My Duster 4WD 110cp, Jurnal de bord
![]() ![]() |
My Duster 4WD 110cp, Jurnal de bord
membru_DC |
![]()
Post
#91
|
||
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
- -
|
|||
bv-08-fgm |
![]()
Post
#92
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
felicitarile mele pentru achizitie,sa o stapanesti sanatos.
P.S. la urma urmei buna rea cum o critica toti e masina NOUA,la care daca ai grija de ea te duce mult si bine,la fel ca si loganu,cati il critica cai nasol si uite ca lumea le cumpara. |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
cdadan |
![]()
Post
#93
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(membru_DC @ 16 Jun 2010, 22:04) mai inatai de toate, un posesor de masina trebuie sa citeasca manualul de utilizare al masinii adica imediat dupa achizitie E mai interesant sa descoperi rand pe rand functiile, evident, daca ai ce ... Cataline, hai ca esti simpatic, cu ultima afirmatie. ![]() Doctore, si tu? ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Si eu ?
![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cdadan |
![]()
Post
#95
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Si ce-ai vrea acum, sa-mi pun pe luneta sticker din ala cu ma pish pe tdi?
![]() Dieselu' e motor foarte bun, dar eu ce sa va fac, daca nu ati condus suficient unul? |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
puyutzu07 |
![]()
Post
#96
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 9 January 09 ![]() |
sunteti si haiosi..imi place cum va certati aiurea...cui nu-i place sa nu se suie in ea...ce sa mai..de criticat e in stare toata lumea..
O sa imi pun neaparat acele aparatori de aripi si pe usi...dar mai intai vreau sa imi pun o alarma buna...nu se stie niciodata.Mai ales ca totusi sunt cam scupe aparatorile.Saptamana viitoare o sa postez si video in off-road cu ea de pe la mine pe aici.O sa demonstrez exact ce poate pe fiecare mod de rulare de la 4x2 pana la 4wlock. Uitasem... nu vreau sa par fan disperat diesel...dar decat sa conduc o benzinara sa trebuiasca sa o turez peste 3000 de ture cel putin sa se clinteasca si ea...mai bine un tractoras cum zic toti...Prefer sa am cuplu mare sa ma ajute pe depasiri si la off-road decat sa retrogradez tot timpu ca sa am siguranta pe o depasire. Prerea mea ca in Off-road ideal este diesel no offence ![]() This post has been edited by puyutzu07: 16 Jun 2010, 23:46 |
--------------------
Dacia
logan 1.5Dci 85hp
2008
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#97
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(cdadan @ 16 Jun 2010, 23:46) ..la o dacie.QUOTE(puyutzu07 @ 17 Jun 2010, 00:43) Asta este pentru cei cinstiti, nu prentru hoti.This post has been edited by IRONICK: 16 Jun 2010, 23:54 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
puyutzu07 |
![]()
Post
#98
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 9 January 09 ![]() |
nici un lacat sau alarma nu este pentru hoti..dar macar pastia micutii sa ii sperii..cei mai multi astia sunt...
|
--------------------
Dacia
logan 1.5Dci 85hp
2008
|
|
dantes |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Desi totul e spartan in duster, sunt amplasate complet aiurea toate cele, spatiul e mai mic decat la un mcv, etc etc, TOTUSI e o masina cu mult mai ok decat altele din punct de vedere cat dai si ce primesti... Daca se va dovedi cel putin la fel de fiabila ca loganul, atunci e cred cea mai buna varianta de masina 4x4.
Motorul de 1.5 110 e mai zgomotos ca cel de 85, in duster auzindu-se destul de bine datorita insonorizarii un pic cam deficitare... Bine acum depinde cu ce compari..daca ai un megane de 85, sigur va fi mai zgomotos, daca ai un logan de 85, e mai silentios... Depinde de sistemul de referinta. Overall e o masina care-si merita banii.... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#100
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(dantes @ 17 Jun 2010, 08:26) Daca se va dovedi cel putin la fel de fiabila ca loganul, atunci e cred cea mai buna varianta de masina 4x4 Nu trebuie sa fie la fel, trebuie sa fie mult mai fiabila. Sa nu rugineasca la fel, sa nu curga uleiul pe la distributie, sa nu ai probleme cu zgomotul la ac-ul, sa nu aibe probleme cu senzorii, sa nu aibe probleme cu circuitul de masa, sa nu scartatie geamurile, sa nu troncane incuietorile de la usi, sa nu se aprinda stopul stanga spate cand semnalizeaza, sa nu faca mucegai pe plafon, sa nu se rupa lombarul la spatar, mecanismul de la stergatoae sa nu fie nevoie sa fie gresat periodic ca sa nu mai trepideze stergatoarele, ... |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
aphophis |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
oricum are mai putine probleme ca masini cu pretentie gen passat, accent , polo, etc. Nu s-a inventat masina perfecta, si tinand seama ca cati logani/sandero etc s-au vandut pana acum , eu zic ca dacia sta bine dpdv al fiabilitatii
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Brabus |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 24 August 08 From: Baia Mare ![]() |
QUOTE(puyutzu07 @ 16 Jun 2010, 23:43) sunteti si haiosi..imi place cum va certati aiurea...cui nu-i place sa nu se suie in ea...ce sa mai..de criticat e in stare toata lumea.. O sa imi pun neaparat acele aparatori de aripi si pe usi...dar mai intai vreau sa imi pun o alarma buna...nu se stie niciodata.Mai ales ca totusi sunt cam scupe aparatorile.Saptamana viitoare o sa postez si video in off-road cu ea de pe la mine pe aici.O sa demonstrez exact ce poate pe fiecare mod de rulare de la 4x2 pana la 4wlock. Uitasem... nu vreau sa par fan disperat diesel...dar decat sa conduc o benzinara sa trebuiasca sa o turez peste 3000 de ture cel putin sa se clinteasca si ea...mai bine un tractoras cum zic toti...Prefer sa am cuplu mare sa ma ajute pe depasiri si la off-road decat sa retrogradez tot timpu ca sa am siguranta pe o depasire. Prerea mea ca in Off-road ideal este diesel no offence ![]() bafta la masina. tu ai dreptate cu diesel-ul dar la off-road. altfel nu compara 1.4mpi cu 1.5 dci de la logan ca mai sint si alte benzinare. eu nu imi amintesc sa trebuiasca sa retrogradez vreo treapta cind vreau sa depasesc, chiar si in a 5-a. plus nu vb de LINISTEA din masina si de faptul ca nu sti daca motorul merge sau nu ![]() ![]() ![]() personal cred ca au dat lovitura cu duster, asa ca si cu loganul. e o masina super faina. arata foarte bine, mult mai bine ca multe suv-ulite coreene sau japan, plus ca pretul nu e deloc mare. stiu ca romanul nu e niciodata nemultumit. asa ca asta e... vulpe, struguri, acreala, pricepeti voi .... ![]() |
--------------------
Renault
Laguna2
2001/Privilege/1.8 16v
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#103
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pilitura la diesel, probleme cu injectoarele, pompa de presiune, etriere care troncane, ambreiaj pe cablu care merge sacadat si scartaie, contact de marsarier care pica dintr-o data, tampoane motor care obosesc repede si trepideaza la plecare de pe loc, ...
lista este scurta ... This post has been edited by IRONICK: 17 Jun 2010, 09:06 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dantes |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Orice masina are probleme. Si la alte marci/modele lista e lunga...
Oricum ar fi Dacia isi merita banii. This post has been edited by dantes: 17 Jun 2010, 09:09 |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
PaulT |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(puyutzu07 @ 17 Jun 2010, 00:43) .... Uitasem... nu vreau sa par fan disperat diesel...dar decat sa conduc o benzinara sa trebuiasca sa o turez peste 3000 de ture cel putin sa se clinteasca si ea...mai bine un tractoras cum zic toti...Prefer sa am cuplu mare sa ma ajute pe depasiri si la off-road decat sa retrogradez tot timpu ca sa am siguranta pe o depasire. Prerea mea ca in Off-road ideal este diesel no offence ![]() Ai dreptate doar cu partea in care spui ca pentru off se preteaza mai bine un diesel, in rest din pacate traiesti intr-o grava eroare. Benzina nu trebuie sa o turezi peste 3000rpm pentru a se clinti, iar la depasiri ai mare grija pentru ca vei schimba treapta intr-o veselie datorita rapoartelor extrem de scurte combinate cu o plaja scurta in care motorul trage... Cu benzina ai mult mai mare siguranta intr-o depasire. |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#106
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
ironick - pentru acea masina care nu intruneste tot ce ai enumerat tu acolo inca nu ai bani, asa ca eu zic ca e bine sa te obisnuiesti cu acele probleme
@paul- tu cu siguranta nu ai condus un diesel - mergi intai cu unul si apoi compara This post has been edited by aleksanders: 17 Jun 2010, 09:12 |
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
PaulT |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Pe bune? Am condus o gramada de dieseluri, si nu pe distante de 2-3 km... ci de sute si mii fiecare. Si ca producatori as enumera: Renault, BMW, Mercedes, Opel, Audi, Ford, Dacia, Fiat, Citroen, Peugeot, Seat, Volkswagen. Nu vrei tu sa imi explici cam ce mi-a scapat mie dpdv avantaje diesel? In afara de consum ceva mai redus in anumite conditii si cuplu disponibil in ture mai putine, ceea ce il face foarte potrivit pentru off-road. Iar in cazul Duster-ului 4x4 diesel cutia este extrem de scurta, si esti nevoit sa schimbi intr-o depasire( cam asta se intampla din pacate pe la toate turbodieselurile mici la care s-a optat pentru cutii cu 6 trepte..)
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#108
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Joc la rotule de directie, pivoti, unele serii de amortizoare care se uzeaza mai rapid, bila de la timoneria pe tija care se uzeaza si se balangane schimbatorul, cablu de acceleratie care se blocheaza, spoilere care se cracaneaza, ...
aleksanders, Lexus LS sau RX intradevar nu imi permit. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
gotty |
![]()
Post
#109
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
|
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#110
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
|
--------------------
------
------
------
|
|
PaulT |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Da. La diesel sub 1800cm3 prefer 5 trepte care sa exploateze cuplul oferit de motor. 6 trepte adevarate gasesti la turbodieseluri peste capacitatea asta.
gotty - nu ma refer la necesitatea de a retrograda ci de a schimba in sus treapta, pentru ca se plafoneaza repede. Se simte cel mai bine cand depasesti un camion de exemplu, cu plecare din spatele lui, nu in situatii cand vii lansat si practic treci aproape constant pe langa el. This post has been edited by PaulT: 17 Jun 2010, 10:24 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#112
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Calci ambreiajul, schimbi viteza, lasi ambreiajul, calci acceleratia, kestii de-astea. Daca nu are automata.
Sunt o gramada de topicuri despre prafos. Nu poate lumea sa abereze pe ele, si nu pe jurnalul omului? Ca eu nu mai inteleg nimic. |
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
gotty |
![]()
Post
#113
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
ce se plafoneaza repede?a 5 a ,pe care o poti duce de la 100 la 180?
![]() |
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
PaulT |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu a 5-a. Treptele inferioare... de exemplu treapta 3..
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#115
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(PaulT @ 17 Jun 2010, 10:49) nu ma refer la necesitatea de a retrograda ci de a schimba in sus treapta, pentru ca se plafoneaza repede. Se simte cel mai bine cand depasesti un camion de exemplu, cu plecare din spatele lui pleci din viteza potrivita..depasesti si pe urma schimbi..nu in timp ce depasesti...eu am 6 trepte si chiar nu simt nevoia sa schimb in depasire..nici nu intru in limitare in depasire...trage foarte bine in toate treptele..nu simt ca se plafoneaza..si nu simt ca nu mai poate si tre sa schimb treapta..cum a zis si gotty..cu treapta 5 te duci..etc ![]() ![]() This post has been edited by M i h a i: 17 Jun 2010, 10:00 |
--------------------
------
------
------
|
|
PaulT |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai tu la 1,9 dci crezi ca ai rapoartele pe care le are dusterul 4x4 in 6 trepte? Intrebare scurta: ce viteza ai la 3000rpm in ultima treapta?
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
elnego |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 January 08 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Estate 1.5 DCI
2008
- PH 57 XXX
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#118
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
m-am legat de postul tau pentru ca ai spus ''''6 trepte adevarate gasesti la turbodieseluri peste 2000cm3. ''' eu avand 1870...1.9....stiu ca la 200 sunt 3500...
las ca o sa conduc si eu Dusterul asta si o sa vad care este treaba... ![]() This post has been edited by M i h a i: 17 Jun 2010, 10:09 |
--------------------
------
------
------
|
|
DrK |
![]()
Post
#119
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
Dantes, bai tata cum sa fie mai mult spatiu in MCV??? E mult mai mare prafosul
![]() P.S.: Sa-l stapanesti sanatos si fara belele ![]() This post has been edited by DrK: 17 Jun 2010, 10:14 |
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
PaulT |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
La duster 4x4 ai putin sub 130km/h pe bord la 3000rpm in treapta 6. Viteza reala vreo 123km/h.
Mihai - Greseala mea. Am specificat ca sub 1800cm3 prefer 5 trepte si ca de la 2000cm3 gasesti 6 trepte adevarate. Am lasat un gap de 200cm3. ![]() ![]() ![]() DrK - Gresit. E mai mare MCV-ul... Uita-te si pe datele tehnice de pe site-ul Dacia. Duster-ul are doar garda la sol mai mare, dar e mai scurt ca MCV. This post has been edited by PaulT: 17 Jun 2010, 10:28 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 04:56 |