Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

57 Pages « < 30 31 32 33 34 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme tehnice FLUENCE, loc de plans

75AIM
post 14 Apr 2014, 06:50
Post #931


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




QUOTE(ali3n_cop @ 13 Apr 2014, 19:51)
Silviu, consumul e normal, de tras, trage mult mai bine mai ales la turatii joase si imi lasa impresia ca ar avea turbina. As vrea sa verific daca distributia este aliniata asa cum trebuie dar intr-un alt service care sa nu fie autorizat Renault.

75AIM, da-mi numele exact al spray-ului antifon si il caut eu pe net smile.gif
*


este un singur antifon de la Nigrin pe piata la noi,oricum se aplica usor daca speli masina inainte in zona rezervorului si a pragurilor pe spate si se face o pelicula destul de ok, am vazut ca unii folosesc ceva de la Motip fabricat in Olanda dar mie mi s-a parut cam subtire, sa nu va asteptati la minuni ca va fi antifonata ca o Laguna dar se elimina din zgomote,mai interesant este ca s-a diminuat si zgomotul de esapament odata cu vopsirea lui, cred ca in curand aplic pe sub aripile fata acelasi tratament cu Nigrin sau ceva pe baza de zinc...vedem.


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 15 Apr 2014, 16:32
Post #932


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Gata, nu mai sta la relanti.
X-files :

http://youtu.be/RE16-R4Sm8o


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mezym
post 15 Apr 2014, 16:55
Post #933


Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010


Group: Members
Posts: 430
Joined: 29 December 13




Isi dadu duhu'!


--------------------
Megane II Sedan Fluence - - 1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 15 Apr 2014, 17:01
Post #934


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Asa face ori de cate ori o pornesc. Daca merg cu ea, merge de rupe pamantul dar la semafor trebuie sa o tin accelerata ca sa nu se opreasca motorul si mai are unele momente cand ramane ea accelerata undeva pe la 1500 rpm. 100% clapeta acceleratie, nu se aprinde nimic prin bord.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 15 Apr 2014, 23:08
Post #935


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




QUOTE(ali3n_cop @ 15 Apr 2014, 18:01)
Asa face ori de cate ori o pornesc. Daca merg cu ea, merge de rupe pamantul dar la semafor trebuie sa o tin accelerata ca sa nu se opreasca motorul si mai are unele momente cand ramane ea accelerata undeva pe la 1500 rpm. 100% clapeta acceleratie, nu se aprinde nimic prin bord.
*



Tragi-comic. Imi aduce aminte de batrana 1310 care trebuia turata ca sa nu moara motoru. 20 ani mai tarziu aceeasi problema biggrin.gif


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 16 Apr 2014, 07:40
Post #936


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Dar eu nu inteleg de ce nu schimbi unitatea service? la Serus eu cred ca sunt destul de priceputi.


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 16 Apr 2014, 08:33
Post #937


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




I-am luat pe toti la rand...
Clapeta asta a avut o problema de noua dar oscilatiile erau minore si nu prezentau vreun pericol. Acuma nu se mai poate merge cu ea pentru ca nu mai tine relantiul deloc. Sa vedem daca intra in garantia extinsa, mai ales ca eu am plangeri peste plangeri de patru ani incoa', despre relanti instabil.
Daca nu o schimba in garantie, cumpar una noua si asta e.

This post has been edited by ali3n_cop: 16 Apr 2014, 20:09


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 23 Apr 2014, 12:47
Post #938


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Verdict: corp clapeta de inlocuit. Astept piesa, momentan am invatat sa o tin din pedala ca sa nu se opreasca la semafor sau in trafic aglomerat.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 23 Apr 2014, 18:09
Post #939


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Iaca si la mine prima problema adica un scartzait la schimbator pe treapta I si a II a,a aparut dupa un drum de vreo 800 km de paste si suna ca o balama neunsa ceva gen cauciuc ce freaca pe fier,sa ma programez si eu la baieti si inca ceva parca schimbatorul a prins ceva joc,a mai patit cineva asa ceva?


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mezym
post 24 Apr 2014, 18:09
Post #940


Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010


Group: Members
Posts: 430
Joined: 29 December 13




Joc n-as zice ca a prins. Ai putea sa mergi pana la service sa incerce sa stranga mai tare cablurile timoneriei.

Scartaitul de-l auzi din habitaclu s-ar putea sa ti-l faca pielea schimbatorului. La mine asa face vara. Uneori o mai ridic din lacas si o mai sterg cu un servetel umed.



--------------------
Megane II Sedan Fluence - - 1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 25 Apr 2014, 07:00
Post #941


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Am ridicat masonul de tot si scartaitul tot exista,maine sunt programat sa vedem ce zic baietii.


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 26 Apr 2014, 09:15
Post #942


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Problema rezolvata in 5 min cu un spray cu vaselina alba,ce oameni pot fi in reprezentante daca iti lasi loc de buna ziua.....ing. Paul de la Total Service chiar stie meserie,bravo lui.


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 26 Apr 2014, 09:32
Post #943


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Nu era o problema de ordin tehnic, a iesit totul bine la final.

Mi-au pus si mie astazi clapeta acceleratie noua. Relantiul oscilant a disparut in proportie de 80%, mai sunt foarte mici fluctuatii la relanti care presupun ca au legatura cu norma de poluare. Masina a revenit la normalitate, in sfarsit.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 26 Apr 2014, 09:33
Post #944


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Acum ca iti merge snur ce faci, o vinzi sau o pastrezi? smile.gif


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 26 Apr 2014, 09:36
Post #945


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




O vand, doar am zis ca o pun la punct inainte sa o dau, nu?


As vrea sa-i inlocuiesc si cele 4 chedere de la usi. Sunt turtite de cand am achizitonat masina si in habitaclu se aude absolut orice sunet de afara. Este atat de frumos sa auzi pasarelele cum ciripesc, motoarele celorlalte masini, oamenii cum vorbesc pe strada. Oricum, ma orientez catre alt tip de chedere pentru ca astea originale sunt de tot rasul.

This post has been edited by ali3n_cop: 26 Apr 2014, 10:43


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 27 Apr 2014, 06:52
Post #946


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




QUOTE(ali3n_cop @ 26 Apr 2014, 09:32)
Nu era o problema de ordin tehnic, a iesit totul bine la final.

Mi-au pus si mie astazi clapeta acceleratie noua. Relantiul oscilant a disparut in proportie de 80%, mai sunt foarte mici fluctuatii la relanti care presupun ca au legatura cu norma de poluare. Masina a revenit la normalitate, in sfarsit.
*


La mine Clio 3 de 1.4 16V incepuse asa cu relanti oscilant si dat in nas la rece,i-am schimbat bujiile originale ce erau Champion cu unele de origine cu 2 electrozi si am reglat gap-ul la ambii pe 0,8 si pot spune ca au disparut vibratiile in proportie d 80 la suta,incearca cu bujii noi cu 2 electrozi si vezi ce zice.


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 27 Apr 2014, 08:51
Post #947


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Pentru rasnita mea, trebuie bujie cu un electrod, cod 7700500155 sau echivalent pe alt producator. Am facut o gramada de teste cu mai multe tipuri de bujii, reglate atata la 0.8 cat si la 0.9 (cum este specificat de catre producator).
Am scos tubulatura dintre carcasa filtrului de aer si corp clapeta si am observat un mic joc al velvei care deschide/inchide aerul, deci de acolo vine inconvenientul.
Acuma, daca as sta sa o iau ca la carte, mi-as pierde o gramada din timpul liber si nu am chef, mai ales ca totul este in regula la ora actuala.
Oricum, asta cu oscilatiile la relanti, este o chestie care are vechime pe forum iar parerea mea este ca vine din ansamblu : senzori, sonde, clapeta acceleratie, ac indicator turatie bord. Este posibil sa fie un mic "lag" intre informatia primita de catre ECU si pe care o trimite la partea electronica a clapetei, cine stie?...
Treaba este ca, cu clapeta veche imi oscila destul de rau iar cu asta noua, oscilatiile s-au diminuat cu 80%. Pentru mine este ok, nu caut perfectiunea, vreau doar o masina normala.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mezym
post 1 May 2014, 21:17
Post #948


Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010


Group: Members
Posts: 430
Joined: 29 December 13




Saptamana trecuta dili zicea ca la al sau Latitude s-au cojit manerele exterioare satinate. Azi m-am uitat si eu la Fluence si din patru manere trei prezinta mici portiuni unde vopseaua aia satinata s-a cojit.

Cu ocazia asta am mai aruncat o privire prin masina si am gasit:

Pielea volanului din nou se duce naiba. A mai fost schimbat volanul in 2011 si in iunie 2013.

Pielea de pe sezutul scaunului de la sofer a crapat. A mai fost inlocuit acelasi element de tapiserie in 2012.

Saptamanile astea ar trebui sa-i iau anvelope. Daca o sa cumpar un set nou o voi mai tine inca patru ani. Daca nu, la anul as da-o buyback si as specula ultimul an de Rabla ( ma indoiesc ca se gasesc cumparatori de Fluence second).


--------------------
Megane II Sedan Fluence - - 1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 2 May 2014, 08:19
Post #949


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Practic, se descompune toata masina..usor usor dry.gif .
Si la a mea, volanul arata jalnic, am cumparat niste servetele din alea pentru tapiserie din piele, l-am sters cu simt de raspundere iar acuma arata impecabil.
De vandut, nu prea gasesti sa o vinzi la valoarea sa, trebuie sa lasi considerabil la pret si nu se merita, mai bine o tin in garaj pana rugineste.
In cazul tau, poti sa vinzi M2-ul (tinand cont de vechime) si sa pastrezi Fluence-ul. Cu siguranta vei lua banuti frumosi pe M2, mai ales ca nu are km multi la bord.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mezym
post 2 May 2014, 12:52
Post #950


Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010


Group: Members
Posts: 430
Joined: 29 December 13




Nu se dezintegreaza fiindca asa a fost cam de la inceput.

Megane-ul dau pentru ca, pe termen lung, pare a rezista mai bine decat Fluence-ul, chiar daca are o fiabilitate mai slaba. Imi da senzatia de mai bine inchegat.


--------------------
Megane II Sedan Fluence - - 1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 2 May 2014, 13:22
Post #951


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Mda, M2-ul este ceva mai inchegat decat Fluence-ul, chiar daca este fabricat tot la Turkey.
Tot nu cred ca din cauza uleiului 0W40, sa ai probleme cu incalzirea motorului. Sunt atatea motoare care merg cu acest tip de ulei si nu am auzit de asa ceva, straniu.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mezym
post 2 May 2014, 14:53
Post #952


Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010


Group: Members
Posts: 430
Joined: 29 December 13




Sunt atatea masini de merg cu uleiuri normale (chiar 0W40).

Cand ai gargauni in cap si bagi ulei "de top" cam asta primesti.

E un fenomen intalnit, totusi, dar mai rar (si doar la uleiurile PAO sau esteri).


--------------------
Megane II Sedan Fluence - - 1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 2 May 2014, 15:53
Post #953


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Pana la urma, tot batranul si criticatul Elf 10w40... ramane baza wink.gif

This post has been edited by ali3n_cop: 2 May 2014, 15:53


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 22 May 2014, 16:19
Post #954


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




Cel din semnatura se prezinta cam asa, 39.000km:
-ceva prin perimetrul motorului tacane (desi e un motor relativ galagios, tacanitul in cauza nu exista anul trecut). Sincer nu stiu cand a aparut, pentru ca deschid capota din cand in cand, cand pun lichid de parbriz. Nu cred ca suna a injector, pentru ca ca tacane cu o frecventa ceva mai mare.
-tot prin perimetrul motorului ceva fluiera. Asta suna a curea, nu stiu care, oricum e ceva mai light, nu se aude decat cu capota ridicata.
-AC nu mai raceste. (sufla un aer calai asa, la 30 de grade astazi am preferat sa deschid geamurile)
-a crapat butonul de la actionarea geamului din dreapta, de pe partea soferului.
-cand pornesc AC-ul, fasaie ca toti dracii cateva secunde. Si fluiera. Duet.
-cand calc ambreiajul (chiar si atinsa usor pedala) incepe sa ... nu stiu sa descriu exact sunetul, este o combinatie intre tacanit metalic si fluierat.

Acuma din toate cele enumerate, nu stiu care sunt "asa face toate" si care sunt chestiuni particulare.

Luni e programata la revizie, respectiv pentru a se verifica toate cele mentionate mai sus. Pentru cea din urma problema, care daca provine de la ceva belit in ansamblul ambreiajului, stau si ma gandesc daca e acoperita de garantie. La o simpla ascultare, mi s-a spus "ba.. ori volanta ori rulment". 39000 km, as fi putin trist sa crape ambreiaju si sa nu imi acopere garantia. Si daca sunt si injectoare sau ceva pe langa asta, si va trebui sa ma descotorosesc de o suma consistenta... presimt ca o s-o proptesc intr-un copac. Asa de suparare. O sa ma simt mai bine apoi, haha. Adica nah, de aia nu mi-am luat Seria 5 SH, sa nu imi crape prea rau in primul an. Si daca crapa sa am garantie. Drept ii ca toate crapa, noi sau SH.

This post has been edited by IDF: 22 May 2014, 16:23


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 25 May 2014, 15:11
Post #955


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Deci nu ai nicio problema reala pana acum, ci doar impresii.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 27 May 2014, 10:25
Post #956


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




Ok, dupa revizie, din cele mentionate in postul anterior, treaba sta asa:

- cureaua de accesorii fluiera din cauza umezelii.
- zgomotul care se auzea cand calcam pedala ambreiajului provenea de la un cablu care se declipsase din lacasul lui si statea liber. Batea in voie pe ce metal prindea acolo.
- butonul care nu mai mergea de la actionarea geamului s-a rezolvat prin schimbarea consolei cu butoane de pe usa.
- aeru conditionat nu mai racea din cauza lipsei de freon

Si in cele din urma, chiar la toate fasaie compresorul cand e pornit AC-ul? Mi s-a zis ca asa e normal sa faca..


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75AIM
post 27 May 2014, 10:31
Post #957


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 23 March 14
From: Constanta




Fasaie max 5 sec la pornire apoi cupleaza si decupleaza singur cum are chef.


--------------------
Renault Fluence - ex 99AIM 2013 Privilege,Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 29 May 2014, 12:09
Post #958


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(IDF @ 27 May 2014, 10:25)
- cureaua de accesorii fluiera din cauza umezelii.
*


... și a uzurii (sau a calității slabe).
O curea bună și nouă nu scîrțîie. Cînd începe să scîrțîie în zilele ploioase, e semn că trebuie schimbată.

This post has been edited by VladSoare: 29 May 2014, 12:09


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 30 May 2014, 09:47
Post #959


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Problema noua, la mersul cu spatele mai ales cand parchez, scartaie ceva pe la roata spate dreapta (zici ca e corabie) si cand calc frana se aud niste trosnituri. La mersul in fata, nu se aude absolut nimic.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 30 May 2014, 11:27
Post #960


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




A mea face asa de noua.


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
57 Pages « < 30 31 32 33 34 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th August 2025 - 13:32
Dacia