Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

My Duster 4WD 110cp, Jurnal de bord

membru_DC
post 16 Jun 2010, 21:04
Post #91


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




mai inatai de toate, un posesor de masina trebuie sa citeasca manualul de utilizare al masinii adica imediat dupa achizitie


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 16 Jun 2010, 21:36
Post #92


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




felicitarile mele pentru achizitie,sa o stapanesti sanatos.

P.S. la urma urmei buna rea cum o critica toti e masina NOUA,la care daca ai grija de ea te duce mult si bine,la fel ca si loganu,cati il critica cai nasol si uite ca lumea le cumpara.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 16 Jun 2010, 22:46
Post #93


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(membru_DC @ 16 Jun 2010, 22:04)
mai inatai de toate, un posesor de masina  trebuie sa citeasca manualul de utilizare al masinii  adica imediat dupa achizitie
*


E mai interesant sa descoperi rand pe rand functiile, evident, daca ai ce ...
Cataline, hai ca esti simpatic, cu ultima afirmatie. tongue.gif Dar in rest te inseli mult, mult de tot.
Doctore, si tu? icon_mrgreen.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 16 Jun 2010, 23:01
Post #94


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Si eu ? radmasa.gif Dar tu, posesor de 2.0 turbo, benzen ? biggrin.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 16 Jun 2010, 23:29
Post #95


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Si ce-ai vrea acum, sa-mi pun pe luneta sticker din ala cu ma pish pe tdi? rolleyes.gif
Dieselu' e motor foarte bun, dar eu ce sa va fac, daca nu ati condus suficient unul?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puyutzu07
post 16 Jun 2010, 23:43
Post #96


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 9 January 09




sunteti si haiosi..imi place cum va certati aiurea...cui nu-i place sa nu se suie in ea...ce sa mai..de criticat e in stare toata lumea..
O sa imi pun neaparat acele aparatori de aripi si pe usi...dar mai intai vreau sa imi pun o alarma buna...nu se stie niciodata.Mai ales ca totusi sunt cam scupe aparatorile.Saptamana viitoare o sa postez si video in off-road cu ea de pe la mine pe aici.O sa demonstrez exact ce poate pe fiecare mod de rulare de la 4x2 pana la 4wlock.
Uitasem... nu vreau sa par fan disperat diesel...dar decat sa conduc o benzinara sa trebuiasca sa o turez peste 3000 de ture cel putin sa se clinteasca si ea...mai bine un tractoras cum zic toti...Prefer sa am cuplu mare sa ma ajute pe depasiri si la off-road decat sa retrogradez tot timpu ca sa am siguranta pe o depasire.
Prerea mea ca in Off-road ideal este diesel no offence wink.gif

This post has been edited by puyutzu07: 16 Jun 2010, 23:46


--------------------
Dacia logan 1.5Dci 85hp 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Jun 2010, 23:53
Post #97


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(cdadan @ 16 Jun 2010, 23:46)
E mai interesant sa descoperi rand pe rand functiile, evident, daca ai ce ...
*
..la o dacie.
QUOTE(puyutzu07 @ 17 Jun 2010, 00:43)
..dar mai intai vreau sa imi pun o alarma buna...nu se stie niciodata
*
Asta este pentru cei cinstiti, nu prentru hoti.

This post has been edited by IRONICK: 16 Jun 2010, 23:54


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puyutzu07
post 16 Jun 2010, 23:57
Post #98


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 9 January 09




nici un lacat sau alarma nu este pentru hoti..dar macar pastia micutii sa ii sperii..cei mai multi astia sunt...


--------------------
Dacia logan 1.5Dci 85hp 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 17 Jun 2010, 07:26
Post #99


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Desi totul e spartan in duster, sunt amplasate complet aiurea toate cele, spatiul e mai mic decat la un mcv, etc etc, TOTUSI e o masina cu mult mai ok decat altele din punct de vedere cat dai si ce primesti... Daca se va dovedi cel putin la fel de fiabila ca loganul, atunci e cred cea mai buna varianta de masina 4x4.
Motorul de 1.5 110 e mai zgomotos ca cel de 85, in duster auzindu-se destul de bine datorita insonorizarii un pic cam deficitare... Bine acum depinde cu ce compari..daca ai un megane de 85, sigur va fi mai zgomotos, daca ai un logan de 85, e mai silentios... Depinde de sistemul de referinta.

Overall e o masina care-si merita banii....


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 17 Jun 2010, 08:59
Post #100


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(dantes @ 17 Jun 2010, 08:26)
Daca se va dovedi cel putin la fel de fiabila ca loganul, atunci e cred cea mai buna varianta de masina 4x4
Nu trebuie sa fie la fel, trebuie sa fie mult mai fiabila. Sa nu rugineasca la fel, sa nu curga uleiul pe la distributie, sa nu ai probleme cu zgomotul la ac-ul, sa nu aibe probleme cu senzorii, sa nu aibe probleme cu circuitul de masa, sa nu scartatie geamurile, sa nu troncane incuietorile de la usi, sa nu se aprinda stopul stanga spate cand semnalizeaza, sa nu faca mucegai pe plafon, sa nu se rupa lombarul la spatar, mecanismul de la stergatoae sa nu fie nevoie sa fie gresat periodic ca sa nu mai trepideze stergatoarele, ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 17 Jun 2010, 09:01
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




oricum are mai putine probleme ca masini cu pretentie gen passat, accent , polo, etc. Nu s-a inventat masina perfecta, si tinand seama ca cati logani/sandero etc s-au vandut pana acum , eu zic ca dacia sta bine dpdv al fiabilitatii


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brabus
post 17 Jun 2010, 09:03
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 24 August 08
From: Baia Mare




QUOTE(puyutzu07 @ 16 Jun 2010, 23:43)
sunteti si haiosi..imi place cum va certati aiurea...cui nu-i place sa nu se suie in ea...ce sa mai..de criticat e in stare toata lumea..
O sa imi pun neaparat acele aparatori de aripi si pe usi...dar mai intai vreau sa imi pun o alarma buna...nu se stie niciodata.Mai ales ca totusi sunt cam scupe aparatorile.Saptamana viitoare o sa postez si video in off-road cu ea de pe la mine pe aici.O sa demonstrez exact ce poate pe fiecare mod de rulare de la 4x2 pana la 4wlock.
Uitasem... nu vreau sa par fan disperat diesel...dar decat sa conduc o benzinara sa trebuiasca sa o turez peste 3000 de ture cel putin sa se clinteasca si ea...mai bine un tractoras cum zic toti...Prefer sa am cuplu mare sa ma ajute pe depasiri si la off-road decat sa retrogradez tot timpu ca sa am siguranta pe o depasire.
Prerea mea ca in Off-road ideal este diesel  no offence wink.gif
*




bafta la masina. tu ai dreptate cu diesel-ul dar la off-road. altfel nu compara 1.4mpi cu 1.5 dci de la logan ca mai sint si alte benzinare. eu nu imi amintesc sa trebuiasca sa retrogradez vreo treapta cind vreau sa depasesc, chiar si in a 5-a. plus nu vb de LINISTEA din masina si de faptul ca nu sti daca motorul merge sau nu biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
personal cred ca au dat lovitura cu duster, asa ca si cu loganul. e o masina super faina. arata foarte bine, mult mai bine ca multe suv-ulite coreene sau japan, plus ca pretul nu e deloc mare. stiu ca romanul nu e niciodata nemultumit. asa ca asta e... vulpe, struguri, acreala, pricepeti voi .... radmasa.gif


--------------------
Renault Laguna2 2001/Privilege/1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 17 Jun 2010, 09:06
Post #103


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pilitura la diesel, probleme cu injectoarele, pompa de presiune, etriere care troncane, ambreiaj pe cablu care merge sacadat si scartaie, contact de marsarier care pica dintr-o data, tampoane motor care obosesc repede si trepideaza la plecare de pe loc, ...

lista este scurta ...

This post has been edited by IRONICK: 17 Jun 2010, 09:06


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 17 Jun 2010, 09:08
Post #104


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Orice masina are probleme. Si la alte marci/modele lista e lunga...

Oricum ar fi Dacia isi merita banii.

This post has been edited by dantes: 17 Jun 2010, 09:09


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 17 Jun 2010, 09:10
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(puyutzu07 @ 17 Jun 2010, 00:43)
....
Uitasem... nu vreau sa par fan disperat diesel...dar decat sa conduc o benzinara sa trebuiasca sa o turez peste 3000 de ture cel putin sa se clinteasca si ea...mai bine un tractoras cum zic toti...Prefer sa am cuplu mare sa ma ajute pe depasiri si la off-road decat sa retrogradez tot timpu ca sa am siguranta pe o depasire.
Prerea mea ca in Off-road ideal este diesel  no offence wink.gif
*



Ai dreptate doar cu partea in care spui ca pentru off se preteaza mai bine un diesel, in rest din pacate traiesti intr-o grava eroare. Benzina nu trebuie sa o turezi peste 3000rpm pentru a se clinti, iar la depasiri ai mare grija pentru ca vei schimba treapta intr-o veselie datorita rapoartelor extrem de scurte combinate cu o plaja scurta in care motorul trage... Cu benzina ai mult mai mare siguranta intr-o depasire.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 17 Jun 2010, 09:11
Post #106


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




ironick - pentru acea masina care nu intruneste tot ce ai enumerat tu acolo inca nu ai bani, asa ca eu zic ca e bine sa te obisnuiesti cu acele probleme

@paul- tu cu siguranta nu ai condus un diesel - mergi intai cu unul si apoi compara


This post has been edited by aleksanders: 17 Jun 2010, 09:12


--------------------
. . . - .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 17 Jun 2010, 09:31
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Pe bune? Am condus o gramada de dieseluri, si nu pe distante de 2-3 km... ci de sute si mii fiecare. Si ca producatori as enumera: Renault, BMW, Mercedes, Opel, Audi, Ford, Dacia, Fiat, Citroen, Peugeot, Seat, Volkswagen. Nu vrei tu sa imi explici cam ce mi-a scapat mie dpdv avantaje diesel? In afara de consum ceva mai redus in anumite conditii si cuplu disponibil in ture mai putine, ceea ce il face foarte potrivit pentru off-road. Iar in cazul Duster-ului 4x4 diesel cutia este extrem de scurta, si esti nevoit sa schimbi intr-o depasire( cam asta se intampla din pacate pe la toate turbodieselurile mici la care s-a optat pentru cutii cu 6 trepte..)


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 17 Jun 2010, 09:31
Post #108


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Joc la rotule de directie, pivoti, unele serii de amortizoare care se uzeaza mai rapid, bila de la timoneria pe tija care se uzeaza si se balangane schimbatorul, cablu de acceleratie care se blocheaza, spoilere care se cracaneaza, ...

aleksanders, Lexus LS sau RX intradevar nu imi permit.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotty
post 17 Jun 2010, 09:39
Post #109


fagocer™ haituit


Group: Members
Posts: 4.627
Joined: 20 August 07
From: oriunde vreti voi....




QUOTE(PaulT @ 17 Jun 2010, 10:31)
....si esti nevoit sa schimbi intr-o depasire( cam asta se intampla din pacate pe la toate turbodieselurile mici la care s-a optat pentru cutii cu 6 trepte..)
*



serios? blink.gif

This post has been edited by gotty: 17 Jun 2010, 09:44


--------------------
Private Spice Member
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 17 Jun 2010, 09:45
Post #110


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(PaulT @ 17 Jun 2010, 10:31)
si esti nevoit sa schimbi intr-o depasire( cam asta se intampla din pacate pe la toate turbodieselurile mici la care s-a optat pentru cutii cu 6 trepte..)
*


blink.gif da-mi si mie un exemplu....cum schimbi tu in depasire?


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 17 Jun 2010, 09:49
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Da. La diesel sub 1800cm3 prefer 5 trepte care sa exploateze cuplul oferit de motor. 6 trepte adevarate gasesti la turbodieseluri peste capacitatea asta.
gotty - nu ma refer la necesitatea de a retrograda ci de a schimba in sus treapta, pentru ca se plafoneaza repede. Se simte cel mai bine cand depasesti un camion de exemplu, cu plecare din spatele lui, nu in situatii cand vii lansat si practic treci aproape constant pe langa el.

This post has been edited by PaulT: 17 Jun 2010, 10:24


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bulldog
post 17 Jun 2010, 09:50
Post #112


"Nembru"


Group: Members
Posts: 566
Joined: 6 February 08
From: Cluj-Napoca




Calci ambreiajul, schimbi viteza, lasi ambreiajul, calci acceleratia, kestii de-astea. Daca nu are automata.
Sunt o gramada de topicuri despre prafos. Nu poate lumea sa abereze pe ele, si nu pe jurnalul omului? Ca eu nu mai inteleg nimic.


--------------------
Bicicleta, RATUC, Taxi
Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotty
post 17 Jun 2010, 09:51
Post #113


fagocer™ haituit


Group: Members
Posts: 4.627
Joined: 20 August 07
From: oriunde vreti voi....




ce se plafoneaza repede?a 5 a ,pe care o poti duce de la 100 la 180? unsure.gif


--------------------
Private Spice Member
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 17 Jun 2010, 09:55
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Nu a 5-a. Treptele inferioare... de exemplu treapta 3..


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 17 Jun 2010, 09:59
Post #115


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(PaulT @ 17 Jun 2010, 10:49)
nu ma refer la necesitatea de a retrograda ci de a schimba in sus treapta, pentru ca se plafoneaza repede. Se simte cel mai bine cand depasesti un camion de exemplu, cu plecare din spatele lui
*


pleci din viteza potrivita..depasesti si pe urma schimbi..nu in timp ce depasesti...eu am 6 trepte si chiar nu simt nevoia sa schimb in depasire..nici nu intru in limitare in depasire...trage foarte bine in toate treptele..nu simt ca se plafoneaza..si nu simt ca nu mai poate si tre sa schimb treapta..cum a zis si gotty..cu treapta 5 te duci..etc

radmasa.gif radmasa.gif le....treapta 3?? merge de rupe..de la 40 si peste 100.....bineee...tu cred ca o tii la 4500 in treapta 3 si vrei sa depasesti...normal ca la 4800 se termina treaba....

This post has been edited by M i h a i: 17 Jun 2010, 10:00


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 17 Jun 2010, 10:02
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Pai tu la 1,9 dci crezi ca ai rapoartele pe care le are dusterul 4x4 in 6 trepte? Intrebare scurta: ce viteza ai la 3000rpm in ultima treapta?


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elnego
post 17 Jun 2010, 10:08
Post #117


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 28 January 08




QUOTE(PaulT @ 17 Jun 2010, 10:02)
Pai tu la 1,9 dci crezi ca ai rapoartele pe care le are dusterul 4x4 in 6 trepte? Intrebare scurta: ce viteza ai la 3000rpm in ultima treapta?
*


Buna , ma bag si eu in vorba , la megane 2 106 cp la 3000 ture ai fix 150 la ora , la duster cum e ?


--------------------
Renault Megane Estate 1.5 DCI 2008 - PH 57 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 17 Jun 2010, 10:08
Post #118


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




m-am legat de postul tau pentru ca ai spus ''''6 trepte adevarate gasesti la turbodieseluri peste 2000cm3. ''' eu avand 1870...1.9....stiu ca la 200 sunt 3500...

las ca o sa conduc si eu Dusterul asta si o sa vad care este treaba... rolleyes.gif

This post has been edited by M i h a i: 17 Jun 2010, 10:09


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 17 Jun 2010, 10:14
Post #119


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




Dantes, bai tata cum sa fie mai mult spatiu in MCV??? E mult mai mare prafosul smile.gif

P.S.: Sa-l stapanesti sanatos si fara belele smile.gif

This post has been edited by DrK: 17 Jun 2010, 10:14


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 17 Jun 2010, 10:15
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




La duster 4x4 ai putin sub 130km/h pe bord la 3000rpm in treapta 6. Viteza reala vreo 123km/h.
Mihai - Greseala mea. Am specificat ca sub 1800cm3 prefer 5 trepte si ca de la 2000cm3 gasesti 6 trepte adevarate. Am lasat un gap de 200cm3. biggrin.gif Am editat acum. Cum sa plec cu diesel-ul in depasire de la 4500rpm radmasa.gif radmasa.gif . Cu dieselul plec in depasire de la maxim 2500rpm. In general daca se poate, cam din 2000rpm.
DrK - Gresit. E mai mare MCV-ul... Uita-te si pe datele tehnice de pe site-ul Dacia. Duster-ul are doar garda la sol mai mare, dar e mai scurt ca MCV.

This post has been edited by PaulT: 17 Jun 2010, 10:28


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 04:56
Dacia