Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

98 Pages « < 16 17 18 19 20 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare

clauselu
post 17 Mar 2008, 10:07
Post #511


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 August 07
From: Iasi




Pentru Renault toate ambreiajele sunt Valeo si uite ca suntem destui de multi care ne plangem, ei in schimb au castigat "2007 Renault Supplier Quality Award". Ironic, nu?


--------------------
Renault Megane 1.6 16V - B 66 PDX 2007 - Privilege
Decat sarac si bolnav, mai bine sanatos si bogat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christu
post 17 Mar 2008, 10:11
Post #512


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.094
Joined: 9 June 07
From: Bucuresti




Nu e asta un punct de referinta, din pacate.....

Asa suntem multi care criticam si Brigestone B390 si avem tendinta sa extapolam dar sa nu uitam cati producatori importanti aleg Potentza sau Turanza ptr masini de serie (passat, Seria 3, Civic-ul, etc).

Mergand pe principiul fiecare client e unic la fel si produsul furnizat pentru diverse categorii de clienti! smile.gif


--------------------
Alfa Romeo 159
ex: Renault Megane Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristilica
post 17 Mar 2008, 12:39
Post #513


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 8 November 06
From: Bucuresti




Revin cu aceiasi problema de tremurat acum la 30Km si schimbat la 12,5Km, kit plus volanta, de era albastra iar in plus avea doua pete rosii una langa alta, am mai scris despre asta. Incepuse sa faca din nou prin luna iulie dar nu foarte suparator, iar daca plecam mai turat, in jur de 2000 de ture, il pacaleam. De regula face doar daca plec cu o turatie de 1500 iar motorul este cald. De cateva zile a inceput sa ma deranjeze din nou si face tot timpul dupa ce se incalzeste motorul. E de ajuns sa se incalzeasca motorul. Am mers doar in afara localitati iar la prima pornire de pe loc a inceput iar sa tremure.
Cand este motorul rece nu tremura indiferent cum as pleca de pe loc, binenteles intr-un mod normal.
Va reamintesc ca la mine kit-ul a fost in cutie de Valeo iar discul de la firma LUK.
Ce facem? Cum atacam service-ul? Cum ii sensibilizam pe cei de la Renault? Sau e prea mult pentru ei.
Exista scris pe forum ca ar putea fi si de la tampoanele care tin motorul, dar de ce face numai la cald!!!. Se poate verifica intr-un fel planeitatea motor-volanta-cutie de viteze?
O sa incer sa ma mai duc la Serus acum cat mai am garantie.



--------------------
Renault Talisman Intens 1.6 TCE cu trapa 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georginho
post 17 Mar 2008, 21:31
Post #514


Inventiv


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 6 July 07




Atunci cand bag in R, daca dau drumul mai repede la ambreiaj face un "clanc". Un zgomot ciudat... scurt.

Sa fie de la ambreiaj sau de la ce?


--------------------
*** *** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolverine
post 17 Mar 2008, 22:49
Post #515


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.085
Joined: 6 September 07
From: Galati




clauselu: La mine se intampla dupa ce merg ceva timp, se mai intampla dimineata ca porneam morotul si plecam dar am inceput sa o mai las asa 1 min dimineata si e ok. la mine se intampla dupa ce merg cu masina pe la jumatatea zilei sau seara.
Acum "imi venea sa injur" la 11500km si la 2 drumuri al bucuresti sa se duca discul, pai daca stai in Buc trebuie sa-l schimbi in fiecare luna. Sa scrie cei de la reno cel putin cand o vand "masina de unica folosinta"!
Cand ati verificat in service ati platit ceva, cat a durat verificarea, as vrea sa stiu ca in 2 luni ma duc la revizie si trebuie sa fiu in tema.
Sper sa nu fie ca nu ami am de unde sa dau 17 mil, vine casco peste mine tongue.gif .


--------------------
Renault MB II.2 2006/1.6 16V 110CP/Expresion Audio Conenction Box/Folie/ va urma....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 17 Mar 2008, 22:54
Post #516


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




sa-mi fie iertat ceea ce voi zice,. dar unii birjaresc masinile si dupa aia se plang pe forum ce proaste sunt reno-urile si ca le pica ambreiaju` de 10 ori wink.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolverine
post 17 Mar 2008, 23:13
Post #517


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.085
Joined: 6 September 07
From: Galati




semit: nu e vb de asta, eu sunt multumit de alegere pana acum, dupa 8 luni nu am avut probleme, singura e aceasta trepidatie. Si scuza-ma am colegi cu Loganuri(nu vreau sa jignesc pe nimeni) care trag de ele in ultimul hal si ei nu au problema asta. Si cand vezi posturi de genul ca a schimbat de 3 ori, pai zi-mi tu mie pe masinile de scoala unde n-a cu totii am fost pe acele masini si stim prea bine cum conduceam la inceput ar trebui schimbate cam la o saptamana. ph34r.gif


--------------------
Renault MB II.2 2006/1.6 16V 110CP/Expresion Audio Conenction Box/Folie/ va urma....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 17 Mar 2008, 23:16
Post #518


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




nu vorbesc in necunostinta de cauza wink.gif Desigur ca exista o problema de frabrica.. DAR exista si multi talpagii wink.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georginho
post 17 Mar 2008, 23:21
Post #519


Inventiv


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 6 July 07




Are cineva o opinie si la intrebarea mea?


--------------------
*** *** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 17 Mar 2008, 23:30
Post #520


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




E prea vaga descrierea. Poate sa fie din multe locuri, nu numai de la ambreiaj.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rac
post 18 Mar 2008, 09:13
Post #521


teo


Group: Members
Posts: 276
Joined: 23 July 06
From: Rosiori de Vede




Pentru cei cu trepidatul la plecarea de pe loc. Plecati si voi cu ea turata un pic!


--------------------
Renault Megane 2.2 - TR 78 VIV 2006
Bicorp Confort Dynamique, 1.6, 16V, VVT, 2006. 118.000km;1.1.2020.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razor
post 18 Mar 2008, 09:16
Post #522


Doc


Group: Members
Posts: 530
Joined: 25 January 07
From: Timisoara




@Georginho
Cum zicea si cipman, din descrierea ta pot reiesi mai multe cauze, dar cateva dintre ele pot fi:
- un zgomot de la vre-un(o) tampon/bieleta de la motor
- placa de presiune ar trebui sa faca de fiecare data cand apesi ambreiajul, si daca e crapata nu face de prea multe ori pana se duce de tot
- ...

Da niste detalii despre fenomen ca sa putem sa te ajutam.


Pentru problema legata de ambreiaj (trepidatii), inevitabil se va ajunge la inlocuirea acestuia. Acum, citind posturile anterioare am remarcat calitatea unor kituri existente:
- Valeo (cel de fabrica) : simptomul de trepidare revine (X) mad.gif
- LUK : avem informatii ca si acest kit e cel putin la fel de "bun" ca si cel Valeo (X) mad.gif
- Sachs : aceasta e singura alternativa ne testata, deci ... mai e o speranta rolleyes.gif

This post has been edited by Razor: 18 Mar 2008, 09:23


--------------------
VW / Honda Passat 2.0 TDi / CBR 600RR 2010 Highline / 2008
Inteligenta artificiala nu se compara cu prostia naturala
And God said: Ride hard, I've got your back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georginho
post 18 Mar 2008, 10:02
Post #523


Inventiv


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 6 July 07




Nu stiu ce as mai putea spune. Alte simtome nu are. In celelalte viteze nu se manifesta in nici un fel. Doar cand bag in R, daca iau piciorul mai repede de pe ambreiaj. Daca plec mai cu grija, nici atunci nu se aude zgomotul. Alte manifestari nu are.

La pornire si la oprire face o zvacnire de 1-2 sec (dar asta am inteles ca ar fi de la izolatia termica a tobelor, care s-a deformat de la denivelarile din sosele)

Altele detalii... intrebati-ma voi...


--------------------
*** *** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 18 Mar 2008, 10:34
Post #524


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Citeste topicul asta, poate te incadrezi in el, chiar daca la tine face doar in marsarier.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
collinro2
post 18 Mar 2008, 10:50
Post #525


Membru autentic


Group: Members
Posts: 457
Joined: 22 August 04
From: Iasi




Dar oare nu poate fi ceva in afara kitului de ambreiaj? Poate axul ala pe care se introduce discul sau altceva? A fost la un moment dat un post aici sau nu mai stiu unde, ceva gen "nuca de sprijin" parca...


--------------------
renault megane 2.2 - IS-05-GP? 2006 1,5dCi 80CP
We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 18 Mar 2008, 11:50
Post #526


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Si mai este, la pagina 17, postul #493. Mai exact, vezi aici despre ce e vorba.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buzasparta
post 18 Mar 2008, 12:17
Post #527


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.261
Joined: 25 August 07
From: Judetul Romanica




salutare la toata lumea. am observat o problema si acum nu stiu daca e vina mea sau e din ambreiaj: daca plec mai in forta de pe loc smuceste ca si cum ceva nu face aderenta calumea si asta mai ales cind vreau sa plec mai ales la unele curbe unde se intilneste cite un cedeaza trecerea sau un stop.o parere ceva?


--------------------
renault megane sedan 1.6 110cp - GL06cxx 2007 expression
President Ronald +CRT Superstar ML 145
233 SP 94
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clauselu
post 18 Mar 2008, 15:18
Post #528


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 August 07
From: Iasi




Wolverine si la mine se intampla tot asa...dupa ce mergeam ceva timp.
M-am dus cu ea la service dupa ce au facut constatarea, si dupa 6 ore de munca m-au sunat si mi-au spus ca era un defect de fabricatie si ca discul si placa nu au suferit din cauza asta.
Eu as zice sa te duci ceva mai repede cu ea la service in caz de orice eventualitate pentru constatare.

Mie nu imi place sa o forjez, desi sunt momente cand mai plec si eu mai in forta de pe loc (destul de rare).

This post has been edited by clauselu: 18 Mar 2008, 15:22


--------------------
Renault Megane 1.6 16V - B 66 PDX 2007 - Privilege
Decat sarac si bolnav, mai bine sanatos si bogat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dmc
post 18 Mar 2008, 16:27
Post #529


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(semit @ 18 Mar 2008, 00:16)
nu vorbesc in necunostinta de cauza wink.gif Desigur ca exista o problema de frabrica.. DAR exista si multi talpagii wink.gif
*



Hai sa fim seriosi. Cutia de viteze in general este proiectata pentru un anumit tip de motor pentru a suporta puterea si cuplul acestuia si chiar este lasata o marja de siguranta. Deci ar trebui sa nu cedeze indiferent cata talpa ii dai la masina. Doar intr-un singur caz ar trebui sa se strice si anume atunci cand masina este folosita pentru scoala de soferi si asta dupa multi kilometrii si nu dupa 12000 cum am vazut pe aici.

Este clar ca au o problema de material sau proiectare si de aceea eu cand voi schimba o sa cumpar alta marca decat Valeo (probabil Sachs).

This post has been edited by dmc: 18 Mar 2008, 16:32


--------------------
Renault Megane II 2004 - 1.6 115
Megane 2 Sedan 1.6 115 Privilege
Iulie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razor
post 18 Mar 2008, 17:50
Post #530


Doc


Group: Members
Posts: 530
Joined: 25 January 07
From: Timisoara




Cutiile de viteze de pe 1.4, 1.6 si 1.5dci sunt din aceeasi clasa J, respectiv JH pentru benzina si JR pentru diesel. Acestea suporta cuplul motor cuprins intre 160 Nm si 200Nm. Cum motoarele mentionate nu depasesc acest prag al cuplului este exclusa posibilitatea "subdimensionarii", cea mai plauzibila motivatie este aceea a defectului de proiectare. Am citit undeva ca arcurile din discul de ambreiaj, acelea care preiau socurile dintre motor si cutie (ex. in cazul unei debraieri bruste), isi schimba proprietatile la o anumita temperatura => tremuratul acela enervant.

This post has been edited by Razor: 18 Mar 2008, 17:52


--------------------
VW / Honda Passat 2.0 TDi / CBR 600RR 2010 Highline / 2008
Inteligenta artificiala nu se compara cu prostia naturala
And God said: Ride hard, I've got your back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolverine
post 18 Mar 2008, 23:04
Post #531


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.085
Joined: 6 September 07
From: Galati




clauselu: Mersic de sfat. O intrebare: la tine facea in fiecare zi sau tot asa aleator?
Azi nu a smucit deloc, daca e asa o las pana la revizie si cand ma duc ii pun pe baieti sa se uite sa vada despre ce este vb. daca ma duc acuma o sa iesim la drum si daca nu face ma duc pana la br degeaba eu fiind din galati.


--------------------
Renault MB II.2 2006/1.6 16V 110CP/Expresion Audio Conenction Box/Folie/ va urma....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clauselu
post 19 Mar 2008, 07:56
Post #532


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 August 07
From: Iasi




Wolverine la inceput facea aleator (nu in fiecare zi) dar in saptamana dintre constatare si cand mi-au facut programarea la service mi s-a parut ca face in fiecare zi (probabil psihoza se instalase in capul meu).

This post has been edited by clauselu: 19 Mar 2008, 07:57


--------------------
Renault Megane 1.6 16V - B 66 PDX 2007 - Privilege
Decat sarac si bolnav, mai bine sanatos si bogat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razor
post 19 Mar 2008, 12:59
Post #533


Doc


Group: Members
Posts: 530
Joined: 25 January 07
From: Timisoara




Puteti sa incalziti mai mult ambreiajul cand mergeti la constatare wink.gif prin condus cu piciorul pe ambreiaj si debraiat 20% ca atunci cand mergeti cu masina sa nu fie contact perfect pe volanta => sa patineze ambreiajul => incalzire => trepidare


--------------------
VW / Honda Passat 2.0 TDi / CBR 600RR 2010 Highline / 2008
Inteligenta artificiala nu se compara cu prostia naturala
And God said: Ride hard, I've got your back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christu
post 19 Mar 2008, 13:14
Post #534


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.094
Joined: 9 June 07
From: Bucuresti




exact asta am facut eu inainte de a merge la service - am dat o tura prin unirii la ora 6 seara si am tinut-o un pic mai mult din abreiaj - rezultate clare.

Ce ma mira insa este ca dupa incalzire daca masina sta vreo 2-3 ore, chiar si in frig deci ar avea timp oarecum sa se raceasca, efectul este usor amplificat.


--------------------
Alfa Romeo 159
ex: Renault Megane Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dmc
post 19 Mar 2008, 18:59
Post #535


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Revin cu preturi din reteau Renault pentru Kit ambreiaj si rulment (de fapt se numeste cilindru receptor).

Kit ambreiaj: 585RON
Cilindru receptor: 420RON
Manopera: 510RON
Total: 1515RON

La aceste preturi puteti sa mai adaugati:

1L ulei cutie de viteze ~ 25RON
0.5L lichid frana ~25RON

Preturile sunt cu tot cu TVA.

O sa revin si cu preturi din afara retelei Renault de indata ce fac rost de ele wink.gif


--------------------
Renault Megane II 2004 - 1.6 115
Megane 2 Sedan 1.6 115 Privilege
Iulie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razor
post 19 Mar 2008, 23:02
Post #536


Doc


Group: Members
Posts: 530
Joined: 25 January 07
From: Timisoara




De ce trebuie scos doar 1L de ulei din cutie pentru operatiunea de inlocuire a kitului de ambreiaj?

Pentru cei care au ajuns aproape de revizia de 3 ani, ar fi indicata schimbarea lichidului de frana cu totul nu doar completat ca doar se face aerisirea sistemului oricum.


--------------------
VW / Honda Passat 2.0 TDi / CBR 600RR 2010 Highline / 2008
Inteligenta artificiala nu se compara cu prostia naturala
And God said: Ride hard, I've got your back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 19 Mar 2008, 23:20
Post #537


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Uleiul nu trebuie scos, ci completat. Se pierde o cantitate oarecare la demontarea planetarelor.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razor
post 19 Mar 2008, 23:47
Post #538


Doc


Group: Members
Posts: 530
Joined: 25 January 07
From: Timisoara




Eram nedumerit ca in manualul de service scrie ca trebuie scos uleiul afara, probabil tocmai din motive de scurgeri la demontare.


--------------------
VW / Honda Passat 2.0 TDi / CBR 600RR 2010 Highline / 2008
Inteligenta artificiala nu se compara cu prostia naturala
And God said: Ride hard, I've got your back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 20 Mar 2008, 00:00
Post #539


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Cumparati LUK, sau daca nu, Sachs. Sunt mai bune decat Valeo.
In orice caz, evitati sa le luati de la orice magazin aftermarket. Ambreiajele sunt printre piesele cel mai des contrafacute.

Mai bine cateva milioane in plus, dar stiti un lucru.

Ca o paranteza, nici Luk nici Sachs nu au sediu in Romania. Cele mai apropiate sunt prin Ungaria.
Atunci cum naiba de la noi ajung mai ieftine decat afara ???


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nick
post 20 Mar 2008, 21:43
Post #540


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 9 April 03
From: Bucuresti




QUOTE(Razor @ 20 Mar 2008, 01:02)
Pentru cei care au ajuns aproape de revizia de 3 ani, ar fi indicata schimbarea lichidului de frana cu totul nu doar completat ca doar se face aerisirea sistemului oricum.
*



Trebuie sa fac revizia de 4 ani si in manual intr-adevar scrie ca dupa 4 ani (nu 3) trebuie schimbat lichidul de frana. A facut cineva asta? Parca eu nu as interveni asupra sistemului de franare; mi-e cam teama ca dupa aceasta 'operatie' franele sa nu mai fie la fel de bune.


--------------------
Megane II 1.6 16V Confort Dynamique 2003
Chevrolet Lacetti 2.0 TDCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
98 Pages « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 07:10
Dacia