Probleme tehnice FLUENCE, loc de plans
![]() ![]() ![]() |
Probleme tehnice FLUENCE, loc de plans
mezym |
![]()
Post
#901
|
||
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
|
||
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|||
andri1940 |
![]()
Post
#902
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
La faza cu relantiul instabil cel mai probabil sunt duse garniturile de la corpul clapeta. Se rezolva cu unele noi sau cu... silicon. Dar nu o sa-ti puna silicon in service, pe garantie.
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#903
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Garnitura este noua, ei au montat-o ieri, deci nu este de acolo.
Mezym, curatarea clapetei nu implica nici o inginerie, vezi ca ai topic pe aria Megane 2 iar simptomele mizeriei acumulate in ea nu au nici o treaba cu problema cu care ma confrunt eu. Daca ar avea vreo vina clapeta, atunci este de la partea electronica la care nu ai cum sa umbli. Acuma eu stiu doar de o singura garnitura, care sunt celelalte? This post has been edited by ali3n_cop: 12 Apr 2014, 14:39 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
mezym |
![]()
Post
#904
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Eu pot sa empatizez cu tine la faptul ca aia nu stiu sa repare masina ( e inadmisibil sa mai bajbai intr-un k4m lansat in 98), la faptul ca ai ghinion cu masina asta, dar admite faptul ca 10% din cum se prezinta azi e din vina ta!
Prea ti-ai bagat nasul in ea, prea ai scarpinat-o in partea din dos! Faci ce vrei, da-i judecata, sunt banii tai. Dar varianta cea mai optima e sa gasesti un service s-o repare si apoi s-o vinzi. |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#905
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Daca tu consideri "vina", faptul ca am curatat clapeta de acceleratie, atunci inseamna ca majoritatea de pe forumul acesta sunt vinovati
![]() Daca vina este de la aceasta clapeta, atunci 100% vine de la partea electronica si nu ai cum sa umbli acolo. Partea mecanica a clapetei pe unde se face curatarea, nu este decat metal pe care il cureti de acele depuneri care se formeaza, nu ai ce sa strici acolo...poate doar daca te apuci sa lovesti cu ceva si sa deformezi clapeta metalica, dar acest lucru nu-l poti face doar cu un spray pentru curatat. Am sa montez Luni clapeta de la Fluence-ul unui amic sa vad daca se va schimba ceva. This post has been edited by ali3n_cop: 12 Apr 2014, 15:05 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#906
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
E esential ca garnitura dintre clapeta si galeria de admisie (cea aratata de mine cu sageata rosie)sa etanseze perfect. De-aia ziceam ca daca se unge un pic cu silicon, problema e rezolvata.
La cum face la tine masina ar mai putea fi doar murdarie pe "banutul" si corpul clapetei, care nu-i mai permite sa se inchida bine. Sau o problema la servomecanismul ei, care nu prea ai cum sa-l repari. Attached thumbnail(s) clapeta_acceleratie_megane2_K4M_007.JPG ( Size: 504.12k ) Number of downloads: 478 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#907
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Murdarie nu e, garnitura este noua, e posibil sa fie de la mecanismul electronic sau din alta parte : sistem injectie....
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
adytym |
![]()
Post
#908
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
la injectie is slabe sanse sa faca asa, ori calculatorul ii ,,belit'', sau ceva vreo sonda dusa , parerea mea du-te cu ea la un service competent , pentru ca nu-i normal sa faca asa , cum pot aia de la serviceul unde-ai fost sa te lase sa pleci cu masina asa, cred ca nu-s normali , trimite in franta un email cu linkul de pe yotube si explica-le situatia , spune-le ca astia din Romania nu-s competenti sa-ti rezolve problema, daca nu sa schimbe dracu motorul poate asa o rezolva, astea oricum sunt cazuri izolate nu se pot generaliza
This post has been edited by adytym: 12 Apr 2014, 22:19 |
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#909
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
pentru curiozitatea mea...ai aflat cand a fost fabricata masina?
Oricum in cazul tau, si motorul si motorul si masina au fost fabricate probabil dupa un meci de fotbal Turcia-Franta ![]() ![]() |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#910
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Nu am aflat ziua dar cu siguranta era o sarbatoare nationala sau ceva de genul...si i-a fortat sa munceasca in ziua aceea
![]() I-am facut si un update de soft dar fara nici un efect. Am observat ceva interesant la clapeta de acceleratie. Daca pun contactul fara sa pornesc motorul si tin pedala de acceleratie apasata la maxim, se aude un carait care vine din interiorul clapetei. Cand o sa am timp, am sa o scot de la pozitie si am sa probez cu ea la vedere ca sa vad daca nu cumva clapeta nu poate tine fixa pozitia ceruta de catre pedala de acceleratie. Ceea ce este bizar este faptul ca in mers nu prezinta simptome, beleaua se intampla doar in stationare cu motorul pornit. De asemenea, daca accelerez foarte usor, intre 1000-2000 rpm se aude un zgomot cam cum se aude la bicicleta cand te opresti din pedalat si continua sa se invarta lantul, acel "carait", nu stiu cum sa-l numesc. This post has been edited by ali3n_cop: 12 Apr 2014, 23:46 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
mezym |
![]()
Post
#911
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
|
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#912
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Ai intors tu capul in partea cealalta la unele chestii
![]() ![]() This post has been edited by ali3n_cop: 13 Apr 2014, 10:12 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
mezym |
![]()
Post
#913
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Ornamentele de piele nu le pot incadra la hibe.
Zgomotul ala in decelerare sau intre 1200-1300 rot/min e de la pompa de ulei. Stii asta. Nu e un defect, asa merg unele tipuri. Timoneria la modelul asta mi se pare complet anevoioasa in utilizare. Atata timp cat producatorul nu o imbunatateste, nu am ce sa fac decat sa schimb masina. Deci, motor, cutie, electronice nu am probleme la masina. Singura chestie ce pare slaba e kitul de ambreiaj. Iarna suiera. In ianuarie-februarie am facut vreo 2500 de km in oras si, dupa mai multe ore, incepea sa tremure usor ambreiajul la plecare. Am sa incerc iarna urmatoare sa il cer la garantie, impreuna cu toba finala. In rest, mici zgomote, tremuraturi de ralanti, vapori de ulei pe admisie, sunt normale la motorul asta. Mai am un k4m din 2006 ce functioneaza 95% la fel ca cel de pe Fluence. Da, esti vinovat ca te-ai dus in service pentru orice chestie mica si i-ai lasat pe toti dobitocii sa faca experimente pe motorul tau. La fel am procedat si eu schimband aiurea distributii. Atata timp cat nu da mesaj in bord sau nu te lasa in drum, cu un k4m nu ai ce cauta in service decat pentru revizii. Vrei sa imparti pe bune experienta ta cu Renault? Cine are Megane/Fluence cu 1,6 benzina inca in garantie si se aproprie de aia 4 ani sau 60000 de km, se duce frumos cu motorul cald la Renault si se da lovit ca se aude un bruit la 1200 de rotatii sau cand o lasa in frana de motor spre ralanti. Si, ca sa fie si mai convingator, le arata ca pe capacul admisiei sunt mici urme de ulei. Si asa se face cu distributie, accesorii, pompa de apa si antigel noi. |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#914
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
M-am dus la fel cum te-ai dus si tu... si la fel ti-au schimbat si tie aiurea distributia. Daca nu iti spuneau ungurii de pompa de ulei, te duceai cu siguranta sa-ti inlocuiasca distributia cel putin inca o data.
Am lasat masina si cate o saptamana la service, nu aveam cum sa stiu tot ce fac ei acolo. Am mers pe ideea ca daca strica ceva, tot ei vor fi raspunzatori. Pana la urma din greseli inveti. Eu am avut ceva probleme in plus, uite tot o lista cu tot ce mi-au schimbat expertii : 3 kit-uri distributie 1 kit accesorii inclusiv fulie motor 1 tampon motor hidroelastic 2 bielete antiruliu 16 supape motor 1 sonda lambda 4 injectoare 1 pompa benzina 1 maciulie schimbator viteze Probleme actuale : oscilatie mare la relanti, fluierat aeroterma in primele doua trepte (cred ca s-a bulit atunci cand a fost masina inundata din cauza scurgerilor infundate), toba finala care este prajita complet si la care am descoperit si o gaura frumoasa la teava dinspre motor care intra in ea, zgomot destul de pronuntat al tachetilor sau al supapelor (nu pot distinge exact, nu sunt expert). Toba si rulmentul de presiune nu le vor schimba pe garantie pentru ca esti in garantia extinsa si bla bla bla....acesta a fost raspunsul celor de la RR, poate vei avea mai mult noroc decat mine. This post has been edited by ali3n_cop: 13 Apr 2014, 12:01 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#915
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Meriti.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#916
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Plimba ursu'
![]() |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
75AIM |
![]()
Post
#917
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Chestia cu rugina la esapament a aparut si la mine dar spre deosebire de tine eu am vopsit de la scutul motor pana la toba finala toata linia inclusiv toba finala,stiu o sa spuneti ca iese rugina iar dar eu am exemplul unui cos de fum dat cu vopseaua asta pe baza de aluminiu ce rezista la 600 grd acum 3 ani ce se tine impecabil.
O mare parte din zgomotul puntii spate l-am eliminat cu un spray de antifon Nigrin,sub rezervor era tabla goala....la imbinarile pragului cu sasiul era ceva mastic dat pe tabla goala...oricum mai dau un spray in curand ca se pare ca are efect,eu cred ca decat sa-mi fac nervi la service mai bine rezolv eu problemele- un var nu-si concepea la masina noua sa antifonez in max un an dar el e mandru posesor de VW Passat CC la care acum i-a cazut cutia automata si a cam incurcat-o rau. |
--------------------
Renault
Fluence
- ex 99AIM
2013 Privilege,Clio 3 2007
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#918
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Parca sunteti cu Dacia 1310. 20.000 de euro bine cheltuiti.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#919
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Este o Dacie "undercover" si la pret dublu
![]() |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
75AIM |
![]()
Post
#920
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 13 Apr 2014, 19:11) Asta e, macar asa scap de stresul drumurilor si certurile prin service,apropo stiati ca toba nu intra la garantie extinsa? in 3 ani nu se perforeaza dar apoi incepe show mare,imi permit sa te intre asa:De ce nu faci o adresa oficiala catre R France cu pb tale? eu cred ca multe din ce spui tu sunt doar in imaginatia ta,la Clio3 cu 1.4 16V i-am schimbat ieri bujiile pt. o trepidatie la relanti cand e rece si degeaba ca a revenit pb,pe tester 0 erori,totul ok, la 16V nu rezolvi pb asta nici cu Denso Iridium la bujii,asa sunt ele. |
--------------------
Renault
Fluence
- ex 99AIM
2013 Privilege,Clio 3 2007
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#921
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Trepidatiile la relanti sunt ultima mea grija. Nu ma mai plang nicaieri pentru ca prin service-uri, baietii sunt oricum limitati dpdv tehnic. Am facut revizia asta de 4 ani si mai am 1 an de garantie, daca crapa ceva, bine...daca nu, tot bine.
Expun si eu aici hibele care apar la masina mea, pentru viitorii posesori care se vor confrunta cu aceleasi probleme, atata tot. This post has been edited by ali3n_cop: 13 Apr 2014, 19:26 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#922
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Pot fi si probleme inchipuite. Ori exagerate. Mie de vreo 4-5 ani imi fluiera rulmentul de presiune iarna iar ambreiajul incepe sa tremure cand e foarte cald in trafic intens ori la temperaturi medii cand abia plec. Si nu fac atata caz. Dar imi e usor de imaginat cum cineva ar fi putut scrie 100 de posturi pe forum sa se planga de asta.
Probabil ca inlocuiesc tot kitul oricum in vara asta, la 160.000 de km, un interval rezonabil pentru asemenea piese consumabile. In continuare multumit. Fara nervi si peri albi. This post has been edited by ssilviu: 13 Apr 2014, 19:28 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#923
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
La mine fluiera din prima iarna de cand am luat-o, nu dau prea multa importanta ambreiajului. Pe mine ma preocupa halul in care functioneaza motorul, cu restul de hibe ma pot impaca.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#924
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Are consum ok? Trage cum tragea de nou?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
75AIM |
![]()
Post
#925
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Alin nu-ti pot raspunde la mesaje ca am putine posturi pe contul asta nou,dar sprayul este oarecum la fel difera parca doar capacul,daca vrei pot sa-ti fac o poza si la cutia cu vopseaua de esapament ca sprayul de antifon l-am aruncat.
|
--------------------
Renault
Fluence
- ex 99AIM
2013 Privilege,Clio 3 2007
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#926
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Silviu, consumul e normal, de tras, trage mult mai bine mai ales la turatii joase si imi lasa impresia ca ar avea turbina. As vrea sa verific daca distributia este aliniata asa cum trebuie dar intr-un alt service care sa nu fie autorizat Renault.
75AIM, da-mi numele exact al spray-ului antifon si il caut eu pe net ![]() |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
mezym |
![]()
Post
#927
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Distributiile nu erau nevoie a fi schimbate. Poate una pusa prost ti-a stricat supapele (daca nu o fi fost defect de fabricatie). Cu celelalte no comment. Au fost/sunt varza.
Oricum nu as mai fi fost de acord cu inca o schimbare de distributie. Probabil as fi vandut masina. Si poate ca am fost fraier ca n-am dat-o acum un an caci luam mai mult pe ea. Acum un an jumatate-doi am sa o folosesc. Si cred ca tot o voi pastra fiindca in 2016 la revanzare nu va mai valora nimic. Apropos, ce e cu spay-ul acela si zgomotele de la punte? |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
- -
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#928
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
Dealeri aveau pe vremuri anumite beneficii de la producatori, daca tineau valoarea reparatiilor si a pieselui sub un anumit nivel. Acel nivel din pacate era copiat de la pietele din vest, unde drumuri sunt un pic mai altfel...atmosfera este putin mai curata (mai putin praf), iar combustibilul...nu mai vorbim. Pe langa asta, una este sa folosesti masina pe drumurile noastre, si alta este pe autostrada.
Ai nostrii normal ca nu se puteau tine de acele targeturi asa ce incepeau sa foota clientii, de aici si frenezia asta cu garantiile si cu reparatia pe garantie. Dar de cand cu scadeara vanzariilor, nu mai este target...asa ca service-urile aplica o polititica romaneasca...vi cu masina si iti inventeaza ei probleme, sau schimba tot fara macar sa gandeasca si caute adevarata problema. Odata motoru desfacut si odata ce a umblat un mecanic platit cu bani de nimca, deseori proaspat iesit din dreaq stie ce profesionala unde mai mult s-a ocupat de hi5, facebook,gagici fotbal si eventual ceva ursuletzi in moarte clinica...habar nu au meserie. Bineinteles ca aceste piese si aceste manopere vor fi facturate producatorului...asa ca romanu baga acuma pe gat piese si reparatii fabricii...doara tre sa traiasca din ceva. Dupa cum am zis in ziua 2 cand mi-am luat masina. Daca are baiuri majore, alta noua...daca sunt chestii minore, ma prezint la revizie si basta. Un prieten cu un seat leon 1.2 tsi...dupa ce ca si-a tinut masina 6 sapt. in service din cauza ca ii papa mai mult ulei decat benzina...in final a iesit cu o turbina noua. Consumul de ulei a scazut dar nu de tot...asa ca omu si-a pus masina in vanzare sa scape de ea. O delegatie si 2 saptamani de stat i-a aratat o pata semnificativa de ulei sub masina. Mecanicii dupa 6 sapt de "reparatii" teste si in final schimbat turbina, nu au stans chiulioasa. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#929
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Acuma cred ca depinde si de modul de utilizare. Masinile sunt construite tot mai prost, asta e adevaru. Trebuie o utilizare "mai blanda". Eu spre ex ma feresc sa frec masina in trafic pentru orice rahat, daca ma pot deplasa si pe jos nu mor daca merg 10 minute. Macar 1 data pe saptamana o scot si afara din oras sa respire. Evit sa calc ambreiaju excesiv fara vreun motiv etc. Asa am ajuns si cu o dacie la 110.000 km si mergea ca noua.
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#930
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Eventual, eviti sa o mai folosesti de tot
![]() |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th August 2025 - 03:44 |