Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

51 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme Tehnice

Ovys
post 1 Feb 2014, 14:43
Post #331


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 30 August 06
From: Iasi




Salutari,

Am si eu o problema. De cand cu frigul, DCI-ul din dotare porneste mai greu dimineata la temperaturi negative. La prima cheie se cam chinui sa invarta motorul si dureaza cel putin 10 secunde. Daca nu accelerez suplimentar parca n-ar vrea sa porneasca. La a doua cheie, porneste, dar tot dupa ce invarte lesinat.
Problema o am de anul trecut. Am fost la reprezentanta de 2 ori si mi-au inlocuit pe garantie rampa retur injectie si nu mai stiu ce. Cert este ca problema asta se manifesta numai cu motorul rece. Azi, a pornit chinuit din a doua incercare la o - 14 grade si o zi pauza, cu temperaturi nocturne de aprox -20 C.

Mi-am zis ca ar putea fi de la baterie sau de la bujii (anul trecut am schimbat doua care erau duse). Acum, cand pornesc dimineata nici nu-mi arata pe bord siguranta de la bujii.

Azi am fost la un service sa verific bateria cu testerul. Ochiul magic este verde. Testerul spune ca bateria este bunisoara: erau -8 grade celsius, facusem vreo 10 km prin oras inainte sa ajung la tester. (pe o scara de 1 la 14, este pe la 5 - in conditiile in care limita este 4: nenea ala zicea ca bateria ii inca buna, dar problema este de la incarcare - nu incarca suficient, ar putea fi dus releul de incarcare.

Pe bonul de la tester am urmatoarele:
Buna-Reincarcare
- tensiune - 12,18V
- masurata 288 EN(A)
- capacitate 600 EN(A)
- sistem demaror - incarca bateria
- sistem incarcare - nicio problema
- fara consumatori - 14,96V
- incarcat - 12,75V
si ca sa anticipez unele intrebari, testul a costat 15 lei, la Autocenter Iasi.

Aveti idee ce-ar putea fi?
Multumesc.


--------------------
Renault Grand Scenic - IS-09-xyz 2011 - 1.5 DCI, 110 cp, privilege
ex: Renault Megane 3, 1.5 dci, 106 cp, dinamique
ex. Megane 2, 1,5 dci, 85 cp, privilege, 2007
ex. Megane 1, 1,9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubus
post 1 Feb 2014, 21:24
Post #332


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 24 October 10
From: Bucuresti




Salut

Am un megane 3 1.5 dci / 90 cp de 3 ani . Iarna mai ales cand sunt temperaturi cu minus motorul nu se incalzeste - temperatura indica doar o liniuta ( cea mai mare nu se activeaza) , zilnic merg la munca cam 20 km - e normal ?


--------------------
renault Megane 2.2 ,bicorp , 1.6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 1 Feb 2014, 21:26
Post #333


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Cei 20 km in cat timp ii parcurgi si in ce conditii, urban sau extern?


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 1 Feb 2014, 22:41
Post #334


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




ovys - vezi ca ai probleme cu injectoarele sau mai bine zis unul dintre ele.

bubus - pune-i un carton in fata si vezi daca mai ai probleme, asa este la diesel se incalzeste mai greu motorul


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 1 Feb 2014, 22:45
Post #335


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Mai repede o bujie (cel putin) arsa la Ovys.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovys
post 1 Feb 2014, 22:58
Post #336


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 30 August 06
From: Iasi




@adytym, @ali3n_cop va multumesc pentru promptitudine.
Eu banuiesc ca ar fi vreo bujie, doua arse, dar trebuie sa-mi fac timp sa merg pana la reprezentanta sa vad ce si cum. Ciudat este ca in toamna lui 2012 mi-am schimbat bujiile arse si imediat in iarna cand a venit frigul a inceput sa tuseasca la pornire.
Sper sa nu fie alternatorul, ca-i jale. ohmy.gif


--------------------
Renault Grand Scenic - IS-09-xyz 2011 - 1.5 DCI, 110 cp, privilege
ex: Renault Megane 3, 1.5 dci, 106 cp, dinamique
ex. Megane 2, 1,5 dci, 85 cp, privilege, 2007
ex. Megane 1, 1,9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 1 Feb 2014, 23:01
Post #337


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Pai..verifica-l, pune un tester pe baterie cu motorul pornit si vezi cat iti incarca, poate are o dioda impuscata.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trak-X
post 7 Feb 2014, 16:01
Post #338


The IT Guy


Group: Members
Posts: 115
Joined: 28 September 12
From: Bucuresti




Colegii, aseara am avut si eu o belea, dupa cum urmeaza:

Plecat de la munca in jur de ora 6, fara sa pornesc nimic in masina. Dupa 10 minute, am auzit o bubuitura de toata frumusetea si am ramas cu luneta ca in poza de mai jos.

Forta de imprejurari, am sunat la un reprezentat Renault din zona Pantelimon si am aflat stupefiat ca luneta cu tenta verzuie, ce vine stock pe masina, pentru Break, costa putin peste 1650 ron. Daca vroiam inchis la culoare, cum se pare ca vin si alte modele de Megane din fabrica, urca spre 1900 ron, plus, nici una nu era pe stoc si trebuia sa platesc avans jumatate din suma.

Am reusit sa gasesc mai multe firma care aduceau asa ceva, sau aveau pe stoc, singura dintre el care aveau Saint Gobain ca cea de pe masina, fiind Vector Glass.

Printre companii:

Pilkington:
2 modele: Simplu: 920 ron cu montaj la ei
Tenta: 980 ron cu montaj la ei
Nordglass: nu acopera luneta pentru Megane
Vectorglass:
2 Modele: Saint Gobain - 850 ron cu montaj la domiciliu
Benson - 550 cu montaj la domiciliu

Fiind in perioada fara bani suficienti, am ales Benson. Am sunat dimineata, in jur de 9:10, pentru informatii, iar la ora 12:30 deja erau la mine baietii sa il monteze. Curat, rapid si fara probleme + garantia de rigoare.
Luneta este relativ identica cu cea dinainte, singura diferenta fiind textul.

Sa vedem in timp.

This post has been edited by Trak-X: 7 Feb 2014, 16:03

Attached thumbnail(s)
2014_02_07_09.54.19.jpg ( Size: 2.41mb ) Number of downloads: 958
2014_02_07_12.48.20.jpg ( Size: 2.16mb ) Number of downloads: 1017


--------------------
Renault Kadjar - B 121 NCS 2016 -1.5 dCi 131 CP - 4WD
Mégane III Estate 2010 - 1.5 dCi - B 111 NCS
EX: Daewoo Matiz Semi-SE

"Pe fata bare, pe spate bare
Juri ca e cea mai placuta inchisoare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 7 Feb 2014, 16:11
Post #339


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Imi pare rau...
Intrebare, pentru ca ai postat la probleme tehnice... Care a fost problema? De ce s-a spart?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trak-X
post 7 Feb 2014, 16:16
Post #340


The IT Guy


Group: Members
Posts: 115
Joined: 28 September 12
From: Bucuresti




Asta am tot intrebat si eu. Am sunat mecanici, am intrebat si la Renault la reprezentanta, chiar si baietii de mi-au montat noua luneta.

Nimeni nu are un motiv anume, "se intampla".
Posibilitatea are fi:

1. Era de mult ciupit undeva si acum de la frig a cedat complet. (desi eu m-am uitat de mai multe ori la el sa vad daca are vreo problema si nu am identificat nici o fisura)

2. O groapa care a "zgaltait" masina mai tare si a cedat luneta de la soc (ciudat, pentru ca nu am luat nici o groapa atunci. motivul asta suna foarte bizar din punctul meu de vedere)

This post has been edited by Trak-X: 7 Feb 2014, 16:17


--------------------
Renault Kadjar - B 121 NCS 2016 -1.5 dCi 131 CP - 4WD
Mégane III Estate 2010 - 1.5 dCi - B 111 NCS
EX: Daewoo Matiz Semi-SE

"Pe fata bare, pe spate bare
Juri ca e cea mai placuta inchisoare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 7 Feb 2014, 16:22
Post #341


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




QUOTE(Trak-X @ 7 Feb 2014, 17:16)

2. O groapa care a "zgaltait" masina mai tare si a cedat luneta de la soc (ciudat, pentru ca nu am luat nici o groapa atunci. motivul asta suna foarte bizar din punctul meu de vedere)
*




Avand in vedere ca luneta este montat pe hayon, motiv pt care se misca impreuna cu hayonul, nu cred ca ar putea fi aceasta o explicatie. Adica, mi se pare mult mai normal sa "lucreze" hayonul in raport cu restul caroseriei, decat luneta in raport cu hayonul.

Parerea mea.


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 7 Feb 2014, 17:45
Post #342


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Problema asta au mai avut-o si unii posesori de Clio 3. E pur si simplu calitatea proasta a geamului, a avut probabil un defect de fabricatie si a cedat.


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 7 Feb 2014, 22:31
Post #343


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




a patit-o un coleg la un ford connect , a picat luneta in mers , probabil a cedat undeva la lipitura din fabrica si de la socurile de inchis, deschis a aparut vreo fisura dupa care a cedat

This post has been edited by adytym: 7 Feb 2014, 22:32


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexniculescu
post 8 Feb 2014, 11:03
Post #344


Membru autentic


Group: Members
Posts: 443
Joined: 20 January 11




Astazi am intampinat si eu o problema, am avut geamul deschis si cand am vrut sa il inchid a urcate jumate si pe urma s a oprit brusc parca cazand cativa mm inapoi iar dupa am dat sa il ridic si de data asta a ajuns sus. Am inercat acelasi lucrusa il fac si a facut la fel .
Acum l am lasat inchis dar mi e frica ca data viitoate sa nu imi ramana deschis ?!
Stie cineva o cauza ? ( poate mizerie/gheata/apa ) ?

8 Feb 2014, 16:55:
Astazi am intampinat si eu o problema, am avut geamul deschis si cand am vrut sa il inchid a urcate jumate si pe urma s a oprit brusc parca cazand cativa mm inapoi iar dupa am dat sa il ridic si de data asta a ajuns sus. Am inercat acelasi lucrusa il fac si a facut la fel .
Acum l am lasat inchis dar mi e frica ca data viitoate sa nu imi ramana deschis ?!
Stie cineva o cauza ? ( poate mizerie/gheata/apa ) ?

This post has been edited by alexniculescu: 8 Feb 2014, 16:55


--------------------
Renault Megane Coupé - B904LEX 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius_Jay
post 18 Feb 2014, 07:04
Post #345


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 8 February 10
From: Galati




QUOTE(Marius_Jay @ 24 Jan 2014, 16:02)
Salutari,

Megane-ul meu a intrat marti inapoi in service, dupa o verificare scurta au realizat ca aveam iarasi aer in instalatia de franare. Chiar au insistat sa spuna ca aveam aer in instalatie pentru ca reprezentanta precendenta a facut o greseala in aerisirea instalatiei.

..........................

Astazi am fost anuntat ca piesa a venit, si ca pe luni masina mea va avea un bloc ABS nou, iar dupaia incep testele de franare, DIN NOU. Imi doresc ca in acest moment sa o fi nimerit mecanicii, dar nu mi pun baza in asta.

*



Salut,

Masina a revenit in posesia mea din 29 ianuarie, cu un nou bloc ABS, si pot spune ca de data asta problema e rezolvata, in sfarsit. Am asteptat atat pana sa scriu pentru a ma asigura.

Acum nu stiu ce s-a petrecut la prima intrare in service, dar au cam incurcat-o cei de la primul service, ori ei ori Staful tehnic RENAULT cu care imi tot spuneau ca discutau, dar habar nu am ce discutau. Eu am o teorie legat de inlocuirea pompei de frana la Galati, si suna cam asa: Cei de la Galati nu aveau echipament pentru a teste blocul de ABS pentru defectiuni, iar problemele puteau fi cauzate de pompa de frana sau blocul ABS, in consecinta au decis sa inlocuiasca piesa mai ieftina. M-au facut un fel de pilot de teste neplatit, mai rau.. am platit eu pentru asta. Renault Megane 3 (mine) RULES, NOT!!!

De la service-ul din Bucuresti am primit o foaia pe care e printata discutia lor cu cei de la Garantie. Nu stiu daca are legatura cu faptul ca am cerut insistent aceasta foaie de la Vocea Clientului pentru perioada in care a stat la Galati (de unde nu am primit-o) sau pur si simplu e o politica diferita a service-urilor iar cei din Galati au fost nesimtiti.

Urmeaza sa ma intorc in service intr-un viitor apropiat pentru zgomote incredibile de la haion, pentru inlocuirea volanului si a maciuliei schimbatorului (pentru a doua oara in 45k km. INCREDIBIL), si pentru un tremurat al volanului la apasarea pedalei de frana, dar e infim, il sesizez acum dupa ce mi-a atras atentia fratele meu.

Ce sa mai vorbim, la expirarea creditului masina isi va schimba si proprietarul, si sper ca urmatorul sa aibe MULT mai MULT noroc decat am avut eu, iar pentru mine se va termina experienta RENAULT.

Cu stima,
Marius.



--------------------
Dacia Solenza 2003-Scala
Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
qazq
post 18 Feb 2014, 17:33
Post #346


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 5 February 09




" tremurat al volanului la apasarea pedalei de frana" posibil discuri ovalizate

18 Feb 2014, 17:41:
Atentie mare la gurile de evacuare de la stergatoare. Eu m-am hotarat sa le curat la 4-6 luni (conteza mult si locul unde parcati aka frunze si alte nebunii) deoarce am patit-o s-au infundat >apa in cutia de la locul mortului si in cateva luni a cedat aeroterma . Aveti nevoie de cheie de 16 pentru operatiune.
Probleme pana acum:
- volan exfoliat
- greierasi in bord, undeva intre parbriz si bord
- un amortizor putin curs .

This post has been edited by qazq: 18 Feb 2014, 17:41


--------------------
MCV dci@85 M3@tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 18 Feb 2014, 18:47
Post #347


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




QUOTE(qazq @ 18 Feb 2014, 18:33)
<span class='edit'>18 Feb 2014, 17:41:</span>
Atentie mare la gurile de evacuare de la stergatoare. Eu m-am hotarat sa le curat la 4-6 luni (conteza mult si locul unde parcati aka frunze si alte nebunii) deoarce am patit-o s-au infundat >apa in cutia de la locul mortului si in cateva luni a cedat  aeroterma .
*


Ceva simptome ale aerotermei inainte sa cedeze?...s-a schimbat sunetul dupa ce a stat imbibata in apa?


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
qazq
post 18 Feb 2014, 20:52
Post #348


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 5 February 09




Nu a picat imediat, avea momente cand turatia varia, huria putin ca un vent de 10 ani(vit pe manual) iar isi revenea asta cateva luni de la inundatie pana a murit....


--------------------
MCV dci@85 M3@tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 18 Feb 2014, 22:06
Post #349


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Si la mine se aude o pocnitura cand porneste aeroterma si in timpul functionarii are mici ezitari. A fost inundata de doua ori.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tip
post 18 Feb 2014, 22:54
Post #350


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 3 November 11
From: Iasi




QUOTE(qazq @ 18 Feb 2014, 17:33)
" tremurat al volanului la apasarea pedalei de frana" posibil discuri ovalizate

<span class='edit'>18 Feb 2014, 17:41:</span>
Atentie mare la gurile de evacuare de la stergatoare. Eu m-am hotarat sa le curat la 4-6 luni (conteza mult si locul unde parcati aka frunze si alte nebunii) deoarce am patit-o s-au infundat >apa in cutia de la locul mortului si in cateva luni a cedat  aeroterma . Aveti nevoie de cheie de 16 pentru operatiune.
Probleme pana acum:
- volan exfoliat
- greierasi in bord, undeva intre parbriz si bord
- un amortizor putin curs .
*



Ai gasit apa in spatiile alea de depozitare care is sub scaunul soferului/pasagerului ? Cum ai rezolvat problema? Ca eu am fost de 2 ori la service pt treaba asta si m-am lamurit ca nu e de la gurile de scurgere de la stergatoare. :| Problema cu volanul am avut-o si eu, plus nuca schimbator si maneta franei de mana, se schimba toate pe garantie.

This post has been edited by tip: 18 Feb 2014, 22:55


--------------------
Renault Megane 1.4 TCe 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius_1st
post 21 Feb 2014, 18:48
Post #351


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 28 May 10
From: Galati




QUOTE(Marius_Jay @ 18 Feb 2014, 07:04)
Salut,

Masina a revenit in posesia mea din 29 ianuarie, cu un nou bloc ABS, si pot spune ca de data asta problema e rezolvata, in sfarsit. Am asteptat atat pana sa scriu pentru a ma asigura.

Acum nu stiu ce s-a petrecut la prima intrare in service, dar au cam incurcat-o cei de la primul service, ori ei ori Staful tehnic RENAULT cu care imi tot spuneau ca discutau, dar habar nu am ce discutau. Eu am o teorie legat de inlocuirea pompei de frana la Galati, si suna cam asa: Cei de la Galati nu aveau echipament pentru a teste blocul de ABS pentru defectiuni, iar problemele puteau fi cauzate de pompa de frana sau blocul ABS, in consecinta au decis sa inlocuiasca piesa mai ieftina. M-au facut un fel de pilot de teste neplatit, mai rau.. am platit eu pentru asta. Renault Megane 3 (mine) RULES, NOT!!!

De la service-ul din Bucuresti am primit o foaia pe care e printata discutia lor cu cei de la Garantie. Nu stiu daca are legatura cu faptul ca am cerut insistent aceasta foaie de la Vocea Clientului pentru perioada in care a stat la Galati (de unde nu am primit-o) sau pur si simplu e o politica diferita a service-urilor iar cei din Galati au fost nesimtiti.

Urmeaza sa ma intorc in service intr-un viitor apropiat pentru zgomote incredibile de la haion, pentru inlocuirea volanului si a maciuliei schimbatorului (pentru a doua oara in 45k km. INCREDIBIL), si pentru un tremurat al volanului la apasarea pedalei de frana, dar e infim, il sesizez acum dupa ce mi-a atras atentia fratele meu.

Ce sa mai vorbim, la expirarea creditului masina isi va schimba si proprietarul, si sper ca urmatorul sa aibe MULT mai MULT noroc decat am avut eu, iar pentru mine se va termina experienta RENAULT.

Cu stima,
Marius.
*


Salve
Ma bucur ca s-a rezolvat problema, intr-un final, la doua luni distanta. Si la mine se manifesta o uzura a volanului si a maciuliei, insa nu cred ca e de schimbat inca. Mai am garantie inca 4 luni.
M.


--------------------
renault Talisman break 1,6 tce, 200 CP, initiale paris
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius_Jay
post 21 Feb 2014, 21:41
Post #352


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 8 February 10
From: Galati




daca esti in Garantia extinsa, vezi ca nu se aplica la elementele de uzura. sad.gif

Cu stima,
Marius.


--------------------
Dacia Solenza 2003-Scala
Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al.g
post 24 Feb 2014, 08:16
Post #353


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 11 May 11
From: Iasi




Era vineri, nu apucasem sa pun motorina asa ca am ajung pe rosu.
De obicei pun de la OMV, dar cum nu credeam ca mai ajung acasa, m-am oprit si am pus de la Lukoil.
Sambata ies la o plimbare cu familia si adoarme juniorul in masina. Asa ca merg incet, cam cu 52/ ora, in viteza a 4 a, pe cruise control. (adica nu foarte turata).
Merg cam 1 ora. In momentul cand ajung in fata casei, imi apre pe bord "check injection system" (+cruise control nu mai merge +limitatorul de viteza nu mai merge + shift indicator nu mai merge).
Masina se comporta absolut normal, motorul trage.
Citesc pe forum, ma gandesc ca am mers subturat.
Plec la o plimbare de 15 km, mers.. turat. Schimbat viteze la 4000 rpm. Talpa.
Ajung in fata blocului, opresc motorul, si il pornesc din nou, eroarea a disparut.
Azi dimineata, iarasi a aparut, desi nu am mers subturat.
Ceva idei?


--------------------
Renault Megane - IS-13-GNT 1.5 dci / 110 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
visanm
post 24 Feb 2014, 14:24
Post #354


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 31 August 11
From: Bucuresti




Buna ziua

Motorina de la Lukoil este foarte proasta. Am patit si eu la Duster acum 3 ani. Ma feresc de Lukoil ca dracu de tamaie. Dupa ce am pus rezervorul plin nu a mai facut, cel puțin la mine.


QUOTE(al.g @ 24 Feb 2014, 08:16)
Era vineri, nu apucasem sa pun motorina asa ca am ajung pe rosu.
De obicei pun de la OMV, dar cum nu credeam ca mai ajung acasa, m-am oprit si am pus de la Lukoil.
Sambata ies la o plimbare cu familia si adoarme juniorul in masina. Asa ca merg incet, cam cu 52/ ora, in viteza a 4 a, pe cruise control. (adica nu foarte turata).
Merg cam 1 ora. In momentul cand ajung in fata casei, imi apre pe bord "check injection system" (+cruise control nu mai merge +limitatorul de viteza nu mai merge + shift indicator nu mai merge).
Masina se comporta absolut normal, motorul trage.
Citesc pe forum, ma gandesc ca am mers subturat.
Plec la o plimbare de 15 km, mers.. turat. Schimbat viteze la 4000 rpm. Talpa.
Ajung in fata blocului, opresc motorul, si il pornesc din nou, eroarea a disparut.
Azi dimineata, iarasi a aparut, desi nu am mers subturat.
Ceva idei?
*




--------------------
Renault Megane Sporty Dynamique 1.4 tce - B-99-VMA 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
greenpeace
post 24 Feb 2014, 15:14
Post #355


Meganiac


Group: Members
Posts: 203
Joined: 8 February 04
From: Bucuresti




eu vorbeam cu un amic de-al meu referitor la o problema similara in urma cu 1 luna, si-mi povestea ca i-a aparut mesaj de eroare in bord "check injection system" dupa ce alimentase de la lukoil in timp ce la radio se difuza reclama cum ca au carburanti care functioneaza la temperaturi siberiene ...si injura asta de mama focului.
in concluzie, fereste-te de "magarus" (lukoil) !


--------------------
Renault Megane 3 M3 2011 Dynamique
Renault Megane 3 Sport Tourer 2011.03 1.9 dCi Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
qazq
post 24 Feb 2014, 15:21
Post #356


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 5 February 09




Acum trei saptamani o cunostinta cu o toyota hilux a patit-o cu motorina de la lukoil, a schimbat filtrul de motorina+plin din alta parte si tot avea probleme.


--------------------
MCV dci@85 M3@tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
partner
post 24 Feb 2014, 18:00
Post #357


Membru autentic


Group: Members
Posts: 433
Joined: 20 June 13
From: Bucuresti





Nu stiu cum e motorul Renault dCi (sau motoarele diesel mai noi euro 4 sau 5), dar eu la Peugeot HDI (euro 3) am bagat preponderent de la Lukoil timp de 10 ani si 320000Km si nu are nicio problema.


--------------------
Renault Captur 2013 / TCe120
EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al.g
post 26 Feb 2014, 07:40
Post #358


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 11 May 11
From: Iasi




Dupa cum ziceam,
Imi aparuse din nou check injection system. Iar am mers tare, dar acum nu mai disparea deloc.
A culminat toata situatia cu ieri dupa amiaza cand mi-a aparut mare cu rosu, "engine failure hazzard" si butonul STOP. (eram in drum spre casa)
Azi dimineata, am plecat mai devreme catre serviciu, semnul nu mai aparea (cel rosu) dar cel cu check injection system era prezent.
Ma duc la OMV, pun Maxx Motion si merg mediu spre turat catre serviciu. (15 km).
Cand ajung la serviciu, numai bine dispare. Sper sa nu mai apara vreodata.
Lesson learned. I have now banned Lukoil for my fuel tank!
Oricum, am facut si o programare la o diagnoza auto.


--------------------
Renault Megane - IS-13-GNT 1.5 dci / 110 / 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 26 Feb 2014, 11:06
Post #359


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




nu ai cumva filtru de particule si sa cam infundat, ia masina un pic la alergare dai 3000-4000 ture intr-o treapta mica de viteza , mergi vreo 20-30 km

ModEd: "c-am"???

This post has been edited by R19/16v: 26 Feb 2014, 14:31


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 26 Feb 2014, 12:20
Post #360


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Problemele filtrului de particule sunt semnalizate distinct pe bord.

OMV cred ca sunt singurii care vand benzina si motorina de pe piata, restul baga si diverse matrafoaxe pe langa.
Mai bine dai 10 bani in plus si merge masina perfect decat sa te zgarcesti la o sticla de suc la un plin si sa-ti faci mii de nervi.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
51 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 11:33
Dacia