CRISTINICA, O Dacie care nu va ajunge la Remat prea curind
![]() ![]() ![]() |
CRISTINICA, O Dacie care nu va ajunge la Remat prea curind
TitiMotanu' |
![]()
Post
#301
|
||
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 10 March 11 ![]() |
|
||
--------------------
-
- -
- B -- ---
- - - -
|
|||
STORMTROOPER |
![]()
Post
#302
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
@Ov – este o chestie de preferinta personala. Eu am vazut masina si cu jantele argintii, cum a iesit din fabrica si cu jante albe. Mi-a placut mai mult cu jante albe, asa ca le-am facut albe. Daca ajung la momentul in care o sa pot inscrie masina la o institutie abilitata pentru masini retro, o sa fac rost de un set de jante argintii si o sa le pun pe acelea.
@Muttley – pentru ceea ce spui matale acolo ar trebui sa am si timp.Din pacate cum am spus anterior la acest capitol stau execrabil. - sondele poate in loc sa ma apuc sa muncesc la ele o sa le schmb; - cablurile gazate se datoareaza agaricilor-ageamii-diletanti care mi-au vopsit masina in 2008. Oricum i-am pus gind rfurtunului de la servo, care probabil va fi schimbat cit de curind. @speedy82 – inainte sa bag masina in service am achizitionat cauciucurile de la "vestita firma” “depozitul de anvelope” (rog a nu se interpreta ca reclama). Cind le-am luat șe-am spus ca nu le montez pe loc ci ca o sa revin dupa 3 saptamini pentru montaj. Duduia de acolo mi-a spus ca la momentul cind revin sa prezint factura ca sa beneficiez de o reducere ca am cumparat de la ei. Dupa 3 saptamini m-am prezentat cu jantele si rotile la acesti meseriasi si le-am spus ca am venit pentru montaj. Le-au montat, dupa cum se vede in poze si cind sa-mi faca calculul mi-au spus o suma. Alta tanti care era pe acolo, in viteza maxima mi-a si facut factura fara sa ia in considerare si factura de la achizitie. Dupa un pic de scandal i-am spus ca in nici un caz nu-I platesc cit a cerut pentru simplu si banalul motiv ca pretul afisat pentru cei care au achizitionat anvelope de la ei era altul, afisat pe perete. S-a sucit, s-a codit si pina nu am cerut sa vorbesc cu directorul o tine ape a ei. Cind a auzit s-a sucit si a refacut calculul si a iesit cu vre-o 56 de ron mai putin. @bucatzel - am un filtru decantor inainte de pompa de benzia si unul mic dupa pompa inainte de carburator. De 3 ani de zile nu am mai avut problem cu infundarea carburatorului. @TitiMotanu' – am si placuta cu Dacia 1310 nou-nouta, dar avind in vedere ca cea originala a masinii mi-a fost furata, am renuntat sa o mai pun la locul ei si am optat pentru solutia vazuta in poze. Tuturor va multumesc pentru interventii si multi kilometrii fara probleme. This post has been edited by STORMTROOPER: 15 Apr 2011, 20:34 |
--------------------
DACIA
1310 TX
- 7-B-2414
1987 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
dandee |
![]()
Post
#303
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
felicitari pentru masina, e a naibii de frumoasa! stau si ma intreb daca m-ar tine si pe mine atat de mult si cati bani ai bagat in ea?
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#304
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca ai prins un lot bun la tabla si ai ingrijit-o ai toate sansele sa te tina. Eu am fost norocos am avut o baza de plecare buna, si restul le-am facut in timp. La capitolul bani, prefer sa nu ma gindesc, pentru ca daca ma apuc de calcule, nu mi-e bine.
Oameni buni, revin cu rugamintea de a-mi sugera cum sa scot una bucata plutitor care bintuie de bezmetic prin rezervor, fara a da jos rezervorul de pe masina. Multumesc anticipat. |
--------------------
DACIA
1310 TX
- 7-B-2414
1987 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
BZN |
![]()
Post
#305
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
N-ai acces pe la sonda? Faci un fel de furculita din doua sarme si gata. Cu rezervorul gol, bineinteles.
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
- AGXXMAV / AGXXVAB
.
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#306
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Deocamdata am ceva benzina in rezervor. Deci sa mai astept sa mai consum din ea?Am dat asazi capacul de la sonda jos si nu se vede plutitorul. Ca daca se vedea il extrageam cu o penseta.
|
--------------------
DACIA
1310 TX
- 7-B-2414
1987 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
BZN |
![]()
Post
#307
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Din cate imi aduc eu aminte, acolo e cota cea mai de jos a rezervorului. Cu rezervorul gol, nu cred sa ai probleme in a repera/recupera plutitorul. Mai zgaltai si tu masina, trebuie sa apara el in zona ta vizuala.
![]() This post has been edited by BZN: 16 Apr 2011, 13:28 |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
- AGXXMAV / AGXXVAB
.
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#308
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Problema 1: Cind pornesc motorul, luminile, semnalizarea imi porneste si electromotorul, iar indicatorul de la caldura se duce de la 80 la 95. Suspectez un contact imperfect sau vestita tresa la masa care este pe punctul sa iasa la pensie.
Problema 2: Am achizitionat bobina de inductie din poze. Are vre-un mod anume de legat ca eu nu ma prind. Pe borne nu am +/- ci sunt trecute niste cifre, respectiv 7 si 15. Un sfat de conectare se poate? This post has been edited by STORMTROOPER: 28 Apr 2011, 09:53 Attached thumbnail(s) DSCN0587.JPG ( Size: 138.74k ) Number of downloads: 1312 DSCN0588.JPG ( Size: 109.79k ) Number of downloads: 1376 |
--------------------
DACIA
1310 TX
- 7-B-2414
1987 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
kog |
![]()
Post
#309
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
daca te referi la tresa de masa de la alternator vezi la mine la jurnal ca am facut una artizanal si a iesit destul de bine.
|
--------------------
Dacia
1310
- AR-05-DGF
1989 TLX Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
bygy007 |
![]()
Post
#310
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
conform unor surse de internet bobina aia se leaga asa
borna 15 (cu rezistenta in circuit ) la + firul rosu si 1 la ruptor sau platina QUOTE(STORMTROOPER @ 28 Apr 2011, 10:52) Problema 1: Cind pornesc motorul, luminile, semnalizarea imi porneste si electromotorul, iar indicatorul de la caldura se duce de la 80 la 95. Suspectez un contact imperfect sau vestita tresa la masa care este pe punctul sa iasa la pensie. aici nu imi dau seama ce zici prin electromotor , poate zici de electroventilator , sa nu ai probleme si pe la contact , adica sa scada tensiune cu care sint alimentate ceasurile si de aia creste temperatura This post has been edited by bygy007: 28 Apr 2011, 20:54 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#311
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
@kog - multumesc de recomandare. Am citit si cred ca o sa procedez si eu in acelasi fel, dar asta va trebui sa mai astepte putin.
@ - multumesc frumos pentru raspuns. Scuze, corect era electroventilatorul. Ideea este simpla, cind pornesc luminile, oricare dintre ele, imediat imi creste temperatura la ceas, am stis, totul revine la normal. Cind pun contactul, pleca GMV-ul, usor, dar pleaca, iar daca las avariile, se misca si paletele GMV-ului in ritmul tacanitului de la releu. Am mai avut acu 3 ani problema asta, si fost rezolvata prin montarea unei trese la masa, de aia ma gindesc ca tot asta ar fi rezolvarea problemei. This post has been edited by STORMTROOPER: 28 Apr 2011, 21:05 |
--------------------
DACIA
1310 TX
- 7-B-2414
1987 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#312
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai daca masori cu un aparat de masura intre minus baterie si tabla masinii si iti da ceva atunci de acolo este
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#313
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Citeva pozne de la intilnirea de la Rasinari.
Problema: Filetul de la surubul (-) de la bobina de inductie a devenit inutilizatil. Se mai poate face ceva sau bobina ia drumul gunoiului. Ea este functionala din pacate piulita nu mai are pe ce sa se infileteze. Attached thumbnail(s) IMG_4037.JPG ( Size: 343.15k ) Number of downloads: 1228 IMG_4038.JPG ( Size: 330.18k ) Number of downloads: 1187 IMG_4046.JPG ( Size: 438.54k ) Number of downloads: 1189 IMG_4080.JPG ( Size: 675.5k ) Number of downloads: 435 IMG_4101.JPG ( Size: 671.54k ) Number of downloads: 426 IMG_4104.JPG ( Size: 672.67k ) Number of downloads: 425 Picture_029.jpg ( Size: 819.6k ) Number of downloads: 423 Picture_169.jpg ( Size: 721.08k ) Number of downloads: 438 |
--------------------
DACIA
1310 TX
- 7-B-2414
1987 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
Merced |
![]()
Post
#314
|
![]() om al munților Group: Members Posts: 8.306 Joined: 24 June 07 ![]() |
Bobina pe care ti-am dat-o eu?
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
1310CL |
![]()
Post
#315
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Superbe pozele,ma bucura intr-un fel faptul ca vad un astfel de model de dacie..printre celelalte "doamne".
Sa'ii cante tachetii multi ani de acum inainte..si tu sa ai mare grija de ea. ![]() ![]() Am doar o intrebare: Cum reusesti sa tii cauciucurile alea asa de curate? ![]() ![]() This post has been edited by 1310CL: 11 May 2011, 19:53 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
- AR06GKI
1990 CREM 427
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#316
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
@Merced - nu, bobina de inductie pe care o aveam montata pe masina din 2008.
@1310CL - merci, cauciucurile sunt noi, de aia arata asa de bine. Cind or sa mai imbatrineasca o sa le tratez cu silicon. |
--------------------
DACIA
1310 TX
- 7-B-2414
1987 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#317
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.507 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(STORMTROOPER @ 11 May 2011, 20:19) Se mai poate face ceva sau bobina ia drumul gunoiului. Ea este functionala din pacate piulita nu mai are pe ce sa se infileteze. v1. Decapeaza, pune-i niste cositor de jur imprejur, infileteaza piulita la loc cu finete. Ar trebui sa tina. v2. Cauta o filiera cu un numar mai mic si o piulita care sa se potriveasca la noul filet. Nush' daca ai loc sa te joci cu filiera. Dupa care mai cumpara una de backup la backup. This post has been edited by bucatzel: 11 May 2011, 20:14 |
--------------------
Dacia
1300
- 3-SB-2608
1981 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#318
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
multumesc de sugestii, dar pentru a le pune in practica o sa am nevoie de ajutorul cuiva care se pricepe. motiv pentru care o sa optez pentru v3:inlocuirea cu backup-ul.
|
--------------------
DACIA
1310 TX
- 7-B-2414
1987 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#319
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
In realitate masina arata bine,imi plac barile si semnalele albe.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
1310CL |
![]()
Post
#320
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Un TX veritabil
![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1310
TLX
- AR06GKI
1990 CREM 427
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#321
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Va multumesc pentru aprecieri.
Week-end-ul trecut domnisoara Cristinica a comis-o. M-a facut de rusine in cel mai crunt si romanesc stil cu putinta. Simbata am fost la masina am schimbat bobina de inductie, pentru ca s-a stricat filetul de la borna (-) si motorasul care arunca apa pe parbriz. I-am dat o cheie, toate bune si frumoase. In schimb duminica cind am avut nevoie sa plec cu ea nu a mai vrut sa porneasca neam.Am omorit bateria aproape. Cum eram grabit, am inceput sa le iau pe bucati. Am vazut ca nu am apa in filtrul de benzina, asa ca am schimbat membrana de la pompa de benzina. Problema persista, asa ca am schimbat pompa cu totul. Am scos bujiile, erau negre, afumate si pline de calamina. Le-am curatat si pus la loc, nu a vrut sa plece. Am inchis „sandramaua” si saptamina asta am umblat dupa piese, piese montate in dupa amiaza asta, asa ca la ora actuala am pe masina urmatoarele „chestii”: - pompa de benzina de Scornicesti, asta multumita lui Daniel, care mi-a adus-o la cel mai mic pret din Bucuresti. Credeti-ma ca am cautat pe la vre-o 8 magazine diferite. - Bobina de inductie noua de la colegul Merced, da o scinteie de zici ca nu-i adevarat - Filtre de benzina noi - Capac delco nou - Doduco. Cu aceasta combinatie pe masina si cu reglarea din nou a aprinderii&avansului a pornit domnisoara Cristinica de parca, nici usturoi nu a mincat si nici gura nu-i miroase.Cine nu are dacie sa-si cumpere, vorba aceea: „Nici nu stiti ce pierdeti” Este distractiv sa ai Dacie, bine ca nu mi-a facut figuri pe la Sibiu sa ma compromita total. Cit roboteam eu pe la masina s-a oprit si un taximetrist sa se uite la ea, si si cruce de cit de bine poate sa arate. In continuare urmeaza si o schimbare de arcuri de spate, achizitionate tot cu largul concurs al lui ydaniel, dar asta cind o sa am si un week-end la dispozitie pentru aceasta operatiune. Intre timp a aparut o alta problema: Tovarasul contact, a inceput sa agate cheia in el. Imi ramine cheia blocata ba pe pozitia motor ba pe garare. Intrebare: Are ceva daca ii bag niste W40 pe teava, sau sa trec direct la solutia cu schimbarea piesei cu alta?? |
--------------------
DACIA
1310 TX
- 7-B-2414
1987 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#322
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
Schimba contactul, pana la urma tot acolo ajungi
eu la dacia din 96 a bunicului l-am schimbat tot asa a luaat-o incet agata aiurea, nu mai rotea, apoi a picat subit de tot cam la un an dupa primele semne This post has been edited by mihai leu: 21 May 2011, 19:18 |
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
Tamango |
![]()
Post
#323
|
![]() Biciclist Group: Members Posts: 1.330 Joined: 30 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Aoleu ce frumoasa e ... poze cu interiorul ai ?
|
--------------------
Suzuki
Vitara 1,6 AT
2017 Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#324
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Poze cu interiorul:
Intre timp am renuntat la turometrul din locul scrumierei. In rest arata la fel ca in 2009 cind au fost facute poznele. @mihai leu - ma gindeam eu ca tot la solutia asta o sa ajung. Attached thumbnail(s) 09.jpg ( Size: 120.53k ) Number of downloads: 420 010.jpg ( Size: 118.78k ) Number of downloads: 494 011.jpg ( Size: 99.76k ) Number of downloads: 479 012.jpg ( Size: 135.27k ) Number of downloads: 480 013.jpg ( Size: 129.17k ) Number of downloads: 388 014.jpg ( Size: 141.57k ) Number of downloads: 386 015.jpg ( Size: 111.71k ) Number of downloads: 374 |
--------------------
DACIA
1310 TX
- 7-B-2414
1987 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
1310CL |
![]()
Post
#325
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Arata superb interiorul,felicitari pentru modul in care o pastrezi
Sa ai grija de ea....ca atunci va avea si ea de tine. Bafta pe mai departe ! sa o vedem tot asa si in 2020 ! This post has been edited by 1310CL: 22 May 2011, 19:27 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
- AR06GKI
1990 CREM 427
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#326
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Oameni buni, am nevoie de parerile voartre:
datele problemei: In poze aveti un set de bujii Brisk achizitionate cu mult timp in urma, care au fost pe masina pentru vre-o 20 km facuti simbata prin minunatul nostru Bucuresti. Astept parerile voastre cu privire la felul in care arata, si ce este de facut la motor, sau daca problema provine din alta parte. Attached thumbnail(s) Picture_001.jpg ( Size: 386.37k ) Number of downloads: 332 Picture_002.jpg ( Size: 376.51k ) Number of downloads: 263 Picture_003.jpg ( Size: 363.87k ) Number of downloads: 214 Picture_004.jpg ( Size: 358.6k ) Number of downloads: 176 Picture_005.jpg ( Size: 359.42k ) Number of downloads: 145 Picture_006.jpg ( Size: 364.66k ) Number of downloads: 140 |
--------------------
DACIA
1310 TX
- 7-B-2414
1987 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#327
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
Motorul merge normal?, nu tremura?, are putere cand pleci de pe loc? Is afumate destul de urat bujiile, sa nu-ti fie sparta membrana de la vaacum, ori poate-i vreo problema de la bobina noua.
|
--------------------
DACIA
1410
- 2-AB-9576
GTL 1986 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#328
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Motorul merge bine, nu are tremurici, de fapt daca nu ma uit la indicatoare nici nu-mi dau seama daca merge sau nu. Are forta in el la plecarea de pe loc si la o accelerare mai brusca. Ce ma deranjeaza este ca daca ma infig un pic in el in primele momente cam da un pic in nas si trebuie sa o tin din ambreiaj. Banuiesc ca este din reglajul carburatorului.In rest nu am probleme cu el.
O sa fac un drum mai lung in extra-urban si o sa vad cum se prezinta bujiile dupa aia. |
--------------------
DACIA
1310 TX
- 7-B-2414
1987 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#329
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
![]() poate au bujjile astea ceva cumpara ACDELCO sau SINTEROM de dacie te tin si merg, incearca deci cu uun set de bujii noi , scoate le si vezi ce se intampla 1 poate nu da scanteie aprinderea la fix timpul cerut - reglare avans cu stroboscopul 2 nu cred ca e cazul ca ai motorul facut de nou dar poate un reglaj sau supapa care nu inchide bine de le afuma asa , totusi unul din cilindri de altfel singurul se pare calucreaza normal si nu afuma 3 PLATINA clasiica rulez, regleaza platina cu lera cu distanta specifica la dacie sau cu o carte postala veche, pe inchis adica cel mai aproape tre sa treaca usor cartepostala intre baba si mosul platinii din delcou vezi daca pui o platina noua ce se intampla impreuna cu un condensator nou si reglatavansul ca la carte |
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
florin1310 |
![]()
Post
#330
|
![]() maserati lover Group: Members Posts: 214 Joined: 1 August 09 From: Bucuresti ![]() |
Problema cu bujiile afumate o am si eu.....fiind in aceeasi situatie...dupa ce am schimbat setul motor, o luna mai tarziu aveam bujiile afumate, motorul merge bine dar pornirile la cald nu prea ii priesc...o fi ceva din aprindere sau carburator....desi am umblat de nenumarate ori pe acolo si nu am rezolvat nimic. Asadar astept si eu cu nerabdare un raspuns la problema bujiilor afumate
![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1310
Renault Megane
1996 / 2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 21:39 |