Demontare/ungere aeroterma, -= split de la aria tehnica =-
![]() ![]() ![]() |
Demontare/ungere aeroterma, -= split de la aria tehnica =-
brandy_tdi |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2
|
|||
TomachE |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 553 Joined: 20 August 15 From: Bucuresti ![]() |
Master Motors !? Sunt aici aproape de mine...
|
--------------------
Megane II
1.6/16v 82kW 112 cp Break
2005
- B 301 AAT
|
|
brandy_tdi |
![]()
Post
#243
|
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, am evitat sa scriu clar pe forum, nu prea sunt adeptul reclamei. Dar in materie de electrica in cazul meu a fost ok si pret ok.
|
--------------------
Renault
Megane
2
|
|
aqua |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() bine de stiut, in caz ca nu si-o iau in cap dupa ce vad ca incepe sa vina lumea la ei pentru asta |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
svab |
![]()
Post
#245
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 4 February 11 From: Constanta ![]() |
Știți unde să merg în Constanța pentru probleme la aeroterma?
|
--------------------
Renault
Megane 2
2003 2.0l 16v
- CT 10 SVB
|
|
c4t4lyn |
![]()
Post
#246
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 August 12 ![]() |
Salut, de o saptamana a început sa meargă aeroterma cu pauze si acum 4 zile s-a oprit! Recunosc faptul ca am neglijat scartaitul apărut de câteva luni. In perioada rece este o adevarata tragedie sa nu meargă aeroterma. Am mers la Serus Chiajna si băieții au demontat si au verificat regulatorului care era ok. Înainte de a demonta si motorul si-au încercat norocul cu un deviz de schimbat piese (ventilator si regulator) + manopera de aproximativ 2000 lei cu TVA. Normal ca am rămas blocat.
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
MEGANE II
2008
|
|
Diac |
![]()
Post
#247
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Aeroterma pe aftermarket e un pic peste 200 ron. Montajul e 100- 150. Probabil ca ai clima si regulatorul ala e mai scump dar pana la 2000 ron e cale lunga.
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
Mr_X |
![]()
Post
#248
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 17 October 15 From: Brașov ![]() |
Aeroterma mea a început să scârțâie când o apucă. Am fost la Renault: 1105 lei (doar aeroterma, fără montat). Aftermarket costă 240 lei. Și dacă mă ține de 3-4 ori mai puțin ca una "originală", tot ies mai bine.
Cel mai ieftin ar fi să o desfac eu, dar nu am garaj și mi-e o silă să desfac bordul ăla... M-a mâncat unde nu trebuie în toamnă să schimb un bec pe la butoanele de aer și mi-am blestemat zilele. Nici nu vreau să mă gândesc ce ar însemna să scot aeroterma... This post has been edited by Mr_X: 22 Jan 2016, 05:26 |
--------------------
Renault
Megane II 1.6 16V
2007
|
|
adu_trials |
![]()
Post
#249
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 7 September 15 ![]() |
Salutare!
Astazi in Bucuresti, dimineata au fost -25 grade C. Aeroterma nu mai porneste.Nu vrea de nicio culoare...am incercat si recirculare/AC/viteza maxima/palme. Pana astazi o lua la palme.De astazi nu mai vrea nici rugata in genunchi.Cam de vreo luna face asa...incepuse sa huruie rau de vreo luna (huruia de credeam ca decoleaza si isi ia zboru). Un service potent de asa ceva si cu preturi (bune) reale sa se uite la aeroterma?Va rog!La -25 grade, e un adevarat congelator sa mergi cu geamurile deschise sa nu se abureasca.Ca nu vreau sa ajung la Renault (serus sau alt renault) sa imi povesteasca povesti ca nu se poate repara sau mai stiu eu ce prostii aberante ma mint aia pe acolo.Dau o bere! |
--------------------
renault
megane
2006
|
|
Diac |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Citeste si tu ce s-a scris mai sus! Orice service mai rasarit poate schimba aeroterma cu 150 RON hai 200 ca e frig.
This post has been edited by Diac: 24 Jan 2016, 09:55 |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#251
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Mr_X ... nu trebuie dat bordul jos, iese pe la pedale. Vezi inceputul topicului
![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
adu_trials |
![]()
Post
#252
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 7 September 15 ![]() |
QUOTE(Diac @ 24 Jan 2016, 09:52) Citeste si tu ce s-a scris mai sus! Orice service mai rasarit poate schimba aeroterma cu 150 RON hai 200 ca e frig. Nu ai inteles nimic...sa se uite la ea poate o repara.Ca de schimbat daca te uiti la tutorial o scoti si te duci cu piesa in mana la dezmembrari sau iei aftermarket. |
--------------------
renault
megane
2006
|
|
Diac |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
N-am inteles ce ai vrut devla inceput. Cineva pe aici a reparat-o la un service de alternatoare. Mai e si varianta asta.
This post has been edited by Diac: 24 Jan 2016, 23:06 |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
clic |
![]()
Post
#254
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 5 March 14 ![]() |
Azi am desfacut aeroterma ,nu mai invartea ventilatorul pe nici o treapta de viteza,clima automata.Am mai patit cu vreo 3 ani in urma sa se opreasca ventilatorul pentru o luna de zile la inceputul iernii si cand sa duc masina in service dupa un soc intr-o groapa a pornit,zilele astea a fost multa umezeala in masina si ceva a oprit iarasi ventilatorul
Am scos ventilatorul dupa descrierile din primul post, ce nu a specificat nimeni e POZITIA IN CARE IESE AEROTERMA IN ZONA TIJEI DE LA FRANA,ACOLO AEROTERMA TREBUIE SA FIE EXACT IN ACEASI POZITIE CA SI IN LACASUL EI ,nici de cum cu capacul in sus sau jos ,m-am chinuit aproape o ora pana am gasit pozitia asta,au durat 10 minute sa punem ventilatorul la loc, Aeroterma mea e fabricata in Spania cu motor Siemens,carbunii erau buni am facut test la 12 v functiona am mufat totul la loc functiona si cand am pus-o in lacas cu totul mufat nu mai functiona,am miscat mufele si mufa ce iesea din motorul ventilatorului era cu contact prost,am dat cu sprai de contacte in mufa am curatat cu smirghel am strans contactele si acum totul e bine, MAI MENTIONEZ CA AM DAT BORNELE JOS LA BATERIE PENTRU A NU APAREA EVENTUALE EROARI din cauza demufarilor, Am gasit o mana de bucati de polistiren negru in ventilator,inainte ventilatorul vibra tot bordul pe viteza mare,acum e silentios,am uns cu putin ulei de motor lagarii in rest munca de 5ore pentru un contact imperfect,dar daca nu scoteam ventilatorul nu vedeam cum se scoate mufa de alimentare care se basculeza,e ca o balama. Am rugamintea la cine are si imi poate da de la un ventilator defect capacul de plastic ,am reusit ra ai rup acea clapeta cand ma chinuiam sa scot si nu iesea de tija de la servofrana.sta deocamdata fara clapeta opritor dar imi e teama ca de la socuri se va misca. Las mail pentru contact cichlideafricane@yahoo.ro multumesc anticipat |
--------------------
Renault
Megane
2006
|
|
logic2player |
![]()
Post
#255
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 23 January 16 ![]() |
Buna
Megan 2007. Dupa aproape 9ani utilizare aeroterma marca Valeo a dat chix.Bineinteles intr- un moment nepotrivit.Nu am avut posibilitatea sa ma ocup singur de demontare si montare dar in service am vazut ca nu este dificil doar pozitia este incomoda.Perfect a aratat cinwva mai inainte. Manopera cu constare 145 aeroterma de pe piata libera noua Valeo 330(se poate mai ieftin cam 300.Durata reparatie cam 1 ora. Aeroterma era blocata mecanic.Cu o ungere la ambele lagare s- a rezolvat.Carbunii uzati cam 1/2 .Nu am gasit sa-inlocuiesc cu originali.Lucru important ce a generat inlocuirea aerotermei pentru a nu da in alte belele(risc de incendiu). De aceea nu sfatuiesc pe nimeni sa utilizeze sh-uri. |
--------------------
Renault
Megan
2007
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#256
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Am schimbat si eu azi aeroterma in curte in vreo ora asa, a fost mai usor decat ma asteptam dupa ce am citit pe aici. Toate bune si frumoase, insa acum am electronic fault si evident nu mai merge nici cruise controlul. S-a busit senzorul de la frana sau doar trebuie rerelat sau ceva de genul? Si daca da, cum?
LE. Vad ca e posibil sa fie de la mufe. O sa inspectez maine problema. This post has been edited by ssilviu: 7 Feb 2016, 21:37 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
clic |
![]()
Post
#257
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 5 March 14 ![]() |
Electronic Fault -vor fi masini si cu mesajul asta
Mesajul a aparut prima data dupa demontarea pedalelor frana si acceleratie pentru a avea acces sa scot ventilatorul aerotermei din bord,mesajul a disparut dupa ceteva minute si a mai aparut de cateva ori cand activam butonul de blocare a usilor spate,ultimul mesaj mesajul4 sau5 nu s-a mai stins din bord pana ce am intervenit la CONTACTORUL PEDALEI DE FRANA,in tot acest timp din cand in cand masina pierdea putere ,luam piciorul de pe acceleratie si calcam iar acceleratia sa prinda putere ,cand pierdea putere motorul nu aveam intotdeauna mesajul Electronic Fault afisat,mesajul aparea rar socul de putere des,masina scoasa din viteza pornea fara sa apas vreo pedala si nu trebuia decat cu frana calcata,pentru socul de puere ce se pierdea am banui acceleratia si ea nu era de vina,dupa ce am citit mesajele colegilor de pe forum am inteles ca acel contactor e vina, Cu mesajul afisat daca miscam putin de mufa contactorului disparea mesajul,am deconectat reconecta cotactorul pedalei de frana si in final e totul ok,de 3 zile nu a mai aparut nici mesaj nici pierdere de putere.nu am dus masina in service pentru anulare de eroare,am inteles ca nu ramane eroare This post has been edited by clic: 12 Feb 2016, 00:54 |
--------------------
Renault
Megane
2006
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#258
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Si eu am rezolvat incarcand cu jumatate de miliemtru capul senzorului. Ca nu mai vroia sa cupleze pe ultimii mm, daca trageam de pedala in sus imediat cupla. Acum e ok.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Barth Hans |
![]()
Post
#259
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 11 July 15 From: Carei Satu Mare ![]() |
Salutare,
Click scuze ca nu ti-am raspuns la mesaj dar nu stiu din ce cauza nu pot trimite mesaje private.Eu in final cand am avut problema pierderii puterii am ajuns la un service renualt din ungaria(stau destul de aproape de granita)Diagnostic potentiometru (daca asa se numeste) defect inlocuire cu pedala cu tot dupa ceva negocieri 1.300 lei . Cam asa s-a rezolvat problema mea...De atunci nici mesaje de eroare nici numai pierde putere.Seara placuta tuturor! |
--------------------
Renault
Megane
2006 Megane 2 Combi
- SM 17 BRT
|
|
clic |
![]()
Post
#260
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 5 March 14 ![]() |
Multumesc oricum pentru raspuns
Tija si capatul contactorului nu trebuie incarcat cu nimic ci doar inpins din interior spre exterior pentru asta se demonteaza contactorul si se desface in bucati ,am incercat si eu sa trag de tija pentru a modifica lungimea tijei si nu a mers ca la contactorul de logan,am inpins cu surubelnita din spate si a iesin putin cate putin. |
--------------------
Renault
Megane
2006
|
|
gastorro |
![]()
Post
#261
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 27 September 15 ![]() |
QUOTE(uiflorin @ 23 Aug 2015, 18:28) ... Oricum, sistemul e proiectat prost, cu defectare garantata, in sensul ca tot praful ajunge la perii si lagare, iar circuitul electric are 5 contacte de atingere in serie, doua la mufa cu rezistente, doua la motor si unul la contactorul de viteze din bord. Unul din 5 tot se oxideaza in cei 10 ani de utilizare a masinii, ani in care masina arata si se comporta a masina, ca devine caruta. Apoi, chiar era asa scump un regulator electronic in comutatie, care sa alimenteze motorul cu randament de 85-90% pe toate treptele, in loc de 50%-90%? Pe toate treptele exista o rezistenta din grupul ala in serie cu motorul. De ce? De ieftin si posibilitate de castig dupa niste ani. ... In sfarsit, careva care intelege ca rezistentele alea NU SUNT "pentru incalzire" ci pentru a micsora tensiunea cu care e alimentat ventilatorul.. In ziua de azi, surse in comutatie capabile de 4A intre 4v si 12v din 12v si care nu DISIPA CALDURA (pierdere de energie aiurea) n-ar trebui sa coste mai mult de $10 ; In plus, rahatul asta cu relee + rezistente + radiator din aluminiu nu are cum sa fie mai ieftin decat coboratorul de tensiune electronic/in_comutatie, la care cea mai scumpa piesa ete o bobinuta din srma de Cu pe un miez de ferita (in rest, tranzistoarele + pasivele sunt de 3 ori mai ieftine decat radiatorul ala de aluminiu..) Asta-i primul si ultimul Renault pentru mine.. O sa trec pe Toyota, unde-s ingineri destepti |
--------------------
Renault
Megane2 facelift 1.4 16v K4J740
2006.12
- CYO-274
|
|
robertzic |
![]()
Post
#262
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 29 January 16 ![]() |
Salut! Ultima oara am mers cu masina vineri seara, totul a decurs normal, ventilatia functiona.
Problemele au inceput dupa revizia pe care am facut-o, insemnand schimbare distributie, ulei, toate cele inclusiv filtre. Filtru de habitaclu cred ca a fost cam buclucas. Dupa fiecare ploaie prinsa in Bucuresti (2 la numar), la primul deramaj puternic mi-a intrat apa in masina pe la picioarele pasagerului. Am citit forumul, am cam descoperit problema si urma sa ma apuc de treaba. Miercuri cand a plouat din nou in Bucuresti am incercat sa dau drumul la ventilatie sa nu mi se abureasca geamurile. Surpriza a fost foarte mare, ventilatorul nu mai functiona in nicio treapa. Nu a dat semne de uzura, nu a facut galagie niciodata...doar ca a murit pe neasteptate. Am citit forumul am verificat mufele acelea de langa pedalier, toate par in regula. Daca este un coleg din Bucuresti disponibil sa ma ajute sa demontez ventilatorul, as fi foarte recunoscator... |
--------------------
Renault
Megane
II/2004
|
|
Martzianu2 |
![]()
Post
#263
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 5 October 09 ![]() |
Din lac in put cu masina asta!
Abia ce am rezolvat AC-ul saptamana trecuta iar acum nu mai merge ventilatia. A murit subit. Inainte de a-si da duhul am scos blocul de lumini pentru reparatia panglicii airbag. Vedeti vreo legatura? Va multumesc! |
--------------------
RENAULT
MEGANE 2.2 1.5dCi Hatckback
2007
|
|
adrian_74 |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.296 Joined: 25 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Probabil că a intrat apă pe la filtru de polen direct în motoraș, în cazul în care nu.i arsa siguranță în cel mai fericit caz, va trebui desfăcută aeroterma si văzut cei pe acolo... Oricum , apa va intra iar, dacă nu sunt desfundate găurile de scurgere de sub grila din plastic de la ștergătoare. Masina n.are nici.o vină, pentru că sunt acele scurgeri obturate, și nu numai la Reno se poate întâmpla necazu...
|
--------------------
renault
laguna2
expression2003
- b545hnj 1,9dci galben 270k km, sunt in crestere!
|
|
Martzianu2 |
![]()
Post
#265
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 5 October 09 ![]() |
La siguranta din compartimentul motor te referi?
Cea de sub volan este ok. Am ajuns la capatul puterilor cu masinile astea! This post has been edited by Martzianu2: 14 Jun 2016, 09:09 |
--------------------
RENAULT
MEGANE 2.2 1.5dCi Hatckback
2007
|
|
Martzianu2 |
![]()
Post
#266
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 5 October 09 ![]() |
Am urmat si eu tutorialul din prezentul topic. Nu a durat totul mai mult de 2 ore cu tot cu verificarea, din nou, a tuturor sigurantelor.
Se pare ca nu aeroterma era problema, ci este posibil sa fi fost o mufa... neidentificata ![]() Tin sa aduc o precizare: la prima vedere este o operatiune dificila de te ia capul, insa dupa ce am inaturat pedalele de frana si acceleratie am avut loc din belsug si am avut acces perfect pentru demontarea/montarea aerotermei. |
--------------------
RENAULT
MEGANE 2.2 1.5dCi Hatckback
2007
|
|
Cristacular |
![]()
Post
#267
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 30 July 16 ![]() |
Salut, si scuze pt eventualele stangacii in posturi, nu sunt chiar la curent cu utilizarea forumurilor.
De 4 zile sunt posesorul masinii din semnatura, si deja problemele incep sa curga. A doua zi dupa ce am luat o, a trebuit sa schimb chitul de ambreiaj, m am trezit ca nu mai intra in nicio treapta cu motorul pornit. de aici si necazul. Dus masina la service, schimbat kit ambreiaj. la vreo 3 ore dupa ce am luat-o de la mecanic, am constatat ca nu mai porneste ventilatorul, pe nicio treapta. Sa aibe vreo legatura cu schimbul kitului de ambreiaj? Sa fi uitat mecanicul sa lege ceva pe acolo? sau ma inscriu in problema generala deja mult dezbatuta pe aici? Multumesc anticipat, si apropo, bine v-am gasit :-) |
--------------------
Renault
megane 1.6 16v
2005, 2
|
|
scutyeru |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 27 December 11 ![]() |
Super tutorial!
This post has been edited by scutyeru: 24 Aug 2016, 10:40 |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1.9 dci
|
|
bflorinwolf |
![]()
Post
#269
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 6 November 10 ![]() |
Vă salut.
Ieri, în baza consultării acestui tutorial, am executat operațiunea ,, să înviem aeroterma". Folosit spray degresant, ulei de mecanisme fine, chei de 13, puțină răbdare, puțină îndemânare și 2 beri ![]() ![]() ![]() Timp de lucru = 3 h 20 min. Mulțumesc mult creatorului acestui tutorial. Sper ca a mea aerotermă să stea în viața mult timp de acum înainte. Spor la treabă celor care vor să se apuce de această operațiune. ![]() ![]() ![]() This post has been edited by bflorinwolf: 22 Sep 2016, 04:36 |
--------------------
Renault
Laguna 3
2012, 2.0 dci, 150 cp
|
|
choria |
![]()
Post
#270
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 12 December 15 ![]() |
Stie cineva de ce pe jumatatea din dreapta a instalatiei de ventilatie din habitaclu intra caldura la un debit mult mai mic decat pe jumatatea din stanga? O fi infundata vreo conducta de la aeroterma?
Mentionez ca a aparut si la mine zgomotul de frunzilita, in special in treapa 2 si 3, iar in treapta 4 face zgomot foarte mare. Multumesc |
--------------------
Renault
Megane II
2007 Sedan, benzina, 1.4 - 16
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 10:07 |