Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

58 Pages « < 15 16 17 18 19 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Anvelopele de iarna - obligatorii ?, s-a adoptat lege in acest sens...

luck33ro
post 15 Nov 2010, 10:35
Post #481


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.720
Joined: 8 March 06




Ciumpalacu de Badea comenteaza despre cauciuce radmasa.gif E mai praf ca multi posesori de [B]bolizi [/B]care nu au nevoie de prostii, gen anvelope de iarna.


--------------------
*** ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 15 Nov 2010, 10:46
Post #482


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




s-a rezolvat enigma:

http://www.gandul.info/news/afacerea-cauci...xclusiv-7714841

QUOTE
"Acum o lună, în timp ce veneam din Poiana Brașov înspre București, au început să cadă câțiva fulgi de zăpadă. Brusc, au început ciocnirile între mașini. M-am enervat, i-am sunat pe cei de la Compania de Drumuri și i-am luat la întrebări. Le-am zis că îi dau afară dacă nu iau măsuri urgente. Ei mi-au spus că nu e vina lor, pentru că toată lumea are cauciucuri de vară. Așa mi-a venit ideea", a declarat pentru gândul Anca Boagiu, cu puțin timp înainte să anunțe că s-a răzgândit și că obligativitatea nu se aplică decât de anul viitor. "Apoi am întrebat cum e situația în alte state europene și am aflat că Germania tocmai introducea această măsură", a adăugat ea.


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 15 Nov 2010, 11:35
Post #483


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




Citesc si ma minunez.....ma minunez si citesc.
80% din cei ce posteaza pe acest topic o tin cu zapada....si ninsoarea si rupt troianul cu masina cu gume de iarna.
Intelegeti ca nu conduceti tancuri sa va doara in basca de zapada, indiferent ce gume aveti. Intelegeti ca gumele de iarna nu au nic un fel de legatura cu mersul prin zapada mare. Daca e sa ninga si sa viscoleasca, sunt derumuri pe care nu le faci cu nici o masina (nici 4x4)...indiferent cu ce esti incaltat. Sunt situatii cand nici macar drumarii...actionand corespunzator nu pot sa tina un drum deschis, indiferent cat s-ar chinui. Ideea utilizarii anvelopelor de iarna consta in proprietatile acestora la temperaturi scazute. Cauciucul de vara la temperaturi sub 7 C devine muult mai rigid....ajunge sa aiba consistenta plasticului. Cauciucul de iarna isi pastreaza elasticitatea la temperaturi joase. Faceti un test simplu : frecati o rigla de plastic de asfalt (asta fiind cauciucul de vara).....si apoi o guma de sters (asta fiind cauciucul de iarna)....si vedeti care are mai multa aderenta.
Cauciucul de iarna te ajuta sa controlezi mult mai bine masina pe asfaltul rece, te ajuta sa pleci mai bine de pe loc in conditii de polei, gheata, zapada batatorita, te ajuta sa urci o rampa acoperita de un strat de zapada, sau chiar sa iesi mai usor din parcare. Dar in niciun caz nu iti transforma masina in tanc.
Avand in vedere faptul ca la temperaturi scazute, in conditii de asfalt curat si uscat, cauciucul de iarna se comporta net superior celui de vara, e de bun simt sa avem asa ceva pe masina. Nu mai corelati obligativitatea anvelopelor de iarna cu cantitatea de zapada de pe drum, ci cu temperatura.

This post has been edited by vet: 15 Nov 2010, 11:36


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 15 Nov 2010, 13:55
Post #484


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(vet @ 15 Nov 2010, 12:35)
Citesc si ma minunez.....ma minunez si citesc.
80% din cei ce posteaza pe acest topic o tin cu zapada....si ninsoarea si rupt troianul cu masina cu gume de iarna.
...................
auciucul de vara la temperaturi sub 7 C devine muult mai rigid
.....................

Avand in vedere faptul ca la temperaturi scazute, in conditii de asfalt curat si uscat, cauciucul de iarna se comporta net superior celui de vara, e de bun simt sa avem asa ceva pe masina. Nu mai corelati obligativitatea anvelopelor de iarna cu cantitatea de zapada de pe drum, ci cu temperatura.
*


Vrand nevrand eu tot cu cantitatea de zapada corelez cauciucul. Treaba cu temperatura eu cred ca este si nu este....mai important este profilul cauciucului....de ce spun asta?....deoarece prin rulare anvelopa se incalzeste, iar cauciucul ajunge la mai mult de 7 grade...poti sa freci cat vrei rigla de gheata ca tot aia e ...in schimb o anvelopase va incalzi...si atunci unde mai e treaba cu compozitia ei?


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 15 Nov 2010, 14:12
Post #485


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




daca s-ar incalzi asa mult anvelopa aia... am scapa de zapada in 2 timpi si 3 miscari smile.gif


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 15 Nov 2010, 14:16
Post #486


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(george_scala_2004 @ 15 Nov 2010, 11:46)



Ia vezi, explicatia asta nu e cumva mai plauzibila?
http://www.ziarultricolorul.ro/?cmd=displa...838&format=html


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 15 Nov 2010, 14:18
Post #487


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




QUOTE
mai multe firme ce aparțin fratelui lui Cristian Boureanu, Sorin Boureanu, dar și altor colaboratori


care sunt acele firme? NUME !! SA DEA NUME... nu... fratele si cumnatu lu x-ulescu.. vrem numele firmelor.


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 15 Nov 2010, 14:22
Post #488


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.368
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




vorbiti prostii, colegul vet are dreptate. Cauciucurile de iarna nu trebuie folosite doar in ideea de zapada, nameti si gheata. Mai important este factorul de temperatura. Insa vorba 'ceea: multi vorbesc, putini cunosc. De aceea citesc pe toate forumurile "experti" care posteaza numai replici de genul: eu nu pun cauciucurile de iarna decat dupa ce ninge, cand o fi zapada mare, etc.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 15 Nov 2010, 14:25
Post #489


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




Si de ce sta zapada in rizurile cauciucului? De ce sunt mai bune cauciucurile cu un profil care nu permite incarcarea cu zapada? Daca gumele s-ar incalzi asa bine....in mod sigur la cateza secunde dupa ce opresc masina, cauciucul nu ar mai avea zapada pe el. Chestie care nu se intampla.
Chiar daca e reala chestia cu incalzirea cauciucului si aducerea acestuia la proprietatile celui de vara....cam cat trebuie sa rulez, pe ce tip de suprafata si cu ce vitezea pentru a aduce cauciucul la temperatura de lucru? Pana ajung la aceasta temperatura.....merg prudent, nu virez, nu franez?
Hai sa inventam dispozitive care sa tina cauciucul la o temperatura mai mare....si sa nu mai dam banii pe gume de iarna.
Penteu spate....o sa merg cu frana de mana puuuutin actionata...ca sa incing caucioacele. smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck33ro
post 15 Nov 2010, 14:36
Post #490


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.720
Joined: 8 March 06




Altii comenteaza ca nu sunt sub 7 grade toata ziua. Poa sa fie doar noaptea sub 7 grade depinde cand circuli. Apropo de eficacitatea anvelopei pe gheata:
- aviz specialistului din Mircea Badea icon_mrgreen.gif


--------------------
*** ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 15 Nov 2010, 14:55
Post #491


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




QUOTE(papa_mulo @ 15 Nov 2010, 14:16)
Ia vezi, explicatia asta nu e cumva mai plauzibila?
http://www.ziarultricolorul.ro/?cmd=displa...838&format=html
*



ceea ce am postat eu era explicatia OFICIALA a madamei ministrese...era evident,inca de la inceputul campaniei furibunde, ca exista ceva necurat in spate...daca e adevarat ce se scrie in tricolorul e clar ca nu mai avem scapare...decit in alaska sau antarctica...


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steel Tormentor
post 15 Nov 2010, 15:02
Post #492


Membru autentic


Group: Members
Posts: 954
Joined: 30 March 07
From: Constanta




QUOTE(luck33ro @ 15 Nov 2010, 15:36)
Altii comenteaza ca nu sunt sub 7 grade toata ziua. Poa sa fie doar noaptea sub 7 grade depinde cand circuli. Apropo de eficacitatea anvelopei pe gheata:



Un film cu comportamentul celor 3 tipuri de gume la temperaturi sub 5 grade, pe asfalt uscat, n-ai gasit? Cu zapada si gheata cred ca toata lumea era lamurita.

This post has been edited by Steel Tormentor: 15 Nov 2010, 15:02


--------------------
Dacia Logan 2007 Preference 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck33ro
post 15 Nov 2010, 15:09
Post #493


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.720
Joined: 8 March 06






despre anvelope de vara nici nu se mai pune problema cum se comporta smile.gif


--------------------
*** ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 15 Nov 2010, 15:09
Post #494


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




bre luck un comparativ din europa nu ai si tu... nu de alta dar in sua anvelopele all season nu au nimic in comun cu anvelopele all season din europa... cel mai bun exemplu good year vector 4 iese mai bine in testele adac ca si anvelope de iarna mai ieftine.... si primeste calificativ bun.

bafta....

le continental nu prea produce all seaon tires sub acest brand.... deci reclama lor nu are relevanta...

ps produc sub alte denumiri anvelope all season, anvelope care au parte de multa reclama ca sunt recomandate si pe zapada....

This post has been edited by b76bgaarh: 15 Nov 2010, 15:12


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 15 Nov 2010, 15:13
Post #495


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.368
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




QUOTE(vet @ 15 Nov 2010, 15:25)
Hai sa inventam dispozitive care sa tina cauciucul la o temperatura mai mare....si sa nu mai dam banii pe gume de iarna.
*



Pai exista ceva de genul asta biggrin.gif ne luam toti huse din acelea speciale ca la formula 1 care se infasoara in jurul anvelopelor si le tin calde radmasa.gif Eventual sa avem fiecare langa bloc o pista de curse acoperita, sa dam vreo 3 tururi de incalzire si abia apoi sa iesim cu masinile prin zapada cu rotile deja incalzite. Deja o dam in SF-uri. wink.gif


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 15 Nov 2010, 15:13
Post #496


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(rtBK @ 15 Nov 2010, 15:18)
care sunt acele firme? NUME !! SA DEA NUME... nu... fratele si cumnatu lu x-ulescu.. vrem numele firmelor.
*



Si daca ti-ar da nume ce ai face cu ele...are importanta prin ce firma sau interpus se da tunu? Sau tu ai venit ieri in Romania si ai impresia ca politicianul Roman s-a gandit la siguranta cetateanului cand a lansat acest proiect de lege?
Eu m-am intrebat din prima zi al cui o fi tunul asta...poate sa fie Boureanu, Popescu sau Ionescu...nu conteaza numele. Important e ca pute a tun si facatura de la o posta, are exact ingredientele caracteristice: obligativitatea de a cumpara ceva sub amenintarea unor amenzi inimaginabil de mari pentru o tara cu nivelul nostru de trai. Mie imi e clar ca stiau inca de la inceput ca nu pot emite si aplica o asemenea lege dar au lansat fumigena ca sa dea lumea fuga la cumparat de anvelope.
Nu ma intelege gresit, am pe masina anvelope de iarna, nu sunt din cei care sustin ca sunt inutile. Insa nu pot concepe ca daca legea ar fi fost in vigoare de anul trecut sa zicem, azi la 20 grade Celsius as putea fi amendat cu zeci de milioane de lei vechi pentru ca nu am anvelope de iarna pe o a doua sau a treia masina cu care am iesit azi sa fac o treaba...cei care sustineti o astfel de lege ganditi si voi logic si din mai multe perspective, nu brut si ingust, doar din punctul vostru de vedere. Daca un nene are 3 papuci la o firma pe care ii munceste din greu ca sa se mentina pe o linie de plutire si sa plateasca taxele multe si grele la statul asta hraparet ce ar trebui sa faca de la 1 Noiembrie anul viitor? Sa bage 1000 E in anvelope de care sa aiba nevoie 10 zile cand e zapada in Bucuresti? Nu friend, este un om liber si poate sa nu puna pe nici una si isi asuma riscul ca in zilele cu zapada sa isi tina masinile pe dreapta.
Sau alt exemplu...un nene care are un clio de oras si un porsche de basini pe care il scoate cand si cand. Logic ca isi pune roti de iarna doar pe clio, ce face daca vrea sa iasa intr-un week-end de noiembrie de 20 grade cu porschele? Cam nashpa, e pasibil de amenda... E normal?
Si nu mai puneti botul la fumigene de genul "asa e si in germania sau austria"...ca nu e chiar asa, acolo ii ard asigurarile daca fac accident si au anvelope nepotrivite. Nu sunt pasibili de amenda daca nu au roti de iarna...o fi asa pe la scandinavi dar la aia iarna e "clara" si an de an, nu sunt temperat continentali ca noi.


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 15 Nov 2010, 15:18
Post #497


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




QUOTE(vet @ 15 Nov 2010, 11:35)
Nu mai corelati obligativitatea anvelopelor de iarna cu cantitatea de zapada de pe drum, ci cu temperatura.


in toata europa de vest si centrala este corelata cu conditiile de iarna (zapada, polei, gheata, viscol) si nu cu temperatura.
de acord cu tine ca gumele de iarna sunt mai performante la temperaturi joase decat cele de vara dar pana la comparatia cu rigla pe asfalt e cale lunga rau
conform celor spuse de tine ar trebui sa fim obligati sa mergem vara cu cauciucuri de 200 euro/buc ca deh, si alea franeaza mai bine decat cele stock de pe masina

pe nemti si austrieci nu ii arde nimeni daca in decembrie sunt 20 de grade si fac poc cu masina cu cauciucurile de vara. daca in schimb e zapada/mazga/polei pe jos si se dau cu gume de vara pe zapada se schimba macazul

This post has been edited by sqryn: 15 Nov 2010, 15:30


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v Alize/1999 - B-xx-xxx
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck33ro
post 15 Nov 2010, 15:28
Post #498


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.720
Joined: 8 March 06




De acord ca exista allseasonuri mai bune decat unele dedicate de iarna, totul e sa stii ce cauti smile.gif Nici in testul respectiv nu e chiar asa de rau cu allseasonurile, e diferenta de franare in jur de 4 m, la 0 grade. Cum se observa, conteaza compozitia cauciucului. O anvelopa de vara la 0 grade devine ca un plastic dur. Coeficientu de frecare e varza. ala de-i zicea MIU in liceu ! icon_mrgreen.gif


--------------------
*** ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 15 Nov 2010, 16:43
Post #499


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Cred ca au fost 25 de grade in Buzau , numai bine de anvelope de iarna .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 15 Nov 2010, 16:48
Post #500


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(CGDBZ @ 15 Nov 2010, 16:43)
Cred ca au fost 25 de grade in  Buzau , numai bine de anvelope de iarna .
*


A fost cel mai cald noiembrie din ultimii 47 de ani. Nu putem face din asta o regula. La anul poate fi foarte frig chiar de la 1 noiembrie. Nu se face gaura in cer daca porti cauciucurile de iarna cateva saptamani pe vreme calda.

This post has been edited by ionutctn: 15 Nov 2010, 16:49


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 15 Nov 2010, 16:49
Post #501


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




colegu papa_mulo: de dragul veridicitatii, nu mai mult. Altfel stirea aia pare scrisa de un copil de liceu cu putina imaginatie. Pentru tine au fost suficiente cateva randuri in care sa apara un membru pdl si sa ii acorzi toata seriozitatea... pentru mine conta sa apara si cateva nume suplimentare pe acolo.


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SandelBS
post 15 Nov 2010, 16:59
Post #502


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 5 December 09




ionut, am facut eu prostia de a schimba sambata anvelopele (obligat de ideea de a fi frig de la sfarsitul saptamanii iar eu ma duc acasa peste 3 saptamani). Apoi am avut ceva treaba prin oras , la o trecere de pietoni vad pe unu ca trece in fuga, opresc de la 50 la ora si intra abs-ul imediat, scartaieli, oricum mai rau decat cu alea tocite de vara, am crezut ca intru in el. Fiecare anvelopa e buna pe sezonul ei, insa la 22 grade afara- nu prea e de iarna.


--------------------
Renault Koleos 2013, 2.0 dci 173 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 15 Nov 2010, 17:02
Post #503


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Nu se face gaura in cer doar ca distanta de franare este mai mare iar in cazurile nefericite asta inseamna accident .Eu consider o idiotenie sa aplici o astfel de lege/ordonata in functie de data calendaristica ci nu de conditiile meteo .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 15 Nov 2010, 17:05
Post #504


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(CGDBZ @ 15 Nov 2010, 17:02)
Eu consider o idiotenie sa aplici o astfel de lege/ordonata in functie de data calendaristica ci nu de conditiile meteo .
*



Corect, dar in realitate cum crezi ca-i mai simplu, asa, sau sa umbli cu 4 roti in portbagaj, si cum scade temperatura sub x grade sa le schimbi?


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 15 Nov 2010, 17:10
Post #505


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Asta e problema fiecaruia dar sa ma obligi sa merg la 25 de grade cu anvelope de iarna e o idiotenie .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 15 Nov 2010, 17:14
Post #506


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Stai linistit ca mai am scenarii.

Pleci de la Constanta pana la Satu Mare. CT - zi - 25 C, SM - noapte - 0 C. Te opresti in Sibiu sa treci la caucioace de iarna?

Cred ca atata vreme cat stii cat pot caucioacele de iarna pe o caldura ne-caracteristica pentru perioada asta, esti mai safe decat sa fii surprins de iarna precum guvernul.

L.E. De-al naibii, in noaptea aia cat dormi in SM, incepe sa ninga in toata tara.

Zi-i ce vrei, dar nu-i deloc un scenariu imposibil.

This post has been edited by bucatzel: 15 Nov 2010, 17:17


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 15 Nov 2010, 17:26
Post #507


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Dupa cum am spus , e problema fiecaruia , poti face o mie de scenarii dar eu tot consider ca a ma obliga sa merg la 25 de grade cu anvelope de iarna e o idiotenie . Nu pot sa merg pana la piata cu anvelope de vara ca nu cumva in jumatate de ora de la 25 de grade sa nu se porneasca vre-un viscol radmasa.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 15 Nov 2010, 17:31
Post #508


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Alea doua scenarii puse de mine imi spun ca obligativitatea asta e mai degraba calea de risc minim.

Ca nu vad 2 milioane de masini inghesuindu-se sa schimbe caucioacele dimineata in functie de stirile de la meteo din seara precedenta.

Sa continui.

Cauciucuri de iarna pe caldura. Pe langa 3 bolovani care se buseau oricum, va mai fi si un al patrulea, cu o tamponare minora.

Cauciucuri de vara, ca ne-a surprins iarna? 3 bolovani care se buseau oricum, si inca 20 care n-au inteles ca iarna nu-i ca vara (astia is indiferenti de caucioace), si inca 20 care nu s-ar fi pupat daca aveau caucioace de iarna.

Unde se iese mai bine per global?

This post has been edited by bucatzel: 15 Nov 2010, 18:11


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 15 Nov 2010, 17:46
Post #509


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




eu unul ma uit la prognoza pe 2 saptamani de pe net. daca anunta ninsoare si frig schimb cauciucurile. e simplu.
cel mai usor si fara batai de cap e cu seturi complete de roti de iarna/vara.
intr-o ora cu un cric si un pic de vointa le schimbi lejer.


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v Alize/1999 - B-xx-xxx
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 15 Nov 2010, 18:06
Post #510


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Cine e interesat de siguranta lui urmareste prognoza meteo , isi schimba cauciucurile ca nu e mare greutate dar nu poti fi obligat sa mergi la 25 de grade cu anvelope de iarna ca a trecut 1 noiembrie , dar din partea guvernantilor nostri nu ma mai mira nimic .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
58 Pages « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 14:23
Dacia