My Duster 4WD 110cp, Jurnal de bord
![]() ![]() |
My Duster 4WD 110cp, Jurnal de bord
Lostboy |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
Danny_bb |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
QUOTE(Lostboy @ 15 Jun 2010, 15:56) Cheia de 14 ? Si de pe locul cui ? http://dexonline.ro/definitie/pornire Eu zic sa stai linistit si sa nu mai cauti nod in papura. This post has been edited by Danny_bb: 15 Jun 2010, 15:11 |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
Cristi A |
![]()
Post
#33
|
![]() Impatimit Group: Members Posts: 410 Joined: 20 April 09 ![]() |
Pe negru eu spun ca se pierd cam multe detalii, nici asa nu are prea multe
![]() @Lostboy, mergi la spam in alta parte ... This post has been edited by Cristi A: 15 Jun 2010, 16:35 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Privilege
|
|
Muttley |
![]()
Post
#34
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ca are sau nu reductor ai raspuns.
Asta e incomoda in vreun fel? QUOTE(Muttley @ 14 Jun 2010, 23:09) Eh, ia zi, ca pari a fi omul potrivit. Cum e la demaraj 4x2, pe asfalt, in comparatie cu Loganul de 85 de cai? 15 Jun 2010, 16:58: QUOTE(Cristi A @ 15 Jun 2010, 13:31) De ce nu-i face bine pornirea cu a 2-a? This post has been edited by Muttley: 15 Jun 2010, 16:58 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
PaulT |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(St @ 15 Jun 2010, 13:41) Am condus si eu azi duster 4x4 110Cp. Mi-a placut masina in general, dupa parerea mea un pic cam scumpa. Motorul e ok, mai ales ca masina e usoara, dealerul spunea de 1274kg. Megane-ul meu are cu 100 mai putin si cu 8cp in minus, iar Duster mi-a parut mai vioi. Nu mi-a placut "pielea", lipsa climatronic si zgomotul motorului, parca totusi un pic cam mare, mai ales la viteze mici. Dupa 30-40km/h zgomotul de rulare este mai mare si nu se mai aude motorul. Sa o stapanesti sanatos! Din pacate eu nu am avut unde sa merg in off-road. Ti s-a parut mai vioaie pentru ca are rapoartele foarte scurte. puyutzu07 - Sa-l stapanesti sanatos. Referitor la zgomot imi pare rau sa te dezamagesc, dar nu e atat de silentios pe cat ti se pare. Am condus si eu Duster 4x4 dci, si nu e chiar liniste, mai ales ca sta destul de turat, mai ales la viteze mai mari. Referitor la plecarea de pe loc, si eu recomand plecarea cu treapta 1. Mie personal nu mi-a placut cum pleaca direct cu a doua. Raportul treptei doi este simtitor mai lung decat o treapta 1 normala. Iar diferenta dintre o treapta 1 normala si cea de Duster scurtata pentru off-road nu e atat de mare. Parerea mea e ca se poate porni absolut normal cu treapta 1. La circa 2500rpm ai aproape 20km/h pe ceas in treapta 1 scurta. |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Cristi A |
![]()
Post
#36
|
![]() Impatimit Group: Members Posts: 410 Joined: 20 April 09 ![]() |
Pai patinezi mai mult ambreiaju si uzezi mai tare placa de presiune.
Din moment ce vitezele incep cu 1 si producatorul nu a spus nimic, nu vad de ce nu ai porni cu prima viteza. Si la Megane prima viteza e destul de scurta, practic ii dai un șpriț si dai a 2-a, nu e foarte deranjant ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Privilege
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#37
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ce inseamna domne sa-i montezi romanului cutie cu 6 rapoarte de mers inainte... Incepe sa isi puna intrebari despre ce treapta sa foloseasca la plecarea de pe loc... Parca vad ca renunta Dacia la cutia cu 6 trepte, cum a a renuntat la consumul instant...
Referitor la cum descrie proprietarul ca se descurca off-road, probabil armata va renunta la tancuri si va cumpara prafutioare d-astea... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
rtBK |
![]()
Post
#38
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
eu n-as pleca cu viteza 1 pe masina asta nici batut... la inceput din obisnuita as pleca... dar omori cutia aia degeaba.
p.s. n-are 6 viteze... |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#39
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Inseamna ca a pierdut o treapta pe banda de asamblare... Si i-au pus in schimb senile...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Cristi A |
![]()
Post
#40
|
![]() Impatimit Group: Members Posts: 410 Joined: 20 April 09 ![]() |
QUOTE(rtBK @ 15 Jun 2010, 17:20) eu n-as pleca cu viteza 1 pe masina asta nici batut... la inceput din obisnuita as pleca... dar omori cutia aia degeaba. p.s. n-are 6 viteze... inseamna ca n-ai condus ![]() de fapt, da, are 7 viteze, 6 inainte, 1 inapoi Da, de omorat o omori din a 2-a cu siguranta, chiar din viteza 1 patinezi ambreiaju si mai putin sa pornesti de pe loc decat la o cutie normala -> uzura mai mica This post has been edited by Cristi A: 15 Jun 2010, 17:25 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Privilege
|
|
PaulT |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Pentru cine nu crede ca treapta 2 este semnificativ mai lunga decat o treapta 1 normala pe dacia.ro sunt datele necesare.... Se pleaca fara probleme cu treapta 1, chiar daca este putin scurtata...
Primii vinovati pentru idei de genul asta sunt cei de la dealeri..Cand am facut drive test cel de la dealer numai asta repeta:"plecati direct cu treapta 2". Normal ca nu-l bagam in seama... |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
rtBK |
![]()
Post
#42
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
te asigur ca am condus-o....
viteza 1 e clar pentru urcari pe drum neasfaltat... Nu pot sa uit cum ii dadea-n nas la 1 secunda dupa ce plecam de pe loc... urata senzatie. Si astfel daca plecam cu a 2-a, pentru o plecare normala, ajungem la concluzia ca are 5 viteze. This post has been edited by rtBK: 15 Jun 2010, 17:27 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
PaulT |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
De ce dadea in nas?
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
rtBK |
![]()
Post
#44
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
ajungeam in limitare
![]() ![]() This post has been edited by rtBK: 15 Jun 2010, 17:28 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
Cristi A |
![]()
Post
#45
|
![]() Impatimit Group: Members Posts: 410 Joined: 20 April 09 ![]() |
sau ajungem la concluzia ca unii oameni nu concep masini cu mai mult de 5 viteze... daca viteza 1 era de urcat pante, poate ii zicea viteza PANTA si era marcata cu P in loc de 1.
discutia nu mai are rost, fiecare foloseste masina asa cum crede creieru sau de "injiner" |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Privilege
|
|
rtBK |
![]()
Post
#46
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
eu concep o masina cu mai multe viteze de 5, dar nu este cazul aici. Este FOARTE scurta viteza 1 pentru o plecare normala.
|
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
PaulT |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu am demarat perfect normal cu ea si schimbam a doua pe la 2500-3000rpm. A doua este prea lunga pentru plecare normala de pe loc.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#48
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Pentru senzatia aia naspa cu treapta I prea scurta nu e vinovata treapta in sine, ci MOTORUL de rahat... La orice diesel, indiferent daca treapta I e "scurta" sau "normala", tot naspa e... Nu vreti o treapta "inutila", evitati tractoarele...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
rtBK |
![]()
Post
#49
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
De plecat am plecat si eu cu prima viteza dupa ce m-am adaptat in asa fel, dar va zic sincer... nu scoateti 6 viteze din masina asta
![]() |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
slider2 |
![]()
Post
#50
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 15 Jun 2010, 17:30) Pentru senzatia aia naspa cu treapta I prea scurta nu e vinovata treapta in sine, ci MOTORUL de rahat... La orice diesel, indiferent daca treapta I e "scurta" sau "normala", tot naspa e... Nu vreti o treapta "inutila", evitati tractoarele... perfect de acord. intr- a 1a si chiar si a 2a zici ca patineaza ambreiajul, tu accelerezi dar masina abia se misca... |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Cristi A |
![]()
Post
#51
|
![]() Impatimit Group: Members Posts: 410 Joined: 20 April 09 ![]() |
da cate scoti ?
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Privilege
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#52
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Pai suna la VC si reclama, sigur nu esti primul...
PS: VC de la vocea clientului, nu de la wet closet. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
PaulT |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
La versiunea 4x4 cutia este scurtata toata. Singura care pare mai normala in rapoarte este cea de la versiunea 4x2 cu dci 107 cp. Oricum, pe mine cutiile cu 6 trepte puse pe dieseluri mici ma scot din sarite...nu au nici un sens.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
rtBK |
![]()
Post
#54
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
poate totusi sunt obisnuit cu benzinarele, dar sincer mi-era mila de masinuta aia in viteza 1
|
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
caphonne |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
Mai oameni buni aici este sectiunea ''jurnal de bord'' unde omul isi prezinta masina etc.Pentru discutii generale legate de Duster aveti alta sectiune.Lasati omul in pace sa isi expuna parerile , opinile etc.
|
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
PaulT |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Just. Scuze de off...
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#57
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
In vreo 10-15 ani o sa monteze si Dacia cutii cu 8 trepte, semiautomate... Oare in ce treapta pleaca romanul de pe loc? Deja se cere facultate...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
rtBK |
![]()
Post
#58
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
daca dealer-ul zice sa pleci in viteza 5 pe masina respectiva poate stie el ceva...
la fel cum la symbol dealerul ne-a zis sa schimbam la 4000 - 4500... surpriza... n-a murit, dar toti care urca in masina se mira cum de "asa tarziu". My 2 cents This post has been edited by rtBK: 15 Jun 2010, 17:41 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
Muttley |
![]()
Post
#59
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Pentru plecari de pe loc in conditii normale se foloseste treapta a 2-a.
Pentru teren, incarcare, bla-bla, 1. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
PaulT |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu, nu stie nimic acel dealer... Probat. Pai sa schimbi la 4000rpm la un benzinar e absolut normal.
L.E. Stii ce spunea dealerul? Ca maxim in treapta 1 se ating 5,79 km/h... De fapt asta e viteza la 1000rpm. Repet, se poate consulta dacia.ro, si se poate constata ca treapta 2 este mai lunga cu destul de mult fata de treapta 1 la varianta 4x2, considerata normala. This post has been edited by PaulT: 15 Jun 2010, 18:00 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 01:14 |