Tampoane motor-caroserie, Megane 2 toate motorizarile
![]() ![]() ![]() |
Tampoane motor-caroserie, Megane 2 toate motorizarile
Catalinlungu |
![]()
Post
#1501
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 26 December 14 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2 1.6 16v GPL
2005
|
|||
tpv |
![]()
Post
#1502
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea ![]() |
La meganul meu 1.9dci 120cp, pe tampon apare doua coduri:
8200 338 372 586229 si 8200 338 381 586237 explicatia primita de la mecanici a fost ca potriveste oricare, diferenta consta in duritatea tamponului, unul fiind marcat cu albastru , iar unul cu verde, ambele tampoane potriveste la motorizarile dci, dar numai cu norma euro 3. Eu va recomand sa comandati tampon cu culoarea identica a tamponiului dat jos de pe masina' daca aveti certitudinea ca este cel original. Legat de coduri, se pare ca codul lung este cod reno oem, iar codul scurt este codul de producator. |
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1503
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
cel lung este cel OE, iar culoarea lui este pe lateral.
This post has been edited by djcristi: 11 Sep 2015, 13:46 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Catalinlungu |
![]()
Post
#1504
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 26 December 14 ![]() |
QUOTE(argon @ 24 Jul 2015, 08:57) Nu cred, sunt sigur, ca nu sterg ei din lipsa de ocupatie. Motivul e clar, Hutchinson e producator pentru Renault, si nu-si fac 2 linii de productie, iar daca le lasa personalizate, e neloial pentru clientul Renault ![]() E vorba de licenta aici. Asa mi-a explicat si mie amicul meu care imi aduce piesele si se ocupa doar de asta de 10 ani. Am si vazut cu ochii mei o caseta de directie originala de Megane2 si una venita cu seriile si sigla sterse -> IDENTICE. Cea cu sigla stearsa era mult mai ieftina la achizitie fata de una originala (cu sigla nesablata). In tari ca Romania, Renault a dat licenta de vanzare pentru piesele cu sigla Renault doar unor distribuitori (care si aia fac parte din Grupul Renault). Treaba cu sablatul seriilor aparent este o gaselnita a marilor distribuitori concurenti. Asa mi-a fost explicat asa va relatez si eu... nu e neaparat 100% adevar. ![]() ![]() This post has been edited by Catalinlungu: 11 Sep 2015, 14:51 |
--------------------
Renault
Megane 2 1.6 16v GPL
2005
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1505
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
ce spui tu , este ca se vand pe aftermarket piese OE cu siglele sterse. Da, este posibil, dar este posibil si ca de pe banda cele care nu trec de QC sa fie vandute astfel pe aftermarket.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#1506
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Situatie care se regaseste in absolut orice fabrica de productie in masa.
This post has been edited by R19/16v: 11 Sep 2015, 17:40 |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
argon |
![]()
Post
#1507
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cand am luat masina, am schimbat 'de control' si al trilea tampon, ala de sub baterie, am dat 90 de lei pe unul marca Febi, dar Febi era doar ambalajul, inauntru era un minunat tampon original Renault, cu sigla Renault razuita, au scapat codurile, fiind dificil de sters. Asta e bun, dar cum spuneam cel hidroelastic Febi era de toata jena, si nu era cel original polizat.
Pun niste poze, e talc pe el, nu e crapat cum pare, si nu e Made in Germany, e France, desi scrie pe cutie Febi Germany. This post has been edited by argon: 12 Sep 2015, 08:41 Attached thumbnail(s) 2013_09_28_10.57.48.jpg ( Size: 679.04k ) Number of downloads: 998 2013_09_28_10.57.58.jpg ( Size: 637.16k ) Number of downloads: 1014 2013_09_28_10.58.10.jpg ( Size: 619.16k ) Number of downloads: 999 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Catalinlungu |
![]()
Post
#1508
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 26 December 14 ![]() |
QUOTE(argon @ 12 Sep 2015, 08:39) Cand am luat masina, am schimbat 'de control' si al trilea tampon, ala de sub baterie, am dat 90 de lei pe unul marca Febi, dar Febi era doar ambalajul, inauntru era un minunat tampon original Renault, cu sigla Renault razuita, au scapat codurile, fiind dificil de sters. Asta e bun, dar cum spuneam cel hidroelastic Febi era de toata jena, si nu era cel original polizat. Pun niste poze, e talc pe el, nu e crapat cum pare, si nu e Made in Germany, e France, desi scrie pe cutie Febi Germany. Recomanzi si schimbarea lui? Al tau de pe masina in ce stare era cand l-ai demontat (daca ti-ai putut da seama)? si dupa cati km? Eu am comandat doar pe cel de motor care e o ciunga moaleeee si anticuplul care e rupt. Normal ca se duc la naiba daca se arb bobinele si mergi cu ea asa chiar si cativa km. Saptamana trecuta cand stateam la semafor s-aveam bobina dusa efectiv ma miscam pe scaun de cat de prost mergea. Tremura toata... ma durea sufletul ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 1.6 16v GPL
2005
|
|
argon |
![]()
Post
#1509
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ala din poza nu recomand sa-l schimbi inainte de 200.000 , ca nu are rost, dar daca balanseaza motorul recomand neaparat sa schimbi tamponul de la cutie de sub masina, care oricum ai zis ca il schimbi.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Catalinlungu |
![]()
Post
#1510
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 26 December 14 ![]() |
QUOTE(djcristi @ 11 Sep 2015, 17:04) ce spui tu , este ca se vand pe aftermarket piese OE cu siglele sterse. Da, este posibil, dar este posibil si ca de pe banda cele care nu trec de QC sa fie vandute astfel pe aftermarket. Acelasi amic mi-a povestit ca a vizitat fabrica de filtre Mann din Germania (in urma unei invitatii din partea unui mare distribuitor) si ca de pe aceeasi banda se ambala filtrul de aer intr-o cutie de Mann dar si intr-un cu sigla BMW ![]() Totusi asta nu inseamna ca se intampla peste tot si deci nu se poate generaliza, asta imi spune si el Mann e totusi Mann. 15 Sep 2015, 08:01: QUOTE(argon @ 14 Sep 2015, 12:02) Ala din poza nu recomand sa-l schimbi inainte de 200.000 , ca nu are rost, dar daca balanseaza motorul recomand neaparat sa schimbi tamponul de la cutie de sub masina, care oricum ai zis ca il schimbi. Da, luat Hutchinsonul de diesel si bieleta anticuplu plina Sasic, dar nu de diesel. (am pus bucsele de la stabilizatoare la Megane1 marca Sasic si m-au tinut de 2 ori mai mult decat celelalte si au fost de 2 ori mai ieftine). Mai exista un alt tampon la cutie ce se schimba in afara de bieleta? Multam'! This post has been edited by Catalinlungu: 15 Sep 2015, 08:01 |
--------------------
Renault
Megane 2 1.6 16v GPL
2005
|
|
Catalinlungu |
![]()
Post
#1511
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 26 December 14 ![]() |
Schimbat tamponul hidroelastic (hutchinson de dci) si bieleta antcicuplu (Sasic) si acum totul este smooth. Motorul nu mai misca di loc...fericit nevoie mare! (am rezolvat si problemele electrice inainte).
Concluzie: Recomand Hutchinson de DCI la 1.6 16v. La Megane1 1.6 16v am pus un Corteco si nu pot sa zic ca s-a schimbat nimic; misca ca si inainte. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 1.6 16v GPL
2005
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#1512
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
"La Megane1 1.6 16v am pus un Corteco si nu pot sa zic ca s-a schimbat nimic; misca ca si inainte. "
Confirm ![]() |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
bg17aw |
![]()
Post
#1513
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 23 September 15 From: Bucuresti ![]() |
Si la a mea pare ca se impune un schimb, poate cineva sa confirme cat ar costa operatiunea cu tot cu manopera si unde le-ati facut voi? Pt cele 2 schimbate impreuna?
Eu in general cand aud de reprezentanta, simt ca ma doare buzunarul, dar na, daca altfel nu se poate, ma sacrific, dar sa stiu cati bani tre sa strang ![]() |
--------------------
Renault
Megane II Berlina dCI 82bhp (60kW)
2004
|
|
argon |
![]()
Post
#1514
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Eu le-am schimbat in ograda proprie, nu e greu dar trebuie cric crocodil pentru hidroelastic, iar cel de jos nici macar, doar 2 suruburi de desfacut, si scutul , binenteles.
This post has been edited by argon: 25 Sep 2015, 11:22 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bg17aw |
![]()
Post
#1515
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 23 September 15 From: Bucuresti ![]() |
Sincer sa fiu m-as baga, pt ca mi-e sila de mers la service si ca timp pierdut, cu drumuri, programari, asteptari cam tot aia ar fi.
Dar nu am rampa si cric crocodil nu stiu nici ce e (sigur ca pot vedea pe google dar e un semn ca nu ma pricep). |
--------------------
Renault
Megane II Berlina dCI 82bhp (60kW)
2004
|
|
Catalinlungu |
![]()
Post
#1516
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 26 December 14 ![]() |
QUOTE(bg17aw @ 25 Sep 2015, 10:25) Si la a mea pare ca se impune un schimb, poate cineva sa confirme cat ar costa operatiunea cu tot cu manopera si unde le-ati facut voi? Pt cele 2 schimbate impreuna? Eu in general cand aud de reprezentanta, simt ca ma doare buzunarul, dar na, daca altfel nu se poate, ma sacrific, dar sa stiu cati bani tre sa strang ![]() Piesele te duc in jurul la 250 lei in functie de ce alegi. Manopera te duce 1-2 ore in functie de cat de dibaci esti ![]() QUOTE(bg17aw @ 25 Sep 2015, 12:23) Sincer sa fiu m-as baga, pt ca mi-e sila de mers la service si ca timp pierdut, cu drumuri, programari, asteptari cam tot aia ar fi. Dar nu am rampa si cric crocodil nu stiu nici ce e (sigur ca pot vedea pe google dar e un semn ca nu ma pricep). Cricul crocodil e cel pe roti pe care il vezi la vulcanizari. Daca nu ai de unde sa iei poti incerca si cu cricul masinii pentru schmbarea celui de la motor... Pentru antirasturnare trebuie s-o ridici mai sus putin ca sa poti scoate usor scutul si sa ai loc dedesubt. Merge si fara rampa, eu asa am facut. Bine, mie imi place sa ma tavalesc ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 1.6 16v GPL
2005
|
|
Mirko |
![]()
Post
#1517
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 April 10 From: Alba ![]() |
Salut,
M-ar interesa bieleta anticuplu (Sasic),din colegii care si le-au pus pe masina, cum se prezinta pana acum si daca merita sa imi pun si eu. O zi buna in continuare! |
--------------------
Renault
Megan 1.6 16v
2005/privilege
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1518
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
de ce nu iti iei pe origine (8200575641) ? este 85ron in magazin .
This post has been edited by djcristi: 8 Oct 2015, 12:32 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Mirko |
![]()
Post
#1519
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 April 10 From: Alba ![]() |
Si asta este originala,nu?
This post has been edited by Mirko: 8 Oct 2015, 12:38 Attached thumbnail(s) WP_20151007_002.jpg ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 673 WP_20151007_001.jpg ( Size: 1mb ) Number of downloads: 636 |
--------------------
Renault
Megan 1.6 16v
2005/privilege
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1520
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
de ce nu?
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Mirko |
![]()
Post
#1521
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 April 10 From: Alba ![]() |
Vezi,sunt multi producatori care produc aceeasi piesa cu aceleasi coduri si daca nu isi scrie numele pe cutie nu stii cine a facut-o.
|
--------------------
Renault
Megan 1.6 16v
2005/privilege
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1522
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
esti intr-o mare eroare, tu vorbesti de aftermarket, piese ca nu au codul de origine (OE) pe ele. Pe origine nu exista decat un producator per cod (si de obicei e sters numele producatorului, fiind stantat codul OE)
This post has been edited by djcristi: 8 Oct 2015, 12:55 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Mirko |
![]()
Post
#1523
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 April 10 From: Alba ![]() |
Ma refeream la bieleta anticuplu de mai sus !
|
--------------------
Renault
Megan 1.6 16v
2005/privilege
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1524
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
eu ma refeream la orice comparatie oe vs aftermarket , iar piesa de mai sus e inclusa!
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Mirko |
![]()
Post
#1525
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 April 10 From: Alba ![]() |
|
--------------------
Renault
Megan 1.6 16v
2005/privilege
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1526
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
pai o aveai deja in poza, daca vrei din alt magazin, cauta dupa codul ala pe net sau in orice magazin de piese, si o vei gasi.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Mirko |
![]()
Post
#1527
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 April 10 From: Alba ![]() |
Tocmai de asta spuneam ca m-am uitat cu atentie la ea si este facuta dintr-un cauciuc destul de moale si nu este mare diferenta intre a mea uzata si asta noua,ma refer la rigiditate.
|
--------------------
Renault
Megan 1.6 16v
2005/privilege
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1528
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
bine, du-te la Renault si sugereaza-le sa le faca dupa cum doresti tu
![]() in cazul tau: daca tb schimbata sau nu, este total alta discutie, este vorba de cat de crapat este cauciucul de la bucse, daca la a ta veche nu este , si este lafel de rigid, inseamna ca nu este asa dusa. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Mirko |
![]()
Post
#1529
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 9 April 10 From: Alba ![]() |
Nu-i cazul să fi ironic,eu nu îmi pierd timpul pe forum că nu am ce face,bieleta veche nu-i ruptă dar cauciucul este foarte fisurat,îmbătrânit si este normal să o schimb la 10 ani si 120k,iar ce-a nouă nu mi se pare ok cu toată originea ei.
This post has been edited by Mirko: 10 Oct 2015, 10:19 |
--------------------
Renault
Megan 1.6 16v
2005/privilege
|
|
marius.apintiliesei |
![]()
Post
#1530
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 3 December 10 ![]() |
QUOTE(argon @ 12 Sep 2015, 09:39) Cand am luat masina, am schimbat 'de control' si al trilea tampon, ala de sub baterie, am dat 90 de lei pe unul marca Febi, dar Febi era doar ambalajul, inauntru era un minunat tampon original Renault, cu sigla Renault razuita, au scapat codurile, fiind dificil de sters. Asta e bun, dar cum spuneam cel hidroelastic Febi era de toata jena, si nu era cel original polizat. Pun niste poze, e talc pe el, nu e crapat cum pare, si nu e Made in Germany, e France, desi scrie pe cutie Febi Germany. Acelasi tampon l-am schimbat si eu astazi la Megane-ul din semnatura, nici nu ma mir de ce lumea nu il schimba si pe acesta, trebuie data jos bateria, carcasa filtrului de aer, motor de suspendat ( grija mare la sonda de mansalier care este jos la cutie si daca scapa cutia se loveste de punte), este o schimbare majora, se simte acum ca este un tampon elastic si ca nu mai are aceiasi ridigitate ca cel vechi (foarte imbatranit si uzat mai ales pe interior). Multi mecanici se feresc sa-l schimbe pentru ca "este mult de munca" dar este o modificare necesara. Seara faina. This post has been edited by marius.apintiliesei: 20 Oct 2015, 23:34 |
--------------------
renault
megane 2
2004 / Dynamic / 1.5dCI / 74kw / Panoramic roof
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 12:31 |