Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare
![]() ![]() ![]() |
Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare
Fuzz |
![]()
Post
#331
|
||
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
- B-XX-FUZ
Decembrie 2006
|
|||
andu911 |
![]()
Post
#332
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(geo_toth @ 19 Oct 2007, 10:37) buna,am si eu un megane de 1,6 16V si uneori face figuri mai ales la rece trepideaza de cind sa racit timpul,dar asa in trafic nu ma pling am fost la service de am schimbat semeringul de la palier si cred ca nu au reglat ambreajul cum a fost ca atunci cind schimb viteza parca agata ceva in cutiade viteze Sau nu l-au aerisit cum trebuia, sau n-au reglat cablul, daca e pe cablu.. This post has been edited by andu911: 20 Oct 2007, 01:14 |
--------------------
-
-
-
|
|
geo_toth |
![]()
Post
#333
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 October 07 ![]() |
luni ma duc peste ei sa rezolve problema sint prpgramat ,multumesc domnule Andu 911 pentru sugestii sper sa fie doarvorba de niste reglaje??? va spun luni rezultatul
|
--------------------
renault
megane
- SB 35 BIA
2 Sedane
|
|
laur7901 |
![]()
Post
#334
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 20 October 07 ![]() |
salutare. am luat ieri 19.10 un megane sedan 1.6 privilege
am mers 70 de km si a inceput pedala de ambreiaj sa faca un zgomot ciudat cand o apas si cu si fara motor pornit. azi am plecat prin oras si a inceput sa se auda in mers un tacanit la roata spate ca si cum ar atinge undeva (la viteza mica mai rar la viteza mare mai des) pe bune am masina de 30 de ore si incep sa regret este inexplicabil |
--------------------
renault megane
1.6 16V
2007, privilege
|
|
cipman |
![]()
Post
#335
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Vinde-o! N-are rost sa-ti macini nervii cu pietricelele intrate in gaurile din profilul anvelopei si nici cu switch-ul de la pedala de ambreiaj.
Ia-ti un tramvai, n-are anvelope si nici ambreiaj. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
laur7901 |
![]()
Post
#336
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 20 October 07 ![]() |
o cumperi tu pe bune, iti dau si gps-ul gratuit
20 Oct 2007, 16:12: acum pe bune ce ala switch-ul de la pedala de ambreiaj si ce implicatii are sau trebuie sa ma obisnuiesc cu zgomotul ala? multam de explicatii. This post has been edited by laur7901: 20 Oct 2007, 16:12 |
--------------------
renault megane
1.6 16V
2007, privilege
|
|
pastia |
![]()
Post
#337
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 6 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Vreau sa ma duc si eu maine la Cobalcescu sa-mi faca constatarea la problema cu ambreiajul. Dintre cei care si-au rezolvat problema la Cobalcescu, aveti vreo sugestie ? vreo persoana cu care trebuie vorbit, ca sa evit eventualele discutii legate de acordarea sau nu a garantiei, etc ?
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.6 16v
- ---
2007
|
|
radu83 |
![]()
Post
#338
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 22 March 07 From: Bucuresti ![]() |
eu am schimbat la cobalcescu si nu a fost nici o problema.
sa le spui sa verifice si volanta neaparat. la mine era descentrata si asta era una dintre cauzele trepidatiilor (pe langa schimbare kit ambreiaj ). toti mi s-au parut de treaba acolo. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 / Passat B6 ---
1.6 16v / 1.4 TSI
|
|
cxdani |
![]()
Post
#339
|
Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 21 March 07 ![]() |
Pentru cei care nu sint familiarizati cu detaliile tehnice ale ambreiajului (printre care ma numar si eu) am gasit urmatorul articol:
Ambreiajul bine temperat Alexandru Carol Orice sofer stie ca pedala de ambreiaj ii permite plecarea lina de pe loc si schimbarea vitezelor. Ce se intimpla insa dincolo de pedala, din ce este alcatuit si cum functioneaza ambreiajul, ramine pentru multi un mister total. De fapt, in cazul cutiilor de viteze manuale (nu automate), pedala de ambreiaj actioneaza, prin intermediul unui cablu, tija sau prin intermediul unui sistem hidraulic, un mecanism situat intre cutia de viteze si motor, ansamblu compus din volanta, discul de ambreiaj – care are pe ambele fete un material de frictiune (ferodouri), placa de presiune si rulmentul de presiune. Prin intermediul ambreiajului, miscarea de rotatie a motorului este trimisa cutiei de viteze si de aici, rotilor motrice. Cit timp pedala nu este apasata (ambreiere), placa de presiune preseaza ca intr-un sandwich discul de ambreiaj de volanta atasata de axul principal al motorului, arborele cotit. Cind se apasa pedala de ambreiaj (debreiere), placa de presiune nu mai preseaza discul de ambreiaj pe volanta; in aceasta situatie, miscarea de rotatie a motorului nu se mai transmite cutiei de viteze si astfel pot fi schimbate treptele de viteza. |n momentul decuplarii (debreiere), discul de ambreiaj are in continuare o miscare de rotatie, mai mica insa decit cea a placii de presiune si a volantei. Aceasta diferen- ta de rotatie este suplinita de rulmentul de presiune, solicitat doar in timpul debreierii. Astfel, ambreiajul este primul sistem care permite trecerea progresiva a rotatiei si a puterii motorului catre cutia de viteze, permitind pornirea lenta de pe loc a ma- sinii. Tot ambreiajul protejeaza motorul si transmisia de socurile puternice si periculoase pentru piesele aflate in miscare. De exemplu, la o frinare brusca, atunci cind soferul nu mai are timp sa apese si pedala de ambreiaj, discul de ambreiaj patineaza pe placa de presiune si pe volanta, evitind astfel ruperea arborelui cotit al motorului sau a transmisiei. Debreierea (apa- sarea pedalei) se face intotdeauna brusc, fara nici un inconvenient, pe cind ambreierea (cuplarea) la pornirea de pe loc sau dupa schimbarea treptelor de viteza, trebuie sa fie progresiva, pentru a nu smuci sau „cala” motorul. Ce nu-i place ambreiajului > Eliberarea brusca a pedalei de ambreiaj cind maneta de viteze se afla intr-una din viteze. Astfel, transmisia primeste dintr-o data tot cuplul maxim, iar motorul se opreste fiind infrinat de forta de inertie a masinii. O astfel de manevra poate distruge diverse componente ale transmisiei (axe planetare, disc de ambreiaj etc). Pedala de ambreiaj poate fi eliberata brusc doar daca maneta de viteze se afla la „punctul mort”, in acest caz neexistind pericolul unor defectiuni. > Eliberarea prea lenta a pedalei si in acelasi timp accelerarea puternica a motorului duce la patinarea (cuplarea incompleta) a discului de ambreiaj. Materialul de frictiune (ferodourile) de pe ambele fete ale discului se incing foarte tare, iar arcurile din componenta discului de ambreiaj si care amortizeaza socurile transmisiei se decalesc si nu mai functioneaza corect. > Mentinerea timp indelungat a piciorului pe pedala de ambreiaj (in special la stop, in asteptarea culorii verzi a semaforului) duce la suprasolicitarea rulmentului de presiune si uzura rapida a acestuia. > Sprijinirea piciorului pe pedala de ambreiaj in timpul mersului determina o ambreiere incompleta si duce in timp la uzura prematura a ferodourilor si a rulmentului de presiune. > Aceleasi uzuri apar si in cazul in care sistemul de actionare a ambreiajului (cursa pedalei de ambreiaj) este incorect reglata (pedala actioneaza prea sus). > Fortarea repetata a ambreiajului, fie la urcarea unor pante abrupte, fie la mersul indelungat prin zapada mare sau nisip, fie la tractarea unui alt autoturism sau a unei rulote (apare miros de ars). Suprasolicitarea ambreiajului in astfel de situatii produce uzura saibelor de ferodou, decalirea arcurilor de presiune, deformarea discului de ambreiaj din cauza diferentelor mari de temperatura etc. > Plecarea de pe loc, folosind o treapta superioara de viteza fata de cea indicata. > Trecerea brusca dintr-o treapta superioara de viteza intr-una inferioara, prin eliberarea brusca a pedalei de ambreiaj, poate duce la distrugerea unor piese ale transmisiei. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2 1.6 16V Expression
Octombrie 2006, clima
|
|
mars |
![]()
Post
#340
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Ok, sunt de acord. Dar tot nu mi se pare normal la numai 10.000 km, mai ales ca am am mers frumos cu ea. La berlina a tinut 70.000 pana am vandut-o si Solenza avea 40.000 cand am maritat-o si pe ea si nici una nu a tremurat sau mai stiu io ce... Plus ca e dubios ca pica numai astea 1.6... Cred ca e materialul prost, defect de proiectare sau fabricatie.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#341
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(cxdani @ 23 Oct 2007, 18:06) De exemplu, la o frinare brusca, atunci cind soferul nu mai are timp sa apese si pedala de ambreiaj, discul de ambreiaj patineaza pe placa de presiune si pe volanta, evitind astfel ruperea arborelui cotit al motorului sau a transmisiei. Unele afirmatii sunt discutabile, dar asta e clar bula ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dandutulescu |
![]()
Post
#342
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 376 Joined: 8 March 07 From: Dambovita ![]() |
Am patit si eu ieri dimineata la plecarea de pe loc trepida ambreiajul,am oprit pe loc si am repornit si iar a trepidat, a treia oara si-a revenit mergand normal.Mentionez ca am motor 1.4 16v si numai 7600km iar cu masina merg doar eu.Nu mi se pare normal sa fie asa de fragile renault-urile in conditiile in care Loganul pe care lucrez[masina scoala soferi] are 51000km si nu am schimbat decat consumabilele.
|
--------------------
megane sedane2 GPL
logan laureat GPL
-
08
|
|
Fuzz |
![]()
Post
#343
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
Am schimbat azi dimineata la Meridian ambreiajul. La 7 am lasat masina la ei, la 11.30 m-a sunat cineva de acolo sa imi zica sa vin sa o iau. Am fost sa o iau, am bagat codul de radio-cd, merge snur. Foarte multumit de cei de la Meridian Vest.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
- B-XX-FUZ
Decembrie 2006
|
|
radu83 |
![]()
Post
#344
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 22 March 07 From: Bucuresti ![]() |
si eu am fost multumit de ei pana a revenit problema dupa approx 2 zile.
sper sa nu fie si la tine cazul. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 / Passat B6 ---
1.6 16v / 1.4 TSI
|
|
ciobi |
![]()
Post
#345
|
![]() BMF Group: Members Posts: 254 Joined: 20 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Al meu tremura putin de tot de vreo cateva saptamani. In schimb luni si marti am facut niste drumuri mai lungi prin Bucuresti si cu ceva greutate in masina (vreo 80-90 kg in plus fata de normal...deci nesemnificativ) si am simtit ca tremura din ce in ce mai mult. Am incercat sa plec ba mai tare...ba mai incet...in toate felurile...si nimic. Tremura rau si doar cand se incalzeste putin...dupa ce merg ceva timp bara la bara. Ma scoate din sarite rau treaba asta. Oricum se apropie cea de a doua revizie, mai am vreo 5000 km, asa ca ma voi duce mai devreme. Nu am dat in ea (de parca as avea ce sa alerg) nu am bruscat intr-un mod evident ambreiajul. Si toate astea se intampla la numai 19500 km, masina fiind luata in luna mai anul asta. Si imi e asa o greata sa ma duc sa stau la cheremul stimabililor din service. Si ca sa fie meniul complet...am observat ieri ca am si o mare galma la cauciucul fata dreapta iar janta pare crapata chair sub respectiva galma. Ma voi duce sa o dau jos sa o vad mai bine...si daca si janta e busita...atunci direct la casco cu ea. Alte drumuri...alt timp pierdut. Ar fi a doua oara cand imi cumpar cauciucuri noi la masina asta...in numai 6 luni. Si sa mai amintesc ca zdrangane la gropi si denivelari, ca uneori nu se aprinde bordul, ca uneori merg stergatoarele puse pe automat de nebune...fara a fi picatura de apa pe parbriz, ca la un moment dat nu a mai vrut sa porneasca...in fine...sunt nesemnficative. Dar treaba asta cu ambreiajul mi se pare cea mai nasoala. Aseara cel putin...nici nu puteam sa demarez mai tare ca facea ca toate alea. Si ca sa imi aplifice nervii...cei cu care eram in masina..ma intrebau ca ce am...de ce plec asa de pe loc...de tremura toata masina. Ambreiajul bata-l vina.
|
--------------------
Renault
Megane Estate Lux Privilege 1.6 16V B-XX-BMF
2007
|
|
cxdani |
![]()
Post
#346
|
Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 21 March 07 ![]() |
Cam pe la 10000 km a inceput sa se manifeste si la mine tremuratul. De atunci am incercat sa fiu cit mai delicat cu ambreiajul. Acum am 20000 km si simt ca nu se mai poate, trebuie neaparat sa il schimb pentru ca tremura cam mereu cind plec de pe loc, si chiar si cind schimb in a doua.
Toate celelalte "mici" probleme nici nu le mai bag in seama (greierasi, probleme la pornire, etc). Foarte dezamagit de calitatea Reno. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2 1.6 16V Expression
Octombrie 2006, clima
|
|
19vik |
![]()
Post
#347
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
ciobi: daca tu schimbi anvelopele la sase luni, pentru ca le faci galme si spargi jentile si mai incepe sa si zdrangane la gropi, nu cred ca e vina masinii.
Eu in dimineata asta, am patit la o intersectie aglomerata cand voind sa avansez cam un metru, cu rotile putin virate, mi-a trepidat ff. urat si masina aproape ca nici nu s-a miscat, initial am crezut ca am gresit treapta de viteza, dar nu, am calcat ambreiajul, am incercat din nou si la fel, (am crezut ca nu mai pot pleca de acolo), abia a traia oara a trepidat mult mai putin si am reusit sa plec de pe loc (din fata blocului nu facusem nici un km., deci nu era ambreiajul incins, si de fiecare data am incercat sa plec de pe loc foarte incet, nici vorba de plecat mai in forta , iar asfaltul era uscat si fara valuri). Ajungand la serviciu, unde am destul spatiu intr-o curte imensa, am incercat plecari de pe loc si mai incet si mai in forta, dar nu a mai facut asa, sau ff slab. Inainte de prima revizie, facuta pe la 13800 km, am reclamat printre altele trepidatii la plecarea de pe loc ceva mai in forta, dar nu cu scartait de roti si in urma testului de drum, mecanicul a spus ca anvelopele pierd aderenta cu solul (pe vremea aia nu urmaream acest forum si ma gandeam la planetare nu la ambreiaj si desi nu prea am fost multumit de explictia lui, am lasat-o asa). De atunci nu am mai observat fenomenul pana de curand cand a reaparut mai pregnant, dar nu se manifesta totdeauna. Eu am obserbat ca apare in special la plecarea de pe loc cu rotile putin virate. In prezent am 35.600 km. Ce credeti, e de la ambreiaj? Mai rezista pana ies din iarna? Mi-e groaza sa ma duc acum la service si sa mai dau si ~1000 roni, sa schimb kit-ul. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
dumid |
![]()
Post
#348
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am citit tot topicul si am vazut ca in afara a 2 bicorpuri (2003) si un estate (ciobi), in rest aceasta problema se prezinta doar la sedan. Este asa sau nu am fost eu atent.? Oare sa aiba fabrica din Turcia alt furnizor de ambreiaje sau este diferit fata de cel al uni bicorp? (cu toate ca nu cred, avand aceleasi motoare).
|
--------------------
5461
1997
2012
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#349
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Depinde. Se vand mult mai multe Sedanuri decat bicopruri si estateuri.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dumid |
![]()
Post
#350
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Sunt constient de chestia asta! Totusi, nu ti se pare ciudat?
|
--------------------
5461
1997
2012
|
|
ncristi |
![]()
Post
#351
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Au acelasi kit facut de valeo
![]() O firma care ofera calitate de kko...sau poate ca de vina sunt specificatiile (jenante multe din ele) renault pentru ca valeo produce pentru o grmada de marci carora nu le pica ambreiajul la 10k. |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
Wolverine |
![]()
Post
#352
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.085 Joined: 6 September 07 From: Galati ![]() |
Eu am 5000 de km si cateodata si la mine in treapta I trepideaza masina, si mai patesc cuplez in treapta I dar f greu, parca as vrea sa bag a II-a pe la 80 de ex.
Sa fie de la disc, cutie? Dati-mi si mie un sfat. |
--------------------
Renault
MB II.2 2006/1.6 16V 110CP/Expresion
Audio Conenction Box/Folie/ va urma....
|
|
cxdani |
![]()
Post
#353
|
Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 21 March 07 ![]() |
Stie cineva daca exista alti furnizori pentru kitul de ambreiaj pentru megane?
Ca asta pe care-l pune reno e de tot rahatul. Parca zicea cineva ca a schimbat de doua ori ambreiajul in 20000km. La fel fac si cu bobinele. Tot porcarii de Sagem pun. This post has been edited by cxdani: 8 Nov 2007, 16:50 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2 1.6 16V Expression
Octombrie 2006, clima
|
|
ghertzoi |
![]()
Post
#354
|
Membru autentic Group: Members Posts: 640 Joined: 18 March 07 From: varza a la cluj ![]() |
pt. wolverine: treaba cu trepidatul sa nu fie de la subturare cand pleci de pe loc (adica sa nu apesi destul acceleratia sau lasi prea repede ambreiajul si scade pe la 600 ture motorul, de unde apar si vibratiile)
legat de treapta intai daca iti agatza tare cand stai pe loc atunci posibil sa fie o problema daca e in miscare si intra greu eu stiu ca e normal (in sensu ca e o protectie sa nu ai viteza prea mare si sa bagi in vit 1)...alte pareri ? |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
|
|
19vik |
![]()
Post
#355
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Acum, plecand de la serviciu, am patit la fel ca de dimineata, la fiecare plecare de pe loc, facea foarte urat, nu puteam sa plec decat urcand turatia pe la 2000rpm, pe masura ce s-a incalzit motorul, a facut din ce in ce mai putin, iar dupa vre-o doi km, nu a mai facut deloc. Ajungand acasa, am facut iar probe si numai la porniri de pe loc in forta si subturat trepida foarte usor, incomparabil cu ce facea la rece. Avand in vedere ca majoritatea din acest topic spun ca fenomenul apare sau se amplifica cu ambreiajul cald sau incins, ma gandesc ca am o problema cu vre-o bujie sau vre-o bobina, mai ales ca la rece, motorul se comporta cam ca cele pe carburator, dar asta am remarcat si in prima si in a doua iarna de cand am masina.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#356
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
@cxdani
datele de pe placuta ovala si-ti fac o oferta maine cu toate brandurie care produc pentru motorizarea ta. |
--------------------
Renault
Megane IV
- BV 22 ROC
Sedan TCE140 2022 tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
Cristilica |
![]()
Post
#357
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 8 November 06 From: Bucuresti ![]() |
De retinut.
Ce au facut baieti de la Renault Romanaia pentru abreiajul meu (parerea mea dupa 10 luni.) Daca cititi aici http://www.reno.ro/Disc-ambreiaj-page-3-t45985-s60.html, am scris despre faptul ca kit-ul de ambreiaj Valeo in cutia originala Renault avea discul de abreiaj cu inscriptia LUK. LUK fiind o alta firma care produce ambreiaje (ca si Sacks). De ceva vreme a inceput sa imi tremure ambreiajul dar foarte "putin" si chiar la rece, zic eu. Cum am avut o problema cu compresorul si am fost in service acum 2 saptamani, mi-a venit idea sa intreb inginerii de la service si despre acest aspect. Raspunsul lor a fost: "Este posibil dar ca nu ei sunt cei care au luat aceasta decizie ci Renault', vrand sa se culpeze de acest aspect. Sunt curios sa aflu daca cineva care a schimbat ambreiajul, a mai intalnit acest aspect. Oricum acum banuiesc ca as avea probleme si cu tampoanele pentru ca imi tremura masina la relanti, poate de aici apare si acest nou tremurat la plecare de pe loc (la rece si la cald, uneori). Azi ma duc la alt SERVICE sa-mi rezolv, din nou problema cu compresorul de AC si am sa-i intreb si cum sta treaba cu ambreiajul pe garantie. |
--------------------
Renault
Talisman Intens 1.6 TCE cu trapa
2017
|
|
billabong |
![]()
Post
#358
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 11 October 07 ![]() |
De accord cu voi.si la clio sunt aceleasi simptome..prinde sus amreajul si smuceste in primele 2 trepte de viteza.Oricum f obositor de condus prin oras
|
--------------------
Renault
Clio II
-
2003 -
|
|
Wolverine |
![]()
Post
#359
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.085 Joined: 6 September 07 From: Galati ![]() |
ghertzoi: posibil sa ai dreptate, o sa am grija sa ma uit la turometru cand plec, o fi eu mai paranoic:D
|
--------------------
Renault
MB II.2 2006/1.6 16V 110CP/Expresion
Audio Conenction Box/Folie/ va urma....
|
|
cxdani |
![]()
Post
#360
|
Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 21 March 07 ![]() |
QUOTE(RADU__ @ 8 Nov 2007, 19:34) @cxdani datele de pe placuta ovala si-ti fac o oferta maine cu toate brandurie care produc pentru motorizarea ta. Momentan mai am un an garantie si va trebui sa merg pe mina lor, adica sa pun tot ambreiajul de la reno. Dupa garantie mai mult ca sigur ca o sa schimb citeva piese aflate pe lista neagra. Probabil ca o sa fie si kitul de ambreiaj. Ma intereseaza oferta ta, la modul ca e bine de retinut ce optiuni am dupa garantie. Unde e placuta ovala de care ai pomenit? Scuze, dar nu prea imi bag nasul pe sub capota decit cind pun lichid de parbriz si mai verific uleiul. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2 1.6 16V Expression
Octombrie 2006, clima
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 12:24 |