Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

98 Pages « < 11 12 13 14 15 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare

cipman
post 9 Nov 2007, 11:37
Post #361


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Nici prin manual nu prea ti-ai bagat nasul.
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=44423



--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 11 Nov 2007, 20:58
Post #362


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Odata cu venirea timpului mai rece atunci cand plecam de pe loc, dimineata in special, masina tremura din toate inchieturile. Dupa ce se incalzea fenomenul era abia perceptibil. Masin are 71000km si puteam sa jur ca a picat discul de ambreiaj.

Vineri am inlocuit vechile cauciucuri (bridgestoneurile originale care aveau semne avansate de degradare - imbatranire) cu cele de iarna-FULDA (excelente de altfel) si surpriza - a disparut tremuratul la pleacare de pe loc la rece. Acum masina merge impecabil smile.gif

Deci la mine probabil ca aderenta cauciucurilor la sfalt- atunci cand era rece - era f slaba--> tremuratul.

Ideea este ca la cei care apare acest fenomen (adica tremuratul la rece) verificati de mai multe ori inainte de a da banii pe kittul ambreiaj. De obicei ambreiajul se manifeta LA CALD si in niciun caza la rece.


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 11 Nov 2007, 21:01
Post #363


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Si eu am mai avut probleme asta cu B-stoneurile, in special pe asfalt umed. Tremura toata puntea fata.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adymateo
post 11 Nov 2007, 21:33
Post #364


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 27 July 06
From: Homeland Security




dap,aseara aici in timisoara ploua blana, si acelasi lucru l-am observat si eu!cand sunt reci anvelopele, pe asfalt umed dau niste trepidatii!obosite cauciucuri b stone-urile astea sad.gif


--------------------
Renault Talisman 2016 TCE 200 Intens, 4Control, BOSE
2016 TCe 200 Intens, 4Control, BOSE, Pack asist, Pack securitate, Pack Easy Parking
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciobi
post 12 Nov 2007, 12:24
Post #365


BMF


Group: Members
Posts: 254
Joined: 20 December 05
From: Bucuresti




[quote=19vik,8 Nov 2007, 13:24]
ciobi: daca tu schimbi anvelopele la sase luni, pentru ca le faci galme si spargi jentile si mai incepe sa si zdrangane la gropi, nu cred ca e vina masinii.


Am facut numai cu masina asta 20000 km din mai pana acum. Si nu am mers numai cu ea. Explozia si pana le-am facut pe Transfagarasan. Deci primele 2 anvelope le-am schimbat din cauza unei pene si a une explozii...deci nu din cauza unei galme.
Acum pe dreapta fata am facut o galma...dar nu imi aduc aminte sa fi dat in vreo groapa asa de tare incat sa ajung la galma...ba chiar mai rau...la janta fisurata.
Iar in ceea ce priveste janta...este doar o presupunere a mea...inca nu e o certitudine.,..atata timp cat nu am ajuns la o vulcanizare sa se uite cineva la ea si atata timp cat vad ca merg cu galma aia de vreo saptamana aproape...fara sa fac pana.

Ceea ce am zis referitor la cauciucuri nu are vreo legatura cu masina in sine.
Iar faptul ca zdrangane la gropi...nu cred ca sunt singurul la care se manifesta lucrul asta asa devreme.
Nu o fi din vina masinii (faza cu cauciucurile)...dar zdranganitul la gropi...tremuratul de ambreiaj...desfacut un suport de la toba de esapament...ca nus e aprinde cateodata bordul....ca s-a intamplat sa nu plece din prima...pentru astea pe cine sa acuz?
Astea sunt treburi care nu au prea mare legatura cu stilul de condus....si crede-ma...doar am mers multi km cu masina asta...dar grija pentru ea am avut tot timpul. Poate schimb io mai sus...poate o turez mai mult...dar evit gropile pe cat posibil...revizia am facut-o la 10 mii iar acum o sa ma duc din nou...asa ca....

Scuze de offtopic dar nu am rezistat tentatiei.


--------------------
Renault Megane Estate Lux Privilege 1.6 16V B-XX-BMF 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu83
post 14 Nov 2007, 18:12
Post #366


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 22 March 07
From: Bucuresti




YES! Imi face din nou ambreiajul probleme! Sunt cel mai fericit om!
Am 2000 de km de la ultima schimbare de ambreiaj, masina are 10500km in total.
I love it wub.gif




--------------------
Renault Megane 2.2 / Passat B6 --- 1.6 16v / 1.4 TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 14 Nov 2007, 18:14
Post #367


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pesemene ca nu ambreiajul e de vina. Poate e altceva care duce la stricarea lui. Iar incompetentii aia din service nu si-au dat seama. Dar masina e luata pe persoana fizica poti sa-ti iei banii inapoi pe masina.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fuzz
post 14 Nov 2007, 23:07
Post #368


gHIdusul


Group: Members
Posts: 1.013
Joined: 21 October 06
From: RFG




Eu dupa 2000 de km de la schimbare nu am nimic, chiar am fost atent daca mai apare ceva. 1200 in Bucuresti si restul afara, pe zapada, serpentine, trafic de DN1 duminica etc, merge snur.


--------------------
Renault Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp - B-XX-FUZ Decembrie 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu83
post 15 Nov 2007, 14:29
Post #369


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 22 March 07
From: Bucuresti




Chiar crezi ca imi vor da banii pe masina?
Primul ambreiaj schimbat la ~4500, al doilea la ~8300, acum face si asta figuri ...
Eu sunt absolut convins ca daca ma duc, o sa-mi zica de uzura normala ... si nu o sa-mi dea nici un fel de garantie. Cred ca sunt si ei constienti ca daca apare acelasi defect de 3 ori in perioada de garantie sunt obligati de lege sa-mi dea banii inapoi.



--------------------
Renault Megane 2.2 / Passat B6 --- 1.6 16v / 1.4 TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 15 Nov 2007, 14:45
Post #370


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Si daca se strica piesa inlocuita prima oara. ..


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 16 Nov 2007, 07:14
Post #371


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Asta cu banii inapoi e bla bla bla.gif ...


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cris_a
post 17 Nov 2007, 10:05
Post #372


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 2 March 07




QUOTE(dumid @ 8 Nov 2007, 13:45)
Am citit tot topicul si am vazut ca in afara a 2 bicorpuri (2003) si un  estate (ciobi), in rest aceasta problema se prezinta doar la sedan. Este asa sau nu am fost eu atent.? Oare sa aiba fabrica din Turcia alt furnizor de ambreiaje sau este diferit fata de cel al uni bicorp? (cu toate ca nu cred, avand aceleasi motoare).
*


am si eu aceeasi problema la estate. doar in treapta I de viteza, in rest merge ok. masina are 38k. la loganul de servici (150k) nu mi se intampla asa ceva - am schimbat doar consumabile.

This post has been edited by cris_a: 17 Nov 2007, 10:06


--------------------
Renault Megane Estate - B 77 PGW 2006
can't be sure of anything
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 17 Nov 2007, 19:33
Post #373


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




QUOTE
la loganul de servici (150k) nu mi se intampla asa ceva - am schimbat doar consumabile


Loganul este o masina excelenta. Unele din ale noastre care au atin 100k s-au comportat admirabil...singurul punct slab - bileletele de directie care in 100k au fost schimbate de 2 ori la unele dar nici vorba de ambreiaj sau bobine, macarale geam etc.

Imi pare rau sa recunosc dar ca fiabilitate sunt peste megane sau alte masini mai "pretentioase".


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 17 Nov 2007, 19:34
Post #374


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




De cateva zile, intamplarea face sa circul cu un sedan 1,6. Nu este nou, are ceva zeci de mi de km si am observat ca trebuie sa fiu foarte atent cand plec de pe loc, caci vibreaza ambreiajul si in consecinta tot grupul propulsor. Am verificat sistemul de suspensie al grupului propulsor, inclusiv puntea fata, totul este ok. Mai sus cu ceva postari explicam ceva despre vibratia ambreiajelor si cauzele lor, dar aici nu este cazul. O sa mai fac ceva teste si o sa va tin la curent. sau poate aveti voi stiinta de o cauza?


--------------------
Renault Megane IV - BV 22 ROC Sedan TCE140 2022
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 17 Nov 2007, 19:53
Post #375


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Si mie imi vibreaza masina la plecarea de pe loc, insa eu banuiesc bieleta anticuplu.
Ce intelegi prin vibratia ambreiajului?


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 17 Nov 2007, 19:59
Post #376


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




Amverificat si bieleta anticuplu, arat ca noua. Nu are microfisuri in sau rupturi in flexi-blocuri. Nici nu arata imbatranita.
Vibreaza pusr si simplu daca vrei sa pleci normal de pe loc. Daca mentii ambreiajul usor patinat mai mult timp, este mai bine. /sigur nu este normal comportamentul. Trebuie sa verific mai atent.
La 1,9 dci mai este o bieleta anticuplu si sus in dr masinii la suportul de sus. Acolo am gasit flexi-blocul di suportul motor rupt sau crapat la mai multe motoare. Costa cam scump, (380ron) caci nu vine decat cu suport cu to, sau cel putin eu nu am stiut sa gasesc reperul de pe flexibloc.

This post has been edited by RADU__: 17 Nov 2007, 20:03


--------------------
Renault Megane IV - BV 22 ROC Sedan TCE140 2022
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 17 Nov 2007, 20:12
Post #377


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Exact aia de sus e facuta praf. Am presat niste carton, ca tremura si la relanti. O sa caut cauciucul, sper sa gasesc.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 17 Nov 2007, 20:40
Post #378


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Care-i bieleta anticuplu? mellow.gif


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 17 Nov 2007, 20:46
Post #379


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




E un brat care prinde motorul de sasiu pentru a elimina vibratiile in plan orizontal. La Megane se pare ca e unul singur, situat sub motor. Laguna mai are unul deasupra motorului.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladd1923
post 23 Nov 2007, 00:41
Post #380


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 22 November 07
From: Bucuresti




desi zilele trecute eram foarte incantat de achizitia facuta
un megane sedane 1.4 2003 80000 km 5500 euro (pret obtinut in urma unei licitatii cu angajatii firmei) singura problema a acestei masini era vasul de apa pt parbriz..., am sunat azi toata ziua la renault service... si raspundea cate unu care incerca sa imi faca legatura si nu seraspundea... in fine le-am urat ceva de bine pt ca sunt o firma mare si se faceau de kko pt ca nu puteau sa imi ofere niste info prin tel (cred ca m-au blestemat), seara dupa o zi de alergare prin bucuresti... giulesti-voluntari-popesti leordeni-militari-giulesti-militari-unirii- si nu am mai ajuns ladestinatia finala giulesti... pt ca aproape de destinatie intr-o intersectie cand am vru sa schimb in a 2 a la plecarea dupa loc... sa observ ca nu mai intra in viteza... am tot incercat si nu am reusit, am tras pe drapta... schimbatorul mergea dar pedala de ambreiaj era moarta (din cate stiam de la prieteni au reusit sa merga practic pana acasa chiar dak doar reuseau sa bage de ex in a 2a) dar dupa inca 20 m a iesit fum si un miros foarte urat, am revenit iar cu telefoane la serviceurile renault... dupa 1 ora de tratat prin telefoane si amenintari mi s-a facut rost de o platforma renault pt meridian vest (care apropo... trebuie sunat intai in pitesti pt a ti se aproba sa vina cinva din bucuresti dupa tine sa te transporte), mecanicul cu care am discutat si s-a uitat f putin la masina pt ca era ora 20:30 a spus ca poate fi ori doar cablul de ambreiaj (in cazul fericit), ori va trebui schimbat tot kit-ul de ambreiaj... bleah... ceva ciudat desi aeasta masina a fost una de firma, si a fost condusa de o femeie ... dupa cum stim cu totii... ele "cenzurat" ambreiajul nu a fost pana acum schimbat niciodata... si nici alte probleme majore nu a avut. maine am programare pt constatare.... am lasat "fierul" acolo... acum sa vad ce va fi ... sper sa scap usurel smile.gif oricum interesant forum... va tin la curent cu detalii privind constatarea, pret si calitatea lucrarii

23 Nov 2007, 22:06:
Am revenit azi la service binenteles... rulmentul de presiune e sigur mort, nu au putut sa imi spuna daca este necesara schimbarea si kit ambreiaj pt ca nu le aveau pe stoc si nu au vrut sa desfaca sa schimbe rulmentul si apoi dak ar mai fi fost nevoie dupa ce ar fi facut rost de kit-ul de ambreiaj sa o desfaca iar. Mi-au zis si preturile
Rulment de presiune - 180 euro = 648 lei
Kit ambreiaj 200 euro = 720 leo
si prbl care o avaem eu
Vas spalator parbriz 190 lei
Manopera - 450 ron
la auzul acestor preturi am fost pana la augsburg si mi-au zis urmat preturi:


Rulment de presiune - 420 lei
Kit ambreiaj - 700 lei
Vas spalator parbriz - 120 lei
Manopera 470

ce m-a mirat f tare in afara pretului a fost ca tipi de la augsburg service mi-au spus ca "kit-ul de ambreiaj contine si rulmentul de presiune", eu le-am comandat pe amandoua si ramane de vazut daca era chiar asa sau nu, am ales sa astept pana marti cand vor veni piesele de la augsburg si sa economisesc 318 ron decat sa astept sa vina piesele la meridian luni, din cate am inteles in cazul stricarii acestor piese tot renault va fi cel care va acoperii pagubele, mai pe romaneste cel care monteaza ala plateste. o sa va tin la curent cu ce se mai intampla de sapt viitoare


This post has been edited by vladd1923: 23 Nov 2007, 22:06


--------------------
VW Passat 2005 TipTronik, 1.9tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cxdani
post 28 Nov 2007, 15:37
Post #381


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 21 March 07




Am 21000 km, si problema cu ambreiajul a inceput sa se manifeste cam pe la 10000 km.
Am fost zilele trecute la service sa constate trepidatiile la plecarea de pe loc.
Astept sa vina kitul si sa ma cheme pentru schimbarea ambreiajului.
I-am intrebat de volanta si mi-au dat niste explicatii pe care nu le-am inteles. Ceva ca volanta n-are nici o problema. La fel si de rulment.
O sa mai postez dupa ce vin din service.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 1.6 16V Expression Octombrie 2006, clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebeo
post 29 Nov 2007, 09:25
Post #382


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 15 March 06




la fel mi-au spus si mie ca volanta si rulmentul de presiune nu au nici un fel de problema.


--------------------
Megane II
Renault Symbol Fidji 2005, 30.500 km la 09.05.2012
Renault Fluence Privilege 2011 13.000 km la 09.05.2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 29 Nov 2007, 11:32
Post #383


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Din ce am observat aici, problema pare sa fie mai mult de design, decat de material. Modul in care a construit si asamblat acel ambreiaj si in special racirea deficitara duce la problemele acestuia. Astfel, ambreiajul se incalzeste foarte mult, nu se raceste, se deformeaza si de acolo problemele.

Asa se explica si cum oameni cu ambreiajul schimbat de 1000 de km au intampinat iar aceeasi problema.

Precum am mai zis, eu o singura data am avut problema relatata pe aici, asta vara pe supercaldura din bucuresti si in trafic de bara la bara. Dar, mi s-a mai intamplat si acum o luna, pe frig, nu mie, ci lui taicamiu, care a reusit performanta ca de pe A1 pana in Drumul Taberei sa incinga ambreiajul pana cand a inceput sa faca urat cu vibratii la plecarea de pe loc. Desi eu merg cu masina asta prin bucuresti pe temperaturi mai mari si in aglomeratii si mai mari si nu are nimic.

De aceea eu cred ca problema asta e o combinatie de defecte de fabricatie si de proiectare cu un trafic nesimtit si un anumit stil de condus. Este evident totusi ca ambreiajul chiar in conditiile unui condus in bucurestiul aglomerat si suspus la un stil nu foarte ortodox, nu ar trebui sa se comporte asa. Si ca e normal ca Renault sa inlocuiasca pe garantie aceasta piesa. Din pacate o inlocuieste degeaba. Ca racirea defectuoasa ramane...

This post has been edited by ssilviu: 29 Nov 2007, 11:33


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valer 2007
post 30 Nov 2007, 21:09
Post #384


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 1 November 07






--------------------
renault megane 2 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 1 Dec 2007, 13:10
Post #385


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




Pentru ca am vazut ca multi acuza ambreiajul pentru trepidatul la plecarea de pe loc (mai ales cu motorul rece), va propun urmatorul subiect:
Acum vreo 3 saptamani, dupa un drum ceva mai lung (C-ta-Bv), la care pusesem si aditiv de curatat injectoare si avusesem si portiuni bune de autostrada cu 160-170km/h, a doua zi dimineata, in Bv (aprox 0 grade afara), a plecat de pe loc ca la rodeo, de am crezut ca-mi sare schimbatorul peste picioare. Binenteles ca am fost convins ca ambreiajul isi traieste ultimele zile. Prin telefon, mecanicul meu din C-ta (in care am deplina incredere, il cunosc de 7 ani si e un profesionist desavarsit) m-a linistit si mi-a spus ca sigur nu este vorba de ambreiaj ci, cel mai probabil si avand in vedere si conditiile date, de faptul ca motorul are perioade mai lungi sau mai scurte in care merge in 3 cilindri (din diverse cauze, bobina, contacte, calamina, etc). Intr-adevar, dupa ce motorul s-a incalzit, fenomenul a disparut si nici nu s-a mai repetat de atunci iar masina se comporta de atunci impecabil.
Este deci posibila explicatia pe care am primit-o? E posibil ca aditivul si "forja" sa fi miscat ceva mizerie de pe vreun injector sau bujie si care sa fi mers prost un timp?

Cu stima.

This post has been edited by dili: 1 Dec 2007, 13:17


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 6 Dec 2007, 03:23
Post #386


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Nu.
In Bv e mult mai frig decat in Ct.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christu
post 6 Dec 2007, 11:02
Post #387


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.094
Joined: 9 June 07
From: Bucuresti




Referitor la ce a spus ssilviu mai devreme - si eu am programare pe 12 pentru demontare si inlocuire kit ambreiaj (cica inainte constatare a cui e cauza, etc).
Ideea este in felul urmator - eu l-am intrebat pe mecanic daca dupa alte 10k km iar vin cu masina la schimbat kit ambreiaj - m-a asigurat ca nu, ca de data asta se pun alte piese mult mai bune si dadea vina pe constructor.

Din ce vad aici lucrurile nu stau chiar asa de bine, insa, fiind altii cu mai multe schimbari a kitului de ambreiaj.

Intrebarea mea este - in timp se poate ajunge la lucruri mai grave decat tepidatia la cald la pornirea de pe loc? Ca asta este o variabila destul de importanta pentru mine, sincer.


--------------------
Alfa Romeo 159
ex: Renault Megane Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adymateo
post 6 Dec 2007, 12:41
Post #388


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 27 July 06
From: Homeland Security




2000-3000 de km poti sa mergi cu trepidatia!si imi zicea odat asta vara unul dintre mecanicii din service ca cel mai grav lucru care se poate intampla ar fi sa pocneasca discu sau placa de presiune, dar pagubele s-ar restrange doar la nivelul kitului de ambreiaj, nu ar avea ce sa afecteze altceva!asa a zis ala!cat o fi de adevarat, habar n-am! biggrin.gif


si acum,vad ca uneori dimineata, cand e rece, trepideaza putin si a mea,kitu de ambreiaj l-am schimbat la 8000,acum am 11000 de km! dupa ce se incalzeste putin, nu mai face, deci presupun ca ori sunt cam umede/reci/inghetate/ B390-urile, ori, s-or fi miscat ceva impuritati de pe sistemul de injectie, caci acum doua saptamani cred, am bagat un liqui moly in ea:D


--------------------
Renault Talisman 2016 TCE 200 Intens, 4Control, BOSE
2016 TCe 200 Intens, 4Control, BOSE, Pack asist, Pack securitate, Pack Easy Parking
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciobi
post 6 Dec 2007, 13:03
Post #389


BMF


Group: Members
Posts: 254
Joined: 20 December 05
From: Bucuresti




A mea face din ce in ce mai rau..si numai cand se incalzeste. Uneori tremura asa de tare incat dabia plec de la semafor. Tremura toata masina. Mai am vreo 2500 km pana la revizie...sper sa mai tina pana atunci si sa nu ma trezesc ca raman in mijlocul drumului.


--------------------
Renault Megane Estate Lux Privilege 1.6 16V B-XX-BMF 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zugry
post 6 Dec 2007, 18:02
Post #390


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 5 December 07
From: Galati, Romania




Am observat trepidatii de genul descrise de toata lumea de vreo 2-3 luni. Nu am stiut cu ce se mananca si pina mi-am dat seama am mai facut vreo 2-3000 km, deci nu se intampal nimic daca va trepideaza si mai mergeti inca...
Eu am avut norocul si am dat peste niste baieti de treaba la service care au insistat la nesimtitii astia de la Renault Romania si pina la urma mi l-au dat pe garantie.
Masina are aproape 39.000km si mie mi s-a parut ridicol ca la kilometrajul asta sa am asemenea probleme. Dar, dupa ce am citit pe forum mi-am facut cruce. Vad ca altii au schimbat ambreiajul fara numar in 10.000km, placutele de frana la 17k blink.gif blink.gif - si eu am crezut ca la 30k e devreme....
Concluzia: sunt un posesor de Renault fericit icon_mrgreen.gif
Nu stiu de ce multi se plang de Bridgestoneurile B390, eu sunt f multumit de ele.
Mai are cineva Debica Frigo puse pe Megane? As vrea sa stiu cum se comporta. De abia le-am luat, nu le-am montat inca...

Drumuri lungi si bune va doresc.

PS: Si totusi, e o masina tare buna!

6 Dec 2007, 18:03:
Am uitat sa precizez: e un dCi 80CP. Nush daca asta conteaza...

This post has been edited by zugry: 6 Dec 2007, 18:03


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer GT Line - de Bucuresti... :) 1,5 dCi 110CP - aprilie 2015
Renault rulez...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
98 Pages « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 15:14
Dacia