Probleme Tehnice
![]() ![]() ![]() |
Probleme Tehnice
Marius_Jay |
![]()
Post
#301
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|||
adytym |
![]()
Post
#302
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
in cazul asta , a cedat vreo garnitura, sau o fi avut vreun defect din fabrica pompa, cazuri destul de rare la masinile noi
This post has been edited by adytym: 31 Dec 2013, 00:17 |
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
al.g |
![]()
Post
#303
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 11 May 11 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Valy1 @ 30 Dec 2013, 23:38) Nu am acum manual sau vreo poza dar e usor de identificat. Randul din dreapta, a 2-a de jos in sus. E una de 10. este vorba despre cea din poza? Din ce am vazut eu nu e arsa.. I guess this is bad news.. Attached thumbnail(s) 2014_01_07_12.32.43.jpg ( Size: 562.88k ) Number of downloads: 1177 |
--------------------
Renault
Megane
- IS-13-GNT
1.5 dci / 110 / 2010
|
|
Silk |
![]()
Post
#304
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Chiar daca o "vezi" ca nu e arsa, nu strica sa incerci cu una noua !
Nu e o caruta de bani, si te poate asigura ca la o prima vedere, la "ochi", nu cumva ai vazut-o nearsa. |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
- so sylk
2011 Plecat in depresie......
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#305
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
Masina a revenit din service dupa inlocuire pompa de frana, dar nu pot spune ca sunt multumit, undeva saptamana viitoare o sa ma prezint la un service aici in Bucuresti. Astept o saptamana pentru a vedea daca se deterioreaza franarea, sau daca raman doar aceste semne, sau poate sunt inchipuiri.
Probleme observate acum: - franeaza de mai jos decat eram obisnuit, franeaza cam de la aceasi locatie de unde frana atunci cand mi-a atras atentia. - pedala ajunge la podea in stationare (aici va rog sa imi spuneti si voi daca pedala poate ajunge la podea la voi, atunci cand stationati cu motorul pornit si apasati pedala.) - cand o ating in mers, cu intentia de a apasa-o usor, ea tremura sub piciorul meu. Marius. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
adytym |
![]()
Post
#306
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
ceva nu este in regula , incearca sa faci cateva pedale , iar daca se intaraeste dupa ce ai facut pedale, inseamna ca ai aer pe instalatie, iar cu tremuratul s-ar putea sa ai discurile ovalizate si in timp ce se invart ele nefiind drepte creaza problema cu tremuratul pedalei.
nu are voie pedala sa coboare jos nici cu motorul pornit , nici cu el oprit |
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#307
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
S-or fi ovalizat discurile dupa seria asta de teste numai de franare? ma gandesc ca asta ar fi problema.
Ce de rahat e faza asta. ![]() Marius. This post has been edited by Marius_Jay: 19 Jan 2014, 23:33 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
visanm |
![]()
Post
#308
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 31 August 11 From: Bucuresti ![]() |
Repede cu ea in service. Nu este normal sa ajunga pedala de frana la podea. Banuiesc ca masina este inca in garantie. In ceea ce priveste discurile de frana ... cred ca o sa fie in afara garantiei.
Ps. Eu am schimbat volanta la 20000 km (in condițiile în care merg batraneste), volanul și nuca la schimbator Cu respect. Mircea QUOTE(Marius_Jay @ 19 Jan 2014, 23:02) Masina a revenit din service dupa inlocuire pompa de frana, dar nu pot spune ca sunt multumit, undeva saptamana viitoare o sa ma prezint la un service aici in Bucuresti. Astept o saptamana pentru a vedea daca se deterioreaza franarea, sau daca raman doar aceste semne, sau poate sunt inchipuiri. Probleme observate acum: - franeaza de mai jos decat eram obisnuit, franeaza cam de la aceasi locatie de unde frana atunci cand mi-a atras atentia. - pedala ajunge la podea in stationare (aici va rog sa imi spuneti si voi daca pedala poate ajunge la podea la voi, atunci cand stationati cu motorul pornit si apasati pedala.) - cand o ating in mers, cu intentia de a apasa-o usor, ea tremura sub piciorul meu. Marius. |
--------------------
Renault
Megane Sporty Dynamique 1.4 tce
- B-99-VMA
2011
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#309
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
Masina e programata maine la Autocobalcescu. Din service in service, Renault style.
Astept cu nerabdare decizia. Marius. This post has been edited by Marius_Jay: 20 Jan 2014, 11:57 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
mezym |
![]()
Post
#310
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Salut,
De ce a picat volanta? Ai vreo explicatie de la service? @marius_jay: in ciuda discutiilor contradictorii, imi pare rau de ce patesti cu masina. Daca franarile alea excesive nu au fost facute imediat dupa ce masina a parcurs un drum lung in extra-urban, e putin probabil sa se fi ovalizat discurile. Si cum nu cred ca ai facut race cu ea, si nici n-ai spalat-o imediat dupa un drum lung, discurile tale ma gandesc ca sunt in regula. QUOTE(visanm @ 20 Jan 2014, 07:58) Repede cu ea in service. Nu este normal sa ajunga pedala de frana la podea. Banuiesc ca masina este inca in garantie. In ceea ce priveste discurile de frana ... cred ca o sa fie in afara garantiei. Ps. Eu am schimbat volanta la 20000 km (in condițiile în care merg batraneste), volanul și nuca la schimbator Cu respect. Mircea This post has been edited by mezym: 20 Jan 2014, 15:30 |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#311
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
Testele au fost facute fara sa fiu eu in prezenta, de cei de la service. Deci nu stiu inca in ce conditii au fost efectuate. Iar testeke facute de mine pareau ca sunt in regula, nu am putut simti trepidatia aceea, pentru ca se simte violent la viteze mari, iar eu testam frana, de pana in 50 km/h si violenta.
Acum astept discutia cu Autocobalcescu pentru a vedea ce e de facut. Stiu ca discurile nu sunt acoperite de garantie, dupa discutia cu Renault Romania, deci m-au cam unflat de 1800 lei. M-au sunat de la Renault Romania astazi sa ma intrebe de impresie, le-am tunat si fulgerat.. Si la sfarsit a avut tupeu sa ma intrebe daca as recomanda-o, raspunsul meu a fost CATEGORIC NU, dupa experienta mea. Marius. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
visanm |
![]()
Post
#312
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 31 August 11 From: Bucuresti ![]() |
Nu au stiut ce sa spuna. Cei din Bucuresti au spus ca asa face la tce. Cum sunt patit si cu duster, nu am avut incredere in ceea ce spun. Asa ca am fost la un alt service unde au arestat meganul vreo trei saptamani pana a venit volanta si au schimbat-o. (felicitari pentru ei). Cred mai mult ca sigur era defecta din fabricatie.
QUOTE(mezym @ 20 Jan 2014, 15:28) Salut, De ce a picat volanta? Ai vreo explicatie de la service? @marius_jay: in ciuda discutiilor contradictorii, imi pare rau de ce patesti cu masina. Daca franarile alea excesive nu au fost facute imediat dupa ce masina a parcurs un drum lung in extra-urban, e putin probabil sa se fi ovalizat discurile. Si cum nu cred ca ai facut race cu ea, si nici n-ai spalat-o imediat dupa un drum lung, discurile tale ma gandesc ca sunt in regula. |
--------------------
Renault
Megane Sporty Dynamique 1.4 tce
- B-99-VMA
2011
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#313
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
Avand TCE ma interesaza chestia cu volanta.
Ai auzit vre-un zgomot suspect inainte? |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
visanm |
![]()
Post
#314
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 31 August 11 From: Bucuresti ![]() |
Da. De cand am luat-o la relanti avea un zgomot de diesel. Cand erai cu piciorul pe ambreiaj nu se mai auzea. Aproape de 20000km a inceput sa se auda mult mai puternic. O sa caut si o sa postez si un film cu zgomotul respectiv.
Cu respect Mircea QUOTE(m3st_tce @ 21 Jan 2014, 19:43) |
--------------------
Renault
Megane Sporty Dynamique 1.4 tce
- B-99-VMA
2011
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#315
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Au inceput si la mine sa se cojeasca butoanele de la RCD
![]() ![]() ![]() |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
visanm |
![]()
Post
#316
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 31 August 11 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Sporty Dynamique 1.4 tce
- B-99-VMA
2011
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#317
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
Salutari,
Megane-ul meu a intrat marti inapoi in service, dupa o verificare scurta au realizat ca aveam iarasi aer in instalatia de franare. Chiar au insistat sa spuna ca aveam aer in instalatie pentru ca reprezentanta precendenta a facut o greseala in aerisirea instalatiei. Miercuri dupa investigatii au pus problemele pe blocul ABS, pe care l-au si cerut de la Renault Romania. Iar mie mi-a fost pusa la dispozitie alta masina, de data asta un Fluence 1.5dci 85cp ("multumesc" cu aceasta ocazie Renaultului ca mi-au dat ocazia de a vedea cum se comporta un diesel si in acelasi timp o masina mai mare). Am continuat certurile cu cei de la Vocea Clientului Renault. Insa mi se cere sa am incredere in echipa lor tehnica. Ceea ce eu nu mai am si nu o sa mai am vreodata. O sa scap de marca asta cu prima ocazie. Ce se intampla cu timpul pierdut din cauza aceasta problema? Eu sunt de vina pentru acest timp si stres pentru ca mi-am cumparat Renault. (timpul pierdut: 20 dec toata ziua, 21 dec jumatate de zi (4h), 24 dec jumatate de zi (4h) , 21 ian jumatate de zi, 22 ian 2h. Toate, exceptand 21 dec, au fost zile de concediu pierdute: zile de concediu fortate, in ianuarie, sau zile de care nu m-am putut bucura de vacanta. IAR NERVI, nu aveti idee cat m-am certat si cati nervi am in continuare cu aceasta marca. Singurul mod in care ma relaxez, este cand vorbesc cu prietenii si le povestesc cate ceva, cum fac cu marius_1st, pe care il stresez sunandu-l). Astazi am fost anuntat ca piesa a venit, si ca pe luni masina mea va avea un bloc ABS nou, iar dupaia incep testele de franare, DIN NOU. Imi doresc ca in acest moment sa o fi nimerit mecanicii, dar nu mi pun baza in asta. Va doresc o zi buna, Marius. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#318
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Ce sa mai vorbim de timp pierdut, a mea a stat 30% din viata ei, in service la garantii. Unde crezi ca eram in ziua de Revelion?.... in service, normal
![]() |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#319
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
Inteleg ce simti si tu.
![]() Marius. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#320
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Ehh, e si lume pe aici care spune ca fabulez si ca sunt eu exagerat ...dar ce vina am eu ca se aprinde pomu' de iarna in bord exact cand vreau sa plec cu ea la munte, de exemplu?...lumea rea, tata, lumea rea
![]() |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
mezym |
![]()
Post
#321
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Salut,
In primul rand, de ce te certi cu cei de la Vocea Clientului? Care e motivul de a dus la cearta? In al doilea rand, ce ai cu marca? Mi se pare ca exagerezi. Ai avut o defectiune, ai ajuns la un service unde ti s-a schimbat pe garantie piesa defecta. Boii d-acolo nu ti-au facut bine aerisirea instalatiei de franare. Mai apoi ai reajuns in service, de data asta la unul mult mai competent, ce a identificat inca o piesa defecta si ce a fost facut prost la interventia recenta. Si pe aceasta Renault ti-o inlocuieste fara sa platesti nimic. Unde e vina Vocii Clientului in toata chestia asta? Oamenii iti ofera 200% suport in garantie, iti schimba toate piesele ce pun probleme. Statistic vorbind, ai printre putinele masini Renault cu probleme la instalatia de franare. Renault-urile au puncte slabe la alte capitole, nicidecum la frane. Deci ce ai vrea sa-ti faca mai mult? Ba chiar ti-au pus la dispozitie masina de schimb, desi a doua oara nu ai ajuns in service pe platforma. De inlocuit tot echipamentul de franare nu au cum. Nu au fundament si e ilogic sa inlocuiasca ceva ce functioneaza impecabil sau ce nu face obiectul garantiei. Cum ar fi sa-ti dea ei discuri si placute de frana noi cand tu deja le-ai uzat p-astea d-acum intr-o oarecare masura? Si e doar o defectiune. E normal sa se intample asa ceva. 100% piesele ce vor fi inlocuite n-au sa-ti mai puna probleme niciodata. Pentru partea de concediu, timp etc. exista actiunea in instanta. Dar cu sanse infime de castig. QUOTE(Marius_Jay @ 24 Jan 2014, 16:02) Salutari, Megane-ul meu a intrat marti inapoi in service, dupa o verificare scurta au realizat ca aveam iarasi aer in instalatia de franare. Chiar au insistat sa spuna ca aveam aer in instalatie pentru ca reprezentanta precendenta a facut o greseala in aerisirea instalatiei. Miercuri dupa investigatii au pus problemele pe blocul ABS, pe care l-au si cerut de la Renault Romania. Iar mie mi-a fost pusa la dispozitie alta masina, de data asta un Fluence 1.5dci 85cp ("multumesc" cu aceasta ocazie Renaultului ca mi-au dat ocazia de a vedea cum se comporta un diesel si in acelasi timp o masina mai mare). Am continuat certurile cu cei de la Vocea Clientului Renault. Insa mi se cere sa am incredere in echipa lor tehnica. Ceea ce eu nu mai am si nu o sa mai am vreodata. O sa scap de marca asta cu prima ocazie. Ce se intampla cu timpul pierdut din cauza aceasta problema? Eu sunt de vina pentru acest timp si stres pentru ca mi-am cumparat Renault. (timpul pierdut: 20 dec toata ziua, 21 dec jumatate de zi (4h), 24 dec jumatate de zi (4h) , 21 ian jumatate de zi, 22 ian 2h. Toate, exceptand 21 dec, au fost zile de concediu pierdute: zile de concediu fortate, in ianuarie, sau zile de care nu m-am putut bucura de vacanta. IAR NERVI, nu aveti idee cat m-am certat si cati nervi am in continuare cu aceasta marca. Singurul mod in care ma relaxez, este cand vorbesc cu prietenii si le povestesc cate ceva, cum fac cu marius_1st, pe care il stresez sunandu-l). Astazi am fost anuntat ca piesa a venit, si ca pe luni masina mea va avea un bloc ABS nou, iar dupaia incep testele de franare, DIN NOU. Imi doresc ca in acest moment sa o fi nimerit mecanicii, dar nu mi pun baza in asta. Va doresc o zi buna, Marius. |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#322
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
Care e problema?
Problema ar fi ca prima oara m-am cenzurat (intetionat nu cenzurez) pe mine de frica. Pai mai colegule de forum, cum te-ai simti in situatia mea? Am cerut inlocuirea tuturor pieselor de pe sistemul de franare, nu si cele de UZURA(nu am cerut discuri, placute, pivoti, ce credeai ca vroiam masina noua?), in momentul in care nici dracu nu stia care este problema. Nici acum nu sunt sigur ca s-a rezolvat, ramane de vazut. Imi doresc sa termin tarasenia asta. Si e a 6 oara in 2 ani juma cand ma intorc in service pentru ceva ce nu face revizie. Cum te-ai simti tu? Felicitari pentru norocul de pana acum. Sau de masina pe care o detii. Eu nu am avut norocul tau sau a altor colegi. De ce ma cert? Stii cat mi-a luat initial sa obtin masina de schimb? 5 zile de discutie. A doua oara s-au miscat foarte bine. "Boii d-acolo nu ti-au facut bine aerisirea instalatiei de franare." <- Boii de acolo au facut CORECT aerisirea, doar ca STAFUL TEHNIC RENAULT a dat-o in bara cu cauza problemei. CINE E STAFUL TEHNIC nu am idee. ASTA E MOTIVUL ACTUAL DE CEARTA, pentru ca ma pun sa am incredere in ei, pe sistemul de franare unde am facut odata pe mine, si unde au dat ei deja un chix? DAR CE SUNT EU PILOT DE TESTE DE FRANA??? fii atent ca niciodata e un termen MARE, TOATE PIESELE SE VOR STRICA LA UN MOMENTDAT. nu exista nimic care sa reziste la infinit. Nu vreau sa fiu rau, dar cand o sa ai situatii de astea o sa vezi cum e sa pierzi timpul pe langa ei. Sa-ti iei zile de concediu ca sa afli informatii despre masina. Puteam fi o statistica (un numar pe o lista) pe autostrada, pe 19 decembrie, ca sa intelegi si tu cum e. Iar Renault poate avea, statistic, probleme oriunde altundeva, daca mie imi cade frana, asta e pentru mine problema PRINCIPALA. Ce am cu marca? Pai experienta mea imi spune ca e rahat marca, dar e doar experienta mea, si in urma experientei mele zic ca nu imi voi mai lua RENAULT. Imi cer scuze tuturor pentru limbaj, Marius. This post has been edited by Marius_Jay: 24 Jan 2014, 20:21 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#323
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.229 Joined: 13 October 06 ![]() |
Marius, cum se misca Fluence-ul de 85 de cai ?
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#324
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
Fata de Megane e lenesa rau de tot, dar tot fata de Megane (unde am 12%) consuma 7% in oras, deci bazandu-ma pe aceasta diferenta de consum, e de inteles si acceptat sa fie lenesa.
Marius. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
marius_1st |
![]()
Post
#325
|
Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 28 May 10 From: Galati ![]() |
QUOTE(mezym @ 24 Jan 2014, 19:37) Salut, In primul rand, de ce te certi cu cei de la Vocea Clientului? Care e motivul de a dus la cearta? In al doilea rand, ce ai cu marca? Mi se pare ca exagerezi. Ai avut o defectiune, ai ajuns la un service unde ti s-a schimbat pe garantie piesa defecta. Boii d-acolo nu ti-au facut bine aerisirea instalatiei de franare. Mai apoi ai reajuns in service, de data asta la unul mult mai competent, ce a identificat inca o piesa defecta si ce a fost facut prost la interventia recenta. Si pe aceasta Renault ti-o inlocuieste fara sa platesti nimic. Unde e vina Vocii Clientului in toata chestia asta? Oamenii iti ofera 200% suport in garantie, iti schimba toate piesele ce pun probleme. Statistic vorbind, ai printre putinele masini Renault cu probleme la instalatia de franare. Renault-urile au puncte slabe la alte capitole, nicidecum la frane. Deci ce ai vrea sa-ti faca mai mult? Ba chiar ti-au pus la dispozitie masina de schimb, desi a doua oara nu ai ajuns in service pe platforma. De inlocuit tot echipamentul de franare nu au cum. Nu au fundament si e ilogic sa inlocuiasca ceva ce functioneaza impecabil sau ce nu face obiectul garantiei. Cum ar fi sa-ti dea ei discuri si placute de frana noi cand tu deja le-ai uzat p-astea d-acum intr-o oarecare masura? Si e doar o defectiune. E normal sa se intample asa ceva. 100% piesele ce vor fi inlocuite n-au sa-ti mai puna probleme niciodata. Pentru partea de concediu, timp etc. exista actiunea in instanta. Dar cu sanse infime de castig. Salve Tu privesti problema la modul pragmatic, de genul daca ai omorat premeditat pe cineva si ti-ai ispasit pedeapsa, vei avea pretentia ca cei din jur sa te inteleaga ca a trecut. Pe bune? Nu vrei o experienta similara pe pielea ta, crede-ma. Si sunt convins ca daca ai avea aceeasi problema, ai avea alta parere, asta daca nu cumva ai mai multe megane 3 in curte pe care sa le schimbi atunci cand pica ceva, pe ideea ca imi iau 3 bucati, pentru ca, statistic, la un moment dat masina va fi indisponibila. Dealtfel, noi consumatorii trebuie sa fim uniti si sa cerem maximum de calitate la pretul cel mai mic, pe principiul "am zis ca vreau ieftin, dar n-am zis ca vreau si prost" (nu ca megane 3 fabricat in Spania ar fi ieftin). Daca problema aparea la un megane 3 fabricat in Turcia, iti dai seama ce discutii ar fi fost. Modul cum pui tu problema, ca cei de la service ar fi facut totul posibil, dar ca sunt lucruri ce nu pot fi controlate (de genu' aerisire instalatie, wtf glumesti?) sunt discutii pe care le intalnesti in piata, cand ii ceri explicatii tarabagiului pentru ca ti-a pus un cartof stricat si el incearca sa-ti explice ca noaptea trecuta a fost -10 grade afara si a inghetat marfa... ce drak... Pe de alta parte, presiunea clientilor pe producator, service trebuie sa fie prezenta si sustinuta, pentru ca noi platim bani adevarati si dorim produse adevarate. Despre partea cu norocul fiecaruia in ceea ce priveste masina, nu e nimic mai fals in chestia asta, intrucat fiabilitatea unei masini este un lucru estimat prin statistica, care un lucru al drak de matematic, deci nu vad egalitatea intre fiabilitate si noroc/ghinion. Am observat ca esti inregistrat de curand, asa ca pot pune postul tau pe lipsa de experienta a ta pe forum. Pentru a fi util acest forum, cred ca asemenea posturi (ca al tau si al meu), nu au sens, ocupa spatiu si consuma timp pentru colegi, fapt pentru care imi cer scuze pentru postul lung si lipsit de continut. Marius, cred ca experienta asta te va intari/inrai si mai tare pe viitor cand va trebui sa faci alegeri. Din pacate, lucrurile astea le inveti pe propria piele... pe propriul timp si pe propria sanatate. This post has been edited by marius_1st: 25 Jan 2014, 13:40 |
--------------------
renault
Talisman break
1,6 tce, 200 CP, initiale paris
|
|
_Adryan_ |
![]()
Post
#326
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 25 January 14 ![]() |
Buna am un megan 3 din 2013 1.6 dCi 110 cai in 5 trepte inca nu am facut 1000 de km cu el si as vrea sa va intreb ceva nu sunt sigur daca e o problema tehnica sau nu. Nu mi se pare normal ca masina sa mearga la 45-50km/h in treapta a 4 iar daca depasesc 52-53km/h deja sa ceara a 5-a (ultima treapta).(La 15-20km/h cere a doua la 30km/h a treia, pe la 40-45km/h a patra si 55km/h + a cincea) . Repet nu sunt sigur daca e o problema sau nu dar din ce am vazut la alte masini in treapta a 3 poti urca la 45-50km/h si deabea atunci sa ceara a 4-a.
P.S: E prima mea masina si sunt praf la capitolul masini ![]() Multumesc anticipat |
--------------------
Renault
Megane 3
2013 Pro
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#327
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Tu nici nu sti ce motor si cutie ai,asa ca citeste factura si revin-o.Cat despre intrebare,e normal dar nu se recomanda.E normal pentru un consum mic,dar dauneaza unor piese.
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
centurion |
![]()
Post
#328
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(marius_1st @ 25 Jan 2014, 14:38) Despre partea cu norocul fiecaruia in ceea ce priveste masina, nu e nimic mai fals in chestia asta, intrucat fiabilitatea unei masini este un lucru estimat prin statistica, care un lucru al drak de matematic, deci nu vad egalitatea intre fiabilitate si noroc/ghinion. Si daca matematica asta despre care vorbesti arata ca la fiecare 1000 de masini exista 1 - 2 masini cu probleme, atunci lipsa de fiabilitate a acestor 1 - 2 masini nu inseamna ghinion pentru posesorii lor? Respectiv, noroc pentru ceilalti? Am inteles, prietenul tau a avut o problema grava. Naspa. Nu s-a rezolvat din prima. Iar naspa. A pierdut mult timp la service pentru ca aia sunt dobitoci. Din nou naspa. Dar voi nu intelegeti ca masina este un "fier" si acest fier se poate strica? Daca se intampla acelasi lucru la o Honda sau la un Audi, cu mult mai scumpe decat Renault, atunci era o problema acceptabila? Atunci, si constructorii astia erau de rahat? |
--------------------
-
-
-
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#329
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Statistica ti-o faci singur in functie de problemele intampinate, pentru unii iese bine pentru altii iese rau......Eu judec marca in functie de problemele pe care le intampin eu, nu ma intereseaza ca altii merg linistiti si fericiti in acelasi model de masina....daca producatorul nu a fost in stare sa ma faca si pe mine fericit sau eu am fost marele ghinionist al loteriei, atunci e si mai grav. Pana la urma am numit bine fenomenul, LOTERIE...
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
adytym |
![]()
Post
#330
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
stai linistit si schimba vitezele cum crezi tu de cuviinta, sagetiile alea sunt pentru un mers economic, iar fiecare isi alege cat de economic vrea sa mearga
in concluzie nu ai nici o problema la masina |
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 14:02 |