Probleme generale Renault (noul) Symbol, 1.2 16v
![]() ![]() ![]() |
Probleme generale Renault (noul) Symbol, 1.2 16v
BannedHost |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|||
theodor2004 |
![]()
Post
#242
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
faptul ca motorul toarce mai rotund si accelereaza mai uniform e datorat noului soft.
![]() cat despre ambreiaj, n-ai ce-i face. Sa ne tii la curent cat tine vaselina grafitata. 4 zile ma tine si cea normala, asta ar trebui sa tina mai mult. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
AlexNTB |
![]()
Post
#243
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 28 August 11 ![]() |
QUOTE(titilev @ 18 Jun 2011, 17:52) o problema noua cind sunt la servici incui masina iar cind sa plec acasa o gasesc descuiata initial am crezut ca uit eu sa o incui(pt ca nu se intimpla tot timpul) dar cu o anumita ocazie cind am tinut minte exact ca am incuit-o si am gasit-o deschisa am ajuns la concluzia ca ceva imi descuie masina(un semnal de la alta masina sau......) a mai patit careva asa ceva. unde lucrez eu mai sunt citeva masini New Symbol si mai sunt si citeva sisteme electronice in zona care trimit semnale catre un dispecer Aceiasi problema am sesizato si yo de cateva ori dar nu imi pot da seama de la ce sa fie... 29 Aug 2011, 15:46: @Banned : Ce filtru de aer e ala ce lai pus u de zici k se aude mai frumos k o toba sport ???!!! This post has been edited by AlexNTB: 29 Aug 2011, 15:46 |
--------------------
Renault
Symbol
2010 / 1.2 / 75 CP
- B 17 NTB
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Un filtru no-name din piata, dar pe caldurile astea l-am dat jos ca nu e prea bine sa traga acel aer super, extra cald.
I-am adaptat un traseu dar cu traseu de aer nu mai suna deloc. E prea mic motorul sa horcaie cu traseu pus. Deci ori direct pe clapeta ori lasi filtru clasic. |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
AlexNTB |
![]()
Post
#245
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 28 August 11 ![]() |
Sa inteleg filtru sport pe Symbol cade din start din cauza spatiului mai ramane doar sa schimbam evacuarea doar doar sa facem un motorash 1.2 sa para k e nervos
![]() ![]() Apropo de remapare sti ceva ar fi un + pe masinile noastre sau un - Din ce am mai citit pe net cika e un castig de 10% din putere totala a motorului asta ar insemna undeva la 6 CP la ce avem noi cea ce ar insemna niste bani dati mai degeaba |
--------------------
Renault
Symbol
2010 / 1.2 / 75 CP
- B 17 NTB
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#246
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
este spatiu, dar sa il pui pe clapeta, exact cum e in poza.
Remapare. La un motor asa mic se simte orice calut sau newton metrii. Eu l-as remapa, indata ce as iesi din garantie. Iar pentru inca ceva caluti, un traseu cap coada, indox cu serpisori si se va simti diferenta. Poate si o turbina cum e fratele 1.2 tce, dar asta include mai multe, dar inca nu intru in detalii pana nu ies din garantie. Oricum masina asta nu e pentru a baga bani in ea. Daca luai un a4, 320i samd se merita, dar asa .... scuzati offtopicul. This post has been edited by BannedHost: 29 Aug 2011, 18:45 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
AlexNTB |
![]()
Post
#247
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 28 August 11 ![]() |
Sincer 10-15 CP in + dak ar fi avut ar fi fost un motor de vis ma jurundeva la 90 CP.
Urc in seara asta niste poze cu a mea la topicul adecvat. Apropo ai ideee de ce scartaie asa geamurile k e inervant si bataile acelea din portiera cand nu e geamul coborat total??? ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2010 / 1.2 / 75 CP
- B 17 NTB
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#248
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Pentru scartait geamuri, inclusiv diminuat zgomotul de tzacanit de la ele... eu am scapat de ele ungand mecanismul de ridicare. Am facut asta desfacand fetele de usa, dar zicea cineva cu Megane ca s-ar putea unge si daca este scoasa peria de geam exterioara (si din ce am vazut eu pe dinauntru, da, s-ar putea unge si pe acolo, si ar fi mai putin de munca).
Legat de filtru de aer sport no-name din piata... am un prieten care si-a pus asa ceva pe o Laguna, si imi tot spunea ca ii place cum se aude, si i-au spus mai multi mecanici ca nu ar fi prea bun in filtrat praful, intr-un final renuntand la el. |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
csimby |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 2 February 08 From: Tirgu-Mures ![]() |
Filtrul sport lasa mai mult aer in motor -> intra mai mult praf in motor -> scade viata motorului. Cel putin eu nu sunt de acord cu modificari de acest gen (filtre sport, remapare etc.) Daca ar fi asa de bune aceste modificari, de ce nu se pune din fabrica? Sigur ca ar putea sa vinda Renault mai bine masinile cu un motor mai rapid. Nu cred ca Ionel Tuningescu de la atelierul din colt se pricepe mai bine la motorul unei masini decat un inginer. Daca ar fi asa de bun, ar lucra si el la Renault Technologie Roumanie de ex.
This post has been edited by csimby: 29 Aug 2011, 23:20 |
--------------------
Volkswagen
Polo Comfortline
2014 Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999 Dacia Solenza Clima 2004 |
|
AlexNTB |
![]()
Post
#250
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 28 August 11 ![]() |
Cu prima ocazie cum fac rost de bani direct la opel ma opresc deci in ce hal poate sa fie rahatu ala de opel corsa 2011 Facelift cu motoru ala OPC de 192 CP benzina 6 trepte e criminal ma jur la 1,100 KG cat are masina 192CP e nebunie curata maci de ras multe masini pe shoselele din Romania si nu numai mai ales pe toti manelisti cu bmw-uri din 1900 toamna care ii fac oricum si cu symbolu meu dar cu aia doamne 26000 E Full option nu mi se pare scump deloc la ce optiuni are si ce motorizare consum mediu undeva la 8% ...
Scuze de offtopic This post has been edited by AlexNTB: 29 Aug 2011, 23:56 Attached thumbnail(s) Wallpaper.png ( Size: 279.02k ) Number of downloads: 556 |
--------------------
Renault
Symbol
2010 / 1.2 / 75 CP
- B 17 NTB
|
|
csimby |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 2 February 08 From: Tirgu-Mures ![]() |
Off: de, Corsa OPC e turbata rau de tot
![]() ![]() Dar la acel pret iti iei un Megane RS 2,0 Turbo 16V 250 CP, e si mai mare, mai faina si e si mai ieftina iar inauntru e ca un vis. Am avut ocazia sa urc intr-un Megane RS anul acesta ![]() |
--------------------
Volkswagen
Polo Comfortline
2014 Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999 Dacia Solenza Clima 2004 |
|
AlexNTB |
![]()
Post
#252
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 28 August 11 ![]() |
mai tinem un pic si la consum corsa aia are un mediu undeva la 7% asa zice pe site la opel cu motor 1.6 fata de 2.0 turbo care papa mai mult ca sigur peste 10% ash ramane la corsa pana la urma neamtzu e neamtz nu se compara cu francezii la jucarii dastea
![]() This post has been edited by AlexNTB: 30 Aug 2011, 01:05 |
--------------------
Renault
Symbol
2010 / 1.2 / 75 CP
- B 17 NTB
|
|
csimby |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 2 February 08 From: Tirgu-Mures ![]() |
Da, Megane papa 8,2l/100, dar cu 58 de cai mai multi. Si da, neamtzu e neamt, si eu inainte de Symbol aveam un Polo. Cand am urcat in Symbol imi venea sa plang de calitatea materialelor, dar credeam, Megane RS merita fiecare eurocent. Si cu asta gata cu off pt noaptea asta.
|
--------------------
Volkswagen
Polo Comfortline
2014 Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999 Dacia Solenza Clima 2004 |
|
Stefy333 |
![]()
Post
#254
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 30 August 11 ![]() |
Buna ziua.Detin acest model echipat cu motorul 1.2 16v.
Am 3 luni de cand am cumparat-o si ma confrunt cu o problema la ea.N-am apucat sa ma duc inca la service si as vrea sa va cer parerea voua. Ieri m-am dus sa alimentez, mai puteam face vreo 70 km cu benzina ramasa, nu se aprinsese inca becul...pe la vreo 60 se aprinde.Am alimentat cu 30 lei adica 5.60 litri de benzina.Cand am dat sa vad cati km mai pot face dupa ce am alimentat imi arata tot 70 km, am dat reset la CB si am asteptat sa se fixeze consumu si celelalte si tot atat imi arata, chiar incepea sa scada autonomia. Dupa 15 km parcursi de la alimentare se aprinde becul dupa numai 1 l consumat, indicatorul de benzina era la o liniuta peste cea rosie.Nu mi se intampla adica in cele mai multe cazuri imi arata autonomia calumea adica 160-170 km dupa ce bag 5 litri jumate dar sunt cazuri cand mai face si asa... Intrebarea mea e:Sa ma iau dupa bec si sa alimentez din nou chiar daca abia 1 litru am consumat de cand am alimentat sau alimentez dupa ce am consumat cei 5 litri?Asta e dilema mea ca nu stiu dupa ce sa ma ghidez cand mai face asa...va multumesc. |
--------------------
Renault
Symbol
Best 1.2 16 v 2010
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu te lua dupa bec. S-a mai discutat. De 30 de lei e prea putina benzina bagata si acel senzor din rezervor nu masoara cantitatea pusa. Daca puneai putin mai multa, crestea si autonomia si senzorul "vedea" cum ca ai alimentat ceva.
Daca vrei sa vezi cati litrii mai in rezervor, apasa butonul din capatul manetei de stergatoare si pune contactul. This post has been edited by BannedHost: 30 Aug 2011, 09:52 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
Stefy333 |
![]()
Post
#256
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 30 August 11 ![]() |
Am facut testul si imi arata 8 L in rezervor...deci sa inteleg ca pot merge linistit asa pana consum aia 5 litri chiar daca e becu aprins.
M-am gandit si eu ca e din cauza ca bag prea putina benzina dar totusi nu intotdeauna face asa. Oricum o sa ma ghidez dupa cati litri am consumat si mai am in rezervor. Multumesc de raspuns ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
Best 1.2 16 v 2010
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#257
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sa nu te increzi nici in acel martor. Mie de exemplu sub 4 litrii nu scade niciodata chiar daca e gol rezervorul. Oricum cand liniuta de pe bord nu se mai misca deloc cand pui contactul ar cam trebui sa alimentezi.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
al1n |
![]()
Post
#258
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi ![]() |
pt siguranta si neplaceri ai putea totusi sa alimentezi in momentul in care deja se aprinde becul si cu ceva mai mult de 5 L. indicatorul de benzina e total eronat, parerea mea, sau prost gandit. cu 4 liniute din partea inferioara fac mai multi km decat cu cele 6 din partea superioara a indicatorului.
|
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#259
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
de vina este forma rezervorului, care este ca o para. In partea de sus intra mai putina benzina, de aceea scade mai repede, (acolo este gatul) iar in partea de jos intra mai multa benzina (acolo este corpul parei).
Sonda masoara doar nivelul la care este benzina in rezervor, nu si cantitatea de combustibil ramasa. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
al1n |
![]()
Post
#260
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi ![]() |
imi este greu sa cred ca la o masina produsa in 2010 nu poti sa faci o sonda care sa indice nivelul corect indiferent de forma rezervorului... deja m-am obisnuit si ma las pe mana autonomiei din CB
|
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#261
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
care 2010? Masina a fost proiectata in 1997, atunci a aparut Clio 2. De atunci au mai venit cu face -lifturi, dar nu au umblat la chestii majore. Doar la modelul 2010 au schimbat motorul (1,2l, 16 valve si au pus transmisie electronica la acceleratie). Dar la forma rezervorului si la sonda miram-as sa fi umblat.
PS: nu stiu daca asta te linisteste, dar la Opel Corsa D eroarea e si mai mare. Pui 10l in rezervor si acul nu se misca. This post has been edited by theodor2004: 1 Sep 2011, 09:02 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
Stefy333 |
![]()
Post
#262
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 30 August 11 ![]() |
Buna dimineata.
Am si eu o mica intrebare: am masina in garantie si as vrea sa ii pun halogene.Am gasit niste halogene la fel ca becurile mele adica exact aceeasi putere deci nu fortez bateria sau alte chestii. Intrebarea mea e:daca le schimb personal ca nu e mare greutate se pierde garantia?cineva mi-a spus sa stau linistit ca garantia e numai la motor si vopsea nu la toata masina si ca oricum am pus halogene la fel ca becurile, nu mai puternice de atat. Voi ce ziceti? PS:Moderator imi cer scuze daca n-am postat unde trebuie. Va multumesc, Stefan |
--------------------
Renault
Symbol
Best 1.2 16 v 2010
|
|
al1n |
![]()
Post
#263
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi ![]() |
garantia cuprinde mai mult decat motoru, insa la becuri sigur nu ai garantie... cred ca poti sa pui linistit
|
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Adica vrei sa schimbi becurile din far ? Ca nu am inteles ideea.
Stai linistit / a ca nu se leaga de asa ceva. Eu mi-am pus led-uri smd la pozitie, schimbat becuri h4, pus parasolar parbriz si nu au zis nimic. Acum sa vedem ce vor zice daca vor zice de paravanturile ce le-am pus acum cateva zile ![]() This post has been edited by BannedHost: 3 Sep 2011, 17:10 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
Stefy333 |
![]()
Post
#265
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 30 August 11 ![]() |
Da mi-am schimbat becurile cu niste Halogene Pilot H4 de 55/60 w exact asa cum erau si cele stock.
Aveti idee la pozitii ce halogene se potrivesc?Auzisem de la un prieten ca H1 trebuie.... |
--------------------
Renault
Symbol
Best 1.2 16 v 2010
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#266
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
pozitii w5w
poate la proiectoarele de ceata care vin cu becuri h11 daca mai schimbi becurile, recomand unele de marca narva |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
Stefy333 |
![]()
Post
#267
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 30 August 11 ![]() |
Asa scuze am gresit, de proiectoare era vorba.
Multmesc BannedHost, voi schimba si pozitiile si da, de la narva le voi lua.Am auzit numai lucruri bune despre ei. Multumesc de raspunsuri ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
Best 1.2 16 v 2010
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cu placere. Uite acestea merita fiecare banut : narva H4 RANGE POWER BLUE ~ 56 lei un set pe narva shop. Iar pentru pozitii eu zic sa iti iei smd-uri. Vor da mult mai bine cu becuri albastre(lumina alba)
This post has been edited by BannedHost: 5 Sep 2011, 16:01 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
IDF |
![]()
Post
#269
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
o mica problema am si eu, nu am mai prea circulat cu renou asa ca m-am dezobisnuit de el. In majoritatea timpului am mers singur, dar in vara asta am avut un drum mai lung de facut, cu inca 4 persoane si ceva bagaje. Unu dintre pasageri se putea pune cam ca 2 la 130 de kg, iar bagajele din belsug. Intr-o depasire m-a cam lasat draga masina, la modu in care de la 90 nu a vrut sa mai urce, 5-4 si am ramas pe la jumatea tirului. Eventual m-a lasat sa trec, dar a facut misto de mine vreo jumate de ora mai tarziu intr-o parcare. Sa-mi fac griji de masina sau e ok sa faca asa la cei 105 Nm? Peste 100 nu am reusit nicicum sa urc...
|
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|
hora |
![]()
Post
#270
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
In ce treapta de viteze erai cand te-ai lansat in depasire? Motoarele pe benzina au nevoie de turatie mare pentru a face fata depasirilor in forta, mai ales cand masina este incarcata. O asemenea depasire cum ai incercat tu se abordeaza doar de la 3000 de ture in sus si in niciun caz in treapta a V-a.
This post has been edited by hora: 7 Sep 2011, 08:08 |
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:59 |