Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

45 Pages « < 31 32 33 34 35 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme generale Renault (noul) Symbol, 1.2 16v

vallixx
post 1 Apr 2012, 19:03
Post #961


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Se vede treaba ca nu ati mers cu Dacii.

Comportamentul este perfect normal la absolut toate masinile si este cauzat de clapeta de soc. (engl: choke)
Si Dacia avea fix acelasi comportament cand trageai socul, la pornirea la rece statea in ture mai multe si puteai pleca cu ea de pe loc fara sa calci acceleratia.
Diferenta este ca masinile moderne fac treaba asta automat, iar la Dacii trebuia facuta manual.

Socul pentru cine nu stie, este o clapeta care obtureaza, sugruma (de asta ii zice choke, pentru ca sugruma, obtureaza) traseul aerului ce intra in motor, astfel intra mai putin aer, ceea ce creaza temporar un amestec mai bogat. Acest amestec bogat ajuta motorul sa porneasca la temperaturi mici si totodata creste si turatia motorului.

Pe masura ce motorul se incalzeste, clapeta de soc se elibereaza treptat pana cand ajunge sa nu mai obtureze deloc si astfel motorul isi reia functoinarea normala.

Socul este deasemenea si unul dintre motivele pentru care masina consuma mai mult cand are motorul rece si este si unul dintre factorii care ataca catalizatorul, pentru ca amestecul bogat produce o cantitate mai mare de noxe, care vor trebui sa treaca printr-un catalizator care este rece. De asta este bine sa evitam pe cat posibil pornirile repetare cu motorul rece.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianCC
post 1 Apr 2012, 19:26
Post #962


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 25 March 12




eu nu vorbesc de plecatul de pe loc cu ambreiajul tongue.gif vorbesc de faptul ca la 20 la ora, in viteza a doua, masina nu incetineste deloc daca iau piciorul de pe acceleratie iar turatia ramane la peste 1000 tongue.gif
iar explicatia cu socul automat la rece nu o inteleg intrucat o porneam iarna pe ger si nu exista asa ceva... pleca direct la 650 turatii smile.gif
vad ca mai multi avem aceasta situatie... problema sau nu biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 1 Apr 2012, 19:39
Post #963


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




N-ai fost tu atent, niciodata nu o sa stea relatiul la 650 la rece.

Iar cu mersul la 20 km/h cu a doua, daca socul tine masina la peste 1000 de ture, e ca si cum ai tine tu pedala de accelaratie astefel incat sa ai peste 1000 de ture. E fix acelasi lucru. Nu ti se pare normal in cazul asta ca masina sa-ti mentina mersul?

Nu mai cautati probleme inchipuite. Este normal ceea ce se intampla. Este prezenta la toate marcile, nu numai la Reno. V-am explicat de ce.


QUOTE(csimby @ 1 Apr 2012, 16:08)
Acest lucru va ajuta ca sa nu consumati asa de repede discul de ambreiaj, pentru nu mai trebuie turat motorul la pornirea de pe loc sau in marsalier, lasati incet ambreiajul si masina va porni fara sa se opreasca motorul.
*


Gresit! Nu mai face asa ca ramai fara ambreiaj! Il mananci mai tare asa, pentru ca daca nu accelerezi la plecarea de pe loc masina tinde sa se opreasca. Ca sa nu o opresti vei fi nevoit sa patinezi ambreiajul mai mult decat l-ai patina daca ai avea putere mai mare la plecarea de pe loc. Ori patinarea asta este lucrul care mananca cel mai mult ambreiajul. La turatie mai mare il freci mai tare, dar pentru mult mai putin timp.

This post has been edited by vallixx: 1 Apr 2012, 19:44


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flolody
post 3 Apr 2012, 16:36
Post #964


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 7 October 11




eu am symbol 1,2 best cu ac autumat, intrebarea e :oare am filtru de polen, caci am citit ca nu toate symbolurile au.Am incercat sa ma uit dar trebuie sa desfac macar un stergator si fiind in garantie nu as risca. Cum pot sa vad daca am?


--------------------
Renault Symbol 2011 1,2 Best
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 3 Apr 2012, 18:36
Post #965


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




eu iti garantez ca NU ai filtru (aceasta informatie e gratis).daca vrei sa fii tu sigur te duci la reprezentanta si ii pui sa verifice(aceasta informatie sigur costa)


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flolody
post 3 Apr 2012, 18:46
Post #966


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 7 October 11




jenant.........ai ac automat si nu ai un rahat de filtru care cred ca e cateva sute de lei.....parca am fi calicii europei. Oare cei din Franta stiu ca nu e pus filtru, ca nu as crede ca ei concep ca o masina renault sa aibe ac automat si sa nu ai filtru de polen? Banuiesc caci nu pot sa il pun eu cat e in garantie. Voi cum a-ti rezolvat problema caci mie imi sta pe creier sa nu fie si banalul filtru de polen?


--------------------
Renault Symbol 2011 1,2 Best
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
csimby
post 3 Apr 2012, 18:52
Post #967


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 2 February 08
From: Tirgu-Mures




Eu am avut filtru de polen, la revizie am schimbat ma costat fix 16 lei. Daca vreti puteti sa cumparati de oriunde cu vreo 15 lei (cereti de Clio II)


--------------------
Volkswagen Polo Comfortline 2014
Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999
Dacia Solenza Clima 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flolody
post 3 Apr 2012, 18:57
Post #968


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 7 October 11




Ai idee cum pot sa imi dau seama daca am ?


--------------------
Renault Symbol 2011 1,2 Best
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
csimby
post 3 Apr 2012, 19:17
Post #969


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 2 February 08
From: Tirgu-Mures




Din cate stiu este sub acel plastic care se afla in partea de sus cum deschizi capota. Scoti chederul si ridici plasticul de pe partea pasagerului. Ar trebui sa fie acolo. Maine fac un tutorial daca vrei. Si eu am auzit ca unele masini au iesit din fabrica fara filtru de polen, cel.mai.sigur e sa scrieti un mesaj la renault.fr si se va rezolva problema.


--------------------
Volkswagen Polo Comfortline 2014
Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999
Dacia Solenza Clima 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flolody
post 3 Apr 2012, 19:21
Post #970


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 7 October 11




Am vazut unde e amplasat dar trebuie sa desfac macar un stergator sa pot desface cutia de la filtru. Ma tem sa desfac stergatorul sa nu am probleme la revizie. Daca trec prin o zona cu fum se simte tare in masina , daca ar fi acel filtru nu ar trebui sa nu miroase?


--------------------
Renault Symbol 2011 1,2 Best
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serban24
post 3 Apr 2012, 19:34
Post #971


Membru autentic


Group: Members
Posts: 586
Joined: 30 September 09
From: BUCURESTI




la clio 2 nu se desface stergatorul iese jumatate din acel plastic de sub parbriz...mi e greu sa cred ca la noul symbol trebuie scos stergatorul...
chiar daca ai filtru tot miroase

This post has been edited by serban24: 3 Apr 2012, 19:35


--------------------
toyota yaris 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flolody
post 3 Apr 2012, 20:10
Post #972


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 7 October 11




La noul Symbol bucata de plastic este dintro bucata de aceea trebuie desfacut si stergatorul...verificat de mine, am mai spus imi sta pe creier daca am sau nu filtru dar nu pot sa vad cred pana la revizie


--------------------
Renault Symbol 2011 1,2 Best
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barcelona
post 3 Apr 2012, 20:54
Post #973


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 2 December 11




Eu la prima revizie le-am zis de filtrul de polen,se intreaba intre ei pe acolo,raspunde unul:nu are.De fapt eu nu aveam din fabrica dar nici ei nu i-au pus,asa am plecat.Dupa aproximativ o luna cu ajutorul vostru si citind pe aici am vazut ca de fapt noi avem locul pentru filtru,m-am dus la un service de cartier l-am cumparat si l-am pus-Mann-35 lei.Flolody mie nu mi-au dat stergatorul jos,au saltat de plastic mai mult si e un capac acolo cu un surub,desfacut si bagat.


--------------------
Renault Symbol 1.2 16v 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 3 Apr 2012, 21:42
Post #974


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Se indoaie acel plastic si se ajunge la filtru. Eu l-am schimbat de 2 ori pana acum, manual. Intradevar cand am luat masina le-am spus lor sa imi monteze unul. Daca ai putin sange in vene, indoi putin acel plastic pana se fixeaza in capota ridicata si umblii fara probleme in locasul acela.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barcelona
post 3 Apr 2012, 21:50
Post #975


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 2 December 11




Da BannedHost asa e ,mie si acum imi pare rau ca am stat 13 luni fara filtru de habitaclu.Sper sa nu fi intrat mult praf pe acolo.Csimby tu ai avut din fabrica,vad ca tot din 2010 e si a ta?


--------------------
Renault Symbol 1.2 16v 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
csimby
post 3 Apr 2012, 22:05
Post #976


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 2 February 08
From: Tirgu-Mures




De verificat nu am verificat, dar la prima revizie, au sugerat ei sa schimb, ca doar e 16 lei si merita pe drumurile noastre prafuite.


--------------------
Volkswagen Polo Comfortline 2014
Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999
Dacia Solenza Clima 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex Z
post 3 Apr 2012, 22:41
Post #977


diesel flower power


Group: Members
Posts: 178
Joined: 4 July 09
From: Ploiesti==>>>Brasov




Merita desfacut complet tot plasticul ala, eu l-am dat jos la prima revizie de 15.000km si am avut surpriza ca stergatoarele erau destul de coxate atunci.
In plus sub grila aia se aduna o multitudine de frunze, iar surpriza: aeroterma pe care exista logo-ul de la Valeo si pe urma VWAudi grup, are filtrul pozitionat dupa ventilator.
Pentru curatarea aerotermei de frunze/impuritati iti recomand sa pornesti ventilatorul cu filtrul scos si o sa si o mare surpriza cate mizerii au sa iasa.
Iti zic din proprie experienta ca am mers cam 5.000km cu o frunza in ventilatorul de la aeroterma, pe care nu am putut-o scoate decat dupa ce am desfacut tot.
Daca le ungi un pic aolo la surubul de fixare stergatoarele , le poti scoate destul de usor ulterior, prima oara si la mine au iesit cu ajutorul unei prese speciale.
Mult noroc...


--------------------
RENAULT Symbol 1.5dci 85cp - PH 85 ZAR 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian_radu
post 4 Apr 2012, 13:44
Post #978


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 1 February 07
From: Ploiesti




Am 10500 Km. Am constatat ca in viteza I de la 2700 rpm si peste se aude un usor zgomot metalic, ca un huruit de rotite (care cred ca provine de la cutia de viteze). Se aude mai evident chiar cind apas ambreiajul pentru a schimba a II-a.
Nu am fortat masina sau cutia (nu am depasit 4500 rpm pana acum, max 120-130km/h pe distante scurte), iar in rodaj max. 2500 rpm, si simt ca motorul se mai poate lasa inca.
Si la voi se aude un asemenea zgomot/huruit usor metalic in treapta I sau numai la mine ?
E posibil sa se mai rodeze si angrenajele cutiei de viteze si, cu timpul, zgomotul sa dispara ?

La mersul in coloana de la semafoare/intersectii aglomerate, mai am obiceiul sa merg cu a-I-a cu viteza f.mica (~ 2200 rpm/tr I) si pe distanta de 40-100 m, chiar daca se mareste distanta dintre mine si cel din fata.

Poate dauna acest mers incet si repetat, pe distanta de 40-80-100 m, cu a I-a , cutiei de viteze ?

Este enervant sa schimb a II-a, ajung repede in spatele celui din fata si ma opresc, apoi cel din fata mai inainteaza 3 m si iar se opreste, asa ca prefer sa merg cu a-I-a mai incet pana ajung la cel din fata.

Precizez ca in celelalte viteze sau cand motorul e scos din viteza si-l turez la 2700 nu se aude zgomotul metalic.

La acest semafor stau zilnic, iar coloana formata este de ~ 1 Km.

This post has been edited by lucian_radu: 4 Apr 2012, 18:54


--------------------
Noul Renault Symbol - ph-30-l?? 2011/Expession 1.2 16v 75cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 4 Apr 2012, 14:35
Post #979


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Zgomotul nu-i normal, asta clar. Cum se aude, ca un harait (ca 2 piese care se freaca), ca un zanganit (ca o tabla intrata in vibratii) ?

Referitor la mersul cu treapta 1 in coloana in loc sa schimbi a 2-a, eu zic ca faci bine.
N-are de ce sa-i dauneze, mai degraba omori ambreiajul tot schimband pentru 20 m.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex Z
post 4 Apr 2012, 14:51
Post #980


diesel flower power


Group: Members
Posts: 178
Joined: 4 July 09
From: Ploiesti==>>>Brasov




Nu are treaba cu silul tau de mers, posibil sa fie de la vre-un sincron, sau poti ainge o turatie la care motorul produce virbratii si e posbil sa intre vre-o tabla in rezonanta.
La motorizarea ta masina ese prevazuta cu scut termic pe toata lungimea tevii de evacuare, nu ar srica sa arunci o privire sa fii sigur ca nu zdrangane de acolo.

La dci ul meu am avut probleme cu cablul de la frana de mana ca imi atingea in acest scut si imi facea to felul de zgomote.

daca nu garantie... Bafta

This post has been edited by Alex Z: 4 Apr 2012, 14:53


--------------------
RENAULT Symbol 1.5dci 85cp - PH 85 ZAR 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 4 Apr 2012, 17:35
Post #981


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Nu are treaba cu nimic, iti zic de pe acum ca zgomotul nu se lasa, asa moare. asa e si la mine, insa eu am caracterizat-o cu o bataie de tacheti care se aude doar cand stau peste 2200rpm cu acceleratia constanta. Sau tu auzi cutia de viteze ca si cum ai da in marsalier ?


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 4 Apr 2012, 18:57
Post #982


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




QUOTE(flolody @ 3 Apr 2012, 20:21)
Am vazut unde e amplasat dar trebuie sa desfac macar un stergator sa pot desface cutia de la filtru. Ma tem sa desfac stergatorul sa nu am probleme la revizie. Daca trec prin o zona cu fum se simte tare in masina , daca ar fi acel filtru nu ar trebui sa nu miroase?
*



sa crezi tu ca nu mai miroase a fum.filtru asta de POLEN (pentru care vad ca te incapatanezi sa crezi ca nu il ai) filtreaza praful si alte particule nu si mirosul.ca sa verifici daca ai filtru nu trebuie sa desfaci stergatorul.desfaci doar capacul de plastic(atentie sa nu rupi vreo clema).se desface stergatorul doar cand se schimba filtrul


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flolody
post 4 Apr 2012, 19:36
Post #983


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 7 October 11




problema ar fi ca nu ma deranjeaza fumul ca dau pe reciclare habitaclu, dar am si praf in masina si nu merg deloc cu geamul deschis, iar clima numa pe auto, dar asta e... sunt sigur ca am luat teapa cu asta , sa vad ce imi spun cei de la renault Franta, iar cu surubelul ala mic de la cutia de la filtru e riscant.....daca vad astia mari mecanici de la renault Romania ca am umblat la surub nu iti tranteste placa , ca ai sarit din garantie?


--------------------
Renault Symbol 2011 1,2 Best
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian_radu
post 4 Apr 2012, 19:37
Post #984


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 1 February 07
From: Ploiesti




Am mers, de proba, ceva mai turat cu a I- a si a II-a pana pe la 3500 rpm, si revin cu precizarea ca zgomotul usor metalic se aude exact cand apas ambreiajul, se aude cam o secunda, cand debraiaza - pana ajunge pedala de ambreiaj in podea. Se aude ceva foarte fin ca o rotita care se invarte cu o turatie mai mare (un zgomot de titirez); e posibil sa se auda si in treptele superioare si sa fie acoperit de zgomotul de rulare (anvelope,motor). Nu cred ca provine de la vre-o tabla/scut care sa intre in rezonanta.
O sa-l ignor, se aude foarte fin (cand sunt eu mai atent - il aud) si apare pe la 3000 rpm, de obicei schimb in jurul a 2500 rpm tr I.


--------------------
Noul Renault Symbol - ph-30-l?? 2011/Expession 1.2 16v 75cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barcelona
post 4 Apr 2012, 20:01
Post #985


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 2 December 11




Mai Flolody tu ce masina ai condus inainta sau e prima ca daca ai fi avut Dacie era simplu sa desfaci un surub.Tu intre revizi poti sa mai schimbi o data filtrul si nu vede nimeni.Sa mai treaca ceva timp si o sa vezi altfel treaba.Bafta.


--------------------
Renault Symbol 1.2 16v 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 4 Apr 2012, 22:57
Post #986


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




@ lucian, incearca sa mergi cu ~ 40-50 km/h si apasa ambreiajul la fund si du schimbatorul in treapta 1, nu va intra in treapta ci va opune putina rezistenta SA nu fortezi sa intre si in acel punct sa asculti acel zgomot. Daca auzi acel zgomot probabil ca e de la sincron eu nu am bagat de seama acel zgomot care zici tu ca il ai decat atunci cand fac intentionat ce am zis mai sus.

Poti merge daca ai timp de pierdut pe la renault, dar si daca e ceva de bai it ivor zice ca e ceva normal (cum e la mine scartaitul ambreiajului)

This post has been edited by BannedHost: 4 Apr 2012, 22:58


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefy_cretu
post 4 Apr 2012, 23:46
Post #987


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 10 March 11




Mersi fain de ajutor in legatura cu problema cu aerul cald. Da , stiam ca am o conducta fisurata si stiu ca nu am freon, dar ma gandeam ca nu are nici o legatura , oricum nu folosesc Ac ul , dar se pare ca trebuie sa il repar, ca vine sezonul cald si ma topesc in masina smile.gif)))


--------------------
Renault Symbol Clio Symbol 1.5 dci 85 cp 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian_radu
post 6 Apr 2012, 21:21
Post #988


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 1 February 07
From: Ploiesti




Revin cu problema zgomotului/huruitului metalic la apasarea ambreiajului - si, banuiesc ca este de la rulmentul de presiune, deoarece, (dupa ce am studiat functionarea ambreiajului), am inteles ca rulmentul de presiune intra in functiune numai la actionarea pedalei de ambreiaj.
La tinerea pedalei apasate (in podea) zgomotul dispare, iar la eliberarea pedalei de ambreiaj nu am observat sa re-apara.
In iunie merg la prima revizie - de 1 an si, daca nu se agraveaza zgomotul, voi semnala problema atunci.
Poate fi considerat defect de fabricatie ? si inlocuit rulmentul pe garantie sau este considerat consumabil si trebuie platit ? (fiind parte din kitul de ambreiaj la care a intervenit o uzura in cei peste 10.000 de Km parcursi).
Ma gandesc ca, daca aveam 1.000-2.000 de Km putea fi considerat defect din fabrica dar dupa 10.000 Km ?!?



--------------------
Noul Renault Symbol - ph-30-l?? 2011/Expession 1.2 16v 75cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 6 Apr 2012, 22:17
Post #989


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




dar de ce sa astepti pana in iunie?daca pana atunci faci 50000km?semnaleaza de acum problema/zgomotul.cam ce descri tu auzeam si eu la fostul logan(care insa avea multi km in spate).din pacate nu am aflat de la ce venea ca l-am vandut biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex Z
post 7 Apr 2012, 00:27
Post #990


diesel flower power


Group: Members
Posts: 178
Joined: 4 July 09
From: Ploiesti==>>>Brasov




acel zgomot fin poate fi rulmentul de presiune, eu la vechea me dacie am avut o problema asemanatoare, ambreaiajul era reglat prost rulmentul era in permanent contact cu placa de presiune, am mers asa circa 1000km dupa care am reglat eu ambreiajul.
Avand in vedere calitatea indoielnica a pieselor de dacie, rulmentul a functionat asa pana am dus masina la remat, circa 3 ani si aprx 30.000km.
Nu stiu daca e normal, dar din punct de vedere al garantiei cu cat mergi mai repede e mai bine,
Eu am avut o problema asemantaoare la symbol-ulmeu cu un rulment de roata, dar dupa un timp zgomotul a disparut...vedem noi cat tine.


--------------------
RENAULT Symbol 1.5dci 85cp - PH 85 ZAR 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
45 Pages « < 31 32 33 34 35 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th August 2025 - 02:26
Dacia