Latitude, pareri si impresii
![]() ![]() ![]() |
Latitude, pareri si impresii
dili |
![]()
Post
#331
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|||
centurion |
![]()
Post
#332
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Am vazut sagetile aruncate spre mine, insa fiecare are parerea lui. Iar a mea, legata de masinile "coreene" a lui Renault, nu este una pozitiva.
Din contra, va doresc sa va bucurati de Latitude, sa nu aveti ce scrie negativ despre acest model si astfel sa se demonstreze ca parerea mea este gresita. |
--------------------
-
-
-
|
|
mudman1 |
![]()
Post
#333
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 6 January 13 ![]() |
![]() Intr-adevar, masinile germane au si ele defectele lor, fapt vizibil si in service; daca erau asa de bune nu existau service-uri specializate ci numai statii de schimbat uleiul si filtrele. Cosmarul Renault, este de cele mai multe ori, gustul amar dupa ce te-ai dus in service de represzentanta sa-ti repari masina si iesi cu ea varza. Problema consta de cele mai multe ori in solutiiile ingineresti adoptate de francezi care sunt poate elegante dar nu cele mai usor de abordat din punct de vedere al mecanicului. 1 May 2013, 17:53: Am sa revin si cu un jurnal de bord, dar sa mai fac km. ca dupa cateva sute nu ma pot pronunta. Mai multe pareri, mai multe informatii. This post has been edited by mudman1: 1 May 2013, 16:53 |
--------------------
Renault
Latitude Luxury
2.0cdi/ 175 CP/ BVA / 2013 Laguna 1 Privilege 1.8/90 cp benz. man. '93
Laguna 2 Initiale 2.2cdi/150cp BVA/2003 Toyota Corolla Sol 1.6/132cp benz. man. 2010 |
|
dili |
![]()
Post
#334
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
@mudman 1
Multumesc de urari. La exploatarea mea si la cat tin eu masinile de obicei, nu cred ca vor fi probleme tehnice majore. Sa vedem. @centurion Cand intrii cu bocancii in casa omului (a se vedea expresia "jeg coreean" pe topicul dedicat Latitude), eu cred ca niste usoare sageti, abia simtite, sunt cel mai mic rau posibil ![]() Avem dreptul cu totii la pareri personale atat timp cat nu-i jignim pe altii cu ele. Eu personal nu m-am luat niciodata de optiunea cuiva, nici macar de cei care si-au cumparat Great Wall, Geely sau alta nazbâtii din astea. Latitude e o masina fara concurent la raportul pret/dotari, atat timp cat ne pastram realismul. Am citit si eu fantasme in care se spunea ca este concurent direct cu E Klasse sau Seria 5 si am zambit. Nu e cazul sa ne dam ce nu suntem. Cert este ca masina, atunci cand e cunoscuta, reuseste sa impuna un oarecare respect, mirat chiar cateodata (deh, e Renault), asupra a ce are in dotare, ce poate sa faca si cum merge si se comporta. Momentan sunt in Istanbul. E plin de Latitude si m-am bucurat ca am avut ocazia sa-mi vad si eu masina cum arata in mers si pe autostrada. Majoritatea reactiilor sunt de genul: asta e Renault? Cu SM, Renault a aplicat o politica buna, zic eu, de marketing si eficienta. Au umplut o nisa a lor in Europa cu investitii aproape 0. Excelent pe timp de criza iar clientul poate sa o cumpere sau nu. Masina nu a fost gandita pentru Europa (a se vedea lipsa luminilor permanente de drum, de exemplu) dar daca reusesc sa vanda si aici, e absolut OK. Vand ei destule in Asia si Australia ca sa nu le para rau. La fel si Koleos, care e o masina excelenta pentru banii ei. Uratica (mai ales inainte de facelift) pt gustul european, dar care a presupus investitii 0. In ceea ce-l priveste pe Fluence, aici lucrurile stau cu totul altfel. La cate am vazut pe strada (Turcia e plina, plina), deja e un succes comercial clar. E mare (in clasa ei), onorabil dotata si cu un portbagaj urias. Estetica tine de gust, asa ca nu o iau in calcul. Ce e cert insa e faptul ca Renault nu a pierdut sigur cu ideea SM in Europa. Mult, putin, nu mai conteaza in vreme de criza, atat timp cat mai pica cate ceva si esti prezent in piata. Am citit undeva ca inlocuitorul pur-sange european al familiei VelSatis, Safrane, Latitude este asteptat spre 2014 incolo. Pana atunci, faptul ca mai ciugulesc si ei pe ici pe colo cu Latitude, nu cred ca poate ofensa pe cineva. Stima. This post has been edited by dili: 5 May 2013, 08:00 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#335
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Sa te poarte sanatos Dili, cam scumpicica masinuta si consumul era mare, cel putin pe Scirocco am ramas tampit la ce calcule facea CB-ul si pompa.
|
--------------------
Lexus
CT200h
- XX-XXX-LEX
Eco/2011 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
dili |
![]()
Post
#336
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Multumesc connectorxp!
Pretul destul de maricel al Tiguanului a fost indulcit oarecum de discount dar, chiar si asa, masina e intr-adevar scumputa. Probabil ca se speculeaza si ideea de 4x4. Sper sa se compenseze si prin valoarea de revanzare cand îi va veni timpul. Asupra consumului am mai fost avertizat si pe forumul VW, mai ales in cazul benzinarei biturbo de 1.4. Aici decizia a fost luata in ideea ca masina va fi una de naveta Cta-Eforie, deci va mai fi cumva stapanit intr-o oarecare masura. La asta s-a adaugat numarul redus de km pe care-i face nevasta-mea si faptul ca, vanzand masina dupa 2-3 ani, nu mi-as fi amortizat niciodata investitia intr-un diesel. Pana acum, dupa 1 saptamana, consumul afisat e de 11,7 la mers exclusiv in oras. Inca nu am apucat sa-i fac al doilea plin ca sa pot calcula real. În plus, miercuri am un drum de vreo 900-1000 de km si voi vedea si consumul mixt. |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#337
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Daca merge bine cu ea nu va sari calul, doar daca-i arati toata talpa atunci te baga in sperieti.
Prima oara am zis ca dai Latitude-ul, dar e bine ca-l mai pastrezi, acum vand ca a "zburat" Megane-ul. Este clar, Tiguan-ul se va vinde mai bine la SH, dar trebuie sa duci o lupta cu samsarii ce strica piata de VW sh, dar tu vei avea atuul cartii service si a faptului ca esti prim proprietar, desi motoarele TSI nu au aceeasi valoare la revanzare ca si un TDI, eu am pierdut mult la o Octavia 1.4 TSI, cei drept au fost si multe dotari extra ce au umflat pretul de catalog al ei. |
--------------------
Lexus
CT200h
- XX-XXX-LEX
Eco/2011 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
dili |
![]()
Post
#338
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Ha, ha, nu-mi spune de talpa la Tiguan. Cand scap piciorul pe pedala se duce consumul direct la 49,9/100. S-ar duce poate mai mult dar inclin sa cred ca aia e valoarea maxima afisata.
Un mers civilizat vad ca ma tine la sub 12 in oras, ceea ce e absolut rezonabil. E drept ca si traseul meu de servici e un pseudo-extraurban (bdul Mamaia). Revenind la Latitude, nu are nici 2 ani, deci va mai ramane in dotare nitel. Si asa ma astept sa pierd la el vreo 2 loganuri, dar asta e. Sunt curios daca apare ceva nou de la Renault in 2014, asa cum am auzit. Si ca sa nu fiu complet off-topic, o scurta impresie de la drumul Cta-Istanbul si retur al Latitude-lui. Comportament impecabil, de la o zi la alta parca merge tot mai bine. Cu motorina bulgareasca (OMV si Lukoil Bulgaria, slaba calitativ, zic eu pentru ca mi s-a parut motorul mai zgomotos si parca si tragea mai greu), a mers totusi ca uns. Consum mediu 7,5, la un parcurs de 1300 de km, din care vreo 400 autostrada si restul normal, dar cu un parcurs semnificativ de serpentine si pante. Motorul "trage" extraordinar, depasesti "din scurt" aproape in joaca. Daca e asfalt bun, e o placere si la capitolul zgomot de rulare. Singurul minus ramane, dupa parerea mea, stabilitatea laterala la vant. Pe autostrada spre Istanbul am avut rafale laterale puternice si trebuia sa corectez mereu din volan. Nu e insa o buba specifica pt ca cel cu care am fost (Honda din aia mare) a acuzat si el vantul, deci inseamna ca nu pot injura prea tare Renault-ul. |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
Georgian.iorga |
![]()
Post
#339
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 19 October 11 ![]() |
Salut!
De nu foarte mult timp rotile din spate sau mai exact roata de pe dreapta spate, scoate un zgomot la rulare. sa fie oare o problema de cauciuc? sau vreun amortizor nu ucreaza cum trebuie? am citit tot feul de variante. zgomotul se aude la 50 km/h si suna ca un cauciuc de iarna... ma gandesc sa ma duc sa ii fac o geometrie. sau poate vreun rulment...cauciucurile sunt michelin, si au cam 25000k |
--------------------
Renault
Latitude
2011
|
|
dili |
![]()
Post
#340
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Incepand cu masina de test (cea pe care am mers inainte sa o comand pe a mea) si continuand cu a mea, senzatia de zgomot de rulare in zona dreapta spate a fost mereu prezenta.
Poate e ceva subiectiv, poate ca tine de aerodinamica sau de antifonari, cert e ca si eu am aceeasi senzatie cateodata. Ceva ca de rulment de Dacie (evident, mult diminuat; asta ca sa nu sara ipocritii pe mine). E mai pregnant la aprox 80-90 pe ora, la asfalt de buna calitate (pe asfalt mai rugos nu se aude nimic). |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
Georgian.iorga |
![]()
Post
#341
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 19 October 11 ![]() |
da...exact la fel se aude si la mine. sper sa nu fie ceva ma grav, desi nu are cum.
|
--------------------
Renault
Latitude
2011
|
|
MMCJ |
![]()
Post
#342
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 15 December 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
Buna,
Am revenit cu informatii legat de cum se comporta Renault Latitude dupa 10.000 Km. Pot sa spun ca am facut deja aproape 17.000 km si se comporta foarte bine. Am masina de 6 luni si jumatate si n-am avut nicio problema. Consumul mediu de 7,6 l/100km asta in coditiile in care sistemul climatronic functioneaza non-stop. In concluzie ma bucur pentru alegerea pe care am facuto. |
--------------------
Renault
Latitude
2012 Luxury diesel 2.0l 150CP
|
|
dili |
![]()
Post
#343
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Prima problema - dupa un drum, ieri, pe ruta Constanta-Curtea de Arges si retur (mai viguros, ca sa zic asa), m-am trezit azi de dimineata cu o notificare: Check ABS, insotita de semnul portocaliu cu cheia franceza.
O fi ceva mizerie pe senzori, vad maine. Asta ca sa nu mai zic si de faptul ca, pe Pitesti-Bucuresti, am luat o piatra in parbriz si are o plesnitura de toata frumusetea; acusi trebuie sa-l schimb. Un drum, 2 probleme, adica legea seriilor ![]() This post has been edited by dili: 3 Jul 2013, 10:40 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
dili |
![]()
Post
#344
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Baieti, eu stiu ca e vara, caldura, berici, mare, munte si alte de-astea de sezon!
Dar e prea mare lancezeala. Ca sa mai misc putin forumul, va instiintez ca mi-am schimbat parbrizul (pe Casco, lucrat fara repros la Renault Cta). Merita sa va zic faptul ca aranjamentul cu Renault Casco chiar functioneaza. Dupa o intalnire de 5 minute cu un reprezentant al asiguratorului, m-am prezentat la service la Renault, am dat masina in primire si mi-am luat-o inapoi reparata pe o simpla semnatura. Nici un banut din buzunar, totul se rezolva intre Renault si asigurator. Cu ocazia asta mi-am facut si revizia de 2 ani. Pret total, vreo 11 milioane jumate, ulei, filtre si manopera. A, si inca ceva: de cand Latitude-le a trecut in dotarea nevesti-mii si face zilnic naveta la Eforie Nord, consumul mediu a coborat catre 8 - 8 si putin, asta incluzand si fataiala prin oras. Si pentru ca mi-am revazut si postul anterior, vreau sa va spun ca problama aia cu ABS-ul s-a rezolvat singura. A disparut de la sine la pornirea de a doua zi. This post has been edited by dili: 26 Jul 2013, 09:04 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
darem |
![]()
Post
#345
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 19 January 06 From: Constanta ![]() |
Ma bucur ca esti multumit inca de ea (masina, sa nu se inteleaga alceva), oricum esti singurul care a tinut un log la aceasta masina pe aici.
Am mai vazut-o de cateva ori prin oras, tare frumoasa este! Multumesc. |
--------------------
renault megane
SEDAN
2005 PRIVILEGE
|
|
dili |
![]()
Post
#346
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Multumesc darem.
In ultima vreme se fataie cu ea prin oras nevasta-mea. Eu am ramas cu Tiguanu', desi nu prea e de oras. |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
dantes |
![]()
Post
#347
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
QUOTE(dili @ 26 Jul 2013, 10:01) [...] A, si inca ceva: de cand Latitude-le a trecut in dotarea nevesti-mii si face zilnic naveta la Eforie Nord, consumul mediu a coborat catre 8 - 8 si putin, asta incluzand si fataiala prin oras. [..] De ce oare am un deja-vu..nevasta-mea pe aceleasi trasee cu ale mele si aceleasi ore si conditii de trafic, consuma cu 1-2 litri mai putin la % de km.... |
--------------------
O masina
oarecare
- .
. Old school
|
|
dili |
![]()
Post
#348
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Diferență de mărime la pantofi
![]() |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
pishky |
![]()
Post
#349
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
Georgian.iorga |
![]()
Post
#350
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 19 October 11 ![]() |
Dilli, zgomotul a rulare este pana la urma din cauza rulmentului. Rulmentul de pe dreapta spate mai exact. Am inlocuit rotile intre ele si la fel. Am fost la renault si imi schimba ambii rulmenti + discuri de frana st+dr. Placutee de frana ma pun sa le schimb eu ca cica sunt consumabile (este obigatoriu sa se schimbe placutele atunci cand se inlocuiesc discurile)
|
--------------------
Renault
Latitude
2011
|
|
dili |
![]()
Post
#351
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Am sa intreb si eu cand ma duc la ITP-ul de doi ani.
La mine nu e un zgomot deranjant, pentru foarte multi e chiar inaudibil dar e bine de stiut. Stima. |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
str77 |
![]()
Post
#352
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 24 October 11 ![]() |
http://www.topgear.ro/masini/stiri-stop-go...elift-6605.html
Se pare ca va aparea un nou facelift pentru Latitude. |
--------------------
Renault
Megane 4
- BV
1.5 EDC
|
|
daniellu |
![]()
Post
#353
|
![]() acum E91 M47 Group: Members Posts: 876 Joined: 30 October 07 ![]() |
Parca am mai vazut masina asta.
Attached thumbnail(s) insignia.jpg ( Size: 8.74k ) Number of downloads: 757 |
--------------------
ex Mondeo TDCi(2006)
;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA;
- nr. de Bacau
ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
|
|
gabize |
![]()
Post
#354
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Insignia, nu??
Chevrolet Malibu, Holden Malibu... |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
dili |
![]()
Post
#355
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(str77 @ 9 Aug 2013, 11:42) http://www.topgear.ro/masini/stiri-stop-go...elift-6605.html Se pare ca va aparea un nou facelift pentru Latitude. Chiar daca cei de la TopGear sunt, de cele mai multe ori, malitiosi si chiar rai, aici au nimerit-o. Latitude e o masina mult subapreciata si aici e vina celor de la Renault. Au incercat sa o impuna in segmentul mediu european dar au pastrat mult din influenta asiatica. A iesit o struto-camila exceptional dotata si care merge impecabil dar fata de care europeanul care si-ar permite-o financiar fara multe probleme (vorbesc de Europa, nu de noi), va ridica mereu o spranceana a mirare. Ceva de genul: cam cu ce se mananca chestia asta? |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
MMCJ |
![]()
Post
#356
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 15 December 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
Orice ar spune e o masina buna si eleganta.
|
--------------------
Renault
Latitude
2012 Luxury diesel 2.0l 150CP
|
|
Milosi |
![]()
Post
#357
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 14 September 13 ![]() |
QUOTE(dili @ 1 May 2013, 06:05) Golf, Jetta, Passat, etc., au amortizoare la capota. De ce tocmai la Tiguan nu au pus, deja devine filozofie. Hai sa nu mai poluam topicul cu problemele VW; va mai tin la curent in zilele urmatoare daca mai apar probleme. Nu vreau sa fiu gresit inteles (si sa mai iau si vreun warn). Am amintit despre VW pentru ca acum pot sa compar obiectiv si pentru ca, am vazut a enșpemia oara, cum se perpetueaza in peisajul mioritic acest cult al masinii germane, de multe ori chiar nemeritat. Eu in 13 ani si 6 Renault-uri am avut o problema cu fulia la M3 si cu pielea scaunului la L3, asa ca nu pot sa vorbesc decat de bine aceasta marca. Si ca sa preintâmpin intrebarea cârcotasilor " de ce nu am luat tot Renault", va spun eu, preventiv: pentru ca am vrut si un 4x4 in familie iar nevasta-mea (cea care-l va conduce) a refuzat Koleos din motive personale de estetica si gusturi. În plus de asta, varianta Koleos Bose Edition, care ar fi indulcit, poate, putin pilula, nu se importa in Romania ![]() Cred ca pot sa-ti raspund eu la partea bold-uita. Piata din Europa [dar si cea din vest] este in principal una in stagnare. SUV-urile si crossover-urile sunt cam singurele care continua sa se vanda in cantitati bune, la preturi bune. In cazul crossover-urile, e si mai bine pt ca ele impart aceeasi platforma in general cu alte modele si pt diferente de genul 'masina e pe tocuri' [care sunt in general atractive pt cei care vor sa impuna sau pt femei care prefera siguranta in masini], oamenii sunt dispusi sa plateasca nitel extra [4-5k euro]. Probabil ca aceasta este o masura de a creste profitul pe unitate; Renault de exemplu sunt atat de disperati sa vanda Captur-ul incat l-au scos la 11.5k ... fara aer conditionat. De acolo vin profiturile unui numar mare de fabricanti de masini de pe batranul continent. VW de exemplu, ca fabricant nu prea scoate bani; Skoda si Audi insa scot bine. Aceasta criza financiara a impartit producatorii de masini in 2 categorii, cei care o duc bine [producatorii de masini ieftine, de masini de lux sau cei cu un brand loyalty foarte puternic] si cei care o duc foarte prost [grupul PSA care era in gama de mijloc ca pret]. Practic, omul acum se uita ori la un producator cu pretentii de lux pentru ca are bani, sau isi ia Dacia/Skoda pentru ca prefera sa cheltuiasca mai putin. Atitudinea pe care o percep la Renault [profituri de 0.4% anul trecut] este una de mentinere a pozitiei in piata, incercare de a se impune si renuntare la profit, cel putin pe termen scurt ... asta este o atitudine mai mult decat ideala pentru noi, cumparatorii. ![]() De aceea Duster, Tiguan, Yeti, X3 se vand bine. Imi cer scuze de off-topic ca prim post, sper ca nu a suparat pe nimeni parerea mea, mai jos o sa mentionez si experienta mea cu Latitude. ----------------------------------------------------------------------------------------- <span class='edit'>14 Sep 2013, 18:15:</span> Am cunoscut Latitude-ul in cautarea unei noi masini in familie. Ca cerinte era nevoie de o masina sub 13k euro, sa fie buna ... etc. Urmeaza un usor roman, imi cer scuze pentru lungime, dar am vrut sa cititi ce am vazut pe piata romaneasca de masini. Ce am aflat atat despre Latitude cat si despre competitie si ce se vinde in Romania acum : - am inceput cu gandul la Octavia SH cu motor de 1.9TDI [ideal cel cu PD], dar am renuntat rapid la idee ... 10k euro pentru o masina iesita din garantie, ca sa fie adusa in Romania din Germania si inregistrata Nu a fost o alegere buna pentru noi. - Dacia nu accepta vouchere rabla pentru modele de top ... probabil ca au destule vanzari; dar am tinut optiunea de MCV full options la 13.5k in gand si ca rezerva - FIAT nu are preturi pe site, pe niciun site. De fapt trebuie sa dai detalii cat nu dai la Politie pentru ca ei sa te contacteze. Probabil ca fac destui bani in SUA si nu le mai pasa. Nu e problema mea, atitudinea lor m-a cam scarbit. 9.5k pentru un entry level Panda a ajutat de asemenea ... ce e asa de speciala masina aia ? - Mitsubishi au preturi mari, nu faceau reduceri in perioada aia si se pare ca nu prea mai fac Colt-ul; Lancer-ul se mai face dar nu obtii cine stie ce pentru banii in cauza. - Hyundai/Kia au fost atragatori. Pana am aflat de probleme cu caseta de directie si coloana de directie [care sunt din design-ul masinii] la i30/Ceed care impart aceeasi platforma. Hyundai Elantra era foarte atragatoare si avea niste optiuni care te faceau sa uiti ca are doar un singur motor si ala pe benzina. Dar are un greieras la suspensia spate; cateodata rotile sunt aliniate la unghiuri care desi sunt in 'specification' de fapt au niste rezultate interesante ... la 80km/h masina fuge in alta banda, si are un ruliu pe fund cam maricel. Amandoua aceste probleme se gasesc la nivel international, si chiar si in California [unde oamenii se plang cel mai mult si un producator trebuie sa pupe fundulete mai ceva ca in Europa vestica], dealerii refuzau reparatiile dupa un anumit timp. Era o loterie din ce observam, dar destul cat sa zic pas. - Volkswagen aveau Jetta care era atragatoare. Skoda aveau Fabia [pret mic si masina ok, dar si masina era cam micuta], si Rapid ... care chiar mi-a placut. Insa o scurta vedere pe forumurile lor arata ca motoarele 1.2-1.4 TSI au probleme [in special 1.2]. Multi oameni se plang de zgomot la lantul de distributie fiind unii care l-au schimbat si de 3 ori, si de consum exagerat cand se racea vremea [de la 30 la 20 de grade consumul crestea cu 2l / 100]. Prima problema ma speria, si ultima eram sigur ca o vor rezolva in final ... dar nu vreau ca un producator sa faca 'agile development' pe banii mei [agile development adica ceva de genul 'cumpara acum produsul nefinisat ca o rezolv eu mai incolo]. - Peugeot/Citroen parca au disparut de pe piata, dar in realitate inca mai sunt ... preturi mari. ![]() - Opel ... am avut sentimentul ca vroiau un premium de 50% doar pentru nume. Am zis pas. - Renault, am sunat pentru un Fluence pe benzina ... si am fost pus in situatia de a alege intre un Fluence Dynamique 1.5 dCi EDC si un Latitude entry-level [2l benzina manuala]. In final am ales Fluence, desi am remarcat ca totusi Latitude e o masina practica si frumoasa. Am avut mai multe motive : - Fluence are cutie EDC, si masina era pentru o persoana mai in varsta ... m-am gandit si la oboseala fizica - Fluence era full options, Latitude nu era ... mai bine boier la sat, decat sarac in oras E o parere personala, nu o impun altora. - Fluence are garda de sol mai mare, Latitude are mai mica - Platforma Fluence este una comuna cu Megane si motorul este mai mult decat cunoscut; in comparatie Latitude are platforma SM5 si nu cred ca sunt multe astfel de masini in Europa - costuri in exploatare mult mai mari pe Latitude decat pe Fluence, in special din cauza combustibilului. Cand iti cumperi o masina, trebuie sa te gandesti si daca iti permiti sa o ai in functiune. Latitude cred ca ne permiteam, dar era o diferenta impresionanta. - in ultimul rand, motorul. Motorul de pe Fluence era arhicunoscut, cutia nu avea plangeri. Motorul de pe Latitude la prima vedere era cel mai mic de pe masina, si aveam o banuiala ca va fi usor submotorizata. Acest lucru poate duce la consumuri exagerate, vad ca unii forumisti au oferit niste consumuri bune pe varianta pe benzina. In final, pretul si-a spus cuvantul ... Fluence EDC la 15k euro [dupa reduceri, fiind model de 21k cel luat], in timp ce Latitude era 16k euro. Deja ne depasisem bugetul. Masina arata bine, desi unii afirma ca are 'nas de Passat si spate de Hyundai', este o masina frumoasa. Daca ne permiteam sa ajungem la 20k sau chiar mai mult, o luam. Altfel, a trebuit sa ne multumim cu Fluence-ul. ---------------------------------------------------------------------------------------------- dili, am o intrebare pentru tine. Nu m-am gandit in momentul cumpararii, dar ti-a luat mult sa inveti sa pui frana de motor prin retrogadare manuala fara ambreiaj ? Masina este pentru cineva fara experienta pe masini fara ambreiaj, dar altfel un sofer foarte bun, care stie sa conduca preventiv. This post has been edited by Milosi: 14 Sep 2013, 18:17 |
--------------------
Renault
Fluence
Dynamique 1.5 dCI 110 EDC 2013
|
|
dili |
![]()
Post
#358
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
De Captur, din pacate, numai de rau. Ca exista variante fara A/C in anul de gratie 2013 e cel putin ciudat. Dar eu am asteptat-o in primavara pentru altceva: in ideea ca o iau in loc de Tiguan. Ca sa aflu ca, desi arata ca un SUV impunator, NU SE VA FABRICA IN VERSIUNEA 4x4. Sa vezi mistouri cand o sa ramana unii prin zapada si trecatorii îi vor intreba de ce nu cupleaza 4x4?
Revenind la off-topic, se pare ca Renault isi pastreaza ambitiile in segmentul premium. Am primit asta azi: http://enews.renault.fr/E11092013134133.cf..._647505&WA=5658. Nu exista multe detalii dar deja scrie mare pe ea: controverse la greu. SUV, MPV, premium, etc? This post has been edited by dili: 14 Sep 2013, 18:20 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
Milosi |
![]()
Post
#359
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 14 September 13 ![]() |
QUOTE(dili @ 14 Sep 2013, 18:16) De Captur, din pacate, numai de rau. Ca exista variante fara A/C in anul de gratie 2013 e cel putin ciudat. Dar eu am asteptat-o in primavara pentru altceva: in ideea ca o iau in loc de Tiguan. Ca sa aflu ca, desi arata ca un SUV impunator, NU SE VA FABRICA IN VERSIUNEA 4x4. Sa vezi mistouri cand o sa ramana unii prin zapada si trecatorii îi vor intreba de ce nu cupleaza 4x4? Revenind la off-topic, se pare ca Renault isi pastreaza ambitiile in segmentul premium. Am primit asta azi: http://enews.renault.fr/E11092013134133.cf..._647505&WA=5658. Nu exista multe detalii dar deja scrie mare pe ea: controverse la greu. SUV, MPV, premium, etc? Exact, este o extindere in vid ... unde nu este competitie masiva inca si poate per total singurul segment dynamic [cu cresteri in vanzari] din Europa. Captur-ul sincer, mi s-a parut un fel de Sandero Stepway dar mai elegant, doar ca din design si look, parca iti zice ca are totusi 4x4. Habar nu aveam ca nu are. Eu am uitat sa scriu mai sus, dar uita-te peste configuratia de la Volkswagen !Up, varianta cea mai ieftina. O sa vezi ce e pe optional ... turometrul si indicatorul de rezervor. Da, indicatorul de rezervor, de cat combustibil mai ai, este optional la un Volkswagen. ![]() PS: Cum adaug mai multe masini in signature ? This post has been edited by Milosi: 14 Sep 2013, 18:44 |
--------------------
Renault
Fluence
Dynamique 1.5 dCI 110 EDC 2013
|
|
dili |
![]()
Post
#360
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Prima masina e pusa la profil (mai multe casute cu marca, etc), unde intra una singura
Celelalte 2 la signature. in casuta cu signature poti sa pui cate masini vrei. Daca te iei dupa design, Captur zici ca bate si Land Cruiser-ul in off-road. Si cand colo nici macar nu e 4x4, ca sa nu mai zic de motorizarile fasaite ![]() This post has been edited by dili: 14 Sep 2013, 20:29 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 09:45 |