Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

59 Pages « < 51 52 53 54 55 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Tampoane motor-caroserie, Megane 2 toate motorizarile

argon
post 19 Feb 2016, 09:40
Post #1561


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Bieleta anticuplu nu are cum sa fie intreaga la km aia, tine maxim 120.000 km, si nu se verifica cu levierul, se vede clar vizual ca e rupta. Daca chiar e buna acea bieleta, desi ma indoiesc, directia e stabila? Pot fi si bucsele de la cadru, alea preiau toata acceleratia si frana..

This post has been edited by argon: 19 Feb 2016, 09:42


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_X
post 19 Feb 2016, 09:50
Post #1562


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 17 October 15
From: Brașov




Nu este ruptă, este întreagă și direcția este perfect stabilă. Nu știu la ce bucșe te referi, poți să îmi dai un link?

LE: Am găsit, mersi.

Singurele simptome pe care le am sunt: smucește când iau piciorul sau apăs pe accelerație (inclusiv la frână de motor).

This post has been edited by Mr_X: 19 Feb 2016, 09:55


--------------------
Renault Megane II 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Feb 2016, 10:30
Post #1563


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Alea sunt simptomeme clasice de bietela antirasturnare combinat eventual cu hidroelastic. Nu trebuie sa fie neaparat rupte, ci moi, in timp se blegesc, si oscileaza motorul+cutie prea mult la acc/frana de motor.

PS: Ca sa fie motorul ferm, te costa ~170 lei hidroelastic Hutchinson (de dci e mult mai bun) , si ~100 lei bieleta atirasturnare metalica cu bucse pline, nu fa greseala sa pui din aia imbracata in cauciuc, ca e bleaga de noua.

This post has been edited by argon: 19 Feb 2016, 10:33


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 19 Feb 2016, 11:30
Post #1564


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.023
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Cica aia metalica ar fi de Duster. D-aia am si eu acuma. E ok.


--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail 2005/2017 Influence/Tekna - HAN/AIZ/DIA
Alexandru.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brandy_tdi
post 19 Feb 2016, 12:19
Post #1565


Aerial Member


Group: Members
Posts: 749
Joined: 22 October 05
From: Bucuresti




La al meu dci e mai ok sa o caut pe cea metalica? De cand am schimbat aceasta bieleta la cutie cu una de cauciuc hutchinson are mai mult balans in schimbator. Ce-i drept inca nu am apucat sa schimb tamponul hidroelastic.

This post has been edited by brandy_tdi: 19 Feb 2016, 12:20


--------------------
Renault Megane 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_X
post 19 Feb 2016, 15:21
Post #1566


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 17 October 15
From: Brașov




QUOTE(argon @ 19 Feb 2016, 10:30)
Alea sunt simptomeme clasice de bietela antirasturnare combinat eventual cu hidroelastic. Nu trebuie sa fie neaparat rupte, ci moi, in timp se blegesc, si oscileaza motorul+cutie prea mult la acc/frana de motor.

PS: Ca sa fie motorul ferm,  te costa ~170 lei hidroelastic Hutchinson (de dci e mult mai bun) , si ~100 lei bieleta atirasturnare metalica cu bucse pline, nu fa greseala sa pui din aia imbracata in cauciuc, ca e bleaga de noua.
*



Mersi. Din aia îmbrăcată în cauciuc am acum.

20 Feb 2016, 14:16:
Am verificat acum din nou cu frâna de mână trasă și încercat de plecat de pe loc, cu ea pe rampă. Bieleta anticuplu este în perfectă stare. De vină este tamponul hidroelastic moale.

Acum am unul cu dungă galbenă, dar cred că mă orientez și eu spre un tampon de 1.5 dci. Însă, fiind mai tare, mi-e frică să nu transmită vibrații în caroserie...

This post has been edited by Mr_X: 20 Feb 2016, 14:16


--------------------
Renault Megane II 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TeodorB.
post 21 Feb 2016, 10:29
Post #1567


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 28 May 15




Salut!
Din senin masina mea (megane 2004, 1.6L) a inceput sa aiba un de fel de bataie atunci cand ridic piciorul de pe acceleratie si scade turatia sau cand schimb din treapta 2 in 3, acestea sunt simptomele ruperii vreunui tampon de la motor? precizez ca si schimbatorul a inceput sa se miste cand motorul intra/iese din sarcina iar la plecarea de pe loc normal parca ezita si da sa se inece.
Multumesc!


--------------------
Renault Megane 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brandy_tdi
post 29 Feb 2016, 09:32
Post #1568


Aerial Member


Group: Members
Posts: 749
Joined: 22 October 05
From: Bucuresti




AM schimbat tamponul de la cutie cu unul metalic cu sigla renault cu bucsele pline. In continuare persista balansul in frana de motor si accelerare. Trebuie sa il verific si pe cel de la baterie.

Plus ca am gasit doua tampoane rupte la toba de esapament si se mai tine intr-un plastic asemanator unui soricel.



--------------------
Renault Megane 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_X
post 13 Mar 2016, 09:37
Post #1569


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 17 October 15
From: Brașov




Exact simptomele tale le aveam eu. Am schimbat tamponul hidroelastic cu unul Hutchinson de diesel (eu am 1.6 16V).

Altă viață! Parca e altă mașină: mai legată, pot sa bag piciorul în ea fara să mă zdruncine, pot face frână de motor fără sa imi dea ghionturi.

Mai există un pic de tot de balans al motorului și sunt sigur ca e de la tamponul anti cuplu (am de cauciuc). O sa il schimb candva cu unul metalic, dar deja sunt prea chitibusar.


--------------------
Renault Megane II 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 Mar 2016, 09:59
Post #1570


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




BTW, cineva scria p-aici, daca nu ma insel chiar mirobolantul nostru argonet, ca daca tamponul nu e tasat, e ok.
Eh, al meu nu era tasat, dar cauciucul se taiase si lichidul din tampon se scursese, prin urmare acesta nu-si mai indeplinea scopul.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
norbdc
post 15 Mar 2016, 16:14
Post #1571


membru electrizat


Group: Members
Posts: 130
Joined: 8 March 16




R19/16v devenise doar elastic deci...

Cat de greu e sa se schimbe toti suportii a motorului? E mult de munca? Merci de raspuns.


--------------------
Renault ZOE 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_X
post 16 Mar 2016, 05:59
Post #1572


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 17 October 15
From: Brașov




Nu am văzut decât cum se schimbă cel hidroelastic. Durează 10 minute.

Se dă scutul jos (dacă ai), se sprijină motorul de dedesubt, se desface tamponul vechi din 6 șuruburi verticale (3 pe caroserie, 3 pe suportul motorului) și 1 șurub mare orizontal, cel care prinde tamponul de suportul motor și se montează tamponul nou. Se strâng la cuplu 62 Nm cele 6 șuruburi și 105 Nm cel mare și gata.

PS: E puțin dificil/imposibil de strâns la cuplu șurubul mare fără să dai jos vasul de expansiune, dacă ai prins deja tamponul de caroserie. Nu ai loc să bagi cheia dinamometrică. Cred că soluția ar fi mai întâi să prinzi tamponul de suportul motorului și după aia să vii cu el pe sub conducta de la aerul condiționat și să-l prinzi de caroserie. Dacă te uiți la motor o să îți dai seama despre ce vorbesc. La mine a strâns cele 6 șuruburi la cuplu și pe cel mare la mână după... experiență.

Dacă nu vrei șurubul mare strâns la cuplu, nu cred că e obligatoriu de desfăcut și suportul de pe motor. Atenție acolo la cei 62 Nm, este aluminiu. Ai fi surprins să vezi ce puțin înseamnă 62 Nm cu o pârghie mare (de ex lungimea unei chei dinamometrice mari).


Tamponul anticuplu se schimbă și ăla foarte ușor (urmează în viitorul apropiat). Acolo e și mai simplu, sunt doar două șuruburi. Este sub motor, deci îți trebuie obligatoriu rampă sau elevator.

La cel de la cutia de viteze habar nu am cum se face.

This post has been edited by Mr_X: 16 Mar 2016, 06:05


--------------------
Renault Megane II 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TeodorB.
post 16 Mar 2016, 10:45
Post #1573


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 28 May 15




Revin cu vechea mea intrebare. Daca la debraiere sau mai nou cand pun frana cu motorul in viteza se aude o bataie in partea dreapta a motorului inseamna ca am un tampon uzat?


--------------------
Renault Megane 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dmtrsc
post 17 Mar 2016, 18:34
Post #1574


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 19 October 08




Zgomot la decelerare,se auzea ca o bataie fier pe fier ,am avut la 23000km,si a fost de la fulia defazoare.Acum am o bataie pe care la serus au declarat-o ca fiind de la suportul hidroelastic,si nu se aude decit la relanti si numai din habitaclu.Au ridicat cu ranga de motor si nu s-a mai auzit.


--------------------
renault megane 2 2006 authentic 1.6 16v - b 57 sof
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Martzianu2
post 17 Mar 2016, 20:54
Post #1575


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 5 October 09




Va mai intreb si eu inca odata, caci nu mi-a fost dat niciun raspuns la intrebarea pe care am pus-o.

Am un 2.2 1.5 dci si vreau sa schimb tamponul hidroelastic cu unul de foarte buna calitate, daca se poate ca cel original ar fi super.
L-am schimbat anul trecut cu unul aftermarket ieftin (in jur de 130 lei) si cred ca 130 zile m-a si tinut.

Sa inteleg ca trebuie sa fie in mod obligatoriu cu dunga albastra. Stie cineva sa-mi spuna un brand? Multumesc


--------------------
RENAULT MEGANE 2.2 1.5dCi Hatckback 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
molduo
post 17 Mar 2016, 22:26
Post #1576


cititor


Group: Members
Posts: 77
Joined: 25 November 15




Febi Bilstein.

This post has been edited by molduo: 17 Mar 2016, 22:31


--------------------
Renault Megane 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baban sergiu
post 18 Mar 2016, 10:32
Post #1577


Membru autentic


Group: Members
Posts: 361
Joined: 22 March 07




este cineva care stie cu precizie ce culoare la ce motorizare si codurile pt ele

la mine este aproape 1mm distanta dar imi tremura la relantiu si ma dispera

trebuie sa il schimb si eu la scenic 1.9dci/130hp culoarea pe el este verde si pe tampon pe cauciuc ii stantat "bleu"

Attached thumbnail(s)
WP_20160317_15_41_48_Pro.jpg ( Size: 340.48k ) Number of downloads: 802


--------------------
Rebault Megane IV EDC + Clio IV 2007 - 2015 - YC07OCW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 18 Mar 2016, 10:34
Post #1578


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Vezi sa nu fie spart, cum spuneam eu mai sus.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
norbdc
post 18 Mar 2016, 19:30
Post #1579


membru electrizat


Group: Members
Posts: 130
Joined: 8 March 16




de pe ce diesel a-ti luat?

Am gasit de pe 1.5 82 cai cu marcaj albastru si de 1.9 cu marcaj verde.

Nu se transmit vibratiile mai tare respectiv sa forteze ceilalti suporti?


--------------------
Renault ZOE 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baban sergiu
post 20 Mar 2016, 20:08
Post #1580


Membru autentic


Group: Members
Posts: 361
Joined: 22 March 07




tamponul este cel original de pe masina si se vede in poza ca are o dunga verde - dar pe el este stantat "bleu" - sper ca am vazut bine - iar in poza se vede "rose"
si cam aia ii distanta care se vede la el

Attached thumbnail(s)
WP_20160317_15_41_23_1.jpg ( Size: 539.26k ) Number of downloads: 801


--------------------
Rebault Megane IV EDC + Clio IV 2007 - 2015 - YC07OCW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 15 May 2016, 15:20
Post #1581


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.333
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




Am citit topicul de aici, fiindca trebuie sa inlocuiesc si eu tamponul hidroelastic dreapta de la motor.
Masina mea este insa benzinar 1,6 16V si eu vreau sa montez Hutchinson de diesel.
Pot inlocui tamponul hidroelastic cu unul Hutchinson de diesel ?
Este vreo problema la montaj sau in timpul mersului ?
Este mai bun, mai rezistent ?

Va rog, orice raspuns prompt si argumentat este bun, fiindca maine trebuie sa fac comanda impreuna cu alte piese.

This post has been edited by cosmin_69: 15 May 2016, 15:23


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dmtrsc
post 15 May 2016, 18:19
Post #1582


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 19 October 08




Am schimbat acum 2 zile tamponul si ambreiajul.Am pus tampon hutchinson
de logan diesel euro 3(nu se potriveste cel de euro4).Merge perfect masina.Este ca noua si nu mai imi clantane la denivelari.


--------------------
renault megane 2 2006 authentic 1.6 16v - b 57 sof
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 16 May 2016, 17:01
Post #1583


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.333
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




Renaultul meu este 1,6 16V benzina
Am facut deja comanda pentru tamponul hidroelastic de la motor.
Am urmat sfaturi primite, dar cei de la epiesa.ro au zis ca nu corespunde cu ce-mi trebuie mie eu insa am insistat sa-mi trimita asta care este de fapt pentru diesel
http://www.epiesa.ro/suport-motor-renault-.../piesa-1657423/
Voi ce ziceti care stiti ca ati mai schimbat.
Se potriveste la fix pentru mototrul meu? Este vreo diferenta de prindere, distanta intre gauri, suruburi?

This post has been edited by cosmin_69: 16 May 2016, 17:03


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_X
post 17 May 2016, 04:08
Post #1584


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 17 October 15
From: Brașov




Eu pe ăsta l-am pus: http://www.ipercomp.ro/Tampoane-motor/5862...n--pID7981.html
Nu îmi dau seama din poza ta cum sunt poziționate găurile.

A costat 250 lei, cu tot cu transport și cu manopera de montat la o cunoștință mecanic (care are și cheie dinamometrică).


--------------------
Renault Megane II 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 31 May 2016, 10:06
Post #1585


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




De ce nu puneti SWAG pt masina voastra? Adica benzinara. E 250ron, hidroelastic ma refer. Nu de alta dar alea de diesel sunt mai dure si o sa va transmita toate vibratiile in caroserie si apoi ziceti ca nu e bun suportul. Normal ca nu va fi bun.

This post has been edited by mark``: 31 May 2016, 10:08


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 31 May 2016, 10:08
Post #1586


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Tocmai ca ala de diesel este gandit sa opreasca vibratiile diesel-ulului (mult mai mari ca la benzinar) sa se transmita la coroserie ... este un pic mai scump dar "filtreaza" vibratiile mai ok.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 31 May 2016, 10:09
Post #1587


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Daca tu zici...


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 31 May 2016, 10:33
Post #1588


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Nu e chiar asa...
Tamponul hidroelastic are un lichid in el, cu o anumita densitate, gandit astfel incat sa amoritzeze armonicile create de un diesel.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 31 May 2016, 11:07
Post #1589


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Exact. Si daca e prea dur, atunci se vor uza excesiv celelalte doua tampoane. Sau poate se va transmite chiar mai multa vibratie in caroserie.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 31 May 2016, 11:21
Post #1590


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Stiu cateva Megane si Clio la care s-a pus tamponul de diesel si de atunci este mult mai liniste so motorul a pierdut mult din vibratii sau zgaltaiturile de la pornire si oprire .. acuma fiecare cum crede.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
59 Pages « < 51 52 53 54 55 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 09:28
Dacia