Megane III facelift - detalii
![]() ![]() ![]() |
Megane III facelift - detalii
pavilion8373 |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 4 July 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Una
mai
tanara
|
|||
dinamicauto |
![]()
Post
#62
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 2 February 12 ![]() |
se pare ca o sa vedem modelul la Geneva, astea sunt zvonurile
|
--------------------
Dacia
Duster
1.5 DCI 2010
|
|
DFA |
![]()
Post
#63
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Bacu |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
QUOTE(aleksanders @ 2 Feb 2012, 15:01) tu ai vazut la ce pret vine noul i30 - aproape de golf 6 ![]() da, pai asta spun si eu, ca megane se transforma incet dar sigur in masina low cost, nu mai are nicio legatura cu concurenta din segment. singurul atu fata de restul clasei este pretul, care daca nu este mic, e jale... in rest e depasit complet, are aceleasi dotari ca megane 2 din 2003, si mai e si urat... This post has been edited by Bacu: 2 Feb 2012, 16:57 |
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
DFA |
![]()
Post
#65
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(Bacu @ 2 Feb 2012, 16:55) Dar ce dotări speciale are de exemplu un Golf 6 sau o Skoda Octavia 2.1 care îl fac să-l depășească pe Megane 3? Nu cumva te referi la chestiile pe care le cumpără doar 10% din clienți? Nu cumva e doar un efect psihologic indus de faptul că "mașina aia poate avea și chestia asta mișto pe care eu oricum știu că nu mi-o permit"? Renault nu cred că a vrut cu Megane să facă o mașină care să răspundă la toate nebuniile pieței auto, să fie mereu cu el pe marginea tehnologiei. Dar nici nu a rămas în urmă. Uneori chiar Renault a fost pionierul, deși nu a avut forța să meargă foarte departe cu inovațiile. Eu nu cred că Megane 3 e "complet depășit", poate că nu mai pare o mașină incisivă din punct de vedere tehnologic, dar ceea ce face, face bine și poate da clasă la oricare compactă din aceiași categorie de preț. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
ssilviu |
![]()
Post
#66
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(DFA @ 2 Feb 2012, 19:01) Nu cumva te referi la chestiile pe care le cumpără doar 10% din clienți? Da, chestii alea pe care le cumpără doar 10% din clienți ![]() Ideea e că mașina se putea diferenția de pluton. Avea cu ce. Acum e o mașină banală. O simplă coreeancă. Iar despre ce oferă concurența, chiar în stadard, vezi doar noul Ford Focus ce oferă ![]() This post has been edited by ssilviu: 2 Feb 2012, 18:45 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
connectorxp |
![]()
Post
#67
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Megane 3 depasit?, s-o creada mutu, Octavia 2FL este mai slaba decat Megane la unele capitole.
Luam in prima faza manevrabilitate: la 160Km cu vant lateral, ultimul loc in care vrei sa fii este Octavia, pe cand Megane 3 sta excelent. Demaraj si reprize 1,4 TSI 122 manual este mai lesinat si puturos decat 1,4TCe, de asemenea TCe-ul este silentios in relantiu, datorita abordarii difreite a injectiei de benzina, unde la TSI face ca o masina de cusut. Directie si frane: Octavia merge ca pe sine si are directia foarte precisa, dar Megane are frane de ai senzatia ca ai o parasuta in spate. Cutie de viteze: Manual Octavia schimba lin si cand e rece, la M3 Turcia sunt groaznice cutiile, atat ca etajare cat si ca timomenerie, cele spaniole sunt mai ok, dar nici ele nu au acea senzatie de lucru durabil. Megane Automat??? nu am condus, dar Octavia e vis. Volan, pedalier si scaune: La Octavia stai exclent la volan, pedalele sunt de vis, mai ales acceleratia ![]() Dotari: Octavia in afara de cutiile DSG care sunt pe toate motoarele si scaune electrice fata, linie audio in 12 difuzoare, proiectoare adaptive si alcantara, nu are cu mult peste maximul posibil pe Megane. Sa nu uitam ca Megane 3 poate fi echipat cu: frana de parcare electrica (excelenta iarna si la plecarea din panta), keyless entry (comod si sigur), navigatie TomTom (desi e praf pe Ro, pe Vest este beton si mai facila decat Columbus), Arkamys cu BOSE (Octavia nu are decat un Skoda Profesional in 12 incinte), plafon panoramic si nu un hublou de 800E, pachet sport. Ce are rau Megane fata de Octavia: reteaua de service, priza scazuta la public, defectele specifice marcii franceze, in special compromisurile de 2 lei pe care le face fabricantul. Rezistenta scazuta a materialelor de pe volan, schimbator si scaune (la Privilege), fragilitatea care per total lasa o senzatie de ieftin ( asta este o problema generala la francezi si nu doar pe Megane, ei pana si la incaltaminte si haine lasa senzatia asta: vezi Salomon si Millet). Valoare scazuta la revanzare. Deci cine zice ca Megane3 este o masina proasta, sa conduca M2 si pe urma sa comenteze, am condus M2 si pot spune ca M3 este un pas inainte fata de modelul anterior mentionat si daca Renault renunta la unele compromisuri rezulta o masina buna care ii sufla lui Focus si Golf in ceafa. Comparatia cu Cee'd si i30 nu-si are locul, alea sunt tot din segmentul C, dar mai au de navigat ca sa ajunga la nivelul impus de orice fabricant european. i30 este plin de plastic de 2 bani, vopsea slaba (se matuieste usor), zdrangane dupa utilizare mai asiduaa si pe deasupra e coreeana!, la fel si la Cee'd. Sunt masini oneste pentru pretul lor dar nicidecum referinte in domeniul auto. This post has been edited by connectorxp: 2 Feb 2012, 18:54 |
--------------------
Lexus
CT200h
- XX-XXX-LEX
Eco/2011 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
DFA |
![]()
Post
#68
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 2 Feb 2012, 18:44) Da, chestii alea pe care le cumpără doar 10% din clienți ![]() Și astăzi e tot la fel, mașină multă la bani puțini! Asta e filozofia Renault. Nu poți cumpăra nici azi un Golf 6/Octavia/Jetta/Focus cu aceleași dotări cu un Megane, la același preț. Mereu vei fi nevoit să adaugi ca să egalizezi. Asta pentru cine vrea să observe. QUOTE(ssilviu @ 2 Feb 2012, 18:44) Iar despre ce oferă concurența, chiar în stadard, vezi doar noul Ford Focus ce oferă ![]() Nu e chiar așa... și în nici un caz nu oferă la aceiași bani... Da, marketing-ul celor de la Ford e mai bun, au imaginea mai bună, design-ul e mai interesant, îți iau ochii cu diverse, dar când stai să analizezi fiecare capitol lucrurile nu mai sunt așa de roze la concurență... Megane rămâne competitiv în ciuda unui aer banal/prăfuit. Cine are ochi să vadă. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
ssilviu |
![]()
Post
#69
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(DFA @ 2 Feb 2012, 20:15) Și astăzi e tot la fel, mașină multă la bani puțini! Asta e filozofia Renault. Familia Megane 2 a fost pentru 3 ani consecutivi cea mai vândută în Europa. Megane 3 e departe rău de această performanță. Și asta s-a întâmplat fix pentru că modelul a devenit unul banal. Nu e nicio rușine de recunoscut. Evident că se vor găsi mulți oameni, mai ales posesori, care vor considera că mașina lor este foarte bună. Pentru ei evident, e foarte bună, de asta au și luat-o. Însă realitatea este că un producător incearcă să facă profit. Și pentru asta trebuie să vândă cât mai multe mașini. Adică să convingă cât mai multe persoane. Și realitatea e că, Renault a vândut mult mai puține Megane 3 ddecât Megane 2. În timp ce Volkwagen a gândut mai multe Golf 6 decât 5. Renault avea 11% cotă de piață, cea mai mare din Europa pe vremea lui Megane 2, acum are 7%. Iar Volkwagen a ajuns la 12%. Explicația e simplă: Renault a devenit o marcă banală. Nu vedeți, nici măcar la EuroNCAP nu mai e vedetă. Ba mai rău, involuează. Ajunge să aibă modele de 4 stele. E penibil ce se întâmplă ![]() Dacă ai tu altă teorie pentru scădea vânzărilor, ești liber să o prezinți. Eu zic doar că Ghosn comunistul a tăiat prima oară bugetele departamentelor de RD. Și asta se vede imediat. La orice mașină. Și pe urmă inevitabil la vânzări. Nu mai poți vinde în ziua de azi o mașină cu o gamă de motoare vechi de 10 ani. Nu intr-o clasă atât de competitivă precum aceea compactă. PS. Si nici să nu mai amintesc de țigănia de Megane 3 low cost făcut in Turcia. This post has been edited by ssilviu: 2 Feb 2012, 19:42 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.229 Joined: 13 October 06 ![]() |
Stim Silviule, ti-ai mai deschis sufletul pe tema asta, daca nu-ti place frantuzoaica, strange bani si ia-ti Golf, da din cate stiu n-are posibilitati de personalizare cu gepeleu
![]() Bacu e in suferinta dupa ce a vandut trotineta, se pare ca l-a cam fript la buzunar despartirea, asa ca s-a simtit sa dea si el cu noroi gratuit. Sa compari Megane-ul cu Cid-ul sau Focus-ul, mi se pare ca te plasezi singur in liga Onaan Marculescu |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#71
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Greu cu argumentele
![]() ![]() Îmi place insă atitudinea posesorilor. Megane in altă ligă față de Focus și Ceed iar navigația TOM TOM inutilă în România este un mare plus demn de menționat. Superb ![]() Iar cireașa de pe tort: ai gpl pe mașină, deci argumentele tale sunt invalide. Delicios. Hai băi Mircea, asta e josnic rău. Aveam pretenții de la tine. This post has been edited by ssilviu: 2 Feb 2012, 21:08 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
pavilion8373 |
![]()
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 4 July 08 From: Bucuresti ![]() |
Las ca e plin VW de inovatii...unde recicleaza aia orice rahat...si il folosesc 15-20 de ani la rand pana se ultra uzeaza moral!Sa nu mai vorbim de banal...daca Meganu e banal...golfu ce masa e???
![]() Si aia cu fordu ...super scula...sa ma lasati... L-am vrut...l-am testat in versiunea de top cu motor ecoboost si era plina jucaria de plastic prost(in versiunea de top) la interior. in plus cu pozitia la volan nu m-am putut impaca deloc nici la el si nici la modeo,iar confortul pe drumurile patriei lasa de dorit... Si totul la numai 21987 euro 3 rable incluse! PT o compacta???Da-l in mmasii ca nu-i Lexus...e ford! Pt mari fani Vw...urmeaza tot ce e mai bun, cu platforme comune pt 20 de modele si piese de polo la pret de audi ![]() Eu nu suflu in cur la Reno...numai eu stiu cat am balacarit Meganul 2.2 avut de nou inclusiv aici pe forum... Silviu...ca tot esti asa contrariat pe masina asta...eu te invit oricand...pe benzina mea sa dai o tura pe centura cu jucaria!Am un feeling, ca o sa iti schimbi parerea... Eu am mai zis si nu odata inclusiv aici....pe masina poate sa scrie si LING PING...si sa fie facuta un Pulenia....atat timp cat are un raport calitate/pret bun, e sigura si relativ ok la intretinere, pt mine nu mai conteaza restul. Astea cum ca n-are tri xenon,scaune cu ventilatie sau nu gateste ...e alta treaba. Pana la urma e clasa compacta unde prioritatile sunt altele. This post has been edited by pavilion8373: 2 Feb 2012, 21:26 |
--------------------
Una
mai
tanara
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#73
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Ce sens are să merg cu un 1.6 pe Megane 2.2? Din ăla am și eu. Știu cum e .
![]() Asta însă nu mă impiedică să văd că succesul comercial al lui Megane 3 este mai scăzut, să încerc să găsesc niște explicații și să le expun. Că nu pică bine posesorilor realitatea crudă, asta e ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Bacu |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
QUOTE(connectorxp @ 2 Feb 2012, 18:47) Comparatia cu Cee'd si i30 nu-si are locul, alea sunt tot din segmentul C, dar mai au de navigat ca sa ajunga la nivelul impus de orice fabricant european. i30 este plin de plastic de 2 bani, vopsea slaba (se matuieste usor), zdrangane dupa utilizare mai asiduaa si pe deasupra e coreeana!, la fel si la Cee'd. Sunt masini oneste pentru pretul lor dar nicidecum referinte in domeniul auto. QUOTE(mircea_aq @ 2 Feb 2012, 20:44) Bacu e in suferinta dupa ce a vandut trotineta, se pare ca l-a cam fript la buzunar despartirea, asa ca s-a simtit sa dea si el cu noroi gratuit. Sa compari Megane-ul cu Cid-ul sau Focus-ul, mi se pare ca te plasezi singur in liga Onaan Marculescu no comment... ![]() mircea_aq: habar n-am cine naiba esti si de unde ai dedus tu ca m-a fript la buzunar despartirea sau ce intelegi tu prin asta, dar nici nu ma intereseaza, nu te obosi sa imi explici. ![]() This post has been edited by Bacu: 2 Feb 2012, 22:11 Attached thumbnail(s) 2012_hyundai_i30_prereveal_01_4e66a55ba81ef.jpg ( Size: 403.48k ) Number of downloads: 730 2012_Hyundai_i30_slide_view.jpg ( Size: 33.57k ) Number of downloads: 785 Kia_ceed_2012_sursa_Kia_Romania.jpg ( Size: 248.17k ) Number of downloads: 738 Kia_ceed_2012_Side_View.jpg ( Size: 36.72k ) Number of downloads: 722 |
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#75
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Ce ne arati tu sunt modelele noi, pana nu apar la vanzare nu ai cum sa compari M3 aparut in 2008 cu o masina lansata in 2012, mai ales ca nimeni nu a pus mana pe ele. i30 si Cee'd, cele aparute in 2007-2008 sunt cele care se compara cu M3 si in mod direct sunt sub acesta, mai ales ca cele doua coreene au fost gandite strict low-cost.
|
--------------------
Lexus
CT200h
- XX-XXX-LEX
Eco/2011 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
adytym |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
Pai de ce se compara megane2 cu 3 pentru ca sunt de alta clasa, ala este sedan, 3 este hatchback, compara cu vanzarile la fluence sa vezi statistics si atunci puteti vorbi, nu oricine isi cumpara hatch ii pentru alt tip de clientela cu toate ca are un portbagaj destul de incapator. Si plus de asta m2 au avut acele vanzari cand era boomul economic.si tot asa pot continua cu explicatiile.
Iar ca la unii nu le place m3 ii strict problema lot, asa cum nici noua nu ne place ww, skoda,Kia sau eu mai stiu ce alte masini. EU zic ca la banii platiti pe un m3 ofera exact cea ce avem nevoie . |
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
pavilion8373 |
![]()
Post
#77
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 4 July 08 From: Bucuresti ![]() |
Silviu eu am M3 1.4 tce privilege.
Pe ala te invitam sa il "simti" ![]() Era culmea sa te chem sa vezi un M2.2 cand tu ai masina respectiva iar aici vorbim de M3 ![]() |
--------------------
Una
mai
tanara
|
|
adytym |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
si la kia aia ce ii asa de interesant, i30 ala parca mai arata cum arata.
|
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#79
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(pavilion8373 @ 3 Feb 2012, 00:26) Silviu eu am M3 1.4 tce privilege. Actualizeaza-ti semnatura, ca omul vede un C3 si un 2.2 in ea si nici urma de TCe. Sa-l conduca si o sa fie iubire de la prima acceleratie ![]() |
--------------------
Lexus
CT200h
- XX-XXX-LEX
Eco/2011 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
ssilviu |
![]()
Post
#80
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Am condus mașina aia. De mult timp. Și nu doar un simplu drive test de 10 minute
![]() This post has been edited by ssilviu: 3 Feb 2012, 00:19 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
DFA |
![]()
Post
#81
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 2 Feb 2012, 19:29) Poți face o trimitere la numărul de unități vândute M2 versus M3? QUOTE(ssilviu @ 2 Feb 2012, 19:29) De unde ai scos cifrele astea? Nici măcar Renault nu era așa de optimist în privința cotei de piață pe vremea lui M2... Uite o statistică de-a lor, care se referă doar la autoturisme și vehicule comerciale ușoare: Cota_de_piata_2007_2011.PNG ( Size: 74.71k ) Number of downloads: 614 În 2007, pe vremea lui Megane 2 aveau o cotă de piață de 7,8%... Să nu uităm că abia în 2009 a început grosul vânzărilor pentru Megane 3. Se poate observa că M3 nu a scăzut cota de piață, ci a crescut-o ușor! Deci nu văd motive de îngrijorare. QUOTE(ssilviu @ 2 Feb 2012, 19:29) Nu vedeți, nici măcar la EuroNCAP nu mai e vedetă. Ba mai rău, involuează. Ajunge să aibă modele de 4 stele. Da, din cauza lui Fluence ZE, care este un model electric low-cost. Prea multe compromisuri pentru un preț cât mai mic, iar Renault mizează foarte mult pe mașini electrice cât mai ieftine. Un rezultat dezamăgitor, dar oarecum așteptat, având în vedere platforma slabă. În rest lucrurile stau destul de bine, Renault deține foarte multe modele de 5 stele, atât vechi cât și noi. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Bacu |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
QUOTE(connectorxp @ 2 Feb 2012, 23:18) Ce ne arati tu sunt modelele noi, pana nu apar la vanzare nu ai cum sa compari M3 aparut in 2008 cu o masina lansata in 2012, mai ales ca nimeni nu a pus mana pe ele. i30 si Cee'd, cele aparute in 2007-2008 sunt cele care se compara cu M3 si in mod direct sunt sub acesta, mai ales ca cele doua coreene au fost gandite strict low-cost. pai despre ce vorbim aici, nu este topicul de megane 3 facelift 2012, care va aparea odata cu i30 si kia ceed?! de asta am spus ca distanta fata de competitie se mareste. |
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
nu va suparati da vorbim de 2 lucruri diferite aici: un megan 3 pt vest, platforma completa si un megan generatie 2010 low cost pt fraieri.
asta low cost e depasit moral, ieftin, siguranta dubioasa, cel 3 nu se vinde la noi decat in anumite variante. oricum cica reno-nissan a fost pe locul 3 in 2011. bafta la certat.... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
dumid |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Vorbiti de cifre, hai sa vorbim de cifre.
Asa cum fac intotdeauna cand iau o masina noua, ma documentez, caut , ore in sir, fac calcule. Am vrut hatch, benzina, automata sub 20k, neaparat cu esp, abs, navigatie, si xenon. Am mers la dealeri, am configurat. Am ales Reno: 2.0 cvt 143cp, navigatie, xenon, senzori de tot felul, esp, automata, scaune incalzite, practic am adaugat tot ce era in lista de optiuni de la Serus si am ajuns dupa reduceri la pretul de 18.330 eur cu alarma, covorase moka, 4 ani garantie. Imi place si Golf 6, si Focus si Astra, adaugand tot ce are Meganeul, rezulta ca am facut o economie de 10 k euro fata de Golf, si vreo 6-7k euro fata de astra sau focus. In privinta fiabilitatii nu imi fac griji deloc, am avut 2 Renaulturi in trecut, nu am avut probleme deloc. Evident, asta nu e vreo garantie ca acum nu o sa am probleme, vom vedea. |
--------------------
5461
1997
2012
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
din pacate tu nu ai luat un megan 3, platforma ful, ci unul low cost facut in turcia, cu alte punti, alt "sasiu", netestat euroncap, etc.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
dumid |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 3 Feb 2012, 13:40) nu va suparati da vorbim de 2 lucruri diferite aici: un megan 3 pt vest, platforma completa si un megan generatie 2010 low cost pt fraieri. asta low cost e depasit moral, ieftin, siguranta dubioasa, cel 3 nu se vinde la noi decat in anumite variante. oricum cica reno-nissan a fost pe locul 3 in 2011. bafta la certat.... Nu ma consider fraier deloc, e pacat sa generalizezi asa. Nu vad ce legatura are ce se vinde in Franta cu ce se da in Asia sau Mexic, sau in Ro, asta e oferta in Ro, nu obliga nimeni pe nimeni la nimic. Eu chiar sunt satul de treaba cum ca tot ce e facut la est de granita cu Ungaria e prost, daca ai timp te invit o zi la uzina unde lucrez si iti garantez ca vei gasi aceleasi conditii de CTC cu uzina sora din Franta sau Anglia sau India. 3 Feb 2012, 14:00: QUOTE(b76bgaarh @ 3 Feb 2012, 13:56) din pacate tu nu ai luat un megan 3, platforma ful, ci unul low cost facut in turcia, cu alte punti, alt "sasiu", netestat euroncap, etc. Din pacate pentru cine? Nu inteleg? In trecut am avut Megane facut in Spania (2007) si clio 3 (2008) facut la Bursa. Sustin cu tarie ca cel facut la Bursa era mult bine inchegat si cu materiale mult mai bune, probleme tehnice nu am avut la nici una. This post has been edited by dumid: 3 Feb 2012, 14:00 |
--------------------
5461
1997
2012
|
|
adytym |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
pai problema ii la mana de lucru si alte beneficii care le acorda statul( taxe, impozite s.a.)
si poti sa dai o gramada de exemple, uitat-te la majoritatea lucrurilor unde sunt asamblate , toate in china, dar doar atat asamblare, piesele se produc intr-o cu totul alta parte. sper sa nu fiu offtopic cu mesajul asta |
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
Bacu |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
QUOTE(dumid @ 3 Feb 2012, 13:50) Vorbiti de cifre, hai sa vorbim de cifre. Asa cum fac intotdeauna cand iau o masina noua, ma documentez, caut , ore in sir, fac calcule. Am vrut hatch, benzina, automata sub 20k, neaparat cu esp, abs, navigatie, si xenon. Am mers la dealeri, am configurat. Am ales Reno: 2.0 cvt 143cp, navigatie, xenon, senzori de tot felul, esp, automata, scaune incalzite, practic am adaugat tot ce era in lista de optiuni de la Serus si am ajuns dupa reduceri la pretul de 18.330 eur cu alarma, covorase moka, 4 ani garantie. Imi place si Golf 6, si Focus si Astra, adaugand tot ce are Meganeul, rezulta ca am facut o economie de 10 k euro fata de Golf, si vreo 6-7k euro fata de astra sau focus. In privinta fiabilitatii nu imi fac griji deloc, am avut 2 Renaulturi in trecut, nu am avut probleme deloc. Evident, asta nu e vreo garantie ca acum nu o sa am probleme, vom vedea. vara-miu si-a luat focus 1.6 150 cai, trapa, xenon, navigatie, sistem de parcare automata, tempomat inteligent, bluetooth, etc, toata lista de dotari de la focus in afara de piele, si l-a costat 19000... tu cum ai facut documentarea de ai ajuns la 6000 euro diferenta fata de focus? This post has been edited by Bacu: 3 Feb 2012, 14:15 |
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dumid @ 3 Feb 2012, 14:57) Din pacate pentru cine? Nu inteleg? In trecut am avut Megane facut in Spania (2007) si clio 3 (2008) facut la Bursa. Sustin cu tarie ca cel facut la Bursa era mult bine inchegat si cu materiale mult mai bune, probleme tehnice nu am avut la nici una. Alea nu aveau platforme diferite...se faceau la fel, la aceleasi standarde si pe aceeasi platforma indiferent de tara. Colegul s-a referit la faptul ca la Megane 3 a aparut in paralel cu masina originala o platforma low-cost...nu se refera la cat de bine incheghate si finisate sunt materialele. Strict pe subiect si anume Megane 3: Imi plac la nebunie breakul si coupe-ul ca design...au spatele reusit ambele, fata ma lasa rece, nu imi spune mare lucru. Poate la facelift sa arate mai bine. Hatchback-ul(5 usi) mi se pare banal din fata pana in spate. <span class='edit'>3 Feb 2012, 15:44:</span> QUOTE(mircea_aq @ 2 Feb 2012, 13:20) Stim sigur ca varianta globala va primi acest facelift ? eu nu am citit niciun comunicat in acest sens. Facelift va primi cu siguranta. Multi dealeri germani au introdus deja in oferta varianta facelift 2012, cu preturi, variante de echipare, optionale...tot ce trebuie. E drept ca nimeni nu a vazut pana acum facelifturile decat in pozele furnizate de renault...dar sincer sa fiu e un facelift de design minor, mai mult e la nivel de motorizari si dotari. Vezi preturi, variante de echipare, optionale in Germania pt facelift 2012 pe: www.trendfahrzeuge.de www.europe-mobile.de This post has been edited by papa_mulo: 3 Feb 2012, 14:52 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
dumid |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pt Bacu: motorul de 150cp este numai cu transmisie manuala, cel cu powershift are doar 125cp. Am zis ca pe mine ma interesa numai automata.
Ford Focus Trend automat pe benzina este 18880 cu tva, sau Titanium la 20550 cu tva, dealerul nu dadea decat 3% discount. Aici vorbim de pret de baza, fara optiuni, unde numai navigatia la pachet cu bluetooth era 1200 eur cu tva. 3 Feb 2012, 15:01: "Alea nu aveau platforme diferite...se faceau la fel, la aceleasi standarde si pe aceeasi platforma indiferent de tara. Colegul s-a referit la faptul ca la Megane 3 a aparut in paralel cu masina originala o platforma low-cost...nu se refera la cat de bine incheghate si finisate sunt materialele." Am inteles si acest aspect, am citit mult si am zis ok, dar pana la a face niste afirmatii de genul sunt toti niste fraieri cei ce cumpara, e cale lunga. Sunt fraieri cei ce sunt pacaliti, atata timp cat sunt in cunostinta de cauza si nu ma obliga nimeni sa iau, este alta poveste. In fine, fiecare cu parerea lui, gata cu offtopicul. This post has been edited by dumid: 3 Feb 2012, 15:01 |
--------------------
5461
1997
2012
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 13:33 |