Demontare/ungere aeroterma, -= split de la aria tehnica =-
![]() ![]() ![]() |
Demontare/ungere aeroterma, -= split de la aria tehnica =-
Alin2225 |
![]()
Post
#271
|
||
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 17 November 16 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2 1.5 dci 86 cp
2007 Sper ca dupa ce mor nevastamea sa nu-mi vanda sculele la pretul care i-am zis eu ca le-am cumparat
|
|||
choria |
![]()
Post
#272
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 12 December 15 ![]() |
Multumesc pentru raspuns. Am desfacut acea tubulatura, insa nu de acolo este problema. Aerul rece (ventilatia fiind setata pe caldura) vine chiar din gura unde este clapeta de dirijare a fluxului de aer.
Este posibil sa mai fie si alte circuite de conducte/tubulaturi si in interiorul agregatului reprezentat de aeroterma si toate celelalte? De la acea clapeta, ma gandesc eu ca nu are cum sa fie, din moment ce ea doar dirijeaza fluxul de aer (sus/jos/frontal). Nu inteleg de ce baga aer rece (doar in partea dreapta - sus/jos/frontal) desi temperatura este setata pe caldura maxima... |
--------------------
Renault
Megane II
2007 Sedan, benzina, 1.4 - 16
|
|
dan22y |
![]()
Post
#273
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
|
--------------------
R
M
8
- B
|
|
Alin2225 |
![]()
Post
#274
|
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 17 November 16 From: Timisoara ![]() |
Dacă îți vine frig în mașină numai prin partea dreapta singura problema din punctul meu de vedere este filtrul de habitaclu care a ieșit de pe pozitie sau a fost introdus greșit( lipsește definitiv etc etc)
|
--------------------
Renault
Megane 2 1.5 dci 86 cp
2007 Sper ca dupa ce mor nevastamea sa nu-mi vanda sculele la pretul care i-am zis eu ca le-am cumparat
|
|
dan22y |
![]()
Post
#275
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
QUOTE(dan22y @ 5 Jan 2017, 14:36) Montat în dupa-masa asta aeroterma noua. Toată operațiunea a durat 1 ora. Am verificat cea veche... pleacă la 12V alimentată, însă aer joc în lagăre foarte mare... deci bănuiesc ca s-a blocat in carcasa și nu a mai funcționat. Mersi bad_x pentru tot. ![]() LE: am și uitat ce fain e sa ai caldura în mașină. |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
nelunet |
![]()
Post
#276
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 3 May 12 From: Slatina ![]() |
QUOTE(gastorro @ 10 Mar 2016, 13:41) In sfarsit, careva care intelege ca rezistentele alea NU SUNT "pentru incalzire" ci pentru a micsora tensiunea cu care e alimentat ventilatorul.. In ziua de azi, surse in comutatie capabile de 4A intre 4v si 12v din 12v si care nu DISIPA CALDURA (pierdere de energie aiurea) n-ar trebui sa coste mai mult de $10 ; In plus, rahatul asta cu relee + rezistente + radiator din aluminiu nu are cum sa fie mai ieftin decat coboratorul de tensiune electronic/in_comutatie, la care cea mai scumpa piesa ete o bobinuta din srma de Cu pe un miez de ferita (in rest, tranzistoarele + pasivele sunt de 3 ori mai ieftine decat radiatorul ala de aluminiu..) Asta-i primul si ultimul Renault pentru mine.. O sa trec pe Toyota, unde-s ingineri destepti Bine gandit dar cu o singura observatie, acum 15 ani cand a fost proiectat megane2-ul, preturile la sursele in comutatie erau altele. Au scazut foarte mult preturile la electronicele de genul asta, cele mai multe dispozitive electronice nu aveau surse in comutatie ci din cele cu transformator la acea vreme. 28 Jan 2017, 17:56: La mine in afara de lovitul cu piciorul in capacul din dreapta, dupa ce am demontat capacul, a pornit cand am tras de cele doua fire rosu si negru care urca de la regulatorul de turatie catre aeroterma. Pana acum am desfacut doar o singura data regulatorul, anul trecut, si nu am mers mai departe pentru ca si-a revenit si nu am mai avut probleme pana anul asta. Acum regret, cam acum doua saptamani a inceput iar ca uneori sa ramana blocat, dupa ce porneste nu se mai blocheaza pana la urmatoarea pornire, eventual la rece. Probabil ca este vorba de mufa de sus din aeroterma si/sau carbunii. Imi pare ca a devenit si mai zgomotoasa la turatii mai mari, inainte se auzea un fasait puternic, acum parca se aude si un uruit. O sa incerc sa o mai lungesc pana se mai incalzeste, si o sa revin daca gasesc ceva deosebit. Multumesc creatorului si tuturor celor care au venit cu completari/corecturi, super tutorial. This post has been edited by nelunet: 28 Jan 2017, 16:56 |
--------------------
Renault
Megane2
2007/break Megane 2 Kombi Dec 2006 1.5 78 kw
|
|
nelunet |
![]()
Post
#277
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 3 May 12 From: Slatina ![]() |
Pentru cei interesati de dimensiunile carbunilor, nu stiu daca sunt la fel la toate dar la mine sectiunea a fost de 7.4mm / 6mm si sunt rosiatici, contin si cupru, nu am gasit decat la magazile de piese auto genul asta de carbuni.
In lungime mai aveau doar 4,3-4.6 mm iar inre colector si carcasa carbunilor sunt cam 2 mm, vreau sa spun ca ramanea cam purtin in carcasa 2 mm si un pic, poate atunci cand nu mai pornea, carbunii blocau colectorul. Sunt sudati cumva de niste bobine probabil pentru deparazitare, adica apoi dupa dezlipire sau taiere trebuie lipiti cu pistolul de lipit, mai au un arc ce ii apasa si fixarea se face cu un capacel de tabla care se clipseaza pe carcasa carbunelui. Cei noi luati de la un magazin de piese auto aveau 7,4mm / 6.6mm si lungimea cca 15 mm, am pilit putin din latime. Am pierdut mult timp sa scot cutia cu relee, se scoate tragand inspre spatele masinii si apoi si sa scot aeroterma, se rostogoleste la 180 de grade asfel incat sa fie cu paletii in jos apoi partea goala din interiorul paletilor se introduce in tija de la frana si se rostogoleste iar catre exterior, alftfel nu are loc sa poata fi scoasa. Se mai poate pune o tija care sa tina pedala de ambreiaj la podea, cam incurca. Am curatat colectorul (canalele ditre perii) si praf, am uns lagarele. La montare am reusit sa rup cele doua aripi pe care culisa si se monta cutia cu relee, am fixat-o cu fasete de traversa metalica. Regulatorul de turatie parea ok, am mai strins un pic mufele de alimentare. Acum porneste ok dar are un tiuit/barait nu stiu cum sa ii zic ce se aude la vitezele mai mici. Probabil este din cauza carbunilor, zgomotul a aparut dupa inlocuirea lor, poate va disparea dupa ce se mai aseaza pe colector desi am pilit un pic si capatul carbunilor pe rotund. Un ventilator nou era pe stoc la unix auto la 350 ron, probabil ca data viitoare il voi schimba depinde si cat ma tine lucrarea. Am avut borna de plus deconectata, la teste am conectat intai mufele pe pedale, am auzit ca au fost probleme. Si apoi am pus borna, am deblocat pedala de ambreiaj si am dat cu banda pe butonul de la pedala de frana (simulare ca este necalcata) pentru a pune doar contactul, alfel porneste motorul si aveam nevoie de liniste sa ascult ventilartorul, etc. Nu stiu ce sa va mai spun, daca mai aveti voi intrebari, va voi raspunde cu placere. Sper ca daca mai cade sa se intample cand nu este asa de frig... Multumesc tuturor celor care au povestit cum au procedat, ajuta mult. |
--------------------
Renault
Megane2
2007/break Megane 2 Kombi Dec 2006 1.5 78 kw
|
|
mihaitza83 |
![]()
Post
#278
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 18 May 07 From: Pitesti ![]() |
ma alatur si eu posesorilor ghinionisti de megane 2 cu probleme la aeroterma.
pana acum doua zile a mers si dintr-o data a tacut. se auzea foarte urat, atingeau paletele in interior cumva si avea momente cand pleca doar pe baza de touch (palme in bord).. azi dupa ce am citit tutorialul mi-am luat inima in dinti si m-am apucat de treaba. per ansamblu montat/demontat nu dureaza mai mult de 30 de minute pt cei care stiu ce au de facut. la mine a durat vreo ora pentru ca am gasit doi pini in mufa rezistentei sau ce naiba e murdari, oxidati, ruginiti nici nu stiu cum sa zic. oricum s-a incins bine si a topit putin mufa, motiv pentru care nu mai facea contact bine cred. apoi, am gasit sparta si fermecaciunea de ventilator, palele alea de plastic. intr-o parte nu stiu de ce sau cum a atins insa s-a fisurat si atingea la turatie mare de carcasa. am rezolvat problema repede si acum e perfect functionala. va recomand ca inainte sa va apucati de treaba sa verificati sa fie siguranta buna si mufa sa fie curata si contactele perfecte. cand ma intorc in tara o sa cumpar si eu una noua, am vazut ca este 270 lei acum. zi faina la toti si la cat mai multi km fara incidente ![]() |
--------------------
Renault
Megane MK3 / Duster Ph2 / BMW 320D / PGT 4007
2011 1.5 DCi EDC / 2015 1.5 DCi 80KW 4x4 /
- AG-83-WTF chei auto, biciclete si altele :)
|
|
mihaitza83 |
![]()
Post
#279
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 18 May 07 From: Pitesti ![]() |
revin totusi cu o problema pe care am depistato astazi. luni cand am executat reparatia, am vrut sa pun contactul ca sa pot sa probez aeroterma si aveam mufele scoase de la pedala de acceleratie si de la senzorul de la frana. in loc sa-mi puna contactul a pornit direct. astazi, mi-am dat seama ca am stopurile de frana aprinse cu pedala necalcata/calcata imediat ce porneste masina. si face aceeasi chestie, porneste fara sa calc pedala de frana/ambreiaj.
cam ce rezolvare as avea la problema asta? mufele sunt bagate atat la switch-ul de la frana cat si la pedala de acceleratie. masina merge normal dar stopurile de frana sunt aprinse permanent. |
--------------------
Renault
Megane MK3 / Duster Ph2 / BMW 320D / PGT 4007
2011 1.5 DCi EDC / 2015 1.5 DCi 80KW 4x4 /
- AG-83-WTF chei auto, biciclete si altele :)
|
|
greny |
![]()
Post
#280
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 18 July 15 From: Timisoara ![]() |
Salut,
Practic, masina porneste doar cu frana sau ambreiajul apasat. Cum la tine sunt mereu aprinse becurile frana, aia inseamna ca la tine contactul din butonul pedalei de frana este mereu apasat. Si-acum ai 2 posibilitati : - verifici daca butonul nu cumva este montat gresit si vede mereu cum ca ar fi apasata frana - (butonul) il demontezi, il verifici in afara sistemului si daca crezi ca este ireparabil , il inlocuiesti ( cod produs 8200168238 ) Bafta si spor! This post has been edited by greny: 5 May 2017, 09:26 |
--------------------
Renault
Megane 4
2019 Mégane II 1.6 16v 113 BM0J 2002
Mégane Sedan IV 1.33 tce 140 LVNB 2019 |
|
Admirall |
![]()
Post
#281
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 29 March 16 ![]() |
Salutare! După ce am rezolvat cutia de viteze la al meu megane am intampinat alta problema. După o ploaie torentiala am pornit masina am plecat dau stânga dreapta de volan în mers și se auzea ca un " izvoras" la mine în masina
![]() Modelul este cel climatronic automat. |
--------------------
Renault
Megane II
2008
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#282
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
cel mai probabil ti-a intrat apa in modulul de rezistente care controleaza turatia aerotermei. Il poti vedea prin locasul filtrului de polen, e ca un fel de radiator de aluminiu. Il poti demonta pe la picioare pe la sofer si verifica/inlocui.
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
Admirall |
![]()
Post
#283
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 29 March 16 ![]() |
Multumesc skorpyo! Nu ma încumet sa schimb singur ... astept de la voi linkuri nume adrese cu service uri din bucurești care ar fi capabili sa faca aceasta operatiune.
|
--------------------
Renault
Megane II
2008
|
|
adrian_74 |
![]()
Post
#284
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.296 Joined: 25 May 10 From: Bucuresti ![]() |
@Admirall- chiar daca vei repara aeroterma, vei avea probleme. Izvorașul de care povesteai îl ai sub grila de la ștergătoare. Demontezi fiecare ștergător, scoți grila și va trebui sa desfunzi cele 2 scurgeri înfundate cu frunze și alte mizerii. Lucrul ăsta îl poți face singur acasă. Același lucru l.am pățit cu Laguna mea din cauza că o folosesc foarte rar, de câteva ori pe an, prin acea grila intră mizerie care amestecata cu apa îți înfunda scurgerile. Ai nevoie de o pensula , soluție de curățat de baie și răbdare. Dacă o vei lăsa așa la ora curba iar va navali apa in interior.
Baftă! |
--------------------
renault
laguna2
expression2003
- b545hnj 1,9dci galben 270k km, sunt in crestere!
|
|
Admirall |
![]()
Post
#285
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 29 March 16 ![]() |
Adrian, până acum nu am avut nici o problemă cu apa... cand am schimbat ULEIUL din cutie si flansele mecanicii s au gandit sa desfunde nu stiu ce pe sub masina si asa bine au desfundat ca a doua zi eram inundat:))))). O sa curăț singur ce este de curățat până atunci astept sa vad ce service găsesc. Multumesc!
|
--------------------
Renault
Megane II
2008
|
|
adrian_74 |
![]()
Post
#286
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.296 Joined: 25 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Hmmm, mecanici au fost plătiți pentru ce ai enumerat, fază cu desfundatul au făcuto benevol
Curățatul asta este alta mâncare de pește. Dacă vrei electrician bun, ai 2 variante ,în Baicului , ultima casă până o n pod sau vis a vis de complex Răsărit de Soare in Titan. |
--------------------
renault
laguna2
expression2003
- b545hnj 1,9dci galben 270k km, sunt in crestere!
|
|
Admirall |
![]()
Post
#287
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 29 March 16 ![]() |
@adrian_74 , cel de pe baicului este vorba de acel service cu alrernaroare nu ? Daca gresesc te rog trimite mi adresa pe PM. O sa merg săptămâna asta , revin cu rezolvarea si pretul reparatiei.
|
--------------------
Renault
Megane II
2008
|
|
adrian_74 |
![]()
Post
#288
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.296 Joined: 25 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Acolo, cel cu alternatoare,Baicului 156 parcă, este ultimul număr pe dreapta, în capătul străzii până în pod
|
--------------------
renault
laguna2
expression2003
- b545hnj 1,9dci galben 270k km, sunt in crestere!
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#289
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Este vreo smecherie prin care se scoate suportul pedalei de frana? am desfacut pedala de acceleratie, am desfacut si cele 4 suruburi de 13 dar nu pot sa clintesc suportul ala metalic negru din loc. Are joc in partea de sus la cele 3 suruburi dar in partea de jos nu pot sa il trag. Se scoate din partea de jos sau de sus prima oara? sus am observat ca mai are o piesa metalica argintie care are un opritor sub volan si nu ii permite sa se traga mai mult deci dupa cum vad eu de jos e singura posibilitate de a scoate-o insa la mine nu vrea sa iasa, gaura in partea de jos atinge de filetul la surub si nu pot sa o trag.
This post has been edited by skorpio_bog: 20 May 2017, 16:16 |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
espacern |
![]()
Post
#290
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Trebuie scos splintul metalic care face legatura intre pedala si pompa (atentie la saiba).....si dupa aia o s-o poti scoate.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#291
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Am scos boltul acela cu siguranta zimtata daca la el te referi si am demontat si pedala de frana din suport (e tinuta de un surub torx 40 cu piulita de 13 pe partea opusa insa tot nu iesea. Problema mea era cu gaura din partea de jos a suportului pedalei ca nu statea centrata pe surub si nu se clintea. Am reusit sa o fortez pana la urma cu varful unui ciocan si a iesit de pe surub insa se vedea ca gaura era tocita in partea de jos de la filetul surubului, chinul vietii.
Acum alta problema: la mine aeroterma nu arata ca in pozele din tutorial. Mai are o cutie mica neagra in care intra multe fire iar in cutie sunt 2 relee roz. Din ce am citit in manual acela este grup relee rezistente incalzire. Acea cutie pare a fi fixata pe carcasa aerotermei. LE: am reusit sa scot grupul de relee au o clema care trebuie apasata si apoi se trag spre fata masinii. Am reusit apoi sa scot si aeroterma. This post has been edited by skorpio_bog: 20 May 2017, 18:58 |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
Admirall |
![]()
Post
#292
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 29 March 16 ![]() |
Revenire : datorită timpului astăzi am incercat sa ma ocup si de problema mea cu aeroterma , am fost pe baicului si cei de acolo au zis ca de ceva timp nu mai iau asemenea lucrări... alte recomandări de electricieni buni care ma pot ajuta cu problema mea aveti ?
|
--------------------
Renault
Megane II
2008
|
|
TomachE |
![]()
Post
#293
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 553 Joined: 20 August 15 From: Bucuresti ![]() |
Master Motors langa Auchan Titan !
Cauta pe google locatia ! |
--------------------
Megane II
1.6/16v 82kW 112 cp Break
2005
- B 301 AAT
|
|
costy001 |
![]()
Post
#294
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 25 July 15 ![]() |
Astazi am demontat aeroterma deoarece scartia si i-am schimbat carbunii ca erau dusi. Am pus de alternator de Dacia 1300 cu toate ca sunt un pic mai ingusti, nu aveam chef sa mai caut altceva deoarece imi trebuia masina. Daca nu era acest tutorial nu ma descurcam, asa ca ii multumesc initiatorului.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.6 16V
2005
|
|
mihai_tomaro |
![]()
Post
#295
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 19 November 08 ![]() |
As vrea sa va posestesc isprava mea.
Mergeam linistit cu AC pus pe auto, doar ce plecasem deci eram pe o treapta de viteza mare, cand dintr-o data am auzit o bubuitura ca si cum ar fi intrat un corp strain dur intre palele ventilatorului. Imediat am dat pe ventilatie zero, si cum incercam sa maresc viteza zgomotul devenea din nou foarte foarte deranjant. In fine, ajung in service (Filaret) si din start imi spune ca e aeroterma de vina, si daca confirm s-o comande. Bineinteles, accept, dar cand o desface gaseste acel corp strain (un clips de plastic pe care o sa-l adaug in poza).Spre mirarea mea, continua cu inlocuirea piesei si nu cu remontarea piesei originale care 99% era inca functionala, dat fiind ca se invartea puternic doar zgomotul fiind cel deranjant. O data gasit corpul strain, ma asteptam sa ma intrebe daca anulez comanda sau nu. Acum, pagubit deja, as vrea doar sa intreb daca aveti idee pe unde a ajuns acel corp strain fix intre palele ventilatorului?WhatsApp_Image_2017_06_26_at_09.21.08.jpeg ( Size: 41.22k ) Number of downloads: 533 This post has been edited by mihai_tomaro: 26 Jun 2017, 10:07 |
--------------------
Renault
Megane
2008 2.2 Privilege 1.6 16V
- PH 15 MTM
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#296
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Ceva clips de la o bucata de insonorizare...
Poate ai amabilitatea de a ne spune si ce service ti-a facut bucuria, poate le facem cadou niste clienti. In minus. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
mihai_tomaro |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 19 November 08 ![]() |
Reprezentanta Renault de pe strada Spataru Preda, Bucuresti sector 5.
Se numeste Service Renault Filaret... As insista totusi sa aflu cum a ajuns clipsul acolo, poate pe gura de adimise aer aflata in zona mechanismului stergatoarelor? Deci pe exterior, sub parbriz? Sau a tras-o de undeva din interior...As vrea doar sa evit pe viitor aceste probleme. Intamplator sau nu, cu o zi inante facusem revizia si schimbare filtre la Serus Bd-ul Timisoara. Oare ei au scapat acel corp acolo? |
--------------------
Renault
Megane
2008 2.2 Privilege 1.6 16V
- PH 15 MTM
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#298
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Atunci poti sa-l felicti p-ala de la Serus, zic eu.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
mihai_tomaro |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 19 November 08 ![]() |
Normal trebuia sa ma duc tot la ei, dar mi-a zis ca nu au liber decat peste cateva zile...si nu puteam sa stau fara ventilatie pe caldurile astea...asta e, ai bun simt, scoti banii, asa e la noi in ziua de azi
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2008 2.2 Privilege 1.6 16V
- PH 15 MTM
|
|
TomachE |
![]()
Post
#300
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 553 Joined: 20 August 15 From: Bucuresti ![]() |
Clipsul acela,99% este de la grila stergatoarelor ! Grila are vre.o 3-4 clipsuri (cele din poza pusa de tine) care sunt prinse de parbriz ! Au intrat pe la gura de admisie (este pe partea pasagerului).
Pe viitor cand sau daca mai dai grila jos,pe gura adisiei ai o rama.Pune o bucata de panza de tantari sau ori alta panza ! Asa o sa scapi si de viitoarele frunze si alte resturi ce duc la filtrul de polen sau ventilator ! Bafta ! |
--------------------
Megane II
1.6/16v 82kW 112 cp Break
2005
- B 301 AAT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 05:41 |