Probleme tehnice FLUENCE, loc de plans
![]() ![]() ![]() |
Probleme tehnice FLUENCE, loc de plans
djcristi |
![]()
Post
#1321
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|||
hspinache |
![]()
Post
#1322
|
Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 16 March 09 From: - ![]() |
O intrebare privind schema electrica generala ;i
nformatia de usa inchisa/deschisa este cu intrerupator si fir in UCH sau este folosit sistemul cu calculatoare locale ? Portbagajul este ca o usa normala ? Exista pe undeva schema electrica , unde o pot gasi? Multumesc anticipat. |
--------------------
Ren
-
-
|
|
hspinache |
![]()
Post
#1323
|
Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 16 March 09 From: - ![]() |
Am o intrebare privind schema generala electrica .
Usile folosesc intrerupatoare clasice pentru sezizare pozitie inchis/deschis ? Schema generala este cu un UCH sau are mai multe calculatoare locale legate in retea ? Usile sin separate sau sint toate 4 gramada ? Portbagajul este la fel ca usile sau este altfel ? Se poate gasi o schema pe undeva unde sa o pot descarca ? Multumesc anticipat ! |
--------------------
Ren
-
-
|
|
hspinache |
![]()
Post
#1324
|
Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 16 March 09 From: - ![]() |
Cum sint legate intrerupatoarele de usa inchisa ? gramada , separat , cite 2 ?
|
--------------------
Ren
-
-
|
|
hspinache |
![]()
Post
#1325
|
Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 16 March 09 From: - ![]() |
Cum sint cablate intrerupatoarele de usa inchisa ? toate pe un fir sau fiecare cu un fir?
|
--------------------
Ren
-
-
|
|
SandelBS |
![]()
Post
#1326
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Eu am incarcat freonul de Paste, tipul care s-a deplasat la domiciliu mi-a incarcat 385 gr (nu stiu de unde avea el datele, ca si la symbol parca intrase mai mult de 500).
In fine, a mers pana acu vreo 3 sapt cand am facut iar o incarcare, le-am zis sa verifice pierderi cica nu-s majore, dar tot nu imi pare ca incarca, oricum prost pregatiti, eu stiu ca verificarea se face cu substanta colorata care sa arate pierderile, dar fiind sambata si ma grabeam am zis fie, poate a fost de vina prima incarcare. Ultima data a fost 650 gr parca. Ce nu inteleg e de ce porneste compresorul daca nu mai are freon? Plus ca pe fantele de pe stanga (lateral si central stanga) dau aer mai cald decat cele pt pasager, cele din spate la fel ca cele de pasager. O alta nedumerire, Fluence 1,5 106 cp din 2009 (euro 4) are FAP? Ca stiu ca ii trebuie un anumit tip de ulei. |
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1327
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
1. fap nu are acel motor, deci poti pune ulei normal, 5w40 B4.
2. se incarca mereu cat este nevoie , deasta au intrat atunci 385 si alta data diferit, depinde cat a pierdut. De unde stii tu ce nu mai are deloc freon si porneste compresorul?! Daca pe stanga baga mai cald (temp fiind setata ca pe dreapta din panou) inseamna ca ai un defect la schimbatorul de caldura de la interior. Referitor la verificarea pierderilor, daca ti-au bagat substanta de contrast cei care ti-au umplut, se poate vedea peste ceva vreme (dupa ce a pierdut) cu o lampa UV pe unde pierde, dar tb data bara jos etc, de obicei se pierde pe la radiator si imbinari. This post has been edited by djcristi: 8 Jun 2015, 21:24 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
SandelBS |
![]()
Post
#1328
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
prima oara ala s-a uitat in programul lui si a vazut vreo 380 gr. In fine, el stie ce a facut.
Azi dimineata dadea rece insa pe la 2 dupa ce masina a stat in soare dadea aer cald si nici pe drum nu si-a revenit. Acu o ora cand am plecat, fiind tinuta la umbra mergea cum trebuie, functia soft mai reducand din zgomot dar nu prea mult. La symbol dupa ce se ajungea in masina la temperatura dorita nu se mai auzea zgomot de la ac, insa la fluence se aude constant si destul de tare. Pana la urma o sa ii vizitez pe mesterii de la Renault chiar de-mi incalc promisiunea de a nu mai calca intr-un service renault. |
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1329
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
in ce program? daca te referi ca s-a uitat la cantitatea totala care intra in circuit, e gresit 380.
daca "se aude zgomot mereu" si nu raceste, inseamna ca AC-ul nu iti functioneaza si merge doar pe ventilatie, si deasta merge asa tare ventilatorul ca sa poata raci cat de cat. Verifica presiunea care o face: cu racire maxima tb sa fie peste 15 bari pe caldurile astea. Sau mergi la cineva priceput pe AC. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
SandelBS |
![]()
Post
#1330
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Am fost la Renault joi dimineata. Freon deloc in instalatie, incarcat, culoare sa vada pe unde iese si ulei compresor (sau cum i-o zice). Zic hai sa ma uit in istoric poate fostul proprietar a mai fost cu problema asta. Sa fac infarct cica ultima intrare la masina a fost la 164000 km. I-am zis lu ala poate glumeste, cica nu uitati-va aici 164000 km. In m..... m ca e fosta masina la care ei au pastrat in baza de date pe baza numelui sau nr probabil. Lamurim ca masina nu a avut nimic, la o prima verificare compresoru merge (sa moara dusmanii tai asta pot sesiza si eu nefiind mecanic), nimic la senzori. Dupa incarcare ac ul a functionat impecabil. Vineri - nicio urma de pierdere. Hai ca vin saptamana urmatoare.
Aseara, ca am zis sa treaca ceva timp, m-am dus iar. Astept, astept cica la fel nicio urma de pierdere. Cica au ajuns ei la concluzia ca problema e sub bord. Si solutia ar fi demontat bordul, dar operatiunea dureaza 6-7 ore (n-am inteles daca ore tehnice sau reale). Tradus in cost ar fi minim 500 lei, si nu e garantat ca vor gasi problema, doar asa, hai sa incercam sa gasim, poate poate. . Sa nu mai zic de operatiunea in sine care poate da nastere la ceva greieri. Eu totusi cred ca ar fi pe la radiator pierderea. N-am vazut pe camera sa se fi uitat la radiator decat in partea superioara. Dar cand ma duc la revizie la un service altul decat renault o sa le zic sa se uite ei mai atent, ca substanta ramane. Chiar n-a mai avut nimeni problema asta? Ce conducte/probleme mai sunt pe sub bord de pot cauza pierderi de freon? |
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1331
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
daca ti-au vazut KM aia la intrare sunt corecti, nu au cum sa fie gresiti, sunt pe VIN.
Repet, nu te mai duce la petarde (reprezentanta), mergi la cineva priceput la AC-uri (gasesti chiar aici pe forum un expert) si rezolvi problema. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
75AIM |
![]()
Post
#1332
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
100k de km dati inapoi....bravo Tiriac autorulate de asa teapa,de acum pb. se tin garla dupa tine in special pe trenul de rulare,ce ma mai porcaiau baietii ca am dat enorm pe un Renault ca ce seria 5 imi luam cu banii de Fluence 1.6 dci,zilele trecute la un vecin i-a cazut cutia tiptronic la frumusete de A6 sh ca nou de prin 2009-2010 cu km sub 150k,luata direct din Jermanika.
|
--------------------
Renault
Fluence
- ex 99AIM
2013 Privilege,Clio 3 2007
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#1333
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.906 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
QUOTE(SandelBS @ 5 Feb 2015, 20:16) Sau era femeie si simtea mereu nevoia sa puna mana pe ceva ce-i lipsea acasa. Legat de km dati inapoi, nu ii poti da cat vrei, sunt niste valori la care se dau inapoi, d-aia s toate pe la 78, 84, 89, in functie de marca. Km la masina pe care am luat-o sunt reali, daca nu ar fi sau masina are probleme serioase, tiriac autorulate nu iti da garantie. Si e cam greu de crezut cu ultima revizie in carte la 55000 km in ian 2014 si in jul 2014 cand au luat-o sa dea km inapoi de pe la vreo 130000. La Renault degeaba iti verifica in calculator, sunt alte elemente care arata varsta masinii. Si la ce verificare iti fac aia la Renault am avut mai multa incredere intr-un expert auto. Garantie e 1 an sau 10000 km la motor si cutie, insa trebuie sa fac revizia la ei in max 1000 km. Pentru a evita tepele am apelat la cineva, mai exact la un expert auto Aici pe forum am citit prima data de el, m-am uitat pe ce face omu ala si m-am decis sa apelez la el. . M-a scutit de mult timp si bani pierduti aiurea pe verificari masini impecabile. Plus ca el nu e fan Renault, asa ca era mult mai bine. Abia am gasit azi anvelope iarna 205/50/17 la 425 lei (dunlop) pt fluence, se gasesc destul de greu la un pret rezonabil, ca asa costa vreo 900 lei, runflate. QUOTE(SandelBS @ 19 Jun 2015, 21:10) Am fost la Renault joi dimineata. Freon deloc in instalatie, incarcat, culoare sa vada pe unde iese si ulei compresor (sau cum i-o zice). Zic hai sa ma uit in istoric poate fostul proprietar a mai fost cu problema asta. Sa fac infarct cica ultima intrare la masina a fost la 164000 km. I-am zis lu ala poate glumeste, cica nu uitati-va aici 164000 km. In m..... m ca e fosta masina la care ei au pastrat in baza de date pe baza numelui sau nr probabil. Lamurim ca masina nu a avut nimic, la o prima verificare compresoru merge (sa moara dusmanii tai asta pot sesiza si eu nefiind mecanic), nimic la senzori. Dupa incarcare ac ul a functionat impecabil. Vineri - nicio urma de pierdere. Hai ca vin saptamana urmatoare. Aseara, ca am zis sa treaca ceva timp, m-am dus iar. Astept, astept cica la fel nicio urma de pierdere. Cica au ajuns ei la concluzia ca problema e sub bord. Si solutia ar fi demontat bordul, dar operatiunea dureaza 6-7 ore (n-am inteles daca ore tehnice sau reale). Tradus in cost ar fi minim 500 lei, si nu e garantat ca vor gasi problema, doar asa, hai sa incercam sa gasim, poate poate. . Sa nu mai zic de operatiunea in sine care poate da nastere la ceva greieri. Eu totusi cred ca ar fi pe la radiator pierderea. N-am vazut pe camera sa se fi uitat la radiator decat in partea superioara. Dar cand ma duc la revizie la un service altul decat renault o sa le zic sa se uite ei mai atent, ca substanta ramane. Chiar n-a mai avut nimeni problema asta? Ce conducte/probleme mai sunt pe sub bord de pot cauza pierderi de freon? Pai in cazul in care s-a dovedit ca masina are kilometri manariti, nu incerci sa anulezi vanzarea? Si sa il iei la ranga si pe marele expert auto... |
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
SandelBS |
![]()
Post
#1334
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Stati mai asa , cred ca m-am exprimat eu gresit. Masina are istoricul corect, ultima intrare la 55000 km, asa cum zice si-n carte. Nu a dat nimeni km inapoi.
Astia de la Meridian ma aveau in baza de date cu cealalta masina Symbol, cu care intr-adevar ultima intrare la ei a fost la km aia. Symbol, care acu la noul proprietar are pe la vreo 220k si n-are nimic, doar bateria si-un rulment schimbata (deja scazuti din pret achizitie). Si cand am fost la renault nu s-au mai uitat ca e alta masina, alt vin implicit etc. Era 7 dimineata, nu s-a trezit cum trebuie omu. Nu mi-am facut probleme in niciun moment de km dati inapoi, d-asta am platit pe cineva sa imi verifice masina inainte, nu m-am dus eu singur la tiriac. La 164000 km alta ar fi fost uzura la discuri, interior si nu dadeau ei garantie. In contractul de vc e scris ca ei garanteaza nr de km, faptul ca masina nu a fost implicata in accidente grave (m-a si surprins de altfel ca avea revopsite doar aripile spate) deci nu cred ca ar da km inapoi stiind ca poti sa verifici informatia asta si sa pica vanzarea, plus ca li se strica imaginea. |
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#1335
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.906 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Atunci de ce nu te duci la Tiriac sa beneficiezi de garantia aia de un an?
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
SandelBS |
![]()
Post
#1336
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Pentru ca garantia era de 1 an sau 10,000 km, si eu am facut aproape 18,000. Iar garantia la sh e doar motor si cutie.
|
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#1337
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.906 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Ah, ok...
Daca la motor nu se vede nimic, nu poti sa scapi fara demontat bordul. Cel mai probabil este condensatorul (radiatorul) din blocul de climatizare sau vreo conducta din respectivul bloc. Cel mai bine te duci la unii specializati pe AC auto, eu am fost la GES service parca, undeva aproape de fostul club why not. Ca sa vada cum trebuie pe unde sunt pierderile, evidentiate de substanta de contrast, trebuie ochelari speciali si lampa UV. This post has been edited by b06fcn: 20 Jun 2015, 09:04 |
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
SandelBS |
![]()
Post
#1338
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Merci, am citit despre service-ul ala, pare a fi recomandat de multi de ceva timp. Pretul banuiesc ca e cel mult egal cu renault deci o sa le fac o vizita curand.
|
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1339
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(75AIM @ 20 Jun 2015, 07:39) 100k de km dati inapoi....bravo Tiriac autorulate de asa teapa,de acum pb. se tin garla dupa tine in special pe trenul de rulare,ce ma mai porcaiau baietii ca am dat enorm pe un Renault ca ce seria 5 imi luam cu banii de Fluence 1.6 dci,zilele trecute la un vecin i-a cazut cutia tiptronic la frumusete de A6 sh ca nou de prin 2009-2010 cu km sub 150k,luata direct din Jermanika. iar faci offtopicuri cu "bijuteria" ta? Probabi ca i-a cazut cutia pt ca nu a schimbat uleiul ei la 50 de mii ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
75AIM |
![]()
Post
#1340
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
QUOTE(djcristi @ 20 Jun 2015, 13:17) iar faci offtopicuri cu "bijuteria" ta? Probabi ca i-a cazut cutia pt ca nu a schimbat uleiul ei la 50 de mii ![]() Stai bland ca masina are doar 2-3 luni in RO iar de acolo a plecat cu cartea de service full de revizii,se pare ca un calculator este pb. si nu cutia propriu zis. Sa-ti reamintesc ca pe langa sh-ul tau ca nou de vreo8- 9 ani+logan, Fluence 1.6 dci Privilege este bijuterie,retine asta. This post has been edited by 75AIM: 21 Jun 2015, 08:01 |
--------------------
Renault
Fluence
- ex 99AIM
2013 Privilege,Clio 3 2007
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#1341
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
E pe dracu o bijuterie.
Ramaneti on topic sau va impart vacante! |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
djcristi |
![]()
Post
#1342
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
incercam, dar ne iau ochii bijuteriile
![]() @75AIM , daca este calculatorul de cutie (f putin probabil) se rezolva usor. Dar acum depinde si unde a diagnosticat-o, sunt f putini cei care se pricep cu adevarat la cutiile automate. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#1343
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
SandelBS vis-a-vis de AC.la mine conducta a fost "fisurata" exact la intrarea in habitaclu. In acel loc are si o garnitura, manson, dracu in ea de denumire, de cauciuc. Inlocuirea ei necesita demontarea multora de pe masina. La montaj daca acolo e problema ai grija cum iti repozitioneaza totul la loc, sunt mari sanse sa nu mai fie totul la locul lor.
This post has been edited by tatimeu: 22 Jun 2015, 14:19 |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
hspinache |
![]()
Post
#1344
|
Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 16 March 09 From: - ![]() |
Ce se intimpla daca pe un sistem de KEYLESS activ de pe un dinamique se monteaza o alarma cu pager ? Intrebarea o pun din punct de vedere al undelor emise de cele 2 sisteme . Se poate sa o ia razna sistemul de keyless ?
This post has been edited by hspinache: 23 Jun 2015, 08:02 |
--------------------
Ren
-
-
|
|
hspinache |
![]()
Post
#1345
|
Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 16 March 09 From: - ![]() |
NU se intimpla nimic anormal . Merge.
Intrebare privind rezervorul de benzina . a-In instructiuni scrie ca are 59 litri . Nu scrie insa ce insemna 0 ; este nivelul de alerta , de la care mai mergi 50km sau este nivelul la care se opreste motorul ? b-pe bord , nivelul la benzina , este aratat de un secment de cerc , impartit in 8 sectoare , gradat de la 0 la 1 ; !!! ; cam citi litri reprezinta un sector ? This post has been edited by hspinache: 6 Jul 2015, 11:06 |
--------------------
Ren
-
-
|
|
luciansnd |
![]()
Post
#1346
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 21 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Este posibil sa se rupa cureaua de distributie dupa 5 luni(aprox 5000 km)? Eram un treapta a 3-a in decelerare si s-a auzit un zgomot ca si cum ar patina 2 roti dintate, dupa care s-a oprit motorul. Am tras pe dreapta, am deschis capota si tot motorul era plin de ulei, inclusiv capota pe interior. La o inspectie mai amanuntita am vazut ca lipseste o bucata din chiuloasa. Am atasat poze. Distributia a fost schimbata in luna martie la service Filaret. Mi-au oferit garantie 6 luni, teoretic daca ar fi de la distributie ar tb sa intre pe garantie. Urmeasa zilele urmatoare sa duc cu ea la service. Attached thumbnail(s) IMAG0612.jpg ( Size: 687.01k ) Number of downloads: 315 IMAG0611.jpg ( Size: 724.71k ) Number of downloads: 341 IMAG0610.jpg ( Size: 655.69k ) Number of downloads: 341 IMAG0609.jpg ( Size: 632.05k ) Number of downloads: 336 |
--------------------
Renault
Fluence
2010
|
|
espacern |
![]()
Post
#1347
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Din poze pare ca biela a iesit prin motor......sper sa ma insel!
Oricum acolo este situat arborele cotit/biela......si chiuloasa e in partea opusa/superioara. This post has been edited by espacern: 26 Jul 2015, 17:21 |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
luciansnd |
![]()
Post
#1348
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 21 September 11 From: Bucuresti ![]() |
In poze se vede o garnitura si 2 suruburi. De la garnitura in partea de sus nu este chiuloasa?
|
--------------------
Renault
Fluence
2010
|
|
espacern |
![]()
Post
#1349
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Partea sparta din poza este bloc motor....100%.
Chiuloasa incepe cam pe acolo unde se vad conductele de GPL. This post has been edited by espacern: 26 Jul 2015, 20:32 |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
luciansnd |
![]()
Post
#1350
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 21 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Sa inteleg ca garnitura este de la baia de ulei? Oricum merg la un mecanic sa vad ce zice. Clar nu merita reparat motorul.
|
--------------------
Renault
Fluence
2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 15:13 |