Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

30 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

Jurnal de bord laguna 2 tractorina, benzina consuma prea mult

Gabryel.GLN
post 28 Apr 2013, 23:15
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.839
Joined: 14 December 09
From: Constanța




Colegu' sa dai un polish la faruri ca se vad cam urat si nu e frumos sa o lasi pe doamna pishky sa mearga asa cu masina wink.gif biggrin.gif


--------------------
Renault Espace V INITIALE PARIS 2016/1.6 dci 160CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 29 Apr 2013, 06:21
Post #212


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




deocamdata merge asa, mi-e ca dupa polish se tocesc mai repede, asa merge cu ele tocite gata.
Pana la urma arata varsta si km masinii.
Este in plan un polish, dar pe termen mai lungut asa , oleac.
Vedem peste vara ce o mai fi.

Sa inteleg ca vezi masina oarecum des?


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabryel.GLN
post 29 Apr 2013, 12:38
Post #213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.839
Joined: 14 December 09
From: Constanța




Da, o vedeam des parcata prin inel 2 si saptamana trecuta am avut onoarea sa ma intalnesc in trafic cu doamna pishky, era in paralel cu mine la semafor la BIG si am avut timp sa ma uit mai atent la masina. biggrin.gif


--------------------
Renault Espace V INITIALE PARIS 2016/1.6 dci 160CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 7 May 2013, 14:01
Post #214


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




QUOTE(pishky @ 19 Apr 2013, 22:34)
schimbat pivotul buclucas, si cap de bara dreapta, reglat unghiurile.
kmP 183.000
scartaiturile persista.....mai putin dar ceva tot nu e bine.
Mecanicul zice ca totul e in regula.
Vedem cand om mai avea timp sa o mai gadilam ce o fi defect de fapt.
*



Cu ocazia sfintelor sarbatori luminate, mno, hai sa mergem la Prazburg, deh, mai vedem din neamuri / rude si alte cumetrii.

Ca orice lucru bine facut, scartaitul persista, mecanicul zice ca masina e ok, nu ma lasa in drum, a facut si el un drive test, evident la el n-a scartait - i-o fi fost frica / jena. Zic bine, ii dam carbuni.
Fac plinu, si o tai la Buzau, la primul set de rude (soramea).
Cand intru in Buzau - mi se aprinde check injection? mad.gif hopaaa, asta e ceva nou, mai aveam putin de mers, lasa ca ii dau asa pana la bloc si vad acolo ce si cum.
Ajuns la destinatie - opresc motorul, pornesc iar - eroarea disparuse, masina mergea snur.

Eh - are personalitate, imi place personalitatea, apreciez / respect personalitatea, dar nu si in cazul asta particular, panicat il sun pe mecanic (in vinerea mare), zice ca oi fi prins aer / gunoi pe conductele de motorina, si ca pana nu vede masina, eventual pe tester nu poate sa isi dea cu parerea, doar prin telefon... (mi se pare corect)

Buun, ramas peste noapte in buzau, avut cosmaruri cu injectoare pompe de injectie si turbine care veneau peste mine, m-am trezit dimineata, adunat toate rudele, hai sa plecam mai departe.
Ni se alatura si soramea cu golfulescu.

Am plecat spre Tg Jiu, trec de Bucuresti, care cica era liber, mie mi s-a parut un calvar, asa liber cum era tot era plin de nebuni, in fine, sa fie la ei acolo. Intram pe minunatele autostrazi spre Pitesti. Ma pitesc eu intr-un OMV si bag niste motorina din aia ultra, ca asa mi-o zis mie mecanicu, cine sunt eu sa ma cert cu el? Fac plinu, sare pistolu la 12X,xx lei, hai sa rotunjesc zic, ma opresc la 150. (are ditai rezervoru cand vrea, de abia se dezlipise acul de pe full). Pana aici fara minuni legate de injectie..., ies de la motorinarie, ce sa vezi - un clio, rosu ca focu si RS pe deasupra, venea el tare, (autostrada totusi), eram si eu intr-a doua, ....da-i, am tras o liniuta pana pe la .....niste viteze, posibil peste limita legala. wub.gif , cand deodata, iarasi a considerat masina ca e de cuviinta sa verific eu injectia. Ei iaca......opresc la prima iesire, dau la para aia de amorsat pompa de motorina (da stau langa mecanic cand schimba chestii si mai stiu care pe unde este), era cam fleoscaita para - iaca pozna, prinde aer pe undeva - de acolo este, cand ajung acasa trebuie verificat. Am plecat, ca tre sa ajung golfu din urma, doar mergem impreuna, nu..... Iar face, si tot asa, am mers cu becu aprins, ce o sa faca, tot e stricat sa stea stricat. Am mers asa si am tot bruscat-o , am lasat-o, am facut frana de motor, ca e de la furtun, ca e de la vaccum, ca e de la rahat, naiba sa o ia. Si din teste teste - s-a dezlipit acul de la motorina de pe full, si a mers snur de atunci.

Ne-am consultat cu oltenii cu care eram,
-hai pe transalpina
- haide!!
- injectia ce face?
- da-o-n.... Hai.

Am ajuns la pomul laudat, cand , deodata, ce sa vezi - laser frate.
_DSC0003.JPG ( Size: 1.15mb ) Number of downloads: 1164

CNADR-ul, la care platim rovinnieta, taxa basescu si multe alte taxe, a decis ca.....pentru de ce sa deszapezeasca? nu mai bine asteptam vara? parca e mai eftin nu?
Uite-asa ne-am intors.
Injectia rezista, deja nu mai facea fite pe buza rapii, cu turat, cateodata, cand este imperios necsar, pe serpentine pana la peste 4.000 rpm (deh dizel, atat poate), mergea ceva de vis, pacat ca e masina grea, si se simte, e altceva decat golfu.

_DSC0968.JPG ( Size: 1.53mb ) Number of downloads: 1247


Am ajuns pana la urma la prazburg, am inviat, ne-am ghiftuit.
Acuma....vine omu, da...mai si pleaca, asa ca luni am plecat, mai ales ca de marti toti incepeam munca (mai putin bunica-mea).
Am mers pe autostrada A1 , am mai stat pe A1, am prins centura bucurestiului destul de libera (nu mai vreau sa merg prin traficul lor liber, dar plin de ciudati, asa ca...am luat-o pe centura), si am surprins si momentul de 185.000 kmP

Photo0219.jpg ( Size: 634.07k ) Number of downloads: 1184


am ajuns acasa, cu bine, fara sa vedem masinile arse / tamponate etc de pe A1 si A2.

Am vorbit cu mecanicul si.....
Domnu electrician este disponibil abia joi, iar eu vineri am de plecat, de preferat cu masina, asa ca....cred ca am sa o tin cu motorina cel mult la jumate, ca sa nu avem suparari.
Vedem ce zice si testerul.

Scartaielile suspectez a fi de la combinatia amortizor / rulment de sarcina / flansa - urmeaza sa trec mai pe dupamiaza pe la mecanic, sa vada si el si sa ii arat ce am observat pe drum.

Pt argon - consumul undeva intre 6 si 6,5 % pe ~ 1200 km cat am facut zilele astea., daca mai conteaza.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kum
post 7 May 2013, 15:07
Post #215


Banat


Group: Banned
Posts: 2.408
Joined: 19 January 05
From: Galati




QUOTE(pishky @ 7 May 2013, 15:01)

Pt argon - consumul undeva intre 6 si 6,5 % pe ~ 1200 km cat am facut zilele astea., daca mai conteaza.
*



Degeaba... Tot naspa e ca n-ai rezervoru' plin. Il tii la jumate' ca toti fomistii dry.gif


--------------------
Laguna 2.0T 2006 - GL-15-...
Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 7 May 2013, 20:22
Post #216


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




la momentul respectiv avea approx 700 km de cand plecasem de acasa, daca nu mai bine, si asta cu fatait pe serpentine si diverse orase, dar da, sunt vai steaua mea....

Am fost la doftor, se pare ca srsa scartaitului este pivotul de pe stanga, solutia a fost o injectie intraburdufoasa de 2 ml de WD40.
Nu sunt convins, dar vedem cum reactioneaza pacientul la tratament.
In caz de ceva se mai trateaza cu indiferenta (de 3 ori pe zi).

Ramane de vazut daca mai face sau nu, cu mecanicul de fata evident s-a cam rusinat, parca are bioenergie.
Cu check injection cel mai devreme joi seara...

saptamana viitoare are programate niste amortizoare noi pe fata, posibil si niste flanse.
Vedem cand se va cere / bugeta si pe spate.
Noi sa fim sanatosi, pana la urma un fier se face / cumpara / intretine.


edit:
ah, dupa faza cu check injection, am schimbat, azi, filtrul de motorina, se prezenta impecabil - m-a spart la buzunar cu 42 de ron (inclusiv montaj), dar se pare ca para aia de amorsare ar trage aer fals......ramane de vazut ce zice leptopu.
- Alte cheltuieli aiurea - am spalat masina,
- sugestii aiurea - baietul de la spalatorie mi-a recomandat polis la faruri si ceara - ce stie el....

This post has been edited by pishky: 7 May 2013, 20:26


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 May 2013, 21:34
Post #217


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(pishky @ 7 May 2013, 21:22)
se pare ca srsa scartaitului este pivotul de pe stanga
*


Schimba-l cu tot cu suspensie. blush.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 7 May 2013, 21:40
Post #218


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




O para noua nu ti-ar fi recomandat. Felcerul ala cu injectia nu putea baga ulei? WD40 e pentru fineturi.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 May 2013, 22:00
Post #219


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(corbex @ 7 May 2013, 22:40)
Felcerul ala cu injectia nu putea baga ulei?
*


E usor sa vorbesti de pe margine. Probabil ca n-avea ulei potrivit, pentru dizel cu dpf. Asta nu-i solenta, nu poti baga ulei de floare.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 8 May 2013, 04:33
Post #220


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




aveam eu ueiul potrivit, ca mi-a ramas de la schimb, dar ii trebuia o seringa mult mai mare si s-ar fi resimtit orificiul din burduful respectiv.
un fel de ....tratezi o raceala, dar dai de altceva mai grav.
Sa vad - daca nu trebe facute iar unghiurile o sa ii zic sa schimbe si pivotul buclucas daca tot face.
Mi s-a urat de atata unghiuri.
E timp de gandire, pana saptamana vitoare mai este.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 8 May 2013, 08:36
Post #221


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(pishky @ 8 May 2013, 04:33)
Mi s-a urat de atata unghiuri.
*


Fa-le mai obtuze, asa, ca tin mai mult.

This post has been edited by corbex: 8 May 2013, 08:36


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 17 May 2013, 12:26
Post #222


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




e cineva cu tester prin Constanta?
la reprezentanta am programare abia pe 25 pt test clip.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 29 May 2013, 06:40
Post #223


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




mda, hai sa stergem praful.

In ordine cronologica - la frumoasa suma de doo beri am rezolvat cu polisul la faruri, mai tre sa ma stresez sa caut folie si sa pun pe ele (e pacat sa se mai zgarie, iar daca mai este cazul se va mai retusa polisul atunci) - vedem cand imi fac timp si de alea.

Cu check injection - am fost in weekend la reprezentanta, uimitor s-au comportat ok, si broblema era senzor temperatura (adica un termometru) amonte turbo - foarte pompos, dar in clasicul stil frantuzesc mufa nu facea contact bine - s-a rezolvat cu niste spray de contacte (pe care il aveam pe stock, stiu ce masina am). a ramas sa tin supt observatie - daca se mai repeta o sa fie nevoie de schimbat termometru ala.

am vazut captur-ul, mi-a placut ca spatiu, nu prea mi-a placut gama de motorizari - ar fi trebuit sa puna si ceva mai musculos.
Finisajele - se putea ceva mai bine.
Ca design - e foarte ochios.
Per total pare interesant.


P.S. - foto nu pun ca nu mai am MB.
Toate astea la 186.500 km.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabryel.GLN
post 29 May 2013, 09:17
Post #224


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.839
Joined: 14 December 09
From: Constanța




Felicitari pt polish, acum o sa arate ca noua. Iar pentru folie ai PM.


--------------------
Renault Espace V INITIALE PARIS 2016/1.6 dci 160CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 29 May 2013, 13:56
Post #225


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




QUOTE(pishky @ 29 May 2013, 07:40)
P.S. - foto nu  pun ca nu mai am MB.
*



Lasa vrajeala. Spune ca nu aveai plinu facut si ti-a fost rusine icon_mrgreen.gif .
Glumesc. Pentru folie, poti incerca la colegul hellcat.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 20 Jul 2013, 13:56
Post #226


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




schimbat joi pivotul buclucas (stanga fata).
Km ~ 190.000.
cred ca se apropie si schimbul de ulei....
in rest.....apa / morina / bataie.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 2 Aug 2013, 16:42
Post #227


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




bifat rca, si...sa vad daca mai am mb cat sa pun si o rafala de poze.

This post has been edited by pishky: 2 Aug 2013, 16:44

Attached thumbnail(s)
Photo0285.jpg ( Size: 585.92k ) Number of downloads: 588
Photo0286.jpg ( Size: 604.24k ) Number of downloads: 536
Photo0287.jpg ( Size: 568.67k ) Number of downloads: 119
Photo0288.jpg ( Size: 591.62k ) Number of downloads: 116
Photo0289.jpg ( Size: 592.71k ) Number of downloads: 102
Photo0290.jpg ( Size: 612.78k ) Number of downloads: 94
Photo0291.jpg ( Size: 595.96k ) Number of downloads: 88
Photo0292.jpg ( Size: 606.34k ) Number of downloads: 87
Photo0293.jpg ( Size: 604.71k ) Number of downloads: 87


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 3 Aug 2013, 06:44
Post #228


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.512
Joined: 7 June 06
From: B




QUOTE(pishky @ 20 Jul 2013, 14:56)
in rest.....apa / morena / bataie.
*

blush.gif


--------------------
R M 8 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 3 Aug 2013, 09:01
Post #229


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




*motorina am vrut sa zic, eram balbait la dejte.....se mai intampla.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 4 Aug 2013, 20:38
Post #230


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Sa fi scris "apa, morena si balaie". Fii bilbiit pina la capat!


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabryel.GLN
post 9 Aug 2013, 15:51
Post #231


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.839
Joined: 14 December 09
From: Constanța




Paparazzi! cool.gif 9d8491e6e12ed024c6c2020934da950a.jpg ( Size: 990.1k ) Number of downloads: 182


Attached thumbnail(s)
f89b69d2709f18eca213ccce07e727ac.jpg ( Size: 1.16mb ) Number of downloads: 212


--------------------
Renault Espace V INITIALE PARIS 2016/1.6 dci 160CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 2 Sep 2013, 21:42
Post #232


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




fix asa cum se vede in poze, a facut revizia de 195.000

ulei, filtre, verificat uleiul la cutie - se pare ca au descoperit cei de la reno uleiul perfect (7 ani si 200.000 km si se tine bine inca).

grand total - 450 ron, un litru de ulei era pe stock de la revizia trecuta (din februarie).

restul e ok tot.

This post has been edited by pishky: 2 Sep 2013, 21:43


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 2 Sep 2013, 21:45
Post #233


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Cum au verificat uleiul?


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 2 Sep 2013, 21:50
Post #234


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Folosind senzorul de calitate integrat.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 2 Sep 2013, 21:50
Post #235


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




sincer nu stiu,

dar am vazut ca are 2 busoane, unul de golire si inca unul de nivel.
merg de mult timp la mecanicul asta si am incredere in el.
am lasat dimineata masina la mecanic in drumul meu spre munca, si am luat-o la intoarcere.

din pacate nu pot compara cu preturile de la bulgari tongue.gif

This post has been edited by pishky: 2 Sep 2013, 21:52


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 2 Sep 2013, 21:58
Post #236


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




QUOTE(Markos @ 2 Sep 2013, 22:50)
Folosind senzorul de calitate integrat.
*



Offf, prostul de mine, am uitat... daca am dacie sad.gif


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 2 Sep 2013, 22:25
Post #237


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Asta e. Ușor-ușor înveți, până la urmă sleep.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 2 Sep 2013, 22:36
Post #238


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(pishky @ 2 Sep 2013, 22:42)
uleiul la cutie - se pare ca au descoperit cei de la reno uleiul perfect (7 ani si 200.000 km si se tine bine inca).
*


Cutia chiar nu agata sau te-ai obisnuit?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 2 Sep 2013, 22:41
Post #239


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Agata el. Nu mai poate fi atent la cutie.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 3 Sep 2013, 06:11
Post #240


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




daca as zice ca nu agata as fi subiectiv.....
eu consider ca e in mintile ei. iarna in schimb, pana se invarte uleiul putin, merge mai greu, dar nefiind passat cica e ok.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
30 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 11:34
Dacia