Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare
![]() ![]() ![]() |
Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare
cipman |
![]()
Post
#361
|
||
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
|
||
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|||
ncristi |
![]()
Post
#362
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Odata cu venirea timpului mai rece atunci cand plecam de pe loc, dimineata in special, masina tremura din toate inchieturile. Dupa ce se incalzea fenomenul era abia perceptibil. Masin are 71000km si puteam sa jur ca a picat discul de ambreiaj.
Vineri am inlocuit vechile cauciucuri (bridgestoneurile originale care aveau semne avansate de degradare - imbatranire) cu cele de iarna-FULDA (excelente de altfel) si surpriza - a disparut tremuratul la pleacare de pe loc la rece. Acum masina merge impecabil ![]() Deci la mine probabil ca aderenta cauciucurilor la sfalt- atunci cand era rece - era f slaba--> tremuratul. Ideea este ca la cei care apare acest fenomen (adica tremuratul la rece) verificati de mai multe ori inainte de a da banii pe kittul ambreiaj. De obicei ambreiajul se manifeta LA CALD si in niciun caza la rece. |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
ssilviu |
![]()
Post
#363
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Si eu am mai avut probleme asta cu B-stoneurile, in special pe asfalt umed. Tremura toata puntea fata.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
adymateo |
![]()
Post
#364
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 27 July 06 From: Homeland Security ![]() |
dap,aseara aici in timisoara ploua blana, si acelasi lucru l-am observat si eu!cand sunt reci anvelopele, pe asfalt umed dau niste trepidatii!obosite cauciucuri b stone-urile astea
![]() |
--------------------
Renault
Talisman
2016 TCE 200 Intens, 4Control, BOSE 2016 TCe 200 Intens, 4Control, BOSE, Pack asist, Pack securitate, Pack Easy Parking
|
|
ciobi |
![]()
Post
#365
|
![]() BMF Group: Members Posts: 254 Joined: 20 December 05 From: Bucuresti ![]() |
[quote=19vik,8 Nov 2007, 13:24]
ciobi: daca tu schimbi anvelopele la sase luni, pentru ca le faci galme si spargi jentile si mai incepe sa si zdrangane la gropi, nu cred ca e vina masinii. Am facut numai cu masina asta 20000 km din mai pana acum. Si nu am mers numai cu ea. Explozia si pana le-am facut pe Transfagarasan. Deci primele 2 anvelope le-am schimbat din cauza unei pene si a une explozii...deci nu din cauza unei galme. Acum pe dreapta fata am facut o galma...dar nu imi aduc aminte sa fi dat in vreo groapa asa de tare incat sa ajung la galma...ba chiar mai rau...la janta fisurata. Iar in ceea ce priveste janta...este doar o presupunere a mea...inca nu e o certitudine.,..atata timp cat nu am ajuns la o vulcanizare sa se uite cineva la ea si atata timp cat vad ca merg cu galma aia de vreo saptamana aproape...fara sa fac pana. Ceea ce am zis referitor la cauciucuri nu are vreo legatura cu masina in sine. Iar faptul ca zdrangane la gropi...nu cred ca sunt singurul la care se manifesta lucrul asta asa devreme. Nu o fi din vina masinii (faza cu cauciucurile)...dar zdranganitul la gropi...tremuratul de ambreiaj...desfacut un suport de la toba de esapament...ca nus e aprinde cateodata bordul....ca s-a intamplat sa nu plece din prima...pentru astea pe cine sa acuz? Astea sunt treburi care nu au prea mare legatura cu stilul de condus....si crede-ma...doar am mers multi km cu masina asta...dar grija pentru ea am avut tot timpul. Poate schimb io mai sus...poate o turez mai mult...dar evit gropile pe cat posibil...revizia am facut-o la 10 mii iar acum o sa ma duc din nou...asa ca.... Scuze de offtopic dar nu am rezistat tentatiei. |
--------------------
Renault
Megane Estate Lux Privilege 1.6 16V B-XX-BMF
2007
|
|
radu83 |
![]()
Post
#366
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 22 March 07 From: Bucuresti ![]() |
YES! Imi face din nou ambreiajul probleme! Sunt cel mai fericit om!
Am 2000 de km de la ultima schimbare de ambreiaj, masina are 10500km in total. I love it ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2 / Passat B6 ---
1.6 16v / 1.4 TSI
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#367
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Pesemene ca nu ambreiajul e de vina. Poate e altceva care duce la stricarea lui. Iar incompetentii aia din service nu si-au dat seama. Dar masina e luata pe persoana fizica poti sa-ti iei banii inapoi pe masina.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Fuzz |
![]()
Post
#368
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
Eu dupa 2000 de km de la schimbare nu am nimic, chiar am fost atent daca mai apare ceva. 1200 in Bucuresti si restul afara, pe zapada, serpentine, trafic de DN1 duminica etc, merge snur.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
- B-XX-FUZ
Decembrie 2006
|
|
radu83 |
![]()
Post
#369
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 22 March 07 From: Bucuresti ![]() |
Chiar crezi ca imi vor da banii pe masina?
Primul ambreiaj schimbat la ~4500, al doilea la ~8300, acum face si asta figuri ... Eu sunt absolut convins ca daca ma duc, o sa-mi zica de uzura normala ... si nu o sa-mi dea nici un fel de garantie. Cred ca sunt si ei constienti ca daca apare acelasi defect de 3 ori in perioada de garantie sunt obligati de lege sa-mi dea banii inapoi. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 / Passat B6 ---
1.6 16v / 1.4 TSI
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#370
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Si daca se strica piesa inlocuita prima oara. ..
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Duyu |
![]()
Post
#371
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Asta cu banii inapoi e
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
cris_a |
![]()
Post
#372
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 2 March 07 ![]() |
QUOTE(dumid @ 8 Nov 2007, 13:45) Am citit tot topicul si am vazut ca in afara a 2 bicorpuri (2003) si un estate (ciobi), in rest aceasta problema se prezinta doar la sedan. Este asa sau nu am fost eu atent.? Oare sa aiba fabrica din Turcia alt furnizor de ambreiaje sau este diferit fata de cel al uni bicorp? (cu toate ca nu cred, avand aceleasi motoare). am si eu aceeasi problema la estate. doar in treapta I de viteza, in rest merge ok. masina are 38k. la loganul de servici (150k) nu mi se intampla asa ceva - am schimbat doar consumabile. This post has been edited by cris_a: 17 Nov 2007, 10:06 |
--------------------
Renault
Megane Estate
- B 77 PGW
2006 can't be sure of anything
|
|
ncristi |
![]()
Post
#373
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
QUOTE la loganul de servici (150k) nu mi se intampla asa ceva - am schimbat doar consumabile Loganul este o masina excelenta. Unele din ale noastre care au atin 100k s-au comportat admirabil...singurul punct slab - bileletele de directie care in 100k au fost schimbate de 2 ori la unele dar nici vorba de ambreiaj sau bobine, macarale geam etc. Imi pare rau sa recunosc dar ca fiabilitate sunt peste megane sau alte masini mai "pretentioase". |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
RADU__ |
![]()
Post
#374
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
De cateva zile, intamplarea face sa circul cu un sedan 1,6. Nu este nou, are ceva zeci de mi de km si am observat ca trebuie sa fiu foarte atent cand plec de pe loc, caci vibreaza ambreiajul si in consecinta tot grupul propulsor. Am verificat sistemul de suspensie al grupului propulsor, inclusiv puntea fata, totul este ok. Mai sus cu ceva postari explicam ceva despre vibratia ambreiajelor si cauzele lor, dar aici nu este cazul. O sa mai fac ceva teste si o sa va tin la curent. sau poate aveti voi stiinta de o cauza?
|
--------------------
Renault
Megane IV
- BV 22 ROC
Sedan TCE140 2022 tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#375
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Si mie imi vibreaza masina la plecarea de pe loc, insa eu banuiesc bieleta anticuplu.
Ce intelegi prin vibratia ambreiajului? |
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
RADU__ |
![]()
Post
#376
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
Amverificat si bieleta anticuplu, arat ca noua. Nu are microfisuri in sau rupturi in flexi-blocuri. Nici nu arata imbatranita.
Vibreaza pusr si simplu daca vrei sa pleci normal de pe loc. Daca mentii ambreiajul usor patinat mai mult timp, este mai bine. /sigur nu este normal comportamentul. Trebuie sa verific mai atent. La 1,9 dci mai este o bieleta anticuplu si sus in dr masinii la suportul de sus. Acolo am gasit flexi-blocul di suportul motor rupt sau crapat la mai multe motoare. Costa cam scump, (380ron) caci nu vine decat cu suport cu to, sau cel putin eu nu am stiut sa gasesc reperul de pe flexibloc. This post has been edited by RADU__: 17 Nov 2007, 20:03 |
--------------------
Renault
Megane IV
- BV 22 ROC
Sedan TCE140 2022 tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#377
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Exact aia de sus e facuta praf. Am presat niste carton, ca tremura si la relanti. O sa caut cauciucul, sper sa gasesc.
|
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
ncristi |
![]()
Post
#378
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Care-i bieleta anticuplu?
![]() |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#379
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
E un brat care prinde motorul de sasiu pentru a elimina vibratiile in plan orizontal. La Megane se pare ca e unul singur, situat sub motor. Laguna mai are unul deasupra motorului.
|
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
vladd1923 |
![]()
Post
#380
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 22 November 07 From: Bucuresti ![]() |
desi zilele trecute eram foarte incantat de achizitia facuta
un megane sedane 1.4 2003 80000 km 5500 euro (pret obtinut in urma unei licitatii cu angajatii firmei) singura problema a acestei masini era vasul de apa pt parbriz..., am sunat azi toata ziua la renault service... si raspundea cate unu care incerca sa imi faca legatura si nu seraspundea... in fine le-am urat ceva de bine pt ca sunt o firma mare si se faceau de kko pt ca nu puteau sa imi ofere niste info prin tel (cred ca m-au blestemat), seara dupa o zi de alergare prin bucuresti... giulesti-voluntari-popesti leordeni-militari-giulesti-militari-unirii- si nu am mai ajuns ladestinatia finala giulesti... pt ca aproape de destinatie intr-o intersectie cand am vru sa schimb in a 2 a la plecarea dupa loc... sa observ ca nu mai intra in viteza... am tot incercat si nu am reusit, am tras pe drapta... schimbatorul mergea dar pedala de ambreiaj era moarta (din cate stiam de la prieteni au reusit sa merga practic pana acasa chiar dak doar reuseau sa bage de ex in a 2a) dar dupa inca 20 m a iesit fum si un miros foarte urat, am revenit iar cu telefoane la serviceurile renault... dupa 1 ora de tratat prin telefoane si amenintari mi s-a facut rost de o platforma renault pt meridian vest (care apropo... trebuie sunat intai in pitesti pt a ti se aproba sa vina cinva din bucuresti dupa tine sa te transporte), mecanicul cu care am discutat si s-a uitat f putin la masina pt ca era ora 20:30 a spus ca poate fi ori doar cablul de ambreiaj (in cazul fericit), ori va trebui schimbat tot kit-ul de ambreiaj... bleah... ceva ciudat desi aeasta masina a fost una de firma, si a fost condusa de o femeie ... dupa cum stim cu totii... ele "cenzurat" ambreiajul nu a fost pana acum schimbat niciodata... si nici alte probleme majore nu a avut. maine am programare pt constatare.... am lasat "fierul" acolo... acum sa vad ce va fi ... sper sa scap usurel ![]() 23 Nov 2007, 22:06: Am revenit azi la service binenteles... rulmentul de presiune e sigur mort, nu au putut sa imi spuna daca este necesara schimbarea si kit ambreiaj pt ca nu le aveau pe stoc si nu au vrut sa desfaca sa schimbe rulmentul si apoi dak ar mai fi fost nevoie dupa ce ar fi facut rost de kit-ul de ambreiaj sa o desfaca iar. Mi-au zis si preturile Rulment de presiune - 180 euro = 648 lei Kit ambreiaj 200 euro = 720 leo si prbl care o avaem eu Vas spalator parbriz 190 lei Manopera - 450 ron la auzul acestor preturi am fost pana la augsburg si mi-au zis urmat preturi: Rulment de presiune - 420 lei Kit ambreiaj - 700 lei Vas spalator parbriz - 120 lei Manopera 470 ce m-a mirat f tare in afara pretului a fost ca tipi de la augsburg service mi-au spus ca "kit-ul de ambreiaj contine si rulmentul de presiune", eu le-am comandat pe amandoua si ramane de vazut daca era chiar asa sau nu, am ales sa astept pana marti cand vor veni piesele de la augsburg si sa economisesc 318 ron decat sa astept sa vina piesele la meridian luni, din cate am inteles in cazul stricarii acestor piese tot renault va fi cel care va acoperii pagubele, mai pe romaneste cel care monteaza ala plateste. o sa va tin la curent cu ce se mai intampla de sapt viitoare This post has been edited by vladd1923: 23 Nov 2007, 22:06 |
--------------------
VW
Passat
2005 TipTronik, 1.9tdi
|
|
cxdani |
![]()
Post
#381
|
Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 21 March 07 ![]() |
Am 21000 km, si problema cu ambreiajul a inceput sa se manifeste cam pe la 10000 km.
Am fost zilele trecute la service sa constate trepidatiile la plecarea de pe loc. Astept sa vina kitul si sa ma cheme pentru schimbarea ambreiajului. I-am intrebat de volanta si mi-au dat niste explicatii pe care nu le-am inteles. Ceva ca volanta n-are nici o problema. La fel si de rulment. O sa mai postez dupa ce vin din service. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2 1.6 16V Expression
Octombrie 2006, clima
|
|
bebeo |
![]()
Post
#382
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 15 March 06 ![]() |
la fel mi-au spus si mie ca volanta si rulmentul de presiune nu au nici un fel de problema.
|
--------------------
Megane II Renault Symbol Fidji 2005, 30.500 km la 09.05.2012
Renault Fluence Privilege 2011 13.000 km la 09.05.2012 |
|
ssilviu |
![]()
Post
#383
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Din ce am observat aici, problema pare sa fie mai mult de design, decat de material. Modul in care a construit si asamblat acel ambreiaj si in special racirea deficitara duce la problemele acestuia. Astfel, ambreiajul se incalzeste foarte mult, nu se raceste, se deformeaza si de acolo problemele.
Asa se explica si cum oameni cu ambreiajul schimbat de 1000 de km au intampinat iar aceeasi problema. Precum am mai zis, eu o singura data am avut problema relatata pe aici, asta vara pe supercaldura din bucuresti si in trafic de bara la bara. Dar, mi s-a mai intamplat si acum o luna, pe frig, nu mie, ci lui taicamiu, care a reusit performanta ca de pe A1 pana in Drumul Taberei sa incinga ambreiajul pana cand a inceput sa faca urat cu vibratii la plecarea de pe loc. Desi eu merg cu masina asta prin bucuresti pe temperaturi mai mari si in aglomeratii si mai mari si nu are nimic. De aceea eu cred ca problema asta e o combinatie de defecte de fabricatie si de proiectare cu un trafic nesimtit si un anumit stil de condus. Este evident totusi ca ambreiajul chiar in conditiile unui condus in bucurestiul aglomerat si suspus la un stil nu foarte ortodox, nu ar trebui sa se comporte asa. Si ca e normal ca Renault sa inlocuiasca pe garantie aceasta piesa. Din pacate o inlocuieste degeaba. Ca racirea defectuoasa ramane... This post has been edited by ssilviu: 29 Nov 2007, 11:33 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
valer 2007 |
![]()
Post
#384
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 November 07 ![]() |
|
--------------------
renault
megane 2
2003
|
|
dili |
![]()
Post
#385
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Pentru ca am vazut ca multi acuza ambreiajul pentru trepidatul la plecarea de pe loc (mai ales cu motorul rece), va propun urmatorul subiect:
Acum vreo 3 saptamani, dupa un drum ceva mai lung (C-ta-Bv), la care pusesem si aditiv de curatat injectoare si avusesem si portiuni bune de autostrada cu 160-170km/h, a doua zi dimineata, in Bv (aprox 0 grade afara), a plecat de pe loc ca la rodeo, de am crezut ca-mi sare schimbatorul peste picioare. Binenteles ca am fost convins ca ambreiajul isi traieste ultimele zile. Prin telefon, mecanicul meu din C-ta (in care am deplina incredere, il cunosc de 7 ani si e un profesionist desavarsit) m-a linistit si mi-a spus ca sigur nu este vorba de ambreiaj ci, cel mai probabil si avand in vedere si conditiile date, de faptul ca motorul are perioade mai lungi sau mai scurte in care merge in 3 cilindri (din diverse cauze, bobina, contacte, calamina, etc). Intr-adevar, dupa ce motorul s-a incalzit, fenomenul a disparut si nici nu s-a mai repetat de atunci iar masina se comporta de atunci impecabil. Este deci posibila explicatia pe care am primit-o? E posibil ca aditivul si "forja" sa fi miscat ceva mizerie de pe vreun injector sau bujie si care sa fi mers prost un timp? Cu stima. This post has been edited by dili: 1 Dec 2007, 13:17 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
andu911 |
![]()
Post
#386
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Nu.
In Bv e mult mai frig decat in Ct. |
--------------------
-
-
-
|
|
Christu |
![]()
Post
#387
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.094 Joined: 9 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Referitor la ce a spus ssilviu mai devreme - si eu am programare pe 12 pentru demontare si inlocuire kit ambreiaj (cica inainte constatare a cui e cauza, etc).
Ideea este in felul urmator - eu l-am intrebat pe mecanic daca dupa alte 10k km iar vin cu masina la schimbat kit ambreiaj - m-a asigurat ca nu, ca de data asta se pun alte piese mult mai bune si dadea vina pe constructor. Din ce vad aici lucrurile nu stau chiar asa de bine, insa, fiind altii cu mai multe schimbari a kitului de ambreiaj. Intrebarea mea este - in timp se poate ajunge la lucruri mai grave decat tepidatia la cald la pornirea de pe loc? Ca asta este o variabila destul de importanta pentru mine, sincer. |
--------------------
Alfa
Romeo
159 ex: Renault Megane Sedan 2007
|
|
adymateo |
![]()
Post
#388
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 27 July 06 From: Homeland Security ![]() |
2000-3000 de km poti sa mergi cu trepidatia!si imi zicea odat asta vara unul dintre mecanicii din service ca cel mai grav lucru care se poate intampla ar fi sa pocneasca discu sau placa de presiune, dar pagubele s-ar restrange doar la nivelul kitului de ambreiaj, nu ar avea ce sa afecteze altceva!asa a zis ala!cat o fi de adevarat, habar n-am!
![]() si acum,vad ca uneori dimineata, cand e rece, trepideaza putin si a mea,kitu de ambreiaj l-am schimbat la 8000,acum am 11000 de km! dupa ce se incalzeste putin, nu mai face, deci presupun ca ori sunt cam umede/reci/inghetate/ B390-urile, ori, s-or fi miscat ceva impuritati de pe sistemul de injectie, caci acum doua saptamani cred, am bagat un liqui moly in ea:D |
--------------------
Renault
Talisman
2016 TCE 200 Intens, 4Control, BOSE 2016 TCe 200 Intens, 4Control, BOSE, Pack asist, Pack securitate, Pack Easy Parking
|
|
ciobi |
![]()
Post
#389
|
![]() BMF Group: Members Posts: 254 Joined: 20 December 05 From: Bucuresti ![]() |
A mea face din ce in ce mai rau..si numai cand se incalzeste. Uneori tremura asa de tare incat dabia plec de la semafor. Tremura toata masina. Mai am vreo 2500 km pana la revizie...sper sa mai tina pana atunci si sa nu ma trezesc ca raman in mijlocul drumului.
|
--------------------
Renault
Megane Estate Lux Privilege 1.6 16V B-XX-BMF
2007
|
|
zugry |
![]() ![]()
Post
#390
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 5 December 07 From: Galati, Romania ![]() |
Am observat trepidatii de genul descrise de toata lumea de vreo 2-3 luni. Nu am stiut cu ce se mananca si pina mi-am dat seama am mai facut vreo 2-3000 km, deci nu se intampal nimic daca va trepideaza si mai mergeti inca...
Eu am avut norocul si am dat peste niste baieti de treaba la service care au insistat la nesimtitii astia de la Renault Romania si pina la urma mi l-au dat pe garantie. Masina are aproape 39.000km si mie mi s-a parut ridicol ca la kilometrajul asta sa am asemenea probleme. Dar, dupa ce am citit pe forum mi-am facut cruce. Vad ca altii au schimbat ambreiajul fara numar in 10.000km, placutele de frana la 17k ![]() ![]() Concluzia: sunt un posesor de Renault fericit ![]() Nu stiu de ce multi se plang de Bridgestoneurile B390, eu sunt f multumit de ele. Mai are cineva Debica Frigo puse pe Megane? As vrea sa stiu cum se comporta. De abia le-am luat, nu le-am montat inca... Drumuri lungi si bune va doresc. PS: Si totusi, e o masina tare buna! 6 Dec 2007, 18:03: Am uitat sa precizez: e un dCi 80CP. Nush daca asta conteaza... This post has been edited by zugry: 6 Dec 2007, 18:03 |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer GT Line
- de Bucuresti... :)
1,5 dCi 110CP - aprilie 2015 Renault rulez...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 15:14 |