Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

45 Pages « < 30 31 32 33 34 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme generale Renault (noul) Symbol, 1.2 16v

S4b1n
post 18 Mar 2012, 10:36
Post #931


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Nu arata chiar asa aiurea indicatorul. Poti sa-ti faci o idee destul de buna a cantitatii de carburant din rezervor daca stii ca:
-plin inseamna 50 litri (cu tot cu rezerva)
-la fiecare din liniute, pe masura ce cobori, scazi cate 5 litri
-ultima liniuta include rezerva, si in momentul cand a ajuns acul la ultima liniuta conform calcului de mai sus, cu scazutul a cate 5 litri, vei mai avea 10 litri.
PS: daca faci plinul pana in buza s-ar putea sa ti se para ca prima data cand va cobori acul vei fi consumat mai mult de 5 litri, dar asta e din cauza ca e umplut la maxim. Eu mai bag cam jumatate de litru dupa ce mi se opreste prima data pompa. Eu am verificat pe CB si am comparat cati litri consumati erau afisati cu pozitia acului, si mi se pare destul de realist (nu diferente mai mari de +/- 0.5L intre una si alta).

This post has been edited by S4b1n: 18 Mar 2012, 10:37


Attached thumbnail(s)
27112008055.jpg ( Size: 241.44k ) Number of downloads: 834


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW - ~ 155000 km 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 18 Mar 2012, 11:03
Post #932


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




mie o singura data a luat-o razna indicatorul de benzina(martorul).desi nu era liniuta la rosu,martorul s-a aprins(precizez ca nu eram in panta ci pe drum drept).am mai mers cca 20km si am alimentat.au intrat 38L(nu am mai fortat dupa ce a sarit de la pompa).


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anti77
post 18 Mar 2012, 11:10
Post #933


IT Project Manager by day, amateur radio operator by night


Group: Members
Posts: 104
Joined: 23 May 11




Ar fi ideal sa arate asa din 5 in 5 litri. In realitate la mine acul coboara foarte rapid primele 2 linii si mai incet urmatoarele 4...

Am alimentat odata cand o ajuns la 0 (in punctul mort, de unde nu mai misca), au intrat numai 31 de litri, adica tot mai aveam ~20 de litri rezerva...

Am incercat resetarea acelor(am tinut apasat butonul de pe bord cand dau contact), la fel o ramas si dupa.


--------------------
renault symbol 2011 1.2 16v
tel 0726 opt opt cinci cinci unu doi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
titilev
post 18 Mar 2012, 21:27
Post #934


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 12 April 10




in privinta consumului eu am ramas cu o impresie
spun impresie pt ca nu am verificat in mod 'expre'
atunci cind masina e incarcata consuma mai putin ca atunci cind este doar cu soferul
as vrea sa urmariti sau sa verificati si voi acest lucru
ar pute fi doar o impresie sau ar putea fi doar datorita stilului meu de condus,dar mi sa intimplat de citeva ori sa vad consum mic cu masina plina ochi
un exemplu ar fi cind am plecat la mare,Motru-Craiova 4,9l/100 cel mai mic consum care lam vazut la aceasta masina,si era plina de nu mai incapea un ac

This post has been edited by titilev: 18 Mar 2012, 21:27


--------------------
renault symbol 2010 - GJ 71 KKK expresion 1.2 l ,75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 18 Mar 2012, 21:39
Post #935


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Mi s-a parut si mie, am zis ca devine mai aerodinamica masina cand e mai incarcata, dar e greu de crezut. Mai degraba a fost influenta vantului.
PS: Intotdeauna cand vin Craiova- Bucuresti am consum mai mic cu 0.2-0.3% decat cand fac drumul opus Bucuresti - Craiova. Asta se explica prin faptul ca in general curentii de aer sunt de la vest la est.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW - ~ 155000 km 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
titilev
post 18 Mar 2012, 21:47
Post #936


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 12 April 10




m-am gindit si eu la varianta ca aerodinamica,sau la faptul ca o acceleram in alt ritm adica nu 'bagam piciorul ca atunci cind e goala


--------------------
renault symbol 2010 - GJ 71 KKK expresion 1.2 l ,75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 19 Mar 2012, 14:14
Post #937


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




QUOTE(S4b1n @ 18 Mar 2012, 21:39)
Mi s-a parut si mie, am zis ca devine mai aerodinamica masina cand e mai incarcata, dar e greu de crezut. Mai degraba a fost influenta vantului.
PS: Intotdeauna cand vin Craiova- Bucuresti am consum mai mic cu 0.2-0.3% decat cand fac drumul opus Bucuresti - Craiova. Asta se explica prin faptul ca in general curentii de aer sunt de la vest la est.
*



Pe drumul ala vin si eu cateodata, si cred ca are legatura cu pantele si inclinatia drumului mai mult decat cu vantul.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 19 Mar 2012, 14:37
Post #938


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




si eu tind sa cred ca inclinatia drumului duce la acest fenomen. Eu de exemplu, cand merg la tara, trebuie sa urc dealul feleacului si mereu imi arata cu o liniuta in minus, cand ajung in varful dealului si incep sa cobor linia acea isi revine si mai urca putin


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciomi27
post 19 Mar 2012, 18:16
Post #939


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 30 March 11




QUOTE(S4b1n @ 18 Mar 2012, 20:39)
Mi s-a parut si mie, am zis ca devine mai aerodinamica masina cand e mai incarcata, dar e greu de crezut. Mai degraba a fost influenta vantului.
PS: Intotdeauna cand vin Craiova- Bucuresti am consum mai mic cu 0.2-0.3% decat cand fac drumul opus Bucuresti - Craiova. Asta se explica prin faptul ca in general curentii de aer sunt de la vest la est.
*


Si eu am aceeasi impresie. Eu ma gandesc la inertia mai mare a masinii care cred ca poate influenta consumul destul de mult.


--------------------
Renault Symbol 2010 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
janos
post 23 Mar 2012, 06:59
Post #940


User


Group: Members
Posts: 614
Joined: 24 January 11
From: Tg Mures




La ~52 K km mi se vor schimba pe garantie culisele etrier si ma astept la o interventie asupra electomotorului. Pe lang acestea eu suspectez si caseta de directie deoarece zdrangane prea tare si miscata (de ex. cu un levier) pare sa joace , dar ei au zis ca o iau incet...piese cu piese... pana gasesc fiecare problema.
Mai am 3 luni de garantie, reclam acum si se repara peste... biggrin.gif

This post has been edited by janos: 23 Mar 2012, 19:11


--------------------
CMF-C/D Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance - MS 2 cifre 3 litere 2015
Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianCC
post 25 Mar 2012, 19:43
Post #941


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 25 March 12




Eu am un Symbol luat de jumatate de an cu 2000 km si deja am niste probleme/nelamuriri.
Am constatat de vreo saptamana ca la pornirea la rece (cu 20 grade afara), turatia se duce pe la 1250 rpm si coboara in cateva minute la circa 600, timp in care schimbatorul vibreaza destul de tare (oricum vibreaza si la 600rpm). Pe timpul iernii (-17 grade) pornea direct la 650 rpm...

Azi a mai aparut o problema. Am dat cu spatele, tras frana de mana si n-am scos din viteza cand am ridicat ambreiajul. Dupa ce am repornit motorul, imediat dupa oprire se aude un zgomot de frecare metalica timp de o secunda...

Are cineva vreo parere?


--------------------
Renault Symbol 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
janos
post 26 Mar 2012, 07:43
Post #942


User


Group: Members
Posts: 614
Joined: 24 January 11
From: Tg Mures




Prima problema, update de soft.
A doua problema este si la mine, astept raspuns de la ei...


--------------------
CMF-C/D Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance - MS 2 cifre 3 litere 2015
Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 26 Mar 2012, 09:16
Post #943


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




ce soft sa ii mai schimbe?e din 2011 si cred ca are deja cea mai noua versiune.si eu la a mea am observat odata(erau 10-12 grade afara) dupa ce am pornit-o si am plecat imediat ca dupa ce schimbam vitezele(fara sa dau drumul la ambreiaj) turatia scadea mai lent spre punctul unde sta turata la relanti.dar lucrul acesta nu a durat mai mult de 200-300 metri.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 26 Mar 2012, 12:56
Post #944


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Asa e si la mine la 24 grade afara turatia era la 1200 rpm, si cand schimb vitezele turatia ramane tot prin jurul valorii pana se incalzeste....

Iar la a doua nu am sesizat.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianCC
post 26 Mar 2012, 13:16
Post #945


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 25 March 12




Zgomotul metalic se aude imediat după oprirea motorului, când sunetul de la motor a dispărut un zgomot de frecate metalica se aude în fata, parca înspre bord...


--------------------
Renault Symbol 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 26 Mar 2012, 15:47
Post #946


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




poate sa fie de la ventilatorul de climatizare.incerca sa opresti climatizarea in timpul mersului motorului si apoi sa opresti motorul sa vezi se mai aude?


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianCC
post 26 Mar 2012, 17:18
Post #947


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 25 March 12




era oprit aerul conditionat... n-a fost pornit in ultima perioada...


--------------------
Renault Symbol 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SandelBS
post 26 Mar 2012, 18:17
Post #948


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 5 December 09




Week-endul asta am trecut de 100 000 km, asadar s-a dus garantia cu 2 luni inainte de 3 ani. De acum sunt curios ce probleme vor aparea.

Cea mai mare problema a fost cu pornirea la rece, pe care am rezolvat-o, in rest , inchidere portbagaj si nuca schimbator (tot pe garantie). Altceva nu stiu sa mai fi avut

Sunetul ala metalic poate apare de cum e pozitionata masina (daca e acelasi care il aveam si eu de la portiuni denivelate). Incearca de mai multe ori daca se mai intampla. Daca nu e de fiecare data ins ca trece.

Janos, pana la urma o vei schimba cu totul...



This post has been edited by SandelBS: 26 Mar 2012, 18:19


--------------------
Renault Koleos 2013, 2.0 dci 173 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 26 Mar 2012, 19:02
Post #949


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




nu ma refer la aer ci la ventilator.nu spune ca mergi cu ventilatorul oprit?ai clima sau manual?


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianCC
post 26 Mar 2012, 21:24
Post #950


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 25 March 12




am clima, varianta collection. si in ultima saptamana n-am dat drumul la climatizare. e pe off smile.gif


--------------------
Renault Symbol 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 27 Mar 2012, 09:22
Post #951


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




sa vezi cand o sa pornesti climatizarea ca o sa iti sufle paraf prin aeratoare.eu am aflat dupa o luna si ceva ca nu vine din fabrica cu filtru de polen.nesimtitii!


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 27 Mar 2012, 18:40
Post #952


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




pe mine m-a costat 27 lei si o ora pierduta din viata!
la revizie daca nu ceri sa schimbe/adauge filtru de polen fi sigur ca nu desfac ei acolo sa vada daca ai pus tu sau nu.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianCC
post 31 Mar 2012, 21:38
Post #953


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 25 March 12




Inca nu am fost cu masina la service. Zgomotul de frecare dinspre bord inca se aude dupa oprirea motorului (sau la luarea contactului), dar parca nu mereu (n-am inteles de ce la punerea contactului se aude si un fel de ventilatie chiar daca e clima oprita)

Pe de alta parte la pornirea la rece relantiul sta la 1200 turatii si scade odata ce se incalzeste motorul. Azi am plecat cu el asa direct si am avut surpriza sa vad ca in treapta a doua masina isi mentine viteza fara acceleratie. Ce parere aveti de asa ceva? Problema asta a aparut imediat dupa ce am fost la serviceul lor si mi-au verificat-o pe computer (mi se parea ca se aude motorul mai tare)


--------------------
Renault Symbol 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
titilev
post 31 Mar 2012, 21:47
Post #954


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 12 April 10




si la mine sta la fel la pornirea la rece 1100-1200 de ture si scade pe masura ce se incalzeste motorul,cu motorul cald sta la 600
eu asa o am de la nou 'asa face toate'
pe de alta parte cred ca este normal deoarece intra in functiune socul electronic sau ceva similar
pe vremuri cind aveam Dacia si trageam socul se comporta similar
daca v-ati uitat vreodata la carburator la soc (la Dacie) o sa vedeti cind trageti socul ca se misca si acceleratia totodata


--------------------
renault symbol 2010 - GJ 71 KKK expresion 1.2 l ,75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianCC
post 31 Mar 2012, 21:56
Post #955


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 25 March 12




Partea interesanta e ca nu facea asa pana sa ii faca testul pe computer. O porneam dimineata la -17 grade si era la vreo 700 turatii. Deci ceva e la mijloc. O sa ma duc...


--------------------
Renault Symbol 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 1 Apr 2012, 10:53
Post #956


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




La mijloc esti tu tongue.gif

Acum serios, masina nu are nimic. Si a mea sta in 1200 de ture la pornire si scade odata ce se incalzeste. La punerea contactului acel "ventilator" care se aude e pompa de injectie care se amorseaza.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianCC
post 1 Apr 2012, 15:55
Post #957


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 25 March 12




"titilev"
e normal cand sta la 1200 ture la relanti iar in timpul mersului in viteza 1-2 masina sa mearga la nesfarsit fara sa mai tin acceleratia apasata? asta zic.


--------------------
Renault Symbol 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
csimby
post 1 Apr 2012, 16:08
Post #958


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 2 February 08
From: Tirgu-Mures




Da, este normal, chiar poti sa incerci sa lasi incet ambreiajul la fiecare viteza, eu am ajuns la 50 km/h in viteza a 5-a fara ca sa pun piciorul pe acceleratie. Si asta poti sa faci la orice masina cu motor pe injectie (eu am incercat pe Solenza, Polo si Golf 3). Explicatia este foarte simpla: motorul este gestionat de un calculator, care in momentul in care simte o scadere a turatiei (lasi ambreiajul) mareste turatia ca motorul sa nu se innece. Acest lucru va ajuta ca sa nu consumati asa de repede discul de ambreiaj, pentru nu mai trebuie turat motorul la pornirea de pe loc sau in marsalier, lasati incet ambreiajul si masina va porni fara sa se opreasca motorul.

Deci, nu este o problema, pana cand nu va apare pe bord o eroare, sau nu auziti nu stiu ce sunete ciudate lasati masina sa faca ce vrea. Sunt sigur ca este o explicatie de ce la pornire turatia este la 1200 si apoi scade treptat (poate asa mareste presiunea uleiul, nu stiu).

This post has been edited by csimby: 1 Apr 2012, 16:11


--------------------
Volkswagen Polo Comfortline 2014
Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999
Dacia Solenza Clima 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 1 Apr 2012, 16:12
Post #959


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




'cristian cc' ce masina ai avut/condus inainte?in afara de dacia 1310 la care daca nu o accelerai in treapta 1 murea motorul, la toate masinile de generatie noua gasesti acest "comportament" ciudat:sa mearga singure fara sa accelerezi in treapta 1(mai greu in a 2-a daca e un pic de panta).la cele diesel nu mai zic!

This post has been edited by adrian2011: 1 Apr 2012, 16:12


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al1n
post 1 Apr 2012, 18:05
Post #960


Membru autentic


Group: Members
Posts: 416
Joined: 1 August 08
From: Iasi




QUOTE(adrian2011 @ 1 Apr 2012, 16:12)
dacia 1310 la care daca nu o accelerai in treapta 1 murea motorul
*


chiar si aia daca era pusa la punct pleca de pe loc cu ambreiajul biggrin.gif


--------------------
Dacia/Renault Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v '99/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
45 Pages « < 30 31 32 33 34 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th August 2025 - 01:42
Dacia