Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

98 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare

Fuzz
post 19 Oct 2007, 15:08
Post #331


gHIdusul


Group: Members
Posts: 1.013
Joined: 21 October 06
From: RFG




Am fost azi la Meridian Vest, au constata ca mai trepida, nu la fel de tare cum mai patesc eu in trafic, dar destul incat sa ma cheme sa verifice discul, si sa il schimbe pe garantie daca nu e "albastru" smile.gif


--------------------
Renault Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp - B-XX-FUZ Decembrie 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 20 Oct 2007, 01:14
Post #332


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(geo_toth @ 19 Oct 2007, 10:37)
buna,am si eu un megane de 1,6 16V si uneori face figuri mai ales la rece trepideaza de cind sa racit timpul,dar asa in trafic nu ma pling am fost la service de am schimbat semeringul de la palier si cred ca nu au reglat ambreajul cum a fost ca atunci cind schimb viteza parca agata ceva in cutiade viteze
*



Sau nu l-au aerisit cum trebuia, sau n-au reglat cablul, daca e pe cablu..

This post has been edited by andu911: 20 Oct 2007, 01:14


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo_toth
post 20 Oct 2007, 08:17
Post #333


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 2 October 07




luni ma duc peste ei sa rezolve problema sint prpgramat ,multumesc domnule Andu 911 pentru sugestii sper sa fie doarvorba de niste reglaje??? va spun luni rezultatul


--------------------
renault megane - SB 35 BIA 2 Sedane
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur7901
post 20 Oct 2007, 15:56
Post #334


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 20 October 07




salutare. am luat ieri 19.10 un megane sedan 1.6 privilege
am mers 70 de km si a inceput pedala de ambreiaj sa faca un zgomot ciudat cand o apas si cu si fara motor pornit.
azi am plecat prin oras si a inceput sa se auda in mers un tacanit la roata spate ca si cum ar atinge undeva (la viteza mica mai rar la viteza mare mai des)
pe bune am masina de 30 de ore si incep sa regret este inexplicabil


--------------------
renault megane 1.6 16V 2007, privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 20 Oct 2007, 16:04
Post #335


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Vinde-o! N-are rost sa-ti macini nervii cu pietricelele intrate in gaurile din profilul anvelopei si nici cu switch-ul de la pedala de ambreiaj.
Ia-ti un tramvai, n-are anvelope si nici ambreiaj.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur7901
post 20 Oct 2007, 16:09
Post #336


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 20 October 07




o cumperi tu pe bune, iti dau si gps-ul gratuit

20 Oct 2007, 16:12:
acum pe bune ce ala switch-ul de la pedala de ambreiaj si ce implicatii are sau trebuie sa ma obisnuiesc cu zgomotul ala? multam de explicatii.


This post has been edited by laur7901: 20 Oct 2007, 16:12


--------------------
renault megane 1.6 16V 2007, privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastia
post 22 Oct 2007, 07:24
Post #337


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 6 June 05
From: Bucuresti




Vreau sa ma duc si eu maine la Cobalcescu sa-mi faca constatarea la problema cu ambreiajul. Dintre cei care si-au rezolvat problema la Cobalcescu, aveti vreo sugestie ? vreo persoana cu care trebuie vorbit, ca sa evit eventualele discutii legate de acordarea sau nu a garantiei, etc ?


--------------------
Renault Megane 2.2 1.6 16v - --- 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu83
post 22 Oct 2007, 09:19
Post #338


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 22 March 07
From: Bucuresti




eu am schimbat la cobalcescu si nu a fost nici o problema.
sa le spui sa verifice si volanta neaparat. la mine era descentrata si asta era una dintre cauzele trepidatiilor (pe langa schimbare kit ambreiaj ).
toti mi s-au parut de treaba acolo.


--------------------
Renault Megane 2.2 / Passat B6 --- 1.6 16v / 1.4 TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cxdani
post 23 Oct 2007, 17:06
Post #339


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 21 March 07




Pentru cei care nu sint familiarizati cu detaliile tehnice ale ambreiajului (printre care ma numar si eu) am gasit urmatorul articol:

Ambreiajul bine temperat
Alexandru Carol

Orice sofer stie ca pedala de ambreiaj ii permite plecarea lina de pe loc si schimbarea vitezelor. Ce se intimpla insa dincolo de pedala, din ce este alcatuit si cum functioneaza ambreiajul, ramine pentru multi un mister total. De fapt, in cazul cutiilor de viteze manuale (nu automate), pedala de ambreiaj actioneaza, prin intermediul unui cablu, tija sau prin intermediul unui sistem hidraulic, un mecanism situat intre cutia de viteze si motor, ansamblu compus din volanta, discul de ambreiaj – care are pe ambele fete un material de frictiune (ferodouri), placa de presiune si rulmentul de presiune.

Prin intermediul ambreiajului, miscarea de rotatie a motorului este trimisa cutiei de viteze si de aici, rotilor motrice. Cit timp pedala nu este apasata (ambreiere), placa de presiune preseaza ca intr-un sandwich discul de ambreiaj de volanta atasata de axul principal al motorului, arborele cotit. Cind se apasa pedala de ambreiaj (debreiere), placa de presiune nu mai preseaza discul de ambreiaj pe volanta; in aceasta situatie, miscarea de rotatie a motorului nu se mai transmite cutiei de viteze si astfel pot fi schimbate treptele de viteza. |n momentul decuplarii (debreiere), discul de ambreiaj are in continuare o miscare de rotatie, mai mica insa decit cea a placii de presiune si a volantei. Aceasta diferen- ta de rotatie este suplinita de rulmentul de presiune, solicitat doar in timpul debreierii. Astfel, ambreiajul este primul sistem care permite trecerea progresiva a rotatiei si a puterii motorului catre cutia de viteze, permitind pornirea lenta de pe loc a ma- sinii. Tot ambreiajul protejeaza motorul si transmisia de socurile puternice si periculoase pentru piesele aflate in miscare. De exemplu, la o frinare brusca, atunci cind soferul nu mai are timp sa apese si pedala de ambreiaj, discul de ambreiaj patineaza pe placa de presiune si pe volanta, evitind astfel ruperea arborelui cotit al motorului sau a transmisiei. Debreierea (apa- sarea pedalei) se face intotdeauna brusc, fara nici un inconvenient, pe cind ambreierea (cuplarea) la pornirea de pe loc sau dupa schimbarea treptelor de viteza, trebuie sa fie progresiva, pentru a nu smuci sau „cala” motorul.

Ce nu-i place ambreiajului

> Eliberarea brusca a pedalei de ambreiaj cind maneta de viteze se afla intr-una din viteze. Astfel, transmisia primeste dintr-o data tot cuplul maxim, iar motorul se opreste fiind infrinat de forta de inertie a masinii. O astfel de manevra poate distruge diverse componente ale transmisiei (axe planetare, disc de ambreiaj etc). Pedala de ambreiaj poate fi eliberata brusc doar daca maneta de viteze se afla la „punctul mort”, in acest caz neexistind pericolul unor defectiuni. > Eliberarea prea lenta a pedalei si in acelasi timp accelerarea puternica a motorului duce la patinarea (cuplarea incompleta) a discului de ambreiaj. Materialul de frictiune (ferodourile) de pe ambele fete ale discului se incing foarte tare, iar arcurile din componenta discului de ambreiaj si care amortizeaza socurile transmisiei se decalesc si nu mai functioneaza corect.

> Mentinerea timp indelungat a piciorului pe pedala de ambreiaj (in special la stop, in asteptarea culorii verzi a semaforului) duce la suprasolicitarea rulmentului de presiune si uzura rapida a acestuia.

> Sprijinirea piciorului pe pedala de ambreiaj in timpul mersului determina o ambreiere incompleta si duce in timp la uzura prematura a ferodourilor si a rulmentului de presiune.

> Aceleasi uzuri apar si in cazul in care sistemul de actionare a ambreiajului (cursa pedalei de ambreiaj) este incorect reglata (pedala actioneaza prea sus).

> Fortarea repetata a ambreiajului, fie la urcarea unor pante abrupte, fie la mersul indelungat prin zapada mare sau nisip, fie la tractarea unui alt autoturism sau a unei rulote (apare miros de ars). Suprasolicitarea ambreiajului in astfel de situatii produce uzura saibelor de ferodou, decalirea arcurilor de presiune, deformarea discului de ambreiaj din cauza diferentelor mari de temperatura etc.

> Plecarea de pe loc, folosind o treapta superioara de viteza fata de cea indicata.

> Trecerea brusca dintr-o treapta superioara de viteza intr-una inferioara, prin eliberarea brusca a pedalei de ambreiaj, poate duce la distrugerea unor piese ale transmisiei.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 1.6 16V Expression Octombrie 2006, clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 23 Oct 2007, 20:09
Post #340


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Ok, sunt de acord. Dar tot nu mi se pare normal la numai 10.000 km, mai ales ca am am mers frumos cu ea. La berlina a tinut 70.000 pana am vandut-o si Solenza avea 40.000 cand am maritat-o si pe ea si nici una nu a tremurat sau mai stiu io ce... Plus ca e dubios ca pica numai astea 1.6... Cred ca e materialul prost, defect de proiectare sau fabricatie.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 23 Oct 2007, 22:42
Post #341


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(cxdani @ 23 Oct 2007, 18:06)
De exemplu, la o frinare brusca, atunci cind soferul nu mai are timp sa apese si pedala de ambreiaj, discul de ambreiaj patineaza pe placa de presiune si pe volanta, evitind astfel ruperea arborelui cotit al motorului sau a transmisiei.



Unele afirmatii sunt discutabile, dar asta e clar bula radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif .


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandutulescu
post 23 Oct 2007, 23:10
Post #342


Membru autentic


Group: Members
Posts: 376
Joined: 8 March 07
From: Dambovita




Am patit si eu ieri dimineata la plecarea de pe loc trepida ambreiajul,am oprit pe loc si am repornit si iar a trepidat, a treia oara si-a revenit mergand normal.Mentionez ca am motor 1.4 16v si numai 7600km iar cu masina merg doar eu.Nu mi se pare normal sa fie asa de fragile renault-urile in conditiile in care Loganul pe care lucrez[masina scoala soferi] are 51000km si nu am schimbat decat consumabilele.


--------------------
megane sedane2 GPL logan laureat GPL - 08
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fuzz
post 24 Oct 2007, 12:48
Post #343


gHIdusul


Group: Members
Posts: 1.013
Joined: 21 October 06
From: RFG




Am schimbat azi dimineata la Meridian ambreiajul. La 7 am lasat masina la ei, la 11.30 m-a sunat cineva de acolo sa imi zica sa vin sa o iau. Am fost sa o iau, am bagat codul de radio-cd, merge snur. Foarte multumit de cei de la Meridian Vest.


--------------------
Renault Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp - B-XX-FUZ Decembrie 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu83
post 24 Oct 2007, 17:41
Post #344


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 22 March 07
From: Bucuresti




si eu am fost multumit de ei pana a revenit problema dupa approx 2 zile.
sper sa nu fie si la tine cazul.


--------------------
Renault Megane 2.2 / Passat B6 --- 1.6 16v / 1.4 TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciobi
post 8 Nov 2007, 08:30
Post #345


BMF


Group: Members
Posts: 254
Joined: 20 December 05
From: Bucuresti




Al meu tremura putin de tot de vreo cateva saptamani. In schimb luni si marti am facut niste drumuri mai lungi prin Bucuresti si cu ceva greutate in masina (vreo 80-90 kg in plus fata de normal...deci nesemnificativ) si am simtit ca tremura din ce in ce mai mult. Am incercat sa plec ba mai tare...ba mai incet...in toate felurile...si nimic. Tremura rau si doar cand se incalzeste putin...dupa ce merg ceva timp bara la bara. Ma scoate din sarite rau treaba asta. Oricum se apropie cea de a doua revizie, mai am vreo 5000 km, asa ca ma voi duce mai devreme. Nu am dat in ea (de parca as avea ce sa alerg) nu am bruscat intr-un mod evident ambreiajul. Si toate astea se intampla la numai 19500 km, masina fiind luata in luna mai anul asta. Si imi e asa o greata sa ma duc sa stau la cheremul stimabililor din service. Si ca sa fie meniul complet...am observat ieri ca am si o mare galma la cauciucul fata dreapta iar janta pare crapata chair sub respectiva galma. Ma voi duce sa o dau jos sa o vad mai bine...si daca si janta e busita...atunci direct la casco cu ea. Alte drumuri...alt timp pierdut. Ar fi a doua oara cand imi cumpar cauciucuri noi la masina asta...in numai 6 luni. Si sa mai amintesc ca zdrangane la gropi si denivelari, ca uneori nu se aprinde bordul, ca uneori merg stergatoarele puse pe automat de nebune...fara a fi picatura de apa pe parbriz, ca la un moment dat nu a mai vrut sa porneasca...in fine...sunt nesemnficative. Dar treaba asta cu ambreiajul mi se pare cea mai nasoala. Aseara cel putin...nici nu puteam sa demarez mai tare ca facea ca toate alea. Si ca sa imi aplifice nervii...cei cu care eram in masina..ma intrebau ca ce am...de ce plec asa de pe loc...de tremura toata masina. Ambreiajul bata-l vina.


--------------------
Renault Megane Estate Lux Privilege 1.6 16V B-XX-BMF 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cxdani
post 8 Nov 2007, 13:19
Post #346


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 21 March 07




Cam pe la 10000 km a inceput sa se manifeste si la mine tremuratul. De atunci am incercat sa fiu cit mai delicat cu ambreiajul. Acum am 20000 km si simt ca nu se mai poate, trebuie neaparat sa il schimb pentru ca tremura cam mereu cind plec de pe loc, si chiar si cind schimb in a doua.
Toate celelalte "mici" probleme nici nu le mai bag in seama (greierasi, probleme la pornire, etc).
Foarte dezamagit de calitatea Reno.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 1.6 16V Expression Octombrie 2006, clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 8 Nov 2007, 13:24
Post #347


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




ciobi: daca tu schimbi anvelopele la sase luni, pentru ca le faci galme si spargi jentile si mai incepe sa si zdrangane la gropi, nu cred ca e vina masinii.
Eu in dimineata asta, am patit la o intersectie aglomerata cand voind sa avansez cam un metru, cu rotile putin virate, mi-a trepidat ff. urat si masina aproape ca nici nu s-a miscat, initial am crezut ca am gresit treapta de viteza, dar nu, am calcat ambreiajul, am incercat din nou si la fel, (am crezut ca nu mai pot pleca de acolo), abia a traia oara a trepidat mult mai putin si am reusit sa plec de pe loc (din fata blocului nu facusem nici un km., deci nu era ambreiajul incins, si de fiecare data am incercat sa plec de pe loc foarte incet, nici vorba de plecat mai in forta , iar asfaltul era uscat si fara valuri). Ajungand la serviciu, unde am destul spatiu intr-o curte imensa, am incercat plecari de pe loc si mai incet si mai in forta, dar nu a mai facut asa, sau ff slab. Inainte de prima revizie, facuta pe la 13800 km, am reclamat printre altele trepidatii la plecarea de pe loc ceva mai in forta, dar nu cu scartait de roti si in urma testului de drum, mecanicul a spus ca anvelopele pierd aderenta cu solul (pe vremea aia nu urmaream acest forum si ma gandeam la planetare nu la ambreiaj si desi nu prea am fost multumit de explictia lui, am lasat-o asa). De atunci nu am mai observat fenomenul pana de curand cand a reaparut mai pregnant, dar nu se manifesta totdeauna. Eu am obserbat ca apare in special la plecarea de pe loc cu rotile putin virate. In prezent am 35.600 km. Ce credeti, e de la ambreiaj? Mai rezista pana ies din iarna? Mi-e groaza sa ma duc acum la service si sa mai dau si ~1000 roni, sa schimb kit-ul.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumid
post 8 Nov 2007, 13:45
Post #348


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti




Am citit tot topicul si am vazut ca in afara a 2 bicorpuri (2003) si un estate (ciobi), in rest aceasta problema se prezinta doar la sedan. Este asa sau nu am fost eu atent.? Oare sa aiba fabrica din Turcia alt furnizor de ambreiaje sau este diferit fata de cel al uni bicorp? (cu toate ca nu cred, avand aceleasi motoare).


--------------------
5461 1997 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 8 Nov 2007, 14:12
Post #349


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Depinde. Se vand mult mai multe Sedanuri decat bicopruri si estateuri.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumid
post 8 Nov 2007, 14:16
Post #350


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti




Sunt constient de chestia asta! Totusi, nu ti se pare ciudat?


--------------------
5461 1997 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 8 Nov 2007, 15:40
Post #351


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Au acelasi kit facut de valeo wacko.gif

O firma care ofera calitate de kko...sau poate ca de vina sunt specificatiile (jenante multe din ele) renault pentru ca valeo produce pentru o grmada de marci carora nu le pica ambreiajul la 10k.


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolverine
post 8 Nov 2007, 15:59
Post #352


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.085
Joined: 6 September 07
From: Galati




Eu am 5000 de km si cateodata si la mine in treapta I trepideaza masina, si mai patesc cuplez in treapta I dar f greu, parca as vrea sa bag a II-a pe la 80 de ex.
Sa fie de la disc, cutie?
Dati-mi si mie un sfat.


--------------------
Renault MB II.2 2006/1.6 16V 110CP/Expresion Audio Conenction Box/Folie/ va urma....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cxdani
post 8 Nov 2007, 16:33
Post #353


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 21 March 07




Stie cineva daca exista alti furnizori pentru kitul de ambreiaj pentru megane?
Ca asta pe care-l pune reno e de tot rahatul. Parca zicea cineva ca a schimbat de doua ori ambreiajul in 20000km.
La fel fac si cu bobinele. Tot porcarii de Sagem pun.

This post has been edited by cxdani: 8 Nov 2007, 16:50


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 1.6 16V Expression Octombrie 2006, clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghertzoi
post 8 Nov 2007, 16:43
Post #354


Membru autentic


Group: Members
Posts: 640
Joined: 18 March 07
From: varza a la cluj




pt. wolverine: treaba cu trepidatul sa nu fie de la subturare cand pleci de pe loc (adica sa nu apesi destul acceleratia sau lasi prea repede ambreiajul si scade pe la 600 ture motorul, de unde apar si vibratiile)

legat de treapta intai daca iti agatza tare cand stai pe loc atunci posibil sa fie o problema daca e in miscare si intra greu eu stiu ca e normal (in sensu ca e o protectie sa nu ai viteza prea mare si sa bagi in vit 1)...alte pareri ?


--------------------
Renault Megane 2.2 2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 8 Nov 2007, 17:18
Post #355


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Acum, plecand de la serviciu, am patit la fel ca de dimineata, la fiecare plecare de pe loc, facea foarte urat, nu puteam sa plec decat urcand turatia pe la 2000rpm, pe masura ce s-a incalzit motorul, a facut din ce in ce mai putin, iar dupa vre-o doi km, nu a mai facut deloc. Ajungand acasa, am facut iar probe si numai la porniri de pe loc in forta si subturat trepida foarte usor, incomparabil cu ce facea la rece. Avand in vedere ca majoritatea din acest topic spun ca fenomenul apare sau se amplifica cu ambreiajul cald sau incins, ma gandesc ca am o problema cu vre-o bujie sau vre-o bobina, mai ales ca la rece, motorul se comporta cam ca cele pe carburator, dar asta am remarcat si in prima si in a doua iarna de cand am masina.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 8 Nov 2007, 17:34
Post #356


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




@cxdani
datele de pe placuta ovala si-ti fac o oferta maine cu toate brandurie care produc pentru motorizarea ta.


--------------------
Renault Megane IV - BV 22 ROC Sedan TCE140 2022
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristilica
post 9 Nov 2007, 09:08
Post #357


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 8 November 06
From: Bucuresti




De retinut.

Ce au facut baieti de la Renault Romanaia pentru abreiajul meu (parerea mea dupa 10 luni.) Daca cititi aici http://www.reno.ro/Disc-ambreiaj-page-3-t45985-s60.html, am scris despre faptul ca kit-ul de ambreiaj Valeo in cutia originala Renault avea discul de abreiaj cu inscriptia LUK. LUK fiind o alta firma care produce ambreiaje (ca si Sacks). De ceva vreme a inceput sa imi tremure ambreiajul dar foarte "putin" si chiar la rece, zic eu. Cum am avut o problema cu compresorul si am fost in service acum 2 saptamani, mi-a venit idea sa intreb inginerii de la service si despre acest aspect. Raspunsul lor a fost: "Este posibil dar ca nu ei sunt cei care au luat aceasta decizie ci Renault', vrand sa se culpeze de acest aspect. Sunt curios sa aflu daca cineva care a schimbat ambreiajul, a mai intalnit acest aspect. Oricum acum banuiesc ca as avea probleme si cu tampoanele pentru ca imi tremura masina la relanti, poate de aici apare si acest nou tremurat la plecare de pe loc (la rece si la cald, uneori). Azi ma duc la alt SERVICE sa-mi rezolv, din nou problema cu compresorul de AC si am sa-i intreb si cum sta treaba cu ambreiajul pe garantie.


--------------------
Renault Talisman Intens 1.6 TCE cu trapa 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
billabong
post 9 Nov 2007, 09:57
Post #358


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 11 October 07




De accord cu voi.si la clio sunt aceleasi simptome..prinde sus amreajul si smuceste in primele 2 trepte de viteza.Oricum f obositor de condus prin oras


--------------------
Renault Clio II - 2003 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolverine
post 9 Nov 2007, 09:57
Post #359


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.085
Joined: 6 September 07
From: Galati




ghertzoi: posibil sa ai dreptate, o sa am grija sa ma uit la turometru cand plec, o fi eu mai paranoic:D


--------------------
Renault MB II.2 2006/1.6 16V 110CP/Expresion Audio Conenction Box/Folie/ va urma....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cxdani
post 9 Nov 2007, 11:29
Post #360


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 21 March 07




QUOTE(RADU__ @ 8 Nov 2007, 19:34)
@cxdani
datele de pe placuta ovala si-ti fac o oferta maine cu toate brandurie care produc pentru motorizarea ta.
*



Momentan mai am un an garantie si va trebui sa merg pe mina lor, adica sa pun tot ambreiajul de la reno.
Dupa garantie mai mult ca sigur ca o sa schimb citeva piese aflate pe lista neagra. Probabil ca o sa fie si kitul de ambreiaj.

Ma intereseaza oferta ta, la modul ca e bine de retinut ce optiuni am dupa garantie.
Unde e placuta ovala de care ai pomenit? Scuze, dar nu prea imi bag nasul pe sub capota decit cind pun lichid de parbriz si mai verific uleiul.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 1.6 16V Expression Octombrie 2006, clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
98 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 12:24
Dacia