare. ![]() This post has been edited by IRONICK: 7 Mar 2012, 10:14 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#763
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 6 Mar 2012, 22:49) Claxonul pe bat nu trebuie sa fie confortabil. Trebuie sa fie pozitionat sa il actionezi intr-un timp cat mai scurt. In cazul de fata prima data trebuie sa nimeresti batul. Si pe urma butonul. Păi da, asta voiam și eu să spun prin "confortabil". Eu m-am obișnuit cu el și mi-e ușor să-l ating cu vîrful degetului cînd stau cu mîna pe volan. Nu trebuie să caut nimic; știu exact unde este și îl pot apăsa rapid, fără să mă uit la el. La Ford trebuie să ridic complet o mînă de pe volan și să lovesc cu ea în centrul volanului, o mișcare pe care o găsesc greoaie. În plus, dacă la mașinile mai vechi claxonul se acționa ușor, la astea moderne cu airbag trebuie să apeși foarte tare pe volan ca să sune. Sigur că pînă la urmă e o chestiune de gust. Fiecăruia îi place ceva, dar asta nu înseamnă că una e mai bună decît cealaltă. Dacă mă gîndesc bine, cel mai mult mi-a plăcut claxonul de la Citroen CX. Ăla mi s-a părut de departe cel mai practic dintre toate. ![]() QUOTE(IRONICK @ 6 Mar 2012, 22:49) Nu contează motivul pentru care l-au pus. Și ABS-ul, pe vremea cînd nu era obligatoriu, tot pentru puncte îl puneau, dar asta nu-l făcea nefolositor. Eu personal, după cum spuneam, îl găsesc foarte util la Ford. Cred că utilitatea limitatorului depinde mult de felul în care este implementat, adică de cît de confortabil și de rapid se poate seta și activa/dezactiva. Probabil că mai depinde și de mașină. La Duster, de exemplu, nu-i simt lipsa, pe cînd la Mondeo n-aș mai renunța la el. E posibil ca la Lodgy să fie nefolositor, dar nu neapărat ca principiu, ci fie din cauza mașinii în general (adică să fie atît de zgomotoasă și/sau leneșă încît riscul de a depăși cu mult limita legală fără să-ți dai seama să fie foarte redus), fie din cauza modului de implementare (adică să fie incomod sau complicat de setat/activat/dezactivat). Despre astea nu pot comenta pînă cînd nu am ocazia s-o conduc și eu. QUOTE(IRONICK @ 6 Mar 2012, 22:49) Problema navigatiei nu este butonatul la ea. Trebuie sa iti ofere informatie vizuala fara sa iti distraga atentia de la drum. Cu asta sînt de acord. QUOTE(Markos @ 6 Mar 2012, 22:55) N-am nevoie de răbdare. Limita de viteză o stabilesc o singură dată. Valoarea rămîne stocată în memorie. Cînd ies din localitate apăs pe Cancel. Cînd intru în localitate apăs pe Resume, care activează limita setată anterior. E simplu și rapid. La fiecare intrare sau ieșire din localitate nu trebuie decît să apăs o singură dată pe un buton, care buton se află lîngă mîna mea și poate fi apăsat repede și ușor. This post has been edited by VladSoare: 7 Mar 2012, 10:27 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#764
|
![]() - Group: Members Posts: 22.811 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(VladSoare @ 7 Mar 2012, 10:23) Nu contează motivul pentru care l-au pus. Și ABS-ul, pe vremea cînd nu era obligatoriu, tot pentru puncte îl puneau, dar asta nu-l făcea nefolositor Asta este afirmatie de bula. Pe vrema cand a aparut abs-ul, euroncap nu era nici macar la stadiu de idee. Studiaza macar istoria lui. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
jay333 |
![]()
Post
#765
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 25 June 07 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 7 Mar 2012, 10:13) Asa se explica faptul ca trebuie sa "nimeresti batul". Va tot luati de niste rahaturi. Pe mine unul ma coafeaza claxonul pe bat: nu-l apas accidental asa cum patesc la masinile cu claxonul pe volan. Iar in Romania e foarte bine sa fie cat mai greu accesibil claxonul pentru ca bizonii sa-l foloseasca mai rar. ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
Ake |
![]()
Post
#766
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(skija @ 7 Mar 2012, 08:44) .....N-ARE CLANXON PE VOLAN. deci asta e "the ultimate" problema. O parte dintre voi nici nu ati mers pana acum cu o masina cu clanxonul pe volan, da' vreti.. ca asa "are beamveurile ursulet" .... ![]() EU aici chiar as plusa spunand ca e mai bine. Am condus in ultimii ani cinci masini, din care doua cu claxon pe maneta si trei cu claxon pe volan. De departe mi se pare mai comod claxonul pe maneta. Contrar parerii quasiunanime, claxonul nu se foloseste doar in concordanta cu verdele de la semafor, ci de obicei in situatii de urgenta, in mers si unde trebuie sa ai acces rapid. Ori in mers e mult mai rapid de actionat de la maneta cu un deget, fara sa iei mainile de pe volan. La cele cu claxon central ori e capacul prea tare si tre sa iau mana de pe volan ca sa pot sa-i fwt un pumn zdravan ca sa auda ceva, ori e prea sensibil, si la 6 dimineata cand intru in masina trezesc juma de cartier doar atingand putin volanul cu burdihanul din dotare. QUOTE(skija @ 7 Mar 2012, 08:44) Eu unu o gasesc urata rau ca design exterior,acceptabila la interior, si cinstita per total, Si aici as plusa putin. Avand mai nou cateva cunostinte printre familii care intra in targetul lui Lodgy, adica familii vest europene cu (3+) copii, pot spune ca astora in general li se falfaie de aspectul exterior, sunt putin pretentiosi la interior, si 90% atenti la buget. Pe de alta parte, cu exceptia poate a lui C4 Picasso, as vrea si eu sa stiu o masina de aceeasi factura care nu intra in categoria "urate". Un monovolum iese prin definitie din conceptul de design proportionat care asigura "frumusetea". PS Marele minus m se pare Cruise Controlul. Condusul cu CC mi s-a parut unul din obiceiurile cele mai raspandite ale soferilor familisti. This post has been edited by Ake: 7 Mar 2012, 10:33 |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
IRONICK |
![]()
Post
#767
|
![]() - Group: Members Posts: 22.811 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(jay333 @ 7 Mar 2012, 10:31) Asa se explica faptul ca trebuie sa "nimeresti batul". Ai ajuns si la frustrarile din trafic. Va tot luati de niste rahaturi. Pe mine unul ma coafeaza claxonul pe bat: nu-l apas accidental asa cum patesc la masinile cu claxonul pe volan. Iar in Romania e foarte bine sa fie cat mai greu accesibil claxonul pentru ca bizonii sa-l foloseasca mai rar. ![]() ![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
jay333 |
![]()
Post
#768
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 25 June 07 ![]() |
Nevoia reala ma face sa gasesc claxonul chiar si pe bat atunci cand este absolut necesara folosirea lui iar pozitionarea lui ar fi cam ultima pe lista de eventuale revendicari la adresa vreunui model Dacia. Fireste, altii cu mai multe cunostinte in domeniul auto (gen sanvanti, academicieni si cine stie de alti Einsteini) pot considera o prioritate absoluta ca actionarea claxonului sa se faca apasand mijlocul volanului.
Experienta mea nu cred ca ai tu de unde sa o cunosti ca nu prea am facut gradinita impreuna. |
--------------------
.
.
.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#769
|
![]() - Group: Members Posts: 22.811 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(jay333 @ 7 Mar 2012, 10:50) Experienta se vede din bazaconiile de pe forum. QUOTE(jay333 @ 7 Mar 2012, 10:50) Fireste, altii cu mai multe cunostinte in domeniul auto (gen sanvanti, academicieni si cine stie de alti Einsteini) pot considera o prioritate absoluta ca actionarea claxonului sa se faca apasand mijlocul volanului. Si cum vad ca unii au frustrari garla, le recomand macar sa studieze niste studii de ergonomie a postului de conducere si siguranta inainte a face afirmatii.Ce nu a vazut lumea pana acum, sunt destule implementari tehnice dupa cerintele de pe forum. Dar unii au ochelari de cal si frustrari ca sa vada asa ceva. This post has been edited by IRONICK: 7 Mar 2012, 11:12 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
CAR |
![]()
Post
#770
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 18 April 10 From: Bucuresti ![]() |
ma repet .. de ce nu au pus benzinarul de 1.6 -105 cai ? cu cel de 85 cai probabil va fi f. puturoasa , iar 1.2 turbo ramane de demonstrat ca e viabil si fiabil ...
|
--------------------
DACIA
SANDERO STEPWAY Easy-R
2017
|
|
Markos |
![]()
Post
#771
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
De fapt, actionarea claxonului nu se face de pe mijlocul volanului, ci din lateral de undeva, dreapta sau stanga, la alegere, fara sa ridici vreo mana de pe volan. Vorbesc despre claxonul-pe-volan-corect-proiectat-si-implementat.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
dadoshel |
![]()
Post
#772
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.016 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca ![]() |
oare erau extrem de scumpe niste manere interioare mai de Doamne-ajuta?
gaurile alea ma duc cu gandul la buda din fundul curtii... This post has been edited by dadoshel: 7 Mar 2012, 11:02 |
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
- CJ37CUC/CJ10YET
Zen 2022/TLX 1989
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#773
|
![]() - Group: Members Posts: 22.811 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
skija |
![]()
Post
#774
|
![]() proud not to be american Group: Members Posts: 513 Joined: 5 January 05 From: Bucharest/Buzau ![]() |
bai, deci ma jur.. numa' avioane scoateti... va certati pe seama clanxonului si a manerelor? da-o draq...
dadoshel a venit cu o observatie de bun simt... in rest numa' va aberati... io am o problema: suspensiile... cum or fi? aa.. si scaunele... or fi mai confortabile decat la Logan? |
--------------------
LOGAN
MCV 1.5dci
- BZ 80 SKJ
2007 decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
|
|
ageana |
![]()
Post
#775
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Unde dom'le Scenic nou la 16.000? Vreau si eu 4-5, sa am de rezerva.
Din cate vad eu, incepe de la minim 24.000E. QUOTE(IRONICK @ 7 Mar 2012, 09:34) La 10.000Euro era o masina cinstita pentru cum este construita. Dar atat timp cat nu exista concurenta, astia cer cat vor pe ea. Dar intre versiunea full de 14.000E(adica cheala pentru restul producatorilor) si un Scenic la 16.000, Scenic este masina. <span class='edit'>7 Mar 2012, 09:35:</span> |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
IRONICK |
![]()
Post
#776
|
![]() - Group: Members Posts: 22.811 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(skija @ 7 Mar 2012, 11:17) dadoshel a venit cu o observatie de bun simt... in rest numa' va aberati... Du-te si mai trage un fum sa te linistesti. De cand s-a lansat loganul a sarit lumea de cur in sus ca nu sunt manere pe usa. Problema reala nu a fost nu manerul, ci faptul ca scobitura era pe coltul usii si o scapai din mana. Acum gaura este pozitionata cum trebuie, dar lumea nici macar nu a inchis o data usa si isi da cu parerea.7 Mar 2012, 11:23: QUOTE(ageana @ 7 Mar 2012, 11:22) Unde dom'le Scenic nou la 16.000? Vreau si eu 4-5, sa am de rezerva. Incearca unul fara Grand in fata.Din cate vad eu, incepe de la minim 24.000E. This post has been edited by IRONICK: 7 Mar 2012, 11:23 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
ageana |
![]()
Post
#777
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Eu tot nu vad 16.000.
|
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
IRONICK |
![]()
Post
#778
|
![]() - Group: Members Posts: 22.811 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(skija @ 7 Mar 2012, 11:17) io am o problema: suspensiile... cum or fi? aa.. si scaunele... or fi mai confortabile decat la Logan? Am pus niste poze mai in urma, suspensia este la fel. Puntea, basculele, flansele sunt la fel. Idem si puntea spate. Faptul ca pune niste amortizoare mai moi (poti sa incerci si tu cu Sachs), nu insemna o tinuta de drum mai buna. Nu aduce o dinamica superioara. Sa inteleg ca stabilitatea la viteza, sensibilitatea la miscarile volanului, perceptia diferitelor tipuri de suprafete, efort la manevre sau raza de bracaj (nu de alta, dar la bascule triunghiulare fata de cele bumerang se pierde din bracaj sau tinuta de drum datorita bucselor pe doua axe) nu conteaza.7 Mar 2012, 11:36: QUOTE(ageana @ 7 Mar 2012, 11:29) Era pe renault.ro oferta si nu era promotie.This post has been edited by IRONICK: 7 Mar 2012, 11:36 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#779
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Ageana, uite si aici: http://www.serus.ro/renault/fise/Fisa%20pr...20Scenic%20.pdf
EDIT: ma rog, e 16700. This post has been edited by tatabobu: 7 Mar 2012, 11:51 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#780
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Ramaneti la subiect! Aici nu e cafenea! Orice postare aiurea se va pedepsi cu minim o saptamana read-only!
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th August 2025 - 16:38 |