Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

98 Pages « < 15 16 17 18 19 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare

SwatKat
post 4 Mar 2008, 15:12
Post #481


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




QUOTE(Christu @ 1 Mar 2008, 14:12)
SwatCat, citeste mai sus ca s-a mai explicat. De oricate ori ai schimba kitul problema reapare mai devreme sau mai tarziu in functie de muuulti factori, evident.

Este o problema de proiectare se pare, de material.

Intr-adevar, ramane de investigat oportunitatea altor kituri de ambreiaj.
*



Pai exact asta am zis si eu. E defect de fabricatie care duce inevitabil la piese stricate sau se poate lasa asa si nu are nimic?


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clauselu
post 4 Mar 2008, 16:48
Post #482


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 August 07
From: Iasi




Sincer SwatKat cred ca daca nu este afectat discul, palca sau rulmentul iar defectiunea de fabricatie este inlaturata, nu vad de ce s-ar schimba intreg kitul de ambreiaj.

Nu cred ca daca lasi asa o sa treaca de la sine, desi am langa mine un caz...care a trecut de la sine in 2 saptamani (a mea dupa 2 saptamani a facut si mai tare de 2 ori). Fiecare masina cu "hakitzele" ei.


--------------------
Renault Megane 1.6 16V - B 66 PDX 2007 - Privilege
Decat sarac si bolnav, mai bine sanatos si bogat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christu
post 4 Mar 2008, 19:20
Post #483


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.094
Joined: 9 June 07
From: Bucuresti




La tine a fost altceva, Clauselu (si chiar ma intreb ce).

La mine a fost schimbare de kit - placa + disc. Unde mai pui ca acum suiera la debreiere tr1 si 2.

Ideea e ca nu avem de unde sa stim unde va duce neschimbarea cand apare defectul. Avand in vedere ca este un defect ce apare doar la cald, deci de material, cred ca daca e sa apara complicatii acestea apar doar in timp indelungat.
Pe mine m-au asigurat ca au pus cu totul alte piese in masina decat cele din fabrica, ca e defect stiut, vina producatorului. Am cumva dubii. Sa vedem daca se mai intampla, nu am decat 3000 km cu noul kit.


--------------------
Alfa Romeo 159
ex: Renault Megane Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adymateo
post 6 Mar 2008, 22:38
Post #484


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 27 July 06
From: Homeland Security




intrebare intrebatoare! Masina mi-o tin undeva pe un fel de pajiste situata intre blocuri, iar cand ploua, se face namol nebunie combinat cu iarba! Si cam patinezi pe acolo! Cam solicit discul daca tot rulez in gol, nu? Bine, foarte putin cei drept, accelerand maxim cam pana la 2000 de ture ca sa ma misc din mlastina si mergand maxim 15 m!

This post has been edited by adymateo: 6 Mar 2008, 22:38


--------------------
Renault Talisman 2016 TCE 200 Intens, 4Control, BOSE
2016 TCe 200 Intens, 4Control, BOSE, Pack asist, Pack securitate, Pack Easy Parking
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 6 Mar 2008, 22:45
Post #485


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Acum un an la Predeal, pe o strada pe care cei de la deszapezire nu s-au ostenit sa o curete, am fost nevoit sa merg cativa zeci de metri cu acceleratia aproape de podea, in tr. a doua la 5500-6000 rpm...si nu cred ca aveam mai mult de 10-20 km/h (urcam o panta cu sleauri, cauciucuri de vara sad.gif ). Pana acum se tine bine, masina a mai facut vreo 15.000 km de atunci. Doar rar, cand am mai condus-o eu, in aglomeratie, mi s-a parut ca ar avea un inceput de simptom cu patinajul...insa tata merge zi de zi cu ea si nu s-a plans niciodata.


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christu
post 7 Mar 2008, 11:19
Post #486


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.094
Joined: 9 June 07
From: Bucuresti




Deci cum s-a concluzionat, este o problema care apare la incalzirea excesiva a ambreiajului.

Mie abia imi schimbasera ambreiajul (de vreo 2 zile) si l-am fortat un pic la iesirea din parcarea subterana din plaza. S-a manifestat imediat apoi faza cu tremuratul la plecarea de pe loc, indeajuns cat sa imi strice seara, evident.

Dupa racire, chiar si in aglomeratie apoi, nu am mai simtit.

Deci cred ca nu e o problema!


--------------------
Alfa Romeo 159
ex: Renault Megane Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clauselu
post 7 Mar 2008, 12:16
Post #487


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 August 07
From: Iasi




@Christu o fi ceva adevarat si din ce spun astia de la service din Iasi, poate chiar e ceva din fabricatie care la dilatare impiedica lipirea corecta a placii de disc, dar daca e asa...mi se pare o chestiune de proiectare defectuoasa...

Oricum bine ca nu iti mai face. Stiu cum e sa ti se strice zilele.


--------------------
Renault Megane 1.6 16V - B 66 PDX 2007 - Privilege
Decat sarac si bolnav, mai bine sanatos si bogat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christu
post 11 Mar 2008, 15:51
Post #488


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.094
Joined: 9 June 07
From: Bucuresti




Deci pot spune cu mana pe inima ca daca la schimbarea kitului de ambreiaj mecanicii m-au asigurat ca de data asta vor pune alte piese decat cele din fabrica si nu va mai aparea efectul s-au inselat amarnic!

De 2 zile mers prin aglomeratie A INCEPUT DIN NOU SA TREMURE LA PLECAREA DE PE LOC!!! post-336-1110552439.gif furios.gif

Am 12700 km si probabil pana la revizia de 15000 se va agrava astfel incat sa se schimbe si kit-ul de ambreiaj.

Ma pun pe facut scandal de data asta......cu tot tacamul daca e nevoie, inclusiv OPC!.....

Sa vina la mine ala care sustine sus si tare fiabilitatea Reno! biggrin.gif


--------------------
Alfa Romeo 159
ex: Renault Megane Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rac
post 11 Mar 2008, 15:55
Post #489


teo


Group: Members
Posts: 276
Joined: 23 July 06
From: Rosiori de Vede




Daca turezi la plecare motorul la 2000 ture mai face?


--------------------
Renault Megane 2.2 - TR 78 VIV 2006
Bicorp Confort Dynamique, 1.6, 16V, VVT, 2006. 118.000km;1.1.2020.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu83
post 11 Mar 2008, 17:49
Post #490


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 22 March 07
From: Bucuresti




aceeasi chestie mi-a zis si un nene de la service ... sa plec mai turat ... dar daca vrei sa pleci turat ... si incet ( nu plec mereu ca la formula 1) ... nu faci decat sa incingi mai tare ambreiajul si sa trepideze si mai tare ... e un fel de cerc vicios.


--------------------
Renault Megane 2.2 / Passat B6 --- 1.6 16v / 1.4 TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adymateo
post 11 Mar 2008, 17:50
Post #491


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 27 July 06
From: Homeland Security




[quote=Christu,11 Mar 2008, 15:51]
Deci pot spune cu mana pe inima ca daca la schimbarea kitului de ambreiaj mecanicii m-au asigurat ca de data asta vor pune alte piese decat cele din fabrica si nu va mai aparea efectul s-au inselat amarnic!

De 2 zile mers prin aglomeratie A INCEPUT DIN NOU SA TREMURE LA PLECAREA DE PE LOC!!! post-336-1110552439.gif furios.gif

Am 12700 km si probabil pana la revizia de 15000 se va agrava astfel incat sa se schimbe si kit-ul de ambreiaj.

Ma pun pe facut scandal de data asta......cu tot tacamul daca e nevoie, inclusiv OPC!.....

Sa vina la mine ala care sustine sus si tare fiabilitatea Reno! biggrin.gif



Pfuuu! Stiu ca nu ai vrea ca tocmai eu sa postez,dar.... Asta este a doua oara cand schimbi kitul de ambreiaj nu? Damn, e mai mult decat lipsa de fiabilitate la tine, e chiar ghinion curat! Hmm, de ce nu mergi la ei inapoi sa faci scandal? Sau macar suna-i si fa-i ca pe dracu! Ce disc obosit au pus astia! Si iarasi, ce naiba, sa se fi strambat volanta? De ai dinou probleme dupa atat de putin timp! Chiar adu in discutie sa ti se schimbe masina! Fir'ar!


--------------------
Renault Talisman 2016 TCE 200 Intens, 4Control, BOSE
2016 TCe 200 Intens, 4Control, BOSE, Pack asist, Pack securitate, Pack Easy Parking
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razor
post 11 Mar 2008, 17:56
Post #492


Doc


Group: Members
Posts: 530
Joined: 25 January 07
From: Timisoara




Christu, incearca sa obti o reparatie pe garantie dar kitul de ambreiaj sa fie de alta provenienta, ceva mai bun gen Luk, Sachs, ... in cazul de fata platind doar diferenta dintre piesa data de Reno si cea pe care o schimbi.
Cand aveam GM am schimbat amortizoarele pe garantie si eu am dat doar diferenta intre Bilstein si Monroe, pe care le-am pus pe masina.


--------------------
VW / Honda Passat 2.0 TDi / CBR 600RR 2010 Highline / 2008
Inteligenta artificiala nu se compara cu prostia naturala
And God said: Ride hard, I've got your back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 11 Mar 2008, 18:44
Post #493


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Aici nu cred ca este o problema grava ci este asemanatoare (daca nu identica) cu cea de la Clio, si anume nuca de sprijin. wink.gif Cititi topicul despre ambreiaj de la sectiunea "Clio" si o sa va lamuriti! tongue.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christu
post 12 Mar 2008, 11:09
Post #494


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.094
Joined: 9 June 07
From: Bucuresti




@rac - da, are o ica trepidatie si daca turez peste 2000 de ture

@adymateo - acum imi intelegi supararea si parerea in ceea ce priveste Megane-ul?.......Si de ce vreau alta masina?

@Razor - normal ca pe garantie il schimb. Am sa ma interesez daca cei de la service pot pune alte piese. Daca ei au deal cu un producator mi-e greu sa cred ca vor face o comanda speciala doar ptr mine.

Mai las un pic sa se agraveze situatia, sa am mai mult timp si sa aprofundez problema pe partea OPC-ului - cam o saptamana, doua, si ma duc peste ei.

Life's life si oricat de "neechipata" ar fi masina mea nu percep sa am probleme de acest gen in primele zeci de mii de kilometri.


--------------------
Alfa Romeo 159
ex: Renault Megane Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adymateo
post 12 Mar 2008, 11:54
Post #495


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 27 July 06
From: Homeland Security




de trei ori sa se duca dracu discul in ATAT de putini km e chiar jenant! Distractia cred ca va incepe din momentul in care vor incerca sa dea vina pe tine! Atunci sa fii pe pozitii! Tocmai d-asta iti spuneam sa ii instiintezi macar ca problema a revenit!


--------------------
Renault Talisman 2016 TCE 200 Intens, 4Control, BOSE
2016 TCe 200 Intens, 4Control, BOSE, Pack asist, Pack securitate, Pack Easy Parking
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christu
post 12 Mar 2008, 12:06
Post #496


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.094
Joined: 9 June 07
From: Bucuresti




Pai in cazul asta ii rog sa imi distruga ei cu mine de fata un ambreiaj in 3000 de km, dar la o alta marca.....

Da, voi trece pe la ei intr-o seara cand apuc, dar de data asta s-au cam lins pe bot de ingaduinta din partea mea....

Va tin la curent! biggrin.gif


--------------------
Alfa Romeo 159
ex: Renault Megane Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 12 Mar 2008, 14:12
Post #497


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Si la mine mai face in aglomeratie, dar daca plec incet (adica nitel mai incet decat normal, nu fortat) nu face. Apare cand dau drumul prea repede la ambreiaj. Asa ca plec mai incet pe caldura... si gata..

PS. sper sa ramana asa, insa eu asa cred...


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 12 Mar 2008, 14:25
Post #498


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.133
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Dau si eu cu prezenta pe acest topic. M-am gandit ca poate ridic eu prea repede piciorul de pe ambreiaj, ca nu fac bine legatura dintre accelaratie si amreiaj, m-am gandit ca reactiile picioarelor mele nu sunt corecte. Citind topicul, am cam inteles de la ce e.

Problema se manifesta si la mine, nu mereu, ci doar cand incerc sa plec foarte, dar foarte incet de pe loc si turatiile nu depasesc pragul de 1700 rotatii. Am spus initial ca ma grabesc eu, ca am picioarele obosite, dar intradevar, dupa vreo 30 minute prin Bucuresti prin aglomeratie a inceput sa se manifeste. NU face mereu, nu e foarte deranjat si trebuie sa am mare atentie la plecare. Solutia gasita de mine, plecare cu minim 2000 ture de pe loc. Pot sa merg si 2 ore in aglomeratie ca la regimul acela nu mai am surprize.

Nu ma duc nicaieri pana ce problema nu se agraveaza.

Mentionez ca masina are 29.500 km parcursi. Nimic schimbat pe aceasta parte de kit ambreiaj.


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Etherfast
post 13 Mar 2008, 17:16
Post #499


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 13 March 08
From: Bucharest, RO




Salut,

Dat fiind faptul ca sunt paralel cu majoritatea notiunilor de mecanica, am zis ca ar fi cel mai bine sa cer si parerea voastra. Masina patineaza destul de urat cand accelerez. Ajung de la 0 la 60km/h in ~15 secunde, si daca o turez, apare si un fluierat/suierat (posibil nu are aderenta discul pe placa).

Am cazut de comun acord cu mecanicii ca ar trebui sa schimbam kitul de ambreiaj (masina are 65.000 km). Am inteles ca as avea nevoie de kit ambreiaj + rulment. Am rugat o cunostiinta din Italia sa-mi trimita piesele (acolo evident sunt mult mai ieftine), si mi-a trimis o cutie cu disc de ambreiaj de la Valeo.

Din cate am inteles, la modelul meu de Megane, rulmentul este hidraulic. Este necesara si schimbarea lui? Are ceva daca schimb doar discul? Care-ar fi dezavantajele pe termen lung?

Astept raspunsurile voastre, in masura in care se poate.
Multumesc smile.gif


--------------------
Renault Megane 3 Hatchback - B-31-ETH 2009, 1,5dCi 105CP Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 14 Mar 2008, 20:11
Post #500


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Rulmentul nu e hidraulic, e ca orice rulment. Doar actionarea ambreiajului se face hidraulic, adica parghia care actioneaza rulmentul e comandata de un sistem cu pistonase, cilindri, tevi si fluid.

In ziua de azi rulmentul se considera ca facand parte din kitul de ambreiaj. Adica se schimba odata cu schimbarea ambreiajului. Asta pentru ca uneori manopera e mai scumpa decat piesele.
Daca nu-l schimbi, risti sa pice dupa cateva luni si vei da din nou cutia jos.
Asta daca nu cumva vei afla la demontare ca rulmentul e si el uzat. Dar dupa 65.000 de km si un ambreiaj terminat mie nici prin gand nu mi-ar trece sa nu-l schimb.

Asadar, trebuie sa schimbi disc + placa de presiune + rulment. Altfel iti asumi riscul.



--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Etherfast
post 14 Mar 2008, 20:19
Post #501


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 13 March 08
From: Bucharest, RO




Asta era urmatoarea mea intrebare. Deci se poate inspecta vizual gradul de uzura al rulmentului.

Multumesc smile.gif


--------------------
Renault Megane 3 Hatchback - B-31-ETH 2009, 1,5dCi 105CP Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 14 Mar 2008, 20:27
Post #502


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Vizual nu prea, decat daca-l desfaci din carcasa. Se poate simti ceva la mana dar nu e concludent decat daca e uzat peste masura. Nu poti spune ca "nu e uzat".
Nu inteleg de ce sa te complici, ca doar nu-i asa de scump.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Etherfast
post 15 Mar 2008, 15:22
Post #503


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 13 March 08
From: Bucharest, RO




Era vorba de diferenta de timp. Ar trebui sa mai astept ~3 zile lucratoare pana-mi vine si rulmentul. Aparent, o sa astept.


--------------------
Renault Megane 3 Hatchback - B-31-ETH 2009, 1,5dCi 105CP Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolverine
post 15 Mar 2008, 17:29
Post #504


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.085
Joined: 6 September 07
From: Galati




La mine se manifesta ciudat, de vreo 2 luni de cand am fost prin traficul din Buc. dupa un anumit timp cand plec dupa loc masina trepideaza din toate incheieturile. Nici cand am facut scoala pe o solenza nu facea asa(acum 3 ani). Faza e ca e aleator adica azi nu mi s-a intamplat, in schimb ieri m-a disperat.
Asa un sfat, sa fie de la benzina, ca de atunci pana acum am pus Efix 95 si inainte puneam 95 de la Petrom, sau sa fie de la discul de ambreiaj?

This post has been edited by Wolverine: 15 Mar 2008, 17:30


--------------------
Renault MB II.2 2006/1.6 16V 110CP/Expresion Audio Conenction Box/Folie/ va urma....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george71
post 16 Mar 2008, 20:31
Post #505


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 16 March 08




Mie mi-a aprut problema cu tremuratul si smucitul la o vizita in dec2007 in bucuresti, inevitabil am schimbat kitul de ambreiaj(17mil fara manopera), otelul discului de la placa de presiune era albasturi, mia-u spus ca lam decalit dupa ce am fortat ambreiajul, ciudat, aveam doar 30k. Curios e ka la alte masini l-am schimbat la 80k(Daewoo tico, matiz, cielo).
Oricum e de neinteles, dar asta e, traim in Romania, iar masinile aduse in RO sunt pt RO.
Acum la pornire, dimineata, la rece apare un zgomot ciudat, un fel de trocanit pt cel mult 2-3sec, am vazut pe forum ca e nu stiu ce fulie, la 45k, e ciudat, am intelesk e doar vreo 40mil reparatia.
M-am hotarat, masina are aproape 50k, o marit si-mi iau bilete la regia de transport.
In rest, n-am avut pb majore, nu poti schimba becurile decat la service sau sa ai vreun chinez cu maini subtiri in servita diplomat.


--------------------
Renault Megane II - CT71AGC 2006 feb/Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clauselu
post 17 Mar 2008, 08:11
Post #506


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 27 August 07
From: Iasi




Wolverine daca face aleator nu cred ca e de la benzina. Trepidatiile apar dupa ce se incalzeste motorul/masina dupa ce mergi o perioada sau face indiferent daca deabia ai pornit-o?
DA=service (asa se intampla la mine)


--------------------
Renault Megane 1.6 16V - B 66 PDX 2007 - Privilege
Decat sarac si bolnav, mai bine sanatos si bogat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 17 Mar 2008, 09:17
Post #507


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(george71 @ 16 Mar 2008, 20:31)
Acum la pornire, dimineata, la rece apare un zgomot ciudat, un fel de trocanit pt cel mult 2-3sec, am vazut pe forum ca e nu stiu ce fulie, la 45k, e ciudat, am intelesk e doar vreo 40mil reparatia.
M-am hotarat, masina are aproape 50k, o marit si-mi iau bilete la regia de transport.


Nu ai citit atent forumul? Pretul la fulie a scazut. Plus de asta, fulia acum costa doar cateva milioane, si daca o combini cu schimbatul distributiei de la 60.000 de km te costa doar vreo 4-5 mil in plus.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george71
post 17 Mar 2008, 09:22
Post #508


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 16 March 08




ms de inf, acum ma preg sa plec la service -ul autorizat renault, am vb si nu mai e 40nil ci doar 20mil. Oricum nu inteleg de ce nu au luat masurile necesare si corecte cei de la reprez, avand in vedere k eu nu sunt un caz singular, din ce-am citit e o boala, ar trebui chemate toate masinile si verificate.
Poate eu sunt absurd, dar asta inseamna sa ai grija de clienti.
Multumesc inca odata pt sfat!
O zi cat mai buna forumistilor!


--------------------
Renault Megane II - CT71AGC 2006 feb/Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 17 Mar 2008, 09:27
Post #509


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Fulia a fost imbunatatita la facelift si pica mai rar. Nu ai inteles ce am zis. Fulia in sine ca piesa costa doar 4-5 mil. Pretul pana la 20 de mil este pretul schimbarii distributiei care se face obligatoriu atunci cand schimbi fulia. Ce ziceam insa este ca daca mai astepti pana la 60.000 de km cand oricum schimbi distributia conform carnetului de intretinere, atunci schimbi si fulia. Pentru ca in afara zgomotului urat la pornire si a necesitatii apasarii pedalei de acceleratie, alte probleme nu sunt. Dar chiar si asa, acum daca schimbi fulia platesti 20 de mil, dar te scuteste de plata a 15 mil de schimbare a distributiei la 60.000 km. Deci tot 5 mil practic costa in sine rezolvarea problemei fuliei.

Eu ma intreb de ce nu se face nimic cu ambreiajul, ca asta vad ca e problema mare. Si nu in sensul rechemarii in service, pentru ce acestea se fac doar pentru problemele care pun in pericol siguranta pasagerilor. Ci in schimbarea furnizorului eventual.

This post has been edited by ssilviu: 17 Mar 2008, 09:30


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christu
post 17 Mar 2008, 09:37
Post #510


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.094
Joined: 9 June 07
From: Bucuresti




Pentru ca probabil exista un furnizor unic ptr reno si este semnat un contract pe termen lung.

O alta explicatie ar fi probabil ca acest furnizor a schimbat si el furnizorul de material de ceva vreme incoace si pana la finalizarea contractului sau epuizarea lotului e mult prea complicata rezolvarea problemei si se rezolva mai simplu cand vine omu cu masina in service reclamand aceasta problema.


--------------------
Alfa Romeo 159
ex: Renault Megane Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
98 Pages « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 20:17
Dacia