Megane III facelift - detalii
![]() ![]() ![]() |
Megane III facelift - detalii
papa_mulo |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|||
ssilviu |
![]()
Post
#92
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(DFA @ 3 Feb 2012, 13:19) De unde ai scos cifrele astea? Din ce am citit. Nu stau acum să-ți caut documente pentru fiecare afirmație pe care o fac. Ești liber să cauți tu documente să-mi demonstrezi că nu am dreptate. La o scurtă căutare iti dau cifrele de vânzări din 2003, care uite ce spun: QUOTE With registrations of passenger cars down 1.4% in Western Europe, Renault continued to lead the field, reporting market share of 10.6%, compared with 10.7% De aici: http://www.renault.com/en/lists/archivesdo...al%20report.pdf Pentru restul ești liber să cauți și tu dacă nu mă crezi ce spun. Se poate să mă înșel, dar se întâmplă rar. Cât despre siguranță, nu uita nici de Twingo. Să nu mai zic că pe vremea lui Megane 2, Renault conducea efectiv la nivel de siguranță în multe clase. Acum nu mai e lider la nicio clasă. Dar na, repet, fiecare vede ce vrea ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#93
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Tin minte de un articol cu titlul "20 months and 1 million Meganes II later" sau ceva de genul.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
"20 months and 1 million Meganes II later"
http://www.media.renault.com/global/en-gb/...px?mediaid=2592 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.229 Joined: 13 October 06 ![]() |
Articol de colectie, nu cred ca mai vede Renault vreodata asa ceva.
Papa ce au la autohaus in Germania e X95, eu ma intrebam daca va exista FL si pentru platforma turceasca, care se vinde majoritar la noi. @DFA & ssilviu cred ca suntem de acord ca vanzarile M3 sunt incomparabile cu cele ale M2-ului, atat la nivel european, cat si in Romania. Nu stiu care era tinta de vanzari Renault , dar am un feeling ca sunt cu mult sub ceea ce au dorit ei la lansare. Renault merge destul de prost, Nissan a crescut insa cu vreo 14% YoY , interesant, n-am auzit pe nimeni comentand pe tema asta. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
DFA |
![]()
Post
#96
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 3 Feb 2012, 17:19) @DFA & ssilviu cred ca suntem de acord ca vanzarile M3 sunt incomparabile cu cele ale M2-ului, atat la nivel european, cat si in Romania. Da, probabil. Dar asta nu înseamnă că Megane 3 e o mașină de necumpărat. Numărul de unități vândute nu relevă un produs extraordinar, așa cum nici un produs care se vinde puțin nu înseamnă că e foarte prost. Numărul de bucăți vândute nu spune nimic despre calitate, aspect, fiabilitate, etc. În Europa VW vinde cele mai multe mașini și asta de mulți ani (vezi graficul de mai jos). Asta înseamnă că VW face cele mai bune mașini? Că au cea mai înaltă calitate? Că sunt cele mai frumoase/atractive? Că sunt cele mai fiabile? Că sunt cele mai convenabile? Nu cred. Un produs care să întrunească toate standardele și să le aibă pe toate nu e obligatoriu să se vândă cel mai bine, de obicei cel mai vândut este undeva pe la mijloc în toate privințele, adică un produs mediu calitativ/frumos/fiabil/etc. Este evident că Renault nu reușește să facă mașini care să îndeplinească toate dezideratele ci încearcă să captureze o anumită parte a pieței, mizând pe anumite caracteristici particulare. După cum se vede, Renault stă în Europa (continentală, nu doar de vest) undeva pe la 10%. Cum liderul se învârte și el în jurul lui 20% mie nu mi se pare o diferență uriașă. OK, VW vinde de 2 ori mai multe mașini ca Renault, dar să nu uităm că în VW sunt incluse toate mărcile grupului VAG (Audi, Seat, Skoda, etc.). Da, ar fi fost catastrofal ca VAG să fi fost pe la 50% iar Renault la 10%, dar după cum se vede, piața este foarte segmentată iar diferențele sunt destul de mici între concurenți. Din cauza asta spun că Renault, respectiv Megane rămâne o marcă și un model competitiv, nu e chiar la coada clasamentului. Nu e dracu' așa de negru... Auto_Market_share_in_Europe__2011.PNG ( Size: 41.27k ) Number of downloads: 1477 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
papa_mulo |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 3 Feb 2012, 18:19) Papa ce au la autohaus in Germania e X95, eu ma intrebam daca va exista FL si pentru platforma turceasca, care se vinde majoritar la noi. O sa vina el FL-ul si pe "turcesc" si pe "occidentale" dar mai tiptil, probabil prin mai-iunie...in traditia Renault Romania. |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
aphophis |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(DFA @ 3 Feb 2012, 17:57) Da, probabil. Dar asta nu înseamnă că Megane 3 e o mașină de necumpărat. Numărul de unități vândute nu relevă un produs extraordinar, așa cum nici un produs care se vinde puțin nu înseamnă că e foarte prost. Numărul de bucăți vândute nu spune nimic despre calitate, aspect, fiabilitate, etc. În Europa VW vinde cele mai multe mașini și asta de mulți ani (vezi graficul de mai jos). Asta înseamnă că VW face cele mai bune mașini? Că au cea mai înaltă calitate? Că sunt cele mai frumoase/atractive? Că sunt cele mai fiabile? Că sunt cele mai convenabile? Nu cred. Un produs care să întrunească toate standardele și să le aibă pe toate nu e obligatoriu să se vândă cel mai bine, de obicei cel mai vândut este undeva pe la mijloc în toate privințele, adică un produs mediu calitativ/frumos/fiabil/etc. Este evident că Renault nu reușește să facă mașini care să îndeplinească toate dezideratele ci încearcă să captureze o anumită parte a pieței, mizând pe anumite caracteristici particulare. După cum se vede, Renault stă în Europa (continentală, nu doar de vest) undeva pe la 10%. Cum liderul se învârte și el în jurul lui 20% mie nu mi se pare o diferență uriașă. OK, VW vinde de 2 ori mai multe mașini ca Renault, dar să nu uităm că în VW sunt incluse toate mărcile grupului VAG (Audi, Seat, Skoda, etc.). Da, ar fi fost catastrofal ca VAG să fi fost pe la 50% iar Renault la 10%, dar după cum se vede, piața este foarte segmentată iar diferențele sunt destul de mici între concurenți. Din cauza asta spun că Renault, respectiv Megane rămâne o marcă și un model competitiv, nu e chiar la coada clasamentului. Nu e dracu' așa de negru... Auto_Market_share_in_Europe__2011.PNG ( Size: 41.27k ) Number of downloads: 1477 renault ca renault, da sa ne uitam la ford ![]() 3 Feb 2012, 23:17: QUOTE(ssilviu @ 2 Feb 2012, 19:29) cand a fost megane 2 cea mai bine vanduta (probabil masina) din europa? http://bestsellingcarsblog.com/2011/04/25/...data-available/ Nu de alta, dar in 2002 a fost vw golf, in 2003 a fost peugeot 206, in 2004 a fost vw golf, in 2005 a fost golf, in 2006 a fost opel astra, in 2007 a fost peugeot 207. Deci cand a fost megane cea mai bine vanduta (ce o fi) din europa? ![]() This post has been edited by aphophis: 3 Feb 2012, 23:17 |
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#99
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Scrie chiar aici:
QUOTE(papa_mulo @ 3 Feb 2012, 17:12) "20 months and 1 million Meganes II later" http://www.media.renault.com/global/en-gb/...px?mediaid=2592 QUOTE As early as 2003, Mégane II had already exceeded programme targets by becoming the biggest selling car in Western Europe Aphophis, e chiar penibil acum, doar pentru a scuza eșecul actual să diminuezi succesul de acum 10 ani. Cât despre capra vecinului ... nu mai am ce comenta ... |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
aphophis |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
pai nu eu is penibil, eu ti-am dat cifrele concrete, uita-te in link-urile alea. Vreau si eu link-uri in care sa se arate ca megane 2 a vandut atat, golful mai putin si alte modele si mai putin..
|
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#101
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Eu iti dau link cu un comunicat oficial Renault și tu imi dai link cu un blog. Bravo. Incurabil. Dar asta nu e nimic nou
![]() ![]() This post has been edited by ssilviu: 4 Feb 2012, 16:01 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
aphophis |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
eu am cifre seci, tu ce ai?
![]() |
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|
DFA |
![]()
Post
#103
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Mi se pare o prostie să ne certăm între noi acum că Megane e depășit sau nu, că s-a vândut cel mai bine nu știu când și că acum nu se vinde și că cine e de vină pentru asta.
Situația e așa cum e și nimic din ce zicem noi nu contează cu adevărat. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
edv_ro |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 7 May 05 From: Hamburg ![]() |
Salut,
Pe site-ul Renault din Franta, se poate deja descarca brosura pentru Megane Sport Tourer 3.2. Am atasat si brosura in limba romana pentru varianta Megane Sport Tourer 3.1, prezenta momentan la vanzare in Romania. Nedumerirea mea se refera la volumul portbagajului (cu bancheta spate nerabatata), 524 l pentru varianta de la francezi, 486 l pentru varianta vanduta la noi, desi capacitatea maxima de 1600 l este aceeasi pentru ambele masini. De unde aceasta diferenta? Sa fie de la PDG? ![]() ![]() |
--------------------
Skoda / Renault
Octavia 3 FL Combi / Twingo 3
- HH / HH
1.4TSI 150CP 2017 / 1.0 SCe 70CP 2017
|
|
mbebe26 |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 12 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Amandoua brosurile sunt de megane 3.1. (Vezi bara fata si lipsa LED-urilor sub faruri. Probabil francezii pun inca la dispozitie in sectiunea 3.2 tot brosura de 3.1) Diferenta de volum a portbagajului cred ca se trage de la roata de rezerva: la noi vine cu roata de rezerva, iar in franta cred ca vine cu kit de reparare pana.
|
--------------------
Renault
Symbol 1.4 8v
2007
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#106
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Daca roata de rezerva e buba, se facea o mentiune speciala in aceasta situatie, dar posibil sa fie altceva.
|
--------------------
Lexus
CT200h
- XX-XXX-LEX
Eco/2011 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
DFA |
![]()
Post
#107
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
mbebe26 are dreptate, este roata de rezervă care face diferența, dar nu se precizează în nici o broșură.
Diferența nu vine de la altceva. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.229 Joined: 13 October 06 ![]() |
Ca de obieci austriecii au informatii noi si destul de complete. Preturi - orientativ, ca pozitionare in gama renault, dotari, ceva informatii despre performantele noilor motoare: http://www.renault.at/media/-pdf-preislist...egane_5T_GT.pdf
Interesant mi se pare ca desi 1.2TCE cat si 1.6dci au pe hartie consumuri net mai bune decat predecesoarele, au performante usor inferioare vechilor 1.6 respectiv 1.9. Interesant si pretul de la TCE115, doar cu 300 de euro mai mic decat la TCE130. Deocamdata se pare ca nu au umblat la dci160 si TCE180, nici nu stiu cat de relevanta e informatia pentru Romania, doar noi suntem o tara de symbol si fluence in ochii lor. Sa fie sanatosi, oricum vanzarile nu cred ca se pot duce mai jos de cat sunt, asa ca de ce sa-ti bati capul sa vinzi un Megane GT, chiar nu merita ![]() |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#109
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Acolo in brosura vad ca mentioneaza si de Arkamys, deci sunetul va fi acelasi. Ce ma surprinde pe mine, este designul noilor unitati audio. Daca pui USB si AUX pe ele, atunci de ce mai instalezi capacelul acela de sub bord? (unde actualmente se afla porturile de Aux/USB).
|
--------------------
Lexus
CT200h
- XX-XXX-LEX
Eco/2011 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
DFA |
![]()
Post
#110
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Este posibil ca locașul vechi să găzduiască cele 2 mufe RCA stânga/dreapta pentru alte surse audio...
megane3_2_audio.PNG ( Size: 695.34k ) Number of downloads: 659 Broșurile de la franțuji pentru hatch, coupe și Sport Tourer. This post has been edited by DFA: 17 Feb 2012, 16:34 Attached File(s) ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#111
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Nici ca ar muta cretinii astia priza aia din dreptul scrumierei...
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#112
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Macar o ai la indemana, la Skoda o ai in torpedou
![]() |
--------------------
Lexus
CT200h
- XX-XXX-LEX
Eco/2011 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#113
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Sincer o preferam in torpedou, ca n-am de ce sa umblu tot timpul la stick-ul usb cu muzica.
|
--------------------
.
.
.
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#114
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Asta pentru cei cu stick-uri, dar eu care imi leg iDevice-ul si telefonul prin jack stereo, sunt cam frustrat ca trebuie sa frec usa aia de la torpedou.
|
--------------------
Lexus
CT200h
- XX-XXX-LEX
Eco/2011 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
papa_mulo |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 17 Feb 2012, 00:45) Interesant mi se pare ca desi 1.2TCE cat si 1.6dci au pe hartie consumuri net mai bune decat predecesoarele, au performante usor inferioare vechilor 1.6 respectiv 1.9. Interesant si pretul de la TCE115, doar cu 300 de euro mai mic decat la TCE130. Eu inteleg(am citit pe acolo) ca ENERGY inseamna Start&Stop si recuperarea energiei la franare...start&stop stiu ce face, dar lamuriti-ma si pe mine va rog ce naiba face sistemul cu recuperarea energiei de au ajuns astia sa minta in asa hal privind consumurile. Cica consumul e 3.9 urban cu 3.2 extraurban pentru 110dci Energy ![]() Hai sa zic ca la consumul urban deja tras de par pe care il are 110dci(normal, fara Energy) contribuie Start&stop si mai reduce consumul...dar la extraurban cum de s-a ajuns la 3.2? Banuiesc ca sistemul cu recuperarea energiei e responsabil, ziceti-mi si mie ce naiba face ala? |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#116
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Din cate stiu sistemul ala reincarca bateria.
Consumul mic o fi datorat cutiei de viteze si accelerarii line (are CVT-ul nu?). Nu cred ca e chiar imposibil avand in vedere ca se poate scoate un 4L/100km cu al meu Clio daca ai un stil de mos la condus. This post has been edited by spy_oh_joy1389: 20 Feb 2012, 12:44 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu ma, eu de manuala vorbesc, uite consumurile anuntate de ei mai jos(scoase din brosura pt berlina):
motor: urban/extra dci90: 4.8/3.6 dci110: 4.9/3.5 dci110EDC: 5.1/3.7 dci110Energy: 3.9/3.2 dci130Energy: 4.8/3.6 dci110 este motorul actual iar posesorii pot confirma ca are consum semnificativ mai mare decat dci90(0.5-1L mai mult). Acum colac peste pupaza cu Energy asta au facut dci130 sa consume chipurile cat 90dci iar 110dci cu energy e deja de domeniul basmelor...eu inteleg ca au modalitati ciudate de masurare a consumului dar deja e jenant sa dai consum sub 4 in oras, cu tot start si stopul lor. |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
start and stop ala chiar te ajuta la mersul prin oras, daca: este mai cald de 7 grade afara, clima este oprita, mergi cu drluri etc.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Da vecine, stiu ca ajuta dar nici cum zic ei...daca plecam de la premisa ca se poate scoate extraurban 3.2 zi-mi si mie cum naiba scoti cu acelasi motor 3.9 in oras(iti creste consumul doar cu 20% fata de extraurban). Ala economiseste la statul pe loc, dar la plecari multiple de pe loc se suge motorina din greu din rezervor.
Oricum pe mine ma interesa ce face ala cu recuperarea energiei de au ajuns la extraurban la 3.2... |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.229 Joined: 13 October 06 ![]() |
QUOTE ESM (Energy Smart Management): This involves recovering the energy generated under deceleration and braking to relieve the engine by isolating the alternator during moments of low efficiency. This entails changes to battery technology. Deocamdata poti comanda doar Laguna cu ESM, FL-ul la Megane nu stiu cand ajunge la noi. Eu ma orientez la consum in functie de ce dau ei urban, adaug un 5-10% si ala e consumul mixt. 1.5 energy ar trebui sa scoata sub 5% mixt. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 20:03 |