Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Megane III facelift - detalii

papa_mulo
post 3 Feb 2012, 15:22
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(papa_mulo @ 8 Jan 2012, 15:30)
Zice acolo ca: "Nici versiunea de performanță RS nu a fost ocolită de facelift. Pe lângă modificările estetice, sportiva primește 15 cai putere și 20 de Nm în plus. Performanțele versiunii standard le egalează astfel pe cele ale ediției Trophy, lăudată deja de presa de specialitate."

RS-ul 250 pana acum scotea pe dyno 260-270 cai, iar Trophy 265 scotea 280-290. Sunt curios daca chiar le-au mai adaugat putere sau au ramas la fel motoarele si au corelat "oficialul" cu "realul".
*




Cica o sa fie asa(extras de pe europe-mobile.de):
RS va avea in mod de functionare standard 250 cai si 265 in modul de functionare sport.

O sa aiba 3 pozitii pentru comutatorul de ESP dupa cum urmeaza:
-standard cu ESP ON si 250 cai
-sport cu ESP ON cu intrare mai tarzie a lui in functiune, pedala de acceleratie cu raspuns mai agresiv, overboost 265 cai si sunet mai agresiv
-ESP OFF(nu specifica daca 250 sau 265 cai)


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 3 Feb 2012, 15:34
Post #92


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(DFA @ 3 Feb 2012, 13:19)
De unde ai scos cifrele astea?


Din ce am citit. Nu stau acum să-ți caut documente pentru fiecare afirmație pe care o fac. Ești liber să cauți tu documente să-mi demonstrezi că nu am dreptate. La o scurtă căutare iti dau cifrele de vânzări din 2003, care uite ce spun:

QUOTE
With registrations of passenger cars down 1.4% in Western Europe, Renault continued to lead the field, reporting market share of 10.6%, compared with 10.7%


De aici:
http://www.renault.com/en/lists/archivesdo...al%20report.pdf

Pentru restul ești liber să cauți și tu dacă nu mă crezi ce spun. Se poate să mă înșel, dar se întâmplă rar. Cât despre siguranță, nu uita nici de Twingo. Să nu mai zic că pe vremea lui Megane 2, Renault conducea efectiv la nivel de siguranță în multe clase. Acum nu mai e lider la nicio clasă. Dar na, repet, fiecare vede ce vrea smile.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 3 Feb 2012, 15:40
Post #93


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Tin minte de un articol cu titlul "20 months and 1 million Meganes II later" sau ceva de genul.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 3 Feb 2012, 16:12
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




"20 months and 1 million Meganes II later"
http://www.media.renault.com/global/en-gb/...px?mediaid=2592


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 3 Feb 2012, 17:19
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.229
Joined: 13 October 06




Articol de colectie, nu cred ca mai vede Renault vreodata asa ceva.
Papa ce au la autohaus in Germania e X95, eu ma intrebam daca va exista FL si pentru platforma turceasca, care se vinde majoritar la noi.

@DFA & ssilviu cred ca suntem de acord ca vanzarile M3 sunt incomparabile cu cele ale M2-ului, atat la nivel european, cat si in Romania. Nu stiu care era tinta de vanzari Renault , dar am un feeling ca sunt cu mult sub ceea ce au dorit ei la lansare.

Renault merge destul de prost, Nissan a crescut insa cu vreo 14% YoY , interesant, n-am auzit pe nimeni comentand pe tema asta.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 3 Feb 2012, 17:57
Post #96


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(mircea_aq @ 3 Feb 2012, 17:19)
@DFA & ssilviu  cred ca suntem de acord ca vanzarile M3 sunt incomparabile cu cele ale M2-ului, atat la nivel european, cat si in Romania.
*


Da, probabil.
Dar asta nu înseamnă că Megane 3 e o mașină de necumpărat.

Numărul de unități vândute nu relevă un produs extraordinar, așa cum nici un produs care se vinde puțin nu înseamnă că e foarte prost.
Numărul de bucăți vândute nu spune nimic despre calitate, aspect, fiabilitate, etc.

În Europa VW vinde cele mai multe mașini și asta de mulți ani (vezi graficul de mai jos).
Asta înseamnă că VW face cele mai bune mașini? Că au cea mai înaltă calitate? Că sunt cele mai frumoase/atractive? Că sunt cele mai fiabile? Că sunt cele mai convenabile?
Nu cred.

Un produs care să întrunească toate standardele și să le aibă pe toate nu e obligatoriu să se vândă cel mai bine, de obicei cel mai vândut este undeva pe la mijloc în toate privințele, adică un produs mediu calitativ/frumos/fiabil/etc.

Este evident că Renault nu reușește să facă mașini care să îndeplinească toate dezideratele ci încearcă să captureze o anumită parte a pieței, mizând pe anumite caracteristici particulare.

După cum se vede, Renault stă în Europa (continentală, nu doar de vest) undeva pe la 10%. Cum liderul se învârte și el în jurul lui 20% mie nu mi se pare o diferență uriașă.
OK, VW vinde de 2 ori mai multe mașini ca Renault, dar să nu uităm că în VW sunt incluse toate mărcile grupului VAG (Audi, Seat, Skoda, etc.).
Da, ar fi fost catastrofal ca VAG să fi fost pe la 50% iar Renault la 10%, dar după cum se vede, piața este foarte segmentată iar diferențele sunt destul de mici între concurenți.
Din cauza asta spun că Renault, respectiv Megane rămâne o marcă și un model competitiv, nu e chiar la coada clasamentului. Nu e dracu' așa de negru...

Auto_Market_share_in_Europe__2011.PNG ( Size: 41.27k ) Number of downloads: 1477


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp - 27 Iul 2021 2021 sedan
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 3 Feb 2012, 20:57
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(mircea_aq @ 3 Feb 2012, 18:19)
Papa ce au la autohaus in Germania e X95, eu ma intrebam daca va exista FL si pentru platforma turceasca, care se vinde majoritar la noi.


O sa vina el FL-ul si pe "turcesc" si pe "occidentale" dar mai tiptil, probabil prin mai-iunie...in traditia Renault Romania.


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 3 Feb 2012, 23:09
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




QUOTE(DFA @ 3 Feb 2012, 17:57)
Da, probabil.
Dar asta nu înseamnă că Megane 3 e o mașină de necumpărat.

Numărul de unități vândute nu relevă un produs extraordinar, așa cum nici un produs care se vinde puțin nu înseamnă că e foarte prost.
Numărul de bucăți vândute nu spune nimic despre calitate, aspect, fiabilitate, etc.

În Europa VW vinde cele mai multe mașini și asta de mulți ani (vezi graficul de mai jos).
Asta înseamnă că VW face cele mai bune mașini? Că au cea mai înaltă calitate? Că sunt cele mai frumoase/atractive? Că sunt cele mai fiabile? Că sunt cele mai convenabile?
Nu cred.

Un produs care să întrunească toate standardele și să le aibă pe toate nu e obligatoriu să se vândă cel mai bine, de obicei cel mai vândut este undeva pe la mijloc în toate privințele, adică un produs mediu calitativ/frumos/fiabil/etc.

Este evident că Renault nu reușește să facă mașini care să îndeplinească toate dezideratele ci încearcă să captureze o anumită parte a pieței, mizând pe anumite caracteristici particulare.

După cum se vede, Renault stă în Europa (continentală, nu doar de vest) undeva pe la 10%. Cum liderul se învârte și el în jurul lui 20% mie nu mi se pare o diferență uriașă.
OK, VW vinde de 2 ori mai multe mașini ca Renault, dar să nu uităm că în VW sunt incluse toate mărcile grupului VAG (Audi, Seat, Skoda, etc.).
Da, ar fi fost catastrofal ca VAG să fi fost pe la 50% iar Renault la 10%, dar după cum se vede, piața este foarte segmentată iar diferențele sunt destul de mici între concurenți.
Din cauza asta spun că Renault, respectiv Megane rămâne o marcă și un model competitiv, nu e chiar la coada clasamentului. Nu e dracu' așa de negru...

Auto_Market_share_in_Europe__2011.PNG ( Size: 41.27k ) Number of downloads: 1477

*




renault ca renault, da sa ne uitam la ford rolleyes.gif 10,5% market share in 2006 ajungand in 2011 la 7,9% . Ce sa mai zicem de gm, care a ajuns de la 10,2% la la 8,6%. Sau honda.. sau mazda..

3 Feb 2012, 23:17:
QUOTE(ssilviu @ 2 Feb 2012, 19:29)
Familia Megane 2 a fost pentru 3 ani consecutivi cea mai vândută în Europa.
*



cand a fost megane 2 cea mai bine vanduta (probabil masina) din europa?

http://bestsellingcarsblog.com/2011/04/25/...data-available/

Nu de alta, dar in 2002 a fost vw golf, in 2003 a fost peugeot 206, in 2004 a fost vw golf, in 2005 a fost golf, in 2006 a fost opel astra, in 2007 a fost peugeot 207.

Deci cand a fost megane cea mai bine vanduta (ce o fi) din europa? radmasa.gif

This post has been edited by aphophis: 3 Feb 2012, 23:17


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 4 Feb 2012, 08:47
Post #99


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Scrie chiar aici:

QUOTE(papa_mulo @ 3 Feb 2012, 17:12)
"20 months and 1 million Meganes II later"
http://www.media.renault.com/global/en-gb/...px?mediaid=2592
*



QUOTE
As early as 2003, Mégane II had already exceeded
programme targets by becoming the biggest selling car in Western Europe


Aphophis, e chiar penibil acum, doar pentru a scuza eșecul actual să diminuezi succesul de acum 10 ani. Cât despre capra vecinului ... nu mai am ce comenta ...


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 4 Feb 2012, 11:23
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




pai nu eu is penibil, eu ti-am dat cifrele concrete, uita-te in link-urile alea. Vreau si eu link-uri in care sa se arate ca megane 2 a vandut atat, golful mai putin si alte modele si mai putin..


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 4 Feb 2012, 15:56
Post #101


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Eu iti dau link cu un comunicat oficial Renault și tu imi dai link cu un blog. Bravo. Incurabil. Dar asta nu e nimic nou smile.gif Ce mai face PDL-ul? icon_mrgreen.gif

This post has been edited by ssilviu: 4 Feb 2012, 16:01


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 4 Feb 2012, 18:34
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




eu am cifre seci, tu ce ai? smile.gif deci ai cifre sau nu?


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 6 Feb 2012, 10:09
Post #103


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Mi se pare o prostie să ne certăm între noi acum că Megane e depășit sau nu, că s-a vândut cel mai bine nu știu când și că acum nu se vinde și că cine e de vină pentru asta.
Situația e așa cum e și nimic din ce zicem noi nu contează cu adevărat.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp - 27 Iul 2021 2021 sedan
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edv_ro
post 9 Feb 2012, 19:42
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 7 May 05
From: Hamburg




Salut,


Pe site-ul Renault din Franta, se poate deja descarca brosura pentru Megane Sport Tourer 3.2. Am atasat si brosura in limba romana pentru varianta Megane Sport Tourer 3.1, prezenta momentan la vanzare in Romania.

Nedumerirea mea se refera la volumul portbagajului (cu bancheta spate nerabatata), 524 l pentru varianta de la francezi, 486 l pentru varianta vanduta la noi, desi capacitatea maxima de 1600 l este aceeasi pentru ambele masini.

De unde aceasta diferenta? Sa fie de la PDG?


Attached File  Renault_Megane_ST_ro.pdf ( 1.65mb ) Number of downloads: 84


Attached File  Renault_Megane_ST_fr.pdf ( 4.7mb ) Number of downloads: 66


--------------------
Skoda / Renault Octavia 3 FL Combi / Twingo 3 - HH / HH 1.4TSI 150CP 2017 / 1.0 SCe 70CP 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbebe26
post 9 Feb 2012, 21:09
Post #105


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 12 April 09
From: Bucuresti




Amandoua brosurile sunt de megane 3.1. (Vezi bara fata si lipsa LED-urilor sub faruri. Probabil francezii pun inca la dispozitie in sectiunea 3.2 tot brosura de 3.1) Diferenta de volum a portbagajului cred ca se trage de la roata de rezerva: la noi vine cu roata de rezerva, iar in franta cred ca vine cu kit de reparare pana.


--------------------
Renault Symbol 1.4 8v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
connectorxp
post 9 Feb 2012, 21:12
Post #106


Just a happy camper :)


Group: Members
Posts: 829
Joined: 28 March 09
From: Bucuresti




Daca roata de rezerva e buba, se facea o mentiune speciala in aceasta situatie, dar posibil sa fie altceva.


--------------------
Lexus CT200h - XX-XXX-LEX Eco/2011
1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P

Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 10 Feb 2012, 10:11
Post #107


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




mbebe26 are dreptate, este roata de rezervă care face diferența, dar nu se precizează în nici o broșură.
Diferența nu vine de la altceva.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp - 27 Iul 2021 2021 sedan
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 16 Feb 2012, 23:45
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.229
Joined: 13 October 06




Ca de obieci austriecii au informatii noi si destul de complete. Preturi - orientativ, ca pozitionare in gama renault, dotari, ceva informatii despre performantele noilor motoare: http://www.renault.at/media/-pdf-preislist...egane_5T_GT.pdf

Interesant mi se pare ca desi 1.2TCE cat si 1.6dci au pe hartie consumuri net mai bune decat predecesoarele, au performante usor inferioare vechilor 1.6 respectiv 1.9. Interesant si pretul de la TCE115, doar cu 300 de euro mai mic decat la TCE130.
Deocamdata se pare ca nu au umblat la dci160 si TCE180, nici nu stiu cat de relevanta e informatia pentru Romania, doar noi suntem o tara de symbol si fluence in ochii lor. Sa fie sanatosi, oricum vanzarile nu cred ca se pot duce mai jos de cat sunt, asa ca de ce sa-ti bati capul sa vinzi un Megane GT, chiar nu merita smile.gif


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
connectorxp
post 17 Feb 2012, 11:51
Post #109


Just a happy camper :)


Group: Members
Posts: 829
Joined: 28 March 09
From: Bucuresti




Acolo in brosura vad ca mentioneaza si de Arkamys, deci sunetul va fi acelasi. Ce ma surprinde pe mine, este designul noilor unitati audio. Daca pui USB si AUX pe ele, atunci de ce mai instalezi capacelul acela de sub bord? (unde actualmente se afla porturile de Aux/USB).


--------------------
Lexus CT200h - XX-XXX-LEX Eco/2011
1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P

Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 17 Feb 2012, 16:25
Post #110


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Este posibil ca locașul vechi să găzduiască cele 2 mufe RCA stânga/dreapta pentru alte surse audio...

megane3_2_audio.PNG ( Size: 695.34k ) Number of downloads: 659


Broșurile de la franțuji pentru hatch, coupe și Sport Tourer.

This post has been edited by DFA: 17 Feb 2012, 16:34

Attached File(s)
Attached File  RENAULT_MEGANE_BERLINE_COLLECTION_2012_fullPDF.pdf ( 4.46mb ) Number of downloads: 97
Attached File  RENAULT_MEGANE_COUP__COLLECTION_2012_fullPDF.pdf ( 4.38mb ) Number of downloads: 29
Attached File  RENAULT_MEGANE_ESTATE_COLLECTION_2012_fullPDF.pdf ( 4.34mb ) Number of downloads: 87


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp - 27 Iul 2021 2021 sedan
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 17 Feb 2012, 21:52
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Nici ca ar muta cretinii astia priza aia din dreptul scrumierei... mad.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
connectorxp
post 17 Feb 2012, 22:09
Post #112


Just a happy camper :)


Group: Members
Posts: 829
Joined: 28 March 09
From: Bucuresti




Macar o ai la indemana, la Skoda o ai in torpedou 053.gif , care pe deasupra mai are si o piticanie de cablu de adaptare.


--------------------
Lexus CT200h - XX-XXX-LEX Eco/2011
1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P

Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 18 Feb 2012, 10:56
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Sincer o preferam in torpedou, ca n-am de ce sa umblu tot timpul la stick-ul usb cu muzica.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
connectorxp
post 18 Feb 2012, 20:32
Post #114


Just a happy camper :)


Group: Members
Posts: 829
Joined: 28 March 09
From: Bucuresti




Asta pentru cei cu stick-uri, dar eu care imi leg iDevice-ul si telefonul prin jack stereo, sunt cam frustrat ca trebuie sa frec usa aia de la torpedou.


--------------------
Lexus CT200h - XX-XXX-LEX Eco/2011
1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P

Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 20 Feb 2012, 12:38
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(mircea_aq @ 17 Feb 2012, 00:45)

Interesant mi se pare ca desi 1.2TCE cat si 1.6dci au pe hartie consumuri net mai bune decat predecesoarele, au performante usor inferioare vechilor 1.6 respectiv 1.9. Interesant si pretul de la TCE115, doar cu 300 de euro mai mic decat la TCE130.


Eu inteleg(am citit pe acolo) ca ENERGY inseamna Start&Stop si recuperarea energiei la franare...start&stop stiu ce face, dar lamuriti-ma si pe mine va rog ce naiba face sistemul cu recuperarea energiei de au ajuns astia sa minta in asa hal privind consumurile.
Cica consumul e 3.9 urban cu 3.2 extraurban pentru 110dci Energy radmasa.gif
Hai sa zic ca la consumul urban deja tras de par pe care il are 110dci(normal, fara Energy) contribuie Start&stop si mai reduce consumul...dar la extraurban cum de s-a ajuns la 3.2? Banuiesc ca sistemul cu recuperarea energiei e responsabil, ziceti-mi si mie ce naiba face ala?


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 20 Feb 2012, 12:42
Post #116


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Din cate stiu sistemul ala reincarca bateria.

Consumul mic o fi datorat cutiei de viteze si accelerarii line (are CVT-ul nu?). Nu cred ca e chiar imposibil avand in vedere ca se poate scoate un 4L/100km cu al meu Clio daca ai un stil de mos la condus.

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 20 Feb 2012, 12:44


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 20 Feb 2012, 12:57
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Nu ma, eu de manuala vorbesc, uite consumurile anuntate de ei mai jos(scoase din brosura pt berlina):
motor: urban/extra
dci90: 4.8/3.6
dci110: 4.9/3.5
dci110EDC: 5.1/3.7
dci110Energy: 3.9/3.2
dci130Energy: 4.8/3.6

dci110 este motorul actual iar posesorii pot confirma ca are consum semnificativ mai mare decat dci90(0.5-1L mai mult). Acum colac peste pupaza cu Energy asta au facut dci130 sa consume chipurile cat 90dci iar 110dci cu energy e deja de domeniul basmelor...eu inteleg ca au modalitati ciudate de masurare a consumului dar deja e jenant sa dai consum sub 4 in oras, cu tot start si stopul lor.


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 20 Feb 2012, 13:01
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




start and stop ala chiar te ajuta la mersul prin oras, daca: este mai cald de 7 grade afara, clima este oprita, mergi cu drluri etc.




--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 20 Feb 2012, 13:08
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Da vecine, stiu ca ajuta dar nici cum zic ei...daca plecam de la premisa ca se poate scoate extraurban 3.2 zi-mi si mie cum naiba scoti cu acelasi motor 3.9 in oras(iti creste consumul doar cu 20% fata de extraurban). Ala economiseste la statul pe loc, dar la plecari multiple de pe loc se suge motorina din greu din rezervor.
Oricum pe mine ma interesa ce face ala cu recuperarea energiei de au ajuns la extraurban la 3.2...


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 20 Feb 2012, 18:40
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.229
Joined: 13 October 06




QUOTE
ESM (Energy Smart Management): This involves recovering the energy generated under deceleration and braking to relieve the engine by isolating the alternator during moments of low efficiency. This entails changes to battery technology.


Deocamdata poti comanda doar Laguna cu ESM, FL-ul la Megane nu stiu cand ajunge la noi.
Eu ma orientez la consum in functie de ce dau ei urban, adaug un 5-10% si ala e consumul mixt. 1.5 energy ar trebui sa scoata sub 5% mixt.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 20:03
Dacia